אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לאורך כל טווח התנועה ✔איך לאמן את כל השריר כולו לאורך כל טווח התנועה? איך לאמן את כל החלקים של השריר עצמו? מהי זווית ישום ועקומת הכוח של השריר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך לאמן את כל השריר כולו לאורך כל טווח התנועה? איך לאמן את כל החלקים של השריר עצמו? מהי זווית ישום ועקומת הכוח של השריר? היכן הכי קשה לשריר, בתוך טווח התנועה שלו? ומה המשמעות של זה? איך לגוון את האימון? [זווית ישום / עקומת הכוח של השריר / strength curve]
המידע הבא נועד, הן עבור מי שרוצה לאמן את כל החלקים שבשריר שלו, הן עבור מי שרוצה לדעת לגוון ולאמץ יותר את השריר שלו, והן עבור מי שרוצה לדעת לרמות את עצמו ואת החברים שלו, בכמה משקל הוא מרים? והן עבור מי שרוצה להבין איך זה באמת עובד.

אז בעיקרון, לשריר יש טווח תנועה מסוים. אז נניח שנזיז משקל, בטווח תנועה מלא של השריר. אז לכאורה אימנו, את כל השריר. אבל השאלה היא, היכן באמת היה לשריר הכי קשה? בהתחלת / באמצע / בסוף - טווח התנועה?

אז ראשית כל, נסה לבצע תרגיל התנגדות כלשהו עם משקל כלשהו, בטווח תנועה מלא. אבל נסה לבצע את התנועה יחסית ממש לאט, מספר פעמים. ותבדוק, היכן בדיוק בתנועה החלק שהכי קשה לך? תראה שיש נקודה מסוימת, ששם הכי קשה לשריר שלך.

ומי שיחקור את העניין יראה שיש מושג שנקרא זווית ישום. שזה בעצם אומר, שכאשר יש זווית של 90 מעלות, בין המפרק שלנו לבין הכיוון שאליו המשקל מושך את המפרק, הרי ששם יהיה החלק הכי קשה של השריר.

לדוגמה, נניח שמבצעים את התרגיל כפיפת מרפקים. שבעצם מרימים משקולת, ומקטינים את הזווית של מפרק המרפק, באמצעות כיווץ של שריר הבייספס. עכשיו, המשקל מנסה למשוך את היד למטה כמובן, בגלל כוח המשיכה (בשונה ממשקל שמושך אותנו למעלה / הצידה, כאשר משתמשים במכשירים שונים אחרים).

עכשיו, כאשר מחזיקים את המשקל ביד, כאשר יש זווית של 180 מעלות במפרק המרפק, הרי שבשלב הזה, שריר היד הקדמית בכלל לא מתאמץ, אלא העומס נופל על המפרק של המרפק, יחסית בלי לאמץ את השריר. כי השריר נמצא במתיחה מקסימאלית.

עכשיו, נתחיל להרים את היד עם המשקל, אל כיוון הכתף, תוך כדי יצירה של זווית חדה במפרק המרפק. עכשיו נתחיל בעצם לכווץ את שריר היד הקדמית, והשריר יתחיל להתאמץ. כאשר נגיע לזווית של 90 מעלות במפרק המרפק, שם יהיה לנו הכי קשה.

ולא בגלל שיש זווית של 90 מעלות במפרק המרפק, אלא בגלל שבנקודה הזאת, נוצרת גם זווית של 90 מעלות, בין המפרק שמתאמץ, שהוא מפרק המרפק, לבין הכיוון שאליו המשקל מושך אותנו, דהיינו, כלפי מטה.

ז"א שאם נדמיין שהמשקל שאנחנו מרימים מהרצפה, מחובר בחוט לרצפה. אז בעצם בהתחלת התנועה שלנו, יש קו ישר, של היד שלנו, עם החוט שאליו מחובר המשקל. ויש זווית של 180 מעלות, גם במפרק המרפק וגם בחיבור שבין כף היד שלנו, אל החוט שמחבר את המשקל אל הרצפה. וכאשר נתחיל להרים את המשקל, ונגיע לזווית של 90 מעלות במפרק המרפק שלנו, הרי שבעצם אז תתקבל גם זווית של 90 מעלות, בין המרפק שלנו, לבין החוט שמחבר את המשקל לרצפה, שנמצא כל הזמן, בדיוק מתחת למשקל שלנו (ולא בנקודת המוצא של המשקל שלנו). שם בעצם יהיה לנו הכי קשה.

