אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מנהל מכירות ✔אמון עם אנשים, איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לתת בך אמון? לחזור על השאלה של הלקוח, לחזור על ההתנגדות של הלקוח, טיפול...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
אמון עם אנשים, איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לתת בך אמון? לחזור על השאלה של הלקוח, לחזור על ההתנגדות של הלקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, איך לענות לשאלות? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? חשדות
איך לגרום למישהו להאמין לך כשיש לו ספקות?

כאשר אדם שואל אותך שאלה חשדנית, מאשימה או לא נעימה, ואתה מעוניין לשכנע אותו שאתה דובר אמת, קיימת דרך אפקטיבית במיוחד ליצירת אמון: חזרה והסבר של השאלה עצמה לפני שאתה נותן תשובה. לפי אליעד, כאשר אדם חש חוסר אמון, הסיבה העיקרית לכך היא תחושה שאתה מסתיר משהו או מנסה להתחמק. הדרך לפתור זאת היא באמצעות תגובה ישירה לשאלה עצמה, אבל לפני התשובה, חשוב מאוד לחזור על השאלה בצורה מפורטת ולפרט אותה בצורה שתראה לצד השני שהבנת בדיוק מה הוא שואל ולמה הוא שואל זאת.

מדוע חזרה על השאלה יוצרת אמינות?

כשאדם מאשים אותך, למשל, "למה גנבת?", יש שתי דרכים נפוצות להגיב. דרך אחת היא להתחמק במהירות: "לא גנבתי, מה פתאום, זה לא אני". דרך זו פחות אמינה משום שהיא משדרת פחד מהשאלה, כאילו יש משהו להסתיר. הדרך השנייה, המומלצת על ידי אליעד, היא דווקא להשהות את התשובה ולהגיד לאותו אדם: "רגע, אתה בעצם אומר שגנבתי, נכון? למה אתה חושב שגנבתי?" אתה מחזיר את השאלה אליו, מה שמעיד שאתה לא מפחד ממנה ואין לך סיבה להתחמק. זה גורם לצד השני להאמין לך יותר.

איך מוכר יכול להגביר אמינות מול לקוח שמתנגד למחיר?

אם לקוח שואל: "למה זה כל כך יקר?" אליעד ממליץ לא לענות מיד, אלא קודם כל לחזור על השאלה: "אתה שואל אותי בעצם למה המוצר הזה כל כך יקר, נכון?" אפשר גם להרחיב את השאלה, להגיד למשל: "אתה כנראה תוהה מדוע המחיר שלי גבוה יותר משל המתחרים, אולי אתה מרגיש שהמחיר מוגזם או שאתה חושב שהוא אמור להיות נמוך יותר, זה מה שאתה שואל, נכון?" הפעולה הזאת מראה שאתה מבין אותו לגמרי ושאין לך סיבה להסתיר את הנושא. רק אחרי שהסברת והרחבת את השאלה אתה נותן לו את התשובה. זה משדר אמינות, פתיחות ויוצר כימיה בין אישית טובה יותר.

האם יש גבול להרחבת השאלה?

כן, צריך להיזהר שלא להגזים בהרחבת השאלה. אם מישהו שואל אותך "למה בגדת בי?", ואתה מתחיל לפרט יותר מדי: "את אומרת לי שבגדתי בך, בגלל שאיחרתי, בגלל שדיברתי בטלפון, בגלל שפעם היה סיפור דומה עם מישהי אחרת?" אם תגזים בפירוט, הצד השני יכול להיתקע בשאלה ולשכוח להקשיב לתשובה שלך. הוא עשוי להתחיל להאמין עוד יותר להאשמה עצמה. לכן חשוב להרחיב את השאלה מספיק כדי להראות שאתה לא מפחד להתמודד איתה, אבל לא יותר מדי.

למה אנשים לפעמים לא מבינים את התשובה שלך?

אליעד מסביר שהרבה פעמים אדם לא מבין את התשובה שלך כי הוא בעצמו לא מבין עד הסוף מה הוא באמת שואל. הוא לא בטוח שהוא שאל את השאלה הנכונה, או שהוא לא הציג את כל המידע שהיה לו בראש. למשל, אם מישהו שואל אותך: "למה הגעת מאוחר ובגדת בי?" ואתה עונה: "לא בגדתי, פשוט נתקעתי בעבודה", יכול להיות שהוא לא יקבל את זה כי השאלה האמיתית שמטרידה אותו היא משהו אחר לגמרי, למשל: חשדות קודמים שיש לו כלפיך.

במקרה כזה, כאשר אתה חוזר על השאלה ומבהיר: "אתה שואל אותי את זה בגלל מקרה קודם שקרה בינינו, או כי כבר איבדת בי אמון בגלל משהו אחר, נכון?" אתה עוזר לו להבין טוב יותר מה הוא באמת שואל. אחרי שהבין את עצמו, הוא יוכל להקשיב לתשובה שלך ולהאמין לה יותר.

איך להשתמש בשיטה של חזרה על השאלה בטיפול בהתנגדויות מכירה?

כאשר לקוח מתנגד למוצר או למחיר, הרבה מוכרים מנסים להכין מראש תשובות מתוחכמות. אליעד מציע דרך פשוטה ויעילה בהרבה: לא לפחד מהשאלה שהלקוח שואל. במקום זה, לחזור על ההתנגדות של הלקוח, להבין בדיוק מה הוא שואל, ולהסביר לו למה הוא שואל את השאלה שלו. למשל, אם הלקוח מתלונן על המחיר, תסביר לו למה הוא חושב שזה יקר, מה הוא מצפה לקבל, ומה מפריע לו באמת. רק אז תיתן לו את התשובה שלך. פעולה זו יוצרת אמינות, מראה ללקוח שאתה באמת מקשיב לו, וגורמת לו לתת בך יותר אמון.

כיצד להתמודד בביטחון עם האשמות קשות כמו בגידה?

