אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מנהל מכירות ✔איך לקבל לא מלקוחות? איך נכון להרגיש עם קושי למכור? האם איש מכירות צריך לדעת לקבל לא? איך להתמודד עם סירוב של לקוח? האם להתייאש או...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 איך לקבל לא מלקוחות? איך נכון להרגיש עם קושי למכור? האם איש מכירות צריך לדעת לקבל לא? איך להתמודד עם סירוב של לקוח? האם להתייאש או להתמיד? איך להתמודד עם דחייה של לקוח? איך להתמודד עם קושי למכור? איך להתמודד עם חוסר הצלחה למכור? האם אחרי לא מגיע הכן? האם איש מכירות צריך ללמוד לקבל לא? האם אחרי לא בא הכן? מה לעשות אם אני לא מצליח למכור? התמדה לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, האם לחזור על אותה הפעולה שוב ושוב? האם לחזור שוב ושוב על אותה הפעולה?
וכאן אסביר לגבי תחושה של איש מכירות שמקבל לא מלקוחות, דהיינו, איש מכירות שמנסה למכור ומקבל סירוב מלקוחות שלא רוצים לקנות. ובעקבות כך, אותו איש מכירות מרגיש רגשות של ייאוש / תסכול / עצבים וכיו"ב. והשאלה היא, האם הרגשות האלו הגיוניים? האם הגיוני מצד השכל וההיגיון שאיש מכירות ירגיש את הרגשות האלו כאשר הוא לא מצליח למכור וכאשר לקוחות מסרבים לקנות? מה הגיוני להרגיש מצד השכל? האם באמת איש מכירות צריך לדעת לקבל לא? האם באמת איש מכירות צריך ללמוד לקבל לא? מה האמת?

אז מנטורים למכירות יגידו לך, שאיש מכירות צריך לדעת לקבל לא ואיש מכירות צריך ללמוד לקבל לא. כי "אחרי הלא, מגיע הכן" המיוחל. ורק איש מכירות גרוע, ירגיש רע לקבל לא מלקוחות. ואיש מכירות מקצועי וכולי, אמור לדעת להכיל סירוב של לקוחות גם שוב ושוב גם פעם אחרי פעם. אבל האם זאת האמת? מה באמת הגיוני להרגיש?

האם הגיוני להתייאש אם אתה שוב ושוב לא מצליח למכור? האם הגיוני להפסיק לנסות אם אתה שוב ושוב לא מצליח למכור? מה הגיוני לעשות מצד האמת?

והתשובה היא כך: נניח שאתה רוצה להשיג מטרה כלשהי, שלא קשורה למכירות אלא בתחום אחר כלשהו. ונניח שאתה מנסה להשיג אותה בדרך כלשהי. ונניח שאתה מנסה את הדרך הזאת שוב ושוב ולא מצליח להשיג את המטרה. האם הגיוני שתתייאש? האם הגיוני להישבר? איך הגיוני להרגיש במצב כזה?

ומה התשובה? התשובה היא, שכל מקרה לגופו. וכן, יש מקרים שהגיוני להתייאש. ויש מקרים שרק טיפש עושה שוב ושוב את אותה הפעולה ומצפה לתוצאה שונה. ואם אתה מחפש משהו בחדר ולא מוצא אותו ואם אתה מחפש אותו כל היום ולא מוצא אותו, אז כן, אולי הגיוני להפסיק לחפש אותו. וכן, יש מצבים שבהחלט הגיוני להתייאש ולא לנסות שוב. כי אולי אתה טוחן מים ומתאמץ לשווא. וכן הגיוני להפסיק לנסות לבקש מהקיר לזוז, כי זה לא יעזור לא משנה כמה תנסה לדבר אל הקיר.

יחד עם זאת, יש תהליכים שהגיוני להתמיד. לדוגמא, להמשיך להכות בפטיש, עד שהקיר יפול. או להמשיך לחפור בדרך החוצה, במידה ואתה חופר בדרך הנכונה, עד שתצא החוצה. וכיו"ב, יש דוגמאות שכן, רק התמדה ורק חזרה על אותה הפעולה בדיוק, רק היא יכולה להביא לך את התוצאה. כי כדי שהמים ירתחו, צריך להרתיח אותם באופן רצוף. ואם בכל פעם תפסיק ותנסה להרתיח אותו בכלי אחר, זה לא משנה. אתה צריך להתמיד בלהרתיח אותם.

ככה שלפעמים יהיה טיפשי לחזור בדיוק שוב ושוב על אותה הפעולה ולפעמים יהיה הגיוני וחכם כן לחזור בדיוק על אותה הפעולה בדיוק. ויש כמובן מקרים, שהגיוני להמשיך לנסות אבל בדרך אחרת. ויש כל מיני מקרים אפשריים ותגובות אפשריות. אבל אין כאן כלל חד משמעי.

במילים אחרות, אם אתה מנסה לעשות משהו, כגון למכור ואתה מקבל סירוב מלקוחות, הגיוני שתנסה להבין מה קורה? האם אתה פועל באופן יעיל? האם אתה מדבר נכון ללקוחות? אולי הבעיה בך? אולי הבעיה במוצר? אולי הבעיה בלקוחות? אולי הבעיה בדרך המכירה? אולי הבעיה בתמחור? אולי הבעיה בשיווק? הכל יכול להיות.

ורק אחרי ניתוח מעמיק, רק אז הגיוני להרגיש יאוש או תסכול או תקווה או כל תחושה אחרת. בהתאם לניתוח שעשית, להבין למה אתה מקבל לא מלקוחות. במילים אחרות, קודם כל לנסות לנתח את תהליך המכירה ורק בהתאם לזה, יהיה הגיוני להרגיש כך או אחרת. המסקנה שאיש המכירות אמור להסיק מכך שהוא מקבל לא מלקוחות, צריכה להיות בהתאם לניתוח תהליך המכירה וכולי. ורק בהתאם לזה יהיה הגיוני לקבל החלטה כזו או אחרת.

