אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה חבר של הלקוח ✔להיות חבר של הלקוח, להפוך את הלקוח לחבר, להתחבר עם הלקוח, לגרום ללקוח לאהוב אותך, לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך, לגרום ללקוח לעבוד...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
4:48להיות חבר של הלקוח, להפוך את הלקוח לחבר, להתחבר עם הלקוח, לגרום ללקוח לאהוב אותך, לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך, לגרום ללקוח לעבוד איתך, מערכת יחסים עם לקוחות, לעבוד עם חברים
למה אנשים יעדיפו לקנות דווקא מחברים שלהם, אפילו במחיר גבוה יותר?

אליעד כהן מסביר כי אנשים יעדיפו לעיתים קרובות לקנות מוצרים או שירותים דווקא מחברים שלהם, גם אם המחיר גבוה יותר ממה שמוצע במקום אחר. הוא מציין שתי סיבות מרכזיות לתופעה זו: הראשונה היא תחושת האמון והביטחון שיש להם בחבר. כאשר מישהו קונה מוצר או שירות מחבר, הוא בדרך כלל מרגיש בטוח יותר שהחבר לא ינסה לרמות או לקמבן אותו, שהוא ייתן שירות אמין ואיכותי ולא יחסוך עליו. למשל, אם מישהו מעוניין לקנות רכב, הוא יעדיף לקנות אותו מחבר גם אם יידרש לשלם קצת יותר, משום שהוא יודע שהחבר לא ידפוק אותו. הסיבה השנייה היא הרצון שהחבר ירוויח - ישנו רצון פנימי טבעי לראות את החברים שלנו מצליחים ומתפרנסים.

האם יש מצבים שבהם אנשים יעדיפו לא לעבוד עם חברים שלהם?

לפי אליעד כהן, אכן ישנם מצבים שבהם אנשים יימנעו במכוון מלעבוד עם חבריהם, אך הסיבה לכך היא לא עצם החברות, אלא חוסר ביטחון בעומק היחסים. כאשר אדם מפחד שהעסקה או העבודה המשותפת תגרום למריבה או לסכסוך, המשמעות היא שבעומק ליבו הוא לא בטוח מספיק ביציבות היחסים ובכך שהחברות אמיתית ומבוססת היטב. אליעד מבהיר כי זו אינה בעיה עם "עבודה עם חברים" כשלעצמה, אלא עם רמת האמון והביטחון בתוך מערכת היחסים.

מהי הטעות המרכזית של אנשים שמנסים למכור מוצרים או שירותים?

אליעד כהן מדגיש כי הטעות הגדולה ביותר של מוכרים רבים היא שהם מתמקדים בעיקר במוצר, בפרזנטציה, בשיפור המקצועיות והיכולות הטכניות שלהם, אך הם שוכחים דבר קריטי: שהלקוח לא קונה רק מוצר, אלא בעיקר תחושה טובה. הוא מבהיר כי הלקוח קונה תחושה נעימה שנוצרת באמצעות היחסים הבינאישיים ולא רק את המוצר עצמו. לדבריו, לא משנה עד כמה המוצר איכותי או משוכלל, אם הלקוח לא מרגיש טוב במהלך התקשורת עם המוכר, הסיכוי שירכוש את המוצר יורד משמעותית.

איך להפוך את הלקוחות שלך לחברים, ולמה זה חשוב כל כך?

אליעד כהן מסביר כי מי שמעוניין להגדיל את המכירות שלו חייב ללמוד ליצור קשרים בינאישיים ולהפוך את הלקוחות שלו לחברים. ככל שהקשר עם הלקוח חברי ועמוק יותר, כך גדל הסיכוי שהלקוח יקנה את המוצר או השירות, אפילו אם קיימות אפשרויות זולות או טובות יותר אצל המתחרים. השאיפה הגבוהה ביותר, לדבריו, היא להגיע למצב שהלקוח קונה רק בזכות החברות האישית, ואף למצב שבו גם אם לא קנה, עדיין ירצה לחזור ולשוחח איתך בגלל התחושה הטובה שקיבל מהמפגש איתך.

