אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ביקורתביקורתיביקורתיות בזוגיותביקורתיות עצמיתביקורתיות במערכת יחסיםביקורתיות כלפי עצמיביקורתיות יתרמערכתמה זה זוגיותיחסיםמה זה עצמיחשיבה ביקורתיתמערכת יחסיםאיך להתמודד עם ביקורתהתמודדות עם ביקורתניתוח ביקורתי של פרסומתביקורת על אליעד כהןאיך להעביר ביקורתביקורת עצמיתביקורת שליליתהעברת ביקורתאיך לפתח חשיבה ביקורתיתביקורת בונהפחד מביקורתאיך לקבל ביקורתאיך להתמודד עם ביקורת עצמיתביקורת על גארי יורופסקיביקורת בצורה נכונהלהעביר ביקורת בצורה נכונהביקורת על מורה רוחניביקורת על מורהלהיפגע מביקורתביקורת חברתיתביקורת אמיתיתביקורת נכונהביקורת חיוביתביקורת הורסתאיך להעביר ביקורת על מישהואיך לא להיפגע מביקורתקבלת ביקורתאיך להתמודד עם ביקורת חברתיתהאם הביקורת נכונהלמה לאהוב ביקורתפחד לקבל ביקורתביקורת על הספרים של אליעד כהןאיך לגרום למישהו לקבל ביקורתביקורת על ספרים של אליעד כהןאיך להעביר ביקורת על עובדלשכנע מישהו לקבל ביקורתביקורת שלילית בפייסבוקאיך לא לפחד מביקורתביקורת הרסניתביקורת על nlpניתוח ביקורתיביקורת טובהאיך לגרום למישהו להקשיב לביקורת שלך🔍הצג עוד...🚀חפש נושאים...
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים איך להגיב נכון כשמעבירים עליך ביקורת? אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת כיצד להתמודד עם ביקורת, האשמות, תלונות והתנגדויות של אנשים אחרים כלפיך. כשהוא מדבר על ביקורת, הוא מדגים בתחילה שימוש במונח ביקורת במשמעות של בדיקת חשבון, ומציע לראות בכל ביקורת למעשה סוג של האשמה. למשל, כשמישהו אומר לך אני רוצה להעביר עליך ביקורת, הוא למעשה מתכוון שהוא רוצה להאשים אותך או להציג אותך באור שלילי. מה הצעד הראשון כשמישהו בא להאשים אותך? ... יתגלו הפתעות לא נעימות בהמשך. איך לדעת מה הצד השני רוצה באמת? אליעד מדגיש שכדי להתמודד בצורה נכונה עם ביקורת או האשמות, עליך להבין מה באמת הצד השני רוצה. לעיתים, האדם המאשים אותך לא באמת מעוניין בתיקון העובדות, אלא ... מומלץ תמיד לבדוק את המהות האמיתית של התלונה לפני שמגיבים באופן רגשי או מיידי. סיכום והמלצות מעשיות לתגובה נכונה לביקורת ולהאשמות לסיכום, אליעד ממליץ תמיד לשאול את עצמך: מה האמת? - האם הדברים נכונים? מה הוא רוצה? - מה מסתתר מאחורי ההאשמה או הביקורת? איך אפשר למלא את הצורך של הצד השני בצורה חיובית ויעילה? התהליך הזה יאפשר לך להפוך ביקורת להזדמנות, ולהתגונן בצורה נכונה מפני האשמות, תלונות והתנגדויות. איך להתמודד עם ביקורת? מה עושים כשמאשימים אותך? איך לענות להתנגדויות לקוח? איך להבין מה הצד השני רוצה? כיצד להגיב נכון לתלונות? מה ...
