אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להגדיל את הסיכוי ✔איך לגרום ללקוח לקנות? איך ליצור הסכמה? שכנוע ברמת הפוטנציאל, איך להגדיל סיכוי לשכנע? איך להגדיל סיכוי למכור? האם אתה יכול? הגדלת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
11:41איך לגרום ללקוח לקנות? איך ליצור הסכמה? שכנוע ברמת הפוטנציאל, איך להגדיל סיכוי לשכנע? איך להגדיל סיכוי למכור? האם אתה יכול? הגדלת הפוטנציאל להסכמה, טיפול בהתנגדות לקוח, לימודי NLP
מהו העיקרון המרכזי לשכנוע במכירות ושיווק?

העיקרון המרכזי שמוצג בהרצאה הוא שיש יותר פוטנציאל ואפשרויות תיאורטיות מאשר מה שמתרחש בפועל. כלומר, תמיד קיימת כמות עצומה של אפשרויות שאותן ניתן לדמיין, הרבה מעבר למה שקורה באמת במציאות. לדוגמה, בחדר אחד ספציפי יכולה להיות כמות עצומה של רהיטים, חפצים או אנשים שהיו יכולים להיות בו, אך בפועל יש רק מספר מוגבל של פריטים.

העיקרון הזה מתייחס לעובדה שכאשר אנו מנסים לשכנע מישהו, אנו יכולים לנצל את התפיסה הזו של "פוטנציאל" כדי להגדיל את סיכויי ההסכמה.

איך אנחנו יכולים להשתמש ב"פוטנציאל" בשכנוע ומכירות?

ההסבר של אליעד כהן מראה כי כאשר אנו מנסים לשכנע אדם במשהו, יש סיכוי שהוא יגיד "לא". לדוגמה, אם נשאל שאלה ישירה כמו "האם אתה רוצה לקנות את המוצר?", התשובה עשויה להיות שלילית. לעומת זאת, אם נשאל "האם יכול להיות שאתה תרצה לקנות את המוצר?", המוח של האדם יגיב בקלות רבה יותר, מכיוון ש"יכול להיות" מציין פוטנציאל רחב יותר מאשר התחייבות או ודאות. השימוש במילים כמו "יכול להיות" מאפשר לאדם להרגיש כי הוא לא מחויב לתשובה חדה ומוחלטת, ובכך מקטין את ההתנגדות.

מדוע כדאי להשתמש בשפה של "אפשרות" ולא בשפה של "מחויבות"?

כאשר משתמשים בשפה של "יכול להיות" במקום בשפה מוחלטת של "זה כך", אנחנו מאפשרים לאדם לחשוב על האפשרויות השונות מבלי להרגיש שהוא נדרש להחלטה ברורה מיידית. לדוגמה, במקום לשאול "האם הדירה הזאת מתאימה לך?", עדיף לשאול "האם יכול להיות שהדירה הזאת מתאימה לך?". השאלה הזו פותחת אפשרויות נוספות ומפחיתה את ההתנגדות הפוטנציאלית.

מהו השימוש של "יכול להיות" מול ילד שלא רוצה לעשות שיעורים?

כשהילד אומר "אני לא רוצה לעשות שיעורים", ניתן לשאול אותו בצורה פחות חדה ומחויבת "יכול להיות שאתה תרצה לעשות שיעורים?". השימוש ב"יכול להיות" במקום בשפה ישירה מצמצם את תחושת הלחץ ומגביר את הסיכוי שהילד יסכים למהלך.

מה ההבדל בין "מחויב" ל"אפשרי" בשפה של שכנוע?

במילים מחויבות, האדם צריך להתחייב למשהו שהוא קיים או בוודאות יקרה ("האם זה ככה?"), בעוד שבשפה של "אפשרי", האדם לא נדרש להחליט באופן מוחלט על משהו שיתגשם ("האם יכול להיות שזה ככה?"). הידע על פוטנציאל מאפשר לאדם להרגיש יותר פתוח ואוהד, מה שמגדיל את הסיכוי להסכמה.

איך נוכל להשתמש ב"יכול להיות" כדי להימנע מהתנגדות?

המשמעות היא שכשאנחנו מציעים פוטנציאל ולא מחויבות, אנחנו מביעים אמפתיה לחששות של האדם. לדוגמה, במקום לומר "זה מתאים לך", אפשר לומר "זה יכול להתאים לך". בכך אנחנו מכירים בכך שמא יש דברים שיכולים להפריע ולהתנגד. זה יוצר תחושת אמפתיה והלקוח לא מרגיש שמכבידים עליו בהתחייבות.

מתי לא נכון להשתמש ב"יכול להיות"?

כשהלקוח כבר מוכן להיכנס לעסקה והוא מחפש סגירה, השימוש ב"יכול להיות" עלול להחמיר את הספקות ולגרום לו לחזור אחורה. במקרה כזה עדיף להשתמש בשפה מחויבת כדי לשמור על תחושת ודאות.

מה הקשר בין "יכול להיות" לבין פרסומות?

בדוגמה מהפרסומת למערכת בטיחות ברכב, במקום לומר "המערכת הזאת אולי תציל לך את החיים", אומרים "המערכת הזאת תציל לך את החיים". השימוש ב"יכול להיות" היה מקטין את האפקטיביות של המסר, כי אז הצופה היה שואל את עצמו אם זה אכן נכון.

איך להתגונן מהמניפולציה של "יכול להיות"?

עלינו להיות מודעים לכך ש"יכול להיות" לא מבטיח את המציאות, אלא מציין רק אפשרות. אם מישהו מציע לנו משהו כ"יכול להיות", זה לא בהכרח מבטיח את הדבר בפועל. יש להבדיל בין מה ש"יכול להיות" למה שבאמת קורה.

מה הקשר בין שכנוע בעסקים לבין טקסטים דתיים?

בהקשר דתי, לדוגמה כאשר אומרים "יכול להיות שאתה תיכנס לגיהנום", מתברר שגם "יכול להיות" שזו לא האמת. ההשתמשות ב"יכול להיות" יוצרת מניפולציה רגשית, כאשר האדם לא תמיד מבין שהאפשרות קיימת יחד עם האפשרות ההפוכה.

למה חשוב להבחין בין "אפשרי" ל"מחויב"?

חשוב לשים לב האם אנחנו עוסקים בפוטנציאל (אפשרי) או במציאות המוחלטת (מחויב). דיבור ברובד של פוטנציאל עשוי להקל על האדם להסכים, בעוד דיבור ברובד של מחויבות מציב אותו מול התחייבות מוחלטת.
מהו העיקרון המרכזי שלפיו יש יותר פוטנציאל ואפשרויות מאשר דברים בפועל?

שאלה: מה בעצם נאמר לגבי הרעיון שיש תמיד יותר אפשרויות מאשר מה שקורה בפועל?

תשובה: ההסבר הוא שכאשר מסתכלים על כל סיטואציה, תמיד יש מגוון עצום של דברים שיכלו לקרות או להיות קיימים, וזאת הרבה מעבר לכמות המוגבלת של הדברים שמתרחשים בפועל. לדוגמה, בחדר אחד ספציפי יכולה להיות כמות עצומה של רהיטים, חפצים או אנשים שבאופן תיאורטי "יכולים" להיות שם, אבל בפועל יש רק מספר מוגבל של פריטים באותו חדר.

