אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ארגון ✔ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, העובד ככלי עבודה, ניהול ארגוני, אחריות עם סמכות, יעוץ ארגוני
מה זה אומר לנהל מנהלי עבודה?

ניהול מנהלי עבודה שונה מניהול עובדים רגילים. כשאנו מנהלים עובד רגיל, התהליך הוא פשוט וברור. לדוגמה, אם אנו מנהלים עובד שאחראי להרכיב מוצר מסוים, נשאל אותו באופן ישיר האם הרכיב, כיצד הרכיב, וכמה יחידות הוא הספיק להרכיב. אך כאשר מדובר בניהול מנהל עבודה או מנהל בכיר יותר, התהליך מורכב יותר, משום שהאדם שאנו מנהלים איננו מבצע את העבודה בעצמו, אלא מנהל אחרים שמבצעים אותה.

לדוגמה, במקרה של מנהל מכירות, הוא אינו מוכר בעצמו, אלא אחראי על אנשים אחרים שמבצעים את המכירות. כאן קיימות שתי אפשרויות ניהול מרכזיות:
  • גישה אחת היא לשאול את המנהל כמה מכירות ביצעו העובדים שלו. לדוגמה, אם משה הוא איש מכירות, נשאל את מנהל המכירות "כמה משה מכר היום?" ו"מה קורה עם העובדים שלך?" בדרך זו אנו מעבירים למנהל את המסר שהוא אחראי על הדרך שבה מתבצעות המכירות, כלומר, הוא אחראי על ניהול העובדים, אך לא על התוצאה הישירה שלהם.
  • הגישה השנייה היא לשאול את המנהל ישירות כמה הוא עצמו מכר היום, כאילו הוא באופן אישי אחראי לבצע את המכירות. למרות שזה ברור שהוא לא המוכר הישיר, הגישה הזו משדרת למנהל שהוא האחראי הישיר לתוצאות. לדוגמה, "כמה יחידות מכרת היום?" או "כמה מטוסים ייצרת החודש?" אף שברור שלא הוא ייצר בעצמו את המטוסים, האמירה הזו מעבירה לו אחריות ישירה לתוצאה.
מה ההבדל הפסיכולוגי בין ניהול לפי תוצאה לניהול לפי דרך?

קיים הבדל מהותי בדרך שבה מנהלים מסתכלים על התפקיד של מנהל העבודה:
  • בניהול לפי דרך, המנהל הוא האחראי על העובדים שלו, כלומר, הם "כלי העבודה" שלו. התפקיד שלו הוא לוודא שהכלים עובדים נכון. לדוגמה, אם עובד הוא כמו מקדחה, המנהל אמור לוודא שהמקדחה (העובד) תקינה, עובדת, ולא שבורה. המנהל מתמקד בדרך ולא בתוצאה הסופית. הוא ישאל שאלות כמו "האם העובד עבד היום?" ו"האם הכלי תקין?".
  • לעומת זאת, בניהול לפי תוצאה, המנהל מתייחס לעובדים ככלים שלו להבאת תוצאות. העובדים הם הכלים, והמנהל אחראי אישית לתוצאה הסופית. לדוגמה, אם המטרה היא למכור 100 יחידות ביום, המנהל נחשב כמי שאחראי לספק את 100 היחידות האלה, ולא משנה באיזה כלים (עובדים) הוא השתמש ובאילו בעיות נתקל. במקרה כזה, השאלה תהיה "כמה יחידות מכרת היום?", והמנהל נדרש לספק תשובות כאילו הוא עצמו ביצע את המשימה ישירות.
איך השימוש בספק חיצוני ממחיש את חשיבות האחריות על התוצאה?

כאשר אנו מזמינים שירות מספק חיצוני, כמו מתקין מנורות, אנחנו מתמקדים בתוצאה בלבד ולא בדרך. אם הכלים של המתקין נשברים, או יש לו בעיות אחרות, זה לא מעניין אותנו. כל עוד התוצאה הסופית (מנורה מותקנת) מתקבלת, המאמץ בדרך אינו משמעותי לנו. גישה זו ממחישה מדוע בניהול נכון, כדאי לדרוש מהמנהל אחריות על התוצאה הסופית, ולא להתמקד בתירוצים ובעיות בדרך.

האם אפשר לדרוש אחריות על התוצאה בלי לתת סמכות מלאה?

