אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למכור באופן אוטומטי, למכור בלי להתאמץ, למכור בלי איש מכירות, לשפר את תהליכי המכירה, למכור בלי מאמץ, הכנסה פאסיבית, שיפור תהליכי המכירות, ייעול תהליכי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למכור באופן אוטומטי, למכור בלי להתאמץ, למכור בלי איש מכירות, לשפר את תהליכי המכירה, למכור בלי מאמץ, הכנסה פאסיבית, שיפור תהליכי המכירות, ייעול תהליכי המכירות, איך למכור בצורה יעילה? איך למכור ביעילות? לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים, משא ומתן ביעילות, התייעלות עסקית, מה זה התייעלות? איך לעשות דברים בצורה יעילה? למה חשוב לעשות שיווק? איך לעשות שיווק בצורה יעילה? מה זה שיווק יעיל? מה זה שיווק לא יעיל? איך להיות יעיל, איך להתייעל? איך לייעל תהליכים?
וכאן נסביר, מה זה התייעלות באופן כללי בכל תחום. ונסביר איך לבצע תהליך של התייעלות בכל תהליכי המכירות והשיווק של הארגון? ואיך ההבנה של מהי התייעלות באופן כללי, איך היא משפיעה על העניין של השיווק והמכירות בארגון? ונסביר למה חשוב לעשות שיווק? ואיך לעשות שיווק בצורה יעילה? ומה זה שיווק יעיל? ומה זה שיווק לא יעיל? ועוד...

אז קודם כל נבין, מהי התייעלות? אז, לעשות דברים בצורה יעילה, פירושו, לעשות דברים בצורה שמביאה יותר תועלת בפחות משאבים. דהיינו, למצוא את הדרך לעשות רצף של פעולות, שהעלות לעשות את הפעולות, תהיה יותר קטנה ותצרוך פחות משאבים ותשיג תוצאות זהות או גדולות יותר.

לעשות דברים בצורה לא יעילה, פירושו, לעשות רצף של פעולות, שצורכות המון משאבים ושמביאות תועלת מסוימת, שניתן להשיג את אותה התוצאה או תוצאה טובה יותר, בדרך שצורכת פחות משאבים.

אז אם נתבונן רגע אחד על נושא של התייעלות באופן כללי, נראה שברמת העיקרון, תהליך ההתייעלות עצמו, הוא דורש המון משאבים והוא לכשעצמו נראה לא יעיל. אבל כל התייעלות, למרות שהיא צורכת המון משאבים עבור תהליך ההתייעלות עצמו, הרי שהיא עצמה מביאה יותר תועלת בפחות משאבים בטווח הבינוני ובפרט בטווח הרחוק.

לדוגמה, פעם, כדי לשתות מים, היו הולכים לבאר המים לשתות מים. וכאשר רצו לייעל את התהליך, השקיעו משאבים כדי לבנות את מאגרי המים ואת ברז המים ואת תהליך סינון המים וכולי. כאשר לבנות את הברז מים שבבית, ברור שזה עולה בהרבה משאבים, הרבה יותר מאשר ללכת לבאר לשתות מים. אבל מצד שני, בטווח הרחוק, הרבה יותר יעיל כיום לשתות מים בברז, מאשר ללכת לבאר לשתות מים.

במילים אחרות, היו היה איש שכל היום הלך לבאר המים לשתות מים. יום אחד נמאס לאותו האיש ללכת לבאר המים לשתות מים, כי הוא היה עצלן ולא התחשק לו כל יום ללכת לבאר המים לשתות מים ואז הוא החליט להשקיע משאבים לבנות תעלת מים שבסופו של דבר הפכה לברז מים בבית שלו. אז נכון שלבנות את ברז המים, זה צרך המון משאבים. אבל בסוף, זה חסך המון משאבים אחרים.

כך גם ניתן לראות לגבי כל המצאה אחרת. שהאדם העצלן, נמאס לו להדליק מדורה, אז הוא התאמץ והמציא את החשמל. ונמאס לו לרכב על חמור, אז הוא המציא את הרכב ואת המטוס וכולי.

במילים אחרות, לוקחים תוצאה רצויה, משקיעים המון משאבים כדי לקצר בטווח הרחוק, את העלות של הביצוע שלה וכדי להשיג תוצאות טובות עוד יותר.

ואיך זה קשור לעניין של שיווק ומכירות? העניין הוא, שמי שרוצה לעבוד בצורה יותר יעילה, צריך לקחת את תהליך המכירות שהוא מבצע והוא צריך לחלק אותו לחלקים ולראות איזה חלקים שהוא עושה בתהליך המכירות, איזה חלקים חוזרים על עצמם שוב ושוב. לדוגמה, שוב ושוב צריך להסביר ללקוח, למה חשוב 10 כריות אוויר ברכב במקום 9 כריות אוויר ברכב. וכך למצוא את כל הדברים שעושים שוב ושוב בתהליך מכירה שבעינינו הוא אופטימאלי.

ואז צריכים לקחת את החלקים בתהליך המכירה, שאנחנו עושים שוב ושוב, וצריכים להפוך אותם לחומרי שיווק, שיסבירו את אותו מסר מכירתי, בצורה שיווקית שהיא הרבה יותר טובה ויעילה בטווח הרחוק. לדוגמה, ניקח את העניין של להסביר שעדיף 10 כריות אוויר יותר מ 9 כריות אוויר ברכב, ונהפוך אותו בסוף התהליך לסרטונים ומצגות וחומרי שיווק, שמסבירים בכל דרך אפשרית, למה עדיף לרכוש רכב עם 10 ולא 9 כריות אוויר.

במילים אחרות, קח את כל תהליך המכירה, החל מהשלב שבו איש המכירות פותח את הפה שלו בפעם הראשונה לדבר עם הלקוח ועד השלב שבו איש המכירות סוגר עסקה עם הלקוח. קח את התהליך הזה ותנסה לראות איך אתה הופך אותו לאוטומטי, איך אתה הופך אותו לחומרי שיווק, שאומנם להכין אותם תהיה לכך עלות, לא בהכרח קטנה, אבל בוודאות שהם ייעלו את תהליך המכירה בטווח הרחוק ויחסכו לאיש המכירות שלך הסברים שחוזרים על עצמם שוב ושוב.

כמו כן, יש דברים שהרבה יותר קל להסביר באמצעות סרטון ומצגת, אפילו במקביל לאיש מכירות אנושי, ביחס לאפשרות שרק איש מכירות אנושי מסביר אותם, בלי מצגת ממוחשבת כלשהי.

במילים אחרות, אפשרי לעשות ייעול של תהליכי המכירה, באמצעות תהליכי שיווק, יצירת חומרי שיווק, שאמורים לשפר ולייעל ולהקל על איש המכירות.

ואם נקצין, אז נאמר, שאפשרי למכור בלי איש מכירות בכלל, אם יש לך שיווק טוב. כי ככל שהשיווק שלך יותר טוב, ככה פחות צריך את איש המכירות. והשיווק, אמור להחליף את איש המכירות.