איך הרעיון של "אפשרות" ו"פוטנציאל" מתקשר לנושא של שכנוע ושיווק?

שאלה: מדוע חשוב לדעת שיש יותר אפשרות תיאורטית מאשר ביצוע בפועל כשמנסים לשכנע אדם במשהו?

תשובה: בעת שכנוע או מכירות, לעתים חוששים שהלקוח או האדם שמולנו יגיד "לא" באופן נחרץ. כאשר שואלים שאלה ישירה במחויב, לדוגמה "האם אתה רוצה לקנות את המוצר?", קיים סיכוי ברור לתשובה שלילית ישירה. אך אם משתמשים בשפה של פוטנציאל, לדוגמה "האם יכול להיות שאתה תרצה לקנות את המוצר?", אז מבחינת המוח של האדם קל יותר להסכים לפוטנציאל ולהגיד "כן", מפני ש"יכול להיות" פותח טווח אפשרויות רחב יותר מאשר "זה בטוח ככה?".

מדוע כדאי להשתמש בהגדרת "אפשרות" ולא בהגדרה מוחלטת כאשר חוששים מ"לא" מוחלט של הלקוח?

שאלה: איך הניסוח של "יכול להיות" במקום "זה ככה" עוזר למנוע התנגדות של הלקוח?

תשובה: כשאומרים לאדם "זה יכול להתאים לך?" במקום "זה מתאים לך?", בעצם נותנים מקום לכך שאולי זה גם לא יתאים, ובכך מראים אמפתיה לספקות או חששות. בגלל ההיגיון שפוטנציאל הוא גדול מהמציאות בפועל, יש לאדם קלות לענות "כן, זה יכול להתאים" יותר מאשר "כן, זה מתאים" באופן ודאי. ה"כן" לפוטנציאל קורה ביתר קלות, מפני שהאפשרות לא שוללת ב - 100% את ה"לא".

איך משתמשים ברעיון של "יכול להיות" כדי למכור דירה?

שאלה: מהו ההבדל הפרקטי בשכנוע בין להגיד "האם הדירה מתאימה לך?" לבין "האם יכול להיות שהדירה הזאת מתאימה לך?"?

תשובה:
  • כאשר שואלים "האם הדירה הזאת מתאימה לך?", האדם עלול מיד לבחון האם כרגע בפועל היא מתאימה לו, ולהיתקל בספקות או בהתנגדויות. אז הוא עשוי פשוט להשיב "לא" ולהתבצר בעמדה זו.
  • לעומת זאת, כששואלים "האם יכול להיות שהדירה הזאת מתאימה לך?", יוצרים שפה של אפשרות פתוחה. המוח מגיב באופן פחות שלילי, כי הוא לא נדרש להתחייב בוודאות, אלא רק לשקול אפשרות. כך הסיכוי לתשובה "כן, יכול להיות" גבוה יותר, ואז נוצר חיבור ראשוני חיובי למכירה.
איך הרעיון עובד בדוגמה עם ילד שלא רוצה לעשות שיעורים?

שאלה: איך אפשר ליישם את המניפולציה של "יכול להיות" מול ילד שאומר "אני לא רוצה לעשות שיעורים!"?

תשובה: במקום לומר לילד בצורה מוחלטת "לך תעשה שיעורים עכשיו!", אפשר לשאול אותו "תגיד, יכול להיות שאתה תעשה שיעורים עוד מעט? יש סיכוי שתרצה לשבת על זה?". באופן הזה, הילד פחות מרגיש שהכריחו אותו, כי רק הציגו אפשרות. המוח שלו יכול להסכים לכך שיש סיכוי שיעשה זאת, ואז הוא אומר "כן, אולי יש סיכוי". מרגע שאמר "כן, אולי", מתפתחת פתיחות גדולה יותר לבצע את הפעולה.

מהי המשמעות של "מחויב" מול "אפשרי" בשפה של שכנוע?

שאלה: מה ההבדל בין שאלת "האם אתה בטוח שזה ככה?" (מחויב) לבין "האם יכול להיות שזה ככה?" (אפשרי)?

תשובה:
  • כששואלים מחויב, המשמעות היא לשאול אם זה קורה "בוודאות" או "כבר בפועל". זו שאלה הדורשת התחייבות ונעילת תשובה מסוימת.
  • כששואלים אפשרי, פונים רק לאפשרות התיאורטית, כלומר, "אולי" או "עלול" לקרות. האדם יכול להסכים שהדבר "עלול" לקרות יותר בקלות מאשר להסכים שהוא "קורה" או "כבר קיים".
כיצד המניפולציה של "יכול להיות" מאפשרת ליצור אמפתיה להתנגדות הלקוח?

שאלה: למה הלקוח מרגיש יותר בנוח לומר "כן" כשמנוסחים ברובד של אפשרות?

תשובה: כששואלים "יכול להיות שזה יתאים לך?" מסתתרת הכרה בכך שגם "יכול להיות שזה לא יתאים". זה גורם ללקוח להרגיש שיש התחשבות בספקות שלו, כלומר, מביעים הבנה שגם קיימת אפשרות של חוסר התאמה. הלקוח מרגיש שאיננו נדחף באגרסיביות, ולכן נוטה יותר לשתף פעולה ולומר "כן, יכול להיות שזה יתאים לי".

מתי לא נכון להשתמש בביטוי "יכול להיות" משום שהוא עלול להחליש את המכירה?

שאלה: באיזה מצב "יכול להיות" דווקא לא מועיל למכירה אלא מזיק?

תשובה: כשברור שהלקוח כבר נמצא בנטייה חיובית חזקה, כלומר, סביר שיגיד "כן" מוחלט, עדיף להשתמש בשפה מחויבת של "זה מתאים לך?" ולא בשפה של "יכול להיות?" כי זו מחזירה את הלקוח למחשבה של "יש גם סיכוי שלא". לדוגמה, אם אדם כבר בטוח שהוא רוצה לחתום על עסקה, ושואלים אותו "יכול להיות שאתה רוצה לסגור?", הוא עלול פתאום להתחיל לפקפק ולחשוב "רגע, למה הם אמרו יכול להיות? אולי זה לא טוב בשבילי?".

איזו דוגמה מפרסום של מערכת מצילת חיים ממחישה את השימוש ב"מחויב" במקום "אולי"?

שאלה: מה היתה הדוגמה מהפרסומת למערכת בטיחות ברכב ואיך היא מאירה את הנקודה?

תשובה: בפרסומת טוענים "המערכת הזאת תציל לך את החיים". הם לא אומרים "המערכת הזאת אולי תציל לך את החיים", למרות שבפועל אין ודאות מלאה לכך. אם היו אומרים "אולי תציל לך את החיים", היה אפשר גם לחשוב "אז אולי היא תהרוג אותי?". כי אם יש רק אפשרות שהיא תציל, קיימת גם אפשרות שהמערכת דווקא תגרום לסיכון גבוה יותר, למשל אם הנהג סומך על אמצעי הבטיחות ונוהג בחוסר זהירות. לכן בפרסומת משתמשים במחויב "תציל לך את החיים" כדי להישמע חד משמעיים וחזקים יותר.

כיצד אפשר להתגונן ממניפולציה של "יכול להיות"?

שאלה: מה כדאי לזכור כשמישהו אומר "יכול להיות" בצורה שיווקית?

