אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מנהל מכירות ✔איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
7:52איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מכירות, אימון אישי לאנשי מכירות
למה כל כך הרבה אנשים רוצים ללמוד קורסים וסדנאות למכירות?

בעולם של היום קיימת תופעה רחבה מאוד של אנשים המחפשים קורסים וסדנאות שמטרתם לשפר את יכולות המכירה שלהם. התופעה הזו פופולרית כי אנשים מבינים שהיכולת לשכנע ולמכור היא מיומנות חיונית כמעט בכל תחום בחיים. אנשים מוכנים להשקיע בלימודי שיטות מכירה כי הם מאמינים שזה ישפר את היכולת שלהם לשכנע לקוחות, למכור מוצרים, שירותים או רעיונות. ישנה כמות אדירה של אנשי מכירות, מרצים ומומחים הטוענים שיש בידיהם את ה"שיטה המנצחת" שתלמד כל אחד כיצד למכור בהצלחה.

איך אפשר לדעת האם שיטת מכירה באמת יעילה?

כשמישהו מציע לך שיטת מכירה, חשוב לבדוק עד כמה השיטה באמת יעילה ואמינה. אפשרות אחת פשוטה היא לנסות אותה בפועל ולראות אם התוצאות משתפרות. אך מעבר לכך, כדאי לשאול שאלות מעמיקות יותר: האם השיטה הזו טובה באמת, או שאולי קיימת שיטה טובה ממנה? האם אפשר לסמוך עליה בכל מצב? או שאולי השיטה עובדת רק בחלק מהמקרים או עבור חלק מהאנשים?

דרך אחת לבדוק את אמינות השיטה היא לקחת מקרים קיצוניים ביותר ולבדוק האם השיטה עובדת גם בהם. אליעד כהן נותן דוגמה לכך: נניח שמישהו נשרף באש, האם אפשר באמצעות אותה שיטת מכירות לשכנע אותו שזה טוב שהוא נשרף באש? אם התשובה חיובית, זה סימן חזק לכך שהשיטה באמת חזקה ואמינה.

מה הקשר בין שיטות מכירה לבין רעיונות הזויים וקיצוניים במיוחד?

כדי להבין לעומק אם שיטת מכירה היא באמת טובה, אליעד כהן מציע לקחת רעיונות עוד יותר קיצוניים ולבדוק את השיטה גם עליהם. לדוגמה, האם אפשר לשכנע אדם שאין בכלל הבדל בין כאב להנאה או בין ביטחון לפחד? אם השיטה מצליחה אפילו כאן, אפשר לסמוך עליה כמעט לחלוטין בכל סיטואציה שהיא. לעומת זאת, אם השיטה נכשלת, כנראה שהיא אינה שיטה כללית, אלא מוגבלת למקרים מסוימים בלבד.

מדוע מי שמומחה במכירות לא משתמש בכישוריו לטיפול בבעיות נפשיות?

אליעד כהן שואל: אם יש אדם שטוען שיש לו שיטה למכור כל דבר לכל אחד, מדוע הוא מגביל את עצמו רק לעולם המכירות העסקיות? למה לא להשתמש באותה יכולת כדי לטפל באנשים עם הפרעות נפשיות? הרי טיפול נפשי הוא סוג של מכירה: לקחת רעיון חיובי או שונה ולשכנע אדם שנמצא במצב רגשי שלילי לקבל אותו. לדוגמה, אם אדם חרד שרודפים אחריו או מפחד מהרעלה, מדוע אותו מומחה במכירות לא משתמש ביכולתו כדי לשכנע את האדם החרד שהמציאות אינה מפחידה כפי שהוא חושב?

רוב אנשי המכירות כנראה יענו "זה לא התחום שלי" או "הוא משוגע", אך לפי אליעד, אם השיטה שלך באמת טובה, היא אמורה לעבוד גם במקרים כאלה. אם היא לא עובדת על מצבים כאלה, אז היא כנראה לא באמת אוניברסלית.

איך לבדוק האם שיטת המכירה עובדת גם על בני משפחה או על מצבים רגשיים קשים במיוחד?

כדי לבדוק אם השיטה באמת יעילה, כדאי לנסות אותה על מקרים אמיתיים ורגישים: האם אפשר באמצעות השיטה לשכנע ילד שלא יפחד שירביצו לו בבית הספר? האם אפשר לגרום לילדה לעשות שיעורי בית למרות התנגדות קשה? והאם אפשר למנוע מאדם שרוצה להתאבד לבצע את המעשה? אם התשובה היא "כן, השיטה עובדת גם שם", אז יש בידינו שיטת מכירות טובה ואמיתית. אך אם התשובה תהיה "זה קיצוני מדי, זה לא קשור לשיטה", אז כנראה השיטה היא חלקית ומוגבלת.

מדוע השימוש בשם פרטי אינו תמיד עובד במכירות?

אחת השיטות הנפוצות שמלמדים במכירות היא לפנות לאדם בשמו הפרטי או בכינוי ספציפי. לעיתים קרובות זה עובד, כי זה יוצר קרבה ואינטימיות, אבל לא תמיד. לפעמים דווקא זה יכול לגרום ללקוח להירתע או להרגיש לא נוח. לכן, מי שמלמד שיטה כזו חייב להכיר בכך שזו אינה שיטה אבסולוטית שתמיד מצליחה.

מהי הדרך הטובה ביותר לדעת אם אתה מומחה אמיתי במכירות?

הדרך הטובה ביותר לדעת אם יש לך יכולת מכירה ברמה גבוהה באמת, לפי אליעד כהן, היא לראות אם אתה יכול למכור את הרעיונות הללו קודם כל לעצמך. כשאתה נמצא במצב רגשי רע, נסה "למכור" לעצמך את הרעיון שאתה מרגיש טוב. אם הצלחת לשכנע את עצמך, כנראה שבאמת יש לך יכולת מכירה חזקה.

איך מתחברים דברי רבי נחמן לרעיון של מכירת רעיונות חיוביים במצבי קיצון?

אליעד כהן מביא את דברי רבי נחמן, שדיבר על מדינה של אנשים עשירים מאוד שטענו שחייהם טובים, ורבי נחמן שאל אותם אם הם יכולים לעזור לאנשים משוגעים שמרגישים רע מאוד. אם הם לא מסוגלים לעזור לאותם אנשים, כנראה שהמצב הטוב שלהם לא אמיתי או שהשיטה שלהם לא מושלמת. המסר הוא דומה: אם שיטת המכירה שלך חזקה באמת, היא חייבת להיות מסוגלת לשכנע גם אנשים שנמצאים במצבים הקשים והקיצוניים ביותר.

מה המסר המרכזי מההרצאה של אליעד כהן בנושא שיטות מכירה?

המסר המרכזי שאליעד כהן מעביר הוא שכל מי שרוצה ללמוד מכירות חייב לבדוק האם השיטה שהוא לומד או מלמד היא באמת שיטה כללית ואבסולוטית, או שהיא רק פתרון חלקי שמתאים למצבים ספציפיים. אם היא כללית, ניתן להשתמש בה לא רק בעולם העסקי אלא גם בבעיות אישיות, משפחתיות, רגשיות, ואפילו נפשיות. רק אז אפשר לומר שהשיטה באמת חזקה ואמינה.
למה בכלל מדברים על קורסים למכירות ועל סדנאות לאנשי מכירות?

ש: מה עומד מאחורי הרעיון שכל כך הרבה אנשים מתעניינים בעולם המכירות?

