אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מכירה ✔למכור באופן אוטומטי, למכור בלי להתאמץ, למכור בלי איש מכירות, לשפר את תהליכי המכירה, למכור בלי מאמץ, הכנסה פאסיבית, שיפור תהליכי המכירות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למכור באופן אוטומטי, למכור בלי להתאמץ, למכור בלי איש מכירות, לשפר את תהליכי המכירה, למכור בלי מאמץ, הכנסה פאסיבית, שיפור תהליכי המכירות, ייעול תהליכי המכירות, איך למכור בצורה יעילה? איך למכור ביעילות? לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים, משא ומתן ביעילות, התייעלות עסקית, מה זה התייעלות? איך לעשות דברים בצורה יעילה? למה חשוב לעשות שיווק? איך לעשות שיווק בצורה יעילה? מה זה שיווק יעיל? מה זה שיווק לא יעיל? איך להיות יעיל, איך להתייעל? איך לייעל תהליכים?
וכאן נסביר, מה זה התייעלות באופן כללי בכל תחום. ונסביר איך לבצע תהליך של התייעלות בכל תהליכי המכירות והשיווק של הארגון? ואיך ההבנה של מהי התייעלות באופן כללי, איך היא משפיעה על העניין של השיווק והמכירות בארגון? ונסביר למה חשוב לעשות שיווק? ואיך לעשות שיווק בצורה יעילה? ומה זה שיווק יעיל? ומה זה שיווק לא יעיל? ועוד...

אז קודם כל נבין, מהי התייעלות? אז, לעשות דברים בצורה יעילה, פירושו, לעשות דברים בצורה שמביאה יותר תועלת בפחות משאבים. דהיינו, למצוא את הדרך לעשות רצף של פעולות, שהעלות לעשות את הפעולות, תהיה יותר קטנה ותצרוך פחות משאבים ותשיג תוצאות זהות או גדולות יותר.

לעשות דברים בצורה לא יעילה, פירושו, לעשות רצף של פעולות, שצורכות המון משאבים ושמביאות תועלת מסוימת, שניתן להשיג את אותה התוצאה או תוצאה טובה יותר, בדרך שצורכת פחות משאבים.

אז אם נתבונן רגע אחד על נושא של התייעלות באופן כללי, נראה שברמת העיקרון, תהליך ההתייעלות עצמו, הוא דורש המון משאבים והוא לכשעצמו נראה לא יעיל. אבל כל התייעלות, למרות שהיא צורכת המון משאבים עבור תהליך ההתייעלות עצמו, הרי שהיא עצמה מביאה יותר תועלת בפחות משאבים בטווח הבינוני ובפרט בטווח הרחוק.

לדוגמה, פעם, כדי לשתות מים, היו הולכים לבאר המים לשתות מים. וכאשר רצו לייעל את התהליך, השקיעו משאבים כדי לבנות את מאגרי המים ואת ברז המים ואת תהליך סינון המים וכולי. כאשר לבנות את הברז מים שבבית, ברור שזה עולה בהרבה משאבים, הרבה יותר מאשר ללכת לבאר לשתות מים. אבל מצד שני, בטווח הרחוק, הרבה יותר יעיל כיום לשתות מים בברז, מאשר ללכת לבאר לשתות מים.

במילים אחרות, היו היה איש שכל היום הלך לבאר המים לשתות מים. יום אחד נמאס לאותו האיש ללכת לבאר המים לשתות מים, כי הוא היה עצלן ולא התחשק לו כל יום ללכת לבאר המים לשתות מים ואז הוא החליט להשקיע משאבים לבנות תעלת מים שבסופו של דבר הפכה לברז מים בבית שלו. אז נכון שלבנות את ברז המים, זה צרך המון משאבים. אבל בסוף, זה חסך המון משאבים אחרים.

כך גם ניתן לראות לגבי כל המצאה אחרת. שהאדם העצלן, נמאס לו להדליק מדורה, אז הוא התאמץ והמציא את החשמל. ונמאס לו לרכב על חמור, אז הוא המציא את הרכב ואת המטוס וכולי.

במילים אחרות, לוקחים תוצאה רצויה, משקיעים המון משאבים כדי לקצר בטווח הרחוק, את העלות של הביצוע שלה וכדי להשיג תוצאות טובות עוד יותר.

ואיך זה קשור לעניין של שיווק ומכירות? העניין הוא, שמי שרוצה לעבוד בצורה יותר יעילה, צריך לקחת את תהליך המכירות שהוא מבצע והוא צריך לחלק אותו לחלקים ולראות איזה חלקים שהוא עושה בתהליך המכירות, איזה חלקים חוזרים על עצמם שוב ושוב. לדוגמה, שוב ושוב צריך להסביר ללקוח, למה חשוב 10 כריות אוויר ברכב במקום 9 כריות אוויר ברכב. וכך למצוא את כל הדברים שעושים שוב ושוב בתהליך מכירה שבעינינו הוא אופטימאלי.