לדוגמה, אדם יכול להגיע לחנות ולגלות שהמוצר לא מתאים לו, אבל מכיוון שהייתה לו שיחה נעימה וחוויית קנייה טובה, הוא יזכור את המקום לטובה וימליץ עליו לאחרים. המטרה היא ליצור מצב שהלקוחות שלך זוכרים אותך כחוויה נעימה, גם אם לא קנו ממך.

האם הקשר האישי והחברי חשוב יותר מאיכות המוצר?

אליעד טוען שבאופן אידיאלי, הקשר האישי הוא 100% מהעניין במכירה, למרות שבמציאות ברור שגם איכות המוצר משחקת תפקיד. הוא נותן דוגמה קיצונית: אם לילד שלך יש מוצר גרוע לחלוטין, ייתכן שבכל זאת תקנה אותו רק בגלל הקשר האישי והאהבה אליו. זו רמה גבוהה מאוד של יחסים, ולכך צריך לשאוף גם ביחסים עם לקוחות.

מדוע אנשים שהיו שכירים והופכים לעצמאים מתקשים להתחבר עם לקוחותיהם?

אליעד כהן מצביע על בעיה נפוצה: אנשי מקצוע שהיו שכירים ומומחים בתחום ספציפי, כגון טכנאי טלוויזיות, הופכים לעצמאים מתוך הנחה שהידע המקצועי מספיק כדי להצליח בעסק. בפועל, הם מתמודדים עם קושי גדול ליצור קשרים אישיים עמוקים, משום שהם תופסים את המכירה כעניין טכני בלבד ולא כעניין בינאישי ורגשי. אנשים אלה אינם מבינים שהלקוח קונה תחושה טובה ולא רק את השירות המקצועי, ולכן אינם משקיעים מספיק במיומנויות הבינאישיות שלהם.

לדברי אליעד, עצמאים כאלה צריכים להבין שהמוצר או השירות הם רק חלק אחד מתוך מגוון דרכים לתת ללקוח את התחושה הטובה שהוא מחפש. החיוך, צורת הברכה והתקשורת האישית הן גורמים חשובים לא פחות מאיכות המוצר או השירות, ולפעמים אף חשובים יותר.

לסיכום, כיצד לשפר את היחסים עם הלקוחות ולהגדיל את המכירות?

אליעד כהן ממליץ בחום להתמקד בשיפור היכולות הבינאישיות והתקשורתיות, לצד שיפור המוצר. יצירת קשר חברי ואמיתי עם הלקוח תגרום לו לרצות לקנות דווקא ממך, גם כשהמחיר גבוה יותר, ואפילו כשהמוצר פחות מושלם. זהו המפתח להצלחה ארוכת טווח בעסקים ובמכירות.
למה אנשים יעדיפו לקנות מחברים שלהם גם כשהמחיר גבוה יותר?

אנשים באופן טבעי יעדיפו לקנות מחברים שלהם, אפילו אם אותם חברים מוכרים במחיר יקר יותר. הסיבה העיקרית לכך היא תחושת הביטחון והאמון שקיימת ביחסים בינאישיים קרובים. למשל, אדם שרוצה לקנות רכב עשוי להעדיף לקנות מחבר קרוב שלו, למרות שהמחיר יהיה גבוה יותר מאשר אצל מתחרה אחר. הסיבה היא שהוא סומך על החבר הזה שלא ינסה לרמות אותו, לא יחסוך עליו ולא יקמבן אותו. בנוסף, יש גם רצון פנימי שהחבר ירוויח, וזה חלק בלתי נפרד ממערכת היחסים החברית.

האם יש מקרים בהם אנשים יעדיפו לא לעבוד עם חברים?

