... בהם שום דבר מיוחד, ושואלים את עצמם: מה יש בי שאין באחרים? למה שמישהו או מישהי ירצו דווקא אותי?. הפחד הזה גורם להם לחשוב שהם חייבים
להיות הכי טובים כדי להיבחר לזוגיות, ולכן הם לא מסוגלים להאמין שמישהו יאהב אותם באמת. אליעד מנתח את המחשבה הזאת ומסביר שזו הנחת יסוד שגויה לחלוטין, כי לא תמיד צריך
להיות הכי טוב כדי להיבחר לזוגיות. הוא נותן דוגמה מאוד מפורטת מהחיים היומיומיים: אדם שהולך לסופרמרקט לקנות לחם. תחילה האדם רואה לחם יקר מאוד ואיכותי במיוחד, ... יוקרתי בסופר או לא תמיד אוכל בפלאפל הכי טעים בעיר, כך גם בזוגיות, אנשים מחפשים לפעמים את מה שנוח להם וזמין להם באותו רגע. אין חובה
להיות הכי טוב בכל קטגוריה כדי להיבחר. הוא ממשיך להסביר נקודה נוספת: לפעמים אנשים מעדיפים דווקא בן או בת זוג שיש להם חסרונות מסוימים, כי הדבר נותן להם תחושת ... להשתפר כדי להפוך לאטרקטיביים יותר, אבל זה לא בהכרח חובה כדי להיכנס לזוגיות טובה. במילים אחרות, אל תיכנס ללחץ ואל תחשוב שאתה חייב
להיות הכי טוב כדי למצוא זוגיות טובה. פשוט תבין שלכל מוצר בסופר יש קונים - כי לכל מוצר יש את הקהל שלו, גם אם הוא לא הכי איכותי או הכי יוקרתי. כך גם לך יש קהל ... שאין לאחרים? רבים מרגישים שאין בהם שום דבר מיוחד, ולכן הם שואלים את עצמם מדוע שהצד השני יבחר דווקא בהם. הבעיה מתעצמת כשחושבים שצריך
להיות הכי טוב או יותר טוב מאחרים כדי לזכות בזוגיות טובה. מה מלמדת דוגמת הלחם בסופר? ניתנת דוגמה על בחירת לחם בסופרמרקט: נניח שיש כמה סוגי לחמים, חלקם יקרים ... לוקחים כיכר אחת, סתם כי היא קרובה לנו. היא לא בהכרח הכי טובה, אבל היא עונה על הצורך שלנו באותו רגע. כך גם בזוגיות: לא חייבים תמיד
להיות הכי טובים או ללא פחמימות ויקרים, מספיק להיות משהו שעונה לרצונות ולהעדפות של הצד השני בזמן הנכון. איך קשורות דוגמאות החלב והפלאפל לתהליך הבחירה? כמו ... בחורה רגילה, אני סתם בחורה, אני לא יותר טוב מאחרים, במה אני יותר טוב מאחרים? איך לא לפחד מתחרות עסקית? איך לא לפחד ממתחרים? לא חייב
להיות הכי טוב, פיתוח עסקי, יעוץ לדייטים, אימון לביטחון עצמי בדייט ...