נקודה חשובה נוספת היא הקשר שבין אחריות לסמכות. כאשר מנהל מקבל אחריות מלאה על התוצאה, חייבים לתת לו גם סמכות מלאה לנהל את הדרך להשגת התוצאה. אם, למשל, דורשים ממנהל להביא 100 מכירות ביום, עליו לקבל את החופש לגייס, לפטר, או להחליף את העובדים בהתאם לשיקול דעתו. אם לא נותנים לו את הסמכות הזו, המנהל למעשה מוגבל ולא יכול באמת להיות אחראי לתוצאה. מצב זה יוצר חוסר הגינות, משום שמנהל ללא סמכות מלאה לא יכול להתחייב לתוצאה סופית.

לדוגמה, אם החברה אומרת למנהל, "אלה העובדים שלך, לא ניתן לך להחליף אותם או לפטר אותם", אבל עדיין דורשת ממנו אחריות מלאה לתוצאה, זו דרישה לא הגיונית. הדרך ההוגנת היא לתת לו את הסמכות להחליט באילו כלים להשתמש כדי להביא את התוצאה.

האם אתה מודד מנהלים לפי מאמץ או לפי תוצאה?

חשוב להבין שישנם שני סוגים של מנהלים: אלה ששופטים את העובדים והמנהלים שלהם לפי התוצאות, ואלה ששופטים לפי המאמץ. מנהלים המתמקדים בתוצאות לא יקבלו תירוצים כמו "התאמצתי מאוד אבל לא הצלחתי". עבורם, התוצאה היא הדבר החשוב ביותר. לעומת זאת, מנהלים שמעריכים מאמץ יראו את ההשקעה של העובד, גם אם התוצאה לא מושלמת.

הגישה האידיאלית היא למדוד לפי התוצאה, אבל חשוב לזכור לתת למנהל גם את הכלים, הסמכויות והחופש להחליט על הדרך.

מה הגישה הנכונה ביותר לניהול מנהלים?

הגישה הנכונה והיעילה ביותר היא לתת למנהל אחריות על התוצאה, ולצידה לתת לו את הסמכות המלאה לקבל החלטות בדרך להשגת התוצאה. זו הדרך שמאפשרת לו לקחת אחריות מלאה, להיות יצירתי, ולהביא את התוצאה הרצויה ללא תירוצים.

אם מנהל אומר "לא הצלחתי כי העובדים לא טובים", זה לא מעניין. בדיוק כמו שקבלן חיצוני לא יוכל לתרץ לנו שהכלי שלו נשבר. האחריות היא על המנהל לספק את התוצאה, ויחד עם זאת עלינו לספק לו את התנאים והחופש לפעול בדרך שהוא רואה לנכון.
ניהול מנהלים - נקודה למחשבה

שלום חברים, הפעם נדבר על נושא של ניהול מנהלים. יש ניהול עובדים, שבו אנחנו מנהלים את מי שעושה את העבודה, ויש ניהול מנהלים, שבו אנחנו מנהלים אנשים שמנהלים אחרים. ננסה לתת כאן נקודת מבט מעניינת על העניין הזה.

מה זה ניהול מנהלים?

כאשר אנו מנהלים עובד, המשמעות היא שאנחנו מוודאים שהוא עושה את עבודתו בצורה הנכונה. למשל, אם יש לנו עובד שתפקידו להרכיב משהו, נוודא שהוא מבצע את המשימה, נשאל אותו האם הוא הרכיב, איך ביצע, ומה הייתה התוצאה.

לעומת זאת, בניהול מנהלים, אנחנו לא רק מוודאים ביצוע של עבודה אלא גם את אופן ניהולה. לדוגמה, מנהל עבודה אחראי לוודא שהעובד עושה את העבודה, ואנחנו, כמנהלים, אחראים עליו.

איך מנהלים עובדים לעומת ניהול מנהלים?

כאשר אנחנו מנהלים עובד ישירות, יש דרך אחת ברורה לעשות זאת - לבדוק את התפוקה שלו. אם מדובר באיש מכירות, נשאל אותו כמה מכר היום, איזה מוצרים מכר, וכיצד עבד.