ובתנוחה הזאת, ככל שנקטין את הזווית שבמפרק המרפק שלנו, אל מתחת ל 90 מעלות, הרי שבעצם הזווית שבין המרפק שלנו, לבין החוט שמושך את כף היד שלנו לרצפה, הזווית שם תקטן מ 90 מעלות. וככה יהיה לנו הרבה יותר קל. עד כדי כך, שבסוף טווח התנועה של שריר היד הקדמית, היכן שהוא הכי קצר? בעצם שוב לא נאמץ את השריר בכלל, במידה והמשקל יהיה בדיוק בקו ישר מעל המרפק שלנו (0 מעלות / 360 מעלות). שאז העומס ייפול על המפרק של המרפק, ולא על שריר היד הקדמית.

ומה יקרה אם במקום למשוך את המשקל מלמטה, נמשוך את המשקל מצד הגוף שלנו, באמצעות אחד מהמכשירים, וככה נבצע פעולה של כפיפת מרפקים, כאשר המשקל מושך אותנו הצידה ולא למטה?

במקרה כזה לדוגמה החלק הכי קשה בתרגיל, יהיה במיקום שונה, ולא בהכרח היכן שיש 90 מעלות במפרק המרפק שלנו. אלא בהכרח היכן שיש זווית ישום של 90 מעלות, בין המפרק שמתאמץ, לבין הכיוון שאליו המשקל מושך אותנו.

וכפי שאמרתי, נסה ותראה. בצע טווח תנועה מלא, כאשר תבצע את הפעולה לאט לאט, גם בכיווץ וגם במתיחה, ותראה שיש חלק שיותר קשה מחלק אחר, בתוך טווח התנועה עצמו.

ומה כל זה בעצם אומר לנו? שאם ברצונך לאמץ את כל החלקים של השריר שלך, ולחזק את כל השריר שלך, עליך לשים לב שהשריר שלך מתאמץ ושהכי קשה לך לבצע את הפעולה, בכל אחת מהנקודות שבטווח התנועה של השריר שלך.

ואיך לעשות זאת? תשובה: באמצעות מיקום שונה של המשקל, ביחס למפרק שלך (אפשרי על ידי שינוי מיקום המשקל / מיקום הגוף / זווית המפרקים של הגוף). או לפחות, תן על זה את דעתך.

ורק שים לב, שבקצוות של טווח התנועה, יהיה לך יותר קשה. וצריך לשים לב שלא להיפצע. כי לחלקים השונים של השריר, יש כוח שונה. וכאשר עיקר המאמץ יהיה בהתחלת / סוף טווח התנועה, יהיה לך כוח אחר (היכן שהשריר הכי מתוח וארוך, הכי מסוכן. כי הכי קרוב לקרוע אותו. אז פעל בזהירות!).

בנוסף, לפעמים אתה מבצע תנועה מסוימת, וקשה / קל לך לבצע אותה, במקרה כזה, באפשרותך להתמקם שונה ביחס למשקל או למקם את המשקל במיקום שונה ביחס אליך, ולתת לעומס ליפול באופן יחסי, על מיקום שונה בשריר שלך. כדי להקשות / להקל על התנועה שלך.

ולמי שכבר מבין דבר מתוך דבר, לא רק שכדאי ומומלץ לאמץ את כל החלקים שבשריר, אלא שכדאי לוודא שזה עצמו יהיה בכל המצבים של השריר. ז"א כי כפי שהסברתי, לדוגמה שריר היד הקדמית, הוא יותר קצר, כאשר הכתף מכווצת גם היא. והוא יותר ארוך, כאשר שריר החזה מתוח לאחור. ובמיקומים האלו וגם במיקומים שביניהם, גם שם יש טווחי תנועה של השרירים עצמם, שמומלץ לאמן אותם בפני עצמם כנ"ל.