ת: בשיחה עלה שהעולם שלנו מלא באנשים שרוצים למכור, ושיש ביקוש רב לקורסים ולאנשי מקצוע שמלמדים שיטות מכירה. יש סדנאות מיוחדות המכוונות לאנשי מכירות, יש קורסים שעוסקים באיך לשפר יכולות מכירה, ויש גם אנשים שמציגים את עצמם כמומחים גדולים בשיטות שונות. הרעיון הכללי הוא שיש המון שיטות ומדריכים שמבטיחים ללמד כל אחד למכור יותר, כי לרוב בני האדם חשוב לדעת לשכנע אחרים לקנות את הרעיונות, המוצרים או השירותים שלהם.

מה השאלה שעולה כשמישהו מציע לך שיטת מכירה?

ש: מה צריך לבדוק לפני שמאמינים למי שאומר "אני אלמד אותך איך למכור"?

ת: עלתה השאלה החשובה: כשמישהו אומר "יש לי שיטה למכור", איך אפשר לבדוק עד כמה השיטה באמת טובה? אפשר כמובן לנסות את השיטה ולראות אם היא עובדת בפועל, אבל אז נשאלת שאלת ההרחבה: אולי היא עובדת רק חלקית? אולי יש שיטה יעילה עוד יותר? אולי אפשר לשפר אותה? וחוץ מזה, איך בודקים אם אפשר לסמוך על השיטה 'בעיניים עצומות'?

איך אפשר לבדוק אם שיטת מכירה נכונה או יעילה באמת?

ש: האם פשוט מספיק לנסות למכור באמצעות השיטה ולראות מה קורה?

ת: מצד אחד, אפשר לבדוק אם התוצאות טובות בשטח: האם באמת מכרת יותר מוצרים או שירותים בזכות השיטה. מצד שני, אם רוצים לבחון באופן עקרוני אם זו שיטה מקיפה וחזקה, אפשר לשאול את עצמנו האם היא מסוגלת למכור כל דבר לכל אדם, כולל דברים שלכאורה אי אפשר למכור אותם בכלל.

למה מביאים דוגמה קיצונית כמו 'למכור לאדם את הרעיון ששריפה באש זה טוב'?

ש: מה הקשר בין שריפה באש לשיטת מכירות?

ת: בשיחה הוסבר שדרך לבחון שיטה היא לקחת את המקרה הכי קיצוני, כלומר, הדבר שאנשים הכי לא רוצים אותו, ולשאול: האם אפשר באמצעות השיטה למכור לאדם את הרעיון שאותו דבר קיצוני הוא דווקא טוב? אם כן, כנראה השיטה באמת "כל - יכולה". אם לא, כנראה השיטה מוגבלת יותר.

הדוגמה הספציפית היתה: אם יש בן אדם שנשרף באש, אפשר לשכנע אותו ש"שריפה באש זה דווקא דבר טוב"? זו דוגמה שמתארת מקרה שהוא נגד כל היגיון וגורם סבל מיידי. אם בכל זאת אפשר בעזרת שיטה מסוימת לשכנע אותו אחרת, זו שיטה שמסוגלת להתמודד עם הרעיון הכי קשה למכירה, ואז היא עשויה לעבוד על הכל.

האם זה רלוונטי רק לאש, או שגם לרעיונות עוד יותר קיצוניים?

ש: למה דיברו גם על רעיונות הזויים יותר, כמו למכור למישהו שאין הבדל בין דברים?

ת: בשיחה נאמר שאם כבר בודקים קיצוניות, אפשר ללכת אפילו יותר רחוק. אולי יש רעיון עוד יותר מופרך מבחינת האדם: למשל לשכנע אותו שאין שום הבדל בין כאב להנאה, בין שריפה ללא שריפה, או בין פחד לביטחון. אם נמצאת שיטה שמוכיחה את עצמה אפילו במקרים קיצוניים כאלה, אז היא בהחלט מקיפה.

איך עניין מכירות מתחבר לטיפול באנשים עם הפרעות נפשיות?

ש: בשיחה עלה שאם אתה כל כך טוב במכירות, למה שלא תרחיב את היכולת הזו גם לטיפול באנשים? איך בכלל מתקשר תחום המכירות לעולם הטיפול הנפשי?

ת: הוצע רעיון שהמונח "טיפול" דומה לפעולת מכירה. למה? כי כשמטפלים באדם הסובל מחרדה, לדוגמה אדם שמרגיש שרודפים אחריו או שמרעילים אותו, בעצם מנסים "למכור" לו את הרעיון שהמציאות לא כזו מפחידה, או שהדברים לא מחייבים אותו להרגיש רע. מטפל טוב אמור לשכנע את המטופל לשנות תפיסות שמציקות לו. זה תהליך של מכירה של רעיון שונה.

למה מומחה במכירות לא עובר לטיפול בבעיות נפשיות?

ש: בשיחה נזרקה השאלה: אם אתה יודע למכור כל כך טוב, למה רק למכור מוצרים ועסקים? למה לא לפתור לאנשים בעיות עמוקות?

ת: לפעמים איש המכירות יגיד "אני עוסק במה שאני אוהב, ואני לא מטפל בהפרעות נפשיות". אבל יש כאן נקודה שהועלתה: אם השיטה שלו כל כך חזקה, היא אמורה לעבוד על כל רעיון, כולל על אדם שמרגיש רדוף או חרד או מי שעבר טראומה קשה. אם לא, אולי השיטה לא כזאת מושלמת.

יש גם מי שיגיד "הוא משוגע, זה לא קשור אלי", אבל כביכול אם השיטה הייתה מקיפה, אפשר היה למכור לאותו 'משוגע' את הרעיון שיש לו סיבה להירגע ולשנות את המחשבה.

האם שיטה שעובדת רק במקרים מסוימים היא באמת 'שיטה כללית'?

ש: מה ההבדל בין שיטה כללית שיכולה לעבוד תמיד, לבין שיטה שעובדת רק לפעמים?

ת: בשיחה נטען שכשאדם אומר "זאת השיטה למכור", לפעמים הוא מתכוון לכך שבאחוז גבוה של מקרים היא מניבה תוצאות טובות. אבל עדיין, זו לא בהכרח שיטה אבסולוטית שמצליחה בכל מצב. ייתכן שיש מצבים שבהם השיטה תיכשל. מי שמחפש שיטה אחת כללית צריך לבחון אם היא מסוגלת לכסות באמת כל מקרה, כולל מצבים של אדם שמתנגד בצורה קיצונית ביותר.

מה עם הדוגמאות של מכירה לבן או לבת שעושים שיעורי בית, או טיפול באדם רוצה להתאבד?

ש: האם הדוגמאות האלה עולות כהמחשה לצורך בהכללה של השיטה?

ת: כן. נאמר שאם למישהו יש שיטת מכירה, אפשר לשאול: "האם השיטה יכולה לגרום לבת שלי לעשות שיעורים?" או "האם היא יכולה לגרום לבן שלי לא לפחד שירביצו לו בבית הספר?" אם השיטה באמת גורפת, היא תעבוד גם שם. באותה מידה, "אם יש מישהו שרוצה להתאבד, האם אפשר לגרום לו לא לרצות להתאבד?" אם התשובה תהיה "רק במכירות עסקיות זה עובד" או "לא, זה קיצוני מדי", אז כנראה השיטה לא באמת גלובלית.

מה לגבי הדוגמה של שימוש בשם פרטי במכירות?

ש: איך מתקשר הסיפור של 'שם פרטי' לשיטות שמציגים אנשי מכירות?