תשובה: תמיד לשים לב ש"יכול להיות" לא בהכרח אומר שזה קורה בפועל. לעתים מנסים לגרום לנו להסכים בדברים שהם רק ברובד האפשרי, ואז מתרגמים את ההסכמה לזה שבפועל אנו מסכימים למשהו ממשי. לדוגמה, "יכול להיות שאתה רוצה לקנות את המוצר?", "כן, יכול להיות" - זה לא אומר "כן, אני רוצה לקנות בפועל". צריך להבדיל בין "אולי" ל"בטוח".

מה הקשר בין "יכול להיות" לבין טקסטים דתיים והפחדה מגיהנום?

שאלה: כיצד הדוגמה של "אולי אלוהים יכניס אותך לגיהנום" ממחישה את העניין?

תשובה: זו דוגמה שרואים לעתים כשהמסר הוא "יכול להיות שאם לא תעשה דבר מסוים תישלח לגיהנום", אך למעשה "יכול להיות" אומר גם ש"יכול להיות שלא" או "יכול להיות בדיוק ההפך". משתמשים באפשרות כדי להפחיד או לשכנע, אבל אין הוכחה וודאית. כך אפשר לנצל את הרעיון של "אולי" בשביל לייצר פעולה, בזמן שהצד השני עשוי לשכוח שאם "יכול להיות" אז גם "יכול להיות שלא".

למה חשוב לשים לב אם מדברים ברובד הממשי או ברובד של האפשרות?

שאלה: מה צריך לזכור כדי לא ליפול לשכנוע מוגזם או לספק שעלול לבלבל?

תשובה: צריך לזכור שמי שאומר "זה יכול לקרות" לא בהכרח אומר "זה בטוח קורה". כלומר, פוטנציאל הוא לא מציאות. כשמישהו משתמש בניסוח אפשרי, הוא מנצל את ההבדל הזה כדי לגרום לנו להסכים יותר בקלות. אנחנו צריכים לדעת לזהות זאת ולא להיאחז באשליה שפוטנציאל שווה מציאות.

שורה אחרונה: שלא יעבדו עלינו ושנדע להבדיל בין מה ש"יכול להיות" לבין מה ש"באמת מתקיים".
שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של שכנוע שיווק מכירות וכו', וזה הולך ככה בגדול בעולם שלנו יש יותר פוטנציאל ואפשרויות מאשר דברים בפועל, מה זאת אומרת לדוגמה נגיד ניקח חדר יש יותר אפשרויות מה יכול להיות בחדר ויש יותר פוטנציאל לכמות הדברים שיכולים להיות בחדר מאשר כמות הדברים שנמצאים בחדר בפועל לדוגמה יש אפשרות שיהיה בחדר זה וזה אבל בפועל יש בחדר זה וזה זה הכל.

ולכן שימו לב עוד פעם לעיקרון העיקרון הולך ככה יש יותר פוטנציאל ויותר אפשרות תיאורטית מאשר כמות הדברים שנמצאים בפועל. עכשיו איך לוקחים את זה לנושא של שכנוע? מאוד פשוט כאשר לדוגמה נגיד רוצים לשכנע מישהו במשהו ואנחנו יודעים שיכול להיות שהוא יגיד לנו לא, דהיינו, אם אנחנו חושבים שהוא יגיד לנו כן אז דווקא במקרה כזה עדיף לא להשתמש בזה כי זה יכול דווקא להחליש את המכירה תכף תראו מה הכוונה. אז אם יש לנו מחשבה שאולי הוא יגיד לנו לא אז במקום לשאול אותו את השאלה בצורה ישירה וממשית כשיש סיכוי גדול שהוא יגיד לנו לא במקום זה אנחנו נשאל אותו את השאלה בצורה של פוטנציאל ואז יש יותר סיכוי שהוא יגיד לנו כן.

לדוגמה נגיד שרוצים למכור למישהו דירה אז במקום לשאול אותו "האם הדירה הזאת מתאימה לך?" במקום זה לשאול אותו "האם הדירה הזאת יכולה להתאים לך, האם יש אפשרות שהדירה הזאת תתאים לך, האם אתה יכול לראות את עצמך שהדירה הזאת טובה לך?". שימו לב להבדלים כשאומרים לבן אדם "האם הדירה הזאת מתאימה לך?" זה כמו לשאול אותו "האם בפועל כרגע הדירה הזאת מתאימה לך?" יכול להיות שהיא תהיה מתאימה ויכול להיות שהיא לא מתאימה, יכול להיות שיש לו ספק ואז הוא יגיד "לא היא לא מתאימה" אבל אם שואלים את הבן אדם "תגיד יכול להיות שהדירה הזאת מתאימה לך, תגיד הדירה הזאת יכולה להתאים לך, יש אפשרות שהדירה לא תתאים לך?" בעצם דיברנו בצורה של אפשרי ולא מחויב.

מחויב זה בעצם להגיד "האם אתה בטוח שזה ככה?" ואפשרי זה בעצם להגיד "האם יכול להיות שזה ככה". עכשיו כששואלים בן אדם "תגיד יש אפשרות שככה וככה?" יש יותר סיכוי שהוא יגיד כן מאשר שהוא יגיד לא, למה כי אפשרות יש יותר מאשר כמות הדברים שקורים בפועל. אוקי אז העיקרון היה עוד פעם די פשוט אנחנו רוצים ליצור הסכמה עם מישהו ויש חשש שמא הוא יגיד לא שמא הוא יסרב אז פשוט דוחפים את הרעיון שאנחנו רוצים למכור באמצעות האפשרות. נגיד אומרים לילד "לך תעשה שיעורים", "לא רוצה לעשות שיעורים", "תגיד יכול להיות שיבוא לך לעשות שיעורים כאילו יש מצב שאתה הולך לעשות שיעורים?", "יש מצב? כן, יכול להיות ש...".

עכשיו אני לא בהכרח אומר שלגבי השיעורים ככה צריך להגיד את זה לילד אבל בגדול הנושא הוא די פשוט המוח יותר קל לו להגיד כן ברובד של פוטנציאל אחר כך המניפולציה מתבצעת שברגע שבן אדם אמר "כן האמירה יכולה להתאים לי", "הנה אמרת שהיא מתאימה לך" אבל הוא לא אמר שהיא מתאימה לו הוא רק אמר שהיא יכולה להתאים לו. אוקי שימו לב כל בן אדם שישאל את עצמו פשוט יעשה טסט שישאל את עצמו "מה אתה יותר בטוח שבחדר אין פיל או שבחדר לא יכול להיות פיל?", דוגמה "בחדר אין פיל, בחדר לא יכול להיות שיש פיל" מה יותר בטוח? יותר בטוח שכרגע אין לא שלא יכול להיות, יכול להיות הכל יכול להיות.

