אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מנהלי מכירות ✔איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
7:52איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מכירות, אימון אישי לאנשי מכירות
למה כל כך הרבה אנשים רוצים ללמוד קורסים וסדנאות למכירות?

בעולם של היום קיימת תופעה רחבה מאוד של אנשים המחפשים קורסים וסדנאות שמטרתם לשפר את יכולות המכירה שלהם. התופעה הזו פופולרית כי אנשים מבינים שהיכולת לשכנע ולמכור היא מיומנות חיונית כמעט בכל תחום בחיים. אנשים מוכנים להשקיע בלימודי שיטות מכירה כי הם מאמינים שזה ישפר את היכולת שלהם לשכנע לקוחות, למכור מוצרים, שירותים או רעיונות. ישנה כמות אדירה של אנשי מכירות, מרצים ומומחים הטוענים שיש בידיהם את ה"שיטה המנצחת" שתלמד כל אחד כיצד למכור בהצלחה.

איך אפשר לדעת האם שיטת מכירה באמת יעילה?

כשמישהו מציע לך שיטת מכירה, חשוב לבדוק עד כמה השיטה באמת יעילה ואמינה. אפשרות אחת פשוטה היא לנסות אותה בפועל ולראות אם התוצאות משתפרות. אך מעבר לכך, כדאי לשאול שאלות מעמיקות יותר: האם השיטה הזו טובה באמת, או שאולי קיימת שיטה טובה ממנה? האם אפשר לסמוך עליה בכל מצב? או שאולי השיטה עובדת רק בחלק מהמקרים או עבור חלק מהאנשים?

דרך אחת לבדוק את אמינות השיטה היא לקחת מקרים קיצוניים ביותר ולבדוק האם השיטה עובדת גם בהם. אליעד כהן נותן דוגמה לכך: נניח שמישהו נשרף באש, האם אפשר באמצעות אותה שיטת מכירות לשכנע אותו שזה טוב שהוא נשרף באש? אם התשובה חיובית, זה סימן חזק לכך שהשיטה באמת חזקה ואמינה.

מה הקשר בין שיטות מכירה לבין רעיונות הזויים וקיצוניים במיוחד?

כדי להבין לעומק אם שיטת מכירה היא באמת טובה, אליעד כהן מציע לקחת רעיונות עוד יותר קיצוניים ולבדוק את השיטה גם עליהם. לדוגמה, האם אפשר לשכנע אדם שאין בכלל הבדל בין כאב להנאה או בין ביטחון לפחד? אם השיטה מצליחה אפילו כאן, אפשר לסמוך עליה כמעט לחלוטין בכל סיטואציה שהיא. לעומת זאת, אם השיטה נכשלת, כנראה שהיא אינה שיטה כללית, אלא מוגבלת למקרים מסוימים בלבד.

מדוע מי שמומחה במכירות לא משתמש בכישוריו לטיפול בבעיות נפשיות?

אליעד כהן שואל: אם יש אדם שטוען שיש לו שיטה למכור כל דבר לכל אחד, מדוע הוא מגביל את עצמו רק לעולם המכירות העסקיות? למה לא להשתמש באותה יכולת כדי לטפל באנשים עם הפרעות נפשיות? הרי טיפול נפשי הוא סוג של מכירה: לקחת רעיון חיובי או שונה ולשכנע אדם שנמצא במצב רגשי שלילי לקבל אותו. לדוגמה, אם אדם חרד שרודפים אחריו או מפחד מהרעלה, מדוע אותו מומחה במכירות לא משתמש ביכולתו כדי לשכנע את האדם החרד שהמציאות אינה מפחידה כפי שהוא חושב?

רוב אנשי המכירות כנראה יענו "זה לא התחום שלי" או "הוא משוגע", אך לפי אליעד, אם השיטה שלך באמת טובה, היא אמורה לעבוד גם במקרים כאלה. אם היא לא עובדת על מצבים כאלה, אז היא כנראה לא באמת אוניברסלית.

איך לבדוק האם שיטת המכירה עובדת גם על בני משפחה או על מצבים רגשיים קשים במיוחד?

כדי לבדוק אם השיטה באמת יעילה, כדאי לנסות אותה על מקרים אמיתיים ורגישים: האם אפשר באמצעות השיטה לשכנע ילד שלא יפחד שירביצו לו בבית הספר? האם אפשר לגרום לילדה לעשות שיעורי בית למרות התנגדות קשה? והאם אפשר למנוע מאדם שרוצה להתאבד לבצע את המעשה? אם התשובה היא "כן, השיטה עובדת גם שם", אז יש בידינו שיטת מכירות טובה ואמיתית. אך אם התשובה תהיה "זה קיצוני מדי, זה לא קשור לשיטה", אז כנראה השיטה היא חלקית ומוגבלת.

מדוע השימוש בשם פרטי אינו תמיד עובד במכירות?

אחת השיטות הנפוצות שמלמדים במכירות היא לפנות לאדם בשמו הפרטי או בכינוי ספציפי. לעיתים קרובות זה עובד, כי זה יוצר קרבה ואינטימיות, אבל לא תמיד. לפעמים דווקא זה יכול לגרום ללקוח להירתע או להרגיש לא נוח. לכן, מי שמלמד שיטה כזו חייב להכיר בכך שזו אינה שיטה אבסולוטית שתמיד מצליחה.

מהי הדרך הטובה ביותר לדעת אם אתה מומחה אמיתי במכירות?

הדרך הטובה ביותר לדעת אם יש לך יכולת מכירה ברמה גבוהה באמת, לפי אליעד כהן, היא לראות אם אתה יכול למכור את הרעיונות הללו קודם כל לעצמך. כשאתה נמצא במצב רגשי רע, נסה "למכור" לעצמך את הרעיון שאתה מרגיש טוב. אם הצלחת לשכנע את עצמך, כנראה שבאמת יש לך יכולת מכירה חזקה.

איך מתחברים דברי רבי נחמן לרעיון של מכירת רעיונות חיוביים במצבי קיצון?

אליעד כהן מביא את דברי רבי נחמן, שדיבר על מדינה של אנשים עשירים מאוד שטענו שחייהם טובים, ורבי נחמן שאל אותם אם הם יכולים לעזור לאנשים משוגעים שמרגישים רע מאוד. אם הם לא מסוגלים לעזור לאותם אנשים, כנראה שהמצב הטוב שלהם לא אמיתי או שהשיטה שלהם לא מושלמת. המסר הוא דומה: אם שיטת המכירה שלך חזקה באמת, היא חייבת להיות מסוגלת לשכנע גם אנשים שנמצאים במצבים הקשים והקיצוניים ביותר.

מה המסר המרכזי מההרצאה של אליעד כהן בנושא שיטות מכירה?

המסר המרכזי שאליעד כהן מעביר הוא שכל מי שרוצה ללמוד מכירות חייב לבדוק האם השיטה שהוא לומד או מלמד היא באמת שיטה כללית ואבסולוטית, או שהיא רק פתרון חלקי שמתאים למצבים ספציפיים. אם היא כללית, ניתן להשתמש בה לא רק בעולם העסקי אלא גם בבעיות אישיות, משפחתיות, רגשיות, ואפילו נפשיות. רק אז אפשר לומר שהשיטה באמת חזקה ואמינה.
למה בכלל מדברים על קורסים למכירות ועל סדנאות לאנשי מכירות?

ש: מה עומד מאחורי הרעיון שכל כך הרבה אנשים מתעניינים בעולם המכירות?