ואז צריכים לקחת את החלקים בתהליך המכירה, שאנחנו עושים שוב ושוב, וצריכים להפוך אותם לחומרי שיווק, שיסבירו את אותו מסר מכירתי, בצורה שיווקית שהיא הרבה יותר טובה ויעילה בטווח הרחוק. לדוגמה, ניקח את העניין של להסביר שעדיף 10 כריות אוויר יותר מ 9 כריות אוויר ברכב, ונהפוך אותו בסוף התהליך לסרטונים ומצגות וחומרי שיווק, שמסבירים בכל דרך אפשרית, למה עדיף לרכוש רכב עם 10 ולא 9 כריות אוויר.

במילים אחרות, קח את כל תהליך המכירה, החל מהשלב שבו איש המכירות פותח את הפה שלו בפעם הראשונה לדבר עם הלקוח ועד השלב שבו איש המכירות סוגר עסקה עם הלקוח. קח את התהליך הזה ותנסה לראות איך אתה הופך אותו לאוטומטי, איך אתה הופך אותו לחומרי שיווק, שאומנם להכין אותם תהיה לכך עלות, לא בהכרח קטנה, אבל בוודאות שהם ייעלו את תהליך המכירה בטווח הרחוק ויחסכו לאיש המכירות שלך הסברים שחוזרים על עצמם שוב ושוב.

כמו כן, יש דברים שהרבה יותר קל להסביר באמצעות סרטון ומצגת, אפילו במקביל לאיש מכירות אנושי, ביחס לאפשרות שרק איש מכירות אנושי מסביר אותם, בלי מצגת ממוחשבת כלשהי.

במילים אחרות, אפשרי לעשות ייעול של תהליכי המכירה, באמצעות תהליכי שיווק, יצירת חומרי שיווק, שאמורים לשפר ולייעל ולהקל על איש המכירות.

ואם נקצין, אז נאמר, שאפשרי למכור בלי איש מכירות בכלל, אם יש לך שיווק טוב. כי ככל שהשיווק שלך יותר טוב, ככה פחות צריך את איש המכירות. והשיווק, אמור להחליף את איש המכירות.

וגם כאן יש 2 סוגי שיווק. יש שיווק שמנסה למכור ולהביא לידים למכירות והשיווק הזה מתמקד בלפרסם את המוצר. ולשיווק הזה צריכים תמיד איש מכירות, שימכור את המוצר ללקוחות שבאים מהשיווק.

אבל יש שיווק, שהשיווק עצמו עוסק לא בלקרוא לאנשים לקנות, אלא לגרום לאנשים לטעום מהמוצר, להשתמש במוצר, להכיר את המוצר, ליצור ללקוחות רצון לקנות את המוצר, גם בלי לקרוא להם לקנות. שיווק יעיל וטוב, יהיה שיווק, שהופך את איש המכירות למיותר, בהגזמה.

דהיינו, שכל דבר שאיש המכירות יכול ורוצה להסביר, הכל יהיו חומרי שיווק שיסבירו את זה במקומו.

שים לעצמך מטרה, לא לעשות את אותה הפעולה, פעמיים. ולכן, אם אתה בתור איש המכירות, או אם איש המכירות שלך שאתה כל חודש משלם לו כסף, אם הוא עושה שוב ושוב את אותה הפעולה, להסביר שוב ושוב את אותם ההסברים, לענות ללקוחות שוב ושוב על אותן השאלות, אז תיצור חומרי שיווק, שיסבירו את זה במקום איש המכירות.

ונכון, שיש כאן עלות גדולה מהמון שיקולים. וצריכים לדעת באיזה סדר לבנות את תהליך יצירת חומרי השיווק, ואיזה חומרי שיווק ליצור קודם. ובאיזו איכות ליצור את חומרי השיווק. וכמה משאבים להשקיע בכל תהליך של הכנת חומרי שיווק, ועוד המון שיקולים שונים. אבל ברמת העיקרון, אל תהיה חמור, תהיה מטוס. דהיינו, אל תעשה שוב ושוב את אותן הפעולות כמו חמור, אלא תנסה לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים, שבסופו של תהליך יעזרו לך למכור כמעט בלי איש מכירות אנושי.

ואיך? תשובה: כנ"ל, לקחת את כל מה שעושה איש המכירות ולבנות רובוט שיעשה את זה. דהיינו, להתחיל בלהכין חומרי שיווק, דהיינו, הסברים, שיחליפו את איש המכירות בטווח הארוך וכולי.