איך להחמיא מי צודק פוקוס סיבה מפורסם טעיתי הרצון לשכנע את האדם
לשפוט אחרים, לשפוט את עצמך, הכל השתקפות שלך, השתקפות עצמית, החיסרון הוא שלך, כולם בדיוק כמוך, קשוט עצמך ואחר כך קשוט אחרים, העברת ביקורת, להעביר ביקורת, למצוא עניין בכל דבר
לשפוט אחרים, לשפוט את עצמך, הכל השתקפות שלך, השתקפות עצמית, החיסרון הוא שלך, כולם בדיוק כמוך, קשוט עצמך ואחר כך קשוט אחרים, העברת ביקורת, להעביר ביקורת, למצוא עניין בכל דבר
... עצמך, הכל השתקפות שלך, השתקפות עצמית, החיסרון הוא שלך, כולם בדיוק כמוך, קשוט עצמך ואחר כך קשוט אחרים, העברת ביקורת, להעביר ביקורת, למצוא עניין בכל דבר מהי הדרך בה שיפוט עצמי שונה משיפוט של אחרים? במהלך ההרצאה, אליעד מדבר על החשיבות של שיפוט עצמי לפני שיפוט של אחרים. הוא מסביר שהשיפוט שלנו כלפי אחרים הוא בעצם שיקוף של עצמנו. כל ביקורת שאנחנו נותנים כלפי אחרים נובעת מהמקום שבו אנחנו לא מצליחים להתמודד עם דברים פנימיים בתוכנו. כלומר, כל חיסרון שאנחנו ... שמציגים לנו אחרים, אלא עלינו ללמוד להתבונן בהן ולהבין כיצד הן משקפות את מה שאנחנו חווים בתוך עצמנו. כיצד ביקורת על אחרים משפיעה עלינו? אליעד טוען שביקורת על אחרים היא פעמים רבות מנגנון הגנה. אנחנו מאשימים את אחרים כדי להימנע מהתמודדות עם בעיות שאנחנו לא רוצים להכיר בעצמנו. ככל שנזכה לפתח את היכולת להבין את עצמנו ולהיות מודעים למהות של הביקורת שאנחנו מעבירים כלפי אחרים, נוכל לשפר את האופן שבו אנחנו תופסים את עצמנו ואת הסובלים מהשפעת ביקורת זו. מהי משמעות השאלות בחיים? חלק מהשיחה מתמקד בהבנת השאלות שאנחנו שואלים את עצמנו. אליעד מציין ששאלות רבות שאנחנו ... העולם? במהלך השיחה, אליעד מסביר את הקשר בין איך אנחנו שופטים אחרים לבין איך אנחנו מבינים את העולם. כל ביקורת או שיפוט על אדם אחר הוא לא רק על האדם, אלא גם על עצמנו. ככל שנבין את שורש השיפוטים ... המילים עצמם. זהו תהליך שמחייב אותנו לא להיות מרותקים רק למילים, אלא להבין את הרעיון העמוק שמאחוריהן. שיפוט עצמי ביקורת על אחרים הבנת עצמך דרך אחרים שאלות עמוקות בחיים התמודדות עם חיסרונות פנימיים מהות השיחה מה הקשר בין איך ... אחרים לאיך אנחנו שופטים את עצמנו? הרצאה זו עוסקת בנושא של שיפוט עצמי ושיפוט של אחרים, וההבנה כי כל ביקורת שאנחנו מעבירים על אחרים, בסופו של דבר, היא השתקפות של עצמנו. אליעד כהן מדבר על כך שכל החסרונות שאנחנו ... המושג המרכזי בשיחה הוא השתקפות - כל מה שאנחנו רואים אצל אחרים קשור למה שקיים בתוכנו. מהי ההשפעה של ביקורת על עצמנו ועל אחרים? אליעד מסביר שביקורת על אחרים אינה אלא דרך לעיתים להסתיר את החסרונות שלנו, את הפחדים או את הבעיות הלא פתורות שלנו. כשאנחנו שופטים אחרים, אנחנו בעצם שופטים את עצמנו. לדוגמה, אם אנו מרגישים צורך להעביר ביקורת על מישהו שמבצע פעולה בצורה מסוימת, זה יכול לשקף את הבעיה שלנו בכך שאנחנו לא מצליחים לבצע אותה בצורה דומה. ביקורת כלפי אחרים יכולה להיגרם מתוך תחושות פנימיות של חוסר ביטחון או חוסר הצלחה. איך עלינו להתייחס למילים של אחרים? ... קודם כל לפתח את היכולת להקשיב באמת לשאלות ולמילים של אחרים, ולהבין את המהות שלהן. כשאנחנו שומעים שאלה או ביקורת, לעיתים קרובות אנחנו לא באמת מבינים את הכוונה מאחוריה. לדוגמה, לעיתים כשמישהו שואל אותנו שאלה בצורה מסוימת, אנחנו לא ... אמיתית. מה שמסתתר מאחוריה הוא לעיתים הרבה יותר עמוק ממה שנראה על פני השטח. מהו התהליך של התמודדות עם ביקורת עצמית? לפי אליעד, הדרך להתמודד עם ביקורת עצמית היא להבין שהחיסרון שאנחנו מזהים בעצמנו הוא לא באמת חיסרון, אלא הוא בעצם השתקפות של משהו אחר. למשל, ... לא מצליחים בהיבט מסוים של החיים, זה יכול להיות כי אנחנו לא מעריכים את עצמנו במידה מספקת. התמודדות עם ביקורת על עצמנו היא קודם כל להכיר בכך שהחיסרון שאנחנו רואים הוא למעשה חלק מהשקפת העולם שלנו, ושאם נלמד לשנות ... לשאלות שאנחנו עצמנו לא מבינים. מה המשמעות של מהות השיחה? אליעד מדבר על כך שכל שיחה, כל שאלה, וכל ביקורת נושאים עם עצמם מהות מסוימת. השיחה לא מתמקדת תמיד במילים שמדובר בהן, אלא במהות של השאלה או הביקורת. אם אנחנו לא מבינים את המהות של השיחה, אנחנו עלולים להיתקל בקשיים בהבנתה. לשם כך חשוב להעמיק בתשובות ובשאלות, ... שאלות שקשורות במה שאנחנו כבר חושבים על הנושא, ולא שואלים שאלות שיכולות להוביל אותנו להבנה עמוקה יותר. איך השיפוט והביקורת קשורים למודעות עצמית? השיפוט העצמי והביקורת קשורים ישירות למודעות שלנו - כשהמודעות שלנו לא ברורה או כאשר אנו סובלים מקשיים פנימיים, אנחנו נוטים לשפוט אחרים ... קודם כל לעבוד על המודעות העצמית שלנו, להבין את החסרונות שלנו ולהתמודד איתם בצורה ישירה, ואז נוכל להפסיק להעביר ביקורת על אחרים ולבקר אותם מתוך פחדים פנימיים. שיפוט עצמי השתקפות עצמית ביקורת על אחרים הבנת השאלות התמודדות עם ביקורת הבנת המהות של השיחה מודעות עצמית
שיפור דימוי עצמי איך להכיר את עצמך למי להקשיב השאלה האמיתית להכיר להסתיר תחושה אישית חוסר הערכה עצמית
שיפוט עצמי - איך להעביר ביקורת עצמית בצורה בונה וחיובית?