אם אתה יודע בוודאות שלא עשית משהו שמאשימים אותך בו, אליעד ממליץ אפילו "לשחק" קצת עם השאלה. למשל, אם בת הזוג שלך אומרת: "בגדת בי!" ואתה בטוח שלא עשית זאת, במקום להיכנס לפאניקה או להתגונן מיד, אתה יכול לשאול בנחת: "את בעצם אומרת לי שבגדתי בך? יש לך הוכחות או משהו?" אתה יכול אפילו להרחיב: "את חושבת ככה כי ראית משהו מסוים, או בגלל שקרה משהו בעבר, נכון?" בכך אתה מראה ביטחון מלא, כי אתה יודע שאתה חף מפשע. מי שאין לו מה להסתיר לא מפחד להיכנס לעומק השאלה עצמה.

איך נכון להשתמש בשיטה הזו בצורה חכמה?

חשוב לבצע את השיטה במינון ובחוכמה. לא להגזים בהרחבת השאלה עד כדי איבוד המיקוד בתשובה, אך גם לא להתחמק ממנה. יש למצוא את האיזון המדויק שבו הצד השני מרגיש שהבנת אותו לעומק, ובמקביל נשאר פתוח וממוקד לקבל את התשובה שאתה עומד לתת לו.

איך לגרום למישהו להקשיב לתשובה שלך?

אליעד מסביר שלפעמים אדם לא באמת מקשיב לתשובה שלך, כי הוא עדיין טרוד בשאלה עצמה - האם הוא שאל נכון, האם הוא באמת העביר את מה שמטריד אותו. על ידי חזרה והסבר מפורט של השאלה, אתה עוזר לו "לחתום" שהבנת אותו. רק אז הוא יהיה פנוי להקשיב באמת לתשובה שלך, ולהאמין לך.
איך ליצור אמון ולגרום למישהו להאמין לך?

כאשר מישהו שואל אותך שאלה שאינה נעימה או מאשימה אותך במשהו, חשוב לדעת כיצד ליצור אמון ולגרום לו לקבל את תשובתך. זה יכול להיות לקוח שמתעניין במוצר שלך, בן או בת זוג שמאשים בבגידה, או כל סיטואציה שבה מישהו מפקפק בכנות שלך.

השיטה: לחזור על השאלה ולהסביר אותה

אחת הדרכים החזקות ביותר ליצור אמון היא לחזור על השאלה של הצד השני ולהסביר לו אותה. לדוגמה, אם מישהו בא אליך ואומר לך: "למה גנבת?", אפשר לענות ישירות "לא גנבתי", אך דרך טובה יותר תהיה לומר: "אוקיי, אתה בעצם אומר שאני גנבתי. למה אתה חושב שגנבתי?" בכך אתה מפגין פתיחות לשאלה ואינך בורח ממנה.

דוגמה למוכר ולקונה

אם לקוח שואל: "למה זה כל כך יקר?", ניתן לענות ישירות או לחלופין לחזור על השאלה: "אוקיי, אז אתה שואל למה זה יקר, נכון? אני אסביר לך את זה."

ניתן להרחיב ולהעמיק:

"אתה שואל למה זה יותר יקר מהמתחרים? למה המחיר גבוה מהציפיות שלך? למה אתה חושב שזה צריך להיות זול יותר? זה מה שאתה שואל, נכון?"

הרחבת השאלה לא רק מראה שאתה מקשיב, אלא גם מאפשרת לצד השני להרגיש שמבינים אותו. היא גם גורמת לו להיות פתוח יותר לקבל את התשובה.

מדוע השיטה הזו יוצרת אמון?

אדם שמשקר או מסתיר משהו יטה לברוח מהשאלה ולמהר לתת תשובה ישירה. לעומת זאת, כאשר אתה חוזר על השאלה, מסביר אותה, ואפילו מחזק את הלוגיקה שלה - אתה משדר ביטחון ואמינות.

למשל, אם בן או בת הזוג שואלים: "למה בגדת בי?"

אפשר לענות "לא בגדתי" מיד, אך עדיף לשאול:

"את אומרת שבגדתי בך? למה את חושבת כך? בגלל שבאתי מאוחר? בגלל שהייתי בטלפון יותר מדי? בגלל שקרה משהו אחר?"

כך, במקום להתגונן מיד, אתה מראה שאתה מוכן להתמודד עם ההאשמה ושהיא אינה מאיימת עליך.

חשוב לא להרחיב יתר על המידה

אם תחזק את השאלה יותר מדי, הצד השני עלול להיתקע בשאלה עצמה ולא יהיה פנוי להקשיב לתשובה שלך. לדוגמה, אם בן או בת הזוג שואלים למה בגדת, ואתה מתחיל לפרט להם את כל הסיבות האפשריות, הם עלולים להתמקד בהן ולא בתשובה שלך.

לכן, יש לבצע את השיטה במינון נכון - לחזור על השאלה ולהסביר אותה, אך לא להרחיב אותה יותר מדי.

כאשר מישהו לא מבין את התשובה שלך

הרבה פעמים אנשים לא מבינים תשובות כי הם לא הבינו את השאלה שלהם עד הסוף. כאשר אדם מקבל תשובה אך אינו מסופק ממנה, ייתכן שהוא לא הגדיר לעצמו היטב את מה שהוא באמת רוצה לדעת.

לכן, כאשר אתה חוזר על השאלה ומסביר אותה, אתה מסייע לו להבין את עצמו טוב יותר. לאחר שהוא מסכים שהשאלה נוסחה היטב, הוא יהיה פתוח יותר לשמוע את התשובה שלך.

שימוש בגישה זו במסגרת טיפולית או בשיחות קשות

כאשר רוצים לומר למישהו משהו ויודעים מראש שהוא לא ירצה לשמוע, ניתן להשתמש בשיטה הזו.

לדוגמה, אדם שואל אותך: "מה לעשות אם יש לי בעיה כזו וכזו?"

במקום ישר לתת תשובה, תוכל לחזור על השאלה:

"אתה שואל אותי מה לעשות במקרה כזה וכזה, נכון?"

ברגע שהוא מאשר שזה מה שהוא רוצה לדעת, הוא יהיה הרבה יותר קשוב לתשובה שתיתן לו.

לסיכום

כשמישהו שואל אותך שאלה או מאשים אותך במשהו:
  • אל תמהר לתת תשובה ישירה.
  • חזור על השאלה שלו והסבר לו אותה.
  • הראה שאתה מבין את הלוגיקה שמאחוריה.
  • תן לו להרגיש שאתה מקשיב לו באמת.
  • בסוף, תן את התשובה שלך בצורה ברורה.
ביצוע נכון של השיטה יגרום לצד השני להרגיש אמון כלפיך ולהיות פתוח יותר לקבלת תשובתך.

