אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניהול בכירים ✔ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, העובד ככלי עבודה, ניהול ארגוני, אחריות עם סמכות, יעוץ ארגוני
מה זה אומר לנהל מנהלי עבודה?

ניהול מנהלי עבודה שונה מניהול עובדים רגילים. כשאנו מנהלים עובד רגיל, התהליך הוא פשוט וברור. לדוגמה, אם אנו מנהלים עובד שאחראי להרכיב מוצר מסוים, נשאל אותו באופן ישיר האם הרכיב, כיצד הרכיב, וכמה יחידות הוא הספיק להרכיב. אך כאשר מדובר בניהול מנהל עבודה או מנהל בכיר יותר, התהליך מורכב יותר, משום שהאדם שאנו מנהלים איננו מבצע את העבודה בעצמו, אלא מנהל אחרים שמבצעים אותה.

לדוגמה, במקרה של מנהל מכירות, הוא אינו מוכר בעצמו, אלא אחראי על אנשים אחרים שמבצעים את המכירות. כאן קיימות שתי אפשרויות ניהול מרכזיות:
  • גישה אחת היא לשאול את המנהל כמה מכירות ביצעו העובדים שלו. לדוגמה, אם משה הוא איש מכירות, נשאל את מנהל המכירות "כמה משה מכר היום?" ו"מה קורה עם העובדים שלך?" בדרך זו אנו מעבירים למנהל את המסר שהוא אחראי על הדרך שבה מתבצעות המכירות, כלומר, הוא אחראי על ניהול העובדים, אך לא על התוצאה הישירה שלהם.
  • הגישה השנייה היא לשאול את המנהל ישירות כמה הוא עצמו מכר היום, כאילו הוא באופן אישי אחראי לבצע את המכירות. למרות שזה ברור שהוא לא המוכר הישיר, הגישה הזו משדרת למנהל שהוא האחראי הישיר לתוצאות. לדוגמה, "כמה יחידות מכרת היום?" או "כמה מטוסים ייצרת החודש?" אף שברור שלא הוא ייצר בעצמו את המטוסים, האמירה הזו מעבירה לו אחריות ישירה לתוצאה.
מה ההבדל הפסיכולוגי בין ניהול לפי תוצאה לניהול לפי דרך?

קיים הבדל מהותי בדרך שבה מנהלים מסתכלים על התפקיד של מנהל העבודה:
  • בניהול לפי דרך, המנהל הוא האחראי על העובדים שלו, כלומר, הם "כלי העבודה" שלו. התפקיד שלו הוא לוודא שהכלים עובדים נכון. לדוגמה, אם עובד הוא כמו מקדחה, המנהל אמור לוודא שהמקדחה (העובד) תקינה, עובדת, ולא שבורה. המנהל מתמקד בדרך ולא בתוצאה הסופית. הוא ישאל שאלות כמו "האם העובד עבד היום?" ו"האם הכלי תקין?".
  • לעומת זאת, בניהול לפי תוצאה, המנהל מתייחס לעובדים ככלים שלו להבאת תוצאות. העובדים הם הכלים, והמנהל אחראי אישית לתוצאה הסופית. לדוגמה, אם המטרה היא למכור 100 יחידות ביום, המנהל נחשב כמי שאחראי לספק את 100 היחידות האלה, ולא משנה באיזה כלים (עובדים) הוא השתמש ובאילו בעיות נתקל. במקרה כזה, השאלה תהיה "כמה יחידות מכרת היום?", והמנהל נדרש לספק תשובות כאילו הוא עצמו ביצע את המשימה ישירות.
איך השימוש בספק חיצוני ממחיש את חשיבות האחריות על התוצאה?

כאשר אנו מזמינים שירות מספק חיצוני, כמו מתקין מנורות, אנחנו מתמקדים בתוצאה בלבד ולא בדרך. אם הכלים של המתקין נשברים, או יש לו בעיות אחרות, זה לא מעניין אותנו. כל עוד התוצאה הסופית (מנורה מותקנת) מתקבלת, המאמץ בדרך אינו משמעותי לנו. גישה זו ממחישה מדוע בניהול נכון, כדאי לדרוש מהמנהל אחריות על התוצאה הסופית, ולא להתמקד בתירוצים ובעיות בדרך.