אבל בטוח נכון, שאמירות כגון שאיש מכירות צריך ללמוד לקבל לא ואיש מכירות צריך לדעת לקבל לא וכיו"ב, הן לא הכי חכמות בעולם. כי כל מקרה לגופו וכולי.
השכל להתמודד עם חוסר החלטה למה אתה להפסיק הצלחה להתמודד עם חוסר הצלחה למכור להתמודד עם קושי שכל דוגמא ל לאנשי מכירות אותה הפעולה שוב ושוב אחרי לא בא הכן אחרי לא מגיע הכן איך להתמודד איך להתמודד עם איך להתמודד עם דחייה איך להתמודד עם דחייה של לקוח איך להתמודד עם חוסר איך להתמודד עם חוסר הצלחה למכור איך להתמודד עם סירוב איך להתמודד עם סירוב של לקוח איך להתמודד עם קושי איך להתמודד עם קושי למכור איך לקבל איך לקבל לא איך לקבל לא מלקוחות איך נכון להרגיש עם קושי למכור איש מכירות איש מכירות צריך לדעת לקבל לא איש מכירות צריך ללמוד לקבל לא אני לא מצליח אני לא מצליח למכור אנשי מכירות דחוי דחייה האם אחרי לא בא הכן האם אחרי לא מגיע הכן האם איש מכירות צריך לדעת לקבל לא האם איש מכירות צריך ללמוד לקבל לא האם להתייאש או להתמיד האם לחזור על אותה הפעולה האם לחזור על אותה הפעולה שוב ושוב האם לחזור שוב ושוב האם לחזור שוב ושוב על אותה הפעולה הצלחה הרגשה התמדה התמדה לאנשי מכירות התמודדות התמודדות עם התמודדות עם דחייה התמודדות עם חוסר התמודדות עם סירוב התמודדות עם קושי חוויה חוויות חוסר הצלחה ייאוש כיצד להתמודד עם לא מצליח לא מצליח למכור לאנשי מכירות לאנשים לדעת לדעת לקבל לדעת לקבל לא להצליח למכור להרגיש להתייאש להתייאש או להתמיד להתמודד להתמודד עם להתמודד עם דחייה להתמודד עם דחייה של לקוח להתמודד עם חוסר להתמודד עם חוסר הצלחה למכור להתמודד עם סירוב להתמודד עם סירוב של לקוח להתמודד עם קושי להתמודד עם קושי למכור להתמיד לחזור לחזור על אותה הפעולה לחזור על אותה הפעולה שוב ושוב לחזור שוב ושוב לחזור שוב ושוב על אותה הפעולה ללמוד למידה למכור לקבל לא לקבל לא מלקוח לקבל לא מלקוחות לקוח לקוחות מה לעשות מה לעשות אם מה לעשות אם אני מה לעשות אם אני לא מצליח למכור מוטיבציה מוטיבציה ל מוטיבציה לאנשי מכירות מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות מצליח מצליחים סירוב פעולה צריך צריך לדעת צריך ללמוד קושי קושי למכור קשיים רגישות רגש רגשות תחושה תחושות
ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר?
... מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר? וכאן נסביר מה תפקידו של מנהל מכירות? ונדבר על אחד מההבדלים שבין מנהל המכירות לבין איש המכירות ונסביר מה ההבדל שבין מנהל מכירות לאיש מכירות? ומה תכונות האופי הנדרשות ממנהל מחלקת מכירות, בשונה מהתכונות הנדרשות מאיש מכירות. ויש בזה כל מיני היבטים, לדוגמא שאיש המכירות אחראי רק על עצמו ומנהל המכירות כנראה אחראי על כמה אנשי מכירות וכיוב. אבל עוד הבדל אחד מרכזי שצריכים לזכור הוא, שאיש המכירות אחראי בעיקר על למכור. אבל מנהל המכירות אחראי על לנהל את תהליכי המכירה, שזו פעולה שהיא לא של מכירה לכשעצמה. ואני אסביר. איש מכירות, עובד בלמכור. הוא פוגש לקוחות ומוכר להם. העבודה של איש המכירות, היא להיות בקשר כזה או אחר עם לקוחות ולמכור להם. ברמת העיקרון, איש המכירות אמור לקבל ליד ולנסות למכור לו. זה בגדול, למרות שזה לא מדויק, אבל זה בגדול. ניהול מחלקת מכירות על ידי מנהל מכירות, זה אומר לא רק אחריות כללית על אנשי המכירות ואחריות על כך שבסופו של תהליך יהיו מכירות, אלא גם זה אומר שמנהל המכירות צריך לעשות תהליכי ניתוח ובקרה של תהליכי המכירה. כי יש את החלק של למכור בפועל, דהיינו, תקשורת בין אישית עם לקוח שבה צריכים למכור ללקוח. ... לבין השלב שבו תואמה פגישה ראשונה וכך הלאה עד השלב שבו נסגרה עסקה באופן סופי. ומנהל המכירות אמור לדעת לעשות בקרות ואנליזות על תהליכי המכירה, לנסות לנתח את התהליך של קבלת הליד ולראות איך הוא משפר את האפשרות לקביעת פגישה. ... הוא לא דורש רק יכולת תקשורת בין אישית של מכירה מול לקוח, שאת זה עושה בעיקר איש המכירות, אלא הוא דורש גם את היכולת להסתכל על כל התהליך מבחוץ ולקחת את כל תהליך המכירה ולחלק אותו לחלקים. ולנסות ולמצוא את החוקיות שיש בתוך כל אחד מתתי התהליכים, כדי לדעת לשפר את תהליך המכירה בכללותו. ולכן, מאיש מכירות נדרש בעיקר למכור ללקוחות ולסגור עסקאות. אבל ממנהל המכירות לא נדרש רק לגרום לאנשי המכירות למכור יותר, אלא נדרש גם לראות מבחוץ את כל תהליך המכירה ולדעת לנתח אותו לחלקים ולהסיק מסקנות שישפרו את המשפך השיווקי בחלק של תהליך ...