יש מקרים שבהם אדם דווקא יעדיף לא לעבוד עם חברים, אבל אליעד מסביר שהסיבה לכך אינה החברות עצמה, אלא חוסר הביטחון שקיים ביחסים. אם אתה מפחד שתיווצר מריבה או קונפליקט, זה סימן שבעומק הדברים אינך בטוח מספיק שהחברות יציבה ואמיתית. כלומר, זו בעיה של אמון במערכת היחסים ולא החברות עצמה.

איך ליצור מערכת יחסים חברית עם הלקוחות שלך?

לפי אליעד, הטעות המרכזית של אנשים שמנסים למכור מוצר היא שהם מתמקדים בשיפור הפרזנטציה, המקצועיות או היכולות הטכניות שלהם בלבד, ושוכחים שחלק משמעותי מאוד מתהליך המכירה הוא היכולת האישית שלהם להתחבר עם הלקוחות ולהפוך אותם לחברים. במילים אחרות, מכירה לא מבוססת רק על שיקולים מקצועיים או טכניים, אלא בעיקר על התחושה הטובה שנוצרת ביחסים אישיים.

המלצת אליעד היא להשקיע בשיפור מיומנויות התקשורת הבינאישית שלך, מתוך הבנה שככל שהלקוח ירגיש שאתה חבר שלו, הסיכוי שהוא יקנה ממך גבוה יותר. המטרה שלך צריכה להיות שהלקוח ירצה לקנות ממך אפילו אם המוצר או השירות שלך פחות טוב מזה של המתחרה, רק בזכות הקשר האישי והחברי שיצרת איתו.

מה השאיפה הגבוהה ביותר ביחסים עם הלקוחות שלך?

השאיפה הגבוהה ביותר, לפי אליעד, היא להגיע למצב שבו הלקוחות ירצו לקנות ממך רק בגלל החברות, ואפילו אם לא קנו בסופו של דבר, הם יזכרו אותך כחוויה נעימה וחיובית. לדוגמה, אם אדם נכנס לחנות והמוצר לא מתאים לו, אבל הוא נהנה מאוד מהשיחה עם המוכר, הוא עדיין יזכור את המקום ככזה שכיף להגיע אליו, וירצה לשלוח חברים או לחזור בעתיד. לכן, חשוב לשאוף למצב שהקשר האישי יגרום ללקוחות לזכור אותך, לאהוב אותך ולרצות להמשיך את הקשר גם ללא קשר ישיר למכירה.

האם יחסים אישיים חשובים יותר מהמוצר עצמו במכירה?

אליעד מדגיש שיחסים אישיים והיכולת להיות חבר של הלקוח הם למעשה החלק המרכזי ביותר במכירה, ואף מציין שבאופן אידיאלי מדובר ב - 100% מהתהליך. עם זאת, ברור שבמציאות אנשים גם בודקים את איכות המוצר. אבל בעומק העניין, החברות והקשר הרגשי משחקים תפקיד עצום בהחלטת הרכישה.

לדוגמה, אם יש לך ילד או חבר טוב שמייצר מוצר כושל, אתה עשוי עדיין לקנות את המוצר, רק בגלל האהבה והחברות. תיאורטית, אפילו אם המוצר גרוע, לא שימושי ואפילו מזיק, החברות והקשר הרגשי יכולים לגרום לך לרכוש אותו בכל זאת. זו השאיפה הגבוהה ביותר שאתה צריך לשאוף אליה ביחסיך עם לקוחותיך.

מדוע עצמאים מתקשים ליצור יחסים אישיים טובים עם הלקוחות?

אנשים שהיו שכירים והופכים לעצמאים בגלל מומחיותם בתחום מסוים (למשל, טכנאי טלוויזיה שהפך לעצמאי) לעיתים קרובות נכשלים ביצירת קשרים אישיים עמוקים עם לקוחות, כי הם תופסים את תהליך המכירה כעניין טכני בלבד. הם מתמקדים במוצר, בשירות, או ביכולות הטכניות שלהם, אך שוכחים שהלקוח לא קונה רק מוצר אלא תחושה טובה.

