אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה משימות לעובדים, הבנת המשימה, האם העובד הבין את המשימה? לוודא שהעובד הבין את המשימה, איך לתת משימות? איך לנהל משימות מול עובדים? ניהול משימות לעובדים,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
משימות לעובדים, הבנת המשימה, האם העובד הבין את המשימה? לוודא שהעובד הבין את המשימה, איך לתת משימות? איך לנהל משימות מול עובדים? ניהול משימות לעובדים, איך נותנים משימה לעובד? איך לנהל עובדים? יעוץ למנהלים, יעוץ ארגוני
כיצד לוודא שעובד מבין את המשימה שקיבל?

כאשר נותנים משימה לעובדים, אחד ההיבטים החשובים ביותר שאליעד כהן מדגיש הוא לוודא שהעובד אכן הבין את המשימה לפני שממשיכים לנושאים אחרים. קיימת טעות נפוצה אצל מנהלים שממהרים הלאה אחרי מתן משימה, מבלי לוודא באופן מסודר שהעובד מבין בדיוק מה נדרש ממנו. אליעד מסביר שמנהלים כאלה מכונים "קוקויים", מאחר והם לא מבצעים את השלב הקריטי של ווידוא ההבנה מצד העובד, וכתוצאה מכך מסתכנים בביצוע לקוי של המשימה או באי - ביצועה בכלל.

מדוע העובד חושש לומר שלא הבין את המשימה?

אליעד מציין מספר סיבות אפשריות לחשש של עובד לומר שאינו מבין את המשימה:
  • העובד עלול לחשוב שאם יודה שלא הבין, יחשבו עליו שהוא טיפש או חסר יכולת.
  • הוא עלול לחשוש שיפטרו אותו או יפגעו במעמדו בעבודה.
  • קיים חשש שההסבר של המנהל לא היה ברור, והעובד מתבייש להודות שלא הבין.
לדברי אליעד, החששות הללו הם טבעיים ושכיחים, ולכן מנהל טוב חייב לקחת אותם בחשבון ולהתייחס אליהם באופן אקטיבי.

מי אשם בכך שהעובד לא הבין את המשימה?

כאשר מתרחשת אי הבנה במשימה, אליעד מציג כמה אפשרויות:
  • המנהל לא הסביר נכון וברור את המשימה.
  • העובד לא הבין נכון את ההסבר, גם אם ההסבר היה ברור.
  • שילוב של שניהם - המנהל לא הסביר ברור, והעובד גם לא הבין נכון.
  • המנהל הסביר בדיוק כפי שהתכוון, והעובד הבין בדיוק כפי שנאמר, אך המנהל עצמו טעה מראש בבחירת המשימה או באפיון שלה.
הוא מדגיש שחשוב לא להניח מראש מי צודק או מי טועה, אלא לגשת לתהליך בדיקה אובייקטיבי של הבנת המשימה.

איך לוודא שהעובד אכן הבין את המשימה שניתנה?

השיטה הפרקטית שאליעד ממליץ עליה היא לקיים שיחה פשוטה וישירה עם העובד, ולבקש ממנו להסביר מה בדיוק הוא הבין מן ההוראה. המשפט הפשוט שניתן להשתמש בו הוא:
  1. "תוכל בבקשה להגיד לי מה הבנת מהמשימה שנתתי לך?"
  2. "אני רוצה לוודא שהסברתי את עצמי ברור. תוכל להגיד לי בבקשה איך הבנת אותי?"
אליעד מדגיש שהגישה צריכה להיות כזו שבה המנהל לוקח אחריות על הבנת העובד, ולא מאשים או מציג את העובד כמי שאינו מבין או שאינו מסוגל להבין. לדוגמה, מנהל יכול לומר: "אני לא בטוח שהסברתי נכון, אולי אני לא הסברתי ברור", ובכך להסיר מהעובד את תחושת האיום או חוסר הנוחות.