הערכת ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק
... שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות , מכירות או שיווק וכאן נסביר איך לפעול במקרה שבו עובד לא מספק את התוצאות ... יביא. לדוגמא נניח שהארגון לא מצליח לייצר מכירות. ואז באים למנהל המכירות ומנסים להבין למה אין מכירות. ואז אותו מנהל מכירות כל הזמן שם את האחריות אצל גורמים אחרים. לדוגמא, אין מכירות כי מנהל השיווק ... בתוך מסגרת האחריות והסמכויות שיש לו. לדוגמא, נניח במקרה הנל שמנהל המכירות מאשים את מנהל השיווק וכיוב, בכך שאין מכירות, עלינו למדוד את מנהל המכירות, האם הוא עושה את תפקידו כמנהל מכירות בצורה אופטימאלית? שאינה קשורה לתוצאות של תהליך המכירה. ואיך למדוד את מנהל המכירות, האם הוא עושה את תפקידו על הצד הטוב ביותר? תשובה: עלינו להתבונן בפעולות שעושה איש המכירות במסגרת תפקידו כאיש מכירות, מהרגע שהליד נכנס לארגון ועד הרגע שיש או שאין עסקה עם הלקוח ועלינו לחלק את ... התהליך הזה בצורה טובה יותר. לדוגמא, לוקחים את שיחת המכירה של איש המכירות עם הלקוח, ולוקחים מומחה שיבדוק את השיחה ושייתן ציון לשיחת המכירה בפני עצמה ... הסיכוי לכך שהלקוח ירכוש את המוצר? וכולי. ואם גילינו שלדעתנו איש המכירות פועל בצורה אופטימאלית לתהליך שלו, הרי שבאמת אנחנו לא יכולים לבוא אליו בטענות ... תוצאות יותר טובות, ביחס לסמכות ולאחריות של אותו עובד ואותו מנהל מכירות כנל. אבל אם אנחנו חושבים שאותו מנהל מכירות, כן יכול לעשות פעולות יותר טובות במסגרת התהליך ותחומי האחריות שלו, הרי שגם אם אין מכירות מסיבות שאינן קשורות בהכרח לאותו איש מכירות, הרי שעדיין כן צריך לגרום לעובד לקחת את האחריות, על מה שהוא כן אחראי עליו. ...
תמכור לי את העט הזה, איך למכור עט בראיון עבודה? סימולציית מכירה בראיון עבודה, איך למכור משהו בראיון עבודה? הכנה לראיון עבודה איש מכירות, ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות, שאלות ראיון עבודה מכירות, איך למכור פריט בראיון עבודה? ראיון עבודה לאנשי מכירות, ראיון עבודה לתפקיד מכירות, ראיון עבודה במכירות, מבחן לאנשי מכירות, הזאב מוול סטריט, איך לעבור ריאיון עבודה במכירות? איך להתקבל לעבודה במכירות? יצירתיות בראיון עבודה לאיש מכירות, איך לראיין מנהל מכירות?
... לי את העט הזה, איך למכור עט בראיון עבודה? סימולציית מכירה בראיון עבודה, איך למכור משהו בראיון עבודה? הכנה לראיון עבודה איש מכירות, ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות, שאלות ראיון עבודה מכירות, איך למכור פריט בראיון עבודה? ראיון עבודה לאנשי מכירות, ראיון עבודה לתפקיד מכירות, ראיון עבודה במכירות, מבחן לאנשי מכירות, הזאב מוול סטריט, איך לעבור ריאיון עבודה במכירות? איך להתקבל לעבודה במכירות? יצירתיות בראיון עבודה לאיש מכירות, איך לראיין מנהל מכירות? והפעם נדבר על אחת מהשאלות הנפוצות בראיון עבודה לאיש מכירות, והיא שמבקשים ממנו למכור משהו בזמן הריאיון, סימולציית מכירה בראיון עבודה. בסרט הזאב מוול סטריט, ישנה סצינה שבה מבקשים מאיש המכירות למכור עט, תמכור לי את העט הזאת Sell Me This Pen, סוג של מבחן לאנשי מכירות. ואנשי המכירות מנסים את מזלם, למכור את העט. גם על בסיס זה, נוצרה סצינה בראיונות עבודה לאנשי מכירות, שבה מבקשים מאיש המכירות, תמכור לי את ה X הזה, לראות איך איש המכירות מוכר את אותו הדבר שרוצים שהוא ימכור אותו. והשאלה כמובן היא, איך למכור עט או איך למכור חפץ או איך למכור משהו בראיון עבודה ... בהכרח בקהל היעד של אותו המוצר, ושאולי הוא לא באמת צריך את המוצר הזה? וכמובן שיש בזה המון היבטים והקשרים, אבל כאן נסביר את העניין הבא, והוא שאיש מכירות טוב, מבין שהוא לעולם לא מוכר ללקוח את המוצר שאותו הוא מוכר בפועל ללקוח. איש מכירות טוב מבין, שהלקוח קונה את התועלת שהוא חושב שהוא יקבל מהמוצר שלך. הלקוח לא קונה את המוצר שלך, הלקוח לא רוצה את המוצר שלך, הלקוח לא משלם על המוצר שלך. הלקוח רוצה ומוכן לשלם עבור המוצר שלך, רק כי הוא חושב שזה ישרת אותו כלקוח. וזה בעצם אומר, שאחת הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות, היא