מה שכן, להתייעל דורש משאבים. כי תכלית ההתייעלות, היא חיסכון במשאבים. אבל כדי להתייעל, צריך הרבה משאבים, שבטווח הרחוק, אמורים להחזיר את עצמם בתוספת רווח וכולי. וגם את חומרי השיווק, צריך לדעת ליצור בצורה יעילה וזה כמובן עוד נושא אחר...
מנהל מכירות הכנת חומרים שיווקיים החלטיות איך לייעל תהליכים לגרום לאנשים לטעום מהמוצר איך להיות מה זה התייעלות תכלית לבצע עסקה יצירת חומר שיווקי אוטומט איך להיות איך להיות יעיל איך להתייעל איך לייעל תהליכים איך למכור איך למכור ביעילות איך למכור בלי איש מכירות איך למכור בצורה יעילה איך לעשות איך לעשות דברים איך לעשות דברים בצורה יעילה איך לעשות שיווק איך לעשות שיווק בצורה יעילה איך לשפר את תהליכי איך לשפר את תהליכי המכירה איש מכירות אנשי מכירות בלי איש מכירות בלי להתאמץ בלי מאמץ בצורה יעילה הכנסה הכנסה פאסיבית הכנסה פסיבית הכנסות התאמצות התייעלות התייעלות עסקית חשוב לעשות שיווק ייעול תהליכי המכירות ייעול תהליכים יעילות לא להתאמץ לבנות תהליך לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים להיות יעיל להתאמץ להתייעל לייעל תהליכים ללא מאמץ למה חשוב לעשות שיווק למכור למכור באופן אוטומטי למכור ביעילות למכור בלי איש מכירות למכור בלי להתאמץ למכור בלי מאמץ למכור בצורה יעילה לעשות דברים לעשות דברים בצורה יעילה לעשות שיווק לעשות שיווק בצורה יעילה לשפר לשפר את תהליכי לשפר את תהליכי המכירה מאמץ מה זה התייעלות מה זה שיווק מה זה שיווק יעיל מה זה שיווק לא יעיל מכירה מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות משא ומתן משא ומתן ביעילות עלויות עסק עסק עסקים צורה יעילה שיווק שיווק יעיל שיווק לא יעיל שיפור שיפור תהליכי המכירות שיפור תהליכים תהליך תהליך מכירה תהליכי מכירה תהליכי מכירה אוטומטיים תהליכי מכירות תהליכים
שיטות מכירה, התאמת שיטת המכירה למוצר, כל מוצר דורש שיטת מכירה אחרת, התאמת סגנון המכירה למוצר, אופי של איש מכירות, איזה אופי צריך איש מכירות? סוגי מכירה שונים, סגנונות מכירה שונים, כישורי מכירה שונים בהתאם למוצר, האם איש מכירות טוב יכול למכור כל מוצר? להיות תותח במכירות, מה צריך כדי לדעת למכור? סוגים שונים של שיטות מכירה, תיווך דירות, מתווך דירות, ללמוד למכור, אני לא טוב במכירות, איך למכור נדלן? סוגי עסקאות שונים, סוגים של משא ומתן, איך למכור בית?
... מכירה, התאמת שיטת המכירה למוצר, כל מוצר דורש שיטת מכירה אחרת, התאמת סגנון המכירה למוצר, אופי של איש מכירות, איזה אופי צריך איש מכירות? סוגי מכירה שונים, סגנונות מכירה שונים, כישורי מכירה שונים בהתאם למוצר, האם איש מכירות טוב יכול למכור כל מוצר? להיות תותח במכירות, מה צריך כדי לדעת למכור? סוגים שונים של שיטות מכירה, תיווך דירות, מתווך דירות, ללמוד למכור, אני לא טוב במכירות, איך למכור ... כדי להיות מסוגל למכור מוצרים שונים. האם אתה צריך כישורי מכירה שונים, כדי למכור מוצרים שונים? או שמי שמוכשר ברמת יכולת המכירה שלו למכור מוצר מסוים, הוא יוכל למכור גם מוצר אחר? והתשובה היא, שאכן למוצרים שונים יתכן שצריך שיטות מכירה שונות, בלי קשר לידע שנצרך כדי למכור את המוצר ובלי קשר לפרופיל האישי של ... אז מי שיתבונן יראה, כי לכל איש מכירות, יש את סגנון המכירה ואת שיטת המכירה שלו. לדוגמה יש איש מכירות שעובד על שיטת ההחמצה, דהיינו, יוצר אצל הלקוח ... החמצה ומנסה באמצעותה למכור את המוצר. או סגנון אחר של מכירה, של מה יש לך להפסיד, דהיינו, להקטין את העלות של המוצר בעיני הרוכש. או שיטת מכירה של לשקר קצת את הלקוח, כדי למכור לו את המוצר. במילים אחרות, אם ניקח את ... שבאמצעותן הם סוגרים עסקאות. ולכל איש מכירות יש את סגנון המכירה שלו או את שיטות המכירה שלו וכולי. אבל צריכים לדעת, שיתכן מאוד ששיטת מכירה שעובדת מצוין במוצר אחד, היא לא