כמו כן אוסיף, שדרך האימון הזאת, מאפשרת להוסיף המון תרגילים נוספים לגירוי מקסימאלי של השריר ולהתשת השריר. וזאת, על ידי אימון שלו, במיקומים שונים שלו, במצבים שונים שלו, באורכים שונים שלו. וזאת בשונה מאנשים שמבצעים תנועות ספציפיות ושאצלם תמיד קשה לשריר, אבל בדיוק באותה נקודה קבועה בטווח התנועה. או שתמיד אצלם השריר מתאמץ, כשהוא באורך מסוים, ולא במצב של הכי ארוך או הכי קצר. ככה שזה גם מוסיף המון אפשרויות חדשות לתרגילים חדשים ויעילים, באימון.

ועוד טיפ באותו הנושא, באפשרותך לשנות את המיקום שהכי קשה לך בתוך טווח התנועה, לא רק על ידי שינוי של המיקום של המשקל ביחס אליך, אלא גם באמצעות שינוי המיקום שלך / תנוחת הגוף שלך / הזווית של המפרקים שלך / ביחס למשקל. לפעמים אם תשנה טיפה את הזווית של המפרק שלך, ישתנה המיקום הקשה ביותר, שבתוך טווח התנועה.

לדוגמה, בתרגיל pullover cable, אם תשנה מעט את הזווית במפרק האגן שלך, או את הזווית במפרק המרפק שלך, תראה שהמיקום שהכי קשה לך, משתנה, כי ה 90 מעלות ביחס למשקל, ישתנה גם הוא בהתאם.