שיפוט עצמי - איך להעביר ביקורת עצמית בצורה בונה וחיובית? בקרה עצמית - כדי שביקורת תהיה יעילה ואפקטיבית, עליה להיות שורשית ואמיתית. כמו כן עליה להיות גם טובה, דהיינו, להיות מספיק טובה כדי לגרום לזה שמעבירים עליו את הביקורת, לרצות לקבל את הביקורת. כפי שכבר ביארתי, ככל שהביקורת אמיתית יותר, כך היא ביקורת טובה יותר. ביקורת אמיתית = ביקורת שמבינה גם את הצד שעליו מעבירים את הביקורת. כדי להפוך ביקורת לאמיתית עליה להיות שורשית ויסודית. ביקורת מגיעה כשיפוט של התנהגות מסוימת. אדם כלשהו מתנהג בצורה כלשהי. קיימת מחשבה כלשהי כי ההתנהגות אינה ראויה וכי היא צריכה להיות אחרת. ומכאן נוצרת הביקורת. כדי שהביקורת תהיה שורשית וטובה, עליה לחקור בראש ובראשונה את הסיבות ואת המניעים של ההתנהגות הנוכחית הקיימת. לכל התנהגות שלילית יש ... רגשית. ההתנהגות השלילית, תפקידה להשלים חסך רגשי כלשהו, אצל זה שמבצע את הפעולה שנתפסת כשלילית בעיני הצד שמעביר את הביקורת. כדי לגרום למישהו לשנות את ההתנהגות שלו, יש למצוא עבורו פתרון אמיתי לסיבה האמיתית שבגללה הוא מתנהג כפי שהוא מתנהג. כאשר הביקורת רק שוללת את הצד השני, ממילא אין אינטרס לצד השני לקבל את הביקורת. כאשר הביקורת מספקת מענה לצורך האמיתי של הצד השני, במקרה כזה בהנחה שהצד שמעבירים עליו ביקורת הבין את השכל של זה שמעביר עליו את הביקורת, במקרה כזה הוא יעדיף להקשיב לביקורת, מאחר שהיא מספקת לו פתרון טוב יותר לבעיה האמיתית שלו. כדי שהביקורת תהיה טובה, עליה להיות מסוגלת לספק פתרון ותחליף אמיתי לצורך השורשי שבגללו נוצרה ההתנהגות שעליה מעבירים ביקורת. ולכן ברמה המעשית, כאשר האדם מעביר ביקורת כלשהי על אדם כלשהו כולל על עצמו, עליו לחקור לשורש העניין את הסיבה האמיתית שבגללה ההתנהגות הנוכחית קיימת כפי שהיא. קיימת סיבה כלשהי שבגללה האדם מתנהג כפי מה שהוא מתנהג. רק כאשר זה שמעביר את הביקורת, מגלה את הסיבה האמיתית שבגללה זה שמעבירים עליו את הביקורת, אכן מתנהג בצורה הספציפית, רק אז הוא מסוגל להציע לו אלטרנטיבה טובה יותר באמת, אלטרנטיבה שתספק מענה אמיתי לצורך האמיתי של הצד המבוקר. כאשר הביקורת מתמקדת בהתנהגות החיצונית בלבד של המבוקר, על ידי זה הביקורת אינה אפקטיבית. כאשר הביקורת מתמקדת בצד הפנימי ובמהות הפנימית והאמיתית של ההתנהגות של הצד השני, על ידי זה הביקורת הופכת להיות טובה יותר. לסיכום: מחקר אמיתי והבנה אמיתית של הסיבות האמיתיות מדוע הצד שעליו מעבירים ביקורת מתנהג דווקא כך ולא אחרת, הבנה כזו מאפשרת לביקורת להיות שורשית אמיתית וטובה באמת = ביקורת חיובית = ביקורת בונה = טוב = אמת.