תעבוד לחלוטין בלמכור מוצר אחר. ואיך זה ... בית, צריך כישורים אחרים, מאשר הכישורים שצריך כדי למכור מכירה שנסגרת יותר מהר במקום כאן ועכשיו. כי במכירת דירות, יש תהליך של כמה ... הלקוח, עד שסוגרים את העסקה. במילים אחרות, עסקאות ותהליכי מכירה שונים, עשויים להיות שונים זה מזה, במשך זמן התקשורת עם הלקוח, האם זו ... יכולות להיות שונות גם, בכמות האנשים שמעורבים בתהליך המכירה. האם המכירה מתבצעת מול בן אדם אחד, או שיש הרבה אנשים שמעורבים בעסקה. לדוגמה מכירת ... רואים את העולם שונה, במקרים מסוימים והם יצפו לסגנון מכירה שונה וכיוב. יש עסקאות שמתבצעות עם אנשים שלא שמים לב שעושים עליהם ... ניתן להבין כי מצד אחד, אנשי מכירות יש להם סגנונות מכירה שונים זה מזה. אבל לא רק שסגנונות המכירה של איש המכירות שונה אחד מהשני, אלא שלמוצרים שונים נדרשת התאמה של שיטת המכירה ונדרשת אולי שיטת מכירה שונה ממוצר אחד למוצר אחר. וזה כמובן חוץ מכך שלכל מוצר יש את המידע ... יהיה איש מכירות גרוע בתחומים אחרים, שבהם נדרשים כישורי מכירה אחרים, סגנון מכירה אחר, תרבות מכירה אחרת, סגנון
טיפול בהתנגדויות מכירה - מהן 2 האפשרויות לטיפול בהתנגדויות מכירה? ניתוח סיבתיות של התנגדויות מכירה. איך לבצע ניתוח סיבתיות בהתנגדות מכירה? איך לטפל בהתנגדות מכירה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה?
... בהתנגדויות מכירה - מהן 2 האפשרויות לטיפול בהתנגדויות מכירה? ניתוח סיבתיות של התנגדויות מכירה. איך לבצע ניתוח סיבתיות בהתנגדות מכירה? איך לטפל בהתנגדות מכירה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? אז מהי התנגדות מכירה? מה המבנה של התנגדות המכירה מבחינת ניתוח סיבתיות של סיבה ותוצאה? התנגדות מכירה, היא סיבה ללמה לא לרכוש את המוצר. ההתנגדות היא הסיבה, לכך שלא לרכוש את המוצר שזו התוצאה. אני לא רוצה לרכוש, כי זה יקר. בגלל שזה יקר, אני לא רוצה לרכוש. המוצר יקר, זו הסיבה, התוצאה היא, אני לא רוצה לרכוש. וכאשר מבצעים ניתוח סיבתיות על התנגדות מכירה, באפשרותנו להבין שיש לנו מספר דרכים לתקוף את התנגדות המכירה. 1 - להטיל ספק בסיבה. 2 - להטיל ספק בכך שהסיבה מחייבת את התוצאה. אוסיף ואומר, שבניתוח סיבתיות באופן כללי, יש עוד ... כי אולי וכולי. וזה כמובן נושא אחר, שאפשרי להעמיק בו באמצעות לימוד הנושא של ניתוח סיבתיות. אבל יש כאן 2 מצבים של ניתוח סיבתיות בהקשר של התנגדויות מכירה. יש את ניתוח ההתנגדות באופן כללי ויש את ניתוח ההתנגדות הספציפית באופן ספציפי. ואני אסביר. נניח שלקוח לא רוצה ... חיסרון X, אבל אולי צריך לתת פחות משקל לחיסרון X, אולי צריך לתת יותר משקל ליתרונות אחרים שיש במוצר. זאת בעצם הלוגיקה של ניתוח סיבתיות בטיפול בהתנגדות מכירה. וכמובן כנל שיש לנו גם את האפשרות הרחבה יותר של לבדוק? האם באמת זאת הסיבה היחידה? אולי יש גם סיבות נוספות ...
התנגדויות מכירה בלי פתרון, התנגדויות מכירה ללא פתרון, איך להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה פתרון? האם לדבר על התנגדות מכירה שאין לה שום פתרון? האם להתעלם משאלה של לקוח? האם להעביר נושא מול התנגדות לקוח? האם להתחמק משאלה של לקוח? האם לדבר על התנגדויות מכירה ללא פתרון? התנגדויות מכירה קשות, התנגדויות לקוח קשות, אין פתרון ללקוח, אין תשובה לשאלה של לקוח, שאלה של לקוח בלי תשובה, בעיה של לקוח בלי פתרון, מה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוח?
