... הלקוח היא ליצור אצלו תחושה של התאמה מושלמת בין
מה שהוא רוצה לבין מה שמוצע לו. כשלקוח אומר שהוא רוצה X ומתאר אותו במונחים ספציפיים, והשיחה מתנהלת בדיוק באותם מונחים, הלקוח מרגיש שהמוכר באמת מבין אותו, ... באותן מילים שבהן הלקוח השתמש כאשר הוא תיאר את
מה שהוא רוצה לקנות כדי ליצור אצל הלקוח תחושה של התאמה בין
מה שהוא רוצה לקנות לבין מה שאנחנו רוצים למכור לו. אוקי וכפי שהסברתי במקומות אחרים יש בזה הרבה יתרונות שכדאי לאמץ אותם. יחד עם זאת במקומות אחרים גם הסברתי ... בביטוים אחרים ולא בביטוים שבהם הלקוח תיאר את
מה שהוא רוצה לקנות . עכשיו אני רוצה לדבר על עוד היבט בעניין הזה והוא שלפעמים דווקא אם משתמשים בביטוים של הלקוח זה דווקא יכול לדפוק את המכירה מסיבה אחרת. ... אין שום בעיה לנו כמוכרים בתיאור שהלקוח תיאר את
מה שהוא רוצה או שהוא צריך או מעוניין, אפשר להשתמש במילים שלו. יחד עם זאת צריך לשים לב שלפעמים הלקוח בא ומתאר את
מה שהוא רוצה, הוא אומר אני רוצה את זה ואת זה אבל הלקוח לכשעצמו מלכתחילה, כשהוא מתאר את
מה שהוא רוצה הוא עצמו יודע שהוא לא תיאר את
מה שהוא רוצה בצורה מספיק טובה, הוא יודע שהוא רוצה לשמוע מהמוכר מידע נוסף, הוא יודע שהוא תיאר את המושגים בצורה מעוותת, הוא יודע שהוא לא בדיוק הסביר טוב את
מה שהוא רוצה. ולכן דווקא במקרה כזה אם המוכר ינסה למכור ללקוח וישתמש במושגים של הלקוח, הלקוח לא רוצה בכלל את מה שהוא אמר שהוא רוצה למרות שהוא אמר שהוא רוצה ... של הלקוח לא חוכמה רק להגיד הלקוח אמר שזה
מה שהוא רוצה בוא נשתמש בזה כי יש הרבה סיבות למה זה לא תמיד נכון אבל עכשיו אני מוסיף עוד סיבה והיא שלפעמים הלקוח מלכתחילה מצפה לשמוע מושגים אחרים, לפעמים ...