לעומת זאת, כשאנחנו מנהלים מנהל מכירות, הוא אינו אחראי ישירות למכירה אלא לניהול צוות המכירות. וכאן יש שתי גישות ניהוליות עיקריות:
  • גישה אחת - אנו שואלים אותו: "כמה מכרו אנשי המכירות שלך?". כלומר, אנו מתמקדים בתוצאה של עובדיו.
  • גישה שנייה - אנו שואלים אותו: "כמה אתה מכרת?", כלומר, מתייחסים אליו כאחראי ישירות לתוצאה.
המשמעות הפסיכולוגית של שתי הגישות

כדי להבין את המשמעות של גישות אלו, נתבונן בדוגמה: אם גייסנו מנהל מכירות, אנו יכולים לומר לו שהתפקיד שלו הוא לנהל את אנשי המכירות ולוודא שהם מבצעים את עבודתם. במקרה כזה, נשאל אותו שאלות כמו "מה קורה עם הצוות שלך?", "כמה כל עובד מכר?" ו - "איך אתה מוודא שהתהליך עובד בצורה אופטימלית?".

אבל יש דרך נוספת: במקום להתייחס למנהל כמי שאחראי רק על תהליך העבודה, ניתן לראות בו אחראי על התוצאה. כלומר, נדרוש ממנו לספק לנו את היעד של כמות המכירות הנדרשת, וכלי העבודה שלו הם אנשי המכירות. המשמעות היא שנסיר ממנו את האחריות על הדרך ונשאיר לו חופש פעולה רחב יותר.

ניהול מנהלים מול עבודה עם ספק חיצוני

נניח שאנחנו מזמינים שירות מספק חיצוני - למשל, מתקין מנורות. אנחנו משלמים לו עבור התוצאה - שהמנורה תותקן. איך הוא עושה זאת? באיזה כלי עבודה הוא משתמש? האם הייתה לו תקלה בדרך? זה לא ענייננו. אנו משלמים לו על תוצאה, לא על הדרך.

אותו עיקרון ניתן ליישם בניהול מנהלים. אם אנחנו דורשים ממנהל עבודה תוצאה מסוימת, אנחנו צריכים לתת לו גם את הסמכות לנהל את הדרך. האם הוא יכול לבחור את אנשי הצוות שלו? האם הוא יכול לשנות את שיטות העבודה? אם לא, אז האחריות על הדרך עדיין בידינו. אבל אם אנו דורשים ממנו אחריות על התוצאה בלבד, כדאי לתת לו חופש ניהולי רחב יותר.

האידיאל בניהול מנהלים

כדי ליישם ניהול מוצלח של מנהלים, צריך למצוא את האיזון הנכון בין אחריות על התהליך לבין אחריות על התוצאה. האפשרות הטובה ביותר היא להבהיר למנהל שהוא אחראי לתוצאה, ולא רק לפיקוח על אנשי הצוות שלו.

ניהול על פי מאמץ או על פי תוצאה?

אחת השאלות הקריטיות היא האם אנו שופטים את מנהלינו על פי המאמץ שלהם או על פי התוצאה שהם מביאים. בעולם העבודה, ישנם מנהלים שמודדים את עובדיהם על סמך כמה הם עבדו קשה, ומנהלים אחרים שמתמקדים אך ורק בתוצאות. מי שמחויב לתוצאות לא יתן מקום להסברים בסגנון "עשיתי את הכי טוב שיכולתי אבל לא הצלחתי". השאלה היא איך אתם, כמנהלים, נוהגים? האם אתם מחויבים לתוצאה או למאמץ?

לסיכום

כמנהלים, חשוב להבין כיצד אנו ניגשים לניהול מנהלים - האם אנו רואים בהם אחראים על הדרך בלבד, או שאנו מייחסים להם אחריות על התוצאה? האם אנו נותנים להם מספיק חופש פעולה כדי למלא את האחריות הזו? שאלה זו קריטית כדי לקבוע את ההצלחה הניהולית שלנו.

חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il על ניהול מנהלים, ניהול עובדים, אחריות ניהולית, תוצאה מול מאמץ ועוד, ותעמיקו בנושא.
איך לנהל מנהל עובדים? אחריות על הדרך, אחריות ניהולית, העיקר המאמץ או התוצאה, אחריות בלי סמכות
התחייבות על התוצאה אחריות אישית לקחת אחריות מנהל מכירות אחריות על המאמץ חברות חיצוניות מושלם ניהול ראשי צוותים למכור לנהל מנהלים בכירים אחריות אחריות אישית אחריות המנהל אחריות ניהולית אחריות על המאמץ אחריות על התוצאה אחריות עם סמכות איך לנהל איך לנהל מנהל איך לנהל מנהלי עבודה איך לנהל מנהלים איך לנהל מנהלים בכירים איך לנהל ראשי צוותים ארגון הסרת אחריות העובד ככלי עבודה התאמצות יועץ יעוץ יעוץ ארגוני כיצד לנהל כלי עבודה להסיר אחריות לנהל לנהל ארגון לנהל ארגונים לנהל מנהל לנהל מנהלי עבודה לנהל מנהלים לנהל מנהלים בכירים לנהל ראשי צוותים לקחת אחריות לקיחת אחריות מאמץ מנהל מנהלי עבודה מנהלים מנהלים בכירים נהלי עבודה ניהול ניהול ארגוני ניהול ארגונים ניהול בכירים ניהול מנהלי עבודה ניהול מנהלים ניהול מנהלים בכירים ניהול ראשי צוותים סמכות סמכותיות עבודה עובד עובדים ראשי צוותים תוצאות
מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של מחלקת המכירות, השמה לאנשי מכירות, גיוס אנשי מכירות
... מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של ... השמה לאנשי מכירות, גיוס אנשי מכירות וכאן נסביר לגבי תהליכים מקבילים שיש עבור הכנת חומרי שיווק ועבור שיפור תהליכי המכירה בארגון. ונסביר איך לשפר את תהליכי המכירה בארגון, איך שיפור ספציפי עבור תהליכי המכירה, הוא חלק מתהליך הכנת חומרי השיווק לארגון, נסביר איך לעזור לאנשי המכירות, איך לעשות השמה לאנשי מכירות בארגון בצורה יותר יעילה? מה היתרונות שיש לאנשי ... להכין תוכנית להכנת חומרי שיווק, כדאי מאוד שתהיה רשימה מסודרת של כל המידע המכירתי שמעבירים ללקוח בתהליך המכירה. אבל כדאי מאוד שהארגון עבור עצמו יחזיק מאגר מידע קובץ תיעוד, של ... וכולי. אבל יש גם עוד עלות נוספת, והיא שיכול להיות שיהיו אנשי מכירות שיתנגדו לשתף פעולה עם התהליך. בגלל שברגע שכל המידע שיש לארגון על המוצר, כל המידע הזה הוא נחלת כלל אנשי ... יש פחות יתרון אחד על השני בכמות המידע שיש להם, אלא היתרון שלהם חייב להיות אחר, ביכולת להעביר את המידע וכולי. ולכן יכול להיות שבארגון יהיה קשה לאסוף את כל המידע מהשטח, מאנשי ...
להצליח ולהיות מסודר, סדר ארגון והצלחה, למה חשוב להיות מסודר כדי להצליח בחיים? סדר וארגון מפתח להצלחה, ארגון סדר יום, חוסר סדר וארגון בעבודה, תכונות אופי להצלחה, איך להצליח בחיים? מחקרים על סדר וארגון, סדר והצלחה, התייעלות ארגונית
להצליח ולהיות מסודר, סדר ארגון והצלחה, למה חשוב להיות מסודר כדי להצליח בחיים? סדר וארגון מפתח להצלחה, ארגון סדר יום, חוסר סדר וארגון בעבודה, תכונות אופי להצלחה, איך להצליח בחיים? מחקרים על סדר וארגון, סדר והצלחה, התייעלות ארגונית