למידע נוסף בנושא, חפשו באתר האינטרנט EIP.co.il איך ליצור אמון, איך לשדר אמינות, איך לענות על שאלות קשות, איך לטפל בהתנגדויות ועוד.
התמודדות עם חשדות, היא חושדת בי, הוא חושד בי, לגרום למישהו לסמוך עליך, יצירת כימיה בין אישית, תקשורת בין אישית, מערכות יחסים, איך להסיר חשד?
להבין אישית מישהי לגרום למישהו לתת בך אמון לשכנע מישהו לא לחשוד בך לגרום למישהי לחזור על השאלה של הלקוח מתחרים מרגיש שהמוצר יקר הדרך של אליעד כהן רוצה לדעת איך לגרום איך לגרום ל איך לגרום למישהו איך לגרום למישהו ל איך לגרום למישהו לא איך לגרום למישהו לא לחשוד בך איך לגרום למישהו להאמין איך לגרום למישהו להאמין לך איך לגרום למישהו לתת איך לגרום למישהו לתת בך אמון איך לענות איך לענות ל איך לענות לשאלות איך לשכנע מישהו איש מכירות אמון אמון עם אנשים אמונה אנשי מכירות אנשים בהתנגדויות הדרכת הדרכת אנשי מכירות ההתנגדות של הלקוח ההתנגדות של לקוח הלקוח הלקוח שלך השאלה התנגדויות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של הלקוח התנגדות של לקוח חשד חשדות טיפול טיפול ב טיפול בהתנגדויות טיפול בהתנגדויות מכירה טיפול בהתנגדויות מכירות טיפול בהתנגדות טיפולים לא לחשוד בך לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה לגרום לו לגרום למישהו לגרום למישהו ל לגרום למישהו לא לגרום למישהו לא לחשוד לגרום למישהו לא לחשוד בך לגרום למישהו להאמין לגרום למישהו להאמין לך לגרום למישהו לתת לגרום למישהו לתת בך אמון לגרום למישהי להאמין להאמין לך לחזור לחזור על ההתנגדות לחזור על ההתנגדות של הלקוח לחזור על השאלה לחזור על השאלה של הלקוח לחשוד לענות לענות ל לענות לשאלות לקוח לקוחות לשאול שאלות לשכנע מישהו לשכנע מישהו לא לשכנע מישהו לא לחשוד לשכנע מישהו לא לחשוד בך לשכנע מישהו להאמין לשכנע מישהו להאמין לך לשכנע מישהו לתת בך אמון לתת לתת בך אמון מטופל מטופלים מטפל מכירה מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות נאמנות שאלה שאלה של לקוח שאלות
ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר?
... שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את ... תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל ... וכאן נסביר מה תפקידו של מנהל מכירות? ונדבר על אחד מההבדלים שבין מנהל המכירות לבין איש המכירות ונסביר מה ההבדל שבין מנהל מכירות לאיש מכירות? ומה תכונות ... בשונה מהתכונות הנדרשות מאיש מכירות. ויש בזה כל מיני היבטים, לדוגמה שאיש המכירות אחראי רק על עצמו ומנהל המכירות כנראה אחראי על כמה אנשי מכירות וכיוב. אבל עוד הבדל אחד מרכזי שצריכים לזכור הוא, שאיש המכירות אחראי בעיקר על למכור. אבל מנהל המכירות אחראי על לנהל את תהליכי המכירה, ... לכשעצמה. ואני אסביר. איש מכירות, עובד בלמכור. הוא פוגש לקוחות ומוכר להם. העבודה של איש המכירות, היא להיות בקשר כזה או אחר עם ... ולמכור להם. ברמת העיקרון, איש המכירות אמור לקבל ליד ולנסות למכור לו. זה ... ניהול מחלקת מכירות על ידי מנהל מכירות, זה אומר לא רק אחריות כללית על אנשי המכירות ואחריות על כך שבסופו של תהליך יהיו מכירות, אלא גם זה אומר שמנהל המכירות צריך לעשות תהליכי ניתוח ובקרה של ... נסגרה עסקה באופן סופי. ומנהל המכירות אמור לדעת לעשות בקרות ואנליזות על ... לקוח, שאת זה עושה בעיקר איש המכירות, אלא הוא דורש גם את היכולת להסתכל ... המכירה בכללותו. ולכן, מאיש מכירות נדרש בעיקר למכור ללקוחות ולסגור עסקאות. אבל ממנהל המכירות לא נדרש רק לגרום לאנשי המכירות למכור יותר, אלא נדרש גם לראות ...
הערכת ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק
... מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק וכאן נסביר איך לפעול במקרה שבו עובד לא מספק את התוצאות שאנחנו רוצים שהוא יספק ואותו עובד כל הזמן מאשים אחרים, בכך שהוא לא מצליח להביא את התוצאות שרוצים שהוא יביא. לדוגמה נניח שהארגון לא מצליח לייצר מכירות. ואז באים למנהל המכירות ומנסים להבין למה אין מכירות. ואז אותו מנהל מכירות כל הזמן שם את האחריות אצל גורמים אחרים. לדוגמה, אין מכירות כי מנהל השיווק אשם, כי השיווק לא טוב, ... עצמו, עלינו לא למדוד את העובד לפי הצלחת התהליך, אלא לפי האם אנחנו חושבים שהעובד עושה את המקסימום שלו, בתוך מסגרת האחריות והסמכויות שיש לו. לדוגמה, נניח במקרה הנל שמנהל המכירות מאשים את מנהל השיווק וכיוב, בכך שאין מכירות, עלינו למדוד את מנהל המכירות, האם הוא עושה את תפקידו כמנהל מכירות בצורה אופטימאלית? שאינה קשורה לתוצאות של תהליך המכירה. ואיך למדוד את מנהל המכירות, האם הוא עושה את תפקידו על הצד הטוב ביותר? תשובה: עלינו להתבונן בפעולות שעושה איש המכירות