שהם מנסים למכור ללקוח את המוצר שהם רוצים למכור לו. דהיינו, שהם מספרים ללקוח על המוצר שהם רוצים למכור לו ועל היתרונות שהם חושבים שיש במוצר שהם רוצים למכור לו. ובהקשר של ראיון העבודה, איש מכירות גרוע יתחיל לספר על העט שהוא רוצה למכור. לדוגמא המראיין מבקש תמכור לי את העט הזה. והמרואיין בתגובה מתחיל לספר על העט. לדוגמא העט הזה הוא עט מאוד מיוחד, העט הזה יכול לעשות... עם העט הזה תוכל לעשות... העט הזה ייתן לך... וכיוב. דהיינו, שאיש המכירות הגרוע, יתחיל לספר על העט, על המאפיינים של העט וגם ינסה לשכנע את הלקוח, שכדאי לו לרכוש את העט, כדי שהעט הזה יעזור לו בחיים. ומה המלכודת שאליה נפל כאן איש המכירות בראיון העבודה? המלכודת היא, שהוא התחיל לבצע מכירה, בלי לאתר את הכאב של הלקוח, הוא התחיל לבצע מכירה בלי להתאים אותה לצרכי הלקוח, הוא מתחיל למכור ללקוח, בלי שהוא מבין מה הלקוח רוצה וצריך. ולכן, יש גרסה של אנשי מכירות, שכן ינסו לעשות איתור צרכים בסיסי, לפני שהם ינסו למכור את העט. לדוגמא הם ישאלו האם לפעמים אתה צריך לרשום משהו? איך אתה רושם את ... את מה שאתה רוצה וכיוב. דהיינו, שהם כן כאילו יעשו איתור צרכי הלקוח. אבל זה איתור צרכים גרוע, כי זה לא הצרכים של הלקוח באמת, אלא זה הצרכים שאיש המכירות ממציא ללקוח, כדי לחבר את הלקוח למוצר שהוא רוצה למכור לו. כי בעולם האמיתי, צריך להבין מה הלקוח באמת רוצה ולא רק לנסות להמציא ... או למכור כל דבר בראיון עבודה, היא כך. נניח שבראיון עבודה שואלים אותך תמכור לי את ה X הזה. אתה אמור לענות בשאלה פתוחה ולנהל את זה כך: מועמד לאיש מכירות: אני אשמח אם תספר לי קצת על עצמך מה שבא לך מראיין איש מכירות: באיזה הקשר לספר לך על עצמי? מועמד לאיש מכירות: באיזה הקשר שבא לך... מראיין איש מכירות: מספר סיפור כלשהו על עצמו ועל מה שבא לו מועמד לאיש מכירות: ומה אתה אוהב לעשות בחיים מה המטרות שלך בחיים מה היית רוצה שיהיה לך בחיים - דהיינו, איש המכירות מנתב את שיחת החולין לאיתור צרכים כללי של המראיין. לנסות להבין מה הוא היה רוצה שיהיה לו בחיים באופן כללי, מה המטרות של המראיין בחיים באופן כללי. מראיין איש מכירות: היית שמח אם הייתי משיג X, אני אוהב לעשות Y, הייתי רוצה יותר Z וכאן איש המכירות אמור להתחיל להפעיל את גלגלי המוח שלו, ולנסות לראות, איך הוא כאיש מכירות מחבר את העט המשהו שהוא צריך למכור, אל התועלת שאותה רוצה להשיג המראיין. וכאן כמובן צריך איש מכירות יצירתי וצריך מוח של
שיווק ומכירות, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? איך למכור בלי איש מכירות? מה זה משפך שיווקי? מכירות או שיווק, להשקיע בשיווק, להשקיע במכירות, מה התפקיד של השיווק? למה צריך שיווק? גיוס מנהל שיווק, גיוס מנהל מכירות, מה זה מסע לקוח? מסע מכירות, מסע שיווקי, Customer Journey, Marketing Funnel, מה זה משפך מכירה? Purchase Funnel, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח מיידי, שיווק לטווח ארוך, מה זה שיווק טוב? מה זה שיווק גרוע? שיווק או מכירות, יעוץ שיווקי
... ומכירות, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? איך למכור בלי איש מכירות? מה זה משפך שיווקי? מכירות או שיווק, להשקיע בשיווק, להשקיע במכירות, מה התפקיד של השיווק? למה צריך שיווק? גיוס מנהל שיווק, גיוס מנהל מכירות, מה זה מסע לקוח? מסע מכירות, מסע שיווקי, ... של המכירות בעסק? ונסביר, האם כדאי יותר להשקיע בשיווק או במכירות? ונסביר מה זה שיווק טוב ומה זה שיווק גרוע? ומה לעשות אם אתה לא מצליח למצוא מנהל מכירות טוב ואנשי מכירות טובים? ומה לעשות אם אתה לא מצליח למצוא מנהל ... של העסק שלנו. וברגע שהלקוחות כבר פנו לעסק שלנו, דרך האינטרנט, בטלפון, הגיעו פיזית לחנות וכיוב, הרי שכאן מתחיל תהליך של מכירה, על ידי איש המכירות, שאמור להפוך את הלקוח הפוטנציאלי ללקוח משלם. ... ואיך לפרסם, ובאיזה תקציב לפרסם ועוד המון שיקולים שונים, שכולם משפיעים על הרווחיות של העסק. וכל הדברים האלו, אמורים להביא לידים לעסק, שאיש המכירות אמור לטפל בהם ולהפוך אותם ללקוחות רוכשים ללקוחות משלמים באמת. וכך