... ולהיות מסודר, סדר ארגון והצלחה, למה חשוב להיות מסודר כדי להצליח בחיים? סדר וארגון מפתח להצלחה, ארגון סדר יום, חוסר סדר וארגון בעבודה, תכונות אופי להצלחה, איך להצליח בחיים? מחקרים על סדר וארגון, סדר והצלחה, התייעלות ארגונית למה חשוב להיות מסודר כדי להצליח בחיים? אליעד כהן מדבר בהרצאה זו על החשיבות של סדר וארגון בהשגת הצלחה בחיים. הוא מציין כי אושר אמיתי הוא מצב של תחושת שלמות שמתרחש ללא תנאים חיצוניים, כלומר, אדם יכול להיות מאושר גם אם הוא לא מסודר. ... חיצוני או מציאותי. כאשר מדובר בהצלחה ארצית במובנים של קריירה, כסף, זוגיות, או הצלחה בעסקים, הסיפור הוא שונה לחלוטין. אליעד מסביר כי הצלחה כזו דורשת סדר וארגון כי השגת מטרות מוגדרות לא יכולה להסתמך על מזל או אקראיות. מה ההבדל בין אקראיות לסיבתיות בהשגת מטרות? ישנם שני דרכים להגיע לתוצאה מסוימת: אקראיות ... שבה אדם מבצע פעולות מסוימות שמובילות לתוצאה ברורה. כל פעולה קשורה ליעד מסוים, ואדם מסודר מגדיר מטרות ותוכנית פעולה כדי להשיגן. האם אפשר להצליח בלי סדר וארגון? לפי אליעד, אכן ניתן להצליח במקרה, למשל במקרה של זכיית לוטו או גילוי מקרה של אוצרות. אך כאשר מדובר בהצלחה מחושבת וברורה, כמו לפתוח עסק, למצוא עבודה ספציפית או להרוויח סכום כסף מוגדר, ההצלחה לא תקרה במקרה. יש לבצע תהליך סיבתי, כלומר, תכנון מראש עם סדר וארגון. לדוגמה, אדם שמעוניין להקים עסק צריך לתכנן כל שלב, כמו חקר שוק, הכנת תוכנית שיווק, גיוס משאבים, כל אלה דורשים סדר וארגון בכדי לממש את מטרת העסק. מה קורה כשאין סדר יום? החיים ללא סדר יכולים להוביל לפיזור מחשבות והתמקדות במטרות לא ברורות. אדם שאינו מסודר לא מגדיר סדר ... אין סדר ברור, מה שקורה זה שהאדם עושה מה שבא לו בכל רגע, כלומר, הוא פועל בצורה אקראית, מה שמקטין את סיכוייו להשיג מטרה ברורה ומוגדרת. איך להוציא לפועל סדר וארגון בחיים? אם אדם מעוניין להצליח, עליו להחליט מראש מה הוא רוצה להשיג. לדוגמה, להקים עסק, למצוא עבודה מסוימת, או להשיג סכום כסף. לאחר מכן, יש להגדיר ... את התהליך לפי הצורך. חשוב להכיר בכך שככל שהאדם יותר מסודר, כך הסיכוי שלו להצליח בהשגת מטרותיו הספציפיות גדל. סיכום לסיכום, אליעד מדגיש את חשיבות הסדר והארגון בחיים להצלחה. מי שמעוניין להצליח בהשגת מטרות ברורות ומוגדרות צריך להפעיל סדר יום מסודר, להתמקד במטרות סיבתיות ולא אקראיות, ולפעול באופן עקבי ומדויק. בכך, הוא יוכל למקסם את הסיכוי להצלחה בתחום שבו הוא מעוניין. איך לפתח סדר וארגון בחיים? אושר ללא תנאים - האם הוא תלוי במשהו? איך עובדת סיבתיות ומה ההבדל בין סיבה לאקראיות? טיפים להתייעלות ולהצלחה בעסקים האם אפשר להיות מאושר בלי סדר וארגון? אושר אמיתי הוא מצב שלא תלוי בתנאים חיצוניים. אם המטרה היא להרגיש טוב בשלמות בכל מצב, לא נדרש סדר או ארגון מיוחד. אפשר להיות לא מסודרים לגמרי ובכל זאת לחוות אושר מלא. אושר כזה מוגדר כאושר בלי תנאים, משום שהוא אינו דורש שום דבר חיצוני. מדוע בכל זאת סדר ... מצרכים ורצונות מוגדרים (כמו עבודה בתחום מסוים, משכורת מסוימת, תנאים ספציפיים וכדומה), יש צורך לפעול באופן שיטתי ומתוכנן. כאן נכנס לתמונה נושא הסדר והארגון: מי שרוצה להגיע ליעדים ברורים וספציפיים לא יכול להסתמך רק על אקראיות, אלא צריך לפעול מתוך סדר, שיטה ותוכנית פעולה סיבתית. כיצד קשורים אקראיות ... מטרה ממוקדת: לא רק להצליח, אלא להחליט במדויק מה רוצים להשיג. בניית תוכנית: איך להגיע לאותה מטרה שלב אחרי שלב, ובהתאם לסדר עדיפויות רלוונטי. שמירה על סדר וארגון: מעקב אחרי המשימות, הגדרת משימות משנה, ומניעת בלבול בין פרטים. ניתוח תקלות ותיקונים: בדיקה מתמדת אם דברים עובדים לפי התוכנית, והיערכות בהתאם ... פועל באופן רגעי לפי בא לי לא בא לי ללא תוכנית מוגדרת, מסתמך