האם אפשר לדרוש אחריות על התוצאה בלי לתת סמכות מלאה?

נקודה חשובה נוספת היא הקשר שבין אחריות לסמכות. כאשר מנהל מקבל אחריות מלאה על התוצאה, חייבים לתת לו גם סמכות מלאה לנהל את הדרך להשגת התוצאה. אם, למשל, דורשים ממנהל להביא 100 מכירות ביום, עליו לקבל את החופש לגייס, לפטר, או להחליף את העובדים בהתאם לשיקול דעתו. אם לא נותנים לו את הסמכות הזו, המנהל למעשה מוגבל ולא יכול באמת להיות אחראי לתוצאה. מצב זה יוצר חוסר הגינות, משום שמנהל ללא סמכות מלאה לא יכול להתחייב לתוצאה סופית.

לדוגמה, אם החברה אומרת למנהל, "אלה העובדים שלך, לא ניתן לך להחליף אותם או לפטר אותם", אבל עדיין דורשת ממנו אחריות מלאה לתוצאה, זו דרישה לא הגיונית. הדרך ההוגנת היא לתת לו את הסמכות להחליט באילו כלים להשתמש כדי להביא את התוצאה.

האם אתה מודד מנהלים לפי מאמץ או לפי תוצאה?

חשוב להבין שישנם שני סוגים של מנהלים: אלה ששופטים את העובדים והמנהלים שלהם לפי התוצאות, ואלה ששופטים לפי המאמץ. מנהלים המתמקדים בתוצאות לא יקבלו תירוצים כמו "התאמצתי מאוד אבל לא הצלחתי". עבורם, התוצאה היא הדבר החשוב ביותר. לעומת זאת, מנהלים שמעריכים מאמץ יראו את ההשקעה של העובד, גם אם התוצאה לא מושלמת.

הגישה האידיאלית היא למדוד לפי התוצאה, אבל חשוב לזכור לתת למנהל גם את הכלים, הסמכויות והחופש להחליט על הדרך.

מה הגישה הנכונה ביותר לניהול מנהלים?

הגישה הנכונה והיעילה ביותר היא לתת למנהל אחריות על התוצאה, ולצידה לתת לו את הסמכות המלאה לקבל החלטות בדרך להשגת התוצאה. זו הדרך שמאפשרת לו לקחת אחריות מלאה, להיות יצירתי, ולהביא את התוצאה הרצויה ללא תירוצים.

אם מנהל אומר "לא הצלחתי כי העובדים לא טובים", זה לא מעניין. בדיוק כמו שקבלן חיצוני לא יוכל לתרץ לנו שהכלי שלו נשבר. האחריות היא על המנהל לספק את התוצאה, ויחד עם זאת עלינו לספק לו את התנאים והחופש לפעול בדרך שהוא רואה לנכון.
ניהול מנהלים - נקודה למחשבה

שלום חברים, הפעם נדבר על נושא של ניהול מנהלים. יש ניהול עובדים, שבו אנחנו מנהלים את מי שעושה את העבודה, ויש ניהול מנהלים, שבו אנחנו מנהלים אנשים שמנהלים אחרים. ננסה לתת כאן נקודת מבט מעניינת על העניין הזה.

מה זה ניהול מנהלים?

כאשר אנו מנהלים עובד, המשמעות היא שאנחנו מוודאים שהוא עושה את עבודתו בצורה הנכונה. למשל, אם יש לנו עובד שתפקידו להרכיב משהו, נוודא שהוא מבצע את המשימה, נשאל אותו האם הוא הרכיב, איך ביצע, ומה הייתה התוצאה.

לעומת זאת, בניהול מנהלים, אנחנו לא רק מוודאים ביצוע של עבודה אלא גם את אופן ניהולה. לדוגמה, מנהל עבודה אחראי לוודא שהעובד עושה את העבודה, ואנחנו, כמנהלים, אחראים עליו.