מדוע זה קריטי לוודא שהעובד הבין את המשימה לפני שממשיכים הלאה?

לדברי אליעד כהן, אין שום טעם להתקדם לשאלות הבאות כגון "כמה זמן ייקח לך?", "מתי המשימה תהיה מוכנה?", או "מתי תוכל לעדכן אותי?", אם הבנת המשימה אינה ודאית לחלוטין. אם העובד לא מבין את המשימה באופן מדויק, שאלות ההמשך פשוט חסרות משמעות, והסיכוי לטעויות, לבזבוז זמן ולחוסר יעילות בארגון גדל משמעותית.

לכן, אליעד מדגיש באופן מיוחד את הצורך לוודא הבנה ברורה של המשימה לפני כל דבר אחר.
לתת משימות לעובד לנהל משימות לעובדים לנהל את העובדים הסבר להודות יעוץ לחשוב טעויות בניהול להסביר לתת משימות לעובדים הרגשה איך לנהל איך לנהל משימות איך לנהל משימות לעובדים איך לנהל משימות מול עובדים איך לנהל עובד איך לנהל עובדים איך לתת משימות איך נותנים משימה לעובד ארגון האם העובד הבין את המשימה הבנת המשימה העובד הבין את המשימה ודאות יועץ יעוץ יעוץ ארגוני יעוץ למנהלים כיצד לנהל עובדים לוודא שהעובד הבין את המשימה למנהלים לנהל לנהל את העובד לנהל משימות לנהל משימות לעובדים לנהל משימות מול עובדים לנהל עובד לנהל עובדים לתת משימות מנהל מנהלים משימה משימות משימות לעובדים מתי לנהל את העובד ניהול ניהול משימות ניהול משימות לעובדים ניהול עובד ניהול עובדים עובד עובדים
עסק משפחתי, עבודה עם בני משפחה, סכסוכים בעסק משפחתי, בעיות בעסק משפחתי, בעיות במשפחה, לעבוד עם בני משפחה, עסק עם בני משפחה, בעיות במשפחה, ניהול בני משפחה, אימון למנהלים
עסק משפחתי, עבודה עם בני משפחה, סכסוכים בעסק משפחתי, בעיות בעסק משפחתי, בעיות במשפחה, לעבוד עם בני משפחה, עסק עם בני משפחה, בעיות במשפחה, ניהול בני משפחה, אימון למנהלים
... משפחתי, עבודה עם בני משפחה, סכסוכים בעסק משפחתי, בעיות בעסק משפחתי, בעיות במשפחה, לעבוד עם בני משפחה, עסק עם בני משפחה, בעיות במשפחה, ניהול בני משפחה, אימון למנהלים מה גורם לסכסוכים בעסק משפחתי? אחד הנושאים המורכבים ביותר בניהול עסק משפחתי הוא העבודה המשותפת עם בני המשפחה. כאשר עובדים עם בני משפחה בעסק משפחתי, נוצר לעיתים קרובות קונפליקט בין הצורך לשמור על הרמוניה משפחתית לבין דרישות הניהול של העסק. אליעד כהן מסביר שהדבר העיקרי שגורם לבעיות וקונפליקטים במשפחה כאשר עובדים יחד הוא אי הבנת המהות של היחסים הכפולים - מצד אחד יחסים עסקיים, מצד שני יחסים משפחתיים. האם נכון להעסיק בני משפחה בעסק? ... במטרות שלך. כלומר, חשוב להבין מה מטרת ההעסקה - האם זו מטרה עסקית או מטרה משפחתית? כאשר מדובר במטרה עסקית בלבד, צריך להתנהל על פי קריטריונים מקצועיים בלבד, אך אם המטרה היא גם רגשית או משפחתית, המצב שונה לחלוטין. האם יש קונפליקט בעבודה עם בני משפחה? אליעד מסביר שלפעמים יש צורך שהמנהל ישחק את תפקיד השוטר הרע, כלומר, יעמוד בקונפליקט מסוים עם העובדים שלו, כולל בני משפחתו. הדבר יכול ליצור בעיות, כיוון שיש רגעים שבהם עליך לשדר לבן