... משדר ללקוח שהוא חייב לרכוש אותו. לדוגמה, במקום לומר נראה לי
שהמוצר טוב , יש להצהיר המוצר הזה הכרחי עבורך. כל הצגת הספק או האפשרות תהפוך את ההחלטה לעמומה ותגביר את הסיכוי שהלקוח יימנע ... בזמן הסבר על המוצר, יש להימנע מביטויים של ספק כמו נראה לי
שהמוצר טוב או אולי זה יעזור לך. במקום זאת, אומרים המוצר הזה הכרחי עבורך, זה חייב להתאים לך. אם הלקוח מעלה התנגדות, כמו זה ... שיכול להיות ככה. מה זאת אומרת כל רעיון נגיד לקוח נגיד חושב
שהמוצר טוב אז המחשבה שלו יכולה לבוא בתור אני חושב
שהמוצר טוב בוודאות או אני חושב שהמוצר אולי טוב אולי לא טוב, זה מאוד פשוט כל רעיון כל מחשבה בעולם או שהיא מבטאת את הדבר ...