על סיכוי נמוך הרבה יותר שאירועים מקריים יביאו אותו לתוצאה הספציפית הרצויה. איך ליישם סדר וארגון בחיי היומיום? סדר וארגון פירושם בין השאר: להחליט מה המטרה: להקים עסק, למצוא עבודה מסוימת, להשיג סכום כסף מוגדר ועוד. להגדיר תתי - מטרות: אם רוצים להקים עסק, מה בדיוק ... הסיכוי נמוך בהרבה. לעומת זאת, בנאדם מסודר, שיודע מה עליו לעשות לפני מה, ומשקיע בבדיקת האפשרויות ובתכנון הדרך, מגדיל מאוד את הסיכוי להצליח. איך לפתח סדר וארגון בחיים? אושר ללא תנאים - האם הוא תלוי במשהו? איך עובדת סיבתיות ומה ההבדל בין סיבה לאקראיות? טיפים להתייעלות ולהצלחה בעסקים ...
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
... להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות מהו הסוד האמיתי לניהול מוצלח? הדרך הטובה ביותר ללמוד ... מוצלח? אופי של מנהל מוצלח, ניהול צוותים, ניהול ארגוני, לנהל את המנהל, איך לנהל אנשים ביעילות? ניהול אנשים, סודות הניהול, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון , לנהל פרוייקט, איך ללמוד לנהל? איך לנהל אנשים מבריקים? איך לנהל עובדים? איך לנהל צוות עובדים? איך לנהל נכון עובדים? איך מנהלים עובדים? להיות מנהל ולהצליח, איך ללמוד ... אנשים? איך ללמוד לנהל עובדים? איך ללמוד לנהל ארגון? איך ללמוד להיות מנהל? איך ללמוד לנהל צוותים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? משרה של מנהל, משרה ניהולית, תפקיד ניהולי, פיתוח קריירה, להתקדם בקריירה, בית ...
סדר עדיפויות, ניהול זמן, ארגון זמן, קבלת החלטות, לחשוב בצורה מסודרת
סדר עדיפויות, ניהול זמן, ארגון זמן, קבלת החלטות, לחשוב בצורה מסודרת
... עדיפויות, ניהול זמן, ארגון זמן, קבלת החלטות, לחשוב בצורה מסודרת איך להחליט מה לעשות קודם בחיים ובעבודה? אליעד כהן מסביר בהרצאה זו כיצד ...
יחסי הורים וילדים, לקבל ולתת, לדאוג לאחרים, דאגה לאחרים, דאגה לילדים, לדאוג לילדים, רצון לתת, רצון לקבל, ארגון זקא, אלטרואיזם, זולתנות, אינטרסנטיות, פילנתרופיה, אגואיסטיות, אנוכיות, אגואיזם
יחסי הורים וילדים, לקבל ולתת, לדאוג לאחרים, דאגה לאחרים, דאגה לילדים, לדאוג לילדים, רצון לתת, רצון לקבל, ארגון זקא, אלטרואיזם, זולתנות, אינטרסנטיות, פילנתרופיה, אגואיסטיות, אנוכיות, אגואיזם
... הורים וילדים, לקבל ולתת, לדאוג לאחרים, דאגה לאחרים, דאגה לילדים, לדאוג לילדים, רצון לתת, רצון לקבל, ארגון זקא, אלטרואיזם, זולתנות, אינטרסנטיות, פילנתרופיה, אגואיסטיות, אנוכיות, אגואיזם מהם הקשרים בין רצון לתת לרצון לקבל? במהלך ההרצאה, דיבר אליעד על האופי המורכב של יחסי הורים ...
מחאת הקורונה, איך לעשות הפגנה? הפגנת הקורונה, אלימות בהפגנה, חסימת כבישים כמחאה חברתית, הפגנות בכיכר רבין, חופש ההפגנה, מחאות אלימות בישראל, מחאה אלימה, מחאה ללא אלימות, למה לא לחסום כבישים? איך לארגן הפגנה? ארגון הפגנה
מחאת הקורונה, איך לעשות הפגנה? הפגנת הקורונה, אלימות בהפגנה, חסימת כבישים כמחאה חברתית, הפגנות בכיכר רבין, חופש ההפגנה, מחאות אלימות בישראל, מחאה אלימה, מחאה ללא אלימות, למה לא לחסום כבישים? איך לארגן הפגנה? ארגון הפגנה
... הפגנה? הפגנת הקורונה, אלימות בהפגנה, חסימת כבישים כמחאה חברתית, הפגנות בכיכר רבין, חופש ההפגנה, מחאות אלימות בישראל, מחאה אלימה, מחאה ללא אלימות, למה לא לחסום כבישים? איך לארגן הפגנה? ארגון הפגנה למה אסור לפגוע באזרחים במהלך הפגנה? אחד הכללים החשובים ביותר שאליעד כהן מדגיש בהקשר של הפגנות הוא שאסור לפגוע באזרחים. המפגינים ...