וגם כאן יש 2 סוגי שיווק. יש שיווק שמנסה למכור ולהביא לידים למכירות והשיווק הזה מתמקד בלפרסם את המוצר. ולשיווק הזה צריכים תמיד איש מכירות, שימכור את המוצר ללקוחות שבאים מהשיווק.

אבל יש שיווק, שהשיווק עצמו עוסק לא בלקרוא לאנשים לקנות, אלא לגרום לאנשים לטעום מהמוצר, להשתמש במוצר, להכיר את המוצר, ליצור ללקוחות רצון לקנות את המוצר, גם בלי לקרוא להם לקנות. שיווק יעיל וטוב, יהיה שיווק, שהופך את איש המכירות למיותר, בהגזמה.

דהיינו, שכל דבר שאיש המכירות יכול ורוצה להסביר, הכל יהיו חומרי שיווק שיסבירו את זה במקומו.

שים לעצמך מטרה, לא לעשות את אותה הפעולה, פעמיים. ולכן, אם אתה בתור איש המכירות, או אם איש המכירות שלך שאתה כל חודש משלם לו כסף, אם הוא עושה שוב ושוב את אותה הפעולה, להסביר שוב ושוב את אותם ההסברים, לענות ללקוחות שוב ושוב על אותן השאלות, אז תיצור חומרי שיווק, שיסבירו את זה במקום איש המכירות.

ונכון, שיש כאן עלות גדולה מהמון שיקולים. וצריכים לדעת באיזה סדר לבנות את תהליך יצירת חומרי השיווק, ואיזה חומרי שיווק ליצור קודם. ובאיזו איכות ליצור את חומרי השיווק. וכמה משאבים להשקיע בכל תהליך של הכנת חומרי שיווק, ועוד המון שיקולים שונים. אבל ברמת העיקרון, אל תהיה חמור, תהיה מטוס. דהיינו, אל תעשה שוב ושוב את אותן הפעולות כמו חמור, אלא תנסה לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים, שבסופו של תהליך יעזרו לך למכור כמעט בלי איש מכירות אנושי.

ואיך? תשובה: כנ"ל, לקחת את כל מה שעושה איש המכירות ולבנות רובוט שיעשה את זה. דהיינו, להתחיל בלהכין חומרי שיווק, דהיינו, הסברים, שיחליפו את איש המכירות בטווח הארוך וכולי.