המוצר או השירות הוא רק דרך אחת לתת ללקוח את אותה תחושה טובה, אבל התחושה הטובה נוצרת גם מהדרך שבה אתה אומר שלום ללקוח, מהחיוך שלך, מהגישה הידידותית ומהאופן שבו אתה יוצר איתו קשר בינאישי אמיתי. ככל שתבין שהלקוח קונה תחושה טובה, כך תוכל למכור לו יותר ולשפר את עסקיך.
עכשיו משהו לגבי לקוחות אוקי בעיקרון יש היגיון לומר שאתה תעדיף לעבוד עם חברים שלך זה נכון גם אם הם יותר יקרים אפילו לא תמיד אתה תעדיף לעבוד עם חברים שלך כי הם נותנים לך הנחה, יש היגיון לפעמים שאתה תעדיף לעבוד עם חברים שלך גם אם הם יותר יקרים יש בזה היגיון?

ש: יש גם היגיון הפוך.

אליעד: שמה?

ש: שאני אעדיף לא לעבוד עם חברים שלי.

אליעד: נכון למה כי אתה מפחד שתריב איתם במילים אחרות אתה לא בטוח שהם חברים שלך.

ש: בדיוק.

אליעד: נכון?

ש: כן.

אליעד: יפה אבל לא דיברתי על זה את אמרת יש אנשים שאני לא בטוחה אם הם חברים שלי או לא ולכן אני אעדיף לא לעבוד איתם.

ש: אפשר להיות בטוחה?

אליעד: זאת לא המהות של העניין המהות של העניין זה שבאופן יחסי את תעדיפי הרבה פעמים עם חבר שלך גם אם הוא יותר יקר למה כי את סומכת כי את חושבת שהוא לא ידפוק אותך כי את חושבת שהוא לא ינסה לחסוך עליך שהוא לא יקמבן אותך, משהו כזה, את תעדיפי לקנות רכב.

ש: גם אתה רוצה שהוא ירוויח.

אליעד: נכון וגם אתה רוצה שהוא ירוויח. אוקי עכשיו מה שזה בעצם אומר שהמכירה היא לא תמיד רק לפי שיקולים מקצועיים או טכניים, עכשיו מה גוזרים מכאן מכאן בעצם אפשר לגזור שכשאתה רוצה למכור למישהו מוצר תנסה להיות חבר שלו חבר שלו כי הרבה פעמים בן אדם מנסה למכור מוצר והוא מתעסק בפרזנטציה בשיפור המקצועיות שלו בשיפור היכולות הטכניות שלו וכו', אוקי והרבה פעמים זה גם לא מצליח והרבה פעמים זה גם יכול ליפול על המחיר או על חוסר מקצועיות או על מה שזה לא יהיה.

אבל הרעיון הוא שאם אתה רוצה שיקנו ממך יותר תשפר את מיומנויות התקשורת שלך את שיפור היכולת הבין אישית שלך איך להיות חבר של אנשים איך להתחבר עם אנשים. ככל שאתה תהיה חבר יותר טוב של הבן אדם יש יותר סיכוי שהוא יקנה ממך בגלל שאתה חבר שלו זה אחד, שתיים אתה אמור לשאוף להגיע למצב שהוא יקנה ממך רק בגלל שאתה חבר שלו אפילו שתהיה יותר גרוע אני לא אומר שעדיף שתהיה יותר גרוע אבל אתה אמור לשאוף להגיע למצב שעצם זה שאתה חבר שלו הוא יקנה ממך ואני אגיד עוד דבר אתה אמור לשאוף להגיע למצב שגם אם הוא לא יקנה ממך הוא ירצה לדבר איתך כי נהיית חבר שלו.

