אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התאמצות ✔למכור באופן אוטומטי, למכור בלי להתאמץ, למכור בלי איש מכירות, לשפר את תהליכי המכירה, למכור בלי מאמץ, הכנסה פאסיבית, שיפור תהליכי המכירות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למכור באופן אוטומטי, למכור בלי להתאמץ, למכור בלי איש מכירות, לשפר את תהליכי המכירה, למכור בלי מאמץ, הכנסה פאסיבית, שיפור תהליכי המכירות, ייעול תהליכי המכירות, איך למכור בצורה יעילה? איך למכור ביעילות? לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים, משא ומתן ביעילות, התייעלות עסקית, מה זה התייעלות? איך לעשות דברים בצורה יעילה? למה חשוב לעשות שיווק? איך לעשות שיווק בצורה יעילה? מה זה שיווק יעיל? מה זה שיווק לא יעיל? איך להיות יעיל, איך להתייעל? איך לייעל תהליכים?
וכאן נסביר, מה זה התייעלות באופן כללי בכל תחום. ונסביר איך לבצע תהליך של התייעלות בכל תהליכי המכירות והשיווק של הארגון? ואיך ההבנה של מהי התייעלות באופן כללי, איך היא משפיעה על העניין של השיווק והמכירות בארגון? ונסביר למה חשוב לעשות שיווק? ואיך לעשות שיווק בצורה יעילה? ומה זה שיווק יעיל? ומה זה שיווק לא יעיל? ועוד...

אז קודם כל נבין, מהי התייעלות? אז, לעשות דברים בצורה יעילה, פירושו, לעשות דברים בצורה שמביאה יותר תועלת בפחות משאבים. דהיינו, למצוא את הדרך לעשות רצף של פעולות, שהעלות לעשות את הפעולות, תהיה יותר קטנה ותצרוך פחות משאבים ותשיג תוצאות זהות או גדולות יותר.

לעשות דברים בצורה לא יעילה, פירושו, לעשות רצף של פעולות, שצורכות המון משאבים ושמביאות תועלת מסוימת, שניתן להשיג את אותה התוצאה או תוצאה טובה יותר, בדרך שצורכת פחות משאבים.

אז אם נתבונן רגע אחד על נושא של התייעלות באופן כללי, נראה שברמת העיקרון, תהליך ההתייעלות עצמו, הוא דורש המון משאבים והוא לכשעצמו נראה לא יעיל. אבל כל התייעלות, למרות שהיא צורכת המון משאבים עבור תהליך ההתייעלות עצמו, הרי שהיא עצמה מביאה יותר תועלת בפחות משאבים בטווח הבינוני ובפרט בטווח הרחוק.

לדוגמה, פעם, כדי לשתות מים, היו הולכים לבאר המים לשתות מים. וכאשר רצו לייעל את התהליך, השקיעו משאבים כדי לבנות את מאגרי המים ואת ברז המים ואת תהליך סינון המים וכולי. כאשר לבנות את הברז מים שבבית, ברור שזה עולה בהרבה משאבים, הרבה יותר מאשר ללכת לבאר לשתות מים. אבל מצד שני, בטווח הרחוק, הרבה יותר יעיל כיום לשתות מים בברז, מאשר ללכת לבאר לשתות מים.

במילים אחרות, היו היה איש שכל היום הלך לבאר המים לשתות מים. יום אחד נמאס לאותו האיש ללכת לבאר המים לשתות מים, כי הוא היה עצלן ולא התחשק לו כל יום ללכת לבאר המים לשתות מים ואז הוא החליט להשקיע משאבים לבנות תעלת מים שבסופו של דבר הפכה לברז מים בבית שלו. אז נכון שלבנות את ברז המים, זה צרך המון משאבים. אבל בסוף, זה חסך המון משאבים אחרים.

כך גם ניתן לראות לגבי כל המצאה אחרת. שהאדם העצלן, נמאס לו להדליק מדורה, אז הוא התאמץ והמציא את החשמל. ונמאס לו לרכב על חמור, אז הוא המציא את הרכב ואת המטוס וכולי.

במילים אחרות, לוקחים תוצאה רצויה, משקיעים המון משאבים כדי לקצר בטווח הרחוק, את העלות של הביצוע שלה וכדי להשיג תוצאות טובות עוד יותר.

ואיך זה קשור לעניין של שיווק ומכירות? העניין הוא, שמי שרוצה לעבוד בצורה יותר יעילה, צריך לקחת את תהליך המכירות שהוא מבצע והוא צריך לחלק אותו לחלקים ולראות איזה חלקים שהוא עושה בתהליך המכירות, איזה חלקים חוזרים על עצמם שוב ושוב. לדוגמה, שוב ושוב צריך להסביר ללקוח, למה חשוב 10 כריות אוויר ברכב במקום 9 כריות אוויר ברכב. וכך למצוא את כל הדברים שעושים שוב ושוב בתהליך מכירה שבעינינו הוא אופטימאלי.

ואז צריכים לקחת את החלקים בתהליך המכירה, שאנחנו עושים שוב ושוב, וצריכים להפוך אותם לחומרי שיווק, שיסבירו את אותו מסר מכירתי, בצורה שיווקית שהיא הרבה יותר טובה ויעילה בטווח הרחוק. לדוגמה, ניקח את העניין של להסביר שעדיף 10 כריות אוויר יותר מ 9 כריות אוויר ברכב, ונהפוך אותו בסוף התהליך לסרטונים ומצגות וחומרי שיווק, שמסבירים בכל דרך אפשרית, למה עדיף לרכוש רכב עם 10 ולא 9 כריות אוויר.

