אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיווק יעיל ✔למכור באופן אוטומטי, למכור בלי להתאמץ, למכור בלי איש מכירות, לשפר את תהליכי המכירה, למכור בלי מאמץ, הכנסה פאסיבית, שיפור תהליכי המכירות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למכור באופן אוטומטי, למכור בלי להתאמץ, למכור בלי איש מכירות, לשפר את תהליכי המכירה, למכור בלי מאמץ, הכנסה פאסיבית, שיפור תהליכי המכירות, ייעול תהליכי המכירות, איך למכור בצורה יעילה? איך למכור ביעילות? לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים, משא ומתן ביעילות, התייעלות עסקית, מה זה התייעלות? איך לעשות דברים בצורה יעילה? למה חשוב לעשות שיווק? איך לעשות שיווק בצורה יעילה? מה זה שיווק יעיל? מה זה שיווק לא יעיל? איך להיות יעיל, איך להתייעל? איך לייעל תהליכים?
וכאן נסביר, מה זה התייעלות באופן כללי בכל תחום. ונסביר איך לבצע תהליך של התייעלות בכל תהליכי המכירות והשיווק של הארגון? ואיך ההבנה של מהי התייעלות באופן כללי, איך היא משפיעה על העניין של השיווק והמכירות בארגון? ונסביר למה חשוב לעשות שיווק? ואיך לעשות שיווק בצורה יעילה? ומה זה שיווק יעיל? ומה זה שיווק לא יעיל? ועוד...

אז קודם כל נבין, מהי התייעלות? אז, לעשות דברים בצורה יעילה, פירושו, לעשות דברים בצורה שמביאה יותר תועלת בפחות משאבים. דהיינו, למצוא את הדרך לעשות רצף של פעולות, שהעלות לעשות את הפעולות, תהיה יותר קטנה ותצרוך פחות משאבים ותשיג תוצאות זהות או גדולות יותר.

לעשות דברים בצורה לא יעילה, פירושו, לעשות רצף של פעולות, שצורכות המון משאבים ושמביאות תועלת מסוימת, שניתן להשיג את אותה התוצאה או תוצאה טובה יותר, בדרך שצורכת פחות משאבים.

אז אם נתבונן רגע אחד על נושא של התייעלות באופן כללי, נראה שברמת העיקרון, תהליך ההתייעלות עצמו, הוא דורש המון משאבים והוא לכשעצמו נראה לא יעיל. אבל כל התייעלות, למרות שהיא צורכת המון משאבים עבור תהליך ההתייעלות עצמו, הרי שהיא עצמה מביאה יותר תועלת בפחות משאבים בטווח הבינוני ובפרט בטווח הרחוק.

לדוגמה, פעם, כדי לשתות מים, היו הולכים לבאר המים לשתות מים. וכאשר רצו לייעל את התהליך, השקיעו משאבים כדי לבנות את מאגרי המים ואת ברז המים ואת תהליך סינון המים וכולי. כאשר לבנות את הברז מים שבבית, ברור שזה עולה בהרבה משאבים, הרבה יותר מאשר ללכת לבאר לשתות מים. אבל מצד שני, בטווח הרחוק, הרבה יותר יעיל כיום לשתות מים בברז, מאשר ללכת לבאר לשתות מים.

במילים אחרות, היו היה איש שכל היום הלך לבאר המים לשתות מים. יום אחד נמאס לאותו האיש ללכת לבאר המים לשתות מים, כי הוא היה עצלן ולא התחשק לו כל יום ללכת לבאר המים לשתות מים ואז הוא החליט להשקיע משאבים לבנות תעלת מים שבסופו של דבר הפכה לברז מים בבית שלו. אז נכון שלבנות את ברז המים, זה צרך המון משאבים. אבל בסוף, זה חסך המון משאבים אחרים.

כך גם ניתן לראות לגבי כל המצאה אחרת. שהאדם העצלן, נמאס לו להדליק מדורה, אז הוא התאמץ והמציא את החשמל. ונמאס לו לרכב על חמור, אז הוא המציא את הרכב ואת המטוס וכולי.

במילים אחרות, לוקחים תוצאה רצויה, משקיעים המון משאבים כדי לקצר בטווח הרחוק, את העלות של הביצוע שלה וכדי להשיג תוצאות טובות עוד יותר.

ואיך זה קשור לעניין של שיווק ומכירות? העניין הוא, שמי שרוצה לעבוד בצורה יותר יעילה, צריך לקחת את תהליך המכירות שהוא מבצע והוא צריך לחלק אותו לחלקים ולראות איזה חלקים שהוא עושה בתהליך המכירות, איזה חלקים חוזרים על עצמם שוב ושוב. לדוגמה, שוב ושוב צריך להסביר ללקוח, למה חשוב 10 כריות אוויר ברכב במקום 9 כריות אוויר ברכב. וכך למצוא את כל הדברים שעושים שוב ושוב בתהליך מכירה שבעינינו הוא אופטימאלי.