ת: הוזכר בשיחה שרבים מלמדים 'שיטות קטנות', כמו "קרא ללקוח בשמו הפרטי" או "השתמש דווקא בכינוי מסוים" וכדומה. נניח שזה עובד פעמים רבות, אבל זה לא תמיד נכון. לפעמים זה מבריח את הלקוח או גורם לו לחוסר נוחות. לכן, מי שמלמד שיטה כזו צריך להבין שהיא לא שיטה מוחלטת שעובדת בכל תרחיש.

איך נוכל לדעת שאנחנו לומדים מכירות ברמה הגבוהה ביותר?

ש: האם יש דרך לשלב בין 'שיטת מכירה' ספציפית לבין 'שיטת מכירה' שמסוגלת להתאים לכל דבר בעולם?

ת: אחד הרעיונות שהועלו הוא: נסה קודם למכור לעצמך. בכל פעם שרע לך, "מכור" לעצמך את הרעיון שטוב לך. אם תצליח, כנראה שאתה מבין עקרונות מכירה באמת עמוקים. בעצם זה סוג של מכירה פנימית: אתה לוקח מחשבה שלילית ומשכנע את עצמך בגרסה החיובית. אם זה עובד, כנראה שיש בידך יכולת מכירה ברמה גבוהה, כי הצלחת לשכנע גם אדם מאוד עיקש (את עצמך) בדברים שלא תמיד מובנים מאליהם.

כיצד מתקשרת האמירה של רבי נחמן ליכולת למכור גם את הרעיון החיובי במצבים קיצוניים?

ש: מדוע דובר על דברי רבי נחמן בהקשר הזה?

ת: הוזכר סיפור מרבי נחמן על מדינה של עשירים שטענו שיש להם חיים טובים, ותהה אם הם יכולים להציל חבורה של משוגעים שרע להם מאוד. אם הם לא מסוגלים להביא אותם לתחושת טוב, כנראה שהם לא באמת כל כך עשירים (או לא באמת שולטים ב'מכירה' של רעיונות לשינוי מצבם הנפשי). ההקבלה היא שאם באמת יש שיטת מכירה חזקה, היא אמורה לאפשר 'מכירה' של רעיונות טובים גם לאנשים שנמצאים במצב מנטלי קיצוני.

איזה מסר כללי אפשר לקחת מכל הדיון הזה?

ש: איך כל הטיעונים האלה מתחברים, ואיזה תובנה אפשר להוציא בסוף?

ת: הרעיון המרכזי הוא שמי שמציג עצמו כמומחה במכירות, ושיש לו שיטה מנצחת לכל מצב, כדאי לבדוק את מידת ההכללה של השיטה. כלומר, האם היא פועלת גם על מצבי קיצון? האם היא מסוגלת לשנות מחשבות של אדם שממש מתנגד או סובל? האם היא יכולה להשפיע על כל אחד ועל כל רעיון? אם לא, אולי יש לה מגבלות וצריך להכיר בהן. מצד שני, אם יש לך כלי אמיתי, אולי תוכל להשתמש בו לא רק למכור מוצרים, אלא גם לעזור לאנשים בתהליכים נפשיים, או בכל תחום אחר שדורש שכנוע ושינוי מחשבתי עמוק.
עכשיו יש בעולם שלנו המון אנשי מכירות שמוכרים קורסים לאנשי מכירות.

ש: דיברנו על זה כבר פעם אחת.

אליעד: מדברים על זה עוד פעם סדנה לאנשי מכירות קורס לאנשי מכירות, שיטת מכירות מה שזה לא יהיה שיטות למכור. עכשיו אני רוצה לתת את הפרספקטיבה הבאה כשמישהו מביא לך שיטה כשאומרים לך "אני אלמד אותך איך למכור" איך אתה יכול לבדוק האם ועד כמה השיטה הזאת נכונה אז אפשרות אחת להגיד בא נראה אם היא מוכרת לי את המוצרים שלי בא ננסה אותה ונראה אם זה מוכר או לא מוכר אבל בהנחה שאתה רוצה לדעת אם נגיד יש שיטה יותר טובה.

ש: לא קודם כל בא נראה אם אתה מכרת לפי השיטה הזאת.

אליעד: לא נניח שכן אז?

ש: מכר והצליח?

אליעד: כן נניח שאתה רוצה לדעת לפחות הוא מכר לך את הקורס שלו עכשיו נגיד שאתה רוצה לדעת האם יש שיטת מכירה יותר טובה, שאלה שנייה נניח שאתה רוצה לדעת האם בעצם אתה יכול לסמוך על השיטה הזאת בעיניים עצומות וזהו. בכל מקרה התשובה היא כדלקמן, נכון מה התשובה ולכן התשובה תהיה ש...?

ש: לא אני חשבתי על מה שאמרת.

אליעד: אז מה התשובה?

ש: חשבתי על איך לבדוק שיטה אז נניח מבחינתי אם אני רוצה לבדוק מישהו אם הוא יצליח למכור לי את הדבר שאני הכי לא רוצה.

אליעד: נכון אז זה קשור לזה אבל בוא ניתן את זה יותר גנרי, התשובה תהיה כזאת אם מישהו אומר לך "יש לי שיטה למכור" לדוגמה הוא אומר לך "תקשיב כשאתה רוצה למכור לבן אדם משהו תגלה אמפתיה" זאת השיטה שלו למכור והוא נותן לך הרצאה ואתה מגלה אמפתיה ואתה מוכר מוצרים אבל אתה אומר "זאת באמת השיטה או שיש שיטה יותר טובה, האם השיטה הזאת אפשר לשפר אותה או לא האם אני יכול לסמוך עליה בעיניים עצומות או לא".

אז מה התשובה כשיש לך חוק בפיזיקה אתה רוצה לדעת אם הוא עובד או לא אתה בודק אותו האם הוא עובד בכל המקרים האפשריים, עכשיו מה הוא אמר הוא אמר "בוא נבדוק אם הוא יכול למכור לי את הדבר שאני הכי לא רוצה, מה אני הכי לא רוצה בעולם תמכור לי את הרעיון שזה טוב". עכשיו התשובה הגנרית יותר היא האם באמצעות השיטה הזאת אני יכול למכור לכל אחד כל רעיון, לדוגמה נגיד בן אדם שורפים אותו באש ואתה עכשיו רוצה למכור לו רעיון שאומר ששורפים אותו באש זה טוב.

האם באמצעות השיטה הזאת אתה יכול למכור לו את הרעיון שזה ששורפים אותו באש זה טוב זאת השאלה, אם התשובה היא כן אז אנחנו נבדוק האם דבר שבן אדם עוד יותר לא רוצה אותו מאשר שישרפו אותו באש ואז לדוגמה אנחנו נגיד נגיע למסקנה שיש משהו שבן אדם בטוח בו יותר מזה שהוא לא רוצה שישרפו אותו באש או נגיד בטוח שיש הבדל בין אם שורפים אותו ללא שורפים אותו.

תכף נציג קצת משהו פילוסופי אבל נסביר, אוקי נשאל אותו האם באמצעות השיטה שלך אנחנו יכולים למכור לבן אדם עם זה את הרעיון שאין הבדל בין דבר לדבר שהוא בכלל לא ידע להבדיל בין דבר לדבר. הרעיון זה לקחת את הדבר הכי לא הגיוני שעושה לבן אדם הכי רע ועל זה לבדוק מה השיטה למכור לו כי אם אנחנו נמצא שיטה שבאמצעותה ניתן למכור לאנשים את הדבר הכי רע בעולם את הרעיון הכי רע בעולם הכי לא הגיוני בעולם ממילא ניתן למכור עם השיטה הזאת כל דבר אחר.