ת: בשיחה עלה שהעולם שלנו מלא באנשים שרוצים למכור, ושיש ביקוש רב לקורסים ולאנשי מקצוע שמלמדים שיטות מכירה. יש סדנאות מיוחדות המכוונות לאנשי מכירות, יש קורסים שעוסקים באיך לשפר יכולות מכירה, ויש גם אנשים שמציגים את עצמם כמומחים גדולים בשיטות שונות. הרעיון הכללי הוא שיש המון שיטות ומדריכים שמבטיחים ללמד כל אחד למכור יותר, כי לרוב בני האדם חשוב לדעת לשכנע אחרים לקנות את הרעיונות, המוצרים או השירותים שלהם.

מה השאלה שעולה כשמישהו מציע לך שיטת מכירה?

ש: מה צריך לבדוק לפני שמאמינים למי שאומר "אני אלמד אותך איך למכור"?

ת: עלתה השאלה החשובה: כשמישהו אומר "יש לי שיטה למכור", איך אפשר לבדוק עד כמה השיטה באמת טובה? אפשר כמובן לנסות את השיטה ולראות אם היא עובדת בפועל, אבל אז נשאלת שאלת ההרחבה: אולי היא עובדת רק חלקית? אולי יש שיטה יעילה עוד יותר? אולי אפשר לשפר אותה? וחוץ מזה, איך בודקים אם אפשר לסמוך על השיטה 'בעיניים עצומות'?

איך אפשר לבדוק אם שיטת מכירה נכונה או יעילה באמת?

ש: האם פשוט מספיק לנסות למכור באמצעות השיטה ולראות מה קורה?

ת: מצד אחד, אפשר לבדוק אם התוצאות טובות בשטח: האם באמת מכרת יותר מוצרים או שירותים בזכות השיטה. מצד שני, אם רוצים לבחון באופן עקרוני אם זו שיטה מקיפה וחזקה, אפשר לשאול את עצמנו האם היא מסוגלת למכור כל דבר לכל אדם, כולל דברים שלכאורה אי אפשר למכור אותם בכלל.

למה מביאים דוגמה קיצונית כמו 'למכור לאדם את הרעיון ששריפה באש זה טוב'?

ש: מה הקשר בין שריפה באש לשיטת מכירות?

ת: בשיחה הוסבר שדרך לבחון שיטה היא לקחת את המקרה הכי קיצוני, כלומר, הדבר שאנשים הכי לא רוצים אותו, ולשאול: האם אפשר באמצעות השיטה למכור לאדם את הרעיון שאותו דבר קיצוני הוא דווקא טוב? אם כן, כנראה השיטה באמת "כל - יכולה". אם לא, כנראה השיטה מוגבלת יותר.

הדוגמה הספציפית היתה: אם יש בן אדם שנשרף באש, אפשר לשכנע אותו ש"שריפה באש זה דווקא דבר טוב"? זו דוגמה שמתארת מקרה שהוא נגד כל היגיון וגורם סבל מיידי. אם בכל זאת אפשר בעזרת שיטה מסוימת לשכנע אותו אחרת, זו שיטה שמסוגלת להתמודד עם הרעיון הכי קשה למכירה, ואז היא עשויה לעבוד על הכל.

האם זה רלוונטי רק לאש, או שגם לרעיונות עוד יותר קיצוניים?

ש: למה דיברו גם על רעיונות הזויים יותר, כמו למכור למישהו שאין הבדל בין דברים?

ת: בשיחה נאמר שאם כבר בודקים קיצוניות, אפשר ללכת אפילו יותר רחוק. אולי יש רעיון עוד יותר מופרך מבחינת האדם: למשל לשכנע אותו שאין שום הבדל בין כאב להנאה, בין שריפה ללא שריפה, או בין פחד לביטחון. אם נמצאת שיטה שמוכיחה את עצמה אפילו במקרים קיצוניים כאלה, אז היא בהחלט מקיפה.

איך עניין מכירות מתחבר לטיפול באנשים עם הפרעות נפשיות?

ש: בשיחה עלה שאם אתה כל כך טוב במכירות, למה שלא תרחיב את היכולת הזו גם לטיפול באנשים? איך בכלל מתקשר תחום המכירות לעולם הטיפול הנפשי?

ת: הוצע רעיון שהמונח "טיפול" דומה לפעולת מכירה. למה? כי כשמטפלים באדם הסובל מחרדה, לדוגמה אדם שמרגיש שרודפים אחריו או שמרעילים אותו, בעצם מנסים "למכור" לו את הרעיון שהמציאות לא כזו מפחידה, או שהדברים לא מחייבים אותו להרגיש רע. מטפל טוב אמור לשכנע את המטופל לשנות תפיסות שמציקות לו. זה תהליך של מכירה של רעיון שונה.

למה מומחה במכירות לא עובר לטיפול בבעיות נפשיות?

ש: בשיחה נזרקה השאלה: אם אתה יודע למכור כל כך טוב, למה רק למכור מוצרים ועסקים? למה לא לפתור לאנשים בעיות עמוקות?

ת: לפעמים איש המכירות יגיד "אני עוסק במה שאני אוהב, ואני לא מטפל בהפרעות נפשיות". אבל יש כאן נקודה שהועלתה: אם השיטה שלו כל כך חזקה, היא אמורה לעבוד על כל רעיון, כולל על אדם שמרגיש רדוף או חרד או מי שעבר טראומה קשה. אם לא, אולי השיטה לא כזאת מושלמת.

יש גם מי שיגיד "הוא משוגע, זה לא קשור אלי", אבל כביכול אם השיטה הייתה מקיפה, אפשר היה למכור לאותו 'משוגע' את הרעיון שיש לו סיבה להירגע ולשנות את המחשבה.

האם שיטה שעובדת רק במקרים מסוימים היא באמת 'שיטה כללית'?

ש: מה ההבדל בין שיטה כללית שיכולה לעבוד תמיד, לבין שיטה שעובדת רק לפעמים?

ת: בשיחה נטען שכשאדם אומר "זאת השיטה למכור", לפעמים הוא מתכוון לכך שבאחוז גבוה של מקרים היא מניבה תוצאות טובות. אבל עדיין, זו לא בהכרח שיטה אבסולוטית שמצליחה בכל מצב. ייתכן שיש מצבים שבהם השיטה תיכשל. מי שמחפש שיטה אחת כללית צריך לבחון אם היא מסוגלת לכסות באמת כל מקרה, כולל מצבים של אדם שמתנגד בצורה קיצונית ביותר.

מה עם הדוגמאות של מכירה לבן או לבת שעושים שיעורי בית, או טיפול באדם רוצה להתאבד?

ש: האם הדוגמאות האלה עולות כהמחשה לצורך בהכללה של השיטה?

ת: כן. נאמר שאם למישהו יש שיטת מכירה, אפשר לשאול: "האם השיטה יכולה לגרום לבת שלי לעשות שיעורים?" או "האם היא יכולה לגרום לבן שלי לא לפחד שירביצו לו בבית הספר?" אם השיטה באמת גורפת, היא תעבוד גם שם. באותה מידה, "אם יש מישהו שרוצה להתאבד, האם אפשר לגרום לו לא לרצות להתאבד?" אם התשובה תהיה "רק במכירות עסקיות זה עובד" או "לא, זה קיצוני מדי", אז כנראה השיטה לא באמת גלובלית.

מה לגבי הדוגמה של שימוש בשם פרטי במכירות?

ש: איך מתקשר הסיפור של 'שם פרטי' לשיטות שמציגים אנשי מכירות?

ת: הוזכר בשיחה שרבים מלמדים 'שיטות קטנות', כמו "קרא ללקוח בשמו הפרטי" או "השתמש דווקא בכינוי מסוים" וכדומה. נניח שזה עובד פעמים רבות, אבל זה לא תמיד נכון. לפעמים זה מבריח את הלקוח או גורם לו לחוסר נוחות. לכן, מי שמלמד שיטה כזו צריך להבין שהיא לא שיטה מוחלטת שעובדת בכל תרחיש.

