... שהתמחור יהיה משתלם מאוד כדי לא לפגוע באפשרויות רווח אחרות. איך עצמאי יכול להבטיח עסקה טובה יותר? הדרך הטובה ביותר להבטיח עסקה רווחית היא הגדלת הביקוש לשירותים שלך. ככל שיש יותר לקוחות פוטנציאליים, כך קטן הלחץ לסגור עסקה בכל מחיר וגדל הכוח של העצמאי לבחור את העסקאות המשתלמות ביותר. אליעד מדגים מקרה בו ...
... מנסים לגרום ללקוחות להגיע לעסק, לגרום ללקוחות להתעניין במוצר, לגרום ללקוחות לבקש מידע נוסף וכולי, לתהליך הזה נקרא שיווק. תהליך שבו אנחנו רוצים ליצור ביקושים ולהגדיל ביקושים של העסק שלנו. וברגע שהלקוחות כבר פנו לעסק שלנו, דרך האינטרנט, בטלפון, הגיעו פיזית לחנות וכיוב, הרי שכאן מתחיל תהליך של מכירה, על ידי ...
...בכל פעם שאתה קורא. הוא מדגיש שאם ההבנה שלך נשארת אותו הדבר בדיוק, כנראה לא התקדמת מספיק. דווקא התחושה שההבנה שלך מתחדדת, מתעמקת ומשתנה מקריאה לקריאה, היא אינדיקציה לכך שאתה בכיוון הנכון אל ההבנה העמוקה והמדויקת שאליעד מכוון אליה. מהי הדרך היעילה ביותר לקרוא את הספר להיות אלוהים? אליעד כהן מציע לקרוא את הספר בצורה מתמשכת, לחזור עליו מספר פעמים, ובכל פעם להתמקד בהעמקת ההבנה של רעיון מסוים או היבט מסוים המוצג בספר. הוא ממליץ לא להסתפק בקריאה אחת בלבד...
...לאדם להיות מוכן להקריב הכל למען המטרה שלו. לדוגמה, אדם שלא מוכן לעבוד בשום מקום אחר, לא מוכן אפילו להגיש מועמדות לעבודה, כי הוא רוצה שהמעסיק יפנה אליו מיוזמתו בלבד. הרצון החזק במקרה זה הוא סוג של כוח משיכה קיצוני, כי האדם משדר ליקום שהוא מוכן לסבול מאוד עד שהמטרה תושג, מה שלעיתים יכול להביא להגשמת המטרה באופן יוצא דופן, בלתי מוסבר, ואפילו בצורה שנראית כנס או כמשהו על - טבעי. כיצד אליעד כהן ממחיש את העיקרון בעזרת גיוס בחורי ישיבות? אליעד מביא כדוגמה...
...יכול ללמוד את הדבר הזה? האם באמת הדבר הזה גדול עליך? האם אתה באמת לא מסוגל להפיק ממנו שום הנאה? בא ואני אראה לך, איך כן באפשרותך ללמוד אותו, ואיך כן באפשרותך להפיק ממנו תועלת והנאה. בקיצור, הרעיון הוא, שכאשר מישהו לא רוצה לעשות משהו כי הוא חושב שעשיית הדבר הזה תעשה לו רע, במקרה כזה האפשרויות השגויה היא, להילחם בו שיעשה דווקא את מה שהוא לא רוצה לעשות. והאפשרות הטובה היא, לבוא בגישה שאנחנו מאפשרים לו לעשות, גם את מה שהוא חושב שעושה לו רע. ושאנחנו רוצים...