רק שים לב, שכאשר אתה משנה את המיקום של הגוף שלך ביחס למשקל, גם המשקל עצמו משתנה קצת, בגלל האורך של המנוף של המשקל / המרחק שלך מהמשקל.
הרמת חפצים כבדים בצורה נכונה pectoralis הרמת חפצים בצורה נכונה פעולה להרים משא כבד שריר חזה להרים נכון משקל כבד הרמת חפצים להיפצע הרמת דברים כבדים בצורה נכונה דעת strength curve איך לאמן את כל החלקים של השריר עצמו איך לאמן את כל השריר כולו איך לגוון את האימון אימון אימונים בתוך טווח התנועה היכן הכי קשה לשריר זוויות זווית זווית ישום חלקים של שריר טווח תנועה טווחי תנועה לאורך כל טווח התנועה לאמן את כל החלקים של השריר עצמו לאמן את כל השריר כולו לגוון לגוון את האימון להתאמן משמעות משמעותיות עקומת הכוח של השריר קושי קשיים שריר שרירים תנועה
שמירה על זווית הישום לאורך כל טווח התנועה, שינוי זווית היישום באופן דינאמי לאורך כל טווח התנועה, שינוי זווית הישום באמצעות שינוי מנח הגוף בתרגיל, שינוי זווית הישום בתוך טווח התנועה, עבודה סביב זווית הישום, שמירת מתח בשריר
שמירה על זווית הישום לאורך כל טווח התנועה, שינוי זווית היישום באופן דינאמי לאורך כל טווח התנועה, שינוי זווית הישום באמצעות שינוי מנח הגוף בתרגיל, שינוי זווית הישום בתוך טווח התנועה, עבודה סביב זווית הישום, שמירת מתח בשריר
... על זווית הישום לאורך כל טווח התנועה , שינוי זווית היישום באופן דינאמי לאורך כל טווח התנועה, שינוי זווית הישום באמצעות שינוי ... ואיך לשמור עליה לאורך כל התנועה? אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת על חשיבות המושג זווית היישום באימוני כוח, ומשמעותו של שמירת מתח אופטימלי על השריר לאורך כל טווח התנועה . הוא מתאר את זווית היישום כנקודה ... השריר בצורה מיטבית וליצור גירוי מתמשך ואפקטיבי יותר. הוא מסביר שהמצב האידיאלי הוא מצב שבו ניתן לשמור על זווית של 90 מעלות בין הכוח שמופעל לזרוע המבצעת לאורך כל טווח התנועה, ולא רק בנקודה אחת. איך ניתן לשנות ... מתקדם לשמירת מתח בשרירים איך לשנות זווית יישום לאורך התנועה? פול אובר לגב, pull over לגב, לבלבל את השריר, לשמור על מתח בשריר, לשמור על זווית הישום לאורך כל טווח התנועה, שינוי זווית הישום באמצעות כפיפת ...
מהו התרגיל הכי טוב לפיתוח שריר מסוים? איך לגוון ואיך לא לגוון את האימון? איזה תרגיל הכי מומלץ לעשות? איזה תרגילים לא לעשות? איך לא לחזור בטעות על אותו התרגיל פעמיים? תרגיל אידיאלי / התרגיל הטוב ביותר / לבלבל את השריר
... של השריר. לאחר מכן, נסה למצוא תרגיל שבו תבצע את אותו טווח התנועה, כאשר תהיה התנגדות של משקל + נסה שהתנגדות המשקל (זווית ישום של 90 מעלות) תהיה לאורך כל טווח התנועה, על ידי מספר תרגילים שונים. זאת כל התורה כולה. טעות ...
איזה חלק בשריר לאמן קודם? היכן שהשריר הכי קצר או הכי ארוך? [זווית ישום]
... שאמרנו, בשריר עצמו יש חלקים שונים. וגם כאשר מאמנים את השריר בטווח תנועה מלא, רצוי לוודא שהחלק הכי קשה בטווח התנועה, יהיה לאורך כל טווח התנועה . וזה כמובן על ידי תרגילים שונים. דהיינו, שזווית היישום של ה 90 מעלות, תהיה לאורך כל חלקי השריר. גם כאשר השריר הכי קצר וגם כאשר הוא הכי ארוך, וגם כמובן באמצע הטווח, ...
איך לשתול מחשבות? איך פועלים מסרים תת הכרתיים? איך לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה? פלרטוט, טיזינג, מסרים כפולים, ריבוי משמעויות, מסר תת הכרתי, איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