אבל רוב האנשים או כל האנשים שעושים מכירות או מלמדים מכירות או מה שזה לא יהיה אין להם מושג בנושאים האלה, למה ומה עוד פרספקטיבה שאני נותן עכשיו עומד לך איש מכירות הזאב מ - wall streetנגיד כל מיני טיפוסים כאלה, בסדר והם עכשיו מלמדים אותך איך למכור הוא אומר לך "אני יודע למכור ואני יודע למכור ולא למכור" ואז שה - popup שקופץ לי לראש זה "אם אתה יודע למכור כל כך טוב אז למה אתה עוסק רק במכירות תתעסק בטיפול באנשים".

בא בן אדם עם איזו חרדה עם איזו אובססיה עם איזו הפרעה נפשית, בא בן אדם שיש לו בראש מחשבה שרודפים אחריו תמכור לו את הרעיון שלא רודפים אחריו כאילו למה אתה ננעלת על הנישה של המכירות כאילו יש הרבה דברים מעבר שאפשר לעשות למה דווקא מכירות.

ש: זה מה שהוא רוצה אבל זה מה שמעניין אותו.

אליעד: נכון אתה צודק אבל מה לעשות שבדרך כלל התשובה תהיה "תקשיב מה אני קשור לטיפול בהפרעות נפשיות, הוא משוגע מה אני הוא צריך לאשפז אותו בבית משוגעים, אני מוכר עסקים אני לא קשור עכשיו" בן אדם נגיד משוגע חושב משהו מסוים, נגיד בן אדם נגיד משוגע חושב שרודפים אחריו בן אדם חושב שמרעילים אותו בן אדם מפחד למות, בן אדם יש לו טראומה נגיד מישהי אנסו אותה ויש לה טראומה בן אדם מפחד מלא יודע מה אין לי מושג ממה.

זה משהו רע מאוד לבן אדם אז אם אתה באמת מומחה במכירות הרי מה זה טיפול באנשים זה סוג של מכירות, סוג של מכירות לאו דווקא כי אנשים לא אוהבים לשמוע שזה מכירות אבל זה סוג של מכירות כי זה בעצם לקחת את הרעיון שאומר שאתה יכול לראות את הטוב או לקחת את הרעיון שאומר שזה לא בהכרח רע ולמכור לך אותו.

ש: עוד פעם?

אליעד: אז אם אתה טוב במכירות תרחיב את המוצרים שלך למה אתה מלמד רק אנשי מכירות תיתן הרצאה למטפלים, לך תלמד מטפלים בהפרעות נפשיות איך לטפל איך למכור למטופלים שלא יהיה להם הפרעות נפשיות למה רק מכירות לעסקים.

ש: יכול להיות שהוא יגיד "אני טוב בזה וזה הכל".

אליעד: אבל הנוסחה היא טובה הנוסחה אבל עובדת?

ש: רק בזה.

אליעד: יפה אז אם היא עובדת רק בזה סימן שגם בזה היא לא תמיד עובדת.

ש: מי שבכלל מתיימר להגיד שהנוסחה הזאת תמיד עובדת בכל מקרה בכל מצב, זאת אומרת אני אישית לא מקבל את הדבר הזה בכלל.

אליעד: זה נכון אבל כשאתה כצופה הולך לקנות מוצר שאומר "אני עכשיו לומד איך למכור" תשאל את עצמך "האם באמצעות שיטת המכירה הזאת אני יכול עכשיו לגרום לבת שלי לעשות שיעורים, האם אני יכול עכשיו לגרום לילד שלי לא לפחד שירביצו לו בכיתה" באמצעות שיטת המכירה הזאת, אם התשובה תהיה כן על כל דבר "כן כל דבר הוא ירגיש רע וירצה להתאבד אני באמצעות שיטת המכירה הזאת גורם לו לא להתאבד" כל דבר.

ואם זאת תהיה התשובה אז יפה יש לך שיטת מכירות טובה אבל אם התשובה תהיה "תראה אבל זה מקרה קשה מדי זה קיצוני זה לא קשור" אדוני גם השיטה שלך לא קשורה, היא קשורה קצת היא מקרה פרטי היא לא מקרה כללי כי אחת הטעויות הכי נפוצות של אנשים שמלמדים שיטות למכירות או אנשים שמלמדים שיטות לכל מיני דברים באופן כללי היא שהם לוקחים דבר שעובד בחלק מהמקרים ואומרים לך תעשה אותו וזה באמת עובד בחלק מהמקרים וזהו.

אבל זה עובד בחלק מהמקרים כי זה עובד בחלק מהמקרים זה אבל עדיין לא השיטה, כמו לדוגמה שדיברנו קודם נגיד על שם פרטי תגיד את השם הפרטי או תגיד כינוי אחר, מה האמת שבחלק מהמקרים אם תגיד שם פרטי זה יהיה יותר טוב אבל אם אתה חושב שיש לך שיטה זה לא נכון כי לפעמים זה ידפוק אותך אם תגיד שם פרטי. ולכן אם אתה רוצה ללמוד מכירות אתה צריך למצוא את הנוסחה למכור לעצמך, הנה מה שהוא אמר בא תראה אם באמצעות השיטה הזאת אתה יכול למכור לעצמך כל פעם כשרע לך להשתמש בשיטה הזאת למכור לעצמך את הרעיון שטוב לך. אם אתה יודע מכירות.

ש: זה גם ההפך.