במסגרת תפקידו כאיש מכירות, מהרגע שהליד נכנס לארגון ועד הרגע שיש או שאין עסקה עם הלקוח ועלינו לחלק את התהליך הזה לחלקים. ולהתבונן בכל חלק בפני עצמו ולנסות להבין, האם לדעתנו או לדעת מומחה מטעמינו? היה ניתן לבצע את התהליך הזה בצורה טובה יותר. לדוגמה, לוקחים את שיחת המכירה של איש המכירות עם הלקוח, ולוקחים מומחה שיבדוק את השיחה ושייתן ציון לשיחת המכירה בפני עצמה כשיחת מכירה, בלי קשר ... שהלקוח ירכוש, כי לדוגמה אין לו כסף, האם היה ניתן לעשות את שיחת המכירה יותר טוב? האם היה ניתן להגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירכוש את המוצר? וכולי. ואם גילינו שלדעתנו איש המכירות פועל בצורה אופטימאלית לתהליך שלו, הרי שבאמת אנחנו לא יכולים לבוא אליו בטענות על כך שאין תוצאות. אאכ אנחנו חושבים שאנחנו או מישהו אחר, כן היה יכול לעשות פעולות יותר טובות, כדי להביא תוצאות יותר טובות, ביחס לסמכות ולאחריות של אותו עובד ואותו מנהל מכירות כנל. אבל אם אנחנו חושבים שאותו מנהל מכירות, כן יכול לעשות פעולות יותר טובות במסגרת התהליך ותחומי האחריות שלו, הרי שגם אם אין מכירות מסיבות שאינן קשורות בהכרח לאותו איש מכירות, הרי שעדיין כן צריך לגרום לעובד לקחת את האחריות, על מה שהוא כן אחראי עליו. ועלינו לשתול לעובד ...
איך לבחור חברת שיווק? איך לבחור מנהל שיווק? איך לגייס מנהל שיווק? גיוס מנהל שיווק, איך לבחור איש מכירות? לבחור יועץ שיווקי, לבחור משרד שיווק, גיוס מנהל מכירות, גיוס איש מכירות, איך לגייס סמנכל מכירות? איך לגייס מנהל מכירות? איך לגייס סמנכל שיווק? שיקולים בבחירת מנהל שיווק, שיקולים בבחירת חברת שיווק, אין חכם כבעל הניסיון, איך לבחור איש מקצוע? ממי לקבל עצות? ניסיון ספציפי בתחום ספציפי, התמחות ספציפית, גיוס עובדים, איך לבנות אסטרטגיה שיווקית?
... לבחור חברת שיווק? איך לבחור מנהל שיווק? איך לגייס מנהל שיווק? גיוס מנהל שיווק, איך לבחור איש מכירות? לבחור יועץ שיווקי, לבחור משרד שיווק, גיוס מנהל מכירות, גיוס איש מכירות, איך לגייס סמנכל מכירות? איך לגייס מנהל מכירות? איך לגייס סמנכל שיווק? שיקולים בבחירת מנהל שיווק, שיקולים בבחירת חברת שיווק, אין חכם כבעל הניסיון, איך לבחור איש מקצוע? ממי ... ספציפית, גיוס עובדים, איך לבנות אסטרטגיה שיווקית? והפעם אסביר, איך לבחור מנהל שיווק יועץ שיווקי משרד שיווק מנהל מכירות איש מכירות וכולי. ובעיקרון יש בזה כל מיני שיקולים והיבטים, גם בהקשר הכללי של גיוס עובדים וגם בהקשר הכללי של איך לבחור ... מידע יש לך על הלקוחות שלך? מה ידוע לך עליהם? מהו מערך המכירות שלך? כמה לידים אתה יכול לקבל? מהי ההכשרה של אנשי המכירות שלך? כמה הם מקצועיים? מה המשאבים שאתה רוצה ויכול להקדיש למכירות ביחס לתהליכי השיווק בעסק שלך? וכמובן, מהו התקציב שלך, מהו? ... במקרה הספציפי שלך, שאולי בו צריכים לעשות שיווק מכירה בצורה אחרת. באותו הקשר כדאי לחקור גם על העניין של האם איש מכירות טוב יכול למכור כל מוצר וגם על כל מוצר דורש שיטת מכירה אחרת וגם כמובן בהקשר הרחב יותר של איך לבחור איש מקצוע וכולי. ...
תמכור לי את העט הזה, איך למכור עט בראיון עבודה? סימולציית מכירה בראיון עבודה, איך למכור משהו בראיון עבודה? הכנה לראיון עבודה איש מכירות, ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות, שאלות ראיון עבודה מכירות, איך למכור פריט בראיון עבודה? ראיון עבודה לאנשי מכירות, ראיון עבודה לתפקיד מכירות, ראיון עבודה במכירות, מבחן לאנשי מכירות, הזאב מוול סטריט, איך לעבור ריאיון עבודה במכירות? איך להתקבל לעבודה במכירות? יצירתיות בראיון עבודה לאיש מכירות, איך לראיין מנהל מכירות?
... הכנה לראיון עבודה איש מכירות, ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות, שאלות ראיון עבודה מכירות, איך למכור פריט בראיון עבודה? ראיון עבודה לאנשי מכירות, ראיון עבודה לתפקיד מכירות, ראיון עבודה במכירות, מבחן לאנשי מכירות, הזאב מוול סטריט, איך לעבור ריאיון עבודה במכירות? איך להתקבל ... יצירתיות בראיון עבודה לאיש מכירות, איך לראיין מנהל מכירות? והפעם נדבר על אחת מהשאלות הנפוצות בראיון עבודה לאיש מכירות, והיא שמבקשים ממנו למכור משהו בזמן הריאיון, סימולציית מכירה ... ישנה סצינה שבה מבקשים מאיש המכירות למכור עט, תמכור לי את העט הזאת Sell Me This Pen, סוג של מבחן לאנשי מכירות. ואנשי המכירות מנסים את מזלם, למכור את העט. גם על ... סצינה בראיונות עבודה לאנשי מכירות, שבה מבקשים מאיש המכירות, תמכור לי את ה X הזה, לראות איך איש המכירות מוכר את אותו הדבר שרוצים שהוא ימכור אותו. והשאלה כמובן היא, איך ... את העניין הבא, והוא שאיש מכירות טוב, מבין שהוא לעולם לא מוכר ללקוח את המוצר