מה שכן, להתייעל דורש משאבים. כי תכלית ההתייעלות, היא חיסכון במשאבים. אבל כדי להתייעל, צריך הרבה משאבים, שבטווח הרחוק, אמורים להחזיר את עצמם בתוספת רווח וכולי. וגם את חומרי השיווק, צריך לדעת ליצור בצורה יעילה וזה כמובן עוד נושא אחר...
לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים לבנות תהליך להשיג תוצאות תהליכים מכירה להסביר באמצעות סרטון להכין חומרי שיווק מסר ייעול תהליכים למה לעשות שיווק להסביר אוטומט איך לא להתאמץ איך לבנות תהליך איך להיות יעיל איך להתאמץ איך להתייעל איך לייעל תהליכים איך למכור איך למכור ביעילות איך למכור בלי איש מכירות איך למכור בצורה יעילה איך לעשות דברים איך לעשות דברים בצורה יעילה איך לעשות שיווק איך לעשות שיווק בצורה יעילה איך לשפר איך לשפר את תהליכי איך לשפר את תהליכי המכירה איש מכירות אנשי מכירות בלי איש מכירות בלי להתאמץ בלי מאמץ בצורה יעילה בשביל מה להתאמץ האם להיות יעיל האם להתאמץ הכנסה הכנסה פאסיבית הכנסה פסיבית הכנסות התאמצות התייעלות התייעלות עסקית חשוב לעשות שיווק ייעול תהליכי המכירות ייעול תהליכים יעילות כמה להתאמץ לא להתאמץ לבנות תהליך לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים להיות יעיל להתאמץ להתייעל לייעל תהליכים ללא מאמץ למה חשוב לעשות שיווק למה להתאמץ למה לעשות שיווק למכור למכור באופן אוטומטי למכור ביעילות למכור בלי איש מכירות למכור בלי להתאמץ למכור בלי מאמץ למכור בצורה יעילה לעשות שיווק לשפר לשפר את תהליכי לשפר את תהליכי המכירה מאמץ מה זה התייעלות מה זה שיווק מה זה שיווק יעיל מה זה שיווק לא יעיל מכירה מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות משא ומתן משא ומתן ביעילות מתי להתאמץ עלויות עסק עסק עסקים צורה יעילה שיווק שיווק יעיל שיווק לא יעיל שיפור שיפור תהליכי המכירות שיפור תהליכים תהליך תהליך מכירה תהליכי מכירה תהליכי מכירה אוטומטיים תהליכי מכירות תהליכים
למה לעשות דברים? לא מוצא עניין בדברים, למה ללכת לעבוד? למה לעשות משהו? בשביל מה לעשות משהו? למה לא להתאבד? מה משמעות החיים? בשביל מה לחיות? מה טוב בחיים? בשביל מה להתאמץ? למה לקום בבוקר?
למה לעשות דברים? לא מוצא עניין בדברים, למה ללכת לעבוד? למה לעשות משהו? בשביל מה לעשות משהו? למה לא להתאבד? מה משמעות החיים? בשביל מה לחיות? מה טוב בחיים? בשביל מה להתאמץ? למה לקום בבוקר?
... לא מוצא עניין בדברים, למה ללכת לעבוד? למה לעשות משהו? בשביל מה לעשות משהו? למה לא להתאבד? מה משמעות החיים? בשביל מה לחיות? מה טוב בחיים? בשביל מה להתאמץ? למה לקום בבוקר? למה בכלל לקום בבוקר לעבודה? אדם שואל למה בכלל לקום בבוקר לעבודה, בשביל מה להתאמץ , מה זה נותן לי בכלל? כאשר שאלה כזו עולה, היא מייצגת תחושה עמוקה של חוסר משמעות וחוסר מוטיבציה בחיים. האדם מתקשה להבין את הערך או התועלת במאמץ שהוא משקיע. בכל תשובה אפשרית לשאלות מסוג זה ... כן מייחס משמעות למשהו בחיים, כי לא ניתן להרגיש רע ללא השוואה לדבר אחר שנחשב לטוב. לדוגמה, אם אדם אומר קשה לי בעבודה כי אני מתעייף, כי זה מאמץ גדול מדי, כי זה בזבוז זמן, פירוש הדבר שבעיניו יש מצב טוב יותר, למשל מנוחה, חוסר מאמץ, או ניצול טוב יותר של הזמן. כיצד מחשבה שמשהו ... מצב טוב (נוחות, מנוחה). לוותר לחלוטין על השאיפה לנוחות, וכך העבודה לא תיתפס עוד כרעה. הסבל שלו נובע מהפער בין הרצוי (נוחות, פנאי) למצוי (מאמץ, עבודה קשה). אם יסגור את הפער, הסבל יתפוגג. ... הטעם בחיים? איך למצוא משמעות בחיים? למה לא להתאבד? למה לעשות משהו בכלל? עכשיו בא בן אדם ואומר בשביל מה לי לקום בבוקר לעבודה מה זה נותן לי בשביל מה להתאמץ מה זה נותן ומה זה נותן לי, נכון אז ... שהוא טוב שביחס אליו זה רע. אם אתה אומר רע לי כי אני מבזבז את הזמן שלי, ולמה לבזבז את הזמן מה זאת אומרת לבזבז את הזמן מה אכפת לך? כי אני מתאמץ כי אני עייף, אז מה זאת אומרת מה אכפת לך שאתה ...
מודעות עצמית, שיפור תהליכים, התייעלות, פעולה לא רצונית, פעולה טבעית, לשפר תהליכים, להתייעל, לנתח תהליך, פעולות אינסטינקטיביות, אינסטינקטים, הרגלי חשיבה, משל המרבה רגליים
מודעות עצמית, שיפור תהליכים, התייעלות, פעולה לא רצונית, פעולה טבעית, לשפר תהליכים, להתייעל, לנתח תהליך, פעולות אינסטינקטיביות, אינסטינקטים, הרגלי חשיבה, משל המרבה רגליים
... עצמית, שיפור תהליכים, התייעלות, פעולה לא רצונית, פעולה טבעית, לשפר תהליכים, להתייעל, לנתח תהליך, פעולות אינסטינקטיביות, אינסטינקטים, הרגלי חשיבה, משל המרבה רגליים למה לחשוב במודעות על פעולה אוטומטית יכול לפעמים לשבש אותה? לעיתים, כשאדם מבצע פעולה אוטומטית, כמו הליכה, נהיגה או נגינה, הוא עושה זאת ללא מודעות מלאה לתהליך עצמו. ברגע שהוא מתחיל לחשוב במודעות על ... המפורסם על מרבה הרגליים, שבו נאמר שאם המרבה רגליים יתחיל לחשוב איך הוא הולך, הוא לא יוכל ללכת בכלל. הסיבה לכך היא שהמודעות מכניסה ספק בתהליך שהיה קודם ברור מאליו ואוטומטי. האם לחשוב על פעולה אוטומטית ישפר או יפגע בביצועים? אליעד מסביר שיש מצבים בהם ניתוח מודע של פעולה אכן יפגע בביצוע, לפחות בטווח הקצר. למשל, אדם שלמד לנהוג בצורה אוטומטית ומתחיל לחשוב על כל פרט במהלך הנהיגה, עלול לנהוג פחות טוב משום שהוא מפצל את הקשב. מצד שני, אם האדם לא מבצע את הפעולה בצורה מושלמת מלכתחילה, ניתוח מודע ומפורט של הפעולה יאפשר לו להשתפר בטווח הארוך. לדוגמה, מוזיקאי שכבר יודע לנגן יצירה באופן אוטומטי, כאשר יתחיל לחשוב על האופן בו הוא מנגן, אולי