... לשתול מחשבות? איך פועלים מסרים תת הכרתיים? איך לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה? פלרטוט, טיזינג, מסרים כפולים, ריבוי משמעויות, מסר תת הכרתי, איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לשתול מחשבות בתת המודע של האדם השני, וכיצד באפשרותך לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה, באמצעות שימוש במסרים תת הכרתיים, שעוברים ונוצרים בתת המודע של האדם, על ידי שימוש במילים עם משמעות כפולה. וכאן אבאר גם, כיצד המוח של האדם חושב? ואיך המוח של האדם מבין ומפרש את מה שהוא שומע ואת מה שהוא רואה שקורה? ואבאר גם ... למחשבה כלשהי, להופיע בתת המודע של האדם השני, לפני שתצליח לשכנע אותו, לחשוב כך בצורה מודעת. והדרך לכך היא, באמצעות שימוש במילים במשפטים ובצורות ביטוי, שיש להן ריבוי משמעויות. ואסביר את העניין לעומק, מתוך ההבנה של כיצד פועל המוח האנושי וכיצד המוח האנושי חושב. והעניין הוא, כי המוח של האדם חושב ... של האדם. ואחכ המוח מנתח את המידע הזה, לפי ההקשרים והאסוציאציות שעולות למוח, ביחס לאותו המידע שהמוח נחשף אליו. ובכל פעם שהמוח נחשף למידע כלשהו, המוח מנתח מחדש את המשמעות של אותו המידע, על סמך הזיכרון של האדם ועל סמך חישובים שונים נוספים, שביארתי אותם במקום אחר. ובכל פעם שהמוח בא לנתח מידע כלשהו שהוא נחשף אליו, עולים וצפים במוח אפשרויות שונות, כיצד לפרש את המידע הזה. לדוגמה, שהאדם שומע ביטוי שיש לו ריבוי משמעות כזה או אחר. והמוח של האדם, כאשר הוא שומע את אותו הביטוי, אז הוא מבצע חישוב, שמחליט איזו משמעות לייחס לאותו ביטוי, לפי ההקשרים השונים ולפי החישובים השונים שהמוח ביצע באותו הרגע. וזה בעצם אומר, שברגע שהאדם שומע ונחשף לצורת ניסוח לצורת התנהגות שיש לה ריבוי משמעות כזה או אחר, דהיינו, שאפשר לפרש אותה בצורות שונות, הרי שברגע שהמוח של האדם מנתח את המידע ובוחר איזה פירוש לתת לאותו המסר ... שקרה, הרי שבאותם רגעים, תת המודע של האדם, חשב גם על האפשרות שלא נבחרה בסוף כפירוש הסופי של אותו המסר. כי יש פירוש אפשרי ויש פירוש מחויב וסופי. כי למסר עצמו יש ריבוי משמעויות שונות. וכאשר המוח שומע את המסר, יש פירושים אפשריים שהוא יכול לפרש את המסר הזה. ולרגעים ספורים, עוברים כל הפירושים האפשריים ... שהוא יחשוב עליהם, כאשר הוא ייחשף לאותו המידע. וישנם מצבים, שבהם האדם ככ לא רוצה לחשוב על דבר כלשהו, עד כדי כך שגם אם אומרים לו דבר כלשהו, שיש לו רק פירוש אחד ומשמעות אחת, הוא לא מבין את מה שאומרים לו, בגלל שהוא לא רוצה להבין את מה שמתבקש שהוא יבין ממה שאומרים לו. כל שכן, כאשר קיים מצב שבו האדם מאוד לא רוצה לחשוב משהו כלשהו. ורוצים לגרום לו לחשוב על כך בצורה לא מודעת, באמצעות שימוש במסר כפול עם ריבוי משמעות. שבמקרה כזה, המוח של האדם כמעט ולא יחשוב על הפירוש ועל המשמעות שממנה האדם השני מנסה לברוח. שזה בעצם אומר, שמצד אחד רוצים לגרום לאדם לחשוב על משהו, שהוא לא ממש רוצה לחשוב עליו. ורוצים לגרום לו כן להתבונן על הפירוש ועל המשמעות המסוימת, שעליה הוא לא רוצה לחשוב. ורוצים לגרום לו לחשוב לפרש את מה שנאמר לו, גם בפירוש שהוא לא רוצה לחשוב עליו. שזה בעצם ... שהאדם השני לא יבין שמנסים להשפיע על תת המודע שלו בצורה מניפולטיבית, שזה יכול להרוס את כל המהלך. ועוד אוסיף, כי העברת מסרים תת הכרתיים באמצעות שימוש במסרים בעלי ריבוי משמעות וכיוב, אפשר לעשות זאת, לא רק באמצעות שימוש במילים ובמשפטים של השפה. אלא גם באמצעות מעשים כאלו ואחרים, שניתן לפרש אותם בכל מיני משמעויות שונות (עע פלרטוט טיזינג איך להתחיל עם בחורה) וכיוב. שהם לא בהכרח דיבורים במילים, אלא יכולים להיות גם מעשים בפועל כאלו ואחרים, שניתן לפרש אותם בצורות ובמשמעויות שונות. ובסיכומו של דבר הרעיון הוא, שהדרך למודע של האדם, עוברת בתת המודע שלו. ואפשר לגרום לאדם לחשוב ולהיחשף לרעיון כלשהו ... יחשוב גם על האפשרות הזאת. וצריך ללמוד לעשות זאת בצורה מוסווית, כדי שלא לעורר התנגדות מיותרת. ועדיין לדעת לעשות זאת בצורה מספיק גלויה, כדי שהאדם אכן ייחשף גם לפירוש ולמשמעות שממנה אולי הוא מנסה לברוח. ואתה, כאשר אתה שומע מסר כלשהו, האם אתה מודע לכל הפירושים האפשריים שעברו לך במוח לפני שהבנת מה ...