יש נגיד אתה הולך לקנות איזה מוצר ונגיד בסוף לא התאים לך המוצר אבל היה לך מאוד כייף לדבר עם האיש מכירות היה לך מאוד נחמד התחושה של המכירה של מה שניסו למכור לך גם אם בסוף לא קנית בכלל אבל עדיין אתה זוכר את אותו מקום כמקום שהיה לך כייף להיות בו, אתה אמור לשאוף למצב שגם מי שלא קונה ממך יאהב אותך ויאהב אותך וירצה פעם הבאה לקנות ממך ירצה לשלוח את החבר שלו או מה שזה לא יהיה. מה שאני חוזר ואומר עוד פעם שחלק ממכירת המוצר זה גם להיות חבר של הבן אדם כמו שאתה משפר את המוצר אתה צריך לשפר את היכולות האישיות שלך בלתקשר עם אנשים.

ש: איזה חלק כמה באחוזים היית אומר?

אליעד: מאה אחוז.

ש: נכון גם אני חושבת מאה אחוז.

אליעד: זה לא באמת מאה אחוז.

ש: זה לא בדיוק כי אנשים גם בודקים את המוצר אבל זה די שואף גבוהה.

אליעד: תלוי עד כמה תראי את מסכימה איתי שיש מצב שאת יכולה, נגיד שיש לך ילד ונגיד שהילד הזה מייצר מוצר מסוים ונגיד שהמוצר הזה הוא כישלון מוחלט אבל מרוב שאת אוהבת אותו את קונה את תקני את המוצר גם מעוד מישהו אבל מרוב שאת אוהבת אותו את קונה את המוצר למה מהחברות מרוב שאת חברה שלו אוהבת אותו את קונה את המוצר למרות שאת בכלל לא צריכה את המוצר ולא מעוניינת במוצר והמוצר הזה אפילו גורם לך נזק בכלל זאת השאיפה.

עכשיו מה שקורה הרבה פעמים שאנשים יש להם מיומנות טכנית באיזה נושא אוקי ואז הם הופכים להיות עצמאים נגיד מישהו נגיד שיודע מה לעשות לתקן טלוויזיות זה מה שהוא יודע ואז הוא אומר אני אקים עסק לתיקון טלוויזיות אבל מה המומחיות שלו בתיקון טלוויזיות אין לו מומחיות איך לדבר עם אנשים אין לו מומחיות בלחייך לאנשים להפוך אותם לחברים שלו, הוא לא יודע לעשות את זה ואז הוא כל הזמן מסתבך כל הזמן הוא מסכל על זה כעל עניין טכני אבל מה לעשות שחלק מהעסקה תלויה ביכולת שלך להיות חבר של הבן אדם.