יתקשה בהתחלה, אך אם ינתח את התהליך, בסופו של דבר הוא יוכל לנגן טוב יותר. מה המשמעות של המשל על מרבה הרגליים? המשל על מרבה הרגליים, שמשתמשים בו כדי להמחיש את הסכנה שבניתוח יתר של פעולות אוטומטיות, מציג מצב שבו המרבה רגליים אינו יכול ללכת כשמתחיל לחשוב על ההליכה שלו. אליעד מדגיש שהאמת יותר מורכבת: בתחילה, כל פעולה אוטומטית הייתה פעם מודעת. האריה לא נולד יודע לצוד באופן אינסטינקטיבי, הוא לומד ומתרגל עד שהפעולה הופכת לטבעית עבורו. לכן, מרבה הרגליים למד ללכת בתחילה באופן מודע, ואז הפך את זה לאוטומטי. איך ניתוח מודע יכול לשפר ביצועים למרות הקושי הראשוני? אליעד מביא דוגמה של נגן שרוצה להשתפר. בתחילה, כשינסה לחשוב על כל פרט בפעולה ... כללי? לפי אליעד, אנשים רבים חוששים מניתוח יתר של חייהם, מחשש שהדבר ישבש את זרימת החיים הטבעית שלהם. אולם בפועל, מודעות עצמית וניתוח פנימי של כל פעולה או מחשבה יאפשרו שיפור משמעותי של החיים. לדוגמה, אם אדם לא מרוצה מחייו, עליו לנתח מחדש את כל התפיסות שלו לגבי טוב ורע, נכון ולא ... באדמה כדי לצמוח מחדש. האדם צריך למחוק את כל מה שהוא יודע, כדי לבנות את הכל מחדש בצורה טובה יותר. למה חשוב להטיל ספק בפעולות ובהרגלי החשיבה שלנו? הטלת ספק בהרגלים אוטומטיים חיונית לצמיחה אישית. אם לא מטילים ספק, נשארים באותה רמה של ביצוע וחיים באמונה כוזבת שאין מה לשפר. לדוגמה, אדם שנוהג באוטומט עשוי להסתכן כאשר התנאים משתנים, כי הוא אינו מספיק ערני לשינויים. הטלת ספק בהרגלי החשיבה מחייבת לבחון שוב ... לנתח מחדש איך פותחים דלת, התהליך עלול להפוך למסורבל ומבלבל, לפחות בהתחלה. איך מתמודדים עם הבלבול שנוצר בעקבות המודעות? הפתרון של אליעד הוא להבין שזה חלק טבעי מתהליך ההתייעלות והצמיחה. חשוב לזכור שהבלבול והקושי הם זמניים. כמו נהג חדש שלומד להעביר הילוכים ותחילה מתקשה מאוד, אחרי תקופה קצרה הכל הופך לאוטומטי וקל. ההכרה בכך שהקושי הראשוני הוא שלב זמני בלבד מאפשרת להתמודד טוב יותר עם תחושת הבלבול. האם יש פעולות שהן באמת אוטומטיות לחלוטין? לפי אליעד, אין אף פעולה שהיא אוטומטית לחלוטין. כל פעולה הייתה פעם מודעת, והפכה לאוטומטית בעקבות תרגול וחזרה. אפילו פעולות שנראות פשוטות לחלוטין, כמו הליכה, נהיגה או פתיחת דלת, היו כרוכות פעם בלמידה ובתרגול. מה הבעיה בהוכחות מדעיות ובאמונה בהרגלים אוטומטיים? אליעד מסביר שהרגלים אוטומטיים והוכחות מדעיות מתבססים על הנחות יסוד שלא נבחנות כל פעם מחדש. למשל, חוקי הפיזיקה בנויים על הנחות שהיו ... לסיכום, לפי אליעד כהן, מודעות עצמית וניתוח תהליכים הם כלים חיוניים לשיפור החיים, למרות שהניתוח הראשוני עלול לגרום לבלבול זמני. הטלת ספק בהרגלים ובמחשבות מאפשרת צמיחה, שיפור מתמיד והתייעלות ארוכת טווח. האם מודעות עצמית משפרת ביצועים? למה ניתוח תהליכים גורם לבלבול זמני? מה משמעות משל המרבה רגליים? האם כדאי להטיל ספק בהרגלים אוטומטיים? כיצד לשפר פעולות אינסטינקטיביות? איך מתמודדים עם ספקות בחיים? ...
משמעות החיים כמשחק, בשביל מה להתאמץ אם בסוף מתים? איך למצוא משמעות בדברים? איבוד משמעות בחיים, תועלת יחסית, תועלת מוחלטת, מטרת משחק החיים, להרגיש רק טוב, להרגיש טוב בלי רע, מה משמעות החיים? בשביל מה לחיות?
משמעות החיים כמשחק, בשביל מה להתאמץ אם בסוף מתים? איך למצוא משמעות בדברים? איבוד משמעות בחיים, תועלת יחסית, תועלת מוחלטת, מטרת משחק החיים, להרגיש רק טוב, להרגיש טוב בלי רע, מה משמעות החיים? בשביל מה לחיות?
... החיים כמשחק, בשביל מה להתאמץ אם בסוף מתים? איך למצוא משמעות בדברים? איבוד משמעות בחיים, תועלת יחסית, תועלת מוחלטת, מטרת משחק החיים, להרגיש רק טוב, להרגיש טוב בלי רע, מה משמעות החיים? בשביל מה לחיות? מה משמעות החיים כמשחק? ההרצאה של אליעד כהן עוסקת במציאת משמעות בחיים, במיוחד לאור השאלה למה להתאמץ אם בסופו של דבר מתים? אליעד מציין שזו שאלה שנובעת מתוך תפיסה של תועלת מוחלטת, שהיא לא קיימת. החיים עצמם, לפי גישה זו, הם משחק, שבו כל רגע של הנאה או אושר הוא תועלת יחסית. אף פעולה לא מביאה תועלת מוחלטת או אושר בלתי נגמר. כל טוב או רע הוא רגעי, אך הוא עדיין שווה את המאמצים, משום שהוא ממלא רצון ומביא תחושת טוב זמני. איך להתמודד עם המחשבה של למה להתאמץ אם בסופו של דבר מתים? ההבנה כאן היא שבחיים אין תועלת מוחלטת, ובכל תחום - גם בזוגיות, גם בעבודה, גם בהנאה - האושר הוא תמיד ... מרגיש טוב לא יהיה לנצח, הוא לא יתאכזב כשזה יחלוף. השאיפה היא למלא רצון בצורה זמנית ולחוות את האושר המוגבל הזה, מבלי לצפות להרגיש טוב לנצח. למה כדאי להתאמץ אם בסופו של דבר הכל מתממש בצורה זמנית? השאלה הזו נובעת מתפיסה שגויה של חיים. אם אנחנו מצפים לתוצאה קבועה ונצחית, לא יהיה טעם ... פועלים מתוך רצון לזמן מוגבל, אנו יכולים לחוות טוב ולמלא את רצונותינו ברגעים מסוימים. החיים הם רצפים של פעולות שמספקות תועלת יחסית לכל רגע ורגע. לכן, ההתאמצות היא לא לשם תועלת נצחית, אלא לשם סיפוק הרצון הרגעי. האם אפשר להרגיש טוב בלי רע? ההבנה אליעד כהן מציע היא שאין טוב מוחלט ואין רע ... טוב מרע מה משמעות החיים כמשחק? איך למצוא משמעות בדברים? החיים נתפסים כמשחק שבו תכליתו היא לספק תועלת יחסית ולא מוחלטת. אנשים נוטים לשאול את עצמם למה להתאמץ אם בסופו של דבר מתים? או מה הטעם בזוגיות או בהנאה אם הכל בסופו של דבר יתממש בצורה זמנית? התשובה לכך טמונה בהבנה של תועלת ... מה שעושה לך טוב יימשך רק לרגע מסוים, ולא לנצח. אם אדם מבין שאין שום דבר מוחלט, ואין טוב מוחלט, הוא לא יתאכזב כאשר יגלה שהתועלת לא נמשכת לנצח. למה כדאי להתאמץ אם בסופו של דבר הכל מתממש בצורה זמנית? השאלה למה להתאמץ כאשר בסופו של דבר הכל חולף, נובעת ממחשבה שאינה מבוססת על התפיסה הנכונה של החיים. תועלת מוחלטת אינה קיימת, ובמציאות, מה שעושה לנו טוב הוא תועלת יחסית - טוב שנובע ממילוי רצון באופן זמני. ברגע שאנחנו מבינים את זה, אנחנו יכולים להמשיך ולהתאמץ בלי לצפות לתוצאה שתהיה לנצח. לסיכום, יש להבין שהחיים הם משחק שבו התועלת היא יחסית, וכל דבר טוב או רע הוא מוגבל בזמן. בשורה ...
הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח
הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח
... מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח איך לחשוב כמו שהלקוח חושב כדי להגדיל את המכירות? כדי לשפר את המכירות ולהצליח למכור בצורה יעילה יותר ללקוחות, חשוב להבין ולחשוב דרך נקודת המבט של הלקוח. לעיתים קרובות עסקים ומוכרים מדברים בשפה מקצועית פנימית, שמשקפת את עולם המושגים שלהם כארגון או כעסק. אך חשוב לזכור שהלקוח אינו חושב באותה צורה, אלא משתמש בשפה שונה לחלוטין - שפה שמבוססת על התפיסה האישית שלו לגבי המוצר או השירות שהוא רוכש. לדוגמה, נניח שאתם כבעלי עסק מוכרים מוצר תאורה. בעסק עצמו יש מונח מקצועי פנימי שאתם רגילים להשתמש בו, לדוגמה יחידת תאורה. אך הלקוח הפוטנציאלי לא יגיע ... המרכזית לכך שחשוב לדבר עם הלקוח בשפה שלו ולא בשפה המקצועית הפנימית של העסק היא שהלקוח קונה את מה שהוא חושב שהוא קונה, ולא את מה שאתם כבעלי העסק חושבים שאתם מוכרים לו. כאשר אתם משתמשים בשפה מקצועית שזרה ללקוח או במושגים טכניים פנימיים, אתם יוצרים פער ... מובן או אפילו מתוסכל, מה שיכול להוביל לכך שהוא יוותר על הרכישה או שיסגור עסקה במקום אחר, אצל מתחרה המדבר בשפה טבעית יותר עבורו. לכן, במקום לחשוב בכמה יחידות תאורה מכרתם, ... מתקשרים עם הלקוח, ויוצר חיבור טוב יותר אתו, דבר המעלה את הסיכוי לסגור את העסקה. איך התאמת השפה של המוכר ללקוח משפיעה על המכירה? כאשר אתם מתאימים את עולם המושגים שלכם לעולם המושגים של הלקוח, אתם יוצרים תקשורת יותר טבעית ... לדחוף מוצר או שירות באופן חד - צדדי. למשל, אם אתם מספקים שירות של הגדלת מכירות לעסקים, אך הלקוח הפוטנציאלי בכלל מחפש פתרון של שיפור ביצועים עסקיים או הגדלת רווחיות, מומלץ לדבר איתו במונחים שלו ולא במונחים הפנימיים שלכם. כך הלקוח מרגיש ... האם תמיד צריך לדבר בשפה של הלקוח, או שלפעמים אפשר לדבר בשפה המקצועית של העסק? ברוב המקרים, השימוש בשפה של הלקוח יהיה יעיל יותר ויגדיל את סיכויי ההצלחה במכירה. אולם, חשוב להבין שיש גם מצבים יוצאי דופן, בהם דווקא עדיף להשתמש בשפה המקצועית של העסק שלכם. במקרים כאלה, לרוב מדובר במוצר או שירות חדשני, ייחודי או מתקדם, שהלקוח טרם הכיר או נחשף ... משם לפי הצורך ובהתאם לתגובותיו. לסיכום, כיצד לחשוב כמו הלקוח ולהגדיל מכירות בפועל? כדי באמת להצליח לחשוב כמו הלקוח שלכם, נסו לעשות תרגיל פשוט: שאלו את עצמכם כיצד הלקוח ... על תקשורת ברורה, פשוטה וישירה. פעולה פשוטה זו יכולה ליצור שינוי משמעותי בתהליכי המכירה, להגדיל משמעותית את אחוזי הסגירה ולהביא לתוצאות עסקיות טובות יותר בטווח הארוך. איך לדבר בשפה של הלקוח? איך לחשוב כמו שהלקוח חושב?
מה זה שיווק שותפים? מה לכתוב בדפי נחיתה? איך לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט? איך להעביר מסרים שיווקיים? איך לכתוב מסרים שיווקיים? איך לשכנע גולשים באינטרנט לקנות? איך ליצור קמפיין שיווקי? טיפים למכירות באינטרנט
מה זה שיווק שותפים? מה לכתוב בדפי נחיתה? איך לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט? איך להעביר מסרים שיווקיים? איך לכתוב מסרים שיווקיים? איך לשכנע גולשים באינטרנט לקנות? איך ליצור קמפיין שיווקי? טיפים למכירות באינטרנט
מה זה שיווק שותפים? מה לכתוב בדפי נחיתה? איך לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט? איך להעביר מסרים שיווקיים? איך לכתוב מסרים שיווקיים? איך לשכנע גולשים באינטרנט לקנות? איך ליצור קמפיין שיווקי? טיפים למכירות באינטרנט מה זה שיווק שותפים ולמה הוא יכול להתאים לכם? אליעד כהן מסביר ששיווק שותפים הוא מודל עסקי לגיטימי שבו אדם משווק מוצרים של עסקים אחרים דרך האינטרנט ומקבל אחוזים על כל מכירה שהוא מבצע. שיווק שותפים אינו שונה במהותו מעבודת מכירות רגילה שבה איש מכירות מקבל אחוזים מהמכירה, רק שכאן העבודה מתבצעת באופן עצמאי וללא צורך להגיע פיזית למקום העבודה. לדוגמה, אם יש עסק שמוכר מצלמות, במקום להיות שכיר שמקבל משכורת לפי שעה פלוס אחוזי מכירות, בשיווק שותפים אתם תעבדו מהבית, תשווקו את המוצר אונליין ותקבלו אחוזים גבוהים יותר על המכירות שלכם. המודל הזה מתאים במיוחד למי שמעוניין בעצמאות עסקית או כהכנסה נוספת. איך לגרום ללקוח לקנות את המוצר שלכם באינטרנט? הנקודה המרכזית שאליעד כהן חוזר עליה שוב ושוב היא שבסופו ... בשיטת NLP. הוא מסביר שאנשים לא באמת מעוניינים בסדנה עצמה וגם לא בטכניקת ה - NLP, אלא בתוצאה הסופית שהסדנה אמורה להעניק להם. לכן, כאשר ניגשים לכתוב דף נחיתה או מסר שיווקי, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להבין בדיוק מה הלקוח הפוטנציאלי מחפש. למשל, האם הוא מחפש להרגיש בנוח עם גופו, להיראות טוב יותר, למצוא בן זוג, להצליח בעסקים או משהו אחר. רק אחרי שמזהים את הרצונות העמוקים של הלקוח, אפשר לפנות אליו