אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה חבר של הלקוח ✔למה הלקוח צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לשתף אותך? איך לגרום ללקוח לומר לך את האמת? איך לקרוא את המחשבות של הלקוח? איך לגרום...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למה הלקוח צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לשתף אותך? איך לגרום ללקוח לומר לך את האמת? איך לקרוא את המחשבות של הלקוח? איך לגרום ללקוח לא להסתיר מידע? איך לחשוף את ההתנגדות של הלקוח? איך לגרום ללקוח לומר לך את האמת? איך לגרום ללקוח לא לשקר אותך? איך לגרום ללקוח להרגיש איתך בנוח? איך לענות ללקוח שצריך לחשוב על זה? להיות היועץ של הלקוח, להיות החבר של הלקוח, לגרום ללקוח להרגיש בנוח, צריך להתייעץ על זה, צריך לשאול את אשתי, צריכה לשאול את בעלי
והפעם אסביר, למה הרבה פעמים או אולי אפילו בדרך כלל, כאשר לקוח לא מעוניין לרכוש את המוצר שלך, הוא אומר לך שהוא צריך לחשוב על זה או שהוא צריך להתייעץ עם חבר וכיו"ב, בלי שהוא מוכן לפרט מה הספקות שלו? כי ברור שיש ללקוח ספקות כלשהם. כי אם ללקוח לא היו ספקות, אז הוא היה רוכש את המוצר שלך.

וזה כמובן במקרה שהוא באמת צריך לחשוב על זה ולא במקרה שבו הוא כבר החליט לא לרכוש את המוצר, אבל הוא סתם אומר לך שהוא צריך לחשוב על זה. והשאלה היא, למה בעצם הלקוח לא רוצה לשתף את איש המכירות בספקות שיש לו לגבי רכישת המוצר? או אפילו לשתף את איש המכירות, למה הלקוח החליט לא לרכוש את המוצר. למה הלקוח לא משתף את איש המכירות במה שעובר לו בראש?

ויש לך כל מיני סיבות. והסיבה המרכזית ביותר לכך היא, שהלקוח לא חושב שתצא לו תועלת מכך שהוא ישתף את איש המכירות במה שעובר לו בראש. ובמקרה היותר נפוץ, הלקוח חושב שיגרם לו נזק מכך שהוא ישתף את איש המכירות במה שעובר לו בראש. ולמה?

כי אם הלקוח היה חושב שאיש המכירות הוא חבר שלו שרוצה רק בטובתו ולא מנסה למכור לו את המוצר, גם אם זה לא ההחלטה הכי טובה עבור הלקוח, ואם הלקוח היה חושב שאיש המכירות הוא איש מקצוע שיכול לחדש משהו אמיתי שיכול להשפיע על ההחלטה של הלקוח, בקטע טוב, כדי לעזור ללקוח לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור הלקוח, הרי שבמקרה כזה, כנראה שהלקוח היה משתף את איש המכירות בהתלבטות שלו, כדי להיעזר באיש המכירות להבין עם איש המכירות, מה הכי טוב ללקוח.

וזה כמובן אפשרי כאשר הלקוח מרגיש שאתה היועץ שלו ולא איש המכירות שמנסה למכור לו את המוצר שלך, אלא היועץ שלו, החבר שלו, המומחה שלו, שמנסה לעזור לו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור הלקוח.