איך נוכל לדעת שאנחנו לומדים מכירות ברמה הגבוהה ביותר?

ש: האם יש דרך לשלב בין 'שיטת מכירה' ספציפית לבין 'שיטת מכירה' שמסוגלת להתאים לכל דבר בעולם?

ת: אחד הרעיונות שהועלו הוא: נסה קודם למכור לעצמך. בכל פעם שרע לך, "מכור" לעצמך את הרעיון שטוב לך. אם תצליח, כנראה שאתה מבין עקרונות מכירה באמת עמוקים. בעצם זה סוג של מכירה פנימית: אתה לוקח מחשבה שלילית ומשכנע את עצמך בגרסה החיובית. אם זה עובד, כנראה שיש בידך יכולת מכירה ברמה גבוהה, כי הצלחת לשכנע גם אדם מאוד עיקש (את עצמך) בדברים שלא תמיד מובנים מאליהם.

כיצד מתקשרת האמירה של רבי נחמן ליכולת למכור גם את הרעיון החיובי במצבים קיצוניים?

ש: מדוע דובר על דברי רבי נחמן בהקשר הזה?

ת: הוזכר סיפור מרבי נחמן על מדינה של עשירים שטענו שיש להם חיים טובים, ותהה אם הם יכולים להציל חבורה של משוגעים שרע להם מאוד. אם הם לא מסוגלים להביא אותם לתחושת טוב, כנראה שהם לא באמת כל כך עשירים (או לא באמת שולטים ב'מכירה' של רעיונות לשינוי מצבם הנפשי). ההקבלה היא שאם באמת יש שיטת מכירה חזקה, היא אמורה לאפשר 'מכירה' של רעיונות טובים גם לאנשים שנמצאים במצב מנטלי קיצוני.

איזה מסר כללי אפשר לקחת מכל הדיון הזה?

ש: איך כל הטיעונים האלה מתחברים, ואיזה תובנה אפשר להוציא בסוף?

ת: הרעיון המרכזי הוא שמי שמציג עצמו כמומחה במכירות, ושיש לו שיטה מנצחת לכל מצב, כדאי לבדוק את מידת ההכללה של השיטה. כלומר, האם היא פועלת גם על מצבי קיצון? האם היא מסוגלת לשנות מחשבות של אדם שממש מתנגד או סובל? האם היא יכולה להשפיע על כל אחד ועל כל רעיון? אם לא, אולי יש לה מגבלות וצריך להכיר בהן. מצד שני, אם יש לך כלי אמיתי, אולי תוכל להשתמש בו לא רק למכור מוצרים, אלא גם לעזור לאנשים בתהליכים נפשיים, או בכל תחום אחר שדורש שכנוע ושינוי מחשבתי עמוק.
עכשיו יש בעולם שלנו המון אנשי מכירות שמוכרים קורסים לאנשי מכירות.

ש: דיברנו על זה כבר פעם אחת.

אליעד: מדברים על זה עוד פעם סדנה לאנשי מכירות קורס לאנשי מכירות, שיטת מכירות מה שזה לא יהיה שיטות למכור. עכשיו אני רוצה לתת את הפרספקטיבה הבאה כשמישהו מביא לך שיטה כשאומרים לך "אני אלמד אותך איך למכור" איך אתה יכול לבדוק האם ועד כמה השיטה הזאת נכונה אז אפשרות אחת להגיד בא נראה אם היא מוכרת לי את המוצרים שלי בא ננסה אותה ונראה אם זה מוכר או לא מוכר אבל בהנחה שאתה רוצה לדעת אם נגיד יש שיטה יותר טובה.

ש: לא קודם כל בא נראה אם אתה מכרת לפי השיטה הזאת.

אליעד: לא נניח שכן אז?

ש: מכר והצליח?

אליעד: כן נניח שאתה רוצה לדעת לפחות הוא מכר לך את הקורס שלו עכשיו נגיד שאתה רוצה לדעת האם יש שיטת מכירה יותר טובה, שאלה שנייה נניח שאתה רוצה לדעת האם בעצם אתה יכול לסמוך על השיטה הזאת בעיניים עצומות וזהו. בכל מקרה התשובה היא כדלקמן, נכון מה התשובה ולכן התשובה תהיה ש...?

ש: לא אני חשבתי על מה שאמרת.

אליעד: אז מה התשובה?

ש: חשבתי על איך לבדוק שיטה אז נניח מבחינתי אם אני רוצה לבדוק מישהו אם הוא יצליח למכור לי את הדבר שאני הכי לא רוצה.

אליעד: נכון אז זה קשור לזה אבל בוא ניתן את זה יותר גנרי, התשובה תהיה כזאת אם מישהו אומר לך "יש לי שיטה למכור" לדוגמה הוא אומר לך "תקשיב כשאתה רוצה למכור לבן אדם משהו תגלה אמפתיה" זאת השיטה שלו למכור והוא נותן לך הרצאה ואתה מגלה אמפתיה ואתה מוכר מוצרים אבל אתה אומר "זאת באמת השיטה או שיש שיטה יותר טובה, האם השיטה הזאת אפשר לשפר אותה או לא האם אני יכול לסמוך עליה בעיניים עצומות או לא".

אז מה התשובה כשיש לך חוק בפיזיקה אתה רוצה לדעת אם הוא עובד או לא אתה בודק אותו האם הוא עובד בכל המקרים האפשריים, עכשיו מה הוא אמר הוא אמר "בוא נבדוק אם הוא יכול למכור לי את הדבר שאני הכי לא רוצה, מה אני הכי לא רוצה בעולם תמכור לי את הרעיון שזה טוב". עכשיו התשובה הגנרית יותר היא האם באמצעות השיטה הזאת אני יכול למכור לכל אחד כל רעיון, לדוגמה נגיד בן אדם שורפים אותו באש ואתה עכשיו רוצה למכור לו רעיון שאומר ששורפים אותו באש זה טוב.

האם באמצעות השיטה הזאת אתה יכול למכור לו את הרעיון שזה ששורפים אותו באש זה טוב זאת השאלה, אם התשובה היא כן אז אנחנו נבדוק האם דבר שבן אדם עוד יותר לא רוצה אותו מאשר שישרפו אותו באש ואז לדוגמה אנחנו נגיד נגיע למסקנה שיש משהו שבן אדם בטוח בו יותר מזה שהוא לא רוצה שישרפו אותו באש או נגיד בטוח שיש הבדל בין אם שורפים אותו ללא שורפים אותו.

תכף נציג קצת משהו פילוסופי אבל נסביר, אוקי נשאל אותו האם באמצעות השיטה שלך אנחנו יכולים למכור לבן אדם עם זה את הרעיון שאין הבדל בין דבר לדבר שהוא בכלל לא ידע להבדיל בין דבר לדבר. הרעיון זה לקחת את הדבר הכי לא הגיוני שעושה לבן אדם הכי רע ועל זה לבדוק מה השיטה למכור לו כי אם אנחנו נמצא שיטה שבאמצעותה ניתן למכור לאנשים את הדבר הכי רע בעולם את הרעיון הכי רע בעולם הכי לא הגיוני בעולם ממילא ניתן למכור עם השיטה הזאת כל דבר אחר.

אבל רוב האנשים או כל האנשים שעושים מכירות או מלמדים מכירות או מה שזה לא יהיה אין להם מושג בנושאים האלה, למה ומה עוד פרספקטיבה שאני נותן עכשיו עומד לך איש מכירות הזאב מ - wall streetנגיד כל מיני טיפוסים כאלה, בסדר והם עכשיו מלמדים אותך איך למכור הוא אומר לך "אני יודע למכור ואני יודע למכור ולא למכור" ואז שה - popup שקופץ לי לראש זה "אם אתה יודע למכור כל כך טוב אז למה אתה עוסק רק במכירות תתעסק בטיפול באנשים".