ואז צריכים לקחת את החלקים בתהליך המכירה, שאנחנו עושים שוב ושוב, וצריכים להפוך אותם לחומרי שיווק, שיסבירו את אותו מסר מכירתי, בצורה שיווקית שהיא הרבה יותר טובה ויעילה בטווח הרחוק. לדוגמה, ניקח את העניין של להסביר שעדיף 10 כריות אוויר יותר מ 9 כריות אוויר ברכב, ונהפוך אותו בסוף התהליך לסרטונים ומצגות וחומרי שיווק, שמסבירים בכל דרך אפשרית, למה עדיף לרכוש רכב עם 10 ולא 9 כריות אוויר.

במילים אחרות, קח את כל תהליך המכירה, החל מהשלב שבו איש המכירות פותח את הפה שלו בפעם הראשונה לדבר עם הלקוח ועד השלב שבו איש המכירות סוגר עסקה עם הלקוח. קח את התהליך הזה ותנסה לראות איך אתה הופך אותו לאוטומטי, איך אתה הופך אותו לחומרי שיווק, שאומנם להכין אותם תהיה לכך עלות, לא בהכרח קטנה, אבל בוודאות שהם ייעלו את תהליך המכירה בטווח הרחוק ויחסכו לאיש המכירות שלך הסברים שחוזרים על עצמם שוב ושוב.

כמו כן, יש דברים שהרבה יותר קל להסביר באמצעות סרטון ומצגת, אפילו במקביל לאיש מכירות אנושי, ביחס לאפשרות שרק איש מכירות אנושי מסביר אותם, בלי מצגת ממוחשבת כלשהי.

במילים אחרות, אפשרי לעשות ייעול של תהליכי המכירה, באמצעות תהליכי שיווק, יצירת חומרי שיווק, שאמורים לשפר ולייעל ולהקל על איש המכירות.

ואם נקצין, אז נאמר, שאפשרי למכור בלי איש מכירות בכלל, אם יש לך שיווק טוב. כי ככל שהשיווק שלך יותר טוב, ככה פחות צריך את איש המכירות. והשיווק, אמור להחליף את איש המכירות.

וגם כאן יש 2 סוגי שיווק. יש שיווק שמנסה למכור ולהביא לידים למכירות והשיווק הזה מתמקד בלפרסם את המוצר. ולשיווק הזה צריכים תמיד איש מכירות, שימכור את המוצר ללקוחות שבאים מהשיווק.

אבל יש שיווק, שהשיווק עצמו עוסק לא בלקרוא לאנשים לקנות, אלא לגרום לאנשים לטעום מהמוצר, להשתמש במוצר, להכיר את המוצר, ליצור ללקוחות רצון לקנות את המוצר, גם בלי לקרוא להם לקנות. שיווק יעיל וטוב, יהיה שיווק, שהופך את איש המכירות למיותר, בהגזמה.

דהיינו, שכל דבר שאיש המכירות יכול ורוצה להסביר, הכל יהיו חומרי שיווק שיסבירו את זה במקומו.

שים לעצמך מטרה, לא לעשות את אותה הפעולה, פעמיים. ולכן, אם אתה בתור איש המכירות, או אם איש המכירות שלך שאתה כל חודש משלם לו כסף, אם הוא עושה שוב ושוב את אותה הפעולה, להסביר שוב ושוב את אותם ההסברים, לענות ללקוחות שוב ושוב על אותן השאלות, אז תיצור חומרי שיווק, שיסבירו את זה במקום איש המכירות.

ונכון, שיש כאן עלות גדולה מהמון שיקולים. וצריכים לדעת באיזה סדר לבנות את תהליך יצירת חומרי השיווק, ואיזה חומרי שיווק ליצור קודם. ובאיזו איכות ליצור את חומרי השיווק. וכמה משאבים להשקיע בכל תהליך של הכנת חומרי שיווק, ועוד המון שיקולים שונים. אבל ברמת העיקרון, אל תהיה חמור, תהיה מטוס. דהיינו, אל תעשה שוב ושוב את אותן הפעולות כמו חמור, אלא תנסה לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים, שבסופו של תהליך יעזרו לך למכור כמעט בלי איש מכירות אנושי.

ואיך? תשובה: כנ"ל, לקחת את כל מה שעושה איש המכירות ולבנות רובוט שיעשה את זה. דהיינו, להתחיל בלהכין חומרי שיווק, דהיינו, הסברים, שיחליפו את איש המכירות בטווח הארוך וכולי.

