אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לבקש בקשה? איך לגרום למישהו לומר לך כן? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו לעשות את מה שאתה רוצה? איך לגרום למישהו להיענות לבקשה שלך?...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לבקש בקשה? איך לגרום למישהו לומר לך כן? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו לעשות את מה שאתה רוצה? איך לגרום למישהו להיענות לבקשה שלך? איך לגרום למישהו לא לסרב לך? איך למנוע התנגדות? איך לנהל אנשים? תקשורת בין אישית
איך סדר הבקשות משפיע על הסיכוי לקבל "כן"?

כאשר פונים לאדם עם מספר בקשות ורוצים שהוא ייענה בחיוב, חשוב מאוד להקפיד על סדר הבקשות. הסדר שבו מבקשים דברים משפיע ישירות על הנכונות של הצד השני להסכים לבקשות השונות. אליעד מסביר כי כאשר רוצים להעלות את הסיכוי לקבל תשובה חיובית, מומלץ להתחיל מהבקשות שהסיכוי לקבל עליהן "כן" הוא הגבוה ביותר.

לדוגמה, נניח שאתה צריך לבקש ממישהו שלוש בקשות שונות. אחרי שבחנת את המצב, אתה מניח שהבקשה הראשונה היא משהו שהוא יגיד עליו בוודאות "כן", הבקשה השנייה היא משהו שאתה חושב שהוא אולי יסכים לה, והבקשה השלישית היא דבר שיש סיכוי גבוה שהוא יסרב לו באופן מוחלט.

במקרה כזה, קיימות שתי אפשרויות עיקריות לאופן שבו אפשר לסדר את הבקשות:
  • אפשרות ראשונה היא לסדר את הבקשות לפי מידת החשיבות עבורך - לשים את הדבר שהכי דחוף וחשוב לך בראש הרשימה, גם אם יש סיכוי שהוא לא יסכים. זו הגישה הטבעית שהרבה אנשים נוטים לבחור בה, מתוך ההנחה שאם משהו חשוב, צריך להגיד אותו ראשון.
  • אפשרות שנייה היא לסדר את הבקשות לפי הסיכוי הגבוה ביותר שהאדם יסכים, כלומר, להתחיל מהבקשות שהכי קל לקבל עליהן "כן". אליעד מדגיש שזו הגישה הנכונה יותר ברוב המקרים, כיוון שהיא יוצרת דינמיקה חיובית של הסכמה כבר מההתחלה.
למה חשוב להתחיל מהבקשה שהכי קל להסכים לה?

אליעד מסביר שאם תתחיל עם הבקשה שהכי קשה להסכים לה - זו שהוא ייטה לסרב לה - אתה למעשה מכניס את האדם השני למצב נפשי של התנגדות. אחרי שהוא כבר אמר "לא", הוא נכנס למצב מנטלי שבו קל לו יותר להמשיך ולומר "לא" גם על דברים שהיה יכול להסכים להם בסיטואציה אחרת.

לעומת זאת, אם אתה מתחיל עם בקשה קלה, משהו שהאדם השני יסכים אליו בקלות, אתה יוצר אצלו דינמיקה של הסכמה. הוא נמצא במצב חיובי, ונוצר אצלו רצף של הסכמה ושל תחושה טובה. במצב כזה גדל מאוד הסיכוי שהוא יסכים גם לבקשות הבאות, אפילו אם הן קצת יותר קשות עבורו או פחות נוחות לו.

לדוגמה, אם חשוב לך מאוד שחבר יסיע אותך מחר לעיר אחרת, אך אתה יודע שהוא לא אוהב לעשות זאת, עדיף קודם לבקש ממנו משהו פשוט יותר, כמו להשאיל לך עט או משהו אחר שברור לך שהוא יסכים לתת לך בקלות. לאחר שאמר "כן" לבקשה הראשונה, יהיה לו קל יותר להסכים גם לבקשות הבאות.

האם תמיד כדאי להתחיל מהבקשה הקלה?

אליעד מציין בבירור שהכלל הזה, למרות שהוא נכון במרבית המקרים, אינו נכון תמיד ב - 100% מהמקרים. ייתכנו סיטואציות בהן דווקא בקשה קשה, שהאדם השני מסרב לה, תוביל אותו להרגיש אי נעימות בעקבות הסירוב. במקרה כזה, ייתכן שהאדם ינסה "לפצות" אותך על הסירוב הראשוני על ידי כך שיסכים לבקשות הבאות שלך, אפילו אם הן לא נוחות לו, רק כדי לא להצטייר כאדם לא נחמד או שלילי.

במילים אחרות, יש גם מקרים הפוכים, שבהם דווקא סירוב ראשוני יכול להוביל להסכמה בהמשך. זו טקטיקה פחות נפוצה אך קיימת, וכדאי להיות מודע לכך שגם זה אפשרי.

מה המטרה האמיתית בסדר הבקשות?

המטרה, לפי אליעד, אינה רק לגרום למישהו לומר לך "כן" על כל דבר, אלא להגדיל את התועלת הכוללת שאתה משיג מהאינטראקציה. המשמעות היא שלפעמים ייתכן שאתה מוכן לקבל "לא" על בקשה מסוימת, אם הדבר יגדיל משמעותית את הסיכוי לקבל "כן" על בקשות אחרות שחשובות לך יותר. במילים אחרות, המטרה הסופית היא להשיג את מירב התועלת האפשרית ולאו דווקא לקבל הסכמה מיידית על כל דבר.

