... אליעד מדגיש שהתגמול צריך להיות לא רק לאנשי המכירות, אלא לכל עובדי
הארגון , כולל עובדים זוטרים, עובדי קבלן ואפילו מנקים שעובדים דרך שירותי אאוטסורסינג. לטענתו, כדי להצליח באמת, העובדים צריכים להרגיש שותפים אמיתיים להצלחה של
הארגון ולקבל תגמול ברור מהרווחים שהם מסייעים ליצור. לדוגמה, גם עובד קבלן שעושה עבודה פשוטה יכול לקבל אחוזים קטנים מהרווח, כך שתהיה לו מוטיבציה ישירה לתרום להצלחת
הארגון. התפיסה הזאת יוצרת סביבת עבודה שבה כולם רוצים שהעסק יצליח, כי הצלחת העסק משמעותה גם הצלחה ... מהמנהל, כל עוד הרווחים הכלליים של העסק גדלים. לתת תגמול לכל סוגי העובדים
בארגון, כך שכולם ירגישו שותפים להצלחה. כך יוצרים סביבה של שיתוף פעולה, מוטיבציה גבוהה, והגדלת רווחים
לארגון כולו. איך לתגמל אנשי מכירות? הצבת יעדי מכירות לעובדים עובדים כשותפים
בארגון למה חשוב שהעובד ירוויח יותר מהמנהל? איך להגדיל מוטיבציה של אנשי מכירות? מהי טבלת יעדי ... עובדים? איך לתמרץ מנהלים? תגמול עובדים, תמרוץ לעובדים, יצירת מוטיבציה
בארגון, איך ליצור מוטיבציה לעובדים? איך ליצור מוטיבציה למנהלים? עובדים כשותפים, מנהלי
בארגון כשותפים, כמה משכורת לשלם לעובד? איך לתגמל אנשי מכירות? איך לתמרץ אנשי מכירות? כמה כסף ... אימון להגדלת מכירות, איך להגדיל רווחים? בניית יעדי מכירות, יעדים ומטרות
בארגון, מטרות יעדים ומדדים, מטרות במכירות, איך לקבוע יעדי מכירות? איך להציב יעדים נכונים? איך ...