מה שכן, להתייעל דורש משאבים. כי תכלית ההתייעלות, היא חיסכון במשאבים. אבל כדי להתייעל, צריך הרבה משאבים, שבטווח הרחוק, אמורים להחזיר את עצמם בתוספת רווח וכולי. וגם את חומרי השיווק, צריך לדעת ליצור בצורה יעילה וזה כמובן עוד נושא אחר...
תהליכי מכירה אוטומטיים למצוא את הדרך הבנה עלות תהליכי מכירות קיצוניות פעם ראשונה צורה יעילה הכנת חומרי שיווק חומרי שיווק תכלית אוטומט איך להיות איך להיות יעיל איך להתייעל איך לייעל תהליכים איך למכור איך למכור ביעילות איך למכור בלי איש מכירות איך למכור בצורה יעילה איך לעשות איך לעשות דברים איך לעשות דברים בצורה יעילה איך לעשות שיווק איך לעשות שיווק בצורה יעילה איך לשפר את תהליכי איך לשפר את תהליכי המכירה איש מכירות אנשי מכירות בלי איש מכירות בלי להתאמץ בלי מאמץ בצורה יעילה הכנסה הכנסה פאסיבית הכנסה פסיבית הכנסות התאמצות התייעלות התייעלות עסקית חשוב לעשות שיווק ייעול תהליכי המכירות ייעול תהליכים יעילות לא להתאמץ לבנות תהליך לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים להיות יעיל להתאמץ להתייעל לייעל תהליכים ללא מאמץ למה חשוב לעשות שיווק למכור למכור באופן אוטומטי למכור ביעילות למכור בלי איש מכירות למכור בלי להתאמץ למכור בלי מאמץ למכור בצורה יעילה לעשות דברים לעשות דברים בצורה יעילה לעשות שיווק לעשות שיווק בצורה יעילה לשפר לשפר את תהליכי לשפר את תהליכי המכירה מאמץ מה זה התייעלות מה זה שיווק מה זה שיווק יעיל מה זה שיווק לא יעיל מכירה מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות משא ומתן משא ומתן ביעילות עלויות עסק עסק עסקים צורה יעילה שיווק שיווק יעיל שיווק לא יעיל שיפור שיפור תהליכי המכירות שיפור תהליכים תהליך תהליך מכירה תהליכי מכירה תהליכי מכירה אוטומטיים תהליכי מכירות תהליכים
תהליכי מכירה, תהליכי שכנוע, לשכנע ולמכור, למה ללמוד למכור? למה ללמוד שכנוע? למה ללמוד לשכנע? קורס לשכנוע, ללמוד מכירות, ללמוד NLP, כושר שכנוע, אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, לשכנע את עצמך
תהליכי מכירה, תהליכי שכנוע, לשכנע ולמכור, למה ללמוד למכור? למה ללמוד שכנוע? למה ללמוד לשכנע? קורס לשכנוע, ללמוד מכירות, ללמוד NLP, כושר שכנוע, אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, לשכנע את עצמך
תהליכי מכירה, תהליכי שכנוע, לשכנע ולמכור, למה ללמוד למכור? למה ללמוד שכנוע? למה ללמוד לשכנע? קורס לשכנוע, ללמוד מכירות, ללמוד NLP, כושר שכנוע, אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, לשכנע את עצמך מדוע כל אדם חייב ללמוד את נושא השכנוע והמכירות? הרבה אנשים חושבים שאין להם צורך ללמוד שכנוע ומכירות, משום שהם לא עוסקים בתחומים אלו או שהם לא מוצאים בהם עניין. אך אליעד כהן מדגיש שלמעשה הבנה עמוקה של תחומי השכנוע והמכירות חיונית לכל אדם, ללא קשר לתחום העיסוק או העניין האישי שלו. הסיבה לכך היא ששכנוע אינו מוגבל רק למכירות או להשפעה על אחרים, אלא הוא כלי מרכזי באמצעותו האדם ... לא רק כיצד לשכנע אחרים, אלא גם כיצד להגן על עצמו מפני שכנוע חיצוני לא רצוי, ואף לשפר את איכות חייו באמצעות שליטה ברגשותיו ובמחשבותיו. כיצד שכנוע יכול לשפר מודעות עצמית ואיכות חיים? אליעד מדגיש שכל נושא ... שכנוע לפי אליעד כהן? המטרה הסופית של לימוד השכנוע על פי אליעד היא לא רק להצליח למכור טוב יותר או להשפיע על אחרים, אלא לשפר את איכות החיים האישית, להיות מאושר יותר, לסבול פחות, ולקבל שליטה על המחשבות והרגשות. זהו כלי חיוני לכל מי שמעוניין לשפר את חייו ולהגיע להבנה עמוקה של עצמו ושל המציאות ... ושקרים איך נוצרים רצונות במוח? הבדל בין שכנוע חיצוני לפנימי חשיבות לימוד שכנוע ומכירות לכל אדם ישנם אנשים שאומרים לעצמם שאין להם צורך ללמוד את נושא השכנוע והמכירות, כיוון שהם אינם עוסקים בתחום זה ואינם רואים בכך ... השכנוע