שאותו הוא מוכר בפועל ללקוח. איש מכירות טוב מבין, שהלקוח קונה את התועלת שהוא חושב שהוא יקבל מהמוצר שלך. ... הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות, היא שהם מנסים למכור ללקוח את המוצר שהם רוצים למכור לו. דהיינו, ... של ראיון העבודה, איש מכירות גרוע יתחיל לספר על העט שהוא רוצה למכור. לדוגמה המראיין מבקש ... לך... וכיוב. דהיינו, שאיש המכירות הגרוע, יתחיל לספר על העט, על המאפיינים של העט וגם ינסה לשכנע את ... המלכודת שאליה נפל כאן איש המכירות בראיון העבודה? המלכודת היא, שהוא התחיל לבצע מכירה, בלי לאתר את ... ולכן, יש גרסה של אנשי מכירות, שכן ינסו לעשות איתור צרכים בסיסי, לפני שהם ינסו למכור את העט. ... באמת, אלא זה הצרכים שאיש המכירות ממציא ללקוח, כדי לחבר את הלקוח למוצר שהוא רוצה למכור לו. כי ... ולנהל את זה כך: מועמד לאיש מכירות: אני אשמח אם תספר לי קצת על עצמך מה שבא לך מראיין איש מכירות: באיזה הקשר לספר לך על עצמי? מועמד לאיש מכירות: באיזה הקשר שבא לך... מראיין איש מכירות: מספר סיפור כלשהו על עצמו ועל מה שבא לו מועמד לאיש מכירות: ומה אתה אוהב לעשות בחיים מה המטרות שלך בחיים מה היית רוצה ... לך בחיים - דהיינו, איש המכירות מנתב את שיחת החולין לאיתור צרכים כללי של המראיין. לנסות להבין ... באופן כללי. מראיין איש מכירות: היית שמח אם הייתי משיג X, אני אוהב לעשות Y, הייתי רוצה יותר Z וכאן איש המכירות אמור להתחיל להפעיל את גלגלי המוח שלו, ולנסות לראות, איך הוא כאיש מכירות מחבר את העט המשהו שהוא צריך למכור, אל התועלת שאותה רוצה להשיג ... וכאן כמובן צריך איש מכירות יצירתי וצריך מוח של
שיווק ומכירות, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? איך למכור בלי איש מכירות? מה זה משפך שיווקי? מכירות או שיווק, להשקיע בשיווק, להשקיע במכירות, מה התפקיד של השיווק? למה צריך שיווק? גיוס מנהל שיווק, גיוס מנהל מכירות, מה זה מסע לקוח? מסע מכירות, מסע שיווקי, Customer Journey, Marketing Funnel, מה זה משפך מכירה? Purchase Funnel, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח מיידי, שיווק לטווח ארוך, מה זה שיווק טוב? מה זה שיווק גרוע? שיווק או מכירות, יעוץ שיווקי
... ומכירות, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? איך למכור בלי איש מכירות? מה זה משפך שיווקי? מכירות או שיווק, להשקיע בשיווק, להשקיע במכירות, מה התפקיד של השיווק? למה צריך שיווק? גיוס מנהל שיווק, גיוס מנהל מכירות, מה זה מסע לקוח? מסע מכירות, מסע שיווקי, Customer Journey, Marketing Funnel, מה זה משפך מכירה? Purchase Funnel, שיווק ... בעסק? ומה התפקיד של המכירות בעסק? ונסביר, האם כדאי יותר להשקיע בשיווק או במכירות? ונסביר מה זה שיווק טוב ומה זה שיווק גרוע? ומה לעשות אם אתה לא מצליח למצוא מנהל מכירות טוב ואנשי מכירות טובים? ומה לעשות אם אתה לא מצליח למצוא מנהל שיווק טוב ואנשי שיווק טובים? ונסביר גם בקצרה על מה זה משפך שיווקי ... ביקושים ולהגדיל ביקושים של העסק שלנו. וברגע שהלקוחות כבר פנו לעסק שלנו, דרך האינטרנט, בטלפון, הגיעו פיזית לחנות וכיוב, הרי שכאן מתחיל תהליך של מכירה, על ידי איש המכירות, שאמור להפוך את הלקוח הפוטנציאלי ללקוח משלם. במילים אחרות, התהליך של איתור הלקוחות, שבו אנחנו רוצים לגרום ללקוחות חדשים ... וכמה לפרסם, ומתי לפרסם, ואיך לפרסם, ובאיזה תקציב לפרסם ועוד המון שיקולים שונים, שכולם משפיעים על הרווחיות של העסק. וכל הדברים האלו, אמורים להביא לידים לעסק, שאיש המכירות אמור לטפל בהם ולהפוך אותם ללקוחות רוכשים ללקוחות משלמים באמת. וכך העסק אמור להרוויח כסף. וברמת העיקרון, איש המכירות אמור לדעת למכור למי שפונה לעסק. ואיש השיווק אמור להביא אל העסק את הלקוחות שפונים לעסק. זה בגדול. וגם את תהליך השיווק ... חשיפה של לקוחות אליך. ומתוכם בטווח הארוך, יגיעו אליך לקוחות לעסק, לקוחות שכבר מכירים אותך, לקוחות שכבר רוצים לרכוש ממך. וכאשר הם יגיעו אליך, אז כנראה שגם איש מכירות גרוע יוכל למכור להם. כי ככל שאיכות הלידים הנכנסים גדולה יותר, וככל שהלקוחות שפונים אליך, מכירים אותך יותר, אוהבים אותך ... תוכל לסגור עסקאות בלי מחלקת מכירות בפועל, דהיינו, תוכל לסגור עסקאות און ליין בצורה ממוחשבת, בלי שום בן אנוש מוכשר או טיפש שינהל את המכירה. כי מחשב, הוא סוג של איש מכירות טיפש. ואם השיווק מצוין, אז גם מחשב שהוא איש מכירות טיפש, גם הוא יוכל לסגור לך עסקאות, בלי אנשי מכירות טובים או רעים. אבל אם השיווק שלך גרוע, אז אתה חייב איש מכירות תותח איש מכירות מצוין, שידע למכור את המוצר שלך. ככה שאם קשה לך למכור ואם יש לך קושי במחלקת המכירות, הרי שאולי הדרך לפתור את זה, היא