מוטיבציה להתייעלות, מוטיבציה להיות יותר יעיל, איך להרגיש יותר טוב ביעילות? איך להרגיש טוב באמצעות יעילות? איך יעילות תרגום לך להרגיש יותר טוב? למה להיות יותר יעיל? למה כדאי להתייעל? למה התייעלות טובה? איך להיות יעיל?
מוטיבציה להתייעלות, מוטיבציה להיות יותר יעיל, איך להרגיש יותר טוב ביעילות? איך להרגיש טוב באמצעות יעילות? איך יעילות תרגום לך להרגיש יותר טוב? למה להיות יותר יעיל? למה כדאי להתייעל? למה התייעלות טובה? איך להיות יעיל?
... ככל שתמצא דרכים לבצע זאת בצורה יותר יעילה, למשל על ידי תכנון מוקדם, ארגון נכון של הזמן או שימוש בטכניקות עבודה יעילות, כך תגיע לתוצאה הרצויה מהר יותר ... שלך על ידי תכנון מוקדם של החומר, שימוש בשיטות למידה יעילות יותר או ארגון סביבת לימודים נקייה ומסודרת שתסייע לך להתרכז טוב יותר. האם אפשר להיות יעילים ב - ... לעומק. אפשר להתחיל בלחפש מידע נוסף על שיטות התייעלות, ניהול זמן נכון, ארגון משימות בצורה אפקטיבית וטכניקות עבודה ממוקדות. המפתח הוא לא להפסיק לשאול שאלות ...
להיות מנכל, איך להיות מנכל? איך להיות מנהל? איך להצליח בתור מנכל? איך להצליח בתור מנהל? איך לנהל את עצמך? לראות את עצמך כעסק, להיות מנהל מוצלח, להיות מנכל מוצלח, איך להצליח בעסקים? פיתוח קריירה, לפתח קריירה ניהולית, ללמוד ניהול
להיות מנכל, איך להיות מנכל? איך להיות מנהל? איך להצליח בתור מנכל? איך להצליח בתור מנהל? איך לנהל את עצמך? לראות את עצמך כעסק, להיות מנהל מוצלח, להיות מנכל מוצלח, איך להצליח בעסקים? פיתוח קריירה, לפתח קריירה ניהולית, ללמוד ניהול
... התפקידים הפנימיים שלנו בצורה הטובה ביותר. מי שלא יודע לנהל את עצמו, לא יוכל לנהל אנשים אחרים או ארגון גדול. מה המשמעות של להתייחס לעצמך כאל עסק? כדי להפוך ממישהו שהוא שכיר רגיל לאדם שמסוגל להיות ... כיצד אתה מוכר את הרעיון הזה לבוס או לעמיתים שלך. עליך לחשוב איך אתה מתמחר את הערך שאתה מביא לארגון שלך, איך אתה משווק את היכולות שלך ומפתח אותן. אליעד מדגיש שבלי היכולת לראות את התפקידים הללו בתוכך ולנהל אותם בצורה טובה, אין סיכוי שתצליח לנהל תפקידים דומים בארגון גדול. למה אי אפשר להצליח בניהול עסק גדול בלי לנהל את עצמך היטב? אליעד מסביר שאין שום הבדל ... אם אתה לא יודע איך להשיג את המטרות שלך כבן אדם יחיד, אין סיכוי שתוכל לעשות זאת בצורה אפקטיבית עם ארגון גדול. לעומת זאת, אם תדע לעשות את זה עם עצמך, אתה יכול להיות מנכל מצליח ולנהל כל ארגון בכל סדר גודל. איך להפוך משכיר לעצמאי? איך לראות את עצמך כעסק? איך להצליח כמנכל? תכונות של ...
הצלחה וסדר וארגון, למה חשוב להיות מסודר כדי להצליח? איך להצליח בגדול באמצעות סדר וארגון? למה חשוב לסדר את סביבת העבודה שלך? איך להתייעל ולהצליח? איך לא לבזבז משאבים? איך להצליח להתרכז? למה אני לא מצליח להתרכז? קושי להתרכז
הצלחה וסדר וארגון, למה חשוב להיות מסודר כדי להצליח? איך להצליח בגדול באמצעות סדר וארגון? למה חשוב לסדר את סביבת העבודה שלך? איך להתייעל ולהצליח? איך לא לבזבז משאבים? איך להצליח להתרכז? למה אני לא מצליח להתרכז? קושי להתרכז