המשפחה שהעסק חשוב יותר ממנו, מה שעלול לפגוע בקשר המשפחתי. לעומת זאת, יש מצבים שבהם המשפחה צריכה להפגין אחדות כלפי חוץ נגד גורם שלישי, ולכן העבודה המשותפת דווקא יכולה לחזק את הקשר המשפחתי. למה עסקים משפחתיים מובילים לקונפליקטים? אליעד מציין כי קונפליקטים משפחתיים מתרחשים כאשר ... להיות לך חסר מים, אתה יכול להתכונן מראש ולהצטייד בהתאם. באותה צורה, אם מראש מודעים לכך שיכולים להיווצר קונפליקטים בעבודה עם בני משפחה, אפשר להתכונן לכך מראש ולהפחית משמעותית את הנזקים. כיצד ניתן למנוע בעיות וסכסוכים בעסק משפחתי? כדי להימנע מסכסוכים ... וישיר על נקודות חיכוך פוטנציאליות. אם למשל בעל עסק יודע שבן משפחה עשוי להיעלב או להיפגע אם יקבל ביקורת מקצועית, עדיף לנהל את השיחה מראש כדי להבהיר את הציפיות. כך אפשר למנוע את החיכוך עוד לפני שנוצר. מה הקשר בין עבודה עם משפחה לבין טיול משפחתי? אליעד מדגים את הנקודה הזו באמצעות אנלוגיה לטיול משפחתי: כשבני משפחה יוצאים יחד לטיול, הקשר המשפחתי יכול ... אהבה ללא תנאים לבין הצורך במקצועיות וגבולות יוצרת קונפליקט פנימי וחיצוני כאחד, ומכאן נובע הקושי. לסיכום, איך נכון לעבוד עם בני משפחה? אליעד כהן מסכם שהדרך הנכונה לעבודה עם בני משפחה בעסק משפחתי היא מודעות מלאה והכנה מראש. חשוב להבין את כל היתרונות והחסרונות של המצב, להגדיר מטרות עסקיות ומשפחתיות בצורה ברורה, וליצור תקשורת פתוחה על הציפיות של כל הצדדים. רק כך אפשר לנהל את העסק בצורה מוצלחת מבלי לפגוע בקשרים המשפחתיים, וגם ליהנות מהיתרונות הייחודיים של עסק משפחתי. איך לעבוד עם בני משפחה בעסק? סכסוכים בעסק משפחתי ניהול עסק משפחתי איך להימנע מבעיות במשפחה? האם כדאי להעסיק בן משפחה? אימון למנהלים בעסק משפחתי איך לפתור קונפליקטים בעסק משפחתי? ...
איך לשכנע בראיון בתקשורת? משה כחלון, איך להתכונן לראיון? איך להתמודד בראיון? איך להתראיין בטלוויזיה? אימון למנהלים, אימון לפוליטיקאים, אימון אישי למנהלים, ניתוח ראיון, אימון אישי לפוליטיקאים
איך לשכנע בראיון בתקשורת? משה כחלון, איך להתכונן לראיון? איך להתמודד בראיון? איך להתראיין בטלוויזיה? אימון למנהלים, אימון לפוליטיקאים, אימון אישי למנהלים, ניתוח ראיון, אימון אישי לפוליטיקאים
... לשכנע בראיון בתקשורת? משה כחלון, איך להתכונן לראיון? איך להתמודד בראיון? איך להתראיין בטלוויזיה? אימון למנהלים, אימון לפוליטיקאים, אימון אישי למנהלים , ניתוח ראיון, אימון אישי לפוליטיקאים איך לשכנע בראיון בתקשורת כמו משה כחלון? הסיכום המפורט הבא מבוסס על הרצאה של אליעד כהן, אשר ניתח ראיון טלוויזיוני של משה כחלון בערוץ 2, מול רינה מצליח, לקראת הבחירות לכנסת בשנת 2015. המטרה של הניתוח היא להדגים כיצד פוליטיקאי או מנהל יכול להצליח בראיון בתקשורת, וכיצד להימנע מטעויות נפוצות. כיצד נכון להציג סקרים בראיון פוליטי? אליעד כהן מציין שכחלון טעה כשאמר אני חושב ...