אליעד: לא, נניח אתה רוצה להרגיש טוב אוקי עכשיו תחפש אנשים שרע להם ותמכור להם את הרעיון שטוב להם, תחפש מתי רע לך ותמכור לעצמך את הרעיון שטוב לך. ולכן רבי נחמן אמר הייתה מדינה של עשירות שהם היו מאוד עשירים ואמרו שהם חיים חיים טובים אז הוא אמר להם אם אתם חיים חיים טובים יש פה חבורה של משוגעים מטורפים שרע להם תצילו אותם, אם אתם לא יודעים להציל אותם סימן ששיטות המכירה שלכם לא מספיק טובות.
לשמוע שם פרטי לשכנע אותו מוחלטות לשנות את המחשבה מכירה חושב שרודפים אחרי טיפול באובדנות מחשבה טיפול בבעיה נפשית לשכנע ולמכור אומנות אומנות המכירה אומנות השכנוע אימון אימון אישי אימון אישי לאנשי מכירות אימון לאנשי מכירות אימונים איפה ללמוד מכירות איש מכירות אמנות המכירה אמנות השכנוע אנשי מכירות הדרכת הדרכת מכירות להתאמן ללמוד ללמוד מכירות למידה למכור למכור כל דבר למכור לכל אחד מכירה מכירות ממי ללמוד ממי ללמוד מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות סדנא סדנא למכירות סדנאות סדנה קורס קורס למכירות קורסים תותח במכירות
הערכת ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק
... אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק וכאן נסביר איך לפעול במקרה שבו עובד לא מספק את התוצאות שאנחנו רוצים שהוא יספק ואותו עובד כל הזמן מאשים אחרים, בכך שהוא לא מצליח להביא את התוצאות שרוצים שהוא יביא. לדוגמה נניח שהארגון לא מצליח לייצר מכירות. ואז באים למנהל המכירות ומנסים להבין למה אין מכירות. ואז אותו מנהל מכירות כל הזמן שם את האחריות אצל גורמים אחרים. לדוגמה, אין מכירות כי מנהל השיווק אשם, כי השיווק לא טוב, הלידים לא טובים, הלקוחות לא רלוונטיים, התמחור לא טוב. ... אלא לפי האם אנחנו חושבים שהעובד עושה את המקסימום שלו, בתוך מסגרת האחריות והסמכויות שיש לו. לדוגמה, נניח במקרה הנל שמנהל המכירות מאשים את מנהל השיווק וכיוב, בכך שאין מכירות, עלינו למדוד את מנהל המכירות, האם הוא עושה את תפקידו כמנהל מכירות בצורה אופטימאלית? שאינה קשורה לתוצאות של תהליך המכירה. ואיך למדוד את מנהל המכירות, האם הוא עושה את תפקידו על הצד הטוב ביותר? תשובה: עלינו להתבונן בפעולות שעושה איש המכירות במסגרת תפקידו כאיש מכירות, מהרגע שהליד נכנס לארגון ועד הרגע שיש או שאין עסקה עם הלקוח ועלינו לחלק את התהליך הזה לחלקים. ולהתבונן בכל חלק בפני עצמו ולנסות להבין, האם לדעתנו או לדעת מומחה מטעמינו? היה ניתן לבצע את התהליך הזה בצורה טובה יותר. לדוגמה, לוקחים את שיחת המכירה של איש המכירות עם הלקוח, ולוקחים מומחה שיבדוק את השיחה ושייתן ציון לשיחת המכירה בפני עצמה כשיחת מכירה, בלי קשר ליכולת האמיתית לסגור את העסקה. דהיינו, גם אם נאמר שאין ... ניתן לעשות את שיחת המכירה יותר טוב? האם היה ניתן להגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירכוש את המוצר? וכולי. ואם גילינו שלדעתנו איש המכירות פועל בצורה אופטימאלית לתהליך שלו, הרי שבאמת אנחנו לא יכולים לבוא אליו בטענות על כך שאין תוצאות. אאכ אנחנו חושבים שאנחנו או מישהו אחר, כן היה יכול לעשות פעולות יותר טובות, כדי להביא תוצאות יותר טובות, ביחס לסמכות ולאחריות של אותו עובד ואותו מנהל מכירות כנל. אבל אם אנחנו חושבים שאותו מנהל מכירות, כן יכול לעשות פעולות יותר טובות במסגרת התהליך ותחומי האחריות שלו, הרי שגם אם אין מכירות מסיבות שאינן קשורות בהכרח לאותו איש מכירות, הרי שעדיין כן צריך לגרום לעובד לקחת את האחריות, על מה שהוא כן אחראי עליו. ועלינו לשתול לעובד במוח את ההבנה, שהוא אחראי לעשות את המקסימום שלו, בלי קשר ...
ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר?
... מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר? וכאן נסביר מה תפקידו של מנהל מכירות? ונדבר על אחד מההבדלים שבין מנהל המכירות לבין איש המכירות ונסביר מה ההבדל שבין מנהל מכירות לאיש מכירות? ומה תכונות האופי הנדרשות ממנהל מחלקת מכירות, בשונה מהתכונות הנדרשות מאיש מכירות. ויש בזה כל מיני היבטים, לדוגמה שאיש המכירות אחראי רק על עצמו ומנהל המכירות כנראה אחראי על כמה אנשי מכירות וכיוב. אבל עוד הבדל אחד מרכזי שצריכים לזכור הוא, שאיש המכירות אחראי בעיקר על למכור. אבל מנהל המכירות אחראי על לנהל את תהליכי המכירה, שזו פעולה שהיא לא של מכירה לכשעצמה. ואני אסביר. איש מכירות, עובד בלמכור. הוא פוגש לקוחות ומוכר להם. העבודה של איש המכירות, היא להיות בקשר כזה או אחר עם לקוחות ולמכור להם. ברמת העיקרון, איש המכירות אמור לקבל ליד ולנסות למכור לו. זה בגדול, למרות שזה לא מדויק, אבל זה בגדול. ניהול מחלקת מכירות על ידי מנהל מכירות, זה אומר לא רק אחריות כללית על אנשי המכירות ואחריות על כך שבסופו של תהליך יהיו מכירות, אלא גם זה אומר שמנהל המכירות צריך לעשות תהליכי ניתוח ובקרה של תהליכי המכירה. כי יש את החלק של למכור בפועל, דהיינו, תקשורת בין אישית עם לקוח שבה צריכים למכור ללקוח. אבל יש גם חלק של ... הליד, לבין השלב שבו תואמה פגישה ראשונה וכך הלאה עד השלב שבו נסגרה עסקה באופן סופי. ומנהל המכירות אמור לדעת לעשות בקרות ואנליזות על תהליכי המכירה, לנסות לנתח את התהליך של קבלת הליד ולראות איך הוא משפר את האפשרות לקביעת פגישה. ומקביעת הפגישה איך הוא ... המכירה, הוא לא דורש רק יכולת תקשורת בין אישית של מכירה מול לקוח, שאת זה עושה בעיקר איש המכירות, אלא הוא דורש גם את היכולת להסתכל על כל התהליך מבחוץ ולקחת את כל תהליך המכירה ולחלק אותו לחלקים. ולנסות ולמצוא את החוקיות שיש בתוך כל אחד מתתי התהליכים, כדי לדעת לשפר את תהליך המכירה בכללותו. ולכן, מאיש מכירות נדרש בעיקר למכור ללקוחות ולסגור עסקאות. אבל ממנהל המכירות לא נדרש רק לגרום לאנשי המכירות למכור יותר, אלא נדרש גם לראות מבחוץ את כל תהליך המכירה ולדעת לנתח אותו לחלקים ולהסיק מסקנות שישפרו את המשפך השיווקי בחלק של תהליך המכירה. ולשם כך לא ...
איך לבחור חברת שיווק? איך לבחור מנהל שיווק? איך לגייס מנהל שיווק? גיוס מנהל שיווק, איך לבחור איש מכירות? לבחור יועץ שיווקי, לבחור משרד שיווק, גיוס מנהל מכירות, גיוס איש מכירות, איך לגייס סמנכל מכירות? איך לגייס מנהל מכירות? איך לגייס סמנכל שיווק? שיקולים בבחירת מנהל שיווק, שיקולים בבחירת חברת שיווק, אין חכם כבעל הניסיון, איך לבחור איש מקצוע? ממי לקבל עצות? ניסיון ספציפי בתחום ספציפי, התמחות ספציפית, גיוס עובדים, איך לבנות אסטרטגיה שיווקית?