אבל אם הלקוח מרגיש שאיש המכירות מנסה למכור לו משהו, גם אם זה לא הדבר הכי טוב עבורו כלקוח, הרי שהלקוח יפחד ויחשוש לשתף את איש המכירות בכך שהוא לא רוצה או שהוא בספק...
סיבה מניפולציה לרכוש להיות חברים איך לגרום ללקוח להרגיש איתך בנוח להיות חבר של הלקוח על מה הלקוח צריך לחשוב מומחה התנגדויות בשיחת מכירות לרכוש את המוצר להיות יועץ איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לא להסתיר מידע איך לגרום ללקוח לא לשקר אותך איך לגרום ללקוח להרגיש איך לגרום ללקוח להרגיש איתך בנוח איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח איך לגרום ללקוח לומר לך את האמת איך לגרום ללקוח לשתף אותך איך לגרום ללקוח שלך איך להבין אנשים איך להוציא ממישהו את האמת איך להיות היועץ של הלקוח איך להיות חבר איך להיות יועץ איך להסתיר איך להסתיר מידע איך להרגיש בנוח איך לחשוף איך לחשוף את ההתנגדות של הלקוח איך לענות ללקוח איך לענות ללקוח שצריך לחשוב על זה איך לקרוא איך לקרוא אנשים איך לקרוא את המחשבות של הלקוח איך לקרוא מחשבות איך לשאול שאלות איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איך לשקר אמת בשביל מה לשאול שאלות האם לשתף התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של הלקוח התנגדות של לקוח חבר של הלקוח יועץ יועצים יעוץ לא לשקר לך לגרום לה להודות לגרום לה להודות בבגידה לגרום לו להודות לגרום לו להודות בבגידה לגרום ללקוח לגרום ללקוח לא להסתיר מידע לגרום ללקוח לא לשקר אותך לגרום ללקוח להרגיש איתך בנוח לגרום ללקוח להרגיש בנוח לגרום ללקוח לומר לגרום ללקוח לומר לך את האמת לגרום ללקוח לשתף אותך לגרום ללקוח שלך לגרום ללקוחות לגרום למישהו להגיד את האמת לגרום למישהו להודות באמת להבין אנשים להוציא ממישהו את האמת להוציא ממישהו סוד להיות החבר של הלקוח להיות היועץ של הלקוח להיות חבר להיות חבר של הלקוח להיות חברים להיות יועץ להיות יועץ של הלקוח להסתיר להסתיר מידע להרגיש איתך בנוח להרגיש בנוח לומר לך את האמת לחשוף לחשוף את ההתנגדות של הלקוח למה הלקוח צריך לחשוב על זה למה לגרום ללקוח למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח למה לקוח צריך לחשוב על זה לענות לענות ללקוח לקוח לקוח צריך לחשוב על זה לקוח שצריך לחשוב על זה לקוחות לקרוא לקרוא אנשים לקרוא את המחשבות של הלקוח לקרוא מחשבות לשאול שאלות לשכנע לקוח לשכנע לקוח שלך לשכנע לקוחות לשקר לשתף מה גורם לאדם לשקר מה הלקוח צריך מה זה להיות יועץ מה לענות ללקוח מחשבות על מה הלקוח צריך לחשוב צריך לחשוב צריך לחשוב על זה צריך לשאול את אשתי צריכה לשאול את בעלי קריאת אנשים קריאת מחשבות שקר שקרים שקרנים
להיות חבר של הלקוח, להפוך את הלקוח לחבר, להתחבר עם הלקוח, לגרום ללקוח לאהוב אותך, לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך, לגרום ללקוח לעבוד איתך, מערכת יחסים עם לקוחות, לעבוד עם חברים
להיות חבר של הלקוח, להפוך את הלקוח לחבר, להתחבר עם הלקוח, לגרום ללקוח לאהוב אותך, לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך, לגרום ללקוח לעבוד איתך, מערכת יחסים עם לקוחות, לעבוד עם חברים
להיות חבר של הלקוח, להפוך את הלקוח לחבר, להתחבר עם הלקוח, לגרום ללקוח לאהוב אותך, לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך, לגרום ללקוח לעבוד ... גם ללא קשר ישיר למכירה. האם יחסים אישיים חשובים יותר מהמוצר עצמו במכירה? אליעד מדגיש שיחסים אישיים והיכולת להיות חבר של הלקוח הם למעשה החלק המרכזי ביותר במכירה, ואף מציין שבאופן אידיאלי מדובר ב - 100% מהתהליך. עם זאת, ברור שבמציאות ...
מעורבות רגשית מול לקוח - הזדהות עם הלקוח / הזדהות עם מקום העבודה, מרגיש לא בנוח לבקש כסף מלקוח, לא אוהב לעבוד במכירות, לאהוב את הלקוחות שלך
... עושה, להרגיש שהוא דופק את הלקוח. ובעיקר, להרגיש יותר תחושת עבודה מאשר הנאה בתהליך המכירה. (שיחות נכנסות = אתה חבר של הלקוח, הוא רוצה ממך משהו / שיחות יוצאות = אתה יותר רוצה מהלקוח משהו, מאשר הוא רוצה ממך). יתרונות במצב ...