איך לענות לשאלות קשות בראיון? בוזי הרצוג, איך להתראיין לטלוויזיה? איך להתראיין נכון? איך לענות לשאלות בראיון? יועץ אסטרטגי, יועץ פוליטי, יועץ תקשורת, יעוץ אישי למנהלים, ניתוח ראיון, פרזנטציה
איך לענות לשאלות קשות בראיון? בוזי הרצוג, איך להתראיין לטלוויזיה? איך להתראיין נכון? איך לענות לשאלות בראיון? יועץ אסטרטגי, יועץ פוליטי, יועץ תקשורת, יעוץ אישי למנהלים, ניתוח ראיון, פרזנטציה
... איך להתראיין לטלוויזיה? איך להתראיין נכון? איך לענות לשאלות בראיון? יועץ אסטרטגי, יועץ פוליטי, יועץ תקשורת, יעוץ אישי למנהלים, ניתוח ראיון, פרזנטציה ... יצחק (בוזי) הרצוג בתכנית פגוש את העיתונות, הוא מפרט באופן מעמיק כיצד להתנהל נכון בעת מתן תשובות לשאלות ... על הרצוג לתקוף בחזרה ולהראות מדוע דווקא המתחרה שלו אינו ציוני, דרך הצגת עובדות ופעולות שליליות של הצד השני. ... מברך אותה אישית, דבר שהיה יכול לבנות אמון ולקדם את מהלך הראיון לטובתו. העובדה שלא עשה זאת, גרמה לו להחמיץ ... לטלוויזיה? טיפים לראיון פוליטי מוצלח טעויות נפוצות בראיונות פוליטיים יועץ אסטרטגי לתקשורת ניתוח ראיונות ...
ניתוח מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים
ניתוח מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים
... מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים למה אנשים מפחדים להעביר ביקורת בעבודה? אליעד כהן מנתח מקרה טיפולי שבו האדם מפחד להיכנס לעימותים עם עובדים, ספקים ולקוחות. אותו אדם נמנע מלומר את דעתו ומנסה להימנע ככל האפשר מעימותים, מה שגורם לו להיות לא יעיל בניהול העובדים שלו. כדי לפתור את הבעיה, אליעד מסביר שצריך תחילה להבין למה בכלל אותו אדם מפחד להיכנס לעימותים. מהו הגורם המרכזי לפחד מעימות? לדברי אליעד, עלינו לברר אם מקור הפחד הוא ספציפי לעובדים, ספקים ולקוחות או שזהו פחד כללי יותר מעימותים עם כל האנשים. אם אותו אדם מגלה שהפחד שלו מעימותים הוא רק כלפי אנשים שהוא תלוי בהם, כמו עובדים, ספקים או לקוחות, סימן שהגורם הוא הפחד לאבד את התועלת שהוא מקבל מהם. אם מדובר בפחד כללי יותר מעימותים עם כל אדם, אז כנראה שמקור הפחד עמוק ... מתגובות שליליות, מתגובה של כעס, דחייה או איבוד הערכה מצד אנשים. מה יכול לקרות אם נעביר ביקורת על עובדים וספקים? כדי להבין לעומק את הפחד, אליעד ממליץ לאדם לשאול את עצמו שאלות ספציפיות, כמו: מה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות אם הוא יעביר ביקורת לעובדים? האדם צריך לדמיין את התרחיש הכי גרוע, למשל שעובד יתפטר או שספק יעזוב אותו. כיצד מתמודדים עם פחד שהעובד או הספק יעזבו? בשלב הבא, אליעד ממליץ לבחון אם הפחד הזה הוא מוצדק. לדוגמה, אם העובד באמת יתפטר אם יעירו לו, או שזאת רק השערה מוגזמת. האדם