... לא צריך לגרום לו להאמין שאין שום חיסרון או שהפעולה היא מושלמת, אלא פשוט להראות שהפעולה היא טובה יותר מהאפשרויות האחרות, גם אם רק במעט. כלומר, השכנוע לא צריך להיות מוחלט, אלא יחסי. אם
הלקוח מרגיש שהפעולה או המוצר הם טובים יותר מהאפשרויות האחרות, הוא יבחר בהם, גם ... לחלוטין שהפעולה שהוא עומד לבצע היא נכונה. מספיק שהוא יחשוב שהיא עדיפה באופן יחסי על האלטרנטיבות. לא צריך לשכנע את הלקוח שהמוצר מושלם, אלא שהוא טוב יותר מהאפשרויות האחרות שיש לו. כאשר
הלקוח מרגיש שהוא מקבל יותר ערך מחסרונות, העסקה תתבצע. לסיכום, הצלחה בשכנוע ...