בצורה מדויקת ולהציג לו את המוצר שלכם כהפתרון המושלם שיספק את התחושה שהוא רוצה. איך כותבים מסר שיווקי שמוכר? אליעד כהן מדגיש שהטקסט השיווקי הוא בסך הכל כלי תקשורת שמטרתו לתקשר עם הגולש או הלקוח הפוטנציאלי. המפתח לכתיבת מסר שיווקי אפקטיבי הוא להבין קודם כל מי הוא האדם שעומד מאחורי המסך. כדי לעשות זאת, יש לבצע מחקר עומק, להיכנס לפורומים וקבוצות, ולקרוא מה אנשים כותבים בנושא. למשל, אם מוכרים סדנה לירידה במשקל, צריך לבדוק בגוגל ובפורומים מה הבעיות שאנשים מציגים, מה הם כותבים שמפריע להם, ומה הם רוצים להשיג. אחרי שבונים רשימה מסודרת של הצרכים והרצונות האלה, אפשר להתחיל לבנות את המסר השיווקי סביב הרצונות האלו. לדוגמה, אם מזהים שאנשים רוצים לרדת במשקל כדי להרגיש יותר בנוח בבגד ים בים, המסר השיווקי יפנה בדיוק לרצון הזה ויציג את הסדנה כדרך המהירה והטובה ביותר להשיג זאת. מה לכתוב בדף נחיתה ואיך למשוך את ... אפקטיבי היא לתת לגולש טעימה אמיתית מערך המוצר. הוא ממליץ לא למלא את הדף רק בהבטחות ריקות או סיסמאות, אלא באמת לתת משהו בעל ערך שהגולש יוכל ליהנות ממנו מיד. למשל, אם מוכרים אופניים מיוחדים, אפשר להציג בדף נחיתה הדרכה קצרה על יתרונות האופניים או על האופן שבו אפשר לתחזק אותם בצורה ...
מאמץ והתאמצות, מהו מאמץ? ממה נובע מאמץ? ההגדרה של מאמץ, מתי יש מאמץ? סוגים של מאמץ, במה תלוי מאמץ, איך לא להתאמץ בכלל? מה קורה בלי שום מאמץ? מה יקרה אם לא יהיה מאמץ? מתי להתאמץ? מהי תחושת התאמצות?
מאמץ והתאמצות, מהו מאמץ? ממה נובע מאמץ? ההגדרה של מאמץ, מתי יש מאמץ? סוגים של מאמץ, במה תלוי מאמץ, איך לא להתאמץ בכלל? מה קורה בלי שום מאמץ? מה יקרה אם לא יהיה מאמץ? מתי להתאמץ? מהי תחושת התאמצות?
מאמץ והתאמצות, מהו מאמץ? ממה נובע מאמץ? ההגדרה של מאמץ, מתי יש מאמץ? סוגים של מאמץ, במה תלוי מאמץ, איך לא להתאמץ בכלל? מה קורה בלי שום מאמץ? מה יקרה אם לא יהיה מאמץ? מתי להתאמץ? מהי תחושת התאמצות? מה זה מאמץ ומהי תחושת התאמצות? אליעד כהן מסביר לעומק את המושגים מאמץ והתאמצות. לדבריו, המושג מאמץ הוא ביטוי לתחושה מסוימת המתרחשת כאשר אדם חווה פער בין הרצון שלו לבין המציאות. באופן פשוט, מאמץ נובע מהשילוב של שני דברים: רצון לשנות את המציאות, וקושי בשינוי הזה. אליעד מדגיש שמאמץ לא מופיע סתם כך, חייבת להיות התנגדות כלשהי או קושי לשינוי המצב הקיים. אם לא הייתה התנגדות ולא היה קושי, לא היה גם שום מאמץ. לדוגמה, אם אדם מנסה להרים קילו אחד או מאה קילו, ברור שהרמת מאה קילו כרוכה ביותר מאמץ, משום שזה קשה יותר. הקושי כאן הוא ההתנגדות של כוח הכבידה. ככל שההתנגדות גדולה יותר, כך גם המאמץ שנדרש גדל. דוגמה זו ממחישה באופן חד וברור כיצד המאמץ תלוי בגודל ההתנגדות ובקושי הנתפס. מתי מאמץ מופיע בחיים שלנו? אליעד מסביר שמאמץ מופיע בכל פעם שאדם רוצה לשנות משהו ממצבו הנוכחי. הוא מדגים זאת באומרו שאם המציאות מתאימה בדיוק למה שהאדם רוצה, לא נדרש מאמץ כלל. אך ברגע שיש פער, אפילו קטן, בין מה שהאדם רוצה לבין מה שיש במציאות - הוא מיד יחווה מאמץ. לדוגמה, כאשר אדם רעב, הוא מרגיש תחושה של מאמץ כי המציאות היא שהוא רעב והוא רוצה לשנות זאת על ידי אכילה. כלומר, כדי שהאדם יחווה מאמץ חייב להיות לו רצון מנוגד למצב הנוכחי, רצון שיגרום לו לנסות לשנות את המצב. אליעד מוסיף שהמאמץ לא חייב להיות פיזי בלבד, הוא יכול להיות גם מנטלי או רגשי. למשל, אדם שרוצה להבין רעיון מורכב ואינו מצליח בכך, חווה מאמץ רגשי ושכלי. הוא מ
שיווק ומכירות, מהן 3 המטרות של השיווק? איך לתכנן משפך שיווקי? מהי המטרה של השיווק? למה צריך שיווק? מה זה שיווק? איך לעשות שיווק בצורה נכונה? איך להתחיל לשווק? איך לתכנן את השיווק? שיווק סטרטאפ, איך ליצור ביקושים? שיווק בשוק תחרותי, לייצר ביקוש למוצר, לייצר מודעות למוצר, ניהול השיווק, מנהל שיווק, יעוץ שיווקי, איך ליצור חומרים למשפך שיווקי? איך לעשות שיווק נכון? מומחה לשיווק, איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך? ליצור בידול עסקי, מיתוג עסקי
שיווק ומכירות, מהן 3 המטרות של השיווק? איך לתכנן משפך שיווקי? מהי המטרה של השיווק? למה צריך שיווק? מה זה שיווק? איך לעשות שיווק בצורה נכונה? איך להתחיל לשווק? איך לתכנן את השיווק? שיווק סטרטאפ, איך ליצור ביקושים? שיווק בשוק תחרותי, לייצר ביקוש למוצר, לייצר מודעות למוצר, ניהול השיווק, מנהל שיווק, יעוץ שיווקי, איך ליצור חומרים למשפך שיווקי? איך לעשות שיווק נכון? מומחה לשיווק, איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך? ליצור בידול עסקי, מיתוג עסקי אז למה בעצם צריך שיווק ומה זה שיווק? אז בהנחה שאתה רוצה למכור משהו למישהו, אז כדי שזה יקרה 1 - אתה צריך שהלקוח הפוטנציאלי שלך יכיר אותך וידע עליך וידע שאתה מוכר את המוצר שאתה רוצה למכור. 2 - אתה צריך גם שהוא ירצה לרכוש את המוצר שאה רוצה למכור. ו 3 - אתה צריך גם שהוא ירצה לרכוש את דווקא המוצר שלך ודווקא במחיר שאתה רוצה בעבורו. אז השיווק מטרתו לעזור לך בכל הדברים האלו. דהיינו, אתה מבצע פעולות, שיגרמו ללקוחות הפוטנציאלים שלך לדעת עליך ועל המוצר שלך. אתה עושה מהלך שיווקי שיגרום לקהל היעד שלך לרצות לרכוש את המוצר שלך. ואתה עושה פעולות שיווקיות שיגרמו ללקוחות שלך, לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר במחיר שאתה רוצה. והשיווק, צריך להיות מורכב מהחלקים האלו. החלק הראשון הוא, שעליך לנסות לדמיין את הלקוח המאושר רוכש ממך ומרוצה מהעסקה. עכשיו תגזור לאחור ותנסה לחשוב היכן מסתובב אותו ... כמו כן, תנסה לחשוב האם אתה צריך להמציא את השוק או שאתה פונה לשוק חדש. דהיינו, אם לדוגמה אתה מוכר תרופה לסרטן, אז כבר קיים שוק של אנשים שמחפשים ...