ולכן בעצם דוחפים דרך ה - "יכול להיות" דרך הרובד של הפוטנציאל דרך הרובד של האפשרות דרך זה בעצם דוחפים. עכשיו כפי שאמרתי בהתחלה צריך לשים לב להשתמש בזה רק במקרה שחושבים שהלקוח הולך להגיד לא או שיש סיכוי שהוא יתנגד, למה? כי אם לדוגמה נגיד אנחנו חושבים שזה מתאים ללקוח ואנחנו נגיד לו "תגיד לי יכול להיות שאתה רוצה שנסגור את העסקה הזאת?" והוא כבר רצה לסגור את העסקה הזאת זה דווקא גרוע כי זה עוד יכול להחליש אותו, הוא רצה לחתום על העסקה ועכשיו שאלנו אותו "תגיד אז אוקי אז מה אתה אומר זה יכול להתאים לך העסקה הזאת?" ואוטומטית הבן אדם שומע "יכול להתאים?" הוא אומר "רגע למה הוא אמר לי זה יכול להתאים מה זה לא מתאים?".

היה צריך להיות "תגיד לי העסקה הזאת מתאימה לך?", "כן מתאימה לי" אבל ברגע שאמרנו לו "תגיד לי העסקה הזאת יכולה להתאים לך אתה תרצה לחתום?" לא טוב, למה לא טוב? כי בעצם החלשנו אותו הוא כבר היה ברובד של המחשבה שלו ב - "זה מתאים" ועכשיו העברנו אותו אחורה ל - "זה יכול להתאים" כי ה - "יכול להתאים" זה בעצם להגיד לו "זה גם יכול לא להתאים". שימו לב המשפט שאומר "זה יכול להתאים" מכיל בתוכו "אבל זה גם יכול לא להתאים", המשפט שאומר "זה מתאים" הוא לא מכיל בתוכו את ה - "לא מתאים" כי אמרנו "זה מתאים". "בחדר יש פיל, בחדר אין פיל" אם "יש אז לא אין" אם "אין אז לא יש" אבל "בחדר יכול להיות" גם יכול להיות שלא.

ולכן עוד פעם כשאנחנו חושבים שהלקוח אולי יביע התנגדות או יש סיכוי שהוא יביא התנגדות אחת הדרכים להתמודד עם זה היא על ידי שאנחנו מתנסחים בצורה שמכילה את ההתנגדות שלו, יכול להיות שהוא לא ירצה לעשות את הדבר ואז אנחנו אומרים לו "תגיד לי יכול להיות שכן תרצה לעשות ככה וככה?" זה לא אומר שלא יכול להיות שלא אמרנו רק "יכול להיות", יכול להיות שכן? אוקי אז יכול להיות שהוא יגיד שכן ויכול להיות שהוא יגיד שלא אבל אם הוא לא רוצה לעשות את הדבר ואנחנו נגיד לו "אוקי אז אתה עושה את הדבר?", "לא אני לא עושה את הדבר אני לא רוצה לעשות אותו", למה? כי כשאמרנו לו דיברנו איתו במחויב דיברנו איתו בשחור ולבן לא ברובד של פוטנציאל אלא ברובד של ממשי בעצם לא גילינו אמפתיה להתנגדות שלו כשאמרנו לו "אוקי אז הדירה הזאת מתאימה לך?" בעצם לא גילינו אמפתיה להתנגדויות שלו כלפי הדירה.

כי בתת מודע הבן אדם אומר לעצמו "מה זאת אומרת אם הדירה הזאת מתאימה לי מה עם כל הדברים שהיא לא מתאימה לי? לא היא לא מתאימה לי, מה המוכר לא חושב גם על הצדדים שהיא לא מתאימה לי העסקה הזאת שהדירה הזאת לא טוב לי?" לעומת זאת אם אנחנו אומרים ללקוח "תגיד לי הדירה הזאת יכולה להתאים לך?" מהיבט מסוים הלקוח כאילו אומר "מה הוא גילה כלפי אמפתיה כשהוא אמר לי יכול להתאים לי זה בעצם שהוא מכיר בכך שזה גם יכול לא להתאים לי אז הוא גילה כלפי אמפתיה ואז אם הוא גילה כלפי אמפתיה אז הוא אוהב אותי, הוא אוהב אותי הוא רוצה לעשות לי טוב, רוצה לעשות לי טוב אני גם רוצה לעשות לו טוב, רוצה לעשות לי טוב אוהב אותי, אני רוצה לחשוב שהוא אוהב אותי כי אז אני אוהב את עצמי וכו' ולכן גם אני רוצה לעשות לו טוב ולכן אני אסכים איתו, ולכן אני אגיד לו כן זה יכול להתאים לי".

זאת אומרת שהניסוח שדיבר ברובד של הפוטנציאל הוא מכיל את ההתנגדות של הלקוח הוא נותן ללקוח להרגיש אמפתיה כלפיו וכן את ההתנגדות שלו ואז בעצם זה מגדיל את הסיכוי שהוא יגיד לנו כן אבל כפי שאמרתי קודם אם הלקוח כבר נעול על ה - "כן", הוא כבר נמצא ברוב שהוא חושב שכן ופתאום אנחנו נדחוף לו "אתה יכול יש אפשרות ש... ?" אז אוטומטית המוח גם שומע את ה - "יש אפשרות שלא", אוקי ואז זה דווקא יכול להחליש את העסקה ולכן צריך לשים לב מתי לדבר ככה ומתי לדבר ככה. עכשיו אני רק אתן לכם סתם דוגמה מאיזה פרסומת שרצה עכשיו הפרסומת הולכת ככה יש איזו מערכת שמצילה חיים מערכת הגנה לרכב, אוקי שמשדרת אם הרכב מתקרב למשהו היא מצפצפת שהבן אדם כאילו ישים לב שהוא לא יעשה תאונה.

ואז איך הולכת הפרסומת "המערכת הזאת תציל לך את החיים", עכשיו מה האמת המערכת הזאת תציל לך את החיים או המערכת הזאת אולי תציל לך את החיים, מה הם עשו אם אומרים "המערכת הזאת אולי תציל לך את החיים", "לא משנה רק אולי תציל לי את החיים בא נגיד המערכת הזאת תציל לך את החיים" אבל מה האמת שהמערכת הזאת לא רק שלא בטוח שהיא תציל לך את החיים אלא רק אולי תציל לך את החיים, אלא שאם הם היו אומרים את האמת שהמערכת הזאת אולי תציל לך את החיים אז אוטומטית קופצת למוח של הלקוח המחשבה "רגע אז אולי היא גם תהרוג לי את החיים", למה שמערכת להצלת חיים יכולה להרוג בן אדם איך זה יכול להיות? כי בגלל שהוא אומר "יש לי מערכת מצילת חיים" אז הוא ייסע בפחות זהירות זאת אומרת הוא סומך על המערכת מצילת החיים שתציל אותו ואז הוא יעשה תאונה עם מערכת המצילה חיים גם זה יכול להיות.

הרבה פעמים כשבן אדם יש לו יותר מדי אביזרי בטיחות אז דווקא הוא סומך על אביזרי הבטיחות ואז הוא נוסע עוד יותר מסוכן ואז הוא נוסע כשהוא לא יכול לנסוע כי הוא אומר "יש לי מערכת בטיחות היא תציל אותי" ואז דווקא מערכת ההצלה הבטיחות כביכול הרגה אותו. זאת אומרת לקחו את המשפט "המערכת הזאת אולי תציל לך את החיים" או "תגדיל את הסיכוי שתציל לך את החיים" הפכו אותו ל - "המערכת הזאת תציל לך את החיים", "מי אמר שהיא תציל אולי היא רק תציל". אוקי ולכן שימו לב למשחק בנושא של "יכול, יכול להתאים, אתה יכול לרצות את זה, זה יכול להסתדר לך זה יכול זה וזה" לבין "זה מתאים לך, זה מסתדר לך", בין אם מדברים באפשרי בין אם במחויב אם שואלים את השאלה ברובד של פוטנציאל "האם זה רק יכול?" לבין אם שואלים את זה בממשי "האם זה באמת ככה?".