במילים אחרות, קח את כל תהליך המכירה, החל מהשלב שבו איש המכירות פותח את הפה שלו בפעם הראשונה לדבר עם הלקוח ועד השלב שבו איש המכירות סוגר עסקה עם הלקוח. קח את התהליך הזה ותנסה לראות איך אתה הופך אותו לאוטומטי, איך אתה הופך אותו לחומרי שיווק, שאומנם להכין אותם תהיה לכך עלות, לא בהכרח קטנה, אבל בוודאות שהם ייעלו את תהליך המכירה בטווח הרחוק ויחסכו לאיש המכירות שלך הסברים שחוזרים על עצמם שוב ושוב.

כמו כן, יש דברים שהרבה יותר קל להסביר באמצעות סרטון ומצגת, אפילו במקביל לאיש מכירות אנושי, ביחס לאפשרות שרק איש מכירות אנושי מסביר אותם, בלי מצגת ממוחשבת כלשהי.

במילים אחרות, אפשרי לעשות ייעול של תהליכי המכירה, באמצעות תהליכי שיווק, יצירת חומרי שיווק, שאמורים לשפר ולייעל ולהקל על איש המכירות.

ואם נקצין, אז נאמר, שאפשרי למכור בלי איש מכירות בכלל, אם יש לך שיווק טוב. כי ככל שהשיווק שלך יותר טוב, ככה פחות צריך את איש המכירות. והשיווק, אמור להחליף את איש המכירות.

וגם כאן יש 2 סוגי שיווק. יש שיווק שמנסה למכור ולהביא לידים למכירות והשיווק הזה מתמקד בלפרסם את המוצר. ולשיווק הזה צריכים תמיד איש מכירות, שימכור את המוצר ללקוחות שבאים מהשיווק.

אבל יש שיווק, שהשיווק עצמו עוסק לא בלקרוא לאנשים לקנות, אלא לגרום לאנשים לטעום מהמוצר, להשתמש במוצר, להכיר את המוצר, ליצור ללקוחות רצון לקנות את המוצר, גם בלי לקרוא להם לקנות. שיווק יעיל וטוב, יהיה שיווק, שהופך את איש המכירות למיותר, בהגזמה.

דהיינו, שכל דבר שאיש המכירות יכול ורוצה להסביר, הכל יהיו חומרי שיווק שיסבירו את זה במקומו.

שים לעצמך מטרה, לא לעשות את אותה הפעולה, פעמיים. ולכן, אם אתה בתור איש המכירות, או אם איש המכירות שלך שאתה כל חודש משלם לו כסף, אם הוא עושה שוב ושוב את אותה הפעולה, להסביר שוב ושוב את אותם ההסברים, לענות ללקוחות שוב ושוב על אותן השאלות, אז תיצור חומרי שיווק, שיסבירו את זה במקום איש המכירות.

ונכון, שיש כאן עלות גדולה מהמון שיקולים. וצריכים לדעת באיזה סדר לבנות את תהליך יצירת חומרי השיווק, ואיזה חומרי שיווק ליצור קודם. ובאיזו איכות ליצור את חומרי השיווק. וכמה משאבים להשקיע בכל תהליך של הכנת חומרי שיווק, ועוד המון שיקולים שונים. אבל ברמת העיקרון, אל תהיה חמור, תהיה מטוס. דהיינו, אל תעשה שוב ושוב את אותן הפעולות כמו חמור, אלא תנסה לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים, שבסופו של תהליך יעזרו לך למכור כמעט בלי איש מכירות אנושי.

ואיך? תשובה: כנ"ל, לקחת את כל מה שעושה איש המכירות ולבנות רובוט שיעשה את זה. דהיינו, להתחיל בלהכין חומרי שיווק, דהיינו, הסברים, שיחליפו את איש המכירות בטווח הארוך וכולי.