מוטיבציה להתייעלות, מוטיבציה להיות יותר יעיל, איך להרגיש יותר טוב ביעילות? איך להרגיש טוב באמצעות יעילות? איך יעילות תרגום לך להרגיש יותר טוב? למה להיות יותר יעיל? למה כדאי להתייעל? למה התייעלות טובה? איך להיות יעיל?
מוטיבציה להתייעלות, מוטיבציה להיות יותר יעיל, איך להרגיש יותר טוב ביעילות? איך להרגיש טוב באמצעות יעילות? איך יעילות תרגום לך להרגיש יותר טוב? למה להיות יותר יעיל? למה כדאי להתייעל? למה התייעלות טובה? איך להיות יעיל?
... להתייעלות, מוטיבציה להיות יותר יעיל, איך להרגיש יותר טוב ביעילות? איך להרגיש טוב באמצעות יעילות? איך יעילות תרגום לך להרגיש יותר טוב? למה להיות יותר יעיל? למה כדאי להתייעל? למה התייעלות טובה? איך להיות יעיל? איך יעילות אישית תגרום לך להרגיש טוב יותר? הרבה אנשים רוצים ... מציג בהרצאתו את הסוד שעומד מאחורי השגת התחושה הזו - והוא טמון בהתייעלות אישית. התייעלות פירושה להשיג את המטרות שלנו בדרך הקצרה, הממוקדת והחסכונית ביותר מבחינת זמן ואנרגיה. ככל שאתה מצליח לבצע דברים ביעילות רבה יותר, כך אתה מצליח לממש יותר מטרות, וזה כשלעצמו יגרום לך לתחושה טובה יותר. מה זה בדיוק התייעלות ואיך היא משפיעה על ההרגשה הטובה שלנו? התייעלות היא לא רק לעשות דברים מהר יותר, אלא בעיקר לעשות דברים ... אליעד, הדרך להרגיש טוב היא באמצעות מילוי רצונות ומטרות בצורה היעילה ביותר. בן אדם שמתאמן בלהיות יעיל הוא בעצם מתאמן בלהרגיש טוב, כי הוא הופך למיומן יותר בלהשיג את מה שהוא רוצה במינימום מאמץ ובמקסימום תוצאה. לדוגמה, נניח שיש לך מטרה כלשהי כמו ... חדש או לסיים עבודה מסוימת. ככל שתמצא דרכים לבצע זאת בצורה יותר יעילה, למשל על ידי תכנון מוקדם, ארגון נכון של הזמן או שימוש בטכניקות עבודה יעילות, כך תגיע לתוצאה הרצויה מהר יותר ובתחושה טובה יותר. ... עצמה, תגרום לך להרגיש יותר סיפוק, הערכה עצמית ואושר. מדוע חשוב להתייעל ואיך זה קשור לתחושת סיפוק ואושר? הסיבה המרכזית שחשוב להיות יעיל היא שהיעילות מאפשרת לך להשיג יותר מטרות בזמן קצר יותר. ההיגיון ... יותר. אליעד מסביר את זה כך: ככל שאתה מצליח להשיג מטרות במהירות וביעילות, אתה למעשה מצמצם את כמות הזמן שאתה מרגיש רע (מכיוון ... הזמן שבו אתה מרגיש טוב, משום שאתה עסוק במימוש מטרותיך. כך, אדם יעיל מצליח להשיג את הטוב שהוא מחפש בקלות רבה יותר, ולכן הוא ירגיש הרבה יותר סיפוק בחייו. איך אפשר להתחיל להתייעל ולהרגיש יותר טוב באופן פרקטי? אליעד מציע לכל אדם להתחיל לשאול את עצמו שאלות בסיסיות ופשוטות כדי לשפר את היעילות האישית שלו. השאלות שיכולות לעזור בתהליך הזה הן למשל: ... ומאורגנת יותר? איך אני יכול לתכנן את הפעולות שלי בצורה נכונה ויעילה יותר? איך אוכל להשיג את המטרות שלי במהירות ובמינימום משאבים? כל פעולה שאתה מבצע יכולה להיות מושגת בצורה יותר יעילה. לדוגמה, אם אתה לומד חומר מסוים לבחינה, תוכל
ניהול זמן נכון, ניהול זמן יעיל - איך להיות יעיל ולנהל את הזמן בצורה נכונה ואפקטיבית?
... זמן נכון, ניהול זמן יעיל - איך להיות יעיל ולנהל את הזמן בצורה נכונה ואפקטיבית? ובו יתבאר, העניין של ניהול זמן ואיך לנהל את הזמן בצורה היעילה ביותר? ועוד. ומי שיתבונן יראה, כי כדי להבין איך לנהל את הזמן בצורה נכונה, לשם כך יש ... במה להתמקד, ואת מה צריך לדחות לסוף הרשימה, ולהתעסק איתו, רק אם יישאר זמן פנוי. ואיך לדעת מה יותר חשוב? תשובה: הדרך המהירה להחליט מה יותר ... יותר, מה הוא יכול לעשות מתוך כל הרשימה, וכמה זמן ומאמץ דרושים לכך. ואחרי שהאדם הבין את המטרות ואת החשיבות שלהן, וגם הוא מודע ליכולות שלו לבצע ... הרבה יותר תועלת. מאשר להשיג דבר אחד חשוב, עם הרבה מאמץ. יתכן גם לדוגמה, כי צריך לוותר על כל המשימות, בשביל דבר אחד שהוא הקריטי ביותר. ויתכן ... לנסות להבין, איזה משימות בכלל אפשר לבצע, וכמה מאמץ צריך להשקיע כדי לבצע אותן. ועל ידי זה, להרכיב את השילוב של המשימות, שהביצוע שלהן יביא ...
תשלום לפי תוצאות בלבד, תשלום על תוצאות בלבד, בקשות של לקוח חצוף, לקוח מבקש הנחה מוגזמת, בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מתנגד להצעת מחיר, לשלם רק על תוצאה, לקוח לא רוצה לשלם מראש, לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות, תשלום רק לפי תוצאה, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, תשלום רק על תוצאות בלבד, החזר כספי ללקוח, להחזיר כסף ללקוח לא מרוצה, למכור שירותי יעוץ, להתחייב על תוצאות בלבד, חוצפה של לקוחות, בקשה חצופה של לקוח, התנגדויות מכירה קשות, למה לעשות שיווק?
