... שהייתה לו שיחה נעימה וחוויית קנייה טובה, הוא יזכור את
המקום לטובה וימליץ עליו לאחרים. המטרה היא ליצור מצב שהלקוחות שלך זוכרים אותך כחוויה נעימה, גם אם לא קנו ממך. האם הקשר האישי ... לו, אבל הוא נהנה מאוד מהשיחה עם המוכר, הוא עדיין יזכור את
המקום ככזה שכיף להגיע אליו, וירצה לשלוח חברים או לחזור בעתיד. לכן, חשוב לשאוף למצב שהקשר האישי יגרום ללקוחות לזכור אותך, ... להפוך אותם לחברים שלו, הוא לא יודע לעשות את זה ואז הוא כל
הזמן מסתבך כל
הזמן הוא מסכל על זה כעל עניין טכני אבל מה לעשות שחלק מהעסקה תלויה ביכולת שלך להיות חבר של הבן אדם. ורוב הפעמים כשאתה מגיע ...