בא בן אדם עם איזו חרדה עם איזו אובססיה עם איזו הפרעה נפשית, בא בן אדם שיש לו בראש מחשבה שרודפים אחריו תמכור לו את הרעיון שלא רודפים אחריו כאילו למה אתה ננעלת על הנישה של המכירות כאילו יש הרבה דברים מעבר שאפשר לעשות למה דווקא מכירות.

ש: זה מה שהוא רוצה אבל זה מה שמעניין אותו.

אליעד: נכון אתה צודק אבל מה לעשות שבדרך כלל התשובה תהיה "תקשיב מה אני קשור לטיפול בהפרעות נפשיות, הוא משוגע מה אני הוא צריך לאשפז אותו בבית משוגעים, אני מוכר עסקים אני לא קשור עכשיו" בן אדם נגיד משוגע חושב משהו מסוים, נגיד בן אדם נגיד משוגע חושב שרודפים אחריו בן אדם חושב שמרעילים אותו בן אדם מפחד למות, בן אדם יש לו טראומה נגיד מישהי אנסו אותה ויש לה טראומה בן אדם מפחד מלא יודע מה אין לי מושג ממה.

זה משהו רע מאוד לבן אדם אז אם אתה באמת מומחה במכירות הרי מה זה טיפול באנשים זה סוג של מכירות, סוג של מכירות לאו דווקא כי אנשים לא אוהבים לשמוע שזה מכירות אבל זה סוג של מכירות כי זה בעצם לקחת את הרעיון שאומר שאתה יכול לראות את הטוב או לקחת את הרעיון שאומר שזה לא בהכרח רע ולמכור לך אותו.

ש: עוד פעם?

אליעד: אז אם אתה טוב במכירות תרחיב את המוצרים שלך למה אתה מלמד רק אנשי מכירות תיתן הרצאה למטפלים, לך תלמד מטפלים בהפרעות נפשיות איך לטפל איך למכור למטופלים שלא יהיה להם הפרעות נפשיות למה רק מכירות לעסקים.

ש: יכול להיות שהוא יגיד "אני טוב בזה וזה הכל".

אליעד: אבל הנוסחה היא טובה הנוסחה אבל עובדת?

ש: רק בזה.

אליעד: יפה אז אם היא עובדת רק בזה סימן שגם בזה היא לא תמיד עובדת.

ש: מי שבכלל מתיימר להגיד שהנוסחה הזאת תמיד עובדת בכל מקרה בכל מצב, זאת אומרת אני אישית לא מקבל את הדבר הזה בכלל.

אליעד: זה נכון אבל כשאתה כצופה הולך לקנות מוצר שאומר "אני עכשיו לומד איך למכור" תשאל את עצמך "האם באמצעות שיטת המכירה הזאת אני יכול עכשיו לגרום לבת שלי לעשות שיעורים, האם אני יכול עכשיו לגרום לילד שלי לא לפחד שירביצו לו בכיתה" באמצעות שיטת המכירה הזאת, אם התשובה תהיה כן על כל דבר "כן כל דבר הוא ירגיש רע וירצה להתאבד אני באמצעות שיטת המכירה הזאת גורם לו לא להתאבד" כל דבר.

ואם זאת תהיה התשובה אז יפה יש לך שיטת מכירות טובה אבל אם התשובה תהיה "תראה אבל זה מקרה קשה מדי זה קיצוני זה לא קשור" אדוני גם השיטה שלך לא קשורה, היא קשורה קצת היא מקרה פרטי היא לא מקרה כללי כי אחת הטעויות הכי נפוצות של אנשים שמלמדים שיטות למכירות או אנשים שמלמדים שיטות לכל מיני דברים באופן כללי היא שהם לוקחים דבר שעובד בחלק מהמקרים ואומרים לך תעשה אותו וזה באמת עובד בחלק מהמקרים וזהו.

אבל זה עובד בחלק מהמקרים כי זה עובד בחלק מהמקרים זה אבל עדיין לא השיטה, כמו לדוגמה שדיברנו קודם נגיד על שם פרטי תגיד את השם הפרטי או תגיד כינוי אחר, מה האמת שבחלק מהמקרים אם תגיד שם פרטי זה יהיה יותר טוב אבל אם אתה חושב שיש לך שיטה זה לא נכון כי לפעמים זה ידפוק אותך אם תגיד שם פרטי. ולכן אם אתה רוצה ללמוד מכירות אתה צריך למצוא את הנוסחה למכור לעצמך, הנה מה שהוא אמר בא תראה אם באמצעות השיטה הזאת אתה יכול למכור לעצמך כל פעם כשרע לך להשתמש בשיטה הזאת למכור לעצמך את הרעיון שטוב לך. אם אתה יודע מכירות.

ש: זה גם ההפך.