לדוגמה, אם אתה רוצה לקבל אישור על שלוש בקשות אך יודע בוודאות שלא יסכימו לשלושתן, חשוב שתבדוק איזו בקשה חשובה לך באמת, ועל איזו בקשה תהיה מוכן לוותר, ושתמקם אותן בסדר שיגרום לאדם השני להיענות לבקשות שהכי חשובות לך בסופו של דבר.

איך להשתמש בטכניקה הזאת בצורה יעילה?

כדי להשתמש בטכניקה הזאת בצורה נכונה, אליעד מציע לשאול את עצמך לפני שאתה מבקש משהו: "מה הסיכוי שהוא יסכים לכל אחת מהבקשות שלי?" אחרי שבדקת את זה, עליך לסדר את הבקשות באופן הבא:
  • התחל עם הבקשה הקלה ביותר או זאת שיש הכי הרבה סיכוי שהוא יסכים לה.
  • לאחר מכן, הצג את הבקשות בהדרגה, כשהבקשות הקשות יותר מגיעות אחרי שכבר השגת הסכמה על דברים קלים יותר.
  • הימנע להתחיל מבקשה שברור לך שהאדם יתנגד לה באופן מיידי, אלא אם אתה משתמש בכוונה בטקטיקה של לגרום לו להרגיש לא נעים כדי לקבל הסכמה בהמשך, שהיא פחות נפוצה.
הנקודה החשובה שאליעד חוזר עליה שוב ושוב היא שהסדר שבו אנו מסדרים את הבקשות משפיע בצורה משמעותית על תגובת הצד השני, ולכן יש לשים לב אליו באופן מיוחד, בהתאם למטרה הסופית שלנו.
איך לסדר בקשות כדי להגדיל את הסיכוי לקבל תשובה חיובית?

שלום חברים

כאשר מבקשים ממישהו מספר בקשות ורוצים שהוא ייענה להן, חשוב לשים לב לאופן שבו מסדרים את הבקשות. הדרך הנכונה היא להתחיל מהבקשות שיש להן סיכוי גבוה יותר לקבל תשובה חיובית.

למשל, אם יש לך שלוש בקשות ואתה מעריך שעל הראשונה הוא יגיד כן, על השנייה אולי, ועל השלישית לא, אז עדיף להתחיל עם הבקשה שיש לה את הסיכוי הגבוה ביותר לקבל אישור.

למה זה חשוב?

אם נתחיל עם בקשה שמולה האדם נוטה לסרב, יש סיכוי גבוה שהוא ייכנס למצב של שלילה וימשיך לומר לא גם על הבקשות הבאות, אפילו אם היה עשוי להסכים להן בסיטואציה אחרת. לעומת זאת, אם הוא מתחיל באמירת "כן", הוא עלול להיות יותר נינוח ולהסכים גם לבקשות הבאות מתוך תחושת רצף חיובי.

איך זה עובד בפועל?

נניח שאתה מבקש ממישהו לבצע שלוש פעולות. במקום להתחיל מהדבר שהכי חשוב לך, עדיף להתחיל במה שהוא ייטה להסכים לו בקלות. כך תיצור רצף חיובי, מה שיגדיל את הסיכוי שהוא ייענה גם לבקשות הבאות.

כמובן, זה לא תמיד נכון ב - 100% מהמקרים. לפעמים, דווקא אם האדם יסרב מיד לבקשה הראשונה, זה יוריד ממנו לחץ והוא יהיה מוכן יותר להסכים לבקשות הבאות. הכל תלוי בסיטואציה ובאופי האדם שמולך.

איך לבחור את סדר הבקשות?

יש שתי גישות:
  • לסדר את הבקשות לפי מה שהכי חשוב לך, כך שהבקשה הקריטית ביותר תופיע ראשונה.
  • לסדר את הבקשות לפי מה שיש סיכוי גבוה יותר לקבל עליו תשובה חיובית, כדי להגדיל את הסיכוי הכולל לקבל שיתוף פעולה.
המטרה היא לא רק לקבל "כן" אלא להשיג את מירב התועלת מהאינטראקציה. גם אם תקבל סירוב על משהו מסוים, עדיין ייתכן שהגישה הנכונה תוביל להסכמה על דברים אחרים.

לסיכום

שימו לב כיצד אתם מסדרים את הבקשות שלכם - האם לפי סדר החשיבות האישית שלכם, או לפי הסדר שבו תוכלו להגדיל את הסיכוי לקבל כמה שיותר תועלת?