עכשיו איך בן אדם יכול להתגונן מהמניפולציה הזאת בן אדם פשוט צריך להיות מודע לזה נגיד כששואלים בן אדם "תגיד לי זה יכול להסתדר לך ככה וככה?", "כן זה יכול להסתדר אבל איך שזה יכול להסתדר זה עדיין לא אומר שזה מסתדר" כי השאלה "האם אתה רוצה לקנות את המוצר?" והשאלה "האם יכול להיות שתרצה לקנות את המוצר" זאת לא אותה שאלה, למרות שאם הלקוח נמצא בחנות ואומרים לו "תגיד לי אז אתה רוצה לקנות, תגיד לי אז אתה רואה אפשרות שאתה קונה את המוצר הזה?" לכאורה בשתף הדיבור זה נראה אותו דבר "הוא שאל אותי אם אני רוצה לקנות את המוצר", לא אבל הוא שאל אותך "האם יכול להיות ש... האם יש אפשרות ש... האם אתה רואה שיכול להיות שהמוצר הזה מתאים לך" הוא לא שאל את זה בדיוק בצורה ישירה הוא שאל את זה בצורה קצת עקיפה.

ולכן לפעמים זה דווקא מתעתע בבן אדם כי הוא מקבל מסר על פוטנציאל ובעצם בסוף הוא הולך לבצע את הפעולה בפועל. ולכן בן אדם צריך לשים לב גם כשדבר יכול להיות זה עדיין לא אומר שהוא ככה, לדוגמה סתם ניקח מהטקסט הדתי נגיד "אבל תגיד לי יכול להיות כשבסוף תמות אלוהים יכניס אותך לגיהנום?", "יכול להיות אבל גם יכול להיות שהוא יכניס אותי לגן עדן, יכול להיות גם שבדיוק הפוך שהוא דווקא אם אתה תשמור מצוות הוא יכניס אותך נגיד לגיהנום", למה שזה יהיה ככה זאת כבר שאלה אחרת לכל דבר יש איזה היגיון כלשהו למרות שיש כאלו שאומרים "אין היגיון" יש היגיון בכל דבר. אבל מה ההבדל הוא הם לא אומרים' יש כאלה מהיבט מסוים הם לא אומרים "הנה יש לי הוכחה שאם ככה יקרה ככה", "לא תראה יכול להיות שככה אז הנה בוא תתייחס לזה כאילו זה ככה" אבל זה לא אותו דבר זה רק יכול להיות. יש בין "יכול להיות שככה ויכול להיות הפוך" זה לא כמו "בטוח שזה ככה" זה לא בהכרח אותו דבר. ולכן בשורה התחתונה צריך לשים לב איך המוח מבין את הדברים האם דיברו ברובד הממשי או ברובד של האפשרות. אז שלא יעבדו עליכם.
קבלת החלטה להסתדר למנוע התנגדויות התנגדויות צריך להגיד סגירת עסקאות הוכחה להקצין חושש לקוחות הצופה nlp איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לקנות איך לגרום ללקוח שלך איך לגרום ללקוח שלך לקנות איך להגדיל איך להגדיל סיכוי למכור איך להגדיל סיכוי לשכנע איך ליצור הסכמה איך למכור איך לשכנע איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע את הלקוח לקנות איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוח לקנות איך לשכנע לקוח לרכוש איך לשכנע לקוחות ברמת הפוטנציאל הסכמה התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות הלקוח התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח טיפול טיפול בהתנגדויות טיפול בהתנגדות טיפול בהתנגדות לקוח טיפולים לגרום ללקוח לגרום ללקוח לקנות לגרום ללקוח שלך לגרום ללקוח שלך לקנות לגרום ללקוחות להגדיל להגדיל את הסיכוי להגדיל סיכוי להגדיל סיכוי למכור להגדיל סיכוי לשכנע להסכים לימוד לימודי nlp ליצור ליצור הסכמה למה לגרום ללקוח למידה למכור לקוח לקוחות לקנות לרכוש לשכנע לשכנע את הלקוח לקנות לשכנע את הלקוח לרכוש לשכנע לקוח לשכנע לקוח לקנות לשכנע לקוח לרכוש לשכנע לקוח שלך לשכנע לקוח שלך לקנות לשכנע לקוחות מטופל מטופלים מטפל נלפ סיכוי פוטנציאל פוטנציאל להסכמה פוטנציאליות שכנוע שכנוע ברמת הפוטנציאל
איך לגרום לבחורה לענות לך להודעה? איך לכתוב הודעה לבחורה? איך לגרום לה לענות לך? איך להגדיל את הסיכוי שהיא תענה לך? איך לנסח הודעה לבחורה? איך לשלוח הודעה למישהי? איך לגרום לה לרצות לענות לך? איך להשתמש בשאלה פתוחה? איך להשתמש בשאלה סגורה? יתרונות בשאלה פתוחה, יתרונות בשאלה סגורה, מתי לשאול שאלה פתוחה? מתי לשאול שאלה סגורה? איך לשלוח לה הודעה? איך להתחיל עם בחורה? איך להחזיר את האקסית? איך לגרום למישהו לענות לך להודעה? איך לנסח למישהו הודעה?
איך לגרום לבחורה לענות לך להודעה? איך לכתוב הודעה לבחורה? איך לגרום לה לענות לך? איך להגדיל את הסיכוי שהיא תענה לך? איך לנסח הודעה לבחורה? איך לשלוח הודעה למישהי? איך לגרום לה לרצות לענות לך? איך להשתמש ... בחורה? איך להחזיר את האקסית? איך לגרום למישהו לענות לך להודעה? איך לנסח למישהו הודעה? וכאן ניתן טריק, איך להגדיל את הסיכוי לכך שמישהו יענה לשאלה שלך, כאשר אתה חושש מכך שהוא לא ירצה לענות לשאלה שלך. לדוגמה, נניח שבחור שולח הודעה למישהי שהוא חושש מכך שהיא תרצה לסנן אותו ולא לענות לו. והשאלה היא, איך להגדיל את הסיכוי שהיא תענה לך? ויש בזה כל מיני היבטים, וניתן כמה נקודות למחשבה. 1 - האם אתה קודם כל מבקש ... אותה מה שלומה, לפני כן תגיד לה בוקר טוב, עם איזה תמונה יפה שתעשה לה טוב וכיוב, זה עשוי להגדיל את הסיכוי לכך שהיא תגיב לך. כי קודם נתת לה משהו ורק אחר כך ביקשת ממנה משהו. ולכן, קודם כל תיתן ... פתוחה או סגורה ולדעת להשתמש בהן בחוכמה. יכולים גם להיות מצבים, שבהם אסור לך להשתמש בשאלה סגורה, כי זה מגדיל את הסיכוי שהאדם האחר יחשוב שאתה לא רוצה לדבר איתו, אלא רק לצאת ידי חובה וכיוב. בקיצור, צריך לדעת לפעול בחוכמה.
ניהול משא ומתן, איך לא לקבל לא? איך לדחות את רוע הגזירה? מה לעשות כשאתה הולך לקבל סירוב? מה לעשות כשאתה הולך לשמוע לא? מה לעשות כשאתה הולך לקבל תשובה שלילית? מה לעשות כשאתה הולך להפסיד? NLP