איך לחשוף את הסיבה הקשבה ביקורת בונה הנחות להקשיב חסך רגשי אמת איך לחקור
ניתוח מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים
6:44ניתוח מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים
ניתוח מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים למה אנשים מפחדים להעביר ביקורת בעבודה? אליעד כהן מנתח מקרה טיפולי שבו האדם מפחד להיכנס לעימותים עם עובדים, ספקים ולקוחות. אותו אדם נמנע מלומר ... יותר, קשור לחשש מתגובות שליליות, מתגובה של כעס, דחייה או איבוד הערכה מצד אנשים. מה יכול לקרות אם נעביר ביקורת על עובדים וספקים? כדי להבין לעומק את הפחד, אליעד ממליץ לאדם לשאול את עצמו שאלות ספציפיות, כמו: מה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות אם הוא יעביר ביקורת לעובדים? האדם צריך לדמיין את התרחיש הכי גרוע, למשל שעובד יתפטר או שספק יעזוב אותו. כיצד מתמודדים עם פחד ... או שזאת רק השערה מוגזמת. האדם צריך לשאול את עצמו, האם הוא עצמו היה מתפטר אם היו מעירים לו ביקורת, ואם כן, למה? אליעד מסביר שלעיתים קרובות הפחד להעיר לאחרים נובע מהפחד לקבל ביקורת בעצמנו. כלומר, האדם משליך את התגובה שלו עצמו על אחרים, ומניח שאם הוא לא יכול להתמודד עם ביקורת ומיד נכנס ללחץ, כך גם האחרים יגיבו. מה הקשר בין ביקורת בשחור - לבן לבין פחד מעימות? נקודה מרכזית נוספת שמעלה אליעד היא שהאדם נוטה לראות דברים בצורה של שחור - לבן, ולכן הביקורת שהוא נותן לאחרים גם כן קיצונית מדי. כאשר האדם חושב באופן קיצוני (או שהכל טוב או שהכל רע), הוא מעביר ביקורת באופן קיצוני, ולכן מפחד שהצד השני יגיב בצורה קיצונית. הבעיה, לפיכך, אינה רק בפחד עצמו אלא גם באופן שבו האדם מעביר ביקורת. הוא צריך ללמוד להעביר ביקורת בצורה מאוזנת ורגועה יותר, וכך להוריד את הסיכוי שהתגובה תהיה קיצונית או שהצד השני יפגע ויעזוב. איך להעביר ביקורת בצורה רגועה ויעילה? אליעד מציע פתרון מעשי לבעיה: על האדם ללמוד להעביר ביקורת באופן מתון, תוך הקפדה על מתינות, הסבר הגיוני, והימנעות מהקצנות. כשהאדם מעביר ביקורת רגועה ומנומקת, הסיכוי לתגובה קיצונית יורד משמעותית. אם העובד או הספק יקבל את הביקורת בצורה הגיונית ומאוזנת, גם הסיכוי שהוא יחליט לעזוב את העבודה פוחת. כמו כן, אליעד מציין שהאדם עצמו צריך ללמוד לקבל ביקורת בצורה פחות דרמטית, כי אם הוא ידע להתמודד טוב יותר עם ביקורת שהוא מקבל, הוא גם יחשוש פחות לתת ביקורת לאחרים. מה הקשר בין ביקורת עצמית לבין ביקורת על אחרים? הסיבה שאנשים חוששים להעביר ביקורת לאחרים היא שהביקורת העצמית שלהם מאוד חריפה. כלומר, אם אותו אדם יפסיק לפחד מהביקורת על עצמו, וילמד לראות את עצמו ואת התנהגותו בצורה מאוזנת ומפורטת (לא בשחור ולבן), הוא גם יצליח להעביר ביקורת לאחרים בצורה רגועה ומדויקת יותר. במילים אחרות, אם האדם יידע להסתכל על עצמו באופן מאוזן ולא להיבהל מביקורת, הוא באופן טבעי יצליח להעביר את הביקורת לעובדים שלו בלי פחד. אליעד מסכם את הניתוח בכך שעל האדם לפתור תחילה את בעיית היחס שלו לביקורת עצמית, ואז ללמוד כיצד לבקר אחרים בצורה מאוזנת, וכך יפתור גם את הפחד שלו מעימותים. איך להעביר ביקורת בצורה נכונה? מה לעשות אם העובד נפגע מהביקורת? כיצד להתמודד עם פחד מעימות? ניהול עובדים ללא פחד מעימותים איך לא לפחד מביקורת עצמית?