איך מנהלים עובדים לעומת ניהול מנהלים?

כאשר אנחנו מנהלים עובד ישירות, יש דרך אחת ברורה לעשות זאת - לבדוק את התפוקה שלו. אם מדובר באיש מכירות, נשאל אותו כמה מכר היום, איזה מוצרים מכר, וכיצד עבד.

לעומת זאת, כשאנחנו מנהלים מנהל מכירות, הוא אינו אחראי ישירות למכירה אלא לניהול צוות המכירות. וכאן יש שתי גישות ניהוליות עיקריות:
  • גישה אחת - אנו שואלים אותו: "כמה מכרו אנשי המכירות שלך?". כלומר, אנו מתמקדים בתוצאה של עובדיו.
  • גישה שנייה - אנו שואלים אותו: "כמה אתה מכרת?", כלומר, מתייחסים אליו כאחראי ישירות לתוצאה.
המשמעות הפסיכולוגית של שתי הגישות

כדי להבין את המשמעות של גישות אלו, נתבונן בדוגמה: אם גייסנו מנהל מכירות, אנו יכולים לומר לו שהתפקיד שלו הוא לנהל את אנשי המכירות ולוודא שהם מבצעים את עבודתם. במקרה כזה, נשאל אותו שאלות כמו "מה קורה עם הצוות שלך?", "כמה כל עובד מכר?" ו - "איך אתה מוודא שהתהליך עובד בצורה אופטימלית?".

אבל יש דרך נוספת: במקום להתייחס למנהל כמי שאחראי רק על תהליך העבודה, ניתן לראות בו אחראי על התוצאה. כלומר, נדרוש ממנו לספק לנו את היעד של כמות המכירות הנדרשת, וכלי העבודה שלו הם אנשי המכירות. המשמעות היא שנסיר ממנו את האחריות על הדרך ונשאיר לו חופש פעולה רחב יותר.

ניהול מנהלים מול עבודה עם ספק חיצוני

נניח שאנחנו מזמינים שירות מספק חיצוני - למשל, מתקין מנורות. אנחנו משלמים לו עבור התוצאה - שהמנורה תותקן. איך הוא עושה זאת? באיזה כלי עבודה הוא משתמש? האם הייתה לו תקלה בדרך? זה לא ענייננו. אנו משלמים לו על תוצאה, לא על הדרך.

אותו עיקרון ניתן ליישם בניהול מנהלים. אם אנחנו דורשים ממנהל עבודה תוצאה מסוימת, אנחנו צריכים לתת לו גם את הסמכות לנהל את הדרך. האם הוא יכול לבחור את אנשי הצוות שלו? האם הוא יכול לשנות את שיטות העבודה? אם לא, אז האחריות על הדרך עדיין בידינו. אבל אם אנו דורשים ממנו אחריות על התוצאה בלבד, כדאי לתת לו חופש ניהולי רחב יותר.

האידיאל בניהול מנהלים

כדי ליישם ניהול מוצלח של מנהלים, צריך למצוא את האיזון הנכון בין אחריות על התהליך לבין אחריות על התוצאה. האפשרות הטובה ביותר היא להבהיר למנהל שהוא אחראי לתוצאה, ולא רק לפיקוח על אנשי הצוות שלו.

ניהול על פי מאמץ או על פי תוצאה?

אחת השאלות הקריטיות היא האם אנו שופטים את מנהלינו על פי המאמץ שלהם או על פי התוצאה שהם מביאים. בעולם העבודה, ישנם מנהלים שמודדים את עובדיהם על סמך כמה הם עבדו קשה, ומנהלים אחרים שמתמקדים אך ורק בתוצאות. מי שמחויב לתוצאות לא יתן מקום להסברים בסגנון "עשיתי את הכי טוב שיכולתי אבל לא הצלחתי". השאלה היא איך אתם, כמנהלים, נוהגים? האם אתם מחויבים לתוצאה או למאמץ?