... מכירה בלי פתרון, התנגדויות מכירה ללא פתרון, איך להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה פתרון? האם לדבר על התנגדות מכירה שאין לה שום פתרון? האם להתעלם משאלה של לקוח? האם להעביר נושא מול התנגדות לקוח? האם להתחמק משאלה של לקוח? האם לדבר על התנגדויות מכירה ללא פתרון? התנגדויות מכירה קשות, התנגדויות לקוח קשות, אין פתרון ללקוח, אין תשובה לשאלה של לקוח, שאלה של לקוח בלי תשובה, בעיה של לקוח בלי פתרון, מה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוח? והפעם ... ויש גם לוגיקה של מתי ובאיזה שלב לדבר עם הלקוח על התנגדויות המכירה שלו. באיזה שלב בשיחה כדאי לדבר עם הלקוח על ההתנגדויות שלו. ויש בזה המון היבטים והמון עניינים. אבל יש מצב שבו איש המכירות קולט שהלקוח הולך לדבר על נושא של התנגדות מכירה, שלאיש המכירות אין שום מענה להתנגדות המכירה הזאת. ונניח שלאיש המכירות יש את אפשרות הבחירה, האם לנסות להעביר נושא ולהתעלם מהשאלה של הלקוח בצורה חכמה או שכן לזרום עם הלקוח אל הנושא שאיש המכירות לא רוצה ... ירכוש את המוצר, למרות שהוא כמובן לא מבין את התשובה שלך להתנגדות המכירה שלו. כי באמת אין לך פתרון. אסביר שוב: בתהליך המכירה יש נקודת מבט שבה הלקוח מאמין לאיש המכירות למה שהוא אומר. ואם איש המכירות אומר שללקוח כדאי לרכוש את המוצר, בלי שדיברו באופן גלוי על הבעיה שאין לה פתרון, הרי ... מכירות שכדאי לו לרכוש את המוצר, האם היא לוקחת בחשבון את התנגדות המכירה שאין לך פתרון אליה, הרי שביחס לשאלה הזאת, עדיף שתגיד ללקוח שכדאי לו לרכוש את המוצר, אחרי שתקשיב גם לבעיה שאין לך פתרון אליה. ומה בטוח נכון, שגם אם אין לך שום ... נושאים שאולי אין לך שום תשובה אליהם, נושאים בעיתיים, התנגדויות מכירה שאין לך שום פתרון אליהם. במקרה כזה, יש המון שיקולים מה לעשות ואיך לעשות. אבל כדאי לקחת בחשבון, שיש גם נקודת מבט, שדווקא אם הלקוח כן ידבר על הבעיה שלו, זה ... הסיכוי שהוא ירכוש את המוצר, למרות שאתה לא נותן שום מענה להתנגדות המכירה שלו וכולי. ...
להפחיד את הלקוח בתהליך מכירה, הפחדה בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה? חוויית הלקוח בתהליך המכירה, FOMO בתהליך מכירה, פחד מהחמצה בתהליך מכירה, פחד מהחמצה כשיטת מכירה, FOMO של לקוחות, איך לא לשכנע לקוח? בקשת רכישה, ניהול משא ומתן בחוסר תום לב, עסקה טובה עושים באהבה או שלא עושים בכלל, איך לסגור עסקה טובה? win win situation, פחד של לקוח, לסגור עסקה מתוך פחד, לגרום ללקוח לאהוב אותך, הפחדה כשיטת מכירה
... את הלקוח בתהליך מכירה, הפחדה בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה? חוויית הלקוח בתהליך המכירה , FOMO בתהליך מכירה, פחד מהחמצה בתהליך מכירה, פחד מהחמצה כשיטת מכירה, FOMO של לקוחות, איך לא לשכנע לקוח? בקשת רכישה, ניהול משא ומתן בחוסר תום לב, עסקה טובה עושים באהבה או שלא עושים בכלל, איך לסגור עסקה טובה? win win situation, פחד של לקוח, לסגור עסקה מתוך פחד, לגרום ללקוח לאהוב אותך, הפחדה כשיטת מכירה והפעם נסביר, כי כאשר מנהלים משא ומתן ורוצים לגרום ללקוח לסגור עסקה, אז צריכים לזכור כי ברמת העיקרון אנשים מעדיפים לפעול מתוך אהבה ולא מתוך פחד. דהיינו, ... ולא של פחד. וזה בעצם אומר, שכאשר מנסים למכור למישהו משהו, צריכים לחשוב על חוויית הלקוח בתהליך המכירה. דהיינו, האם הלקוח מקבל מאיתנו דרייב חיובי לסגור עסקה, כי ככה יהיה לו יותר טוב, או שכדאי לו לסגור עסקה, כי אם לא, אז יהיה לו יותר רע. דהיינו, שיש הרבה פעמים ...
תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה לפגישה, התנגדות להגיע לפגישה, למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה? איך לתאם פגישה עם לקוח? תיאום פגישה עם לקוח, התנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור בטלפון? שיטות מכירה בטלפון, לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה, אתגר מכירה להגיע לפגישה, מוקד לתיאום פגישות, ניהול מכירות בטלפון, מוקד מכירות טלפוני, להיות מתווך נדלן, לתאם פגישת מכירה
... פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה לפגישה, התנגדות להגיע לפגישה, למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה? איך לתאם פגישה עם לקוח? תיאום פגישה עם לקוח, התנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור בטלפון? שיטות מכירה בטלפון, לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה, אתגר מכירה להגיע לפגישה, מוקד לתיאום פגישות, ניהול מכירות בטלפון, מוקד מכירות טלפוני, להיות מתווך נדלן, לתאם פגישת מכירה וכאן נסביר על תהליך של תיאום פגישות מכירה ואיך לתאם פגישת מכירה עם לקוחות פוטנציאלים. דהיינו, תהליך שבו איש המכירות מנסה לתאם פגישה פיזית עם הלקוח, כדי למכור ללקוח את המוצר. והלקוח מסרב להיפגש פיזית ומבקש לקבל מידע נוסף ... במייל, תן לי מידע נוסף בטלפון וכיוב. והשאלה היא, איך להביא את הלקוח לפגישה פיזית ולהתמודד עם התנגדות של מכירת הפגישה ללקוח. אז כמובן שיש לנו כאן תהליך מכירה בפני עצמו, שהוא חלק מתהליך מכירה גדול יותר. דהיינו, בתהליך המכירה הגדול, אנחנו רוצים למכור ללקוח מוצר כלשהו, לדוגמה בית, שמצריך את איש המכירות, לפגוש בפועל את הלקוח, כדי למכור לו את הבית. אבל בתוך תהליך המכירה הראשי, יש גם תהליך מכירה משני, שבו על איש המכירות למכור ללקוח את הפגישה הפיזית. דהיינו, לשכנע את הלקוח להגיע לפגישה פיזית. וכמובן שאנחנו מדברים על מצב, שבו איש המכירות רוצה להביא את ...
תסריט שיחה יוצאת ללקוח בטלמרקטינג, איך להתחיל שיחת מכירה טלפונית? איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? איך לחזור ללידים קרים? התחלת שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחה טלפונית, תסריט שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחת מכירה בטלפון, לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים, לקוח מכחיש פניה, לקוח מכחיש שהוא שלח פניה, לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים, תסריט שיחה עם לקוח, מוקד מכירות טלפוני, שיחת מכירה יוצאת, לקוח השאיר פרטים בטעות, למכור את שיחת המכירה, שיחות יוצאות ללידים קרים
... שיחה יוצאת ללקוח בטלמרקטינג, איך להתחיל שיחת מכירה טלפונית? איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? איך לחזור ללידים קרים? התחלת שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחה טלפונית, תסריט שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחת מכירה בטלפון, לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים, לקוח מכחיש פניה, לקוח מכחיש שהוא שלח פניה, לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים, תסריט שיחה עם לקוח, מוקד מכירות טלפוני, שיחת מכירה יוצאת, לקוח השאיר פרטים בטעות, למכור את שיחת המכירה, שיחות יוצאות ללידים קרים וכאן אסביר איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? ואיך להתחיל שיחה יוצאת עם לקוח? ואיך להתמודד עם לקוח שמכחיש פניה? ואיך להתמודד עם לקוח שמכחיש שהוא ... ואיך להתמודד עם שיחות יוצאות? ואיך לגרום ללקוח להישאר על הקו? ואיך לגרום ללקוח לא לנתק את השיחה? ואיך למכור ללקוח את שיחת המכירה? ועוד. ואתחיל בלדבר על טעות של אנשי מכירות בטלפון, במצב של שיחות יוצאות (ולא במצב של שיחות נכנסות), שכאשר הם מתחילים את השיחה עם הלקוח, הם מתחילים אותה בסגנון של: שלום ... עסוק בלמכור ללקוח את השיחה שלו עם הלקוח. שלכאורה זה הגיוני. אבל זה לא הכרחי. כי יש אפשרות טובה יותר. והיא, שבמקום להתחיל שיחת מכירה טלפונית, בלמכור ללקוח את השיחה עצמה, אפשרי להתחיל למכור ללקוח את המוצר עצמו ודרך זה למכור לו את השיחה. ואיך לעשות את זה? אז נניח שאתה מוכר שירותי ביטוח. ונניח שהלקוח ... שגם אם תספר ללקוח שהוא השאיר פרטים, הרי שהוא יגיד לך שזה היה בטעות שהוא לא זוכר שהוא השאיר פרטים וכיוב. ככה שחבל להתחיל שיחת מכירה בלדבר על הסיבה שבגללה עושים את שיחת המכירה. וחבל להתחיל שיחת מכירה בלהצדיק את שיחת המכירה, בכך שהלקוח השאיר פרטים. כי זה לא באמת מעניין וזה עשוי לגרום לנזק. כן הגיוני, להתחיל את השיחה בלדבר עם הלקוח ספציפית על הנושא הספציפי שרוצים לדבר איתו. לדוגמה: הלקוח ...