מטפל איך להתמודד עם פחד דחוי האם לנהל עובדים סיבה להתמודד עם ספקות איך לפתור בעיה חשש
רגישות יתר נפשית, לא להיפגע מאחרים, מה חושבים עליך? מערכות יחסים, התמודדות עם קונפליקטים, בעיות בזוגיות, בעיות חברתיות, לקחת דברים בקלות, העברת ביקורת, התמודדות עם ביקורת
רגישות יתר נפשית, לא להיפגע מאחרים, מה חושבים עליך? מערכות יחסים, התמודדות עם קונפליקטים, בעיות בזוגיות, בעיות חברתיות, לקחת דברים בקלות, העברת ביקורת, התמודדות עם ביקורת
... לא להיפגע מאחרים, מה חושבים עליך? מערכות יחסים, התמודדות עם קונפליקטים, בעיות בזוגיות, בעיות חברתיות, לקחת דברים בקלות, העברת ביקורת, התמודדות עם ביקורת מהי רגישות יתר נפשית ולמה אנשים נוטים להיפגע בקלות? רגישות יתר נפשית מתבטאת בכך שאדם נפגע בקלות מדברים קטנים, ... נותן דוגמה לאדם עייף מאוד, שכל משקל קטן יפיל אותו. אדם בעל כוחות נפשיים גדולים ויציבות פנימית יכול לספוג ביקורת קשה ולא להיפגע ממנה, בעוד אדם חלש ופגיע ייקח ללב כל אמירה קטנה. ככל שהמצב הרגשי הכללי של האדם טוב יותר, יהיה לו קל יותר להתמודד עם קונפליקטים, ביקורת, ואכזבות. מצד שני, מי שמצבו הנפשי רע כללי יהיה פגיע הרבה יותר, וייקח כל דבר ללב. למה אנשים נוטים ... הוא מפרש את האירוע. אליעד מדגיש שהקושי הוא בתפיסה ובהנחות של האדם עצמו, ולא באירוע החיצוני. איך להתמודד עם ביקורת ולהימנע להיפגע ממנה? לדברי אליעד כהן, הדרך להתמודד עם ביקורת היא לבדוק מה האמת שבדבר. כשאומרים למישהו שהוא טיפש או חולה נפש, יש לבדוק: האם האדם בטוח שהוא לא ... שמגיב בצורה רגשית ופגיעה, בעצם מקבל את הטענה כאמיתית או כסותרת משהו שהוא חושב על עצמו. מה המשמעות של ביקורת חוזרת ונשנית וכיצד לפרש אותה? אליעד מסביר שאם האדם מקבל ביקורת חוזרת על התנהגות מסוימת, עליו לבדוק היטב האם הוא באמת עושה משהו לא נכון, גם אם אינו מודע לכך. ... אינה מספיקה, ויש לבדוק היטב את התוצאות בפועל. חשוב להבין שהניסיון הטוב לא תמיד מספיק כדי להימנע מפגיעה. האם ביקורת קשה יכולה להיות לטובתנו? אליעד משתמש בדוגמה של אימוני ספורט, שבהם מאמן יכול לפעמים להתנהג בצורה קשה ואפילו להפיל את המתאמן על מנת לחשל אותו לקראת מצבים קשים יותר בעתיד. הוא מדגים כיצד אותו עיקרון תקף לגבי ביקורת: לפעמים ביקורת או התנהגות קשה של אחרים כלפינו באה כדי לחזק אותנו ולהכין אותנו להתמודד עם קשיים גדולים יותר בחיים. במקום להיעלב, האדם צריך לראות בכך הזדמנות להתפתח, להשתנות ולהתחזק. מדוע קשה לאדם לקבל ביקורת למרות הכוונות הטובות שמאחוריה? קשה לאנשים לקבל ביקורת כי הם מפרשים אותה כהתקפה או כפגיעה בערך העצמי שלהם. אליעד מציין שביקורת היא כמו מכת חשמל: היא יכולה להיות כואבת ולא נעימה, אך מטרתה להעיר את האדם, לגרום לו לשינוי פנימי, ולסייע לו לגלות תובנות על עצמו. כיצד אפשר להפוך ביקורת קשה למקור של צמיחה והתפתחות אישית? אליעד מדגיש שכשאדם פוגש בקושי או בביקורת, הוא יכול לבחור לפרש זאת כמכשול או כהזדמנות לחזק את עצמו. כמו משקולות בחדר כושר, הביקורת והאתגרים הם תרגילים לחיזוק הנפש. במקום לראות בקושי דבר רע, כדאי להתייחס אליו כאל הזדמנות להתקדם לעבר המטרות האישיות. איך לדעת אם הדרך שבה אנו מתמודדים עם קשיים וביקורת היא נכונה? לדברי אליעד, אם אדם לא הצליח עדיין להגיע למטרותיו, יתכן שהדרך שהוא בחר להתמודד עם קשיים אינה ... ואילו מה שמרגיש קשה הוא דווקא הדבר שיקדם את האדם באמת. איך להתמודד עם רגישות יתר? איך לא להיפגע מביקורת? איך לקחת דברים בקלות? התמודדות עם מערכות יחסים איך להפוך ביקורת להזדמנות לצמיחה? איך לדעת שהדרך שלי נכונה? מה גורם לאנשים להיות פגיעים נפשית?