... לפי תוצאה, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, תשלום רק על תוצאות בלבד, החזר כספי ללקוח, להחזיר כסף ללקוח לא מרוצה, למכור שירותי יעוץ, להתחייב על תוצאות בלבד, חוצפה של לקוחות, בקשה חצופה של לקוח, התנגדויות מכירה קשות, למה לעשות שיווק? וכאן נדבר על כל העניין של התחייבות לתוצאות, בתהליך של עסקה. לדוגמה לקוח שמבקש שהמוכר יתחייב לו על תוצאות. או מישהו שמתחייב על תוצאות. או מישהו שאומר, תשלם לי רק על תוצאות בלבד, או מישהו שאומר, אם לא יהיו תוצאות, כספך יוחזר וכיוב. ונסביר, מה הלוגיקה ומה ... תוצאות? ולמה לפעמים לקוח רוצה התחייבות על תוצאות? ועוד. ולצורך העניין, נתחיל ונדבר על המקרה הבא: נניח שאתה בא למכור למישהו מוצר ואתה נותן לו הצעת מחיר כלשהי. והלקוח יוצא עליך ואומר לך, שאין לו בעיה לשלם לך, אפילו יותר ממה שאתה מבקש. אבל הוא מוכן לשלם לך רק על תוצאות. קודם תראה לי ... לך. וזכותו של הלקוח גם לבקש לך שאתה תשלם לו כדי שהוא יסכים להשתמש במוצר שלך, הכל אפשרי והכל לגיטימי במסגרת המשא ומתן. וזכותו של הלקוח, לתת הצעת מחיר נגדית לבקשת הצעת המחיר שלך. ואנחנו מדינה חופשית ושוק חופשי והכל זה עניין של היצע וביקוש וזכותו של הלקוח לבקש ממך איזו הנחה שבא לו או לבקש לשלם לך בתנאים שלו וגם זכותו לבקש ממך למכור לו במחיר הפסד עבורך. בקיצור, זכותו של הלקוח לבקש מה שבא לו וזכותך למכור או שלא למכור לו בתנאים שלך. זכותך גם לדוגמה לומר ללקוח, שבגלל שהוא ביקש הנחה מוגזמת, אז בא לך למכור לו בכפול, כי ככה בא לך ומי שלא טוב לו, יום טוב לו וכולי. אלא מה, שמהי בעצם מהות העניין? ואיך הגיוני שאתה תגיב לבקשה כזאת של לקוח? אז קודם כל נסביר שמהות הבקשה של הלקוח, היא להגדיל את עלות הייצור שלך ולהקטין את אחוז הרווח שלך. ואני אסביר. ברמת העיקרון, נניח שאתה מוכר ללקוח שירותי יעוץ כלשהם והלקוח מוכן לשלם רק אם הוא יראה תוצאות. הרי שבעצם אתה רוצה לקבל תשלום מהלקוח, בתמורה לזמן שלך. דהיינו, אתה מוכר את הזמן שלך, בתמורה ל X כסף. אתה רוצה לקבל X כסף, בתמורה להשקעה של X זמן מצדך. הלקוח לעומת זאת אומר לך, שהזמן שלך לא מעניין אותו, כי יכול להיות שאתה לא תביא לו את התוצאה ... יותר, אבל רק לפי תוצאה. במילים אחרות, הלקוח טוען, שבעצם מבחינתו, לשלם לך על הזמן שלך, זה בעצם לשלם לך על המאמץ שלך ולא על התוצאה שלו. במילים אחרות הלקוח אומר לך, שהמאמץ שלך לא מביא לו מספיק תועלת, כדי שהוא ישלם לך את מה שאתה מבקש. כי אם לדוגמה היית מבקש 1 שח על המאמץ ואת השאר רק על התוצאה, אז אולי הוא כן היה מסכים לשלם לך. במילים אחרות הוא אומר לך, שמבחינתו, הזמן שלך, הוא רק מאמץ שלך עבורו, ולא בטוח שתביא תוצאות ולכן הוא ישלם רק על תוצאות, כי הוא לא מעריך מספיק את התועלת שהוא יקבל מעצם המאמץ שלך עבורו. וגם אם לצורך העניין אתה מוכר ללקוח מוצר שאמור לספק לו תוצאה, אבל לא וודאי שהמוצר יביא את התוצאה, הרי שבעצם מבחינת הלקוח, המוצר שלך, הוא חלק מהמאמץ שלך לעזור לו. אבל לא בטוח שהמוצר שלך יביא לו תוצאה. ומבחינת הלקוח, אולי בכלל הוא לוקח סיכון שהוא מקבל ממך יעוץ ומקשיב לעצות שלך ומשתמש במוצר הניסיוני שלך מבחינתו עבורו וכולי. ולכן במהות הלקוח אומר, שהמאמץ שאתה משקיע עבורו, לא שווה מבחינת הלקוח, את הכסף שאתה מבקש עבור המאמץ שלך. ונזכיר, כי בן אדם יודע למלא לוטו ולהיות מוכן להפסיד כמעט בוודאות של 100 אחוז את הכסף שלו בלמלא לוטו, כי הסיכוי שהוא יקבל תועלת לזכות בלוטו, שווה לו את העלות שלו ... שהסיכוי שהוא יקבל ממך תועלת, שווה את העלות שאתה מבקש בגין העבודה שלך. עכשיו נעשה את הניסוי המחשבתי. נניח שאתה המוכר היית יודע בוודאות שאתה יכול לספק ללקוח את התוצאה שהוא רוצה לשביעות רצון הלקוח. האם היית לך בעיה, להתנות עם הלקוח שהוא ישלם לך רק על התוצאות שתספק לו? התשובה היא, שכנראה ... היית יודע בוודאות, שאחד מ 100 לקוחות יהיה מרוצה, אבל הוא ישלם לך על התוצאה נניח פי 1000 מאשר אם תגבה כסף עבור המאמץ מראש, הרי שכנראה כן היית גובה כסף רק לפי תוצאה בלבד. כי בסוף יישאר לך יותר כסף. אבל אם מתוך 100 לקוחות, רק 1 בוודאות יהיה מרוצה. ולקוח מרוצה מוכן לשלם נניח רק פי 20 על תוצאות, מאשר על המאמץ, הרי שאם תעבוד רק לפי תוצאות בלבד, כנראה שיהיה לך יותר כסף. במילים אחרות, כאשר הלקוח אומר לך שהוא מוכן לשלם לך רק על תוצאות בלבד, הוא בעצם מבקש ממך להגדיל את עלות הייצור שלך. דהיינו, הוא אומר לך, תעבוד יותר ותקבל פחות. כי בתפישה של הלקוח, מבחינתו תעבוד ותשקיע הרבה יותר מאמץ, עד שתביא תוצאות ותקבל על זה תגמול. זאת מהות הבקשה של הלקוח. וכמו שאמרתי, זכותו של הלקוח לבקש את זה. וברמת העיקרון צריך להחריג עסקים שעלות הייצור שלהם היא 0 והם מוכנים שתשלם להם רק על תוצאות בלבד. לדוגמה, שרלטן שנותן לך ברכה ומבחינתו תשלם לו רק אם הברכה תתקיים וכיוב. כי כאשר עלות הייצור ... וביקוש. ואתה צריך לפעול לפי האלטרנטיבות שיש לך. אם יש לך אפשרות לעבוד עם מישהו אחר שיהיה מוכן לשלם לך גם עבור המאמץ שלך בלי התחייבות לתוצאות, כי הוא מעריך את עצם המאמץ שלך, הרי שעדיף לך לקבל כסף עבור המאמץ שלך ולא רק עבור התוצאות, כי ככה תרוויח יותר. כמובן שאתה צריך לעשות את החישוב כמו שכתבתי קודם, סיכוי סיכון, אלטרנטיבות וכמה שורת הרווח שלך תצא בסופו של דבר, בכל אחד ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למכור באופן אוטומטי, למכור בלי להתאמץ, למכור בלי איש מכירות, לשפר את תהליכי המכירה, למכור בלי מאמץ, הכנסה פאסיבית, שיפור תהליכי המכירות, ייעול תהליכי המכירות, איך למכור בצורה יעילה? איך למכור ביעילות? לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים, משא ומתן ביעילות, התייעלות עסקית, מה זה התייעלות? איך לעשות דברים בצורה יעילה? למה חשוב לעשות שיווק? איך לעשות שיווק בצורה יעילה? מה זה שיווק יעיל? מה זה שיווק לא יעיל? איך להיות יעיל, איך להתייעל? איך לייעל תהליכים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים, כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל, אימון אישי טלפוני, הכוונה אישית בנושאי לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 05_08_2025 השעה 10:32:14 - wesi1