צריך לשאול את עצמו, האם הוא עצמו היה מתפטר אם היו מעירים לו ביקורת, ואם כן, למה? אליעד ... והימנעות מהקצנות. כשהאדם מעביר ביקורת רגועה ומנומקת, הסיכוי לתגובה קיצונית יורד משמעותית. אם העובד או הספק יקבל את הביקורת בצורה הגיונית ומאוזנת, גם הסיכוי שהוא יחליט לעזוב את העבודה פוחת. כמו כן, אליעד מציין שהאדם עצמו צריך ללמוד לקבל ביקורת בצורה פחות דרמטית, כי אם הוא ידע להתמודד טוב יותר עם ביקורת שהוא מקבל, הוא גם יחשוש ... האדם יידע להסתכל על עצמו באופן מאוזן ולא להיבהל מביקורת, הוא באופן טבעי יצליח להעביר את הביקורת לעובדים שלו בלי פחד. אליעד מסכם את הניתוח בכך שעל האדם לפתור תחילה את בעיית היחס שלו לביקורת עצמית, ואז ללמוד כיצד לבקר אחרים בצורה מאוזנת, וכך יפתור גם את הפחד שלו מעימותים. איך להעביר ביקורת בצורה נכונה? מה לעשות אם העובד נפגע מהביקורת? כיצד להתמודד עם פחד מעימות? ניהול עובדים ללא פחד מעימותים איך לא לפחד מביקורת עצמית? ...
ניתוח מקרה טיפולי, השמצת יתר, התקפה כהתגוננות, אימון למנהלים, יעוץ לשותפים, אימון עסקי, ביקורתיות יתר, הסרת אחריות, לקיחת אחריות
ניתוח מקרה טיפולי, השמצת יתר, התקפה כהתגוננות, אימון למנהלים, יעוץ לשותפים, אימון עסקי, ביקורתיות יתר, הסרת אחריות, לקיחת אחריות
... התקפה כהתגוננות, אימון למנהלים, יעוץ לשותפים, אימון עסקי, ביקורתיות יתר, הסרת אחריות, לקיחת אחריות למה אנשים מקטרים על אחרים בעבודה? אנשים רבים נוהגים לקטר ולהתלונן על אחרים במסגרת העבודה, בין אם מדובר בעובדים, ספקים, לקוחות או שותפים עסקיים. לפי אליעד כהן, כאשר אדם מגיע עם תלונות רבות על אנשים אחרים, למשל לקטר על עובד או לקוח, יש לכך סיבה פסיכולוגית עמוקה שמניעה אותו לפעול כך, גם אם האדם עצמו לא מודע לכך באופן מלא. ... שבה אדם מסוים מקטר על העובד שלו בפני השותף העסקי, ומציג אותו באור שלילי מאוד, אף מעבר למצב בפועל. מה קורה כשאדם מנפח את התלונה ... למשל להגזים ולומר שהעובד שלו בן אדם בעייתי, מניאק וכדומה, אף על פי שאולי המציאות אינה כזו קיצונית, זה סימן שהוא מנסה להרוויח ... דווקא בפני השותף ולא בפני העובד עצמו? למה הוא מנפח את התלונות בצורה מוגזמת ולא מספר פשוט את העובדות? מה המטרה הסמויה שלו בהצגת העובד באור כל כך שלילי? האם תלונה היא בעצם דרך להגן על הדימוי העצמי? לפי אליעד כהן, במקרים רבים התלונות ... האדם נתקל במצב בעייתי עם עובד או לקוח ואינו מצליח להתמודד עם הסיטואציה בכוחות עצמו, עולה אצלו תחושה של חוסר מסוגלות או של חולשה. ... למישהו אחר, וגם להציג את העובד או הלקוח כאשם עיקרי. בדרך כלל, כשהאדם עושה זאת, הוא מראש מנסה להצדיק את חוסר יכולתו להתמודד לבד. ... חשובה מאוד: כשאדם משמיץ עובד או לקוח בצורה מוגזמת בפני שותף, הוא מחפש