... לבחור חברת שיווק? איך לבחור מנהל שיווק? איך לגייס מנהל שיווק? גיוס מנהל שיווק, איך לבחור איש מכירות? לבחור יועץ שיווקי, לבחור משרד שיווק, גיוס מנהל מכירות, גיוס איש מכירות, איך לגייס סמנכל מכירות? איך לגייס מנהל מכירות? איך לגייס סמנכל שיווק? שיקולים בבחירת מנהל שיווק, שיקולים בבחירת חברת שיווק, אין חכם כבעל הניסיון, איך לבחור איש מקצוע? ממי ... גיוס עובדים, איך לבנות אסטרטגיה שיווקית? והפעם אסביר, איך לבחור מנהל שיווק יועץ שיווקי משרד שיווק מנהל מכירות איש מכירות וכולי. ובעיקרון יש בזה כל מיני שיקולים והיבטים, גם בהקשר הכללי של גיוס עובדים וגם בהקשר הכללי של איך ... לך על הלקוחות שלך? מה ידוע לך עליהם? מהו מערך המכירות שלך? כמה לידים אתה יכול לקבל? מהי ההכשרה של אנשי המכירות שלך? כמה הם מקצועיים? מה המשאבים שאתה רוצה ויכול להקדיש למכירות ביחס לתהליכי השיווק בעסק שלך? וכמובן, מהו התקציב שלך, מהו? ... שלך, שאולי בו צריכים לעשות שיווק מכירה בצורה אחרת. באותו הקשר כדאי לחקור גם על העניין של האם איש מכירות טוב יכול למכור כל מוצר וגם על כל מוצר דורש שיטת מכירה אחרת וגם כמובן בהקשר הרחב יותר של איך לבחור איש מקצוע וכולי. ...
תמכור לי את העט הזה, איך למכור עט בראיון עבודה? סימולציית מכירה בראיון עבודה, איך למכור משהו בראיון עבודה? הכנה לראיון עבודה איש מכירות, ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות, שאלות ראיון עבודה מכירות, איך למכור פריט בראיון עבודה? ראיון עבודה לאנשי מכירות, ראיון עבודה לתפקיד מכירות, ראיון עבודה במכירות, מבחן לאנשי מכירות, הזאב מוול סטריט, איך לעבור ריאיון עבודה במכירות? איך להתקבל לעבודה במכירות? יצירתיות בראיון עבודה לאיש מכירות, איך לראיין מנהל מכירות?
... עבודה? הכנה לראיון עבודה איש מכירות, ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות, שאלות ראיון עבודה מכירות, איך למכור פריט בראיון עבודה? ראיון עבודה לאנשי מכירות, ראיון עבודה לתפקיד מכירות, ראיון עבודה במכירות, מבחן לאנשי מכירות, הזאב מוול סטריט, איך לעבור ריאיון עבודה במכירות? איך להתקבל לעבודה במכירות? יצירתיות בראיון עבודה לאיש מכירות, איך לראיין מנהל מכירות? והפעם נדבר על אחת מהשאלות הנפוצות בראיון עבודה לאיש מכירות, והיא שמבקשים ממנו למכור משהו בזמן הריאיון, סימולציית מכירה בראיון עבודה. בסרט הזאב מוול סטריט, ישנה סצינה שבה מבקשים מאיש המכירות למכור עט, תמכור לי את העט הזאת Sell Me This Pen, סוג של מבחן לאנשי מכירות. ואנשי המכירות מנסים את מזלם, למכור את העט. גם על בסיס זה, נוצרה סצינה בראיונות עבודה לאנשי מכירות, שבה מבקשים מאיש המכירות, תמכור לי את ה X הזה, לראות איך איש המכירות מוכר את אותו הדבר שרוצים שהוא ימכור אותו. והשאלה כמובן היא, איך למכור עט או איך למכור חפץ או איך למכור משהו בראיון עבודה ... נסביר את העניין הבא, והוא שאיש מכירות טוב, מבין שהוא לעולם לא מוכר ללקוח את המוצר שאותו הוא מוכר בפועל ללקוח. איש מכירות טוב מבין, שהלקוח קונה את התועלת שהוא חושב שהוא יקבל מהמוצר שלך. הלקוח לא קונה את המוצר שלך, הלקוח לא רוצה את המוצר שלך, ... אומר, שאחת הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות, היא שהם מנסים למכור ללקוח את המוצר שהם רוצים למכור לו. דהיינו, שהם מספרים ללקוח על המוצר שהם רוצים למכור לו ועל היתרונות ... לו. ובהקשר של ראיון העבודה, איש מכירות גרוע יתחיל לספר על העט שהוא רוצה למכור. לדוגמה המראיין מבקש תמכור לי את העט הזה. והמרואיין בתגובה מתחיל לספר על העט. ... ייתן לך... וכיוב. דהיינו, שאיש המכירות הגרוע, יתחיל לספר על העט, על המאפיינים של העט וגם ינסה לשכנע את הלקוח, שכדאי לו לרכוש את העט, כדי שהעט הזה יעזור לו בחיים. ומה המלכודת שאליה נפל כאן איש המכירות בראיון העבודה? המלכודת היא, שהוא התחיל לבצע מכירה, בלי לאתר את הכאב של הלקוח, הוא התחיל לבצע מכירה בלי להתאים אותה לצרכי ... רוצה וצריך. ולכן, יש גרסה של אנשי מכירות, שכן ינסו לעשות איתור צרכים בסיסי, לפני שהם ינסו למכור את העט. לדוגמה הם ישאלו האם לפעמים אתה צריך לרשום משהו? איך אתה ... של הלקוח באמת, אלא זה הצרכים שאיש המכירות ממציא ללקוח, כדי לחבר את הלקוח למוצר שהוא רוצה למכור לו. כי בעולם האמיתי, צריך להבין מה הלקוח באמת רוצה ולא רק לנסות ... פתוחה ולנהל את זה כך: מועמד לאיש מכירות: אני אשמח אם תספר לי קצת על עצמך מה שבא לך מראיין איש מכירות: באיזה הקשר לספר לך על עצמי? מועמד לאיש מכירות: באיזה הקשר שבא לך... מראיין איש מכירות: מספר סיפור כלשהו על עצמו ועל מה שבא לו מועמד לאיש מכירות: ומה אתה אוהב לעשות בחיים מה המטרות שלך בחיים מה היית רוצה שיהיה לך בחיים - דהיינו, איש המכירות מנתב את שיחת החולין לאיתור צרכים כללי של המראיין. לנסות להבין מה הוא היה רוצה שיהיה לו בחיים באופן כללי, מה המטרות של ... בחיים באופן כללי. מראיין איש מכירות: היית שמח אם הייתי משיג X, אני אוהב לעשות Y, הייתי רוצה יותר Z וכאן איש המכירות אמור להתחיל להפעיל את גלגלי המוח שלו, ולנסות לראות, איך הוא כאיש מכירות מחבר את העט המשהו שהוא צריך למכור, אל התועלת שאותה רוצה להשיג המראיין. וכאן כמובן צריך איש מכירות יצירתי וצריך מוח של
שיווק ומכירות, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? איך למכור בלי איש מכירות? מה זה משפך שיווקי? מכירות או שיווק, להשקיע בשיווק, להשקיע במכירות, מה התפקיד של השיווק? למה צריך שיווק? גיוס מנהל שיווק, גיוס מנהל מכירות, מה זה מסע לקוח? מסע מכירות, מסע שיווקי, Customer Journey, Marketing Funnel, מה זה משפך מכירה? Purchase Funnel, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח מיידי, שיווק לטווח ארוך, מה זה שיווק טוב? מה זה שיווק גרוע? שיווק או מכירות, יעוץ שיווקי