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
... לטיפול בהתנגדויות מכירה , איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1 וכאן אבאר נוסחה, איך עליך לחקור ולהבין תהליכים באופן כללי ותהליכי מכירה באופן ספציפי. וממילא לדעת בין השאר, איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות, באמצעות הצבת ההתנגדות של הלקוח בנוסחה הבאה, והסקת המסקנות ... מהר את האמת בהתנגדות בתהליך מכירה, וממילא יוכל יותר טוב לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר. ועכשיו נעמיק עוד יותר בנוסחה הזאת, וננתח לדוגמה טיפול בהתנגדות נוספת של ...
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2
... לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2 וכאן אתן מספר שאלות שעליך כאיש מכירות ללמוד ... שהוא לא רוצה לקנות את המוצר אז ראשית, להלן רשימה של התנגדויות מכירה נפוצות אצל לקוחות, שלא רוצים לקנות כרגע את המוצר ממך, משום שלטענתו של ... כללי, כך ממילא תדע יותר טוב בזמן אמת, כיצד לבדוק את הקושי שלך לסגור מכירה, ואיך להצליח למכור יותר טוב הרבה יותר. ...
איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות
איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות
... למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות מה המבנה הנכון של שיחת מכירה בטלפון? שיחת מכירה בטלפון מורכבת משני חלקים מרכזיים: החלק ... כלל מבזבזות זמן ומחלישות את ההתעניינות הראשונית של הלקוח. האם נכון ליצור קרבה או סמכות בתחילת שיחת המכירה? יש שתי גישות מנוגדות לגבי איך להתחיל את שיחת המכירה. הראשונה ממליצה ליצור קרבה על מנת שהלקוח ... שימנע ממנו לנתק. איך אפשר ליצור עניין בתחילת השיחה? יש מגוון דרכים אפשריות ליצור עניין בתחילת שיחת מכירה. אפשר למשל להציג מיד את התועלת המרכזית של ... כאשר רוב תשומת הלב של הלקוח צריכה להיות נתונה לעניין ולתועלת שתציעו בהמשך. מה הדמיון בין שיחת מכירה להתחלה עם בחורה? אליעד כהן מסביר שיש דמיון בין התחלה עם בחורה לבין שיחת מכירה בטלפון, כיוון שבשני המקרים המשפטים הראשונים ... משמעותי כבר מהחודש הבא וכך להבטיח שהלקוח יהיה מעוניין להמשיך להקשיב. לסיכום, מהם השלבים הנכונים בשיחת מכירה טלפונית? שלב ראשון: למכור ללקוח את השיחה ... ירצה להקשיב לי לפחות למשך שתי דקות? איך למכור בטלפון? איך להכין תסריט שיחת טלמרקטינג? טיפים לשיחת מכירה בטלפון איך ליצור עניין בשיחה טלפונית? מה חשוב בתחילת שיחת מכירה? מה המבנה הנכון לשיחת מכירה בטלפון? כאשר ניגשים לבצע שיחת מכירה טלפונית, הדבר הראשון שחשוב להבין הוא שלשיחת מכירה יש שני חלקים עיקריים: החלק הראשון - מכירת השיחה עצמה. החלק השני - מכירת המוצר או השירות במהלך השיחה. הרבה אנשי מכירות מתחילים את שיחת המכירה בהצגה עצמית ארוכה או בהסבר מיותר כיצד הגיעו ... קשר להצגה עצמית או הסבר מקדים. המטרה היא תמיד קודם כל לעורר עניין והקשבה. איך ליצור עניין בתחילת שיחת מכירה? יש הרבה דרכים ליצור עניין בתחילת השיחה. ... את עצמך בתחילת השיחה? למרות שהצגה עצמית מקובלת מאוד, אליעד מציג את ההצגה העצמית כפעולה משנית בשיחת מכירה. הצגה עצמית קצרה יכולה לעזור ביצירת אמון, ... להאריך בה. עיקר הזמן בתחילת השיחה צריך להיות מוקדש ליצירת עניין וסקרנות מצד הלקוח. מה הקשר בין שיחת מכירה להתחלה עם בחורה? קיים דמיון רב בין התחלה עם בחורה לבין שיחת מכירה בטלפון. בשני המקרים, המשפטים הראשונים ... הראשונים יהיו מספיק מושכים ומעניינים כדי שהשיחה תמשיך ותעמיק. לסיכום: מהם