מה שכן, להתייעל דורש משאבים. כי תכלית ההתייעלות, היא חיסכון במשאבים. אבל כדי להתייעל, צריך הרבה משאבים, שבטווח הרחוק, אמורים להחזיר את עצמם בתוספת רווח וכולי. וגם את חומרי השיווק, צריך לדעת ליצור בצורה יעילה וזה כמובן עוד נושא אחר...
הכנת חומרי שיווק תוצאה טובה להפוך למצוא ללכת הסבר איך לעשות שיווק משא ומתן ביעילות חשיבה המצאתית הכנסה מטוס אוטומט איך להיות איך להיות יעיל איך להתייעל איך לייעל תהליכים איך למכור איך למכור ביעילות איך למכור בלי איש מכירות איך למכור בצורה יעילה איך לעשות איך לעשות דברים איך לעשות דברים בצורה יעילה איך לעשות שיווק איך לעשות שיווק בצורה יעילה איך לשפר את תהליכי איך לשפר את תהליכי המכירה איש מכירות אנשי מכירות בלי איש מכירות בלי להתאמץ בלי מאמץ בצורה יעילה הכנסה הכנסה פאסיבית הכנסה פסיבית הכנסות התאמצות התייעלות התייעלות עסקית חשוב לעשות שיווק ייעול תהליכי המכירות ייעול תהליכים יעילות לא להתאמץ לבנות תהליך לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים להיות יעיל להתאמץ להתייעל לייעל תהליכים ללא מאמץ למה חשוב לעשות שיווק למכור למכור באופן אוטומטי למכור ביעילות למכור בלי איש מכירות למכור בלי להתאמץ למכור בלי מאמץ למכור בצורה יעילה לעשות דברים לעשות דברים בצורה יעילה לעשות שיווק לעשות שיווק בצורה יעילה לשפר לשפר את תהליכי לשפר את תהליכי המכירה מאמץ מה זה התייעלות מה זה שיווק מה זה שיווק יעיל מה זה שיווק לא יעיל מכירה מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות משא ומתן משא ומתן ביעילות עלויות עסק עסק עסקים צורה יעילה שיווק שיווק יעיל שיווק לא יעיל שיפור שיפור תהליכי המכירות שיפור תהליכים תהליך תהליך מכירה תהליכי מכירה תהליכי מכירה אוטומטיים תהליכי מכירות תהליכים
מאמץ, התאמצות, להיות מאושר, כמה להתאמץ, מאמץ מוגדר, לא רוצה להתאמץ, מאמץ חלקי, מאמץ אין סופי, אתה מקבל את מה שאתה נותן
מאמץ, התאמצות, להיות מאושר, כמה להתאמץ, מאמץ מוגדר, לא רוצה להתאמץ, מאמץ חלקי, מאמץ אין סופי, אתה מקבל את מה שאתה נותן
מאמץ, התאמצות, להיות מאושר, כמה להתאמץ, מאמץ מוגדר, לא רוצה להתאמץ, מאמץ חלקי, מאמץ אין סופי, אתה מקבל את מה שאתה נותן האם מאמץ מוביל בהכרח לאושר? אנשים רבים תוהים האם הדרך לאושר דורשת מאמץ מתמשך, ואם כן, כמה בדיוק להתאמץ? בשיחה זו, אליעד מסביר לעומק את המושגים של מאמץ, התאמצות והקשר שלהם לתחושת האושר. לדבריו, קיימות שלוש גישות עיקריות ביחס למאמץ ולהשגת אושר: גישה ראשונה - מאמץ בלתי מוגבל: אדם שמחליט שהוא מוכן להשקיע כל מאמץ אפשרי כדי להיות מאושר. במצב כזה, הוא אמור לקחת את הנושא שהוא רוצה לפתור, לדוגמה הרגשתו הרעה, ולהתאמץ להבין אותה עד הסוף, בלי גבול ובלי להתייאש. אליעד נותן דוגמה: אדם נמצא בתחנת אוטובוס בגשם, מרגיש רע, ואם הוא מוכן להתאמץ ללא גבול כדי לשפר את מצבו, עליו לשאול את עצמו שוב ושוב למה רע לו, עד שיגיע לשורש הבעיה ויפתור אותה לחלוטין. גישה שנייה - אפס מאמץ: האדם מחליט שהוא אינו מוכן להתאמץ כלל. במצב כזה, עליו לקבל את ... האוטובוס בגשם ומרגיש רע, הוא פשוט מקבל את ההרגשה הרעה ללא התנגדות וללא ניסיון לשנות אותה. הוא לא מתאמץ להיות מאושר ולא מתאמץ לשנות דבר. פשוט חי את המציאות כפי שהיא. גישה שלישית - מאמץ חלקי ומוגבל: האדם מחליט שהוא מוכן להתאמץ, אבל רק עד גבול מסוים. לדוגמה, אדם מחליט שהוא מתאמץ שעה אחת ביום בלבד כדי להיות מאושר. ... אותה, אך בשאר היום הוא אינו מאפשר לעצמו להמשיך להתעסק בזה. הוא מחליט מראש גבולות ברורים מאוד של מאמץ, ומתנהל לפי הגבולות האלה בלבד. ... לבדוק את התשובות שעולות לו, ולחקור אותן עד שלא יישאר לו ספק כלל. עם זאת, אליעד מדגיש כי מי שמחליט על מאמץ חלקי בלבד, חייב לעמוד בגבולות שהגדיר. אם קבע שהוא מתאמץ שעה אחת ביום בלבד, הוא חייב לעמוד בזה. בשאר הזמן עליו פשוט לקבל את המציאות כמו שהיא, בלי לנסות לשנות אותה או להרגיש רע על כך שאינו מתאמץ מספיק. מה קורה אם מתאמצים באופן חלקי ולא עד הסוף? אליעד מסביר שבחירה בהתאמצות חלקית, כלומר, השקעת מאמץ מוגדר מראש (כמו שעה ביום), יוצרת ... לפתור את בעיותיו, ומצד שני מאפשרת לו חופש נפשי לאחר שעבר הזמן שקבע. עם זאת, הוא מזהיר שמי שבוחר במאמץ חלקי, חייב להיות מאוד ברור עם עצמו ולהפסיק את המאמץ מיד לאחר הזמן שקבע. אם ימשיך ... בדרך זו להקפיד לשמור על הגבולות שהגדיר, ולא להמשיך להילחם בעצמו לאחר תום הזמן שקבע. האם כדאי להפסיק להתאמץ לחלוטין? אליעד טוען שישנה גם ...