ניהול משא ומתן, איך לא לקבל לא? איך לדחות את רוע הגזירה? מה לעשות כשאתה הולך לקבל סירוב? מה לעשות כשאתה הולך לשמוע לא? מה לעשות כשאתה הולך לקבל תשובה שלילית? מה לעשות כשאתה הולך להפסיד? NLP
... כמעט בוודאות יש. לכן, הדחייה היא הזדמנות לשפר את המצב, כאשר אין הרבה מה להפסיד. כיצד דחיית התשובה יכולה להגדיל את הסיכוי לקבל את מה שרוצים? אליעד מדגיש שכאשר מקבלים זמן נוסף, נפתחות הזדמנויות חדשות. אפשר לנצל את הימים הנוספים כדי: ... פתוח כמה שיותר זמן כדי לאפשר שינויים פוטנציאליים. זה לא מבטיח הצלחה ודאית, אך בפירוש נותן מרחב נוסף לפעולה ומגדיל את הסיכויים לתוצאה חיובית. מה לעשות אם דחיית התשובה עלולה להחמיר את המצב? אליעד מדגיש שבמקרה שבו ברור לחלוטין שהדחייה תוביל ... ולהביא לתוצאה טובה יותר. לא תמיד אפשר למנוע לחלוטין תשובה שלילית, אך הדחייה היא כלי משמעותי בניהול משא ומתן המגדיל את הסיכויים לשפר את התוצאה. טיפים לניהול משא ומתן איך לשכנע אנשים לקבל את עמדתך שיפור כישורי שכנוע ו - NLP ... על המחליט / ה. לתת גם לצד השני זמן להירגע, לבחון שוב את הסיטואציה או להתייעץ עם גורמים אחרים. להגדיל את הסיכוי שהאווירה תהיה שונה בעת השיחה הבאה, ובכך לזכות בתגובה חיובית יותר. איך זה קשור לתרחישי גזר דין דרמטיים יותר? ... הגישה של מה כבר עלול לקרות יכולה להיות עדיפה על קבלת לא ודאי באותו רגע. איך זה באמת עשוי להגדיל את הסיכוי לקבל תשובה חיובית? ברגע שאת מצליחה לדחות את תשובת הלא, את משאירה לעצמך מרחב פעולה. בימים הנוספים האלו תוכלי: ... במקום לקבל אותה על המקום. לעיתים, עצם הדחייה יוצר שינוי בהלך הרוח. זה לא מבטיח הצלחה, אך בהחלט יכול להגדיל את הסיכוי לקבלת תוצאה טובה יותר בהמשך. טיפים לניהול משא ומתן איך לשכנע אנשים לקבל את עמדתך שיפור כישורי שכנוע ו ... יודע אם אתה לא רוצה, תקשיב אתה לא רוצה שהוא יגיד לך אני לא נותן לך העלאה ואתה רוצה להגדיל את הסיכוי שהוא יתן לך העלאה ואתה יודע שהוא הולך עכשיו להגיד לך אדוני אין העלאה מה עושים. ש: אתה יכול ... להסביר לשופט לא להוציא אותך להורג ואתה יודע שעכשיו המשפט הבא שלו זה אוקי גזר דינך מוות ואתה רוצה להגדיל את הסיכוי שלא תמות אז מה שאתה צריך לעשות להגיד לו תקשיב אתה לא חייב לתת לי תשובה עכשיו אתה יכול ... לקבל אותה ואין לך מה לעשות אז תבקש לדחות את התשובה אל תבקש לקבל את התשובה עכשיו ואז אתה מגדיל את הסיכוי שאולי בעוד כמה ימים תקבל תשובה אחרת שונה מהתשובה שאתה חושב שאתה הולך לקבל עכשיו שאתה לא רוצה לקבל אותה. הבנת? ש: הבנתי כן אבל השאלה אם זה באמת מגדיל את הסיכוי. אליעד: כן עכשיו יש לך זמן זמן חשיבה. ש: גם אני נותן לו את הזמן הזה אני אומר לו ...
הצעת מחיר, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לנסח הצעת מחיר? איך כותבים הצעת מחיר? איך לכתוב הצעת עבודה? איך להציע הצעת מחיר? איך לכתוב ללקוח הצעת מחיר? איך לנסח הצעת עבודה? למה כותבים הצעת מחיר? האם כדאי לכתוב הצעת מחיר? שיקולים בכתיבת הצעת מחיר, מהי המטרה של הצעת המחיר? אפשרויות להציע הצעת מחיר, האם לכתוב הצעת מחיר? איך להציע הצעת מחיר?
... שבגללה כותבים לו את הצעת המחיר. אז מהן 2 הסיבות המרכזיות שבגללן כותבים הצעת מחיר ללקוח? 1 - כדי להגדיל את הסיכוי שהלקוח ירכוש. 2 - כדי לתעד את ההסכמות המסחריות ברמה ההסכמית, כדי למנוע אי הסכמות מסחריות בעתיד. 3 - ... מפורטת: שיקולי מכירה ללקוח אפשרות אחת היא, שאתה כותב הצעת מחיר ללקוח, ככלי מכירה. דהיינו, מטרת הצעת המחיר, היא להגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירצה לרכוש ממך. להגדיל את הסיכוי שהוא ירצה לרכוש את המוצר, להגדיל את הסיכוי שהוא ירצה לרכוש דווקא ממך, להגדיל את הסיכוי שהוא ירצה לרכוש דווקא ממך, דווקא במחיר הזה, בלי לבקש הנחה וכולי. במילים אחרות, מטרת הצעת המחיר, היא בעיקרה ...
עצלנות, דחיינות, איך לא להיות עצלן? איך לא לדחות דברים? איך לעשות את מה שאתה רוצה? איך לא לעשות את מה שאתה לא רוצה לעשות? עצלנות טובה, עצלנות רעה, להקשות על עצמך, להקל על עצמך, שינוי התנהגות, שינוי הרגלים, מניעות, התנגדויות
עצלנות, דחיינות, איך לא להיות עצלן? איך לא לדחות דברים? איך לעשות את מה שאתה רוצה? איך לא לעשות את מה שאתה לא רוצה לעשות? עצלנות טובה, עצלנות רעה, להקשות על עצמך, להקל על עצמך, שינוי התנהגות, שינוי הרגלים, מניעות, התנגדויות
... להשקיע את האנרגיה כדי להגיע אליהם. פעולה זו תנצל את העצלנות שלך לטובתך ותמנע ממך הרגלים לא רצויים. איך להגדיל את הסיכוי לעשות את מה שרוצים? מנגד, אם אתה רוצה להגדיל את הסיכוי שתבצע פעולות שאתה כן מעוניין בהן, עליך להקל על עצמך ככל האפשר את הגישה לפעולה. ככל שהפעולה תהיה פשוטה ... הרגלים בקלות? איך להפסיק לעשן בעזרת עצלנות? מה הפתרון לדחיינות? שלום חברים, הפעם נסביר מה יכול לעשות אדם כדי להגדיל את הסיכוי שהוא יבצע את הדברים שהוא רוצה לעשות, ולהפחית את הסיכוי שהוא יעשה דברים שהוא אינו רוצה לעשות. לדוגמה, נניח ... אותו על השולחן כשהוא פתוח בעמוד הרלוונטי. כך לא תצטרך להקדיש מאמץ למצוא אותו, לפתוח אותו ולהתחיל לקרוא, מה שיגדיל את הסיכוי שתקרא בפועל. דוגמה נוספת: אם ברצונך לצפות בסרטון מסוים, השאר אותו פתוח על המסך כך שתוכל ללחוץ ולהתחיל לצפות ... כאלה, כך יגדל הסיכוי שנבצע את הפעולות הרצויות. הסיכום הפרקטי כל פעולה מורכבת ממספר שלבים קטנים. אם אתה רוצה להגדיל את הסיכוי שתבצע פעולה רצויה - הקל על עצמך. אם אתה רוצה להפחית את הסיכוי שתעשה פעולה שאינך רוצה - קשה ...