דרך מחלקת השיווק. ומה זה שיווק גרוע? שיווק גרוע הוא שיווק שמביא לך לעסק לקוחות, שגם איש מכירות חכם, לא יכול למכור להם. שיווק מצוין יהיה, שיווק שמביא לך לעסק לקוחות שגם איש מכירות טיפש, יכול למכור להם. (חפש גם באתר את הנושא של הנאצי של המרק). וכמובן שיש כאן סקאלה של איכות השיווק. כאשר ברמת העיקרון, ... היחסים עם הלקוח והוא זה שגורם ללקוח להאמין בעסק ולאהוב את העסק ולרצות לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך. כי שיווק לטווח קצר, הוא סוג של לזרוק כסף לפח. בדיוק כמו איש מכירות שלא מצליח למכור, שהכסף שאתה מוציא עליו, הוא סוג של לזרוק את הכסף לפח. כי רק שיווק לטווח הרחוק, רק הוא מביא תועלת ולא ... בעתיד. כמו כן ניתן להבין, שכל תהליכי השיווק וכל חומרי השיווק, אמורים להיות מבוססים על תהליכי המכירה. דהיינו, חומרי השיווק, אמורים להיגזר מתוך חומרי המכירה של איש המכירות הטוב ביותר. שצריכים לקחת את תהליך המכירה שלו, בהנחה שהוא לא מוגבל בזמן ובמשאבים, וצריכים לקחת את כל תהליכי המכירה שהוא יודע לעשות, ולהפוך אותם לחומרי שיווק. כי חומרי השיווק, הם בעצם מסרים של מכירות, מסרים ישירים ומסרים עקיפים, שבמקום שאיש המכירות ידקלם אותם ללקוח, הרי שהחומר השיווקי אמור להסביר אותם ללקוח. ואסביר שוב: חומרי שיווק, התוכן שלהם, אמור להיות מקביל וזהה וטוב יותר משל איש המכירות. אמורים להיות בהם המסרים וההסברים של איש המכירות. והם אמורים להפוך למיותר את איש המכירות ואמורים לעזור לך, למכור בלי איש מכירות. וחומרי שיווק לטווח קצר, שאומרים בא תקנה מוצר X, הם כמובן לא תחליף לנאומים של איש המכירות. אבל הסברים של איש המכירות, על איכות המוצר וכולי, שהם הופכים לחומרי שיווק, הם התרחיש הטוב ביותר ליצירת חומרי שיווק איכותיים לטווח הארוך. לסיכום: השיווק מביא את הלקוחות לעסק, אנשי המכירות הופכים את הלקוחות שמתעניינים בעסק, ללקוחות משלמים. ככל שתשקיע יותר בשיווק איכותי, שיגרום ללקוחות לרצות לרכוש ממך, כך ...
ראיון עבודה במכירות, ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות, טעויות בראיון עבודה למכירות, להתכונן לראיון עבודה במכירות, איך לראיין לתפקיד של איש מכירות? איך למצוא עבודה כאיש מכירות? איך להתקבל לעבודה כאיש מכירות? איך לראיין עובדים במכירות? האם אתה מתאים להיות איש מכירות? איך להתקבל למנהל מכירות? איך להתקבל לסמנכל מכירות? איך לעבור ראיון לאיש מכירות? להיות מנהל מכירות, להתקבל למנהל מכירות, להיות סמנכל מכירות, ראיון לסמנכל מכירות, ראיון עבודה לסמנכל מכירות
... עבודה במכירות, ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות , טעויות בראיון עבודה למכירות, להתכונן לראיון עבודה במכירות, איך לראיין לתפקיד של איש מכירות? איך למצוא עבודה כאיש מכירות? איך להתקבל לעבודה כאיש מכירות? איך לראיין עובדים במכירות? האם אתה מתאים להיות איש מכירות? איך להתקבל למנהל מכירות? איך להתקבל לסמנכל מכירות? איך לעבור ראיון לאיש מכירות? להיות מנהל מכירות , להתקבל למנהל מכירות, להיות סמנכל מכירות, ראיון לסמנכל מכירות, ראיון עבודה לסמנכל מכירות וכאן אדבר על אחת הטעויות הנפוצות שעושים מחפשי עבודה בתור איש מכירות, כאשר הם נמצאים בשלב של ראיון עבודה כאיש מכירות? ובמה שונה ראיון למשרת איש מכירות מכל ראיון עבודה אחר? אז קודם כל צריכים לדעת, שראיון עבודה למשרת איש מכירות, שונה מכל ראיון עבודה אחר בכל תחום אחר. כי בראיון עבודה בתור איש מכירות, ראיון העבודה עצמו, הוא עצמו סימולציית מכירה שאתה בתור מתראיין משתתף בה בזמן אמת. דהיינו, ראיון העבודה ... המכירה שלך, איך אתה מוכר את עצמך לעסק, איך אתה מוכר את יכולת המכירה שלך, לעסק שאתה רוצה לעבוד בו בתור איש מכירות. בשונה כמובן מכל תחום אחר, שאתה מספר על היכולת המקצועית שלך, אבל הסיפור עצמו, לא הוא עצמו ביטוי ליכולת ... העבודה עצמו, הוא עצמו מבחן שבוחן את סגנון ואת יכולת המכירה שלך, לכן צריכים לדעת שהטעות הנפוצה ביותר של אנשי מכירות בראיון עבודה, היא, שאתה כאיש מכירות, נופל למלכודת של לדלג על איתור צרכי הלקוח, ואתה מתחיל למכור את עצמך למי שמראיין אותך, לפני שעשית איתו ... או לכל הפחות לפני שהוא חושב שאתה עשית איתו איתור צרכים. ואני אסביר: הדרך הכי טובה לבדוק את היכולת שלך כאיש מכירות בראיון עבודה לאיש מכירות, היא לראות איך אתה מוכר את עצמך בראיון העבודה עצמו. כי המוצר שאתה מוכר זה את עצמך ואת השירות שלך כאיש מכירות. ואתה מוכר את עצמך ללקוח שלך, שהוא זה שמראיין אותך. וזה שמראיין אותך למשרת איש מכירות, בוחן אותך גם לפי סגנון המכירה שלך, איך אתה מוכר את עצמך בראיון עצמו. ואחת הטעויות הנפוצות ביותר והגדולות ביותר של אנשי מכירות בראיון עבודה למשרת איש מכירות, היא שהם יותר מידי מהר, מספרים יותר מידי מידע מכירתי על עצמם. בלי לעשות איתור צרכים מול המראיין ובלי שהמראיין מבין שאתה כאיש מכירות, אולי כבר עשית לו איתור צרכים לפני הריאיון. בכל מקרה, בראיון עבודה, כשהמראיין שואל אותך, ספר לי על עצמך, ... להסביר יותר טוב, איך לדעתי אני יכול לעזור בתפקיד הזה וכיוב. ובמהות, בראיון עבודה באופן כללי ובפרט למשרת איש מכירות, אתה בתהליך מכירה שאתה מוכר את עצמך. ובראיון עבודה לתפקיד של איש מכירות, אתה בעצם גם במבחן בזמן אמת. שהמראיין שלך, מנסה לראות האם וכמה תיפול בפח, לספר על עצמך המון מידע לא ...