אליעד: לא, נניח אתה רוצה להרגיש טוב אוקי עכשיו תחפש אנשים שרע להם ותמכור להם את הרעיון שטוב להם, תחפש מתי רע לך ותמכור לעצמך את הרעיון שטוב לך. ולכן רבי נחמן אמר הייתה מדינה של עשירות שהם היו מאוד עשירים ואמרו שהם חיים חיים טובים אז הוא אמר להם אם אתם חיים חיים טובים יש פה חבורה של משוגעים מטורפים שרע להם תצילו אותם, אם אתם לא יודעים להציל אותם סימן ששיטות המכירה שלכם לא מספיק טובות.
טראומה הפרעות נפש להשתמש שימוש ב אימון תהליכים נפשיים הכי קשה טיפול ב מצב רגשי לטפל בבעיות נפשיות להתמודד עם אתגרים אומנות אומנות המכירה אומנות השכנוע אימון אימון אישי אימון אישי ל אימון אישי לאנשי מכירות אימון לאנשי מכירות אימונים איפה ללמוד מכירות איש מכירות אמנות המכירה אמנות השכנוע אנשי מכירות במכירות הדרכת הדרכת מכירות לאנשי מכירות לאנשים להתאמן ללמוד ללמוד מ ללמוד מכירות למידה למכור למכור כל דבר למכור לכל אחד מכירה מכירות ממי ללמוד ממי ללמוד מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות סדנא סדנא למכירות סדנאות סדנה קורס קורס למכירות קורסים תותח במכירות
הכנת חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק, ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות, איך השיווק עוזר למכירות? תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות, שיווק שעוזר למכירות, שיווק לפי המכירות, למה חייבים להכין חומרי שיווק? הכנת עזרי מכירה, איך לשפר את תהליך המכירה? יעוץ שיווקי, טעויות של מנהלי מכירות, טעויות של מנהלי שיווק, איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק?
... חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק, ניגוד אינטרסים בין השיווק ... שיווק לפי המכירות, למה חייבים להכין חומרי שיווק? הכנת עזרי מכירה, איך לשפר את תהליך המכירה? יעוץ שיווקי, טעויות של מנהלי מכירות, טעויות של מנהלי שיווק, איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק? וכאן נדבר על כמה סיבות אפשריות להכנת חומרי שיווק לעסק ... חשיפה ללקוחות, הרי שאתה לא חייב להכין את החומר השיווקי הזה. סיבה נוספת יכולה להיות, שאתה רוצה ליצור עזרי מכירה שיעזרו לאיש המכירות למכור. לדוגמה, מצגת שמסבירה יותר טוב למה המוצר שלך יותר טוב ממוצרים אחרים. חומרי שיווק, שעוזרים לאיש המכירות להסביר ללקוח את המסרים שאנחנו רוצים שהלקוח יבין. ואם לא בא לך לשפר את תהליך המכירה, הרי שגם את חומרי השיווק האלו לא חייבים להכין. כי אפשרי להסתפק בהסברים בעל פה של איש המכירות ולא חייבים להכין עזרי מכירה לאיש המכירות. אבל יש גם עוד סיבה נוספת, שהיא קריטית ושהיא בטוח נכונה ושבטוח חייבים להכין את חומרי השיווק שלה. והיא הסיבה של יעילות לחסוך לאיש המכירות לחזור שוב ושוב על אותם ההסברים שהוא מסביר ללקוחות. ואני אסביר: הסוג ... בלי הכנת חומרי השיווק האלו. אבל בכל תרחיש אפשרי, גם אם אתה לא מפרסם ללקוחות פוטנציאלים וגם אם אתה לא צריך עוד עזרי מכירה לאיש המכירות שלך, הרי שבכל תרחיש אפשרי, מתישהו יש תהליך מכירה של איש המכירות מול הלקוח הפוטנציאלי. ושם בתהליך המכירה הזה, נאמרים מסרים כלשהם, שוב ושוב פעם אחרי פעם לכל לקוח מחדש. ואת המסרים האלו, שאיש המכירות חוזר עליהם שוב ושוב ללקוחות, אותם חייבים להפוך לחומרי שיווק. כי אחרת, ... שאמורים להביא עוד לקוחות. ויתכן שאתה מנהל עסק מצוין, בלי להגדיל עוד עזרי מכירה ללקוחות קיימים. אבל בטוח נכון, שלא הגיוני שאיש המכירות יעבוד בצורה לא יעילה, כי זה בזבוז משאבים. ולכן אם איש המכירות שלך, שוב ושוב מסביר שוב ושוב ללקוחות, מידע על המוצר שלך, מסר מכירתי כלשהו, הרי שצריכים להפוך את מסרי המכירה האלו, לחומרי שיווק, שיהיה ניתן להציג אותם ללקוחות, כדי לחסוך עבודה של איש המכירות. כי אחרת, זה בוודאות בזבוז משאבים. ואני אסביר שוב: יש אנשים שחושבים, שחומר שיווקי, אמור להיות מה שאיש המכירות לא יכול לעשות בהסברים שלו בעל פה. דהיינו, יש עסקים שחושבים, שצריך להכין חומרי שיווק, בדברים שאותם איש מכירות לא יכול להסביר בעל פה. ולצורך העניין, אם נרצה להגיע ללקוחות פוטנציאלים חדשים, הרי שנהיה חייבים להכין חומרי שיווק לצורך קמפיין שיווקי. כי את זה איש המכירות לא יכול לעשות באופן אישי וחייבים שזה יהיה בצורה דיגיטאלית. ואם לדוגמה יש משהו שאיש המכירות לא יודע להסביר בעל פה ללקוחות בפגישת מכירה, הרי שגם כאן נשקול להכין חומרי שיווק. לדוגמה, לעזור לאיש המכירות להסביר ללקוחות על המהירות של הרכב או על הבטיחות של הרכב. שיותר קל להמחיש את זה בצורה ויזואלית ולא רק בהסבר של איש המכירות בעל פה. אבל יש עסקים שחושבים, שאין צורך להכין חומרי שיווק, שיהיו בחפיפה ובהתאמה למה שאיש המכירות כן מסביר בעל פה. כי הרי יש דברים שאיש המכירות כן מסביר בעל פה ללקוחות וההסבר בעל פה של איש המכירות, הוא יחסית מספיק טוב ללקוחות, אז למה שנרצה להכין חומרי שיווק שיחליפו את איש המכירות? ולכן אני אומר שבדיוק ההפך. אני אומר שצריך לקחת את מה שאיש המכירות מסביר בעל פה ולהפוך את כל מה שהוא מסביר לחומרי שיווק כתובים חומרי שיווק ויזואליים וכיוב, שיתכן מאוד שהם כשלעצמם יהיו פחות טובים מאשר ההסבר של איש המכירות בעל פה. אבל צריך אותם, כדי לייעל את התהליך של איש המכירות וכדי לחסוך משאבים ומאמץ חוזר של איש המכירות. כי יש מנהלי שיווק שחושבים, הרי בכל מקרה נצטרך את איש המכירות שיעשה פגישת מכירה. ובכל מקרה נצטרך שאיש המכירות יסביר ללקוח מידע מסוים. ובכל מקרה המצגת השיווקית, בדברים מסוימים לא ...
הצלחה בלי מוטיבציה, 2 גורמים להצלחה להשיג מטרות, הדרכת מנהלי מכירות, הדרכה למנהלי אנשי מכירות, איך להשיג מטרות בלי מוטיבציה? איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר? הגדלת מכירות של אנשי מכירות, איך להצליח בלי מוטיבציה?
הצלחה בלי מוטיבציה, 2 גורמים להצלחה להשיג מטרות, הדרכת מנהלי מכירות, הדרכה למנהלי אנשי מכירות, איך להשיג מטרות בלי מוטיבציה? איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר? הגדלת מכירות של אנשי מכירות, איך להצליח בלי מוטיבציה?