...סתירה גדולה, מכיוון שאפשר לראות ברחוב אנשים רבים שמסירים או מזיזים את המסכה כדי לעשן סיגריות. זו דוגמה מצחיקה ואבסורדית, שממחישה את חוסר ההיגיון שבחוקי המסכות לכאורה, כיוון שברור שהסיגריה עצמה מזיקה הרבה יותר לבריאות מאשר הסיכון שבאי - עטיית מסכה. אדם שמעשן בוודאות יסבול מנזקי עישון משמעותיים, וסביר להניח שימות או יחלה ממנה, ואפילו יהרוג את אלו שסביבו באמצעות עישון פסיבי. ובכל זאת, המדינה לא עושה מספיק בנושא זה, בעוד היא מאוד נחושה בעניין עטיית המסכות...
...שהאדם החכם הולך ומובל אחרי הכלב שהוא כביכול נחשב לפחות חכם מהאדם. וכל זה משום שביכולת הספציפית של הראייה, אותו הכלב נחייה רואה טוב יותר מאשר האדם החכם העיוור שהולך אחריו. ואם נתבונן על השכל שיש בדבר הזה, נראה כי אנחנו בעצם רואים כאן סוג של היפוך היוצרות. כי מצד ההיגיון, הרי שהיה ראוי שהאדם יוביל את הכלב. וזה משום שהאדם הוא יותר חכם מהכלב. וכאשר אדם בריא שרואה כרגיל, לוקח את כלבו לטיול, אכן בעל הבית של הכלב, הוא זה שמשגיח על הכלב, שהכלב לא ירוץ לכביש...
...לו אותם בצורה מפורשת. כאשר אתה שואל בת זוג, מה את רוצה ליום הולדת? והיא אומרת לך בדיוק מה לקנות לה, היא אמנם תקבל מתנה שהיא רוצה, אבל לא תקבל את החוויה הרגשית שהיא מחפשת. היא רוצה שתרגיש אותה, שתבין אותה, שתדע בדיוק מה היא רוצה, מבלי שתיאלץ לומר זאת במפורש. הרצון שלה הוא שתבחר את המתנה בעצמך, מתוך הבנה עמוקה של הצרכים והרצונות שלה, כדי להרגיש שאתה באמת אוהב ומכיר אותה. לדוגמה, אם תבקש מחברה שלך לעשות לך מסאז, והיא תעשה זאת רק כי ביקשת, זה עשוי להרגיש...
...של פרסומת, מסרים סמויים בפרסומות, טכניקות פרסום, להשפיע על צרכנים, איך לנתח פרסומות? ניתוח תוכן של פרסומות, פרסומת orange איך פרסומות מנצלות את התת - מודע כדי להשפיע על הצרכנים? הסיכום הבא מתאר באופן מפורט כיצד פרסומות משתמשות בטכניקות NLP ומסרים סמויים כדי להשפיע על הצרכנים, על פי הניתוח של אליעד כהן. הדוגמה המרכזית המנותחת כאן היא פרסומת של חברת סלולר ישראלית (Orange), שהסיסמה שלה היא: בכל העולם המשפחה תמיד באה לפני הכל, גם אצלנו. מה הכוונה במשפט...
...טלפוני וכיוב. אבל כאן אנחנו מדברים על מקרה שבו מתאם הפגישות, רוצה לתאם פגישה פיזית של הלקוח עם מנהל המכירות אבל הלקוח מתנגד להגיע לפגישה פיזית, והוא מבקש בעצם לקבל עוד מידע בטלפון וכיוב. אז איך בעצם נגרום ללקוח להגיע לפגישה ואיך לתאם פגישה עם הלקוח? אז בעיקרון צריכים להסתכל על הדברים בצורה הבאה: אנחנו רוצים למכור ללקוח מוצר. המוצר הוא הפגישה. הלקוח לא רוצה לרכוש את המוצר. זה יכול לנבוע מכמה סיבות אפשריות. ועלינו לנסות להבין, מה היתרונות שהלקוח מבין...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: להגדיל ביקושים, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: להגדיל ביקושים, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול אישי, מאמן אישי בתל אביב, מאמן אישי לפרישה בנושאי להגדיל ביקושים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331