...
מביקורת, התגוננות
מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם
ביקורת , התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב
לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים איך להגיב נכון כשמעבירים עליך
ביקורת? אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת כיצד להתמודד עם
ביקורת, האשמות, תלונות והתנגדויות של אנשים אחרים כלפיך. כשהוא מדבר על
ביקורת, הוא מדגים בתחילה שימוש במונח
ביקורת במשמעות של בדיקת חשבון, ומציע לראות בכל
ביקורת למעשה סוג של האשמה. למשל, כשמישהו אומר לך אני רוצה להעביר עליך
ביקורת, הוא למעשה מתכוון שהוא רוצה להאשים אותך או להציג אותך באור שלילי. מה הצעד הראשון כשמישהו בא להאשים אותך? לדבריו, הצעד הראשון החשוב ביותר כשמישהו ... מדגיש שכדי להתמודד בצורה נכונה עם
ביקורת או האשמות, עליך להבין מה באמת הצד השני רוצה. לעיתים, האדם המאשים אותך לא באמת מעוניין בתיקון העובדות, אלא רוצה למלא חוסר מסוים שהוא חש - כמו ... סיכום והמלצות מעשיות לתגובה נכונה
לביקורת ולהאשמות לסיכום, אליעד ממליץ תמיד לשאול את עצמך: מה האמת? - האם הדברים נכונים? מה הוא רוצה? - מה מסתתר מאחורי ההאשמה או
הביקורת? איך אפשר למלא את הצורך של הצד השני בצורה חיובית ויעילה? התהליך הזה יאפשר לך להפוך
ביקורת להזדמנות, ולהתגונן בצורה נכונה מפני האשמות, תלונות והתנגדויות. איך להתמודד עם
ביקורת? מה עושים כשמאשימים אותך? איך לענות להתנגדויות לקוח? איך להבין מה הצד השני רוצה? כיצד להגיב נכון לתלונות? מה הדרך הנכונה להתגונן מהאשמות? איך ...