השלבים הנכונים לשיחת מכירה בטלפון? שלב ראשון: לגרום ללקוח לרצות להקשיב ... לו לרצות להקשיב לי במשך שתי דקות לפחות? איך למכור בטלפון? איך להכין תסריט שיחת טלמרקטינג? טיפים לשיחת מכירה בטלפון איך ליצור עניין בשיחה טלפונית? מה חשוב בתחילת שיחת מכירה? עכשיו בן אדם צריך למכור למישהו משהו ... ששווה להמשיך את השיחה וזה יגרום לך לאיזה משהו טוב יותר בעתיד. אליעד: בדיוק אז בא נסביר את זה ככה שיחת מכירה יש בה שני חלקים יש בה את החלק שאתה מנסה למכור את המוצר ויש בה את החלק שאתה מנסה למכור את שיחת המכירה עצמה, כששיחת מכירה מתחילה בטלפון כי במציאות בן אדם פחות בורח אבל נגיד בטלפון שהוא מנתק את הטלפון או מה שזה לא יהיה בשיחת מכירה קודם כל אתה צריך למכור את שיחת המכירה עצמה. אתה צריך ליצור לו עניין לרצות להקשיב ... אליעד: את מתכוונת להגיד שאת בורחת פנימית. ש: אבל בעיקרון הטקטיקה היא אותה טקטיקה זה סוג של טקטיקה של מכירה. אליעד: אוקי הבנו. עכשיו אתה יכול למכור את ...
שימוש במושגים מקצועיים בתהליך מכירה, למכור בשפה של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, למכור ללקוח בעולם המושגים שלו, להכיר את עולם המושגים של הלקוח, לבנות פרופיל לקוח לפני שיחת מכירה, שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה, מכירות
שימוש במושגים מקצועיים בתהליך מכירה, למכור בשפה של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, למכור ללקוח בעולם המושגים שלו, להכיר את עולם המושגים של הלקוח, לבנות פרופיל לקוח לפני שיחת מכירה, שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה, מכירות
... במושגים מקצועיים בתהליך מכירה, למכור בשפה של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, למכור ללקוח בעולם המושגים שלו, להכיר את עולם המושגים של הלקוח, לבנות פרופיל לקוח לפני שיחת מכירה, שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה, מכירות מהי הטעות הגדולה ביותר בתהליך מכירה? הטעות הגדולה ביותר בתהליך מכירה היא שימוש במונחים מקצועיים ... קרם תפוחי אדמה. 3. יצירת אפקט של סמכות - לקוח שלא מבין את המונחים עשוי לסמוך עליך יותר, מתוך הנחה שאתה מבין יותר ממנו. מה עליך לעשות כדי להימנע מטעויות בתהליך מכירה? בסופו של דבר, השאלה המרכזית ... חכם בעיני הלקוח? איך ליצור תחושת קרבה עם הלקוח? איך לגרום ללקוח להבין אותך? איך לדבר עם לקוחות? איך לעשות פרזנטציה בצורה נכונה? שימוש בשפה מקצועית בתהליכי מכירה הטעות הגדולה במכירות: שימוש ... אנשי מכירות, בחירת מילים מול הלקוח, איך לדבר עם הלקוח בשפה שלו? איך לדבר עם לקוח בצורה נכונה? איך להכיר את שפת הלקוח? מהי השפה של הלקוח? מושג מקצועי בתהליך מכירה, מונח מקצועי בתהליך מכירה, שפה מקצועית בתהליכי מכירה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למכור באופן אוטומטי, למכור בלי להתאמץ, למכור בלי איש מכירות, לשפר את תהליכי המכירה, למכור בלי מאמץ, הכנסה פאסיבית, שיפור תהליכי המכירות, ייעול תהליכי המכירות, איך למכור בצורה יעילה? איך למכור ביעילות? לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים, משא ומתן ביעילות, התייעלות עסקית, מה זה התייעלות? איך לעשות דברים בצורה יעילה? למה חשוב לעשות שיווק? איך לעשות שיווק בצורה יעילה? מה זה שיווק יעיל? מה זה שיווק לא יעיל? איך להיות יעיל, איך להתייעל? איך לייעל תהליכים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מכירה, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מכירה, איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל הוליסטי, מאמן משפחתי, אימון אישי לזוגיות בנושא מכירה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2969 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 20:34:46 - wesi1