העסק אמור להרוויח כסף. וברמת העיקרון, איש המכירות אמור לדעת למכור למי שפונה לעסק. ואיש השיווק ... אליך. ומתוכם בטווח הארוך, יגיעו אליך לקוחות לעסק, לקוחות שכבר מכירים אותך, לקוחות שכבר רוצים לרכוש ממך. וכאשר הם יגיעו אליך, אז כנראה שגם איש מכירות גרוע יוכל למכור להם. כי ככל שאיכות הלידים ... מחלקת מכירות בפועל, דהיינו, תוכל לסגור עסקאות און ליין בצורה ממוחשבת, בלי שום בן אנוש מוכשר או טיפש שינהל את המכירה. כי מחשב, הוא סוג של איש מכירות טיפש. ואם השיווק מצוין, אז גם מחשב שהוא איש מכירות טיפש, גם הוא יוכל לסגור לך עסקאות, בלי אנשי מכירות טובים או רעים. אבל אם השיווק שלך גרוע, אז אתה חייב איש מכירות תותח איש מכירות מצוין, שידע למכור את המוצר שלך. ככה שאם קשה לך ... קושי במחלקת המכירות, הרי שאולי הדרך לפתור את זה, היא דרך מחלקת השיווק. ומה זה שיווק גרוע? שיווק גרוע הוא שיווק שמביא לך לעסק לקוחות, שגם איש מכירות חכם, לא יכול למכור להם. שיווק מצוין יהיה, שיווק שמביא לך לעסק לקוחות שגם איש מכירות טיפש, יכול למכור להם. (חפש גם באתר את הנושא של ... והוא זה שגורם ללקוח להאמין בעסק ולאהוב את העסק ולרצות לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך. כי שיווק לטווח קצר, הוא סוג של לזרוק כסף לפח. בדיוק כמו איש מכירות שלא מצליח למכור, שהכסף שאתה מוציא עליו, הוא סוג ... להבין, שכל תהליכי השיווק וכל חומרי השיווק, אמורים להיות מבוססים על תהליכי המכירה. דהיינו, חומרי השיווק, אמורים להיגזר מתוך חומרי המכירה של איש המכירות הטוב ביותר. שצריכים לקחת את תהליך המכירה שלו, ... כל תהליכי המכירה שהוא יודע לעשות, ולהפוך אותם לחומרי שיווק. כי חומרי השיווק, הם בעצם מסרים של מכירות, מסרים ישירים ומסרים עקיפים, שבמקום שאיש המכירות ידקלם אותם ללקוח, הרי שהחומר השיווקי אמור להסביר אותם ללקוח. ואסביר שוב: חומרי שיווק, התוכן שלהם, אמור להיות מקביל וזהה וטוב יותר משל איש המכירות. אמורים להיות בהם המסרים וההסברים של איש המכירות. והם אמורים להפוך למיותר את איש המכירות ואמורים לעזור לך, למכור בלי איש מכירות. וחומרי שיווק לטווח קצר, שאומרים בא תקנה מוצר X, הם כמובן לא תחליף לנאומים של איש המכירות. אבל הסברים של איש המכירות, על איכות המוצר וכולי, שהם הופכים לחומרי שיווק, הם התרחיש הטוב ביותר ליצירת חומרי שיווק איכותיים לטווח הארוך. לסיכום: השיווק מביא את הלקוחות לעסק, אנשי המכירות הופכים את הלקוחות שמתעניינים בעסק, ללקוחות ...
ראיון עבודה במכירות, ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות, טעויות בראיון עבודה למכירות, להתכונן לראיון עבודה במכירות, איך לראיין לתפקיד של איש מכירות? איך למצוא עבודה כאיש מכירות? איך להתקבל לעבודה כאיש מכירות? איך לראיין עובדים במכירות? האם אתה מתאים להיות איש מכירות? איך להתקבל למנהל מכירות? איך להתקבל לסמנכל מכירות? איך לעבור ראיון לאיש מכירות? להיות מנהל מכירות, להתקבל למנהל מכירות, להיות סמנכל מכירות, ראיון לסמנכל מכירות, ראיון עבודה לסמנכל מכירות
... עבודה במכירות, ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות , טעויות בראיון עבודה למכירות, להתכונן לראיון עבודה במכירות, איך לראיין לתפקיד של איש מכירות? איך למצוא עבודה כאיש מכירות? איך להתקבל לעבודה כאיש מכירות? איך לראיין עובדים במכירות? האם אתה מתאים להיות איש מכירות? איך להתקבל למנהל מכירות? איך להתקבל לסמנכל מכירות? איך לעבור ראיון לאיש מכירות? להיות מנהל מכירות, להתקבל למנהל מכירות, להיות סמנכל מכירות, ראיון לסמנכל מכירות, ראיון עבודה לסמנכל מכירות וכאן אדבר על אחת הטעויות הנפוצות שעושים מחפשי עבודה בתור איש מכירות, כאשר הם נמצאים בשלב של ראיון עבודה כאיש מכירות? ובמה שונה ראיון למשרת איש מכירות מכל ראיון עבודה אחר? אז קודם כל צריכים לדעת, שראיון עבודה למשרת איש מכירות, שונה מכל ראיון עבודה אחר בכל תחום אחר. כי בראיון עבודה בתור איש מכירות, ראיון העבודה עצמו, הוא עצמו סימולציית מכירה שאתה בתור מתראיין משתתף בה בזמן אמת. דהיינו, ראיון העבודה עצמו, בוחן את כישורי המכירה