הסכמה וחיזוק לעמדתו. אם האדם היה בטוח לחלוטין שהעובד הוא אכן בעייתי, הוא לא היה זקוק לאישור או הסכמה מהשותף. הצורך באישור ובחיזוק מעיד על כך שבתוך תוכו הוא דווקא לא בטוח שהעובד או הלקוח אכן כל כך גרוע. לכן הוא זקוק לאישור חיצוני שיצדיק את עמדתו. זה מצביע על קונפליקט פנימי - האדם עצמו חושב עמוק בפנים שהעובד או הלקוח לא כל כך גרוע, או שהוא מבין שהבעיה האמיתית היא חוסר היכולת שלו להתמודד עם המצב. ולכן, כשהוא ... שנעשה במסגרת האימון והייעוץ העסקי, בו האדם מתבקש תחילה להכיר במניעים שלו. תחילה יש לברר: את מי בדיוק הוא נוטה להשמיץ ולמה? באילו ... - אם אחד מהם נתקל בבעיה עם עובד או עם לקוח, עליו לומר ישירות שהוא אינו מסתדר עם אותו אדם במקום להוסיף השמצות מיותרות. הרעיון הוא ... למה אנשים משמיצים עובדים? איך להתמודד עם תלונות בעבודה? מהי ביקורתיות יתר? איך לקחת אחריות בעסקים? מהו אימון עסקי למנהלים? כיצד להימנע מהתקפה כהתגוננות? איך להפסיק להתלונן ולהתחיל להתמודד? ...
טיפים לניהול משא ומתן, איך לשדר שאתה חזק? איך להצליח במשא ומתן? מי צריך את מי? ניהול משא ומתן, אימון למנהלים, אימון עסקי, להביע התלהבות, לשדר קרירות
... לניהול משא ומתן, איך לשדר שאתה חזק? איך להצליח במשא ומתן? מי צריך את מי? ניהול משא ומתן, אימון למנהלים, אימון עסקי, להביע התלהבות, לשדר קרירות בניהול משא ומתן יש היבטים שונים. אחד מהם הוא מה שאתה רוצה שהצד השני יחשוב עליך, בהיבט של מי צריך את מי. ומההיבט הזה, בדכ החלש צריך את החזק ולא החזק צריך ... על ידי זה שכאשר הצד השני שאיתו אתה מנהל משא ומתן, מספר לך על עצמו והוא מנסה להרשים אותך במשהו מסוים, כגון לדוגמה שהוא מספר לך כמה הוא גדול חזק וכולי, במקרה שכזה, עליך לא להראות לו שאתה ...
לעודד עובדים לחשוב בצורה עצמאית, לגרום לעובדים להגדיל ראש, פיתוח החשיבה של העובדים, הגדלת ראש של העובדים, אימון למנהלים, ניהול עובדים, ניהול עסקים, ראש קטן, ראש גדול
... עובדים לחשוב בצורה עצמאית, לגרום לעובדים להגדיל ראש, פיתוח החשיבה של העובדים, הגדלת ראש של העובדים, אימון למנהלים, ניהול עובדים, ניהול עסקים, ראש קטן, ראש גדול שאלה: האם כדאי או לא כדאי, לעודד את העובד שלך לחשוב באופן עצמאי? תשובה: אין תשובה מוחלטת, אלא כל מקרה לגופו. יש מקרים שבהם עדיף שהעובד שלך לא יחשוב באופן עצמאי אלא שיתרגל לחשוב ... שאתה רוצה שהוא יעשה. כגון כאשר אתה יודע בדיוק ומראש מה הדבר האידיאלי שהעובד שלך אמור לעשות בוודאות של מאה אחוז. שאז מבחינתך שהוא יהיה סוג של רובוט. אבל יש מקרים שבהם אתה רוצה שהעובד שלך יפעיל את המחשבה שלו ויש מקרים שבהם אתה ... באופן עצמאי במינונים שונים. והחוכמה היא לדעת, את המינונים השונים איך להתנהל מול העובד, כי כל מקרה לגופו. ...