איך לשתול מחשבות? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר שכנוע
איך לשתול מחשבות? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר שכנוע
... על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות , ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר ... התת מודע כשמדובר בשמיעת משפטים בעלי משמעויות שונות או ריבוי משמעויות . הוא מסביר שבני אדם באופן אוטומטי מפשטים משפטים ארוכים למסר קצר וברור יותר. ...
שתילת מחשבות, לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות, תרתי משמע בשכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח מבין? איך המוח חושב? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? שיטות שכנוע, טכניקת NLP
שתילת מחשבות, לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות, תרתי משמע בשכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח מבין? איך המוח חושב? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? שיטות שכנוע, טכניקת NLP
... מחשבות, לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות, תרתי משמע בשכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח מבין? איך המוח חושב? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? שיטות שכנוע, טכניקת NLP איך משתמשים בתרתי משמע כדי לשכנע אנשים? אליעד כהן מסביר איך ניתן לבצע מניפולציה פסיכולוגית באמצעות שימוש מושכל במילים שיש להן ריבוי משמעויות (תרתי משמע). המטרה היא להעביר מסר שהשומע יקבל, תוך שתילת משמעות נסתרת בתת - המודע שלו. לפי אליעד, ניתן להשתמש בשיטה זו גם לצורך השמצה מתוחכמת או לצורך העברת מסר עקיף שהשומע ... דומה בלי לעורר התנגדות, ניתן להשתמש במשפט כמו: חלק מהאנשים בקבוצה הזאת הם גנבים או יש אנשים בקבוצה הזאת שהם גנבים. שתי האפשרויות האלה כביכול דומות מבחינת משמעות, אך לפי אליעד הן משפיעות באופן שונה על התודעה. כאשר אומרים חלק מהאנשים, השומע מפרש זאת כמדויק ואמין יותר, ולכן נוטה לקבל את המסר ביתר קלות. אך כשבודקים לעומק, מסתבר שיש הבדל משמעותי בין חלק מהאנשים לבין יש אנשים. אליעד נותן דוגמה להמחשת העניין: אם אומרים חלק מהאנשים בקבוצה הזאת הם גנבים ... בקבוצה הזאת גנבים, שאינו נשמע כהכללה מוחלטת כמו המשפט הקודם. מכאן ההסבר שאליעד נותן: כשאומרים האנשים בקבוצה הזאת גנבים, השומע עשוי לפרש זאת בתת - המודע כמשמעות של כל האנשים, כי המבנה הלשוני מאפשר זאת. מצד שני, המשפט אנשים בקבוצה הזאת גנבים פחות מחייב הכללה גורפת. כיצד המוח מפרש משפטים עם ריבוי משמעויות? אליעד כהן מסביר כיצד המוח מנתח משפטים עם ריבוי משמעויות. לדבריו, המוח לא מנתח רק את המשמעות המלאה של המשפט השלם, אלא גם כל חלק ממנו בנפרד. כל מילה במשפט נבחנת עצמאית וגם ביחס לשאר המשפט. לכן, כאשר המוח ... משמעי אתה רוצה ללכת לשם. לכן, ברובד מסוים של התודעה, האדם קולט גם את המסר: אתה רוצה ללכת לשם, ולא רק את האפשרות שהוא לא בטוח בזה. איך אפשר להשתמש במילים עם משמעות כפולה כדי להימנע