חיונית לכל אדם, ללא קשר למקצוע או לתחום העיסוק שלו. השכנוע אינו רק אמצעי למכור מוצרים או לשכנע אחרים - הוא בראש ובראשונה הכלי ... למודעות עצמית כל תהליך השכנוע, כפי שהוא מוסבר כאן, אינו רק כלי טכני לשיפור מכירות או תקשורת בין - אישית, אלא הוא דרך להבנה עצמית ... כאמצעי לחיים טובים יותר לסיכום, הבנה עמוקה של שכנוע אינה רק כלי לשיפור יכולות מכירה או השפעה על אחרים - אלא היא בעיקר דרך לשיפור איכות ... הדברים הטובים שיכולים לצאת לבן אדם מזה שהוא לומד איך עובד הנושא של שכנוע ומכירות , וכפי שאמרתי פעם יש כאלה שאומרים מה אני צריך ללמוד נושא של שכנוע ומכירות אני לא מתעסק בזה, לא מעניין אותי וכו ולכן כרגע אני אסביר למה זה ... טוב אפילו הכרחי שבן אדם ילמד איך עובד הנושא של לשכנע אנשים איך המוח משתכנע, איך מוכרים לאנשים איך מרמים אנשים וכו. מי צריך את זה אז אני ... אוקי וזה לדוגמה אחד מהדברים שבהם רוב ככל אלה שמלמדים את הנושא של שכנוע הם לא מתעסקים כי הם עובדים בכל מיני נושאים אחרים לפי ... אוקי בקיצור כל הנושא של השכנוע אמור בסופו של דבר להביא את הבן אדם לא רק לדעת למכור יותר טוב אלא גם להיות מאושר להיות מרוצה, לא לחפש ...
ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי?
ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי?
... משא ומתן, יחסי קונה ומוכר , פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי? מהי הדינמיקה שבין מוכר וקונה, מראיין ומרואיין? הדינמיקה שבין מוכר לקונה, ומראיין למרואיין, אינה מוגבלת רק למכירות מוצרים, אלא נוגעת גם למקרים של חיפוש עבודה, שבו אתה בעצם מוכר את עצמך למעסיק. לעיתים קרובות בתהליך מכירה, המוכר ינסה להוציא מהקונה כמה שיותר מידע על מה שהוא מחפש או מה שהוא רוצה, בעוד שהקונה יעדיף שהמוכר יספר על עצמו ועל המוצר או השירות לפני שהוא חושף את הצרכים האישיים שלו. במילים אחרות, ישנו מאבק סמוי שבו כל צד מנסה לשמור על שליטה על התהליך. המוכר מעוניין שהקונה יחשוף את צרכיו קודם, כדי להקל עליו למכור את המוצר בצורה מותאמת אישית, בעוד שהקונה יעדיף להאזין למוכר לפני שיספר לו מה הוא מחפש, כדי לקבל מידע יותר אובייקטיבי. איך זה מתבטא בתהליך מכירה? לרוב, כאשר קונה נכנס לחנות ומסביר למוכר את מה שהוא מחפש, כמו אני מחפש טלוויזיה בגודל כזה וכזה, עם תכונות כאלה ואחרות, המוכר עשוי להיעזר במילים שהקונה אמר כדי לשווק לו את המוצר המתאים, בין אם הוא מתאים באמת ובין אם לא. מה שחשוב להבין כאן הוא שהמוכר, באמצעות המילים שהקונה השתמש בהן, יכול להסתמך על הצרכים של הקונה כדי לשווק לו את המוצר בצורה שמתאימה לו, וזה עלול להוביל לכך שהמוכר יוצר התאמה בין המילים של הקונה למוצר שהוא מציע, גם אם המוצר לא בהכרח מתאים לו באמת. אבל אם הקונה שואל את המוכר מה אתה יכול לספר לי על הטלוויזיה הזאת? במקום לציין בדיוק מה הוא מחפש, הוא יוכל לקבל תשובה יותר אובייקטיבית ומדויקת מבלי שהמוכר ינסה להתאים את המוצר למה שהוא אמר מראש. הבסיס למכירה מוצלחת - הבנת צורכי הלקוח אחת האמיתות החשובות בעולם המכירות היא אל תמכור עד שלא הבנת את צורכי הלקוח. הכוונה כאן היא שלפני שיתחיל תהליך מכירה או הצגת המוצר, המוכר חייב להבין מה בדיוק הקונה רוצה וצריך. כאשר ה
ניהול זמן של אנשי מכירות, איך לתעדף לקוחות? לאיזה לקוח למכור קודם? לאיזה ליד לחזור קודם? איך לנהל יומן עבודה? תעדוף משימות של איש מכירות, איך לתעדף תהליכי מכירה? טעויות של אנשי מכירות, האם לטפל בהתנגדות לקוח? תיעדוף לקוחות בתהליך מכירה