הדרכת מנהלי מכירות, איך לראיין איש מכירות? סימולציה לאיש מכירות? איך לראיין מנהל מכירות? ראיון עבודה לאיש מכירות? טיפול בהתנגדויות מכירה? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, מה לשאול בראיון עבודה? איך להתקבל לעבודה בתור איש מכירות? איך לעבוד במכירות? איך לראיין עובדים?
... מנהלי מכירות, איך לראיין איש מכירות? סימולציה לאיש מכירות? איך לראיין מנהל מכירות? ראיון עבודה לאיש מכירות? טיפול בהתנגדויות מכירה? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, מה לשאול בראיון עבודה? איך להתקבל לעבודה בתור איש מכירות? איך לעבוד במכירות? איך לראיין עובדים? כאשר אנחנו רוצים לראיין איש מכירות, אנחנו נרצה לתהות על קנקנו ובין השאר להבין האם ועד כמה הוא יודע לעשות איתור צרכי הלקוח ולטפל בהתנגדויות. כי איש מכירות רע, ינסה למכור את המוצר בלי שהוא מבין את צרכי הלקוח. והוא ינסה לטפל ... מבין לעומק את ההתנגדות של הלקוח. ולכן, בסימולציה של ראיון עבודה לאיש מכירות, אנחנו נרצה לשאול אותו שאלות ולעשות לו סימולציה של התנגדות וכולי. אבל ... את השאלות הנכונות. וכאן נחדד את העניין. אם נשאל את המועמד למשרת איש מכירות, שאלה מאוד ספציפית וחד משמעית, הסיכוי שנקבל מהמתראיין תשובה ספציפית בלי ... כמה פירושים אפשריים, לדוגמה מה לגבי המהירות של הרכב? במקרה כזה נצפה מאיש המכירות להשיב בשאלה של למה אתה מתכוון לגבי המהירות של הרכב כדי להבין למה בדיוק ... למה אתה מתכוון כשאתה אומר שהמוצר יקר. בקיצור, כשמראיינים עובד למשרת איש מכירות, צריכים לדעת בסימולציה, לשאול שאלות לא ברורות, שיש להן כל מיני פירושים ... כדי להגדיל את הסיכוי שנוכל להבין את דרך הפעולה של המועמד למשרת איש המכירות. ועוד באותו עניין, כשנראיין איש מכירות, נוכל להעלות התנגדות מכירה כללית של אני צריך לבדוק לחשוב על זה. ואז כנראה שאיש המכירות מורגל להגיב בתגובה של על מה אתה צריך לחשוב. אבל אז אפשרי לסובב את איש המכירות בתשובות שלא אומרות כלום, כגון אני צריך לחשוב עוד על הפרטים, לבדוק עוד ... המוצר, כל מיני תשובות שלא אומרות כלום. ואז עלינו לראות, האם ועד כמה איש המכירות? באמת ירצה לחקור ולהבין את ההתנגדות של הלקוח ולהבין מה באמת עובד בראש של הלקוח, או שמא איש המכירות ירגיש שהוא כבר יצא ידי חובת שאלת שאלות ויישבר בלהמשיך לחקור את הלקוח שמוכן להמשיך לדבר עם איש המכירות, אבל נותן תשובות מעורפלות וכולי. ...
ראיון עבודה, שאלות ותשובות בראיון עבודה, מה לשאול בראיון עבודה? מה לענות בראיון עבודה? איך לראיין? איך להתראיין? האם אני מתאים לתפקיד? האם אתה מתאים לתפקיד? איך לדעת שמישהו מתאים לתפקיד? התאמה לתפקיד, גיוס עובדים, משאבי אנוש
ראיון עבודה, שאלות ותשובות בראיון עבודה, מה לשאול בראיון עבודה? מה לענות בראיון עבודה? איך לראיין? איך להתראיין? האם אני מתאים לתפקיד? האם אתה מתאים לתפקיד? איך לדעת שמישהו מתאים לתפקיד? התאמה לתפקיד, גיוס עובדים, משאבי אנוש
... לא. מה לעשות אם אתה המרואיין? אליעד נותן דוגמה ברורה למצב שבו אתם אלו שמתראיינים לתפקיד מסוים, למשל לתפקיד מנהל מכירות. במקרה כזה, אם שואלים אתכם מה התפקיד שהייתם רוצים לעשות, התשובה חייבת להיות מנהל מכירות . כשישאלו למה, חשוב מאוד שתכינו מראש סיפור קצר והגיוני שיסביר מדוע אתם מתאימים לתפקיד ולמה אתם רוצים אותו. בנוסף, אם שואלים אתכם ... לא הייתם רוצים לעשות, חשוב לענות בצורה שתדגיש דווקא את ההתאמה שלכם לתפקיד הנוכחי. לדוגמה, מועמד למשרת מנהל מכירות צריך לומר: לא הייתי רוצה לעבוד בתפקיד שדורש ישיבה מול מחשב ללא תקשורת עם אנשים. כך המראיין יבין שאתם אכן אוהבים לדבר עם אנשים, תכונה שמתאימה למשרת מנהל מכירות . אליעד מציין כי יש אנשים שנהנים מאוד מהתפקיד שלהם ויש אנשים שנהנים ממנו פחות, ולכן השאלות האלה הן מהותיות להצלחת הראיון וההתאמה ... אותך איזה תפקיד היית רוצה לעשות?, כדאי להשיב בתפקיד שאליו אתה מתראיין. לדוגמה, אם אתה מתראיין לתפקיד מנהל מכירות, התשובה שלך צריכה להיות מנהל מכירות . בנוסף, אם שואלים אותך איזה תפקיד אינך רוצה לעשות?, כדאי לתת תשובה המתאימה לכישורים של התפקיד שאתה מתראיין אליו. אם, לדוגמה, אתה ...