... איך למכור בלי איש מכירות? מה זה משפך שיווקי? מכירות או ... מנהל שיווק, גיוס מנהל מכירות, מה זה מסע לקוח? מסע מכירות, ... אתה לא מצליח למצוא מנהל מכירות טוב ואנשי מכירות טובים? ומה לעשות אם אתה לא ... של מכירה, על ידי איש המכירות, שאמור להפוך את הלקוח ... להביא לידים לעסק, שאיש המכירות אמור לטפל בהם ולהפוך אותם ... כסף. וברמת העיקרון, איש המכירות אמור לדעת למכור למי שפונה ... אליך, אז כנראה שגם איש מכירות גרוע יוכל למכור להם. כי ככל ... כי מחשב, הוא סוג של איש מכירות טיפש. ואם השיווק מצוין, אז גם מחשב שהוא איש מכירות טיפש, גם הוא יוכל לסגור לך עסקאות, בלי אנשי מכירות טובים או רעים. אבל אם השיווק ... גרוע, אז אתה חייב איש מכירות תותח איש מכירות מצוין, שידע למכור את המוצר ... לך לעסק לקוחות, שגם איש מכירות חכם, לא יכול למכור להם. שיווק ... לך לעסק לקוחות שגם איש מכירות טיפש, יכול למכור להם. (חפש גם ... כסף לפח. בדיוק כמו איש מכירות שלא מצליח למכור, שהכסף שאתה ... חומרי המכירה של איש המכירות הטוב ביותר. שצריכים לקחת את ... עקיפים, שבמקום שאיש המכירות ידקלם אותם ללקוח, הרי שהחומר ... וזהה וטוב יותר משל איש המכירות. אמורים להיות בהם המסרים וההסברים של איש המכירות. והם אמורים להפוך למיותר את איש המכירות ואמורים לעזור לך, למכור בלי איש מכירות. וחומרי שיווק לטווח קצר, ... לא תחליף לנאומים של איש המכירות. אבל הסברים של איש המכירות, על איכות המוצר וכולי, שהם ... את הלקוחות לעסק, אנשי המכירות הופכים את הלקוחות שמתעניינים ...
הדרכת מנהלי מכירות, איך לראיין איש מכירות? סימולציה לאיש מכירות? איך לראיין מנהל מכירות? ראיון עבודה לאיש מכירות? טיפול בהתנגדויות מכירה? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, מה לשאול בראיון עבודה? איך להתקבל לעבודה בתור איש מכירות? איך לעבוד במכירות? איך לראיין עובדים?
... מנהלי מכירות, איך לראיין איש מכירות? סימולציה לאיש מכירות? איך לראיין מנהל מכירות? ראיון עבודה לאיש מכירות? טיפול בהתנגדויות מכירה? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, מה לשאול בראיון עבודה? איך להתקבל לעבודה בתור איש מכירות? איך לעבוד במכירות? איך לראיין עובדים? כאשר אנחנו רוצים לראיין איש מכירות, אנחנו נרצה לתהות על קנקנו ובין השאר להבין האם ועד כמה הוא יודע לעשות איתור צרכי הלקוח ולטפל בהתנגדויות. כי איש מכירות רע, ינסה למכור את המוצר בלי שהוא מבין את צרכי הלקוח. והוא ינסה לטפל בהתנגדות מכירה של הלקוח, בלי שהוא מבין לעומק את ההתנגדות של הלקוח. ולכן, בסימולציה של ראיון עבודה לאיש מכירות, אנחנו נרצה לשאול אותו שאלות ולעשות לו סימולציה של התנגדות וכולי. אבל המראיין צריך לדעת איך לשאול את השאלות הנכונות. וכאן נחדד את העניין. אם נשאל את המועמד למשרת איש מכירות, שאלה מאוד ספציפית וחד משמעית, הסיכוי שנקבל מהמתראיין תשובה ספציפית בלי ... לשאלה הספציפית. לעומת זאת, אם נשאל שאלה יותר פתוחה ולא ברורה, שאלה שיש לה כמה פירושים אפשריים, לדוגמה מה לגבי המהירות של הרכב? במקרה כזה נצפה מאיש המכירות להשיב בשאלה של למה אתה מתכוון לגבי המהירות של הרכב כדי להבין למה בדיוק ... אני לא יכול לרכוש את המוצר, כי המוצר יקר לי, שאז נצפה לשמוע תשובה של למה אתה מתכוון כשאתה אומר שהמוצר יקר. בקיצור, כשמראיינים עובד למשרת איש מכירות, צריכים לדעת בסימולציה, לשאול שאלות לא ברורות, שיש להן כל מיני פירושים אפשריים, וכך גם להעלות התנגדויות מאוד כלליות שיש להן כל מיני פירושים אפשריים, כדי להגדיל את הסיכוי שנוכל להבין את דרך הפעולה של המועמד למשרת איש המכירות. ועוד באותו עניין, כשנראיין איש מכירות, נוכל להעלות התנגדות מכירה כללית של אני צריך לבדוק לחשוב על זה. ואז כנראה שאיש המכירות מורגל להגיב בתגובה של על מה אתה צריך לחשוב. אבל אז אפשרי לסובב את איש המכירות בתשובות שלא אומרות כלום, כגון אני צריך לחשוב עוד על הפרטים, לבדוק עוד אפשרויות, אני רוצה עוד קצת לחשוב על זה לראות אם אני רוצה את המוצר, כל מיני תשובות שלא אומרות כלום. ואז עלינו לראות, האם ועד כמה איש המכירות? באמת ירצה לחקור ולהבין את ההתנגדות של הלקוח ולהבין מה באמת עובד בראש של הלקוח, או שמא איש המכירות ירגיש שהוא כבר יצא ידי חובת שאלת שאלות ויישבר בלהמשיך לחקור את הלקוח שמוכן להמשיך לדבר עם איש המכירות, אבל נותן תשובות מעורפלות וכולי. ...
ראיון עבודה במכירות, ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות, טעויות בראיון עבודה למכירות, להתכונן לראיון עבודה במכירות, איך לראיין לתפקיד של איש מכירות? איך למצוא עבודה כאיש מכירות? איך להתקבל לעבודה כאיש מכירות? איך לראיין עובדים במכירות? האם אתה מתאים להיות איש מכירות? איך להתקבל למנהל מכירות? איך להתקבל לסמנכל מכירות? איך לעבור ראיון לאיש מכירות? להיות מנהל מכירות, להתקבל למנהל מכירות, להיות סמנכל מכירות, ראיון לסמנכל מכירות, ראיון עבודה לסמנכל מכירות
... עבודה במכירות, ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות, טעויות בראיון עבודה למכירות, להתכונן לראיון עבודה במכירות, איך לראיין לתפקיד של איש מכירות? איך למצוא עבודה כאיש מכירות? איך להתקבל לעבודה כאיש מכירות? איך לראיין עובדים במכירות? האם אתה מתאים להיות איש מכירות? איך להתקבל למנהל מכירות? איך להתקבל לסמנכל מכירות? איך לעבור ראיון לאיש מכירות? להיות מנהל מכירות, להתקבל למנהל מכירות, להיות סמנכל מכירות, ראיון לסמנכל מכירות, ראיון עבודה לסמנכל מכירות וכאן אדבר על אחת הטעויות הנפוצות שעושים מחפשי עבודה בתור איש מכירות, כאשר הם נמצאים בשלב של ראיון עבודה כאיש מכירות? ובמה שונה ראיון למשרת איש מכירות מכל ראיון עבודה אחר? אז קודם כל צריכים לדעת, שראיון עבודה למשרת איש מכירות, שונה מכל ראיון עבודה אחר בכל תחום אחר. כי בראיון עבודה בתור איש מכירות, ראיון העבודה עצמו, הוא עצמו סימולציית מכירה שאתה בתור מתראיין משתתף בה בזמן ... את יכולת המכירה שלך, לעסק שאתה רוצה לעבוד בו בתור איש מכירות. בשונה כמובן מכל תחום אחר, שאתה מספר על היכולת המקצועית שלך, אבל הסיפור עצמו, ... שלך, לכן צריכים לדעת שהטעות הנפוצה ביותר של אנשי מכירות בראיון עבודה, היא, שאתה כאיש מכירות, נופל למלכודת של לדלג על איתור צרכי הלקוח, ואתה מתחיל למכור את עצמך למי שמראיין ... ואני אסביר: הדרך הכי טובה לבדוק את היכולת