מאמץ והתאמצות, מהו מאמץ? ממה נובע מאמץ? ההגדרה של מאמץ, מתי יש מאמץ? סוגים של מאמץ, במה תלוי מאמץ, איך לא להתאמץ בכלל? מה קורה בלי שום מאמץ? מה יקרה אם לא יהיה מאמץ? מתי להתאמץ? מהי תחושת התאמצות?
מאמץ והתאמצות, מהו מאמץ? ממה נובע מאמץ? ההגדרה של מאמץ, מתי יש מאמץ? סוגים של מאמץ, במה תלוי מאמץ, איך לא להתאמץ בכלל? מה קורה בלי שום מאמץ? מה יקרה אם לא יהיה מאמץ? מתי להתאמץ? מהי תחושת התאמצות?
מאמץ והתאמצות , מהו מאמץ? ממה נובע מאמץ? ההגדרה של מאמץ, מתי יש מאמץ? סוגים של מאמץ, במה תלוי מאמץ, איך לא להתאמץ בכלל? מה קורה בלי שום מאמץ? מה יקרה אם לא יהיה מאמץ? מתי להתאמץ? מהי תחושת התאמצות? מה זה מאמץ ומהי תחושת התאמצות? אליעד כהן מסביר לעומק את המושגים מאמץ והתאמצות. לדבריו, המושג מאמץ הוא ביטוי לתחושה מסוימת המתרחשת כאשר אדם חווה פער בין הרצון שלו לבין המציאות. באופן פשוט, מאמץ נובע מהשילוב של שני דברים: רצון לשנות את המציאות, וקושי בשינוי הזה. אליעד מדגיש שמאמץ לא מופיע סתם כך, חייבת להיות התנגדות כלשהי או קושי לשינוי המצב הקיים. אם לא הייתה התנגדות ולא היה קושי, לא היה גם שום מאמץ. לדוגמה, אם אדם מנסה להרים קילו אחד או מאה קילו, ברור שהרמת מאה קילו כרוכה ביותר מאמץ, משום שזה קשה יותר. הקושי כאן הוא ההתנגדות של כוח הכבידה. ככל שההתנגדות גדולה יותר, כך גם המאמץ שנדרש גדל. דוגמה זו ממחישה באופן חד וברור כיצד המאמץ תלוי בגודל ההתנגדות ובקושי הנתפס. מתי מאמץ מופיע בחיים שלנו? אליעד מסביר שמאמץ מופיע בכל פעם שאדם רוצה לשנות משהו ממצבו הנוכחי. הוא מדגים זאת באומרו שאם המציאות מתאימה בדיוק למה שהאדם רוצה, לא נדרש מאמץ כלל. אך ברגע שיש פער, אפילו קטן, בין מה שהאדם רוצה לבין מה שיש במציאות - הוא מיד יחווה מאמץ. לדוגמה, כאשר אדם רעב, הוא מרגיש תחושה של מאמץ כי המציאות היא שהוא רעב והוא רוצה לשנות זאת על ידי אכילה. כלומר, כדי שהאדם יחווה מאמץ חייב להיות לו רצון מנוגד למצב הנוכחי, רצון שיגרום לו לנסות לשנות את המצב. אליעד מוסיף שהמאמץ לא חייב להיות פיזי בלבד, הוא יכול להיות גם מנטלי או רגשי. למשל, אדם שרוצה להבין רעיון מורכב ואינו מצליח בכך, חווה מאמץ רגשי ושכלי. הוא מ
עצלנות / עצלות / התאמצות / יעילות - מה *טוב* בעצלנות? איך להתמודד עם עצלות?
... עצלות התאמצות יעילות - מה טוב בעצלנות? איך להתמודד עם עצלות? אם נתבונן בעניין העצלות נראה, כי יש לה יתרונות וחסרונות. מצד אחד העצלנות לא מאפשרת לאדם להניע את עצמו ולהתקדם בחיים. ולפעמים, האדם יכול במאמץ קטן מאוד להצליח לשפר את מצבו, אך העצלות שלו מונעת ממנו לעשות זאת. דהיינו, העצלנות מונעת מהאדם להתאמץ ולהצליח. אך מהצד השני, העצלנות היא גם טובה מאוד. משום, שבזכותה האדם לא מתאמץ מאמץ מיותר, ולא מבזבז את כוחו לריק. אם לא הייתה לאדם שום תכונת עצלות, הרי שהוא היה מתאמץ ללא הפסקה על שטויות, ומכלה את כוחו בחינם וללא תועלת. והעצלנות מאזנת את האדם, לא להתאמץ סתם. ובנוסף, העצלנות של האדם, היא זו שדוחפת אותו להתקדם ולפתח דברים, שיעזרו לו לא להתאמץ. לדוגמה: האדם יכול לשתות מים מהברז, ולא צריך ללכת לבאר לשאוב מים, בזכות העצלנות! האדם התעצל ללכת לבאר, ולכן הוא המציא קיצור דרך. וכיוב לגבי כל שאר ... תשובה: הכל לפי העניין. ועל האדם להחליט בכוחות עצמו, מה יגרום לו להרגיש טוב יותר, האם להתאמץ ולהשיג את המטרה, או לוותר עליה. ולפי זה להחליט. ולפני שהאדם בוחר האם להתאמץ או להתעצל, עליו לנסות להבין כמה שיותר טוב את מצבו, את המטרות שלו, את החשיבות שלהן, את היכולת שלו להשיג את המטרות שלו, ואת התועלת שתצמח לו מכך שהוא ישיג את המטרות שלו. ואז באפשרותו של האדם להחליט, האם וכמה הוא רוצה להתאמץ. כי ישנם מצבים, שבהם האדם מתאמץ להשיג משהו, למרות שהוא לא באמת יכול או צריך להשיג אותו. ואילו ידע האדם מראש שהוא לא יכול להשיג את הדבר, הרי שהוא היה יכול לחסוך מעצמו את