... זמן של אנשי מכירות, איך לתעדף לקוחות? לאיזה לקוח למכור קודם? לאיזה ליד לחזור קודם? איך לנהל יומן עבודה? תעדוף משימות של איש מכירות, איך לתעדף תהליכי מכירה? טעויות של אנשי מכירות, האם לטפל בהתנגדות לקוח? תיעדוף לקוחות בתהליך מכירה בתהליך של טיפול בלקוחות, אחת מהטעויות של אנשי המכירות היא, העניין של להפריד בין 2 השאלות הבאות, שנראות דומות אך הן שונות. והשאלה הראשונה היא, האם וכמה הלקוח הזה רלוונטי. והשאלה השניה היא? מיהו הלקוח הכי רלוונטי. ואלו 2 שאלות שונות כפי שאסביר. והעניין הוא? שלאיש מכירות יש מולו ברגע נתון X לידים לקוחות לטפל בהם. וכאשר איש מכירות עושה אנליזה של הזמן שלו ושל תהליכי העבודה שלו, הוא צריך לעשות הפרדה ברורה, בין השאלה של כל לקוח לגופו ברמת המיקרו, לבין כלל הלקוחות ברמת המאקרו. דהיינו, לעשות הפרדה בין השאלה פר לקוח ספציפי, האם וכמה אני חושב שהלקוח הזה רלוונטי ומה הסיכוי שאני חושב שאפשרי לסגור עסקה עם הלקוח הזה. שזאת שאלה שנכון לשאול אותה פר לקוח. לבין השאלה הכללית יותר? שהיא, מי הלקוח שהכי רלוונטי לטפל בו מתוך כלל הלקוחות? שאיתו יש את הסיכוי הגדול ביותר לבצע את העסקה הטובה ביותר. כי לפעמים איש המכירות יותר מיני מתבונן בלנתח לקוח ספציפי, האם וכמה הוא רלוונטי לסגירת עסקה ואיך הגיוני לטפל בהתנגדויות של הלקוח. ואותו איש מכירות שוכח? שהשאלה היותר חשובה היא, ברמת המאקרו, באיזה לקוח הכי נכון להשקיע את משאבי הזמן של איש המכירות. ולפעמים? יש יותר היגיון לטפל בליד אחר ובלקוח אחר, יותר מאשר להשקיע בלקוח כלשהו למרות שיש סיכוי שהוא אכן רלוונטי. במילים אחרות, זה שלקוח רלוונטי, זה לא אומר שהוא הלקוח האופטימאלי שאנחנו צריכים להתמקד בו, אלא במי שיש יותר סיכוי לסגור איתו את העסקה הרווחית ביותר. ...
תשלום לפי תוצאות בלבד, תשלום על תוצאות בלבד, בקשות של לקוח חצוף, לקוח מבקש הנחה מוגזמת, בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מתנגד להצעת מחיר, לשלם רק על תוצאה, לקוח לא רוצה לשלם מראש, לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות, תשלום רק לפי תוצאה, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, תשלום רק על תוצאות בלבד, החזר כספי ללקוח, להחזיר כסף ללקוח לא מרוצה, למכור שירותי יעוץ, להתחייב על תוצאות בלבד, חוצפה של לקוחות, בקשה חצופה של לקוח, התנגדויות מכירה קשות, למה לעשות שיווק?
... בלבד, החזר כספי ללקוח, להחזיר כסף ללקוח לא מרוצה, למכור שירותי יעוץ, להתחייב על תוצאות בלבד, חוצפה של לקוחות, בקשה חצופה של לקוח, התנגדויות מכירה קשות, למה לעשות שיווק? וכאן נדבר על כל העניין של התחייבות לתוצאות, בתהליך של עסקה. לדוגמה לקוח שמבקש שהמוכר יתחייב לו על תוצאות. או מישהו שמתחייב על ... ולצורך העניין, נתחיל ונדבר על המקרה הבא: נניח שאתה בא למכור למישהו מוצר ואתה נותן לו הצעת מחיר כלשהי. ... יסכים להשתמש במוצר שלך, הכל אפשרי והכל לגיטימי במסגרת המשא ומתן. וזכותו של הלקוח, לתת הצעת מחיר נגדית לבקשת ... שבא לו או לבקש לשלם לך בתנאים שלו וגם זכותו לבקש ממך למכור לו במחיר הפסד עבורך. בקיצור, זכותו של הלקוח לבקש מה שבא לו וזכותך למכור או שלא למכור לו בתנאים שלך. זכותך גם לדוגמה לומר ללקוח, שבגלל שהוא ביקש הנחה מוגזמת, אז בא לך למכור לו בכפול, כי ככה בא לך ומי שלא טוב לו, יום טוב ... את אחוז הרווח שלך. ואני אסביר. ברמת העיקרון, נניח שאתה מוכר ללקוח שירותי יעוץ כלשהם והלקוח מוכן לשלם רק אם ... רוצה לקבל תשלום מהלקוח, בתמורה לזמן שלך. דהיינו, אתה מוכר את הזמן שלך, בתמורה ל X כסף. אתה רוצה לקבל X ... שבעצם מבחינתו, לשלם לך על הזמן שלך, זה בעצם לשלם לך על המאמץ שלך ולא על התוצאה שלו. במילים אחרות הלקוח אומר לך, שהמאמץ שלך לא מביא לו מספיק תועלת, כדי שהוא ישלם לך את מה שאתה מבקש. כי אם לדוגמה היית מבקש 1 שח על המאמץ ואת השאר רק על התוצאה, אז אולי הוא כן היה ... במילים אחרות הוא אומר לך, שמבחינתו, הזמן שלך, הוא רק מאמץ שלך עבורו, ולא בטוח שתביא תוצאות ולכן הוא ישלם ... תוצאות, כי הוא לא מעריך מספיק את התועלת שהוא יקבל מעצם המאמץ שלך עבורו. וגם אם לצורך העניין אתה מוכר ללקוח מוצר שאמור לספק לו תוצאה, אבל