לקוח שצריך לחשוב על זה, איך למנוע מהלקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה? איך לנטרל התנגדות של צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח? איך לא להפעיל לחץ על לקוח? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע ספקות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? למה לקוח צריך לחשוב על זה? על מה הלקוח צריך לחשוב? איך לסגור עסקה במקום?
...שזה מגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח לא יגיד בסוף שיחת המכירה, שהוא צריך לחשוב על זה. כי בעצם אם בדינאמיקה מול הלקוח, כבר אין יותר שאלות פתוחות, ואם כבר הכל ברור, אז ממילא המשפט אני צריך לחשוב על זה, פחות רלוונטי בהקשר של השיחה. שוב: אם תדע לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות, בעיקר באמצעות זה שהלקוח לא יחשוש מכך שאם הוא יטיל ספק במכירה, אז אתה תפעיל עליו לחץ. שזה עוד נושא בפני עצמו, איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח ואיך ליצור אמון עם לקוח ואיך לגרום ללקוח לסמוך עליך, בכל מקרה אם תדע לעשות את זה, הרי שאתה...
לגרום ללקוח לומר כן, לגרום ללקוח לקנות, איך ליצור אמון? לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון? איך לשתול מחשבה? איך למכור נכון? איך לשכנע לקוח? התנגדות מצד הלקוח, ליצור הסכמה עם הלקוח
לגרום ללקוח לומר כן, לגרום ללקוח לקנות, איך ליצור אמון? לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון? איך לשתול מחשבה? איך למכור נכון? איך לשכנע לקוח? התנגדות מצד הלקוח, ליצור הסכמה עם הלקוח
...הנה הכל בסדר גמור התנגדת הכל בסדר, לא הסכמת? הכל בסדר אל תסכים הכל בסדר יפה. עכשיו בזה ובזה אתה מוכן להסכים?. עכשיו את כל מה שאמרתי עד עכשיו אפשר לחבר ביחד, מה זאת אומרת לחבר ביחד? גם אם נותנים לבן אדם תחושה של התנגדות גם אם אנחנו רוצים ליצור לו תחושה שהוא מתנגד עדיין אפשר לעטוף את זה בתחושה של הסכמה. זאת אומרת נגיד שאנחנו רוצים כן לתת לו משהו להתנגד אליו, בהנחה שאנחנו רוצים לא בהכרח רוצים בהנחה שאנחנו רוצים אז אנחנו יכולים לתת לו משהו להתנגד אליו ואחר כך לדבר איתו על דברים שהוא מסכים איתם ואחר...
תמחור, איך לדעת מה התקציב של הלקוח? איך לגרום ללקוח לומר מה התקציב שלו? איך לדעת מה התקציב של הלקוח? איך לתמחר מוצר ללקוח? איך לגלות מה התקציב של הלקוח? איך לחשוף את התקציב של הלקוח? איתור צרכי הלקוח, איתור התקציב של הלקוח
...שלך או באיזה תקציב אתה מחפש במקום זה אפשרי לשאול את הלקוח, באיזה טווח מחירים אתה מחפש, מה בערך התקציב שלך. כאשר בעצם אנחנו מוסיפים את המילים טווח / בערך לשאלה, דהיינו, אנחנו רומזים ללקוח שהוא לא מחויב למחיר הזה ושזה מחיר גמיש. ואז הלקוח מרגיש פחות מאויים לענות לשאלה של מה טווח המחיר שלו, כי הוא מבין שהוא יכול לבקש הנחה / לבקש מחיר יותר זול. דהיינו, ניסוח של אפשר אולי לשאול, באיזה בערך טווח מחיר יכול להתאים לך וכיוב? ניסוח כזה פחות מרגיש מאיים ללקוח. ואם הלקוח מסרב לענות / הלקוח אומר שהוא לא יודע...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה הלקוח צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לשתף אותך? איך לגרום ללקוח לומר לך את האמת? איך לקרוא את המחשבות של הלקוח? איך לגרום ללקוח לא להסתיר מידע? איך לחשוף את ההתנגדות של הלקוח? איך לגרום ללקוח לומר לך את האמת? איך לגרום ללקוח לא לשקר אותך? איך לגרום ללקוח להרגיש איתך בנוח? איך לענות ללקוח שצריך לחשוב על זה? להיות היועץ של הלקוח, להיות החבר של הלקוח, לגרום ללקוח להרגיש בנוח, צריך להתייעץ על זה, צריך לשאול את אשתי, צריכה לשאול את בעלי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: חבר של הלקוח, איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: חבר של הלקוח, דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לאורח חיים בריא, מאמן משפחתי, מאמן אישי למנהלים בתחום חבר של הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3906 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 14:04:40 - wesi1