איך לגרום לאקסית לא להתאהב במישהו חדש? איך לגרום למישהו לא להתאהב במישהו? איך לחזור לאקסית? האקסית הכירה גבר חדש, האקסית יוצאת עם מישהו, איך להחזיר את האקסית שיש לה חבר? לאקסית יש חבר
איך לגרום לאקסית לא להתאהב במישהו חדש? איך לגרום למישהו לא להתאהב במישהו? איך לחזור לאקסית? האקסית הכירה גבר חדש, האקסית יוצאת עם מישהו, איך להחזיר את האקסית שיש לה חבר? לאקסית יש חבר
... ברוב המקרים, העולם מלא באנשים אחרים שיכולים לתת מענה לצרכים הרגשיים של האקסית, ולכן ככל שאתה מתרחק, אתה עלול להגדיל את הסיכוי שמישהו אחר ימלא את החלל. איך בדיוק אדם מתאהב ולמה זה קשור לחסרונות רגשיים? אליעד מפרט את המנגנון המדויק ... ולא לזכות בה כבת זוג אמיתית, וכך חווים תסכול נוסף. אולם ההיגיון המוצע הוא כזה: אם באמת אדם רוצה להגדיל את הסיכוי לחזור אליה, עדיף להישאר איתה במגע כלשהו ולתת לה דברים שהיא נהנית מהם, כי כך היא פחות תחפש סיפוק ... את האפשרות שיש לפעמים מצבים שאין מנוס מפרידה סופית, אבל אם המטרה היא ניסיון לחזרה, הגישה הזאת (להתקרב) עשויה להגדיל את הסיכוי. אם במקום זאת נסוגים ומתנתקים, יכולים בקלות להיווצר פערים שיתמלאו על ידי אחר. סגירת מעגל עם שאלות ותשובות שאלה: ... כללי ויכול להיות מלא היבטים ומלא הקשרים אבל אני אומר משהו פשוט ככל שתמלא לה יותר חסרונות ככה אתה מגדיל את הסיכוי שהיא לא תתאהב במישהו אחר זה מאוד פשוט. ש: אבל אם היא לא תופסת אותך כבן זוג שלה. אליעד: ... אני מסביר משהו פשוט אם אתה תגיד אם היא לא בת זוג שלי אני לא ממלא לה חסרונות אתה מגדיל את הסיכוי שמישהו אחר ימלא לה את החסרונות האלה ואז היא תתאהב בו. ש: אבל היא אמרה לו אני לא רוצה ... צריך לקחת צעד קדימה לא צעד אחורה. ככל שאתה יותר לא נחמד כי היא הכירה מישהו אחר ככה אתה מגדיל את הסיכוי שהיא תהיה עם אותו מישהו אחר שהיא הכירה זה ממש פשוט וככל שאתה יותר נחמד ככה זה מגדיל את הסיכוי שהיא לא תצליח להתאהב בשביל להתאהב צריך שמישהו יעשה לך טוב בשביל שהוא יעשה לך טוב צריך שיהיה לך ...
איך לנסח שאלה? איך לקבל כן? איך לא לקבל לא? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך ליצור אווירה טובה? איך לשאול שאלה? איך לבקש בקשה? שאלה יחסית, שאלה מוחלטת, איך אתה מרגיש? מרגיש יותר טוב, NLP
איך לנסח שאלה? איך לקבל כן? איך לא לקבל לא? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך ליצור אווירה טובה? איך לשאול שאלה? איך לבקש בקשה? שאלה יחסית, שאלה מוחלטת, איך אתה מרגיש? מרגיש יותר טוב, NLP
... להעדיף שאלות יחסיות על פני שאלות מוחלטות. שאלות יחסיות מובילות את האדם להשיב בצורה חיובית בקלות רבה יותר, וזה מגדיל את הסיכוי ליצירת קשר טוב וחיובי. כאשר שואלים מישהו על מצבו או על תחושותיו באופן יחסי, כגון אתה מרגיש יותר טוב?, ... שהוא לא בריא אוקי אז אתה יכול בהפוך על הפוך אבל בהנחה שאתה רוצה לעשות לו טוב אתה צריך להגדיל את הסיכוי שהוא יגיד לך כן שלא יגיד לך לא. עכשיו אם אתה שואל אותו נגיד מצבך משתפר יותר טוב יש ... יגיד לך לא כי טוב ורע זה יותר מוחלט, יותר טוב כן יותר טוב במשהו ולכן אם אתה רוצה להגדיל את הסיכוי שיגידו לך כן דהיינו, ואז ממילא ליצור כימיה מה שזה לא יהיה תשאל על יחסי תשאל שאלות באופן יחסי. ... מה איך אתה מרגיש פחות גרוע. אליעד: טוב רגע הבנתם עוד פעם המהות היא לשאול שאלות באופן יחסי ואז להגדיל את הסיכוי שתקבל תשובה חיובית. הבנו?
מיומנויות תקשורת בין אישית, מיומנויות פיתוח שיחה, איך להתכתב בווצאפ? איך לשלוח סמס? איך לנסח הודעה? שלוש נקודות, סימן שאלה, סימני פיסוק, NLP, מחויב לענות לשאלה, איך לכתוב הודעה בווצאפ? לשאול מה שלומך
מיומנויות תקשורת בין אישית, מיומנויות פיתוח שיחה, איך להתכתב בווצאפ? איך לשלוח סמס? איך לנסח הודעה? שלוש נקודות, סימן שאלה, סימני פיסוק, NLP, מחויב לענות לשאלה, איך לכתוב הודעה בווצאפ? לשאול מה שלומך
... איך משפיע מיקום השאלה ביחס לאמירה? אליעד מדגיש את חשיבות הסדר בין אמירה לשאלה בתוך הודעה אחת. אם רוצים להגדיל את הסיכוי לקבל תשובה, כדאי לסיים את ההודעה בשאלה. לדוגמה, אם מישהו חזר מטסט, כתיבת אני מקווה שהלך לך טוב בטסט, ... בטסט השני זה איך הלך לך בטסט חלק אחד זה אמירה חלק שני זה שאלה, עכשיו אם אתה רוצה להגדיל את הסיכוי שתקבל תשובה אתה צריך לשים את השאלה בסוף כדי לסגור עם שאלה סימן שאלה צריך לתת לי תשובה אם ... אז אתה יכול לשאול אותו את השאלה כי אתה אולי כן רוצה לשאול אותו את השאלה כי אתה רוצה להגדיל את הסיכוי שיהיה דו שיח אבל כדי שהוא לא ירגיש רע מזה שאתה מתחקר אותו שואל אותו שאלה שהוא לא רוצה ...
