... להציג פרזנטציה מחדש, יש לבדוק היטב את הסיבה לסירוב הראשוני. האם המוצר לא מתאים? האם שיווק המוצר לא נכון? האם הבעיה נובעת מהלקוח או מהמוצר עצמו? יש לבצע
שינוי מהותי ומעמיק לפני שניתן להציג את המוצר או את מערכת היחסים מחדש. לשנות את המוצר רק בעטיפה חיצונית לא יפתור את הבעיה, אלא יוביל לאובדן אמון נוסף. מתי הזמן הנכון לבצע ... תוביל לכישלון. יש להימנע מהצגת פרזנטציה מוקדמת מדי, ויש להמתין עד שהמוצר באמת מוכן להתמודדות עם השוק. סיכום הצגת פרזנטציה מוקדמת מדי או חזרה עליה ללא
שינוי מהותי פוגעת באמון הלקוח. תיקון שטחי במקום שינוי אמיתי גורם ללקוח לזהות שאין התקדמות אמיתית. כדי להחזיר אהבה או למכור מוצר, יש להבין מה הסיבה לסירוב ולבצע שינוי עמוק ... כלפיו התנגדות. לכן, חשוב לוודא שהמוצר אכן מוכן, ולא להאיץ פרזנטציה שתגרום לדחייה נוספת. לסיכום: - הצגת פרזנטציה מוקדם מדי או חזרה עליה שוב ושוב ללא
שינוי מהותי פוגעת באמון הלקוח. - תיקון שטחי במקום שינוי אמיתי גורם ללקוח לזהות שאין כאן התקדמות אמיתית. - כדי להחזיר אהבה או למכור מוצר, יש להבין מה הסיבה לסירוב ולבצע שינוי ...