תחושה בעיות חברתיות לגרום לגבר האם להיפגע לשכנע מישהו להיות פגיע להעריך את עצמי להעיר
ניהול עובדים, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? איך להעביר ביקורת על עובד? איך לגרום לעובד לקבל החלטות באופן עצמאי? איך לגרום לעובד להחליט לבד? איך לגרום לעובד להגדיל ראש? איך ליצור מוטיבציה אצל עובדים? חרדת ביצוע של עובד, למה העובד מקטין ראש? למה העובד לא מקבל החלטות לבד? למה העובד לא רוצה להחליט לבד? למה העובד לא מקדם תהליכים? למה העובד לא לוקח אחריות? איך לנהל עובדים? האם הביקורת על העובד מוצדקת? איך להעיר לעובד? תלונות על עובד
ניהול עובדים, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? איך להעביר ביקורת על עובד? איך לגרום לעובד לקבל החלטות באופן עצמאי? איך לגרום לעובד להחליט לבד? איך לגרום לעובד להגדיל ראש? ... העובד לא רוצה להחליט לבד? למה העובד לא מקדם תהליכים? למה העובד לא לוקח אחריות? איך לנהל עובדים? האם הביקורת על העובד מוצדקת? איך להעיר לעובד? תלונות על עובד והפעם נסביר, על עוד אחת מהאפשרויות לכך שהעובד שלך מסיר ... ולא מקדם דברים לבד וזה כמובן תהליך מתיש ולא נוח. והשאלה היא, למה זה קורה? ונסביר על איך להעביר ביקורת על עובד ועוד. ויש לכך כל מיני סיבות אפשריות, ואחת הסיבות לכך היא, שאולי העובד עושה את זה, כי אתה גורם לו לעשות את זה, בגלל הצורה שבה אתה מעביר ביקורת על ההחלטות של העובד, כאשר הוא כן מחליט החלטות וכן מקדם תהליכים באופן עצמאי. ומה הכוונה? הכוונה היא, שישנם ... עצמאי ולקבל החלטות באופן עצמאי. יחד עם זאת, ישנם מצבים שבהם המנהל מסיבות שונות, הוא לא יודע איך להעביר ביקורת. ולא רק שהוא לא יודע איך להעביר ביקורת, אלא שהוא גם לא בהכרח מבין את עצמו וגם לא בהכרח שהוא מבין את הסיטואציה בכלל. וגם הביקורת שהוא מעביר היא אולי גם לא בהכרח נכונה. וגם הביקורת שהוא מעביר, מלאה סתירות והיא מבקשת דברים שלא ניתן לבצע אותם במציאות, לפחות לא מנקודת המבט של אותו העובד. ... הזאת לא קיימת במציאות. ולכן זה אומר, שבהכרח לא משנה מה יקרה או לא יקרה, תמיד תהיה אפשרות להעביר ביקורת על העובד, אם תרצה לעשות זאת. כי לפעמים בתת המודע של המנהל, הוא רוצה להעביר ביקורת על העובד שלו, מסיבות שונות. דהיינו, שיש תהליך בתת המודע של המנהל, שהוא רוצה להוכיח לעצמו או לעובד או ... מחפש את השלמות מסיבות שונות, ואז הוא בקלות מאוד מוצא חסרונות במה שאותו עובד עשה, ואז כאשר הוא מעביר ביקורת על העובד, הוא גם לפעמים מעביר ביקורת סותרת. לדוגמה, שפעם אחת מנהל המכירות יעיר לאיש המכירות על כך שאותו איש מכירות יותר מידי מנסה למכור ללקוח. ... בהכרח שניתן להוכיח מה נכון או לא נכון לעשות. אבל בטוח נכון, שאחרי איקס פעמים שאותו איש מכירות מקבל ביקורת ממנהל המכירות, יתכן שאותו איש מכירות מוצא דפוס שחוזר על עצמו. שהוא רואה שלא משנה מה הוא עושה, תמיד תהיה עליו ביקורת. וגם אפילו ביקורת הפוכה שסותרת את עצמה. למה אמרת משהו, או למה לא אמרת משהו. למה הסברת משהו או למה לא הסברת משהו וכיוב. במילים אחרות כאשר מעבירים ביקורת על העובד, צריכים לנסות לגרום לעובד להבין שיש אפשרות לגרום לאותו מנהל להיות מרוצה, מעבודה שלא משנה מה היא לא תהיה מושלמת. אבל אם אותו מנהל תמיד מעביר ביקורת לא משנה מה, שלכשעצמה היא מוצדקת בפני עצמה. כי באמת שום דבר לא מושלם. אבל ברמת המאקרו, אין אפשרות ... מיני סיבות לכך שהעובד מסרב לקבל החלטות לבד ולהחליט לבד. יתכן מאוד, שזה אולי בגלל שאתה לא יודע להעביר ביקורת. לא רק ברמת הדרך של העברת הביקורת, אלא גם ברמת התוכן של הביקורת. לדוגמה, אתה לא מבין שתמיד יש חיסרון. ולכן בכל פעם לספר למישהו שהוא לא מספיק טוב בגלל החיסרון שתמיד ...
איך לנהל דיונים איך ליצור מוטיבציה אצל עובדים לקבל החלטות העובד לא לוקח אחריות איך להבין את עצמך טוב בכל דבר רוצה להוכיח איך להיות מרוצה
איך להעביר ביקורת? איך להסביר למישהו שהוא טועה? איך להסביר לילד שהוא טועה? הדרכת הורים, איך לטפל במחלות נפשיות? איך לגרום למישהו להקשיב לביקורת שלך? איך לעזור למישהו לראות שהוא טועה? איך לדבר עם אנשים?
איך להעביר ביקורת? איך להסביר למישהו שהוא טועה? איך להסביר לילד שהוא טועה? הדרכת הורים, איך לטפל במחלות נפשיות? איך לגרום למישהו להקשיב לביקורת שלך? איך לעזור למישהו לראות שהוא טועה? איך לדבר עם אנשים?