... בלי מוטיבציה, 2 גורמים להצלחה להשיג מטרות, הדרכת מנהלי מכירות, הדרכה למנהלי אנשי מכירות, איך להשיג מטרות בלי מוטיבציה? איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר? הגדלת מכירות של אנשי מכירות, איך להצליח בלי מוטיבציה? איך להגדיל מכירות של אנשי מכירות בלי מוטיבציה? הנושא המרכזי שאליעד כהן מסביר בהרצאה הוא כיצד ניתן להשיג הצלחה במכירות, לא רק על ידי הגברת מוטיבציה, אלא ... הגברת הידע. הוא מתייחס באופן ממוקד למנהלים של אנשי מכירות, בין אם מדובר במנהל של צוות מכירות או במנהל של חברה עם אנשי מכירות תחתיו. למה מוטיבציה בלבד אינה מספיקה להשגת הצלחה במכירות? אליעד כהן מדגיש שישנם שני גורמים עיקריים להצלחת אנשי המכירות שלך: הגורם הראשון הוא מוטיבציה גבוהה למכור, שזה כולל תמריצים כמו בונוסים ותגמולים שונים. הגורם השני הוא הידע הנדרש כדי ... בהקניית ידע ומיומנויות מכירה. איך ידע מסייע לאנשי המכירות למכור יותר, אפילו בלי מוטיבציה? אליעד כהן מסביר שלמעשה ידע הוא גורם קריטי להצלחה במכירות, כי ככל שלאנשי המכירות יהיה יותר ידע ומיומנויות מכירה, הם יצליחו למכור יותר גם ללא מוטיבציה מיוחדת. הסיבה לכך היא שמוטיבציה נדרשת בעיקר כאשר ... שיש לבצע היא קשה או מצריכה מאמץ משמעותי. כאשר אנשי המכירות מיומנים ומכירים היטב את טכניקות המכירה, תהליך המכירה נעשה פשוט וקל יותר עבורם, ולכן הם יכולים למכור יותר גם כשהם לא מרגישים מוטיבציה חזקה במיוחד. לדוגמה, אם איש מכירות יודע כיצד להתמודד היטב עם התנגדות נפוצה של לקוחות כמו יקר לי או אני לא צריך את זה עכשיו, הוא יוכל להצליח לסגור עסקאות גם ... יותר אנרגיה ומוטיבציה. למה כדאי להשקיע בהכשרת אנשי מכירות ולא רק בתמריצים כספיים? אליעד מציג את ההקבלה הזאת: כשם שמנהל טוב דואג למוטיבציה של העובדים שלו, כך הוא צריך לדאוג שיהיה ... את העקרונות שאליעד כהן מסביר, הוא מציע למנהלים ולאנשי מכירות להשקיע בלימוד והכשרה מתמדת, כולל חיפוש מידע נוסף באינטרנט בנושאים כמו: איך למכור, איך להגדיל מכירות, איך לשכנע לקוחות, ... עצם ההשקעה בידע ובהכשרה, מבטיחה שבטווח הארוך אנשי המכירות יצליחו למכור יותר, גם בתקופות של מוטיבציה נמוכה. אליעד מסכם ומדגיש שוב ושוב שאין להזניח את נושא הידע, אלא להשקיע בו בדיוק ... במכירות בלי מוטיבציה? איך להגדיל מכירות של אנשי מכירות? איך לשכנע לקוחות בצורה יעילה? למה חשוב להשקיע בהכשרת עובדים? האם מוטיבציה לבדה מספיקה להצלחה? איך להתמודד עם התנגדויות במכירות? איך לתמרץ את אנשי המכירות שלך? איך להתייעל? טיפים למנהלים, איך לנהל עובדים? תגמול עובדים, תמרוץ עובדים, השקעה בעובדים, הדרכת עובדים, הדרכה לעובדים, 2 גורמים להצלחת אנשי המכירות שלך, איך לגרום לעצמך להשיג את המטרות שלך יותר בקלות? הצלחה במכירות, איך לגרום לאנשי המכירות למכור יותר? הכשרת אנשי מכירות, הכשרת עובדים, איך להגדיל את המכירות של אנשי המכירות שלך? משאבי אנוש, השקעה בהון אנושי, הדרכות לעובדים, למה חשוב להדריך את אנשי המכירות שלך? למה חשוב ללמוד מכירות? למה חשוב ללמוד למכור? למה חשוב לתת הדרכה לאנשי המכירות? למה מוטיבציה לא מספיקה? האם מוטיבציה מספיקה להשגת מטרות? האם אפשרי להשיג מטרות בלי מוטיבציה? למה צריך מוטיבציה להשיג ...
איך להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות? הדרכת מנהלי צוותים מתאמי פגישות טלפוניים. איך להדריך מתאמי פגישות בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? תיאום פגישות בטלפון, הדרכת מנהלי מכירות
... להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות? הדרכת מנהלי צוותים ... פגישות טלפוניים. איך להדריך מתאמי פגישות בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? תיאום פגישות בטלפון, הדרכת מנהלי מכירות מי שרוצה לגרום לצוות המכירות ... דברים. ואחת הסיבות לכך שמתאמי הפגישות חושבים שהם מצליחים להעביר ללקוח את מלא המידע בטלפון, זה גם בגלל שמנהל המכירות שלהם מעמיס עליהם יותר מידי מידע ... להעביר ללקוח בטלפון את המידע שאותו מתאם פגישות מכיר לגבי המוצר. ואחת ההטיות הקוגניטיביות לכך, היא בגלל שמנהל המכירות בטעות מעביר למתאמי הפגישות יותר ... בטלפון. אבל כך בעצם מתאם הפגישות בטעות גורם ללקוח לחשוב שהוא מכיר את המוצר מספיק טוב משיחת הטלפון. ולכן מנהל המכירות, צריך כל הזמן להעביר למתאמי הפגישות שלו, את התחושה שהם מקבלים מידע חלקי שתומך תיאום פגישה. אני מנהל המכירות, נותן לך מתאם הפגישות, מספיק מידע ...
הדרכת מנהלי מכירות, איך לראיין איש מכירות? סימולציה לאיש מכירות? איך לראיין מנהל מכירות? ראיון עבודה לאיש מכירות? טיפול בהתנגדויות מכירה? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, מה לשאול בראיון עבודה? איך להתקבל לעבודה בתור איש מכירות? איך לעבוד במכירות? איך לראיין עובדים?
... מנהלי מכירות, איך לראיין איש מכירות? סימולציה לאיש מכירות? איך לראיין מנהל מכירות? ראיון עבודה לאיש מכירות? טיפול בהתנגדויות מכירה? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, מה לשאול בראיון עבודה? איך להתקבל לעבודה בתור איש מכירות? איך לעבוד במכירות? איך לראיין עובדים? כאשר אנחנו רוצים לראיין איש מכירות, אנחנו נרצה לתהות על קנקנו ובין השאר להבין האם ועד כמה הוא יודע לעשות איתור צרכי הלקוח ולטפל בהתנגדויות. כי איש מכירות רע, ינסה למכור את המוצר בלי שהוא מבין את צרכי הלקוח. והוא ינסה לטפל בהתנגדות מכירה של הלקוח, בלי שהוא מבין לעומק את ההתנגדות של הלקוח. ולכן, בסימולציה של ראיון עבודה לאיש מכירות, אנחנו נרצה לשאול אותו שאלות ולעשות לו סימולציה של התנגדות וכולי. אבל המראיין צריך לדעת איך לשאול את השאלות הנכונות. וכאן נחדד את העניין. אם נשאל את המועמד למשרת איש מכירות, שאלה מאוד ספציפית וחד משמעית, הסיכוי שנקבל מהמתראיין תשובה ספציפית בלי לעשות איתור צרכי הלקוח, גדול יותר. וכך לא נוכל באמת להכיר את המרואיין. לדוגמה אם בסימולציה נשאל ... שאלה יותר פתוחה ולא ברורה, שאלה שיש לה כמה פירושים אפשריים, לדוגמה מה לגבי המהירות של הרכב? במקרה כזה נצפה מאיש המכירות להשיב בשאלה של למה אתה מתכוון לגבי המהירות של הרכב כדי להבין למה בדיוק מתכוון הלקוח כשהוא שואל לגבי המהירות. כי לשאלה של מהי המהירות של הרכב, יכולות להיות כל מיני ... כי המוצר יקר לי, שאז נצפה לשמוע תשובה של למה אתה מתכוון כשאתה אומר שהמוצר יקר. בקיצור, כשמראיינים עובד למשרת איש מכירות, צריכים לדעת בסימולציה, לשאול שאלות לא ברורות, שיש להן כל מיני פירושים אפשריים, וכך גם להעלות התנגדויות מאוד כלליות שיש להן כל מיני פירושים אפשריים, כדי להגדיל את הסיכוי שנוכל להבין את דרך הפעולה של המועמד למשרת איש המכירות. ועוד באותו עניין, כשנראיין איש מכירות, נוכל להעלות התנגדות מכירה כללית של אני צריך לבדוק לחשוב על זה. ואז כנראה שאיש המכירות מורגל להגיב בתגובה של על מה אתה צריך לחשוב. אבל אז אפשרי לסובב את איש המכירות בתשובות שלא אומרות כלום, כגון אני צריך לחשוב עוד על הפרטים, לבדוק עוד אפשרויות, אני רוצה עוד קצת לחשוב על זה לראות אם אני רוצה את המוצר, כל מיני תשובות שלא אומרות כלום. ואז עלינו לראות, האם ועד כמה איש המכירות? באמת ירצה לחקור ולהבין את ההתנגדות של הלקוח ולהבין מה באמת עובד בראש של הלקוח, או שמא איש המכירות ירגיש שהוא כבר יצא ידי חובת שאלת שאלות ויישבר בלהמשיך לחקור את הלקוח שמוכן להמשיך לדבר עם איש המכירות, אבל נותן תשובות מעורפלות וכולי. ...