מהתנגדות? אליעד מדגים איך אפשר להעביר מסר בצורה עקיפה כדי להימנע מהתנגדות. לדוגמה, אם רוצים ... בניסוחים שלא מאפשרים סילוף בקלות, כגון תצביעו רק למפלגה X. למה חשוב להיזהר בניסוח משפטים? הסיבה המרכזית להיזהר בניסוח משפטים היא משום שהמוח מסוגל לקלוט גם משמעויות הפוכות ממה שהתכוונו, וניתן לבצע מניפולציות על אנשים דרך עריכה פשוטה של מילים. אליעד ממליץ לשים לב היטב לכך, הן כשמעבירים מסרים והן כששומעים אותם מאחרים, כדי לא ליפול במלכודת של פירושים כפולים או מסולפים. למה מודעות לריבוי משמעויות מונעת מניפולציות? לפי אליעד, אנשים שמודעים לכך שמילים ומשפטים יכולים להתפרש בכמה משמעויות, חסינים יותר בפני מניפולציות. מי שאינו מודע לכך עלול לקבל מחשבות או תפיסות מוטעות בלי להבין כיצד הן הגיעו ... של דבר, אליעד כהן מדגיש את חשיבות ההבנה כיצד להשתמש ולהיזהר ממילים עם תרתי משמע, מתוך מודעות לאופן שבו המוח האנושי מפרש מסרים. איך לשכנע אנשים? מה זה ריבוי משמעויות? איך המוח מפרש משפטים? מה זה מניפולציה פסיכולוגית? כיצד להימנע ממניפולציות? איך להעביר מסר חד - משמעי? שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת דוגמה לסוג של מניפולציה שניתן לעשות באמצעות שימוש במילים שיש בהם תרתי משמע. אוקי דהיינו, ריבוי משמעויות כאשר אחת המשמעויות ואחת המשמעויות לא נכונה ואף על פי כן משתמשים בביטוי הזה כדי להעביר לתת מודע של השומע את המשמעות הלא נכונה תוך כדי שכביכול אומרים את האמת מאחר שיש למילה הזאת גם משמעות נכונה ואני אתן סתם דוגמה, נגיד שרוצים להשמיץ קבוצה של אנשים. אוקי ואז איך אפשר להשמיץ אותם לדוגמה נגיד כל ... אחד כי המוח כפי שאמרתי מנתח כל חלק בפני עצמו וגם את הכל ביחד, הוא גם מנתח את הכל ביחד אבל הוא גם מנתח את כל החלקים בפני עצמם הוא לוקח חמש מילים מרכיב המון משמעויות מכל ההיבטים ואז בסוף משכלל את כל ההיבטים ביחד. אוקי אבל כשהמוח שמע את המילים האנשים בקבוצה הזאת גנבים בעצם הוא קיבל את המשמעות שאומרת כל האנשים בקבוצה הזאת גנבים שימו לב כל האנשים בקבוצה הזאת גנבים אפשר לומר אבל אי אפשר לומר כל אנשים ... המשפט, לדוגמה אני חושב שאתה צריך לעשות שיעורים או גם אתה תבין שאתה צריך לעשות שיעורים. עכשיו הצורה הזאת של מה שאמרנו בהמשך של המשפט בעצם שאמרנו שיש לה כמה משמעויות אז בעצם המוח מקבל גם בתת מודע או באחד מהרבדים במודעות המוח מקבל גם את הפירוש של המשפט שלא בהכרח מבינים אותו ... פירוש במילים האלה שמתפרש כאילו כל האנשים בקבוצה הזאת הם גנבים. מה בעצם המהות של מה שאני אומר, המהות של מה שאני אומר היא כזאת שימו לב יש מילים שיש להם כמה משמעויות או שיכולות להיות להם כמה משמעויות יש משפטים שלמשפט יכולות להיות כמה משמעויות שונות, יש משפטים שיכולים להיאמר בהקשרים שונים. עכשיו לעומת זאת יש משפטים שהם יש להם פחות פירושים, עכשיו אם ... יעביר מסר ברור אלא שגם כמה שגם כמה שפחות חלקים בתוך המשפט יהיה ניתן לפרש אותם שונה ממה שהתכוונו. זאת אומרת שגם אם נמחקו מילים מסוימות עדיין לא תוכל לצאת משמעות אחרת. כפי שאתם יודעים הרבה פעמים לוקחים פוליטיקאי או מישהו שאמר איזשהו משפט, באיזה וידאו צולם אמר איזשהו משפט ... איזה מסר ופתאום הוא חושב משהו וכו הוא צריך לשים לב לתרתי משמע של הדברים שנאמרו כי התרתי משמע לפעמים הם בצורה מכוונת, לפעמים בן אדם אומר משהו מסוים ואחת המשמעויות היא בתרתי משמע בגלל שהוא רוצה דווקא להעביר את המסר הזה בתרתי משמע. עכשיו מי שמודע לזה אז פחות קל לעבוד ... לדבר כי דיברו עליו וכו. אז שלא יעבדו עליכם ושימו לב לשימוש במילים של תרתי משמע גם אם כביכול יש מילה נוספת שמגדירה מה הפירוש מתוך התרתי משמע או מתוך ריבוי המשמעויות אף על פי כן לשים לב שברגע שמשתמשים במילה או בביטוי, או במשפט שיכולות להיות לחלק ממנו כמה משמעויות המוח מתייחס לטוב ולרע גם למשמעויות שונות שיש במשפט הזה למרות שיש מילים אחרות שכביכול מעבירים אחרת. אז שלא יעבדו עליכם בהצלחה. ...