איך לשדר סמכותיות לעובד שלך? איך לגרום לעובד לתת בך אמון בידע שלך? איך לגרום לעובד שלך לתת בך אמון? איך לענות לעובד שלך? אימון למנהלים, איך לענות לשאלה של עובד שלך? איך לא לגרום לעובד שלך להטיל בך ספק? איך לגרום לעובד לתת בך אמון?
... לשדר סמכותיות לעובד שלך? איך לגרום לעובד לתת בך אמון בידע שלך? איך לגרום לעובד שלך לתת בך אמון? איך לענות לעובד שלך? אימון למנהלים, איך לענות לשאלה של עובד שלך? איך לא לגרום לעובד שלך להטיל בך ספק? איך לגרום לעובד לתת בך אמון? בעיקרון אתה כמנהל , רוצה שהעובד שלך ידע שהוא יכול לסמוך עליך. דהיינו, באופן כללי אתה רוצה שהעובד שלך יחשוב שאתה יודע מה נכון ושהוא לא יטיל ספק במה שאתה אומר לו. ויש מצבים שהעובד שלך שואל אותך שאלה ושאתה צריך לחשוב על התשובה ושאין לך תשובה בשלוף. במקרה שכזה לדוגמה, אתה לא אמור לשתף את העובד שלך בתהליך ההתלבטות ...
איך לראיין עובד? איך לראיין מנהל? איך לראיין מועמד לעבודה? איך לראיין נכון? איך לראיין אנשים? מה לשאול בראיון עבודה? מה לשאול בראיון טלפוני? מה לשאול בראיון למטפלת? איך מראיינים עובד פוטנציאלי? לראיין מטפלת, אימון למנהלים
איך לראיין עובד? איך לראיין מנהל? איך לראיין מועמד לעבודה? איך לראיין נכון? איך לראיין אנשים? מה לשאול בראיון עבודה? מה לשאול בראיון טלפוני? מה לשאול בראיון למטפלת? איך מראיינים עובד פוטנציאלי? לראיין מטפלת, אימון למנהלים
... לראיין עובד? איך לראיין מנהל? איך לראיין מועמד לעבודה? איך לראיין נכון? איך לראיין אנשים? מה לשאול בראיון עבודה? מה לשאול בראיון טלפוני? מה לשאול בראיון למטפלת? איך מראיינים עובד פוטנציאלי? לראיין מטפלת, אימון למנהלים איך לראיין עובד בצורה נכונה? כאשר נשאלת השאלה איך נכון לראיין עובד פוטנציאלי, אליעד כהן ... מספקות את התשובה לשאלה החשובה באמת - האם העובד מתאים למשימות ולסיטואציות שהוא צפוי להתמודד איתן בעבודתו. מהן השאלות החשובות באמת בראיון עבודה? במקום שאלות כלליות, אליעד ... אמיתיים שעשויים לקרות בתפקיד, ולשאול את העובד כיצד הוא יפעל. אם, לדוגמה, מדובר במנהל משרד, חשוב לבדוק אם המועמד מסוגל להתמודד עם ריבוי משימות ולחצים בו - זמניים. ניתן להציג לו מצב אמיתי שבו עליו לנהל משימות רבות בזמן קצר ... כי כשעורכים סימולציה, יש לקחת סיטואציות שהעובד באמת יצטרך להתמודד איתן ... שהוא מתאר תואם את הדרך שבה היית רוצה שיתנהל בפועל. איך לראיין מועמד לתפקיד ניהולי? כאשר מראיינים מועמד לתפקיד ניהולי, השאלות צריכות להיות מאוד מעשיות וממוקדות בבעיות האמיתיות שהמנהל צפוי להתמודד איתן. אם, למשל, יש בעיות ניהוליות או קונפליקטים בצוות, חשוב ... קונקרטיים. מה לעשות כאשר לא ניתן לבדוק את העובד באופן מעשי? במקרים בהם לא ניתן להעסיק את העובד לתקופת ניסיון ממושכת, ... סימולציות קצרות ככל האפשר, המדמות את המשימות שיהיה עליו לבצע בפועל. למשל, ... לראות כיצד הוא חושב ומנתח מצבים מורכבים. עובד שמתבלבל, או שאינו מצליח ... תכונות נדרשות לתפקיד (לדוגמה, יכולת סדר וארגון, יצירתיות, תפקוד בלחץ, כושר ... לסיכום, אליעד ממליץ להתייחס לתהליך גיוס עובד באותו אופן בו הייתם ... המיקוד צריך להיות מעשי, ברור וקשור ישירות למשימות שעל המועמד יהיה לבצע בפועל. ראיון עבודה ראיון טלפוני איך לשאול את ...
ללמוד מטעויות, למה לא ללמוד מטעויות? מתי ללמוד מטעויות? הדרכת מנהלים, אימון למנהלים, האם כדאי ללמוד מטעויות? סיכוי מול סיכון, עלות מול תועלת, סיכוי סיכון, עלות תועלת, ללמוד מכישלון, איך להצליח ולא לטעות? מניעת טעויות
ללמוד מטעויות, למה לא ללמוד מטעויות? מתי ללמוד מטעויות? הדרכת מנהלים, אימון למנהלים, האם כדאי ללמוד מטעויות? סיכוי מול סיכון, עלות מול תועלת, סיכוי סיכון, עלות תועלת, ללמוד מכישלון, איך להצליח ולא לטעות? מניעת טעויות
... מטעויות, למה לא ללמוד מטעויות? מתי ללמוד מטעויות? הדרכת מנהלים, אימון למנהלים, האם כדאי ללמוד מטעויות? סיכוי מול סיכון, עלות מול תועלת, סיכוי סיכון, עלות תועלת, ללמוד מכישלון, איך להצליח ולא לטעות? מניעת טעויות ... ויסודית. למה בכלל ללמוד מטעויות? אליעד מסביר כי הרצון ללמוד מטעויות נובע מהעובדה הפשוטה שאנשים אינם שמחים כשהם טועים ואינם רוצים שהטעות תקרה שוב. מתוך כך עולה ההנחה שאם אדם לא רוצה לחוות שוב את הטעות, כדאי לו להשקיע זמן, ... טעויות חמורות בעתיד, ולעיתים עדיף לקבל את הטעות כחלק בלתי נמנע מהחיים ולהתמקד במשימות חשובות יותר. איך למנוע טעויות? האם כדאי ללמוד מכישלון? מהם עקרונות קבלת החלטות נכונה? כיצד לבצע ניתוח עלות - תועלת? איך להצליח ולצמצם טעויות? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על משימות לעובדים, הבנת המשימה, האם העובד הבין את המשימה? לוודא שהעובד הבין את המשימה, איך לתת משימות? איך לנהל משימות מול עובדים? ניהול משימות לעובדים, איך נותנים משימה לעובד? איך לנהל עובדים? יעוץ למנהלים, יעוץ ארגוני
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: להבין את..., איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להבין את..., איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי בטלפון, קואצ'ר אישי, מאמן אישי בתל אביב בנושאי להבין את - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2031 שניות - עכשיו 04_08_2025 השעה 14:47:02 - wesi1