למידע נוסף, היכנסו לאתר EIP.co.il וחפשו מידע על איך לגרום לאנשים להקשיב לכם, איך לתת הנחיות בצורה אפקטיבית, ועוד נושאים קשורים. שיהיה בהצלחה!
סדר המילים במשפט, סדר הבקשות, איך לתת הנחיות לעובדים? איך לבקש ממישהו משהו? איך לתת הוראות? טיפול בהתנגדויות, איך ליצור הסכמה?
להמשיך סירוב לשכנע מישהו איך לגרום למישהו להיענות לבקשה שלך לקבל כמה שיותר אינטראקציה לגרום למישהו משמעותיות תחושה טובה מוחלטות לבקש ממישהו איך לבקש איך לבקש בקשה איך לגרום איך לגרום לה איך לגרום לה להסכים איתך איך לגרום לה לעשות איך לגרום לו איך לגרום לו להסכים איתך איך לגרום למישהו איך לגרום למישהו לא איך לגרום למישהו לא לסרב לך איך לגרום למישהו להיענות לבקשה שלך איך לגרום למישהו להסכים איך לגרום למישהו להסכים איתך איך לגרום למישהו לומר איך לגרום למישהו לומר לך איך לגרום למישהו לומר לך כן איך לגרום למישהו לעשות איך לגרום למישהו לעשות את מה שאתה רוצה איך לגרום למישהי איך למנוע איך למנוע התנגדויות איך למנוע התנגדות איך לנהל איך לנהל אנשי איך לנהל אנשים איך לעשות את מה שאתה רוצה איך לשכנע מישהו איך לשכנע מישהו להסכים איתך איך לשכנע מישהו לעשות התנגדות כיצד לנהל כיצד לנהל אנשים לבקש לבקש בקשה לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה לגרום לה להסכים איתך לגרום לה לעשות לגרום לו לגרום לו להסכים איתך לגרום למישהו לגרום למישהו לא לסרב לגרום למישהו לא לסרב לך לגרום למישהו להיענות לבקשה שלך לגרום למישהו להסכים לגרום למישהו להסכים איתך לגרום למישהו לומר לגרום למישהו לומר לך לגרום למישהו לומר לך כן לגרום למישהו לעשות לגרום למישהו לעשות את מה שאתה רוצה לגרום למישהי להיענות לבקשה שלך להסכים להסכים איתך למנוע למנוע התנגדויות למנוע התנגדות לנהל לנהל אנשים לסרב לעשות את מה שאתה רוצה לשכנע מישהו לשכנע מישהו לא לשכנע מישהו לא לסרב לשכנע מישהו לא לסרב לך לשכנע מישהו להסכים לשכנע מישהו להסכים איתך לשכנע מישהו לומר לשכנע מישהו לומר לך לשכנע מישהו לומר לך כן לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה מישהו להסכים איתך מנהל ניהול ניהול אנשים רצון תקשורת תקשורת בין אישית תקשורת בינאישית תקשורתיות
עצלנות, דחיינות, איך לא להיות עצלן? איך לא לדחות דברים? איך לעשות את מה שאתה רוצה? איך לא לעשות את מה שאתה לא רוצה לעשות? עצלנות טובה, עצלנות רעה, להקשות על עצמך, להקל על עצמך, שינוי התנהגות, שינוי הרגלים, מניעות, התנגדויות
עצלנות, דחיינות, איך לא להיות עצלן? איך לא לדחות דברים? איך לעשות את מה שאתה רוצה? איך לא לעשות את מה שאתה לא רוצה לעשות? עצלנות טובה, עצלנות רעה, להקשות על עצמך, להקל על עצמך, שינוי התנהגות, שינוי הרגלים, מניעות, התנגדויות
... דחיינות, איך לא להיות עצלן? איך לא לדחות דברים? איך לעשות את מה שאתה רוצה? איך לא לעשות את מה שאתה לא רוצה לעשות? עצלנות טובה, עצלנות רעה, להקשות על עצמך, להקל על עצמך, שינוי התנהגות, שינוי הרגלים, מניעות, התנגדויות איך להשתמש בעצלנות כדי להפסיק לדחות דברים? אנשים רבים נאבקים עם עצלנות ודחיינות, מתלבטים כיצד לעשות יותר את מה שהם רוצים ופחות את מה שהם אינם רוצים ...
רצון חופשי לעשות כרצונך, לעשות רק מה שאתה רוצה, אני עושה רק את מה שאני רוצה, של מי הרצון הזה? איך נוצר רצון? האם רצונך כרצונך? למה אני רוצה משהו? האם יש לי בחירה חופשית? מהי בחירה חופשית? לעשות את מה שאתה רוצה, לשלוט ברצון
רצון חופשי לעשות כרצונך, לעשות רק מה שאתה רוצה, אני עושה רק את מה שאני רוצה, של מי הרצון הזה? איך נוצר רצון? האם רצונך כרצונך? למה אני רוצה משהו? האם יש לי בחירה חופשית? מהי בחירה חופשית? לעשות את מה שאתה רוצה, לשלוט ברצון
... חופשי לעשות כרצונך, לעשות רק מה שאתה רוצה, אני עושה רק את מה שאני רוצה, של מי הרצון הזה? איך נוצר רצון? האם רצונך כרצונך? למה אני רוצה משהו? האם יש לי בחירה חופשית? מהי בחירה חופשית? לעשות את מה שאתה רוצה, לשלוט ברצון האם אדם שעושה רק מה שהוא רוצה הוא בעל בחירה חופשית? אליעד כהן פותח בשאלה משמעותית: האם אדם שעושה תמיד רק מה שהוא ...