ריכוז / הפרעות קשב וריכוז. מה לעשות כאשר קשה להתרכז?
...הבעיה נעלמת. ואם האדם יודע את הסיבה ועדיין זה לא עוזר לו? עליו לחפש את הסיבה של הסיבה. זא אם האדם גילה שהוא כל הזמן חושב על Y ולא על X, בגלל ש Y מטריד אותו מסיבה כלשהי. על האדם לחקור מדוע Y מטריד אותו, עד שהוא יגיע לשורש הראשון שרק בגללו ההטרדה המחשבתית קיימת. כל זמן שהאדם אינו מגיע לשורש הראשון של הסיבה שבגללה הוא אינו רוצה רוצה לחשוב על דבר כלשהו, הרי שעדיין חוסר הריכוז יכול להפריע לו. על האדם לגלות את השורש של המחשבות שלו, ולהבין מדוע בדיוק הוא...
נדודי שינה / קושי להירדם - ממה נובעים נדודי שינה? ומה לעשות כדי להירדם?
...נדודי שינה. קושי להירדם. מה עושים? נדודי שינה = מחשבות שרצות במוחו של האדם ומפריעות לו להירדם. המחשבות שרצות בראש של האדם אינן מאפשרות לתודעה של האדם להירגע ולהירדם. מה עושים? כאן נציג את הפתרון האמיתי. נדודי שינה נובעים ממחשבות שמציקות לאדם. נדודי שינה נובעים מחוסר שקט נפשי של האדם. כדי להצליח להירדם, על האדם להגיע אחת ולתמיד אל השורש של נדודי השינה. השורש של נדודי השינה הוא חוסר שקט נפשי וחוסר רוגע פנימי. מי שרוצה באמת להיות מסוגל להירדם בכל מצב...
שינה / נדודי שינה / קושי להירדם - מה עושים עם נדודי שינה? איך להירדם בקלות?
...עם נדודי שינה? איך להירדם בקלות? שינה. קושי להירדם. נדודי שינה. איך להירדם מהר? מה עושים? מהי בעצם שינה? שינה = מנוחה של הגוף + מנוחה של התודעה של האדם. כאשר הקושי להירדם נובע מהקושי של התודעה להירגע, על האדם לדעת כי מאבק איתה לא יועיל. להירדם = מנוחה של התודעה. מאבק של התודעה בעצמה = להעיר את התודעה = לא להירדם. ככל שהאדם מתעקש יותר להירדם, כך הוא יירדם פחות מהר. חשוב על התכלית הסופית של השינה. התכלית הסופית היא מנוחת התודעה מחשבה. כדי להירדם על...
התמודדות / קשיים - מה טוב בקושי? איך להתמודד עם קשיים?
...בסוף. לא רק שהאדם יגיע לשם בסוף, האדם גם מתקדם לשם כל הזמן בכל רגע. מה מקדם את האדם אל השלמות? תשובה: התמודדות עם קשיים. הקשיים שאיתם האדם מתמודד, מאלצים אותו להיות טוב יותר = מתקרב אל השלמות. הקשיים שאיתם מתמודד האדם גורמים לאדם להכיר את עצמו. דרך הקושי האדם מגלה מה הוא באמת רוצה ומדוע. הקושי גורם לאדם להתבונן פנימה אל תוך עצמו. הקושי מבריח את האדם אל הפנימיות של עצמו. הקושי מקרב את האדם אל עצמו. הקושי גורם לאדם להתבונן על מהו העיקר ומהו הטפל. הקושי...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לאמן את כל השריר כולו לאורך כל טווח התנועה? איך לאמן את כל החלקים של השריר עצמו? מהי זווית ישום ועקומת הכוח של השריר? היכן הכי קשה לשריר, בתוך טווח התנועה שלו? ומה המשמעות של זה? איך לגוון את האימון? [זווית ישום / עקומת הכוח של השריר / strength curve]
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לאורך כל טווח התנועה, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לאורך כל טווח התנועה, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מגשר, מאמן פרטי, מאמן אישי להפרעות קשב וריכוז בתחום לאורך כל טווח התנועה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 11:31:23 - wesi1