איך להעביר ביקורת? איך להסביר למישהו שהוא טועה? איך להסביר לילד שהוא טועה? הדרכת הורים, איך לטפל במחלות נפשיות? איך לגרום למישהו להקשיב לביקורת שלך? איך לעזור למישהו לראות שהוא טועה? איך לדבר עם אנשים? איך להעביר ביקורת לאדם שלא מוכן להקשיב? כאשר אדם אינו מוכן להקשיב לביקורת, הדרך היעילה ביותר היא להיכנס למחשבה שלו ולא להילחם בו. אם מישהו מסרב לדבר על נושא מסוים, והתגובה שלו ... לדבר איתו על משהו אחר, נושא אחר, ורק כדרך אגב להגיע למה שרוצים לומר. מה עושים כשהאדם מסרב להקשיב לביקורת? כאשר האדם מסרב להקשיב, אפשר להשתמש בטכניקה של משל ונמשל. הכוונה היא לספר לו סיפור או דוגמה שאינה קשורה ... אדם בא לבקר מישהו מתוך ביטחון מלא שהוא עצמו צודק, אז זו כבר טעות בפני עצמה. הסיבה לכך היא שביקורת כזו מגיעה ממקום של גאווה, התנשאות, וביטחון מופרז בצדקתנו. אם אתה בטוח לחלוטין שהאדם השני טועה, אתה בעצמך נמצא ... הטענות שלו, היית מנסה לבדוק את הדברים לעומק ולברר את האמת. זו בדיוק הגישה שאתה צריך לאמץ כשאתה מעביר ביקורת: להטיל ספק בעצמך, לחשוב אולי אני טועה? אולי האדם הזה יודע משהו שאני לא יודע? גישה זו מונעת התנגדות ועוזרת לצד השני להיפתח לשיחה אמיתית. איך להעביר ביקורת בצורה נכונה? הדרך הנכונה להעביר ביקורת היא לבוא ממקום של כבוד לאדם השני, בלי לנסות לכפות עליו את דעתך או להוכיח לו בכוח שהוא טועה. ... אותו או להוכיח לו משהו. איך לדבר עם ילדים שלא מוכנים להקשיב? כאשר רוצים להעיר לילד שאינו מוכן להקשיב לביקורת, חשוב לדבר איתו באופן עקיף. לדוגמה, אם ילד מתנהג בצורה לא נאותה, ואתה רוצה להעיר לו, והוא אומר לך ... ההתנהגות שלו, וכך הוא יהיה יותר פתוח להקשיב ולהבין בעצמו איפה הוא טועה, מאשר אם תכפה עליו לשמוע את הביקורת. איך להעביר ביקורת בלי לפגוע? הדרך להעביר ביקורת בלי לפגוע באדם השני היא לא להגיד לו ישירות שהוא טועה, אלא לנסות להבין יחד איתו מדוע הוא חושב ... שאתה מדבר איתו צריך להרגיש שהמטרה שלך היא לא לפגוע בו, אלא לעזור לו לראות את הדברים אחרת. כך הביקורת לא נתפסת כפגיעה אלא כדאגה ואכפתיות. איך להקשיב ולמה להטיל ספק בעצמך כשאתה מבקר מישהו אחר? נקודה קריטית נוספת ... מבקר מישהו אחר. אם אתה לא מסוגל אפילו לרגע להניח שאולי אתה טועה, אתה בעצמך נמצא בבעיה. כדי להעביר ביקורת אפקטיבית ואמיתית, אתה חייב להיות פתוח לרעיון שאולי הצד השני צודק, ואולי הוא יודע דברים שאתה לא יודע. גישה ... תוקפני, שבו הצד השני לא מרגיש מאוים או מותקף. באופן כזה יש סיכוי אמיתי להקשבה ולהבנה הדדית. איך להסביר ביקורת בלי לפגוע? איך להסביר למישהו שהוא טועה? איך לעזור לאדם להקשיב לביקורת? איך לדבר עם ילדים שלא מקשיבים? הדרכת הורים להעברת ביקורת איך לטפל בהתנגדות של אנשים לביקורת? איך לדבר בצורה נעימה עם אנשים?