המאמץ. ומצד שני, ישנם גם מצבים שבהם האדם, סתם מתעצל ולא משיג איזה משהו, שהוא גם צריך אותו וגם יכול להשיג אותו בקלות. וזה רק משום שהוא לא יודע שהוא יכול בקלות ... לראות את הדברים כפי מה שהם באמת, ולהשתדל לפעול בצורה מחושבת. ואם מבין האדם שעליו להתאמץ, אך אין לו חשק להתאמץ ונוח לו יותר להתעצל. מה עושים במקרה כזה? איך אפשר להקל על תחושת העצלנות? תשובה: קיימת דרך טובה להתגבר על העצלנות. והיא, על ידי זה שחוסכים מאמץ. העצלנות שונאת מאמץ. וככל שיש פחות מאמץ, כך יש פחות עצלנות. ולכן, כאשר האדם מתעצל לעשות איזה משהו, עליו לנסות למצוא איזו דרך קיצור יעילה יותר, להשיג את המטרות שלו, עם כמה שפחות מאמץ. ועל ידי זה, גם העצלנות של האדם פחות תציק לו, וגם הוא יוכל להשיג את המטרות שלו בצורה יעילה יותר. ואם בזכות העצלנות, מצא האדם קיצור דרך להשיג את המטרות ... דרך נוספת להקל על העצלנות, והיא, על ידי זה שהאדם מנסה ליהנות מעצם מה שהוא צריך לעשות. מאמץ נוצר, כאשר האדם עושה פעולה כלשהי שהוא לא נהנה ממנה, כדי להשיג מטרה אחרת. ואם האדם מצליח למצוא משהו טוב וחיובי ולהפיק הנאה כלשהי, מעצם מה שהוא עושה, גם ... קשר לתוצאה שאותה הוא רוצה להשיג, הרי שהוא נהנה גם מהדרך אל המטרה, וממילא הוא פחות מרגיש מאמץ. ונסכם: צריך להתעצל ולהתאמץ על פי האמת. דהיינו, על האדם לנסות להבין טוב יותר מה באמת חשוב לו. ועל האדם לנסות למצוא את הדרך היעילה ביותר להשיג את מה שבאמת חשוב לו. ועל האדם לנסות ...
מאמץ מביא תועלת, תועלת לא תלויה במאמץ, כמה להתאמץ? האם להתאמץ? תועלת בלי מאמץ, למה לא מעריכים אותך? עוצמה של אהבה, עוצמה של התאהבות, האם הכרחי להתאמץ? התאמצות
מאמץ מביא תועלת, תועלת לא תלויה במאמץ, כמה להתאמץ? האם להתאמץ? תועלת בלי מאמץ, למה לא מעריכים אותך? עוצמה של אהבה, עוצמה של התאהבות, האם הכרחי להתאמץ? התאמצות
מאמץ מביא תועלת, תועלת לא תלויה במאמץ, כמה להתאמץ? האם להתאמץ? תועלת בלי מאמץ, למה לא מעריכים אותך? עוצמה של אהבה, עוצמה של התאהבות, האם הכרחי להתאמץ? התאמצות האם מאמץ מביא תועלת או תועלת לא תלויה במאמץ? ההרצאה מתמקדת בשאלה המרכזית: האם ניתן לקבל תועלת גדולה ממאמץ קטן? או אולי, איך התועלת קשורה למאמץ , והאם תמיד יש קשר בין השניים? אליעד מסביר את הדינמיקה בין המאמץ לתועלת, תוך כדי שהוא מציין דוגמאות ומעביר תובנות שונות בנוגע למושגים של מאמץ ותועלת. ההרצאה מתחילה בשיחה שבמהלכה נדונה השאלה איך ייתכן שבן אדם יתאמץ מעט, אך יקבל הרבה תועלת. הוא מציין מקרה שבו אדם מרגיש שהוא נתן מעט אך קיבל הרבה בתמורה, ושואל האם זה אפשרי. בתחילת השיחה, אליעד מעלה את השאלה האם זה הגיוני שבן אדם יתאמץ מעט ויקבל תועלת רבה, ומקשר את העניין למקרים יומיומיים שבהם אנשים מרגישים שהם לא מקבלים תועלת שווה למאמץ שלהם. לאורך השיחה, אליעד מציע את הדוגמה של תן מעט כסף ולקבל הרבה תועלת, ושואל אם זה באמת ייתכן. הוא מסביר שהתועלת שונה מאדם לאדם, והיא אינה תמיד תלוית במאמץ שנעשה. דוגמה נוספת שמוזכרת היא אם אדם רעב מאוד יכול להרגיש יותר תועלת ממאכל קטן, בעוד שבן אדם שאינו רעב ירגיש פחות תועלת מאותו מאכל, גם אם הוא ינסה להשקיע מאמץ באכילה. כחלק מהדיון, אליעד עובר לשלב שבו הוא שואל אם קיימת אפשרות כזו שבה התועלת לא תלויה במאמץ. הוא מציין שהדבר עשוי להיות תלוי בציפיות האישיות ובכמות החיסרון המרגיש בתוך כל אדם. אליעד טוען שהתועלת נובעת מהחיסרון שממלאים, ולא תמיד נובעת באופן ישיר ממאמץ. בהמשך, השיחה מתמקדת בשאלות נוספות לגבי איך תועלת מוגדרת וכיצד ההנאה משפיעה על תחושת התועלת. לדוגמה, אם אדם מסכים לתת משהו לאדם אחר ... היה אוהב אותו. אליעד שואל אם ניתן להרגיש תועלת רבה אפילו אם לא הושקע מאמץ גדול, ומדבר על ההתמודדות עם קונפליקטים פנימיים בזמן עשיית פעולות. בסופו של דבר, אליעד מסכם שהתועלת לא תמיד תלויה במאמץ, אבל יש פעמים שבהן המאמץ באמת מגביר את תחושת התועלת, במיוחד כשמדובר במילוי חסרונות פנימיים. הוא מציין שיכולת השגת התועלת נובעת מהחיסרון שבני אדם מרגישים, וכשחיסרון זה מתמלא, התועלת משתנה. מאמץ מול תועלת האם מאמץ מביא תועלת? כיצד תועלת משתנה על פי המאמץ? השפעת תועלת על רגשות מהי תחושת התועלת? ...