שלך, איך אתה מוכר את עצמך לעסק, איך אתה מוכר את יכולת המכירה שלך, לעסק שאתה רוצה לעבוד בו בתור איש מכירות. בשונה כמובן מכל תחום אחר, שאתה מספר על היכולת המקצועית שלך, אבל הסיפור עצמו, לא הוא עצמו ביטוי ליכולת המכירה עצמה. ומאחר שראיון העבודה עצמו, הוא עצמו מבחן שבוחן את סגנון ואת יכולת המכירה שלך, לכן צריכים לדעת שהטעות הנפוצה ביותר של אנשי מכירות בראיון עבודה, היא, שאתה כאיש מכירות, נופל למלכודת של לדלג על איתור צרכי הלקוח, ואתה מתחיל למכור את עצמך למי שמראיין אותך, לפני שעשית איתו צרכים. או לכל הפחות לפני שהוא חושב שאתה עשית איתו איתור צרכים. ואני אסביר: הדרך הכי טובה לבדוק את היכולת שלך כאיש מכירות בראיון עבודה לאיש מכירות, היא לראות איך אתה מוכר את עצמך בראיון העבודה עצמו. כי המוצר שאתה מוכר זה את עצמך ואת השירות שלך כאיש מכירות. ואתה מוכר את עצמך ללקוח שלך, שהוא זה שמראיין אותך. וזה שמראיין אותך למשרת איש מכירות, בוחן אותך גם לפי סגנון המכירה שלך, איך אתה מוכר את עצמך בראיון עצמו. ואחת הטעויות הנפוצות ביותר והגדולות ביותר של אנשי מכירות בראיון עבודה למשרת איש מכירות, היא שהם יותר מידי מהר, מספרים יותר מידי מידע מכירתי על עצמם. בלי לעשות איתור צרכים מול המראיין ובלי שהמראיין מבין שאתה כאיש מכירות, אולי כבר עשית לו איתור צרכים לפני הריאיון. בכל מקרה, בראיון עבודה, כשהמראיין שואל אותך, ספר לי על עצמך, אתה ... הספציפיים של המשרה הזאת, ובהתאם לכך אוכל להסביר יותר טוב, איך לדעתי אני יכול לעזור בתפקיד הזה וכיוב. ובמהות, בראיון עבודה באופן כללי ובפרט למשרת איש מכירות, אתה בתהליך מכירה שאתה מוכר את עצמך. ובראיון עבודה לתפקיד של איש מכירות, אתה בעצם גם במבחן בזמן אמת. שהמראיין שלך, מנסה לראות האם וכמה תיפול בפח, לספר על עצמך המון מידע לא רלוונטי, ...
הדרכת מנהלי מכירות, איך לראיין איש מכירות? סימולציה לאיש מכירות? איך לראיין מנהל מכירות? ראיון עבודה לאיש מכירות? טיפול בהתנגדויות מכירה? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, מה לשאול בראיון עבודה? איך להתקבל לעבודה בתור איש מכירות? איך לעבוד במכירות? איך לראיין עובדים?
... מנהלי מכירות, איך לראיין איש מכירות? סימולציה לאיש מכירות? איך לראיין מנהל מכירות? ראיון עבודה לאיש מכירות? טיפול בהתנגדויות מכירה? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, מה לשאול בראיון עבודה? איך להתקבל לעבודה בתור איש מכירות? איך לעבוד במכירות? איך לראיין עובדים? כאשר אנחנו רוצים לראיין איש מכירות, אנחנו נרצה לתהות על קנקנו ובין השאר להבין האם ועד כמה הוא יודע לעשות איתור צרכי הלקוח ולטפל בהתנגדויות. כי איש מכירות רע, ינסה למכור את המוצר בלי שהוא מבין את צרכי הלקוח. והוא ינסה ... את ההתנגדות של הלקוח. ולכן, בסימולציה של ראיון עבודה לאיש מכירות, אנחנו נרצה לשאול אותו שאלות ולעשות לו סימולציה של התנגדות ... הנכונות. וכאן נחדד את העניין. אם נשאל את המועמד למשרת איש מכירות, שאלה מאוד ספציפית וחד משמעית, הסיכוי שנקבל מהמתראיין תשובה ... לדוגמא מה לגבי המהירות של הרכב? במקרה כזה נצפה מאיש המכירות להשיב בשאלה של למה אתה מתכוון לגבי המהירות של הרכב כדי להבין ... כשאתה אומר שהמוצר יקר. בקיצור, כשמראיינים עובד למשרת איש מכירות, צריכים לדעת בסימולציה, לשאול שאלות לא ברורות, שיש להן כל מיני ... את הסיכוי שנוכל להבין את דרך הפעולה של המועמד למשרת איש המכירות. ועוד באותו עניין, כשנראיין איש מכירות, נוכל להעלות התנגדות מכירה כללית של אני צריך לבדוק לחשוב על זה. ואז כנראה שאיש המכירות מורגל להגיב בתגובה של על מה אתה צריך לחשוב. אבל אז אפשרי לסובב את איש המכירות בתשובות שלא אומרות כלום, כגון אני צריך לחשוב עוד על הפרטים, ... תשובות שלא אומרות כלום. ואז עלינו לראות, האם ועד כמה איש המכירות? באמת ירצה לחקור ולהבין את ההתנגדות של הלקוח ולהבין מה באמת עובד בראש של הלקוח, או שמא איש המכירות ירגיש שהוא כבר יצא ידי חובת שאלת שאלות ויישבר בלהמשיך לחקור את הלקוח שמוכן להמשיך לדבר עם איש המכירות, אבל נותן תשובות מעורפלות וכולי. ...