... וסדר וארגון, למה חשוב להיות מסודר כדי להצליח? איך להצליח בגדול באמצעות סדר וארגון? למה חשוב לסדר את סביבת העבודה שלך? איך להתייעל ולהצליח? איך לא לבזבז משאבים? איך להצליח להתרכז? למה אני לא מצליח להתרכז? קושי להתרכז למה סדר וארגון הם תנאי הכרחי להצלחה בחיים? כדי להבין מדוע סדר וארגון מהווים תנאי הכרחי להצלחה, חשוב קודם כל להגדיר מהי הצלחה. אליעד כהן מסביר שהצלחה בחיים משמעותה היכולת להשיג את המטרות שאדם מציב לעצמו. ההצלחה תלויה בשני ... להתייחס אליו או סתם כתם שניתן להתעלם ממנו. סידור לא מאורגן של אייקונים במחשב או בטלפון: כשאין ארגון ברור, המוח צריך כל פעם מחדש לחפש ולזהות את האייקון או הקובץ הרצוי, מה שמבזבז משאבי ריכוז יקרים. בית או ארון מלא חפצים מיותרים: בכל פעם שהאדם עובר בבית ... או פריטים שונים, וכתוצאה מכך מצליח פחות במשימות החשובות באמת. איך ליישם בפועל את העיקרון של סדר וארגון? אליעד מדגיש שחשוב לאמץ הרגלים של סדר בכל תחום: סידור הבית והחדר: להבטיח שכל חפץ יהיה במקום ידוע וברור. ניקיון וסדר ברכב: לנקות שמשות ומראות כדי למנוע בזבוז משאבי קשב מיותרים במהלך הנהיגה. סדר במחשב ובטלפון: ארגון אפליקציות וקבצים באופן קבוע, מה שמאפשר ריכוז גבוה יותר במשימות העבודה עצמן. שמירה על נוחות אישית: להקפיד שהבגדים, הנעליים, והאביזרים יהיו נוחים ככל האפשר. מה המסקנה הסופית לגבי חשיבות הסדר והארגון? המסקנה הסופית היא שכל הפרעה קטנה, גם אם היא נראית שולית, מבזבזת משאבים מנטליים יקרים. ככל שהמטרות של האדם גדולות יותר, כך הוא נדרש לרמת ריכוז גבוהה ... החשובים לריכוז מלא, ומאפשרים הצלחה יעילה יותר בכל תחומי החיים. השגת מטרות ריכוז ומיקוד סדר וארגון קשב וריכוז התייעלות ויעילות חלוקת קשב בחיים מהי המשמעות של להצליח בחיים? להצליח בחיים פירושו להשיג את המטרות שהאדם מציב לעצמו. אם קיימת יכולת ... לא רק על הבגדים, אלא גם על כל סביבת החיים: הרכב, הבית, המחשב, המקרר או הטלפון. בן אדם שיש לו סדר וארגון מפנה לעצמו משאבי ריכוז גדולים יותר למשימות החשובות באמת. מה המשמעות של 100% ריכוז במשימות גדולות? משימות מורכבות דורשות ריכוז מרבי. ככל שהמטרה שאפתנית ... או בלכלוך, עדיף להפנות את הקשב במלואו לפעולה שעליה עובדים. כיצד ניתן ליישם בפועל את רעיון הסדר והארגון? כל אדם יכול לאמץ שיטות סידור לפי צרכיו: סידור הבית כך שכל חפץ מונח במקומו, ניקיון קבוע של הרכב מבפנים ומבחוץ, ארגון הקבצים והמכשירים הדיגיטליים, וכן שמירה על נוחות הבגדים והנעליים. צעדים קטנים אלו מצטברים לניצול משאבים גדול יותר ומאפשרים להגיע לתוצאות טובות יותר בכל ... כאשר היעד גדול ודורש תשומת לב גבוהה, אין מקום לבזבוז על דברים טפלים. השגת מטרות ריכוז ומיקוד סדר וארגון קשב וריכוז התייעלות ויעילות חלוקת קשב בחיים איך להצליח ולהיות מסודר? איך להעלות משקלי עבודה? איך להרים יותר משקל? איך לא לאבד ריכוז? איך המוח מתרכז? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, העובד ככלי עבודה, ניהול ארגוני, אחריות עם סמכות, יעוץ ארגוני
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ארגון, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ארגון, איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לימודים, מטפל התנהגותי קוגניטיבי, קואצינג מומלץ בתחום ארגון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3120 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 00:37:10 - wesi1