איך להתמודד עם פחד לאבד שליטה ולפגוע באנשים? איך לטפל בפחד להשתגע ולירות באנשים? פחד משיגעון, איך לא להשתגע? איך לא לאבד שליטה? איך להישאר שפוי? איך לשמור על השפיות? ההיגיון שבשיגעון, למה אנשים משתגעים?
איך להתמודד עם פחד לאבד שליטה ולפגוע באנשים? איך לטפל בפחד להשתגע ולירות באנשים? פחד משיגעון, איך לא להשתגע? איך לא לאבד שליטה? איך להישאר שפוי? איך לשמור על השפיות? ההיגיון שבשיגעון, למה אנשים משתגעים?
... בעצם אומר שאנחנו צריכים לתת לאותו בן אדם כלים אחד מה לעשות כדי לא להשתגע שתיים מה לעשות כדי להגדיל את הסיכוי שגם אם הוא ישתגע הוא לא ירה באף אחד, אוקי אז בתור התחלה מה עושים כדי לא להשתגע אז ... או לא נניח שכל דבר לפני שאתה עושה אותו אתה בודק אם יש בו היגיון או לא ואתה רוצה להגדיל את הסיכוי שלא תשתגע אז פשוט במקום לבדוק דקה תבדוק שתי דקות זאת אומרת נגיד שאתה רוצה לעשות משהו ואתה בודק ... אופס איבדת נחתך לך החוט חשיבה וזהו הלכת לאיבוד עכשיו אתה נתון לחסדי הגורל. זאת אומרת שאם הוא רוצה להגדיל את הסיכוי שהוא לא ישתגע הוא צריך לקום בבוקר ולהגיד לעצמו אני רוצה ללמוד להיות רגוע עכשיו אם הוא בן אדם ... רגוע ולהיות רגוע למצוא כעסים מודחקים דברים מודחקים ולטפל בהם למה כי ככל שיש בתוכך יותר דברים מודחקים אתה מגדיל את הסיכוי שתשגע בן אדם שרע לו והוא אומר זה לא משנה ולא משנה מדחיק ומדחיק הסיכוי שהוא ישתגע הרבה יותר ... באנשים ויותר מזה הוא גם יכול לעשות לעשות הפוך הוא יכול להגיד מה הדברים שאם אני אעשה אותם זה מגדיל את הסיכוי שגם אם אני אשתגע אני לא ירה באנשים לדוגמה נגיד. ש: שהוא ירה באנשים אפילו שאני אשתגע. אליעד: בדיוק ...
מאה אחוז שתשתגע, מאה אחוז שתהיה לך הפרעת אישיות, איך נוצרת הפרעת אישיות? מה בוודאות יגרום לך להשתגע? מה בוודאות יגרום לך להפרעת אישיות גבולית? איך נוצרת סכיזופרניה? איך נוצרת פרנויה? איך נוצרות מחשבות שווא? איך נוצרת הפרעה נפשית?
מאה אחוז שתשתגע, מאה אחוז שתהיה לך הפרעת אישיות, איך נוצרת הפרעת אישיות? מה בוודאות יגרום לך להשתגע? מה בוודאות יגרום לך להפרעת אישיות גבולית? איך נוצרת סכיזופרניה? איך נוצרת פרנויה? איך נוצרות מחשבות שווא? איך נוצרת הפרעה נפשית?
... בין רצון יחסי לבין רצון מוחלט? אליעד מסביר את ההבדל בין שני סוגי רצונות: רצון יחסי הוא רצון שמטרתו להגדיל את הסיכוי שדבר מסוים יקרה. לדוגמה, לרצות להגדיל את הסיכוי שהילדים יהיו בריאים או לרצות שבן הזוג יאהב אותך יותר - אלו רצונות יחסיים. לעומת זאת, רצון מוחלט הוא ... להפרעה נפשית? הדרך להימנע מהשתגעות ומהפרעות נפשיות היא ללמוד להסתפק ברצונות יחסיים מבחוץ, כלומר, להיות מודעים לכך שאפשר רק להגדיל את הסיכוי ולא להשיג ודאות מוחלטת מבחוץ. במקביל, כדאי להפנות את הרצון המוחלט פנימה וללמוד לפתח תחושת ביטחון, אושר ואהבה עצמית ...
איך לבקש בקשה? איך לגרום למישהו לומר לך כן? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו לעשות את מה שאתה רוצה? איך לגרום למישהו להיענות לבקשה שלך? איך לגרום למישהו לא לסרב לך? איך למנוע התנגדות? איך לנהל אנשים? תקשורת בין אישית
איך לבקש בקשה? איך לגרום למישהו לומר לך כן? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו לעשות את מה שאתה רוצה? איך לגרום למישהו להיענות לבקשה שלך? איך לגרום למישהו לא לסרב לך? איך למנוע התנגדות? איך לנהל אנשים? תקשורת בין אישית
... איך לתת הנחיות לעובדים? טיפול בהתנגדויות איך לתת הוראות? סדר המילים במשפט איך ליצור הסכמה? איך לסדר בקשות כדי להגדיל את הסיכוי לקבל תשובה חיובית? שלום חברים כאשר מבקשים ממישהו מספר בקשות ורוצים שהוא ייענה להן, חשוב לשים לב לאופן שבו ... במקום להתחיל מהדבר שהכי חשוב לך, עדיף להתחיל במה שהוא ייטה להסכים לו בקלות. כך תיצור רצף חיובי, מה שיגדיל את הסיכוי שהוא ייענה גם לבקשות הבאות. כמובן, זה לא תמיד נכון ב - 100% מהמקרים. לפעמים, דווקא אם האדם יסרב ... שהבקשה הקריטית ביותר תופיע ראשונה. לסדר את הבקשות לפי מה שיש סיכוי גבוה יותר לקבל עליו תשובה חיובית, כדי להגדיל את הסיכוי הכולל לקבל שיתוף פעולה. המטרה היא לא רק לקבל כן אלא להשיג את מירב התועלת מהאינטראקציה. גם אם תקבל ... לב כיצד אתם מסדרים את הבקשות שלכם - האם לפי סדר החשיבות האישית שלכם, או לפי הסדר שבו תוכלו להגדיל את הסיכוי לקבל כמה שיותר תועלת? למידע נוסף, היכנסו לאתר EIP.co.il וחפשו מידע על איך לגרום לאנשים להקשיב לכם, איך לתת ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לגרום ללקוח לקנות? איך ליצור הסכמה? שכנוע ברמת הפוטנציאל, איך להגדיל סיכוי לשכנע? איך להגדיל סיכוי למכור? האם אתה יכול? הגדלת הפוטנציאל להסכמה, טיפול בהתנגדות לקוח, לימודי NLP
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: להגדיל את הסיכוי, מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להגדיל את הסיכוי, איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן לזוגיות, מאמן למציאת עבודה, אימון אישי להפרעות קשב וריכוז בנושאי להגדיל את הסיכוי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2656 שניות - עכשיו 17_08_2025 השעה 17:20:05 - wesi1