ראיון עבודה, שאלות ותשובות בראיון עבודה, מה לשאול בראיון עבודה? מה לענות בראיון עבודה? איך לראיין? איך להתראיין? האם אני מתאים לתפקיד? האם אתה מתאים לתפקיד? איך לדעת שמישהו מתאים לתפקיד? התאמה לתפקיד, גיוס עובדים, משאבי אנוש
ראיון עבודה, שאלות ותשובות בראיון עבודה, מה לשאול בראיון עבודה? מה לענות בראיון עבודה? איך לראיין? איך להתראיין? האם אני מתאים לתפקיד? האם אתה מתאים לתפקיד? איך לדעת שמישהו מתאים לתפקיד? התאמה לתפקיד, גיוס עובדים, משאבי אנוש
... נוסף שיסייע לנו להבין האם המועמד באמת יתאים לאופי העבודה או לא. מה לעשות אם אתה המרואיין? אליעד נותן דוגמה ברורה למצב שבו אתם אלו שמתראיינים לתפקיד מסוים, למשל לתפקיד מנהל מכירות. במקרה כזה, אם שואלים אתכם מה התפקיד שהייתם רוצים לעשות, התשובה חייבת להיות מנהל מכירות. כשישאלו למה, חשוב מאוד שתכינו מראש סיפור קצר והגיוני שיסביר מדוע אתם מתאימים לתפקיד ולמה אתם רוצים אותו. בנוסף, אם שואלים אתכם איזה תפקיד לא הייתם רוצים לעשות, חשוב לענות בצורה שתדגיש דווקא את ההתאמה שלכם לתפקיד הנוכחי. לדוגמה, מועמד למשרת מנהל מכירות צריך לומר: לא הייתי רוצה לעבוד בתפקיד שדורש ישיבה מול מחשב ללא תקשורת עם אנשים. כך המראיין יבין שאתם אכן אוהבים לדבר עם אנשים, תכונה שמתאימה למשרת מנהל מכירות. אליעד מציין כי יש אנשים שנהנים מאוד מהתפקיד שלהם ויש אנשים שנהנים ממנו פחות, ולכן השאלות האלה הן מהותיות להצלחת הראיון וההתאמה למשרה. ... כשאתה בצד המרואיין? אם אתה זה שעובר ראיון עבודה, כאשר שואלים אותך איזה תפקיד היית רוצה לעשות?, כדאי להשיב בתפקיד שאליו אתה מתראיין. לדוגמה, אם אתה מתראיין לתפקיד מנהל מכירות, התשובה שלך צריכה להיות מנהל מכירות. בנוסף, אם שואלים אותך איזה תפקיד אינך רוצה לעשות?, כדאי לתת תשובה המתאימה לכישורים של התפקיד שאתה מתראיין אליו. אם, לדוגמה, אתה מתראיין ...
איך לראיין עובדים? מה לשאול בראיון עבודה? מה יכול לגרום לך להיכשל בתפקיד? האם העובד מבין את התפקיד? האם העובד מתאים לתפקיד? בדיקת התאמה לתפקיד, איך לראיין עובדים בכירים? איך לראיין מנהל? שאלות לראיון עבודה, הכנה לראיון עבודה
איך לראיין עובדים? מה לשאול בראיון עבודה? מה יכול לגרום לך להיכשל בתפקיד? האם העובד מבין את התפקיד? האם העובד מתאים לתפקיד? בדיקת התאמה לתפקיד, איך לראיין עובדים בכירים? איך לראיין מנהל? שאלות לראיון עבודה, הכנה לראיון עבודה
... בכיר כמו מנכל, מנהל מכירות או כל תפקיד אחר, יש שאלה אחת מרכזית וחשובה שכדאי לשאול את המועמד על מנת להבין עד כמה הוא באמת מבין את התפקיד שאליו הוא מתראיין. השאלה היא: ... אדם לתפקיד של מנהל מכירות. אפשר לשאול אותו בצורה ברורה וישירה: מה לדעתך יכול לגרום לך לא להצליח בתפקיד שלך?. מועמד שאינו מקצועי ואינו מבין לעומק את תפקידו יגיב לשאלה ... לא נכון של הצוות או אנשי המכירות הכפופים לו קושי בהתמודדות עם התנגדויות של לקוחות ניהול זמן לקוי או קביעת סדר עדיפויות שגוי אי עמידה ביעדים מוגדרים מראש בעיות תקשורת ... מועמד לתפקיד מנהל מכירות , אפשר לשאול אותו: שלום אדוני, מה לדעתך יכול לגרום לך לא להצליח בתפקיד שלך? מה ניתן ללמוד מתשובת המועמד? כאשר המועמד עונה בצורה מבולבלת ולא ... לגרום לי, בתור מנהל מכירות, לא להצליח בתפקיד זה X, Y ו - Z. בשלב הבא, ניתן לשאול: ואיך אתה מתמודד עם X, Y ו - Z? באמצעות התשובות שלו ניתן להעריך את הבנתו המקצועית, עד ...
ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, העובד ככלי עבודה, ניהול ארגוני, אחריות עם סמכות, יעוץ ארגוני
ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, העובד ככלי עבודה, ניהול ארגוני, אחריות עם סמכות, יעוץ ארגוני
... מנהל בכיר יותר, התהליך מורכב יותר, משום שהאדם שאנו מנהלים איננו מבצע את העבודה בעצמו, אלא מנהל אחרים שמבצעים אותה. לדוגמה, במקרה של מנהל מכירות, הוא אינו מוכר בעצמו, אלא אחראי על אנשים אחרים שמבצעים את המכירות. כאן קיימות שתי אפשרויות ניהול מרכזיות: גישה אחת היא לשאול את המנהל כמה מכירות ביצעו העובדים שלו. לדוגמה, אם משה הוא איש מכירות, נשאל את מנהל המכירות כמה משה מכר היום? ומה קורה עם העובדים שלך? בדרך זו אנו מעבירים למנהל את המסר שהוא אחראי על הדרך שבה מתבצעות המכירות, כלומר, הוא אחראי על ניהול ... איך מנהלים עובדים לעומת ניהול מנהלים? כאשר אנחנו מנהלים עובד ישירות, יש דרך אחת ברורה לעשות זאת - לבדוק את התפוקה שלו. אם מדובר באיש מכירות , נשאל אותו כמה מכר היום, איזה מוצרים מכר, וכיצד עבד. לעומת זאת, כשאנחנו מנהלים מנהל מכירות , הוא אינו אחראי ישירות למכירה אלא לניהול צוות המכירות. וכאן יש שתי גישות ניהוליות עיקריות: גישה אחת - אנו שואלים אותו: כמה מכרו אנשי המכירות שלך?. כלומר, אנו מתמקדים בתוצאה של עובדיו. גישה שנייה - אנו שואלים אותו: כמה אתה מכרת?, כלומר, מתייחסים אליו כאחראי ישירות לתוצאה. המשמעות הפסיכולוגית של שתי הגישות כדי להבין את המשמעות של גישות אלו, נתבונן בדוגמה: אם גייסנו מנהל מכירות, אנו יכולים לומר לו שהתפקיד שלו הוא לנהל את אנשי המכירות ולוודא שהם מבצעים את עבודתם. במקרה כזה, נשאל אותו שאלות כמו מה קורה עם הצוות שלך?, כמה כל עובד מכר? ו - איך אתה מוודא שהתהליך עובד בצורה ... רק על תהליך העבודה, ניתן לראות בו אחראי על התוצאה . כלומר, נדרוש ממנו לספק לנו את היעד של כמות המכירות הנדרשת, וכלי העבודה שלו הם אנשי המכירות. המשמעות היא שנסיר ממנו את האחריות על הדרך ונשאיר לו חופש פעולה רחב יותר. ניהול מנהלים מול עבודה עם ספק חיצוני נניח שאנחנו מזמינים שירות מספק ...
גיוס עובדים, מי יראיין את העובד החדש? תהליך גיוס עובד לארגון, מי צריך לראיין את העובד החדש? כח אדם, איך לגייס עובד חדש? איך לבנות צוות עובדים? איך לראיין עובד חדש? תהליך גיוס עובדים, יעוץ ארגוני, איך לראיין עובדים חדשים? מבנה ארגוני
גיוס עובדים, מי יראיין את העובד החדש? תהליך גיוס עובד לארגון, מי צריך לראיין את העובד החדש? כח אדם, איך לגייס עובד חדש? איך לבנות צוות עובדים? איך לראיין עובד חדש? תהליך גיוס עובדים, יעוץ ארגוני, איך לראיין עובדים חדשים? מבנה ארגוני
... העובד באופן יומיומי, חייב להיות זה שמראיין את העובד. לדוגמה, אם מדובר בתהליך גיוס של איש מכירות, הראשון שיראיין את איש המכירות הוא מנהל המכירות שאצלו העובד יעבוד. למה חשוב להקפיד על זה? הסיבה פשוטה ומעשית: עובד חדש הוא בעצם כלי עבודה בידיו של המנהל. בדיוק כמו שאיש מקצוע בוחר לעצמו את כלי העבודה ... נוסף אצל המנהל שמעליו, וכך הלאה במעלה המבנה הארגוני. לדוגמה, אם אנו רוצים לגייס איש מכירות זוטר, המנהל הישיר שלו (מנהל מכירות זוטר) יראיין תחילה. לאחר מכן, את המועמדים שהוא סימן כמתאימים יראיין המנהל שלו (מנהל מכירות בכיר יותר), ואולי אף מנהל נוסף בדרגה גבוהה יותר אם מדובר בתפקיד בעל חשיבות גבוהה. ככל שהתפקיד בארגון בכיר יותר וקריטי יותר, כך נדרשת מעורבות גדולה יותר ... יראיין כל עובד זוטר שמגויס לתפקיד נמוך בהיררכיה. למשל, מנכל הארגון בדרך כלל לא יראיין איש מכירות זוטר, אלא אם כן מדובר בתפקיד אסטרטגי או ייחודי מאוד. מה החשיבות של תהליך ריאיון הדרגתי? תהליך הריאיון המדורג יוצר מחויבות ואחריות ברורה כלפי העובד ... הישיר שלו - כלומר, האדם שעתיד לעבוד איתו באופן ישיר. אם, לדוגמה, מדובר במועמד לתפקיד איש מכירות, אז המנהל של אנשי המכירות צריך להיות הראשון שמבצע את הריאיון. מדוע זה כך? אם מישהו אחר בארגון יראיין ויקבל את העובד מבלי שהמנהל הישיר היה מעורב בתהליך, עלול להיווצר מצב שבו ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לקבל לא מלקוחות? איך נכון להרגיש עם קושי למכור? האם איש מכירות צריך לדעת לקבל לא? איך להתמודד עם סירוב של לקוח? האם להתייאש או להתמיד? איך להתמודד עם דחייה של לקוח? איך להתמודד עם קושי למכור? איך להתמודד עם חוסר הצלחה למכור? האם אחרי לא מגיע הכן? האם איש מכירות צריך ללמוד לקבל לא? האם אחרי לא בא הכן? מה לעשות אם אני לא מצליח למכור? התמדה לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, האם לחזור על אותה הפעולה שוב ושוב? האם לחזור שוב ושוב על אותה הפעולה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מנהל מכירות, איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מנהל מכירות, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא רטוריקה, מאמן אישי לאורח חיים בריא, אימון אישי לנוער בתחום מנהל מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2793 שניות - עכשיו 25_05_2025 השעה 06:56:59 - wesi1