בקשות במערכות יחסים, לבקש בקשה מוגדרת, לבקש בקשה מדידה, איך לבקש ממישהו משהו? הגדרת מטרות מוגדרות, מטרות מדידות, בקשה לא מוגדרת, בקשה לא מדידה, לקחת אחריות על הרגשות שלך, לקיחת אחריות בזוגיות, לבקש ממישהו להשתנות
בקשות במערכות יחסים, לבקש בקשה מוגדרת, לבקש בקשה מדידה, איך לבקש ממישהו משהו? הגדרת מטרות מוגדרות, מטרות מדידות, בקשה לא מוגדרת, בקשה לא מדידה, לקחת אחריות על הרגשות שלך, לקיחת אחריות בזוגיות, לבקש ממישהו להשתנות
... במערכות יחסים, לבקש בקשה מוגדרת, לבקש בקשה מדידה, איך לבקש ממישהו משהו? הגדרת מטרות מוגדרות, מטרות מדידות, בקשה לא מוגדרת, בקשה לא מדידה, לקחת אחריות על הרגשות שלך, לקיחת אחריות בזוגיות, לבקש ממישהו להשתנות איך לבקש בקשות ברורות ומדידות במערכות יחסים? כאשר אתם מבקשים בקשה ממישהו אחר או כשמישהו מבקש מכם בקשה, חשוב מאוד לשים לב האם ... מעורפלת שנתונה לפרשנות אישית. המטרה היא למנוע אי - הבנות, מריבות, ואכזבות במערכות יחסים. כאשר הבקשה מדידה וברורה, קל לדעת אם היא התקיימה או לא, וכך ניתן להימנע ... לא. כאשר בקשות הן מהסוג הזה, האדם יכול להסכים או לסרב, והדברים הם ברורים לשני הצדדים. אם האדם לא ביצע את הבקשה, אפשר לדעת זאת בצורה חד - משמעית, וכך להימנע מאכזבות מיותרות. ... אני רוצה שתהיה אווירה נעימה בבית, ניתן לבקש אני מבקש שכאשר יש בעיה, נדבר עליה בצורה רגועה, בלי להרים את הקול. במקום לבקש שתתייחס אליי יפה, אפשר לומר אני מבקש שתגיד לי שלום כשאתה נכנס הביתה. במקום לומר אני לא רוצה להרגיש שאתה כועס עליי, עדיף ... שניתן למדוד בבירור, ובכך לשפר את התקשורת וליצור תחושת בהירות ואמון. לסיכום, כיצד לבקש נכון ממישהו להשתנות או לבצע פעולה מסוימת? הקפידו לבקש דברים מדידים, ספציפיים וברורים. הימנעו מבקשות שנוגעות לרגשות או תחושות סובייקטיביות של האדם האחר. קחו אחריות מלאה על ... שניתן למדוד ולבדוק אם היא מתבצעת או לא. איך לבקש ממישהו להשתנות? איך לנסח בקשה מדידה וברורה? לקיחת אחריות על הרגשות שלך איך למנוע אכזבה בזוגיות? להאשים אחרים ברגשות שלך לבקש בקשות ברורות בזוגיות איך לגרום למישהו להבין את הבקשה שלך? איך לבקש בקשות בצורה מדויקת ומובנת כאשר אתם מבקשים ממישהו בקשה, או כשמישהו מבקש מכם משהו, חשוב לשים לב האם הבקשה היא ברורה, ... אני רוצה להרגיש שאתה לא כועס עליי, אפשר לבקש אני מבקש שאם אתה כועס עליי, תאמר לי את זה ישירות ולא תשתמש ברמזים. סיכום - איך לבקש בצורה אפקטיבית? כאשר מבקשים ממישהו משהו, מומלץ לבדוק: האם הבקשה ספציפית וברורה? האם ניתן למדוד אם היא התקיימה או לא? ... על תחושות סובייקטיביות? למידע נוסף על איך לבקש בקשות בצורה אפקטיבית, איך לנהל מערכות יחסים בצורה חכמה, איך להימנע מריבים ואיך לתקשר בצורה ברורה, הכנסו לאתר EIP.co.il. מושגים קשורים לחיפוש באתר: איך לבקש בקשות בצורה נכונה איך למנוע מריבות במערכות יחסים איך לתקשר בצורה ברורה איך לגרום למישהו להבין אותך איך לגרום לאנשים לכבד את הבקשות שלך לבקש ממישהו שיכבד אותך, לבקש ממישהו שיאהב אותך, לבקש ממישהו שיתייחס אליך יפה, לבקש ממישהו שיתייחס אליך בכבוד,
מנהל כפסיכולוג, איך להיות מנהל טוב? למה מנהל צריך להיות פסיכולוג? תכונות אופי של מנהל טוב, איך לנהל עובדים? איך לנהל אנשים? מהן תכונות האופי הנדרשות ממנהל? האם אני מתאים לנהל? האם אני יכול להיות מנהל? יעוץ ארגוני, פסיכולוג ארגוני
מנהל כפסיכולוג, איך להיות מנהל טוב? למה מנהל צריך להיות פסיכולוג? תכונות אופי של מנהל טוב, איך לנהל עובדים? איך לנהל אנשים? מהן תכונות האופי הנדרשות ממנהל? האם אני מתאים לנהל? האם אני יכול להיות מנהל? יעוץ ארגוני, פסיכולוג ארגוני