ורוב הפעמים כשאתה מגיע מהשטח שאתה איש מקצוע שהפכת להיות עצמאי אתה לא תמיד תופס שבעצם לא מדובר פה הבן אדם לא קונה ממך מוצר הוא קונה ממך תחושה טובה המוצר זה חלק מהתחושה הטובה, המוצר זה אחת הדרכים שלו לקנות ממך תחושה טובה אבל אתה לא מוכר לו מוצר אתה מוכר לו תחושה טובה שאתה נעזר במוצר כדי לתת לו את התחושה הטובה וחלק מהתחושה הטובה זה גם הצורה שאמרת לו שלום, הצורה שהיית חבר שלו יש עוד דברים. הבנו את הסיפור?
ציר הזמן לתת ללקוח מקום וזמן תחושה של ביטחון משקיע כישלונות חיוך לשכנע לקוח לאהוב להתאהב רק בי עצמאי לראות אהבה הלקוח הלקוח שלך התחברות חבר של הלקוח חברויות חברות חברים יחסים לאהוב לאהוב אותי לאהוב אותך לאהוב רק אותי לאהוב רק אותך לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח לאהוב לגרום ללקוח לאהוב אותך לגרום ללקוח לעבוד איתך לגרום ללקוח לרצות לגרום ללקוח לרצות לקנות לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך לגרום ללקוחות להיות חבר להיות חבר של הלקוח להיות חברים להפוך להפוך את הלקוח לחבר להתאהב בי להתאהב בך להתאהב רק בי להתאהב רק בך להתחבר להתחבר עם הלקוח להתחבר עם לקוח לעבוד לעבוד עם חברים לקוח לקוחות לקנות לקנות ממך לרצות לרצות אותי לרצות אותך לרצות לקנות לרצות לקנות ממך לרצות רק אותי לרצות רק אותך לשכנע לקוח לשכנע לקוח לאהוב לשכנע לקוח לאהוב אותך לשכנע לקוח לעבוד איתך לשכנע לקוח לרצות לשכנע לקוח לרצות לקנות ממך לשכנע לקוחות מערכות יחסים מערכת מערכת יחסים מערכת יחסים עם לקוחות רצון
מעורבות רגשית מול לקוח - הזדהות עם הלקוח / הזדהות עם מקום העבודה, מרגיש לא בנוח לבקש כסף מלקוח, לא אוהב לעבוד במכירות, לאהוב את הלקוחות שלך
... עושה, להרגיש שהוא דופק את הלקוח. ובעיקר, להרגיש יותר תחושת עבודה מאשר הנאה בתהליך המכירה. (שיחות נכנסות = אתה חבר של הלקוח , הוא רוצה ממך משהו שיחות יוצאות = אתה יותר רוצה מהלקוח משהו, מאשר הוא רוצה ממך). יתרונות במצב 2 - של הזדהות רגשית עם הלקוח. אווירה פחות עוינת. איש המכירות מרגיש ...
להיות אלוהים על ידי התחברות לאמת, איך להיות איש אמת
להיות אלוהים על ידי התחברות לאמת, איך להיות איש אמת
... אלוהים על ידי התחברות לאמת, איך להיות איש אמת איך להיות איש אמת? ההרצאה של אליעד כהן עוסקת ... אשליות או עיוותים. אם אנו פועלים לפי האמת, אנו נצליח להימנע ממסבכים מיותרים במערכת היחסים שלנו עם עצמנו ועם אחרים. האם האמת תמיד נוחה או קלה? במהלך ...
הספר להיות אלוהים - איך תדע שהבנת את כוונת המחבר של הספר להיות אלוהים
הספר להיות אלוהים - איך תדע שהבנת את כוונת המחבר של הספר להיות אלוהים
... להיות אלוהים - איך תדע שהבנת את כוונת המחבר של הספר להיות אלוהים איך תדע שהבנת נכון את הספר להיות אלוהים? אליעד כהן מסביר איך תוכל לדעת אם הבנת ... להיות אלוהים, ומדגיש שאי אפשר לדעת באופן מלא אם הבנת את כוונת המחבר לבד. אליעד טוען שכאשר אתה קורא את הספר בפעם הראשונה, לא תצליח להבין במלואה את הכוונה האמיתית והעמוקה ... כהן רצה להעביר. האם אתה יכול לדעת לבד שהבנת בדיוק את כוונת המחבר? אליעד כהן מדגיש שלמעשה, לעולם לא תוכל להיות בטוח לחלוטין שהבנת בדיוק את מה שהוא התכוון שתבין. הסיבה ... שהמסר מתבהר. איך להבין את הספר להיות אלוהים? האם הבנתי את כוונת המחבר? למה צריך לקרוא את הספר להיות אלוהים כמה פעמים? מהי הדרך הנכונה לקרוא את הספר להיות אלוהים? האם אפשר ...