איך לעשות המון כסף במכירות? איך להיות עשיר ממכירות? איש מכירות עשיר, להתעשר מעבודה במכירות, איך לפתח קריירה כאיש מכירות? איך להיות איש מכירות מומחה? איך לעשות הרבה כסף במכירות? מה הכי כדאי למכור? איך למכור שירותי מכירה? באיזה תחום אפשרי לעשות הכי הרבה כסף במכירות? באיזה תחום אנשי מכירות עושים הכי הרבה כסף? באיזה תחום לעשות כסף במכירות? ללמוד למכור, איך לפתח קריירה במכירות? יעוץ לאנשי מכירות, להיות תותח מכירות, להשתפר במכירות, הקמת מערך מכירות
... לעשות המון כסף במכירות? איך להיות עשיר ממכירות? איש מכירות עשיר, להתעשר מעבודה במכירות, איך לפתח קריירה כאיש מכירות? איך להיות איש מכירות מומחה? איך לעשות הרבה כסף במכירות? מה הכי כדאי למכור? איך למכור שירותי מכירה? באיזה תחום אפשרי לעשות הכי הרבה כסף במכירות? באיזה תחום אנשי מכירות עושים הכי הרבה כסף? באיזה תחום לעשות כסף במכירות? ללמוד למכור, איך לפתח קריירה במכירות? יעוץ לאנשי מכירות, להיות תותח מכירות, להשתפר במכירות, הקמת מערך מכירות וכאן נסביר האם ואיך אפשרי להיות עשיר מתחום המכירות. דהיינו, האם אפשרי לעשות הרבה כסף בתחום המכירות? האם אפשרי להיות עשיר מלהיות איש מכירות? האם ואיך אפשרי לעשות הרבה כסף כאיש מכירות? וקודם כל אני אסביר, כי ברמת העיקרון אפשרי לעשות כסף גם מתחום המכירות. דהיינו, בשביל לעשות כסף, אתה לא צריך להיות זה שהמוצר שלו, ואתה לא צריך להיות בעל העסק שאתה מוכר את המוצר שלו. אלא מספיק שתהיה איש המכירות של העסק, כדי שתוכל לעשות הרבה כסף, גם יותר מאשר בעל העסק עצמו עושה. דהיינו, לפעמים איש המכירות מרוויח יותר כסף, מאשר בעל העסק שהוא מוכר עבורו את המוצר. ולמה זה ככה? מהמון סיבות. ובגדול, מבחינת בעל העסק, יש לו ... ולפעמים, עלות הייצור או עלות השיווק או עלות המכירה או כל עלות אחרת, לפעמים היא יותר גבוהה מאשר הרווח של בעל העסק עצמו. ככה שבהחלט אפשרי שאיש המכירות יעשה יותר כסף מאשר הבעלים של העסק עצמו. למה? כי ככה העולם עובד. וזה כמובן נושא שלם בפני עצמו. ובכל מקרה, כאן נדבר ... המכירה שלך. והלקוחות שלך, אלו בעלי עסקים, שהם רוצים למכור את המוצרים והשירותים שלהם, ללקוחות פוטנציאלים שלהם. ואיך אתה נהיה עשיר מלהיות איש מכירות? תשובה: בדיוק כמו שכל עסק עושה כדי להצליח ולגדול. דהיינו, אם אתה רוצה להתעשר מתחום המכירות, אתה צריך לעשות כמה ... שלהם. ואיך עושים את זה? זה עוד עניין שלם בפני עצמו. ויש את העניין של שיפור יכולות המכירה שלך באופן כללי. אבל יש גם את העניין שאתה יכול להיות איש המכירות הכי טוב בתחום מסוים. דהיינו, להתמקצע ביכולת שלך למכור משהו מסוים. כי לפעמים צריך ידע ספציפי ויכולת ספציפית, כדי ... ולסגור איתך בלעדיות. או לדוגמה, שאותו בעל עסק יהיה מוכן להשקיע כסף בתהליך שיווקי, שיביא לך לידים, שתוכל לסגור מהם עסקאות עבורו. כי אם אתה איש מכירות טוב, אתה תצליח לשכנע את בעל העסק, לסמוך עליך ולשים את גורלו בידך. אתה תשכנע אותו שייתן לך להיות אחראי על כל ... אותו לשים כסף על תהליכי שיווק, שמטרתם לייצר לידים, שתוכל להיות אחראי על ניהול הלידים וכולי. במילים אחרות, אתה צריך לדעת למכור את עצמך כאיש מכירות, לבעלי עסקים, שיסכימו לאפשר לך למכור את המוצרים שלהם, שיסכימו לתת תקציב שיווקי עבור תהליכי המכירה שלך, שיסכימו לתת לך יותר אחוזים, שיסכימו לתת לך בלעדיות וכולי. כי אם אתה איש מכירות לא כך כל טוב, אז גם לפעמים יש מותגים שלא ירצו לתת לך להיות איש המכירות שלהם. כדי שלא תפגע במותג שלהם. כי יש מוצרים שצריכים לדעת למכור אותם, במובן שצריכים לדעת איך לשמור על איכות המותג שאתה מוכר. כי איש מכירות לא טוב, יכול לגרום נזק למותג שאותו הוא מוכר, גם אם הוא יסגור עסקאות. ואיש מכירות גרוע, יכול כמובן לשרוף כספים של לידים טובים, כי הוא לא יצליח לסגור עסקאות וכולי. בקיצור, עליך לשפר את היכולת שלך, ... במותג, תלוי במתחרים של המוצר, תלוי בתמחור של המוצר, תלוי בכל מיני גורמים כאלו ואחרים. נקודה נוספת שצריכים לקחת בחשבון, זה את המתחרים שלך כאיש מכירות. שהם בעצם האלטרנטיבות של הלקוח שלך. דהיינו, יתכן שבעל העסק עושה המון רווח מכל מכירה. אבל הוא לא יסכים לשלם לך הרבה כסף מהרווח שלו, כי הוא חושב שיש לו אלטרנטיבה יותר זולה ממך, לעשות את הכסף שאתה מייצר לו. במילים אחרות, המתחרים שלך, הם אנשי מכירות אחרים, שגם הם יודעים למכור את המוצר שאתה רוצה למכור. ואולי הם מוכנים לקבל פחות כסף על שירותי המכירה שלהם. וכאן ... גורמים. אבל יש מוצרים שכדי למכור אותם, צריך לדוגמה המון מידע. לדוגמה, למכור בית. שבמכירה של בית, צריכים המון מידע, יותר מאשר כמות המידע שאיש המכירות צריך כדי למכור חולצה. וזה בעצם אומר, שככל שהמכירה יותר מורכבת, ככה כנראה שיהיו פחות אנשי מכירות טובים שיוכלו להתחרות בך כאיש מכירות. וזה בעצם אומר, שאם אתה רוצה לעשות כסף ממכירות, אז תחפש עסקים שעושים כסף, עסקים שיש בהם רווחיות שאפשרי לשלם לך ממנה. תחפש גם עסקים שבהם בעל העסק חושב בהיגיון ושהוא מוכן לשלם כסף, כשאתה מייצר לו כסף. ולא כמו כל מיני בעלי עסקים טיפשים, שחושבים שאסור שאיש המכירות ירוויח יותר מידי, למרות שהוא עושה להם יותר כסף (יעדי מכירות). כמו כן תחפש עסקאות שבהן יהיה לך יתרון תחרותי על ... יודעים למכור אותם, מסיבות שונות. כי כל מוצר, יש את המורכבות שלו למכור אותו. וכמובן שיש גם את העניין של מחיר המכירה של המוצר. דהיינו, שכל איש מכירות אפילו חמור, יכול למכור כל מוצר, השאלה היא באיזה מחיר. דהיינו, תחפש את המוצר שאתה יכול למכור אותו, במחיר יותר יקר מאשר אנשי מכירות אחרים יכולים למכור אותו. וככה בעצם יש לך יתרון על המתחרים שלך וככה תוכל לעשות יותר כסף ממכירות. וכל מה שאמרתי לעיל, יכול להוביל אותך מתישהו גם לניהול עסק שעוסק בהדרכת מכירות, הדרכת אנשי מכירות, ניהול צוותי מכירות, ניהול מנהלי מכירות, יעוץ מכירות וכולי. אבל צריכים לדעת, שהיכולת למכור בעצמך והיכולת לנהל אנשי מכירות אחרים, היא לא בהכרח באה ביחד. היכולת לרוץ מהר, לא דומה ליכולת ללמד מישהו לרוץ מהר. והיכולת למכור משהו, לא בהכרח באה עם היכולת ללמד מישהו למכור כמוך. ואם אתה איש מכירות טוב, לא בהכרח שתדע לנהל