מנהל כפסיכולוג, איך להיות מנהל טוב? למה מנהל צריך להיות פסיכולוג? תכונות אופי של מנהל טוב, איך לנהל עובדים? איך לנהל אנשים? מהן תכונות האופי הנדרשות ממנהל? האם אני מתאים לנהל? האם אני יכול להיות מנהל? יעוץ ארגוני, פסיכולוג ארגוני למה מנהל טוב חייב להיות פסיכולוג טוב? מנהל טוב, לפי אליעד כהן, הוא לא רק מי שנותן הוראות ומוודא שהמשימות מתבצעות, אלא מי שיודע להבין ולנתח לעומק את העובדים שלו. מנהל טוב חייב להיות גם פסיכולוג, כי בני אדם הם לא רובוטים. בני אדם אינם מגיבים רק לפקודות, אלא מושפעים ממערכת הפעלה מורכבת הרבה יותר - המערכת הרגשית שלהם. אם אתה מנהל ואינך מבין פסיכולוגיה או את המנגנונים הרגשיים של העובדים שלך, יהיה לך קשה מאוד להשיג את התוצאות הרצויות. מה ההבדל בין ניהול עובדים לניהול מכונות? לפי אליעד, כשמנהל מפעיל מכונה, הוא פשוט לומד את ההוראות של המכונה או הכלי הטכני: איך להפעיל רכב, איך להטיס מטוס, איך להפעיל ציוד מכני. אבל כשמדובר בניהול עובדים, המצב שונה לחלוטין. העובד הוא לא מכונה טכנית, אלא בן אדם עם רגשות, פחדים, תסביכים, אגו וחששות. אם אתה מנהל עובדים ולא יודע איך לזהות מה מניע או חוסם אותם, אתה לא יכול להוביל אותם להצלחה. אליעד נותן דוגמה מעולם הטיסה - אם אתה מתחרה במרוץ טיסה אבל אינך מבין איך המטוס שלך פועל, אין סיכוי שתנצח, והסיכון הוא שהמטוס יתרסק. באותו אופן, אם אתה מנהל עובדים בלי להבין את המנגנונים הפסיכולוגיים שלהם, אתה עלול להיכשל במשימת הניהול. למה תפקידו של מנהל הרבה יותר מורכב מנתינת פקודות? לפי אליעד, מנהל טוב אינו רק מפקח שנותן הנחיות ודואג שיבוצעו. מנהל אמיתי צריך לדאוג לכך שהעובדים יצליחו לעבוד יחד, שיהיה ביניהם שיתוף פעולה ולא יהיו מריבות או מתחים. לשם כך, הוא חייב להיות מסוגל להבין למה עובד מסוים לא מצליח לבצע את ... אולי העובד סובל מפחד מכישלון, אולי הוא עצלן, אולי הוא רב עם אשתו, או שיש לו בעיה של רגשי נחיתות או אגו מוגזם. מנהל טוב מזהה את הסיבות לכך שהעובדים שלו לא מתפקדים כראוי ויודע כיצד לטפל בהן בצורה נכונה. איך פסיכולוגיה מסייעת למנהל לפתור קונפליקטים בין עובדים? אליעד מסביר שקונפליקטים בין עובדים הם חלק בלתי נפרד מהחיים בארגון. מנהל טוב חייב לדעת להיות מגשר בין העובדים. אך להיות מגשר זה למעשה להיות פסיכולוג: המנהל חייב להבין לעומק את התסביכים והבעיות של כל צד, להבין את המניעים הרגשיים והפסיכולוגיים מאחורי ההתנהגות של כל עובד, ואז למצוא את הדרך לגרום להם לשתף פעולה ולפתור את הבעיה. ככל שהמנהל מבין טוב יותר את העובדים שלו, הוא יכול לגשר ביניהם בצורה יעילה יותר, ליצור הרמוניה ולשפר את תפקוד הארגון. איך מנהל יכול לגרום לעובדים לבצע את משימותיהם? כדי לגרום לעובדים לבצע משימות, המנהל חייב לדעת כיצד המנגנון הרגשי שלהם עובד. הוא צריך להבין מה גורם לעובדים לכעוס, מה מרגיע אותם,
אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל?
אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל?
... למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל? מה הדבר הכי חשוב בניהול עובדים? הדבר הכי חשוב בניהול עובדים הוא להבין שעובדים הם בני אדם, וכדי להצליח בניהול, צריך להבין את המוח האנושי. עובדים הם למעשה סוג של רובוט אנושי, שפועל על פי מערכת הפעלה קבועה שמטרתה להרגיש טוב ולהימנע מהרגשה רעה. ניהול מוצלח של עובדים הוא בעצם ניהול מוצלח של בני אדם, ולכן מי שרוצה לנהל עובדים צריך ללמוד לעומק כיצד עובד המוח האנושי באופן כללי. האם עובדים הם באמת ... הזו, תוכל להבין מה מניע את העובדים שלך ואיך לתקשר איתם בצורה אפקטיבית. למה לא כדאי לחפש שיטות ניהול מיוחדות לעובדים? אליעד מדגיש שלא צריך לחפש שיטות מיוחדות לניהול עובדים, אלא פשוט להבין שמדובר בבני אדם רגילים, וללמוד באופן כללי כיצד עובד ... ספציפיות לתמרץ או לתגמל עובדים הוא חסר תועלת, כי השורש הוא הבנת ההתנהגות האנושית עצמה. במקום ללמוד איך לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב, עדיף ללמוד איך אנשים חושבים, איך נוצרת מוטיבציה, איך נוצר פחד, ואיך אנשים מקבלים החלטות באופן כללי. איך יכול להיות שמנהל לא יודע לנהל עובדים? לא ייתכן מצב שבו מנהל לא מבין בני אדם ובכל זאת מצליח בניהול עובדים. מי שלא טוב במערכות יחסים בין - אישיות, לדוגמה, ביחסים עם בני הזוג, עם הילדים או עם לקוחות, יתקשה מאוד לנהל עובדים בצורה מוצלחת. תקשורת בין - אישית לקויה היא הבסיס לכישלון בניהול עובדים, מכיוון שניהול עובדים תלוי לחלוטין ביכולת של המנהל להבין ולתקשר עם בני אדם אחרים. איך בדיוק לומדים לנהל עובדים טוב יותר? לפי אליעד, הדרך היעילה ביותר ללמוד
הערכת ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק
... שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק וכאן נסביר איך לפעול במקרה שבו עובד לא מספק את ... יביא. לדוגמה נניח שהארגון לא מצליח לייצר מכירות. ואז באים למנהל המכירות ומנסים להבין למה אין מכירות. ואז אותו מנהל מכירות כל הזמן שם את האחריות אצל גורמים אחרים. לדוגמה, אין מכירות כי מנהל השיווק אשם, כי השיווק לא טוב, הלידים לא טובים, הלקוחות לא רלוונטיים, התמחור לא ... לשים את האחריות? כי השאלה היא לא איך להאשים את העובד, ואיך לגרום לעובד לקחת אחריות, אלא קודם כל איך לדעת מי אחראי. ורק אחר כך להבין איך לפעול מול ... מסגרת האחריות והסמכויות שיש לו. לדוגמה, נניח במקרה הנל שמנהל המכירות מאשים את מנהל השיווק וכיוב, בכך שאין מכירות, עלינו למדוד את מנהל המכירות, האם הוא עושה את תפקידו כמנהל מכירות בצורה אופטימאלית? שאינה קשורה לתוצאות של תהליך המכירה. ואיך למדוד את מנהל המכירות, האם הוא עושה את תפקידו על הצד הטוב ביותר? תשובה: עלינו להתבונן בפעולות ... תוצאות יותר טובות, ביחס לסמכות ולאחריות של אותו עובד ואותו מנהל מכירות כנל. אבל אם אנחנו חושבים שאותו מנהל מכירות, כן יכול לעשות פעולות יותר טובות במסגרת התהליך ותחומי האחריות שלו, הרי שגם ...
ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר?
ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך ... מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר? וכאן נסביר מה תפקידו של מנהל מכירות? ונדבר על אחד מההבדלים שבין מנהל המכירות לבין איש המכירות ונסביר מה ההבדל שבין מנהל מכירות לאיש מכירות? ומה תכונות האופי הנדרשות ממנהל מחלקת מכירות, בשונה מהתכונות הנדרשות מאיש מכירות. ויש בזה כל מיני היבטים, לדוגמה שאיש המכירות אחראי רק על עצמו ומנהל המכירות כנראה אחראי על כמה אנשי מכירות וכיוב. אבל עוד הבדל אחד מרכזי שצריכים לזכור הוא, שאיש המכירות אחראי בעיקר על למכור. אבל מנהל המכירות אחראי על לנהל את תהליכי המכירה, שזו פעולה שהיא לא של מכירה לכשעצמה. ואני אסביר. איש מכירות, עובד בלמכור. הוא פוגש לקוחות ומוכר ... לו. זה בגדול, למרות שזה לא מדויק, אבל זה בגדול. ניהול מחלקת מכירות על ידי מנהל מכירות, זה אומר לא רק אחריות כללית על אנשי המכירות ואחריות על כך שבסופו של תהליך יהיו מכירות, אלא גם זה אומר שמנהל המכירות צריך לעשות תהליכי ניתוח ובקרה של תהליכי המכירה. כי יש את החלק של למכור בפועל, דהיינו, תקשורת בין אישית עם לקוח שבה צריכים למכור ללקוח. אבל יש גם חלק של ניתוח ובקרה של תהליכי המכירה, שבה צריכים לדעת לנתח את המידע ... וכך הלאה עד השלב שבו נסגרה עסקה באופן סופי. ומנהל המכירות אמור לדעת לעשות בקרות ואנליזות על תהליכי המכירה, לנסות לנתח את התהליך של קבלת הליד ולראות איך הוא משפר את ... הזה של ניתוח תהליכי המכירה, הוא לא דורש רק יכולת תקשורת בין אישית של מכירה מול לקוח, שאת זה עושה בעיקר איש המכירות, אלא הוא דורש גם את היכולת להסתכל על כל התהליך מבחוץ ולקחת את כל ... נדרש בעיקר למכור ללקוחות ולסגור עסקאות. אבל ממנהל המכירות לא נדרש רק לגרום לאנשי המכירות למכור יותר, אלא נדרש גם לראות מבחוץ את כל תהליך המכירה ולדעת לנתח אותו ... של תהליך המכירה. ולשם כך לא נדרשות רק יכולות תקשורת בין אישית, אלא נדרשות גם יכולות ניתוח, דיוק, בקרה, איסוף נתונים, ניתוח נתונים, הסקת מסקנות וכולי. ...
יעוץ למנהלים, יעוץ זוגי, איך לשאול שאלה בצורה נכונה? איך לשאול עובד שאלה? איך לדבר עם אנשים? תקשורת בין אישית, איך לגרום למישהו לומר לך את האמת? איך לדבר עם עובדים? איך לנהל עובדים? חינוך ילדים, זוגיות
יעוץ למנהלים, יעוץ זוגי, איך לשאול שאלה בצורה נכונה? איך לשאול עובד שאלה? איך לדבר עם אנשים? תקשורת בין אישית, איך לגרום למישהו לומר לך את האמת? איך לדבר עם עובדים? איך לנהל עובדים? חינוך ילדים, זוגיות