לקיחת אחריות על התוצאה, לקחת אחריות על המאמץ, גישות ניהוליות, אחריות ניהולית, אחריות של מנהל, העיקר המאמץ, העיקר התוצאה, תתאמץ בלי קשר לתוצאה, להצביע לביבי נתניהו, שכר על המאמץ, ניהול כושל, מנהל כושל
לקיחת אחריות על התוצאה, לקחת אחריות על המאמץ, גישות ניהוליות, אחריות ניהולית, אחריות של מנהל, העיקר המאמץ, העיקר התוצאה, תתאמץ בלי קשר לתוצאה, להצביע לביבי נתניהו, שכר על המאמץ, ניהול כושל, מנהל כושל
... אחריות על התוצאה, לקחת אחריות על המאמץ, גישות ניהוליות, אחריות ניהולית, אחריות של מנהל, העיקר המאמץ, העיקר התוצאה, תתאמץ בלי קשר לתוצאה, להצביע לביבי נתניהו, שכר על המאמץ, ניהול כושל, מנהל כושל מה ההבדל בין אחריות על המאמץ לאחריות על התוצאה? הנושא המרכזי שאליעד כהן דן בו בהרצאה הוא ההבדל בין לקחת אחריות על מאמץ לבין לקחת אחריות על תוצאה. הוא מסביר את הנושא באמצעות מספר ... של לקחת אחריות על תוצאה חשובה יותר מגישה שמתמקדת במאמץ בלבד. מדוע עדיף לשאול האם הטלפון שקט ולא האם השתקת את ... כששואלים האם השתקת את הטלפון? האדם נשאל על המאמץ או הפעולה שהוא עשה. אולי הוא ניסה להשתיק ולא הצליח, אולי הוא ... הסיבה אלא צריך תמיד לבדוק את התוצאה הסופית. האם מאמץ בלי תוצאה הוא בעל ערך? אליעד מדבר על הגישה שבה נותנים שכר או הערכה על המאמץ בלבד, ללא קשר לתוצאה. הוא נותן דוגמה מעולם הדת, בו יש אמירה כל מאמץ מתקבל לברכה, ושאדם מתוגמל על כך שהוא מתאמץ ללמוד תורה, אפילו אם לא הגיע להישגים. לפי אליעד, זו גישה ... מזמין איש מקצוע לתקן את המקרר, לא מעניין אותו המאמץ של הטכנאי - מה שמעניין אותו זה האם המקרר עובד או לא. אם הטכנאי השקיע מאמץ אך המקרר עדיין לא עובד, הוא נכשל במשימה. אליעד מדגיש שהלקוח משלם על תוצאות ולא על מאמצים. מדוע הגישה של ביבי נתניהו מוגדרת כניהול כושל? בהמשך, ... לקח אחריות על התוצאה ולא סיפק אותה, ללא קשר לכמה התאמצות הייתה בדרך. אליעד מדגיש שזה לא משנה כמה נתניהו התאמץ או כמה הוא רצה להצליח, מה שמשנה זה התוצאה הסופית - והיא לא ... כשל בפועל ולכן הוא מנהל כושל. האם לקחת אחריות על המאמץ בלבד זו בריחה מאחריות? אליעד מזהיר מפני נטייה שיש לאנשים ... זו צורת חשיבה שבה האדם מתרגל לקחת אחריות רק על המאמץ ולא על התוצאה, וכך מתרגל להתחמק מאחריות אמיתית. אליעד מזהיר ... לדבריו, אדם שמתרגל לקחת אחריות על תוצאות יפעל במאמץ מלא, ללא תירוצים, ללא האשמת גורמים חיצוניים, וייתן את כל מה ... להצליח. איך לוקחים אחריות על תוצאה? מה ההבדל בין מאמץ לתוצאה? האם ניהול של ביבי נתניהו כושל? איך להתמודד עם עובדים שמתחמקים מאחריות? למה חשוב לשאול על התוצאה ולא על המאמץ? כיצד סיבתיות משפיעה על אחריות ניהולית? האם יש ערך למאמץ ללא תוצאות? האם השתקת את הטלפון? האם הטלפון שקט? ניתוח ...
גורואים ומנטורים, איך לגרום למעריצים להתמכר אליך? מה השיטה של אליעד כהן? איך להיות מנטור מפורסם? איך לגרום לאנשים להעריץ אותך? איך למגנט אליך מעריצים? איך לגרום לאנשים להתאהב בך? איך לגרום לאנשים להתמכר אליך? איך להקים כת?
גורואים ומנטורים, איך לגרום למעריצים להתמכר אליך? מה השיטה של אליעד כהן? איך להיות מנטור מפורסם? איך לגרום לאנשים להעריץ אותך? איך למגנט אליך מעריצים? איך לגרום לאנשים להתאהב בך? איך לגרום לאנשים להתמכר אליך? איך להקים כת?
... שיביאו להצלחה מיידית. המפתח להצלחה במקרים אלה הוא להעניק לאנשים רעיונות פשוטים שיביאו להם הנאה או תחושת טוב מיידית, בלי שיתמודדו עם מאמץ מחשבתי. מהו סוכר בתוכן? ההשוואה שמהווה את הליבה של ההרצאה היא ההשוואה בין סוכר למסר שמטרתו להחזיר תחושת טוב מיידית לאדם. אליעד מסביר כי אנשים אוהבים סוכר כי הוא מביא להם אנרגיה מהירה, בלי להדרש למאמץ. באותו אופן, אם אתה רוצה למשוך אליך קהל, עליך להגיש להם רעיונות מתוקים - רעיונות או מסרים שמקלים עליהם, שלא דורשים מאמץ מחשבתי. מסרים כאלה יכולים להיות סיסמאות כמו הכל לטובה, הכל אהבה, או תאמין בעצמך. ... תחושת טוב מיידית. אם אתה מעביר רעיונות פשוטים, קליטים ואופטימיים כמו הכל לטובה, תהיה לך קהל רחב שמעריץ אותך ומקבל את מה שאתה אומר ללא מאמץ. האם כדאי למכור רעיונות שמבוססים על מאמץ מחשבתי? אליעד מציין כי