לא וודאי ... את התוצאה, הרי שבעצם מבחינת הלקוח, המוצר שלך, הוא חלק מהמאמץ שלך לעזור לו. אבל לא בטוח שהמוצר שלך יביא לו ... שלך מבחינתו עבורו וכולי. ולכן במהות הלקוח אומר, שהמאמץ שאתה משקיע עבורו, לא שווה מבחינת הלקוח, את הכסף שאתה מבקש עבור המאמץ שלך. ונזכיר, כי בן אדם יודע למלא לוטו ולהיות ... העבודה שלך. עכשיו נעשה את הניסוי המחשבתי. נניח שאתה המוכר היית יודע בוודאות שאתה יכול לספק ללקוח את ... ישלם לך על התוצאה נניח פי 1000 מאשר אם תגבה כסף עבור המאמץ מראש, הרי שכנראה כן היית גובה כסף רק לפי תוצאה ... ולקוח מרוצה מוכן לשלם נניח רק פי 20 על תוצאות, מאשר על המאמץ , הרי שאם תעבוד רק לפי תוצאות בלבד, כנראה שיהיה ... כי בתפישה של הלקוח, מבחינתו תעבוד ותשקיע הרבה יותר מאמץ, עד שתביא תוצאות ותקבל על זה תגמול. זאת מהות ... זכותו של הלקוח לבקש את זה. וברמת העיקרון צריך להחריג עסקים שעלות הייצור שלהם היא 0 והם מוכנים ... אפשרות לעבוד עם מישהו אחר שיהיה מוכן לשלם לך גם עבור המאמץ שלך בלי התחייבות לתוצאות, כי הוא מעריך את עצם המאמץ שלך, הרי שעדיף לך לקבל כסף עבור המאמץ שלך ולא רק עבור התוצאות, כי ככה תרוויח יותר. ...
שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע, שיווק ועודף ביקוש, האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? מי לא צריך לעשות שיווק? האם תמיד צריך לעשות שיווק? למה לעשות שיווק? מתי לא לעשות שיווק? האם עוד ביקוש שווה עוד רווח? מתי לא טוב עוד ביקוש? מתי לעצור את השיווק? האם להמשיך לעשות שיווק? היצע וביקוש ושיווק, איך להעלות מחיר ללקוחות? שיווק והעלאת מחירים ללקוחות, יעוץ שיווקי, משפך שיווקי גרוע, לקוחות לא רלוונטיים, יותר מידי ביקוש, שיווק גרוע, שיווק לא טוב
שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע, שיווק ועודף ביקוש, האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? מי לא צריך לעשות שיווק? האם תמיד צריך לעשות שיווק? למה לעשות שיווק? מתי לא לעשות שיווק? האם עוד ביקוש שווה עוד רווח? מתי לא טוב עוד ביקוש? מתי לעצור את השיווק? האם להמשיך לעשות שיווק? היצע וביקוש ושיווק, איך להעלות מחיר ללקוחות? שיווק והעלאת מחירים ללקוחות, יעוץ שיווקי, משפך שיווקי גרוע, לקוחות לא רלוונטיים, יותר מידי ביקוש, שיווק גרוע, שיווק לא טוב וכאן נדבר על העניין של שיווק לעסק, כאשר יש לעסק המון ביקוש. והשאלה היא, האם כשיש המון ביקוש, לא צריך לעשות שיווק, או שצריך לעשות שיווק גם אם יש המון ביקוש לעסק? אז ברמת העיקרון, השיווק, מטרתו היא להגדיל את הביקוש של העסק. דהיינו, אתה משווק את העסק שלך, כדי שלעסק שלך יהיה יותר ביקוש. ומכאן לכאורה נובע, שאם לעסק שלך יש המון ביקוש, אז אתה לא צריך לעשות שיווק, כי כבר יש לך ביקוש. אבל כמובן שזאת לא כל האמת. ואני אסביר. נניח שיש לך מאה מוצרים ויש לך 1000 לקוחות ... באמת אתה לא צריך לעשות עוד שיווק, כי כבר יש לך יותר ביקוש מאשר היצע. אבל כמובן שזאת לא תהיה האמת. כי אם יהיו לך פי מאה לקוחות, כנראה שתוכל ... שלך. נניח שיש לך מאה בתים למכירה ונניח שאתה מוכר בית 1 ב 1M שח, אז ככל שיהיו לך יותר לקוחות שרוצים לרכוש את המוצר שלך, ככה תוכל להעלות את המחיר של המוצר שלך, ...
התייעלות רעה, למה כדאי לעשות דברים בצורה לא יעילה? למה לא כדאי להיות יעיל? למה כדאי לעשות דברים בדרך הארוכה ביותר? מוטיבציה לחוסר יעילות, מוטיבציה להיות לא יעיל, מוטיבציה לעשות דברים לאט, לא לעשות כלום, בעד חוסר יעילות
התייעלות רעה, למה כדאי לעשות דברים בצורה לא יעילה? למה לא כדאי להיות יעיל? למה כדאי לעשות דברים בדרך הארוכה ביותר? מוטיבציה לחוסר יעילות, מוטיבציה להיות לא יעיל, מוטיבציה לעשות דברים לאט, לא לעשות כלום, בעד חוסר יעילות