חיבור רגשי, ניתוק רגשי, התנתקות רגשית, הזדהות רגשית, התחברות רגשית, להדחיק רגשות, הדחקה רגשית
חיבור רגשי, ניתוק רגשי, התנתקות רגשית, הזדהות רגשית, התחברות רגשית, להדחיק רגשות, הדחקה רגשית
... רגשי, ניתוק רגשי, התנתקות רגשית, הזדהות רגשית, התחברות רגשית, להדחיק רגשות, הדחקה רגשית מהי התנתקות רגשית והאם היא באמת מועילה? המושג התנתקות רגשית נשמע לפעמים חיובי ... מסביר שאין באמת הבדל בין השכל לבין הרגש, ושבעצם המושג התנתקות רגשית מוטעה ולא מדויק. לפי אליעד, הוא לא מלמד אנשים להתנתק מהרגשות שלהם, אלא להפך - להתחבר אליהם באמת. אדם שמנותק רגשית הוא דווקא זה שמתכחש לרגש עמוק מאוד, הרגש של אחדות שקיים בתוכו. לדוגמה, אם מישהו ... הראשונית היא רגש שלילי, חיבור רגשי עמוק יותר יאפשר לך לחוות בו - זמנית גם את הצדדים הנוספים של החוויה. אפשר לומר שכאשר מישהו מתנתק מהרגש שהוא רע הוא מתחבר במקביל לרגש אחר, כמו הרגש שהמצב טוב או שהוא פשוט נייטרלי. אליעד מדגיש שזה לא ניתוק, אלא התחברות למקום רגשי פנימי רחב יותר. כיצד מתבצעת חקירה פנימית שמובילה לחיבור רגשי? אליעד נותן דוגמה פשוטה כדי להמחיש ... של המציאות. אליעד מסביר שאדם שמודע רגשית למה שהוא באמת מרגיש - ולא רק לרגשות השטחיים הראשוניים שלו - מחובר לרגשות שלו בצורה מלאה ולא חלקית. האם אפשר להתחבר רגשית גם לחוויות של סבל וכאב? כשאדם סובל, זה משום שהוא מזדהה רק עם ההיבט של החוויה שבו הוא לא רוצה את מה שקורה. אך קיימת אפשרות להתחבר רגשית גם לצדדים אחרים של אותה חוויה. אליעד נותן דוגמה קיצונית של אדם שסובל מכאבים חזקים ואומר שאותו אדם לא נהנה ... בין שתי נקודות המבט הללו, ושהחוויה הכוללת של המציאות תמיד שלמה ומושלמת, לא משנה מה האדם מרגיש כרגע. זו הנקודה המאפשרת חיבור רגשי מלא ושלם, כי האדם מתחבר גם למקום שבו אין הבדל בין הכאב להנאה, בין הטוב לרע, ובין האחדות לנפרדות. איך לשנות את ההזדהות עם הכאב לחיבור ... הוא לא התכחשות לרגשות שליליים או התנתקות מהם. להפך, הוא היכולת לזהות ולחוות בו - זמנית את כל הצדדים של כל חוויה, כולל את הטוב, את הרע, ואת האחדות שמחברת אותם. כאשר אדם מבצע חקירה פנימית עמוקה ומגיע לתובנה שהכל אחד, הוא מגיע לחיבור רגשי מלא ולאחדות רגשית פנימית אמיתית. איך להתחבר רגשית גם לרגשות שליליים? מהי הדרך להבין את הרגשות לעומק? כיצד חקירה פנימית עוזרת להתמודד עם רגשות? האם ניתן ... בצורה אובייקטיבית ושכלית. אך למעשה, לפי ההסבר שניתן, אין באמת הבדל בין השכל לרגש. לכן, הגישה המוצגת כאן אינה מלמדת כיצד להתנתק רגשית, אלא כיצד להתחבר רגשית. אדם שאינו מבין את הרגשת האחדות הפנימית שבו - למעשה, הוא מנותק רגשית. החיבור הרגשי