קיימת דרך שמבוססת על שימוש בשכל, כלומר, חקירה ובדיקה עמוקה של השאלות המהותיות בחיים, כמו מי אני?, מהו הרצון שלי?, האם הכל באמת לטובה?. עם זאת, דרך זו דורשת מאמץ מחשבתי, דבר שמעטים רוצים להשקיע בו. רוב האנשים לא מעוניינים להשקיע מאמץ להבין את עצמם או את העולם סביבם, ולכן הם יעדיפו רעיונות פשוטים שמספקים להם תחושת ... את האנשים להשתמש בשכלם ולבצע חקירה פנימית, או אם כדאי להציע להם אמונה פשוטה שיכולה להעניק להם תחושת טוב מיידית. אליעד מציין כי אמנם המאמץ הפנימי שהוא מציע עשוי להרגיש מסובך יותר בהתחלה, אך הוא מביא לתוצאות ארוכות טווח, ... אם המטרה היא שהם יעריצו אותנו ויראו בנו מנטורים או גורואים גדולים? מהו אותו סוג תוכן שיגרום להרבה אנשים לאהוב אותנו במהירות ובלי מאמץ? תשובה: הרעיון המרכזי הוא למכור לאנשים סוכר. כמו שאנשים אוהבים סוכר במזון, כי הוא מעניק להם הרגשה טובה, מהירה ומיידית, בלי מאמץ - כך כשמוכרים רעיונות או מסרים מתוקים (כלומר, פשוטים, מבוססי אמונה, לא דורשים מאמץ מחשבתי), זוכים להערצה ולהצלחה מיידית אצל קהל רחב. מדוע אנשים כל כך אוהבים סוכר? ... טובה באופן מאוד מהיר. הגוף מקבל בוסט של אנרגיה מיד עם צריכת משהו מתוק, לדוגמה שתיית משקה ממותק כמו קולה או אכילת ממתק. אין צורך להתאמץ: המנגנון הפיזיולוגי של הגוף מפרק סוכר בקלות, והאנרגיה מופיעה מהר. זה מפתה מאוד, במיוחד במצבי נפילת סוכר או עייפות, כי מיד מרגישים השתפרות. אנשים מעדיפים להימנע ממאכלים שמצריכים זמן עיכול או מאמץ, כמו מזון בעל סיבים תזונתיים גבוהים או מאכלים מסובכים שעיכולם איטי. בגלל שהסוכר ... רוצים שהרבה אנשים יאכלו את מה שמגישים להם, צריך להגיש את זה בצורה מתוקה. כלומר, לתת להם רעיונות שעושים להם טוב כאן ועכשיו, בלי שישקיעו מאמץ. כשם שסוכר דורש מעט טרחה לעיכול, כך מסרים מתוקים דורשים מעט טרחה שכלית או עמוקה. ... להמון עוקבים ואוהדים. כמו מנטורים שמדגישים תאהב את עצמך, הכל לטובה, תהפוך לימון ללימונדה, בלי לדרוש חשיבה מעמיקה. האם כדאי למכור לאנשים מאמץ מחשבתי? שאלה: מה קורה אם דווקא מוכרים לאנשים תוכן שדורש שימוש בשכל ומאמץ? תשובה: לפי הטקסט, יש דרך שמבוססת על שכל - כלומר, חקירה, הבנה לעומק, התבוננות בשאלות יסוד כמו מי אני?, מהו הרצון שלי?, האם הכל באמת לטובה? וכן הלאה. דרך השכל היא הרבה פחות מושכת עבור רוב האנשים, כי היא דורשת מהם להתאמץ, לחקור ולשאול שאלות קשות. בדיוק כפי שמזון בריא אולי לא יוצר התלהבות מיידית כמו ... את עצמי מאה פעמים. תאמין באור, תאמין בייעוד שלך, תמשוך שפע מהיקום. אלו מסרים קליטים, לא דורשים חקירה, והאדם יכול להיאחז בהם מהר ובפחות מאמץ . כיצד הדובר עצמו רואה את הנושא של למכור אמונה? שאלה: מדוע יש ביקורת כלפי שיטת ... כדי להסיר את הספקות שלו. זו הדרך הקצרה ביותר להגיע לנקודה שבה לא צריך דבר. בדומה למזון בריא: בשביל לשמור על בריאות לטווח ארוך, צריך התאמצות מסוימת, להימנע מגאנק, ולבחור את הדרך הנכונה, גם אם היא פחות טעימה בהתחלה. אז איך ... על הרצון של אנשים להרגיש טוב מיידי. מי שמעוניין באמת לעזור לאחרים להגיע לפתרון עמוק ושורשי, יצטרך ללמד אותם להפעיל את השכל. זה כולל מאמץ, הכולל הבנה, חקירה והתמודדות עם שאלות קשות. לאדם עצמו מומלץ לבדוק: האם אני נמשך לסיסמאות מהירות ולפתרונות מיידיים, או שאני מוכן להשקיע מאמץ בהפעלת השכל?. ההשוואה לתזונה ממחישה זאת: סוכר נותן בוסט אנרגיה מיידי אך עשוי להזיק בהמשך. מזון בריא מצריך זמן ומאמץ אבל בונה בריאות אמיתית לטווח הארוך. כיצד לסכם את המסר המרכזי? שאלה: מהו המסר השלם ... למי שרוצה מעריצים וחסידים במהירות: תן לאנשים סוכר. כלומר, אמירות מעודדות ופשוטות, שלא דורשות חשיבה מעמיקה. כך מושכים קהל רב שלא רוצה להתאמץ. אולם, בראייה ארוכת טווח, הדבר דומה למכור לאנשים התמכרות, שדורשת מהם עוד ועוד סוכר ... אף על פי שזה פחות פופולרי בהתחלה. זו דרך יסודית יותר לפתרון אמיתי ומלא. בסופו של דבר, אמנם יש אפשרות להגיע להכרה שהכל מושלם גם בלי שום מאמץ שכלי, אבל אם כבר האדם סובל ושואל שאלות, כדאי לנצל זאת כדי לגלות מה באמת מתרחש ...
רע / טוב - איך לגרום לרע להיעלם מעצמו ללא מלחמה? איך להפוך רע לטוב?