לסיכום

כמנהלים, חשוב להבין כיצד אנו ניגשים לניהול מנהלים - האם אנו רואים בהם אחראים על הדרך בלבד, או שאנו מייחסים להם אחריות על התוצאה? האם אנו נותנים להם מספיק חופש פעולה כדי למלא את האחריות הזו? שאלה זו קריטית כדי לקבוע את ההצלחה הניהולית שלנו.

חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il על ניהול מנהלים, ניהול עובדים, אחריות ניהולית, תוצאה מול מאמץ ועוד, ותעמיקו בנושא.
איך לנהל מנהל עובדים? אחריות על הדרך, אחריות ניהולית, העיקר המאמץ או התוצאה, אחריות בלי סמכות
אישית העיקר המאמץ אחריות מלאה מנהלי מכירות תהליך מה זה אומר ל בחירה האם היית מנהלי עבודה יכול לשנות האם הכל אחריות אחריות אישית אחריות המנהל אחריות ניהולית אחריות על ה אחריות על המאמץ אחריות על התוצאה אחריות עם סמכות איך לנהל איך לנהל מנהל איך לנהל מנהלי עבודה איך לנהל מנהלים ארגון המנהל הסרת אחריות העובד ככלי עבודה התאמצות יועץ יעוץ יעוץ ארגוני כיצד לנהל כלי עבודה להסיר אחריות לנהל לנהל מנהל לנהל מנהלי עבודה לנהל מנהלים לקחת אחריות לקיחת אחריות מאמץ מנהל מנהלי עבודה מנהלים מנהלים בכירים נהלי עבודה ניהול ניהול ארגוני ניהול ארגונים ניהול בכירים ניהול מנהלי עבודה ניהול מנהלים ניהול מנהלים בכירים ניהול ראשי צוותים סמכות סמכותיות עבודה עובדים ראשי צוותים תוצאות
איך לפטר מישהו שאי אפשר לפטר אותו? איך לפטר מנהל בכיר? איך לפטר את המנכל? איך לפטר עובד חיוני? עובד מאיים להתפטר, ניהול עובדים בכירים, עובד רוצה להתפטר, פיטורי עובדים, איך לגרום לעובד להתפטר? תהליך פיטורים, איך לפטר עובד נכון?
איך לפטר מישהו שאי אפשר לפטר אותו? איך לפטר מנהל בכיר? איך לפטר את המנכל? איך לפטר עובד חיוני? עובד מאיים להתפטר, ניהול עובדים בכירים, עובד רוצה להתפטר, פיטורי עובדים, איך לגרום לעובד להתפטר? תהליך פיטורים, איך לפטר עובד נכון?
... איך לפטר עובד בלי לפטר? איך לגרום לעובד בכיר להתפטר? הכנת הארגון לפיטורי מנכל ניהול בכירים בארגון איך להתמודד עם עובד שמאיים להתפטר? איך לצמצם סמכויות של מנכל? פיטורים עקיפים של עובדים חיוניים איך אפשר לפטר מישהו בלי לפטר אותו? אז איך אפשר לפטר עובד בלי באמת ... יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים בכירים, לצמצם סמכויות למנכל, להגביל סמכויות למנכל, תפקידי ניהול בכירים, איך לפטר עובד בצורה יפה? ניהול חברות, ניהול ארגונים, איך לגרום לו להתפטר? איך לגרום לו לרצות להתפטר? איך לגרום לה להתפטר? איך לגרום לה לרצות להתפטר? לפטר בלי לפטר ...
הערכת ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק
... ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק וכאן נסביר איך לפעול במקרה שבו עובד לא מספק את התוצאות שאנחנו רוצים שהוא יספק ואותו עובד כל הזמן מאשים אחרים, בכך שהוא לא מצליח להביא את התוצאות שרוצים שהוא יביא. לדוגמא נניח שהארגון לא מצליח לייצר מכירות. ואז באים למנהל המכירות ומנסים להבין למה אין מכירות. ואז אותו מנהל מכירות כל הזמן שם את האחריות אצל גורמים אחרים. לדוגמא, אין מכירות כי מנהל השיווק אשם, כי השיווק לא טוב, הלידים לא טובים, הלקוחות לא רלוונטיים, התמחור לא טוב. כולם אשמים חוץ ממנו ומתהליך המכירה שלו. הוא לדבריו לא יכול להביא את התוצאות, לא בגללו אלא בגלל גורמים אחרים בארגון. והשאלה היא, איך להתמודד עם מקרה כזה? דהיינו, איך לדעת מה האמת? איך לדעת מי ...
קונפליקט זוגי, קנאה במערכת יחסית, מי צריך לקחת אחריות בזוגיות? מי אחראי לכך שרע לך בזוגיות? אחריות אישית בזוגיות, אחריות על הרגשות של בני הזוג, לקיחת אחריות על הרגשות של בני הזוג, מי צריך להשתנות בקונפליקט זוגי? גישור זוגי
קונפליקט זוגי, קנאה במערכת יחסית, מי צריך לקחת אחריות בזוגיות? מי אחראי לכך שרע לך בזוגיות? אחריות אישית בזוגיות, אחריות על הרגשות של בני הזוג, לקיחת אחריות על הרגשות של בני הזוג, מי צריך להשתנות בקונפליקט זוגי? גישור זוגי
... זוגי, קנאה במערכת יחסית, מי צריך לקחת אחריות בזוגיות? מי אחראי לכך שרע לך בזוגיות? אחריות אישית בזוגיות, אחריות על הרגשות של בני הזוג, לקיחת אחריות על הרגשות של בני הזוג, מי צריך להשתנות בקונפליקט זוגי? ... האדם שמקנאים לו - כיצד עליו להגיב ולהתמודד עם בן או בת זוג שמקנאים. כיצד ניתן להתמודד עם קנאה על ידי שינוי אצל האדם שמקנאים לו? גישה אחת אומרת שהאחריות למצב נמצאת אצל האדם שמקנאים לו. על פי גישה זו, האדם שמקנאים ... בן או בת הזוג ירגישו טוב יותר, בטוחים יותר, ופחות חשופים לקנאה. כיצד ניתן להתמודד עם קנאה על ידי שינוי אצל האדם המקנא? הגישה השנייה מתמקדת דווקא באחריות של האדם שחווה את הקנאה עצמה. על פי גישה זו, האדם המקנא הוא ... העצמי והפחתת התלות הרגשית בבן או בת הזוג. התמודדות וטיפול בטראומות עבר הקשורות לבגידה, נטישה או חוסר ביטחון. למידת שליטה עצמית על רגשות וקבלת אחריות רגשית אישית. הפחתת הציפייה שבן או בת הזוג ימלאו את כל ... להחליט האם לשנות את בן הזוג או לשנות את עצמו. איך להימנע ממניפולציות של אתה אשם שרע לי או את אשמה שרע לי? אליעד מזהיר מפני המניפולציה של הטלת כל האחריות הרגשית על בן או בת הזוג. בני זוג לעיתים מאשימים את הצד השני ... אצל בן הזוג. לסיכום - כיצד להתמודד עם קנאה בזוגיות? לסיכום, אליעד כהן מבהיר שהדרך הטובה ביותר להתמודד עם קנאה היא גישה מאוזנת, שבה שני בני הזוג לוקחים אחריות אישית ופועלים לשינוי משותף והבנה הדדית, מבלי להאשים אחד את השני באופן מוחלט. השילוב בין אחריות אישית של כל צד לבין תקשורת פתוחה והסכמות זוגיות, הוא ... להתמודדות נכונה ובריאה עם קנאה בזוגיות. איך להתמודד עם קנאה בזוגיות? איך להתמודד עם בן זוג קנאי? תלות רגשית בזוגיות מי אשם בכך שיש מריבה בזוגיות? לקיחת אחריות בזוגיות ידידים בזוגיות