משמעו להבין שהכל אחד ... יש שיראו בכך ניתוק רגשי - כיוון שהאדם מתרחק מהזדהות מלאה עם הכאב - אך בפועל מדובר בחיבור רגשי, כיוון שהוא נפתח להיבטים נוספים של החוויה. מהי הדרך להתחבר רגשית באמת? חיבור רגשי משמעותו להיות מודע לכל ההיבטים של החוויה הרגשית. לדוגמה, אם אדם חש רצון לשתות חלב, אפשר ... בסופו של דבר, מהרצון להיות מאושר. ואם ימשיך להתבונן לעומק, יוכל להגיע להבנה שכל הרגשות בסופו של דבר מובילים להרגשה שהכל מושלם ברגע הזה. כיצד ניתן להתחבר רגשית גם לחוויות שליליות? כאשר אדם סובל, הוא יכול לנסות להתחבר לחלק שבו שיכול ליהנות גם מהסבל. לדוגמה, אדם שחווה כאב יכול לזהות בתוכו נקודת מבט שמסוגלת לקבל את הכאב ואף ליהנות ... כאשר מסתכלים על החוויה כולה - הכאב, ההנאה והאחדות שביניהם - ניתן להגיע לתחושת חיבור רגשי אמיתי ולא להישאר בהזדהות חד - צדדית עם הכאב בלבד. איך להתחבר רגשית גם לרגשות שליליים? מהי הדרך להבין את הרגשות לעומק? כיצד חקירה פנימית עוזרת להתמודד עם רגשות? האם ניתן ... הנפרדות שזה רע ואתה היית מנותק רגשית מהיכולת שלך להרגיש שזה לא טוב ולא רע או היית מנותק רגשית מהיכולת שלך לחוות שזה טוב ואני אומר לך תהיה מחובר רגשית תתחבר בתוכך למקום הרגשי בתוכך שמאפשר לך להרגיש שזה שווה. את מבינה אפשר להגיד שתמיד כשאנחנו מתנתקים ממשהו זה אומרים שאנחנו בעצם מתחברים להפך שלו לכן אם אומרים אתה מתנתק רגשית מהנפרדות זה אומרים שאתה מתחבר רגשית לאחדות אז אני לא מלמד אותך ניתוק רגשי. אני טוען שבן אדם סובל מרגשות רעים בגלל שהוא מנותק רגשית כי הוא לא ... שאני לא מסביר ניתוק רגשי אני מסביר חיבור רגשי ומי שלא יתכחש לרגשות שלו, שלא יתכחש לרגשות שלו שכל דבר ישאל מה אני באמת מרגיש, נגיד לדוגמה כשבן אדם הולך לקנות חלב הוא אומר אני רוצה חלב אתה שואל אותו למה אתה רוצה לקנות חלב הוא אומר לך כי אני מרגיש שאני רוצה לשתות חלב אבל אם תגיד לו אבל תתבונן לתוך, אבל מה אמרת שאתה מרגיש שאתה רוצה ... אני מדבר מבחינתי אל תעשי את זה, בסדר לא דיברתי על מה צריך דיברתי על זה שתביני בקונספט שתביני שזה לא קונספט שאומר לך תתנתקי רגשית זה קונספט שאומר לך תתחברי רגשית. ש: כן אני הבנתי את זה. אליעד: נגיד שאת ממש סובלת תתחברי רגשית למקום בתוכך שמסוגל ליהנות מזה. הבנת? ש: שמסוגל ליהנות מזה? אליעד: כן, למה את מנותקת רגשית יש בתוכך מקום ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להיות חבר של הלקוח, להפוך את הלקוח לחבר, להתחבר עם הלקוח, לגרום ללקוח לאהוב אותך, לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך, לגרום ללקוח לעבוד איתך, מערכת יחסים עם לקוחות, לעבוד עם חברים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: חבר של הלקוח, איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: חבר של הלקוח, מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ פילוסופי, אימון אישי קואצ'ינג, מטפל קוגניטיבי התנהגותי בתחום חבר של הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 21:23:50 - wesi1