לספר במה להטיל ספק לטפל בהפרעה נפשית להציע מחשבה איך לא לפגוע במישהו איך להתנהג טיפול בהפרעה נפשית
מצליחנות ולקבל ביקורת, תכונות אופי של מצליחנים, לאהוב ביקורת, לא לייפות את המציאות, כל האמת בפנים, חנופה, לקקנות, לשמוע את כל האמת, לא ליפות את האמת, אמת בלי אינטרסים, האמת כל האמת ורק האמת, חשיבה חיובית רעה
מצליחנות ולקבל ביקורת, תכונות אופי של מצליחנים, לאהוב ביקורת, לא לייפות את המציאות, כל האמת בפנים, חנופה, לקקנות, לשמוע את כל האמת, לא ליפות את האמת, אמת בלי אינטרסים, האמת כל האמת ורק האמת, חשיבה חיובית רעה
מצליחנות ולקבל ביקורת, תכונות אופי של מצליחנים, לאהוב ביקורת, לא לייפות את המציאות, כל האמת בפנים, חנופה, לקקנות, לשמוע את כל האמת, לא ליפות את האמת, אמת בלי ... רעה האם אנשים מצליחים אוהבים לשמוע את כל האמת, גם כשהיא קשה? בהרצאה זו, אליעד כהן דן בהשפעת קבלת הביקורת והיכולת לשמוע את האמת כפי שהיא, בלי לייפות את המציאות. אליעד מסביר כי ישנה הבחנה חשובה בין אנשים מצליחים לבין אלו שאינם מצליחים (לוזרים), בהקשר של קבלת ביקורת ושמיעה של האמת. בהתחלה, הוא מציין כי כל אדם יכול לבדוק אם הוא שייך לקטגוריית המצליחנים או הלוזרים לפי יכולתו להתמודד עם ביקורת ישירה ואמיתית. מצליחנים, לדבריו, אוהבים לשמוע את האמת, גם אם היא לא נעימה או קשה. הם מעדיפים שיגידו להם ... להתקדם ולהשתפר. לעומתם, הלוזרים, שמחפשים את השקרים והחנופה, נשארים במקום ולא מצליחים להתקדם. מצליחנות איך אנשים מצליחים חושבים קבלת ביקורת איך להתמודד עם האמת לוזרים ומצליחנים הצלחה אישית תכונות של מנהל מוצלח, אופי של מנהל מוצלח, אופטימיות יתר, איך ... פוליטיקלי קורקט, תקינות פוליטית, בשורה טובה, בשורה רעה, חנפנות, יופמיזם, לשון נקייה, מציאת חן, לאהוב את התוכחה, לאהוב העברת ביקורת, שונא ביקורת, אוהב ביקורת, לא אוהב שמעבירים עלי ביקורת, רוצה שיעבירו עלי ביקורת, ביקורת בונה, ביקורת שלילית, ביקורת אמיתית, העברת ביקורת, לא אוהב ביקורת, קבלת ביקורת שלילית, איזה טיפוס אתה? איך חושבים אנשים מצליחנים? תכונות של ווינרים, תכונות של לוזרים, משה בר סימן טוב, המרגיע ...
התמודדות שקרנים להוביל כל האמת בפנים איך להירגע האמת בלי אינטרס לחשוב חיובי לא לייפות את המציאות
דיבור / ביקורת חיובית - מה הופך דיבור לטוב וביקורת לביקורת בונה?
דיבור / ביקורת חיובית - מה הופך דיבור לטוב וביקורת לביקורת בונה? דיבור טוב. כולם אוהבים טוב וכולם רוצים לשמוע טוב. מה הופך דיבור לטוב? הגורם האחראי לכך שדיבור יהיה ... שתגיע למקומו. רק כאשר תבין את הצד השני בדיוק כפי שאתה מבין את עצמך, רק אז באפשרותך להעביר אליו ביקורת בונה וחיובית. הרעיון שעומד מאחורי: פוליטיקלי קורקט / תקינות פוליטית / לשון נקייה / יופמיזם = דיבור שנאמר בצורה ...
איך לומר תודה האם אתה מבין את עצמך כף זכות האם לומר תודה תודה בבקשה האם יהיה טוב סליחה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ביקורתיות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ביקורתיות, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: ביקורתיות, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך להצליח למצוא עבודה טובה? להפסיק להתגעגע סצנת הבחירה של סופי אהוד אולמרט מי ברא את המקום והזמן? פיתוח שרירים פחד להתעמת בעיות חרדה איך אהבה עצמית משפיעה על האמונה שאוהבים אותך? למה לא לאהוב את עצמך? אוהבת בלי תנאים מחשבות שווא על אהבה איך להיות מאושר באמצעות תיאום ציפיות עם המציאות? האם אפשר להגיע לאושר מוחלט? בחורה לא בתולה יחסים וזוגיות קושי להחליט החלטה של לקוח התמודדות עם שטיפת מוח להתמודד עם אסון להצליח כמו אנשים מצליחים מוטיבציה חברתית להציע ללקוח מספר הצעות לשכנע מישהי לרצות לשכב איתך חינוך או שתלטנות להתמודד עם ילד חצוף ההבדל בין המודע לתת מודע תורה רוחנית האם לטפל במחלת נפש? שאלות פילוסופיות והפרעות נפשיות האקסית רוצה מישהו אחר לגרום לאקסית להתאהב בך מחדש אימון אסימטרי או אימון סימטרי מאמץ שכלי נקודת המבט של אלוהים לפני אלוהים בן אדם מואר רוחנית הארה שנעלמה קבוצת הפייסבוק של להיות אלוהים להיות אלוהים לעשות כסף בלי לעבוד להיות מסוגל לעשות הרבה כסף משמעות החיים שגויה ייעוד ומטרת החיים חשיבה חיובית עוזרת איך לעשות כסף וליהנות מהעבודה? תחושה של הבחירה החופשית פחד מחוסר בחירה חופשית נצחיות העולם מי ברא את המקום והזמן? עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי בטלפון, אימון אישי לקריירה, מאמן אישי בנושאי ביקורתיות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5156 שניות - עכשיו 09_10_2025 השעה 19:36:19 - wesi1