התייעלות רעה, למה כדאי לעשות דברים בצורה לא יעילה? למה לא כדאי להיות יעיל? למה כדאי לעשות דברים בדרך הארוכה ביותר? מוטיבציה לחוסר יעילות, מוטיבציה להיות לא יעיל, מוטיבציה לעשות דברים לאט, לא לעשות כלום, בעד חוסר יעילות למה כדאי לפעמים לעשות דברים בדרך לא יעילה? הרצאתו של אליעד כהן מציעה גישה לא שגרתית ביחס לדרך שבה אנשים משיגים את המטרות שלהם. הגישה הרווחת אומרת כי על האדם לפעול תמיד באופן היעיל ביותר, אך אליעד מציע דווקא להיפך: לעשות דברים בצורה לא יעילה במכוון . המטרה אינה להישאר בחוסר יעילות מתוך עצלות או טיפשות, אלא להפוך את חוסר היעילות לכלי להתפתחות אישית ולהגברת המודעות העצמית. מה זה אומר לפעול בצורה לא יעילה? בדרך כלל, כשיש מטרה מסוימת, האדם יבחר בדרך הקצרה ביותר כדי להשיג אותה. למשל, אם מישהו רוצה להגיע מנקודה א לנקודה ב, הוא יבחר במסלול הקצר והמהיר. אך לפי אליעד, לפעמים מומלץ דווקא לבחור בדרך ארוכה, פחות יעילה, כזו שלוקחת יותר זמן, מאמץ ומחשבה. לא מתוך חוסר ידע כיצד להיות יעיל , אלא בכוונה תחילה כדי לאתגר את המנגנונים הנפשיים. לדוגמה: אם אתה הולך מהסלון למטבח, במקום לקחת את כל הדברים בפעם אחת, חלק את הפעולה ... יותר, אפילו סיבוב סביב הרכב, רק כדי לגרום לעצמך לתהות מדוע דווקא הדרך הקצרה היא המועדפת. מדוע בכלל לבחור בדרך לא יעילה? המטרה בבחירה זו היא יצירת מרחב פנימי לדיאלוג עם המוח. אליעד מסביר כי המוח מתוכנת תמיד לחפש את הדרך המהירה ביותר, מתוך אמונה שהיעד שאליו רוצים להגיע טוב יותר מהמקום הנוכחי. אך דווקא כשעושים דברים בדרך פחות יעילה, נוצרת הזדמנות לשאול את עצמך שאלות מהותיות: למה אני חייב למהר? מי קבע שהמצב שאליו אני רוצה להגיע טוב יותר מהמצב הנוכחי? מה גורם לי לחשוב ... על התהליך עצמו? באמצעות שאלות אלו מתערערות הנחות היסוד הבסיסיות של האדם על מה חשוב בחיים ומהם הדברים שבאמת ראויים למאמץ ולזמן. כיצד חוסר יעילות תורם למודעות עצמית? חוסר יעילות מכוון יוצר התנגדות פנימית, ומאפשר לאדם להתחיל בדיאלוג עם עצמו. כשהמוח שואל למה אתה עושה את זה בדרך הארוכה? נוצר פתח לשאלה הפוכה - למה לא? ואז מתאפשר לאדם לבחון את המחשבות שלו באופן מעמיק. היתרונות בכך הם: שחרור מלחץ תמידי מי שמתרגל חוסר יעילות, משתחרר מהלחץ התמידי שדורש יעילות מקסימלית כל הזמן. חקירת הנחות יסוד אדם מתחיל להטיל ספק בהנחה שהיעד חשוב יותר מהדרך. חוויית התהליך עצמו במקום להתרכז רק בתוצאה הסופית, האדם ... האדם פשוט יושב ולא עושה כלום, וזאת כדי להיאבק במחשבה הפנימית שאומרת שחייבים לעשות משהו. פעולה זו דומה לתרגיל הלא יעילות, משום ששניהם מתרגלים את האדם לשחרר את הלחץ והדחף הפנימי שתמיד דוחף אותו קדימה, אל עבר משהו שכביכול טוב יותר. מה הקשר בין יעילות להרגשה טובה? הצורך להיות יעיל נובע מתוך האמונה שהתוצאה עדיפה על המצב הנוכחי, כלומר, שיש משהו שיכול לגרום לך להרגיש טוב יותר בעתיד. תרגול של חוסר
יעילות ואוטומציה, מתי לא יעיל להיות הכי יעיל? אוטומציה על חשבון יעילות, היעילות של האוטומציה, התייעלות וחשיבה אוטומטית, להתייעל ולפעול באופן אוטומטי, יעילות ממוצעת, הכי יעיל בממוצע, הכי יעיל במקרה ספציפי, האם להיות יעיל?
יעילות ואוטומציה, מתי לא יעיל להיות הכי יעיל? אוטומציה על חשבון יעילות, היעילות של האוטומציה, התייעלות וחשיבה אוטומטית, להתייעל ולפעול באופן אוטומטי, יעילות ממוצעת, הכי יעיל בממוצע, הכי יעיל במקרה ספציפי, האם להיות יעיל?