שלך כאיש מכירות בראיון עבודה לאיש מכירות, היא לראות איך אתה מוכר את עצמך בראיון העבודה עצמו. כי המוצר שאתה מוכר זה את עצמך ואת השירות שלך כאיש מכירות. ואתה מוכר את עצמך ללקוח שלך, שהוא זה שמראיין אותך. וזה שמראיין אותך למשרת איש מכירות, בוחן אותך גם לפי סגנון המכירה שלך, איך אתה מוכר את עצמך בראיון עצמו. ואחת הטעויות הנפוצות ביותר והגדולות ביותר של אנשי מכירות בראיון עבודה למשרת איש מכירות, היא שהם יותר מידי מהר, מספרים יותר מידי מידע מכירתי על עצמם. בלי לעשות איתור צרכים מול המראיין ובלי שהמראיין מבין שאתה כאיש מכירות, אולי כבר עשית לו איתור צרכים לפני הריאיון. בכל מקרה, בראיון עבודה, כשהמראיין ... ובמהות, בראיון עבודה באופן כללי ובפרט למשרת איש מכירות, אתה בתהליך מכירה שאתה מוכר את עצמך. ובראיון עבודה לתפקיד של איש מכירות, אתה בעצם גם במבחן בזמן אמת. שהמראיין שלך, מנסה לראות האם וכמה תיפול בפח, לספר ...
ראיון עבודה, שאלות ותשובות בראיון עבודה, מה לשאול בראיון עבודה? מה לענות בראיון עבודה? איך לראיין? איך להתראיין? האם אני מתאים לתפקיד? האם אתה מתאים לתפקיד? איך לדעת שמישהו מתאים לתפקיד? התאמה לתפקיד, גיוס עובדים, משאבי אנוש
ראיון עבודה, שאלות ותשובות בראיון עבודה, מה לשאול בראיון עבודה? מה לענות בראיון עבודה? איך לראיין? איך להתראיין? האם אני מתאים לתפקיד? האם אתה מתאים לתפקיד? איך לדעת שמישהו מתאים לתפקיד? התאמה לתפקיד, גיוס עובדים, משאבי אנוש
... האם המועמד באמת יתאים לאופי העבודה או לא. מה לעשות אם אתה המרואיין? אליעד נותן דוגמה ברורה למצב שבו אתם אלו שמתראיינים לתפקיד מסוים, למשל לתפקיד מנהל מכירות. במקרה כזה, אם שואלים אתכם מה התפקיד שהייתם רוצים לעשות, התשובה חייבת להיות מנהל מכירות. כשישאלו למה, חשוב מאוד שתכינו מראש סיפור קצר והגיוני שיסביר מדוע אתם מתאימים לתפקיד ולמה אתם רוצים אותו. בנוסף, אם שואלים אתכם איזה תפקיד לא הייתם רוצים לעשות, חשוב לענות בצורה שתדגיש דווקא את ההתאמה שלכם לתפקיד הנוכחי. לדוגמה, מועמד למשרת מנהל מכירות צריך לומר: לא הייתי רוצה לעבוד בתפקיד שדורש ישיבה מול מחשב ללא תקשורת עם אנשים. כך המראיין יבין שאתם אכן אוהבים לדבר עם אנשים, תכונה שמתאימה למשרת מנהל מכירות. אליעד מציין כי יש אנשים שנהנים מאוד מהתפקיד שלהם ויש אנשים שנהנים ממנו פחות, ולכן השאלות האלה הן מהותיות להצלחת הראיון ... אם אתה זה שעובר ראיון עבודה, כאשר שואלים אותך איזה תפקיד היית רוצה לעשות?, כדאי להשיב בתפקיד שאליו אתה מתראיין. לדוגמה, אם אתה מתראיין לתפקיד מנהל מכירות , התשובה שלך צריכה להיות מנהל מכירות. בנוסף, אם שואלים אותך איזה תפקיד אינך רוצה לעשות?, כדאי לתת תשובה המתאימה לכישורים של התפקיד שאתה מתראיין אליו. אם, ...
איך לראיין עובדים? מה לשאול בראיון עבודה? מה יכול לגרום לך להיכשל בתפקיד? האם העובד מבין את התפקיד? האם העובד מתאים לתפקיד? בדיקת התאמה לתפקיד, איך לראיין עובדים בכירים? איך לראיין מנהל? שאלות לראיון עבודה, הכנה לראיון עבודה
איך לראיין עובדים? מה לשאול בראיון עבודה? מה יכול לגרום לך להיכשל בתפקיד? האם העובד מבין את התפקיד? האם העובד מתאים לתפקיד? בדיקת התאמה לתפקיד, איך לראיין עובדים בכירים? איך לראיין מנהל? שאלות לראיון עבודה, הכנה לראיון עבודה
... עובדים בצורה אפקטיבית? כאשר מראיינים אדם לתפקיד מסוים, בין אם מדובר בתפקיד בכיר כמו מנכל, מנהל מכירות או כל תפקיד אחר, יש שאלה אחת מרכזית וחשובה שכדאי לשאול את ... ואת הבעיות האפשריות בו. איך לראיין מנהל או עובד בכיר? לדוגמה, נניח שמראיינים אדם לתפקיד של מנהל מכירות. אפשר לשאול אותו בצורה ברורה וישירה: מה לדעתך יכול לגרום לך ... לגרום לו להיכשל בתפקיד, כמו למשל: חוסר הבנה של צרכי הלקוחות או השוק ניהול לא נכון של הצוות או אנשי המכירות הכפופים לו קושי בהתמודדות עם התנגדויות של לקוחות ניהול זמן ... ביותר היא: מה לדעתך יכול לגרום לך להיכשל בתפקיד שלך? לדוגמה, אם אנחנו מראיינים מועמד לתפקיד מנהל מכירות, אפשר לשאול אותו: שלום אדוני, מה לדעתך יכול לגרום לך לא ... את האתגרים שבתחום. לעומת זאת, מועמד מקצועי יענה בצורה ברורה ויסביר: מה שיכול לגרום לי, בתור מנהל מכירות, לא להצליח בתפקיד זה X, Y ו - Z. בשלב הבא, ניתן לשאול: ואיך ...
ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, העובד ככלי עבודה, ניהול ארגוני, אחריות עם סמכות, יעוץ ארגוני
ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, העובד ככלי עבודה, ניהול ארגוני, אחריות עם סמכות, יעוץ ארגוני
... אותה. לדוגמה, במקרה של מנהל מכירות, הוא אינו מוכר בעצמו, אלא אחראי על אנשים אחרים שמבצעים את המכירות. כאן קיימות שתי אפשרויות ... שלו. לדוגמה, אם משה הוא איש מכירות, נשאל את מנהל המכירות כמה משה מכר היום? ומה קורה עם העובדים שלך? בדרך זו אנו מעבירים למנהל את המסר שהוא אחראי על ... את התפוקה שלו. אם מדובר באיש מכירות, נשאל אותו כמה מכר היום, איזה מוצרים מכר, וכיצד עבד. לעומת זאת, כשאנחנו מנהלים מנהל מכירות, הוא אינו אחראי ישירות למכירה אלא לניהול צוות המכירות. וכאן יש שתי גישות ניהוליות עיקריות: ... אנו שואלים אותו: כמה מכרו אנשי המכירות שלך?. כלומר, אנו מתמקדים בתוצאה של עובדיו. גישה שנייה - אנו שואלים אותו: כמה אתה מכרת?, ... נתבונן בדוגמה: אם גייסנו מנהל מכירות, אנו יכולים לומר לו שהתפקיד שלו הוא לנהל את אנשי המכירות ולוודא שהם מבצעים את עבודתם. במקרה כזה, נשאל אותו שאלות כמו מה קורה עם הצוות שלך?, כמה כל ... הנדרשת, וכלי העבודה שלו הם אנשי המכירות. המשמעות היא שנסיר ממנו את האחריות על הדרך ונשאיר לו חופש פעולה רחב יותר. ניהול מנהלים מול ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מכירות, אימון אישי לאנשי מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מנהל מכירות, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מנהל מכירות, כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי טלפוני, מאמן אישי רוחני, ייעוץ אישי מומלץ בתחום מנהל מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2852 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 15:55:30 - wesi1