איך לראיין עובדים? מה לשאול בראיון עבודה? מה יכול לגרום לך להיכשל בתפקיד? האם העובד מבין את התפקיד? האם העובד מתאים לתפקיד? בדיקת התאמה לתפקיד, איך לראיין עובדים בכירים? איך לראיין מנהל? שאלות לראיון עבודה, הכנה לראיון עבודה
איך לראיין עובדים? מה לשאול בראיון עבודה? מה יכול לגרום לך להיכשל בתפקיד? האם העובד מבין את התפקיד? האם העובד מתאים לתפקיד? בדיקת התאמה לתפקיד, איך לראיין עובדים בכירים? איך לראיין מנהל? שאלות לראיון עבודה, הכנה לראיון עבודה
... איך לראיין עובדים בצורה אפקטיבית? כאשר מראיינים אדם לתפקיד מסוים, בין אם מדובר בתפקיד בכיר כמו מנכל, מנהל מכירות או כל תפקיד אחר, יש שאלה אחת מרכזית וחשובה שכדאי לשאול את המועמד על מנת להבין ... מהות התפקיד ואת הבעיות האפשריות בו. איך לראיין מנהל או עובד בכיר? לדוגמה, נניח שמראיינים אדם לתפקיד של מנהל מכירות. אפשר לשאול אותו בצורה ברורה וישירה: מה לדעתך יכול לגרום לך לא להצליח בתפקיד ... שעלולים לגרום לו להיכשל בתפקיד, כמו למשל: חוסר הבנה של צרכי הלקוחות או השוק ניהול לא נכון של הצוות או אנשי המכירות הכפופים לו קושי בהתמודדות עם התנגדויות של לקוחות ניהול זמן לקוי או קביעת סדר ... היעילות ביותר היא: מה לדעתך יכול לגרום לך להיכשל בתפקיד שלך? לדוגמה, אם אנחנו מראיינים מועמד לתפקיד מנהל מכירות , אפשר לשאול אותו: שלום אדוני, מה לדעתך יכול לגרום לך לא להצליח בתפקיד שלך? מה ... מכיר לעומק את האתגרים שבתחום. לעומת זאת, מועמד מקצועי יענה בצורה ברורה ויסביר: מה שיכול לגרום לי, בתור מנהל מכירות , לא להצליח בתפקיד זה X, Y ו - Z. בשלב הבא, ניתן לשאול: ואיך אתה מתמודד עם X, ...
ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, העובד ככלי עבודה, ניהול ארגוני, אחריות עם סמכות, יעוץ ארגוני
ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, העובד ככלי עבודה, ניהול ארגוני, אחריות עם סמכות, יעוץ ארגוני
... או מנהל בכיר יותר, התהליך מורכב יותר, משום שהאדם שאנו מנהלים איננו מבצע את העבודה בעצמו, אלא מנהל אחרים שמבצעים אותה. לדוגמה, במקרה של מנהל מכירות, הוא אינו מוכר בעצמו, אלא אחראי על אנשים אחרים שמבצעים את המכירות. כאן קיימות שתי אפשרויות ניהול מרכזיות: גישה אחת היא לשאול את המנהל כמה מכירות ביצעו העובדים שלו. לדוגמה, אם משה הוא איש מכירות, נשאל את מנהל המכירות כמה משה מכר היום? ומה קורה עם העובדים שלך? בדרך זו אנו מעבירים למנהל את המסר שהוא אחראי על הדרך שבה מתבצעות המכירות, ... עליו. איך מנהלים עובדים לעומת ניהול מנהלים? כאשר אנחנו מנהלים עובד ישירות, יש דרך אחת ברורה לעשות זאת - לבדוק את התפוקה שלו. אם מדובר באיש מכירות, נשאל אותו כמה מכר היום, איזה מוצרים מכר, וכיצד עבד. לעומת זאת, כשאנחנו מנהלים מנהל מכירות, הוא אינו אחראי ישירות למכירה אלא לניהול צוות המכירות. וכאן יש שתי גישות ניהוליות עיקריות: גישה אחת - אנו שואלים אותו: כמה מכרו אנשי המכירות שלך?. כלומר, אנו מתמקדים בתוצאה של עובדיו. גישה שנייה - אנו שואלים אותו: כמה אתה מכרת?, כלומר, מתייחסים אליו כאחראי ישירות לתוצאה. המשמעות הפסיכולוגית של שתי הגישות כדי להבין את המשמעות של גישות אלו, נתבונן בדוגמה: אם גייסנו מנהל מכירות, אנו יכולים לומר לו שהתפקיד שלו הוא לנהל את אנשי המכירות ולוודא שהם מבצעים את עבודתם. במקרה כזה, נשאל אותו שאלות כמו מה קורה עם הצוות שלך?, כמה כל עובד מכר? ו - איך אתה מוודא ... שאחראי רק על תהליך העבודה, ניתן לראות בו אחראי על התוצאה. כלומר, נדרוש ממנו לספק לנו את היעד של כמות המכירות הנדרשת, וכלי העבודה שלו הם אנשי המכירות. המשמעות היא שנסיר ממנו את האחריות על הדרך ונשאיר לו חופש פעולה רחב יותר. ניהול מנהלים מול עבודה עם ספק חיצוני נניח ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אמון עם אנשים, איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לתת בך אמון? לחזור על השאלה של הלקוח, לחזור על ההתנגדות של הלקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, איך לענות לשאלות? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? חשדות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מנהל מכירות, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מנהל מכירות, איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לתזונה נכונה, מטפל אישי מומלץ, מנטור בתחום מנהל מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3242 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 06:04:19 - wesi1