... למנהלים, יעוץ זוגי, איך לשאול שאלה בצורה נכונה? איך לשאול עובד שאלה? איך לדבר עם אנשים? תקשורת בין אישית, איך לגרום למישהו לומר לך את האמת? איך לדבר עם עובדים? איך לנהל עובדים? חינוך ילדים, זוגיות איך לשאול שאלות ... האמת בלבד ולא שיפוט או חיפוש אשמים. צריך לשדר לצד השני, גם במילים וגם בטון, את ההכרה בכך שכל תשובה תתקבל בלי ביקורת שלילית אוטומטית. לדוגמה, מנהל ששואל עובד למה הוא איחר לעבודה - אם הוא מראש החליט שהאיחור אינו מוצדק, השאלה תיאמר בטון שיפוטי והעובד כנראה ירגיש מותקף וישקר או ימצא תירוצים. לעומת זאת, אם המנהל חושב בתוכו שייתכן שיש סיבה מוצדקת, שהעובד ... חזרו והבהירו לו בצורה ברורה שאתם לא שופטים אותו. היו עקביים: גם אם התשובה לא נעימה לכם, אל תגיבו מיד בכעס אלא קודם כל נסו להבין. האווירה של תקשורת פתוחה מאפשרת לאנשים לומר את האמת מבלי חשש, וכך נוצרת מערכת יחסים מבוססת אמון והבנה. התמודדות עם פחד משאלות ישירות איך לברר אמת בלי ליצור ריחוק איך מייצרים תקשורת פתוחה ביחסים דרכים לקבל את עצמך ואת האחר ללא ... בכל זאת ולסכן את האווירה, או לא לשאול בכלל כדי לא ליצור לחץ? אך מעבר לשתי אפשרויות אלה, קיימת אפשרות שלישית שמאפשרת לברר את האמת בלי לעורר התנגדות מיותרת. האם באמת חייבים לבחור בין ... אם באמת יש בו רצון לדעת את האמת בלי לייצר עימות, הצד השני עלול להרגיש בכך ולהיות מוכן יותר לשתף פעולה. דוגמה עם עובד שמאחר לעבודה: למה איחרת? מנהל עשוי לשאול את עובדיו למה איחרת לעבודה? כאשר ... העובד מרגיש אוטומטית מותקף. במצב כזה סביר שהעובד ימצא תירוצים, ישקר, או ינסה להגן על עצמו בכל דרך אפשרית כדי לא להיענש. לעומת זאת, אם המנהל אומר לעצמו: אולי קרה לעובד משהו מוצדק, אולי ... להבין, השיחה תתחיל אחרת לגמרי. השאלה תיאמר בטון פחות מאשים, העובד ירגיש בנוח להודות באמת (אולי הוא נתקע בפקק, אולי יש לו בעיה משפחתית), והמנהל יוכל להתייחס ברוגע למצב האמיתי במקום לעורר ... לשנות או להמציא תירוצים. אבל אם הוא מבין שהתשובה מכל סוג שהיא תתקבל בהבנה, הוא ימצא פחות סיבה לשקר וירגיש בטוח לשתף בפרטים. האם זה אומר שצריך להסכים עם כל דבר? לא בהכרח. זה לא אומר שצריכים להסכים עם האיחורים, עם אי - הכנת שיעורים או עם ... האלה, המפתח הוא לאפשר לצד השני לענות בלי להרגיש שופטים אותו לחומרה. התמודדות עם פחד משאלות ישירות איך לברר אמת בלי ליצור ריחוק איך מייצרים תקשורת פתוחה ביחסים דרכים לקבל את עצמך ואת האחר ללא ... נכון יפה אז אני אשקר אותך אני אסתיר ממך מידע אני אתחמק אני אתן לך תשובות שאתה רוצה לשמוע וכו. אני אתן סתם דוגמה בנאלית בסדר נגיד לדוגמה אתה מנהל עכשיו העובד שלך נגיד הוא מאחר לעבודה עכשיו ...
איך לגרום למישהו לא לשקר לך? איך לגרום למישהו לומר לך את האמת? איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לגרום למישהו לדבר איתך בכנות? איך לגרום למישהו להודות בבגידה? איך לגרום למישהו להודות בגניבה? איך לגרום למישהו להודות בטעות? איך למנוע ממישהו להסתיר ממך מידע? איך לחקור עובד? איך לגרום לילד לא לשקר? לספר לך את האמת, לגלות לך את האמת, לומר לך את האמת
איך לגרום למישהו לא לשקר לך? איך לגרום למישהו לומר לך את האמת? איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לגרום למישהו לדבר איתך בכנות? איך לגרום למישהו להודות בבגידה? איך לגרום למישהו להודות בגניבה? איך לגרום למישהו להודות בטעות? איך למנוע ממישהו להסתיר ממך מידע? איך לחקור עובד? איך לגרום לילד לא לשקר? לספר לך את האמת, לגלות לך את האמת, לומר לך את האמת וכאן אבאר, למה אנשים משקרים? וכיצד באפשרותך לגרום למישהו לומר לך את האמת ולא לשקר לך? כי יש הרבה מאוד מצבים, שבהם אתה מנסה לברר משהו ולקבל ממישהו מידע בנושא מסוים, ואתה מרגיש שהוא לא אומר לך את כל האמת. ... להוציא ממישהו מידע, כדי להשתמש במידע הזה, נגדו, לאחר מכן. שאז ברור שאותו האדם ינסה לשקר לך. והשאלה היא, איך לגרום למישהו לומר לך את האמת? ואיך לגרום למישהו לא לשקר לך? וכאן מדובר, על מקרים שבהם האדם השני, משקר לך באופן מודע ובכוונה. כי על מקרים שבהם האדם משקר לך בטעות, לא נדון כאן כעת. אלא רק על שקר באופן מודע, איך למנוע ממישהו להסתיר ממך מידע? ומי שיתבונן יראה, כי הסיבה שהאדם משקר, היא רק משום שהוא מפחד, מהתחושה השלילית שהוא חושב שעלולה לקרות לו, בעקבות סיפור האמת. כי כל אדם רוצה ... את האמת כפי מה שהיא, יגרום לו להרגיש פחות טוב כלפי עצמו, הוא לא