יעילות ואוטומציה, מתי לא יעיל להיות הכי יעיל? אוטומציה על חשבון יעילות, היעילות של האוטומציה, התייעלות וחשיבה אוטומטית, להתייעל ולפעול באופן אוטומטי, יעילות ממוצעת, הכי יעיל בממוצע, הכי יעיל במקרה ספציפי, האם להיות יעיל? האם תמיד כדאי לחפש את הדרך היעילה ביותר? האם עדיף תמיד לחפש את הדרך הקצרה ביותר והיעילה ביותר לביצוע משימות, במיוחד כשמישהו שואף להיות יעיל ככל האפשר? על פניו, התשובה לכך היא כן. אם אדם רוצה להיות כמה שיותר יעיל, לעשות את הפעולה במהירות ובאופן היעיל ביותר, אז התשובה לכאורה היא תמיד לחפש את הדרך הקצרה והמהירה ביותר. אך אליעד כהן מסביר כי יש מקרים בהם חיפוש מתמיד אחרי היעילות לא בהכרח מביא לתוצאה מיטבית. מהי הבעיה בחיפוש מתמיד אחרי היעילות? הבעיה היא שבחיפוש אחר הדרך היעילה ביותר, במיוחד כאשר מדובר במשימות חוזרות, נדרשים משאבים נפשיים ומחשבתיים רבים. למעשה, המאמץ לחשוב כל הזמן על הדרך היעילה ביותר יכול להפריע לאדם לפעול בצורה אוטומטית. למשל, כאשר אדם מבצע פעולה מסוימת שוב ושוב, המוח יכול ללמוד לבצע אותה בצורה אוטומטית, מבלי לחשוב מחדש על הדרך היעילה ביותר. מה הכוונה בעבודה אוטומטית? הכישרון לעבוד באופן אוטומטי הוא חלק מרכזי בתהליך של יעילות. כאשר אדם עושה פעולה מסוימת באופן אוטומטי, המוח לא נדרש להשקיע משאבים מנטליים כל פעם מחדש כדי לחשוב על הדרך היעילה ביותר. זה מאפשר לו להוציא את הפעולה לפועל בצורה חלקה ומרוכזת, מבלי ...
יעילות והתייעלות, מתי לא יעיל להיות יעיל? איך להתייעל נכון? מהי התייעלות לא נכונה? מהי התייעלות לא יעילה? סוגים של התייעלות, בזבוז משאבים והתייעלות, מהי התייעלות רעה? מהי התייעלות טובה? תרגילים מורכבים, תרגילים מבודדים
יעילות והתייעלות, מתי לא יעיל להיות יעיל? איך להתייעל נכון? מהי התייעלות לא נכונה? מהי התייעלות לא יעילה? סוגים של התייעלות, בזבוז משאבים והתייעלות, מהי התייעלות רעה? מהי התייעלות טובה? תרגילים מורכבים, תרגילים מבודדים
יעילות והתייעלות, מתי לא יעיל להיות יעיל? איך להתייעל נכון? מהי התייעלות לא נכונה? מהי התייעלות לא יעילה? סוגים של התייעלות, בזבוז משאבים והתייעלות, מהי התייעלות רעה? מהי התייעלות טובה? תרגילים מורכבים, תרגילים מבודדים מהי התייעלות נכונה ואיך לא לבזבז משאבים? בהרצאה של אליעד כהן, נדונה השאלה מתי יעילות אינה הדרך הנכונה להתנהלות, וכיצד לפעמים התייעלות יכולה דווקא לפגוע בנו ולהפוך אותנו לפחות יעילים. המטרה היא להבין איך לפעמים, על אף שמנסים להיות יעילים, עשויה ההתייעלות להוביל לבזבוז משאבים ולהפוך את התהליך לפחות אפקטיבי. ההבנה היא שהתייעלות לא תמיד משמעה לעשות דברים בקו ישר או בצורה הפשוטה ביותר, לפעמים היא דורשת חשיבה על המטרה הכללית ולא רק על המשימה המיידית. מה זה יעילות ואיך זה קשור להתייעלות? יעילות , באופן כללי, מתייחסת להשגת מטרה בדרך הקצרה ביותר והפשוטה ביותר, תוך שימוש במינימום משאבים ומאמץ. לדוגמה, אם רוצים להגיע מנקודה לנקודה, הדרך היעילה היא לעשות זאת בקו ישר, בלי לסטות ולבזבז זמן או מאמצים. עם זאת, לפעמים הדרך היעילה ביותר עלולה דווקא להזיק במובנים אחרים, אם היא לא נלקחת בהקשר הרחב. מה זה אומר להיות יעיל לפעמים לא יעיל? לא תמיד היעילות היא הדרך הנכונה. כל מטרה שאנו מנסים להשיג היא חלק ממטרה גדולה יותר, ויתכן שלפעמים
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למכור באופן אוטומטי, למכור בלי להתאמץ, למכור בלי איש מכירות, לשפר את תהליכי המכירה, למכור בלי מאמץ, הכנסה פאסיבית, שיפור תהליכי המכירות, ייעול תהליכי המכירות, איך למכור בצורה יעילה? איך למכור ביעילות? לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים, משא ומתן ביעילות, התייעלות עסקית, מה זה התייעלות? איך לעשות דברים בצורה יעילה? למה חשוב לעשות שיווק? איך לעשות שיווק בצורה יעילה? מה זה שיווק יעיל? מה זה שיווק לא יעיל? איך להיות יעיל, איך להתייעל? איך לייעל תהליכים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיווק יעיל, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שיווק יעיל, איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לעסקים, אימון אישי להרזייה, מטפל אישי בנושאי שיווק יעיל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3410 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 00:00:15 - wesi1