... איך להפוך רע לטוב? רע. טוב. איך אפשר לגרום לרע להיעלם מעצמו ללא מלחמה? תשובה: על ידי שהאדם מושך את עצמו לכיוון של הטוב, הרע נעלם מעצמו. הדבר דומה לאדם שמנסה לנצח פיל ורוד דמיוני שמציק לו. לא משנה כמה קשה הוא יתאמץ, הפיל הורוד ימשיך להציק לו. הדרך היחידה להעלים את הפיל הורוד, היא על ידי זה ...
שיפור ביצועים. כיצד לשפר את הביצועים והתפוקה בכל תחום?
... התפוקה של האדם היא תוצאה ישירה של מספר גורמים שונים. כגון רמת היעילות של העבודה, כמות המאמץ הנדרשת, הפוטנציאל התיאורטי של העובד וכיוב. ככל שהעובד מיומן יותר, יעיל יותר, ומסוגל לבצע את העבודה בפחות מאמץ , כך התפוקה גדלה. הרצון לשפר את התפוקה נכון לגבי כל התחומים בחייו של האדם. התחום המרכזי ביותר בחייו של האדם הוא ההנאה. האדם כל הזמן מחפש להרגיש טוב ... שייך לעשות שיפור תפוקה. שיפור תפוקה של הנאה, היינו ליהנות יותר ולהרגיש טוב יותר בפחות מאמץ . הדרך לשפר את הביצועים והתפוקה בכל תחום אפשרי על ידי הגדלת ראש. ניהול נכון = להגדיל ראש = לחשוב מחוץ לקופסא = להסתכל מבחוץ על התמונה המלאה ולא רק דרך ... יצירתיות יוצרת שיפור תפוקה ויעילות. יזמות, חשיבה המצאתית ויצירתית יוצרת המצאות וחוסכת מאמץ. חשיבה יצירתית ויוזמת, נובעת בין השאר מחיפוש מתמיד אחר הטוב ביותר, אחר המושלם. חוסר רצון להתפשר על פחות מהטוב ביותר, היא תכונה חשובה ביותר למי שרוצה להגיע לשלמות אמיתית. שלמות אמיתית = מקסימום תועלת במינימום מאמץ. מקסימום הנאה כאשר המאמץ היחיד הוא הקיום העצמי = שלמות. כדי לשפר ביצועים בתחום ההנאה על האדם לנסות לחקור את תחושת ההנאה שלו. היינו על האדם לפרק לגורמים את כל האירועים שבהם הוא ... זו שגורמת לו ליהנות, באותו הרגע האדם מסוגל להגיע להנאה שלמה, דהיינו, מקסימום הנאה ללא מאמץ בכלל. לסיכום: כדי לשפר ביצועים יש להגדיל ראש. לראות את התמונה המלאה. כדי לראות את התמונה המלאה, יש לחקור את התמונה לעומקה ולרוחבה ומכל צדדים החיצוניים, ... טוב יותר את עצמו המציאות המערכת הספציפית, כך הוא מאפשר לעצמו להשיג יותר תועלת בפחות מאמץ.
הצלחה אוטומטית - איך להצליח בקלות? איך ליצור הצלחה אוטומטית?
... איך ליצור הצלחה אוטומטית? הצלחה אוטומטית = הצלחה שאינה כרוכה במאמץ. הצלחה אוטומטית = הצלחה שמגיעה מעצמה אל האדם. מי שיחקור את העניין יגלה שהוא תלוי בדבר אחד ויחיד. רמת ... מגיעה אל האדם מעצמה, אלא שגם לא בטוח שהאדם יצליח להגיע אליה גם עם מאמץ. כאשר ההצלחה מוגדרת על ידי ציור ומצב ספציפי של המציאות, במקרה כזה ההצלחה אינה יכולה להיות אוטומטית. יחד ... נמצא האדם, הרי שההצלחה הזו אינה אוטומטית, והרי שלשם הצלחה כזו דרוש מאמץ רב וגם לא בהכרח בטוח שהיא אפשרית. יחד עם זאת, כאשר האדם מסתכל על המהות הפנימית, דהיינו, האדם מסתכל על ... ההצלחה הופכת לפנימית לחלוטין, באותו הרגע היא גם כרוכה ב 0 אחוזי מאמץ והיא אוטומטית לחלוטין. ...
חיפוש עצמי - איך לחפש את עצמך? איך למצוא את עצמך? מה לחפש ואיך למצוא?
... שלך. שלא תהיה מגבלה אחת שלך שלא תהיה מודע לה. כאשר האדם אינו מודע למגבלות של עצמו, הוא מתאמץ מתעקש וסובל בחינם. למצוא את עצמך = להבין מה בדיוק אחראי לתחושה ולרגש שמשתנה בך בכל רגע. למצוא את עצמך = לדעת על ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למכור באופן אוטומטי, למכור בלי להתאמץ, למכור בלי איש מכירות, לשפר את תהליכי המכירה, למכור בלי מאמץ, הכנסה פאסיבית, שיפור תהליכי המכירות, ייעול תהליכי המכירות, איך למכור בצורה יעילה? איך למכור ביעילות? לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים, משא ומתן ביעילות, התייעלות עסקית, מה זה התייעלות? איך לעשות דברים בצורה יעילה? למה חשוב לעשות שיווק? איך לעשות שיווק בצורה יעילה? מה זה שיווק יעיל? מה זה שיווק לא יעיל? איך להיות יעיל, איך להתייעל? איך לייעל תהליכים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: התאמצות, איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: התאמצות, איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול נפשי, מאמן אישי לתזונה נכונה, אימון אישי לקריירה בתחום התאמצות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 21:26:23 - wesi1