פרסום / שיווק / מכירות - מהו שיווק / פרסום נכון? ומהי משמעותו הרוחנית?
... הזה, יוביל אותו למטרה הסופית הפנימית שאותה הוא רוצה להשיג. ועכשיו נבאר את המשמעות הרוחנית של העניין הזה, והיא, שכל אדם הוא נמצא כל הזמן גם בתפקיד של איש מכירות ומשווק, וגם בתפקיד של צרכן שרוכש דברים שונים. ואנחנו מדברים כאן, על האדם מול עצמו. כי האדם כל הזמן מוכר לעצמו עצות ורעיונות כלשהן. והאדם כל הזמן קונה או לא, את העצות שהוא מייעץ ...
שיטות מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת
... מוגדרת. ויש כאלו, שהם נצמדים לשיטה אחת מוגדרת, ומצליחים באופן יחסי להשיג את המטרות והיעדים שלהם. אבל מי שהוא איש מכירות אמיתי, ומי שהוא מקצוען אמיתי ומומחה אמיתי, הוא לא מתפשר על שום דבר, שהוא פחות מהטוב ביותר. אלא הוא מחפש תמיד, את השיטה הטובה ביותר שיש, כדי להצליח ...
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1
... החוקיות של כל תהליכי המכירה והשכנוע שיש בעולם? ויתבאר, כיצד אפשר לשכנע כל אחד בכל דבר? ויתבאר, מהי המהות של תהליך שכנוע ושל תהליך מכירה? ועוד. כי מי שהוא איש מכירות לא מקצועי, הוא חושב בטעות, שיש המון שיטות, איך להצליח במשא ומתן ואיך להצליח למכור ואיך לשכנע אנשים לחשוב ולעשות דברים כלשהם. אבל מי שהוא מומחה למכירות ומומחה לשכנוע, ...
זיהוי התנגדות הלקוח - איך לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח? איך לדעת מתי הלקוח משקר לך? שפת גוף של לקוח / אינטונציה של לקוח - איך לזהות את התנגדות הלקוח? לשכנע לקוחות
... שבאותו להסתיר ולכסות על הסיבה האמיתית, שאותה הלקוח לא מגלה. שאז ממילא עליך להמשיך לחפש את הסיבה האמיתית. רק שלשלם כך עליך לדעת שעדיין לא מצאת אותה. כי לפעמים איש המכירות מטפל בהתנגדות של הלקוח, ועל פניו נראה שהלקוח באמת משחרר את ההתנגדות שלו, ואעפכ העסקה לא מתבצעת. כי לפעמים הלקוח מסרב לבצע את העסקה, למרות שנראה שטיפלת בהתנגדות שלו. וזה משום שהלקוח משקר, ולא אומר מה באמת מפריע לו. ואיש מכירות טוב, יודע לזהות מתי הלקוח לא אומר את הסיבה האמיתית שלו, וכך ממילא הוא יודע לנסות להתמקד בגילוי הסיבה האמיתית, כדי שהוא יוכל להתמקד לשחרר אותה. והדרך ... העיקרית של ההתנגדות של הלקוח, מתוך הסיבות שאותן הלקוח אומר, היא על ידי זה שאתה בודק, עם איזו סיבה הלקוח הכי מזדהה. זא שהלקוח עצמו מציג סיבות שונות. ומי שהוא איש מכירות מעולה שיש לו שמיעה טובה, אז הוא יודע לשמוע, עם איזו סיבה מתוך הסיבות שהלקוח אמר, עם איזו סיבה הלקוח הכי הזדהה. ולפעמים איש המכירות יודע לשמוע, שהלקוח לא באמת מזדהה עם אף אחת מהסיבות שאותן הוא אמר. ואז איש המכירות יודע, שהלקוח לא באמת חשף את הסיבה האמיתית להתנגדות שלו. וכיצד איש מכירות מוצלח, יודע לזהות את רמת ההזדהות הרגשית של הלקוח, עם הסיבות שאותן הוא עצמו מציג? תשובה: על ידי זה שהוא יודע לשים לב, לשימוש במילים שבהן משתמש הלקוח, ... עליך גשם. או שהאדם יאמר אולי ירד גשם, אז תיקח מטריה וכיוב. והרעיון שהאדם משתמש במילים מסוימות, כדי להעביר מסרים שונים. ולכל מילה שהאדם אומר, יש לה משמעות. ואיש מכירות טוב באמת, הוא יודע להקשיב לכל המילים שהלקוח אומר, והוא יודע להקשיב למילות הקישור של הלקוח, והוא יודע לזהות, האם הלקוח הציג את ההתנגדות שלו בצורה ... לתת אין סוף דוגמאות נוספות, שבהן הלקוח מוסיף מילה כלשהי משמיט מילה כלשהי, ובכך הוא חושף עם איזה משפט של עצמו הוא יותר מזדהה ועם איזה משפט הוא פחות מזדהה. ואיש מכירות טוב, יודע להקשיב למילים שהלקוח משתמש בהן, והוא יודע לזהות, עד כמה הלקוח מדבר בצורה מוחלטת אובייקטיבית עובדתית, ועד כמה הלקוח מתייחס לדברים של עצמו, בצורה סובייקטיבית יחסית וכפירוש בלבד. ואיש מכירות טוב, יודע גם להקשיב לא רק למילים של הלקוח, אלא גם לאינטונציה של הלקוח. דהיינו, לקצב הדיבור שלו לטון הדיבור שלו לצורת הדיבור שלו. גם בלי קשר לשימוש במילים עצמן. ואיש מכירות טוב, יודע לנתח גם את שפת הגוף של הלקוח. והוא יודע לזהות היכן הלקוח משדר בשפת הגוף שלו, שהוא מזדהה עם מה שהוא עצמו אומר, ומתי הלקוח עצמו משדר שהוא עצמו לא ככ מאמין לעצמו. וככל שאתה כאיש מכירות, ככל שאתה יודע להבין טוב יותר את משמעות המילים האמיתית של הלקוח וכיוב, כך אתה יודע לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח. וכך אתה יודע לזהות מתי הלקוח ...
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
... למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות , מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ... איך לשכנע לקוח שהרצון שלך הוא בעצם הרצון שלו? הרבה אנשי מכירות שואלים איך לגרום ללקוח לחשוב שהרצון שלהם הוא בעצם הרצון ... ללקוח? אליעד מסביר שהטעות הבסיסית במכירות היא שאיש המכירות לא מאמין שהלקוח רוצה לקנות את המוצר באמת, ולכן השאלה שלו ... כשלקוח מתנגד וטוען שהמוצר גורם נזק או חיסרון מסוים, איש המכירות לא צריך להתעלם מכך או לשקר ללקוח. במקום זאת, עליו להכיר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מכירות, אימון אישי לאנשי מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מנהלי מכירות, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מנהלי מכירות, איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ אישי, מאמן פרטי, אימון אישי לנוער בנושאי מנהלי מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3438 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 03:28:39 - wesi1