יספר את האמת. שזה בעצם אומר, שאם ברצונך לגרום למישהו לא להסתיר ממך מידע, אז לפני שאתה מדבר איתו, עליך להבין עם עצמך, איזה דברים רעים אתה חושב, שהאדם השני חושב, שיכולים לקרות לו, אם הוא יספר לך את האמת, את ... ואנחנו ננסה לשלול ולהפריך את הנחות היסוד האלו שלו, בצורה מובנית ומסודרת. וכיוב לגבי כל מקרה שבו רוצים לגרום למישהו להודות במשהו. כגון לגרום לבן זוג להודות בבגידה, לגרום לעובד להודות בגניבה, לגרום לבעל עסק להודות שהוא רימה אותך, לגרום לבעל מקצוע להודות שהוא עקץ אותך, לגרום ... שלפעמים האדם חושש לומר את האמת, כי הוא חושב שלא יאהבו אותו בצורה כלשהי, אם הוא יאמר את האמת. ולכן, הדרך לגרום למישהו לספר את האמת במלואה, היא רק על ידי זה שהוא יבין שאוהבים אותו באמת, כפי מה שהוא וללא שום תנאי. וכאשר האדם מבין שאוהבים אותו, גם בלי קשר למה שקרה, על ידי זה הוא ... את המידע בדרך עקיפה, באמצעות שאלות על דברים אחרים, שמהם ניתן להסיק את המידע שרוצים להסיק. או באמצעות זה שמנהלים איתו שיחה על משהו אחר, שהוא מרגיש איתו בנוח. ותוך כדי זה שואלים אותו כבדרך אגב, לגבי הנושא שרוצים וכיוב. ועוד אוסיף, כי לפעמים האדם לא מספר את האמת (גם ...
דייטים ויצירת זוגיות, איך להצליח בדייט? על מה לדבר בדייט? איך ליצור משיכה בדייט? איך להגיע לדייט שני? נושאי שיחה לדייט, איך לעשות למישהו טוב? לפתח שיחה בדייט, לגרום למישהו לומר לך תודה, מה לשאול בדייט? לגרום למישהו לרצות אותך
דייטים ויצירת זוגיות, איך להצליח בדייט? על מה לדבר בדייט? איך ליצור משיכה בדייט? איך להגיע לדייט שני? נושאי שיחה לדייט, איך לעשות למישהו טוב? לפתח שיחה בדייט, לגרום למישהו לומר לך תודה, מה לשאול בדייט? לגרום למישהו לרצות אותך
... שני? נושאי שיחה לדייט, איך לעשות למישהו טוב? לפתח שיחה בדייט, לגרום למישהו לומר לך תודה, מה לשאול בדייט? לגרום למישהו לרצות אותך איך להצליח בדייט וליצור משיכה אמיתית? אליעד כהן מסביר לעומק מה הדרך הנכונה להצליח בדייט, איך לדבר בצורה ... חשוב לא רק לאכול את הפיצה אלא ליצור חוויה משותפת. תפקידך הוא לגרום לה ליהנות יותר מהחוויה כשהיא איתך מאשר לבד או עם מישהו אחר. אם היא לא חווה משהו מיוחד איתך, היא לא תראה בך פרטנר מעניין ... אינפורמטיביות לשיחות רגשיות וחווייתיות. הוא נותן דוגמה ספציפית כיצד לנהל שיחה על נושא כמו צפייה בסדרה בית הנייר: במקום לדבר רק על אירועים טכניים בסדרה, יש לדבר על מה שהבחורה מרגישה לגבי ... יוצר אצלה חוויה רגשית חיובית חדשה, ומשדר לה שאתה מישהו שיכול לגרום לה לחוות יותר רגש וכיף. כיצד לגרום למישהו להרגיש טוב בשיחה? אליעד מדגיש שהמטרה העיקרית בדייט היא לגרום לצד השני להרגיש טוב, ושירצה להמשיך את השיחה איתך. ... על מה לדבר בדייט כדי ליצור משיכה? איך להפוך ידידות לזוגיות? איך לגרום למישהו להרגיש טוב בשיחה? למה עצות לדייטים לא עובדות? איך להגיע לדייט שני ושלישי? טיפים לדייט, איך להתנהג בדייט? איך לעשות לה טוב? איך לעשות לו טוב? לגרום לה לשאול שאלות, לגרום לו לשאול שאלות, לגרום לו להימשך אליך, לגרום לה להימשך אליך, למה העצות לא עובדות? האם העצות טובות או רעות? פעילויות לדייט, איך לעשות דייט? איפה לקבוע דייט? מה עושים בדייט? מה זה דייט מוצלח? מטרות לדייט, לגרום לה לרצות לפגוש אותך שוב, לגרום לו לרצות לפגוש אותך שוב, תחביבים בדייט, תחומי עניין משותפים בדייט, להרשים אותה בדייט, להרשים אותו בדייט, איך ליצור ... ידידה לבת זוג? איך להפוך ידיד לבן זוג? מיומנויות שיחה מתקדמות, תקשורת בין אישית למתקדמים, שתילת מחשבות בדייט, לשתול מחשבות בדייט ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לבקש בקשה? איך לגרום למישהו לומר לך כן? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו לעשות את מה שאתה רוצה? איך לגרום למישהו להיענות לבקשה שלך? איך לגרום למישהו לא לסרב לך? איך למנוע התנגדות? איך לנהל אנשים? תקשורת בין אישית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי למציאת זוגיות, מאמן מכירות, אימון אישי לנוער ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1719 שניות - עכשיו 24_06_2025 השעה 23:16:42 - wesi1