להרגיש טוב לבד איך להתמודד עם קנאה ... או מישהי מפלרטטת איתו - היא חווה חוסר ביטחון, מה שמתפרש אצלה כקנאה. שתי דרכים להתמודד עם קנאה אפשר לגשת להתמודדות עם קנאה משני כיוונים: העברת האחריות אל האדם שמקנאים לו העברת האחריות אל האדם המקנא העברת האחריות לאדם שמקנאים לו במקרה זה, האחריות למצב מוטלת על האדם שמקנאים לו. ההנחה היא שהוא צריך לשנות את ... לה יותר לצמצם אינטראקציות עם נשים אחרות או לשים להן גבולות ברורים לתת לה יותר תשומת לב וביטחון בקשר הרעיון כאן הוא שהגבר, או האדם שמקנאים לו, לוקח אחריות על הרגשות של בן בת הזוג שלו ומנסה להפחית את חווית הקנאה על ידי מתן תשומת לב רבה יותר והתאמה לצרכים הרגשיים של הצד השני. העברת האחריות לאדם המקנא גישה אחרת אומרת שהאדם שחווה קנאה צריך לקחת אחריות על רגשותיו ולהתמודד איתם מבפנים. זאת אומרת: להבין שהתחושות ... דרך החשיבה שלו כדי להרגיש טוב יותר גם במצבו הנוכחי. להרגיש טוב לבד תלות רגשית בזוגיות איך להתמודד עם קנאה בזוגיות איך להתמודד עם בן זוג קנאי איך לקחת אחריות רגשית במערכת יחסים התמודדות עם קנאה זוגית, אתה אשם שרע לי, ...
לסלוח, איך לסלוח למי שפגע בך? איך אפשר לסלוח למי שפגע בך? איך לסלוח על בגידה? איך לסלוח למי שהתעלל בך? איך לקחת אחריות רגשית? מהי לקיחת אחריות רגשית? איך לקחת אחריות על הרגשות שלך? איך לסלוח למישהו שעשה לך רע? סליחה
לסלוח, איך לסלוח למי שפגע בך? איך אפשר לסלוח למי שפגע בך? איך לסלוח על בגידה? איך לסלוח למי שהתעלל בך? איך לקחת אחריות רגשית? מהי לקיחת אחריות רגשית? איך לקחת אחריות על הרגשות שלך? איך לסלוח למישהו שעשה לך רע? סליחה
... שפגע בך? איך לסלוח על בגידה? איך לסלוח למי שהתעלל בך? איך לקחת אחריות רגשית? מהי לקיחת אחריות רגשית? איך לקחת אחריות על הרגשות שלך? איך לסלוח למישהו שעשה לך רע? סליחה איך אפשר לסלוח למי שפגע בך באמת? כדי לסלוח למישהו שפגע בך, אליעד כהן מסביר את המושג של לקיחת אחריות רגשית , שהוא המפתח המרכזי לסליחה אמיתית. הרעיון הוא להבין שהכאב והסבל שאתה מרגיש הם תוצאה של בחירה פנימית שלך, ולא רק ... שלו גרמה לך להגיב רגשית בצורה שלילית, וזו הבחירה שלך. מה זה לקיחת אחריות רגשית ואיך היא קשורה לסליחה? לקיחת אחריות רגשית פירושה שאתה מבין ומקבל שהתחושות השליליות שלך הן באחריותך בלבד. אדם שפגע בך עשה פעולה כלשהי, אך את הבחירה להרגיש רע עשית אתה. אליעד מסביר שזה נשמע מוזר לרוב האנשים, כיוון שאנחנו ... ישיר מפעולות של אחרים או מתנאים חיצוניים. אך אדם שלומד לקחת אחריות מבין שיש הפרדה בין מה שקרה במציאות לבין איך הוא בוחר להגיב אליה רגשית. מהי הסרת אחריות רגשית ולמה אנשים נוטים להסיר אחריות? הסרת אחריות רגשית היא ההפך מלקיחת אחריות. זה מצב שבו אדם מאשים באופן ישיר את הפעולה או האדם האחר ברגשותיו השליליים. לדוגמה, אם אשתך בגדה בך ואתה טוען שאתה חייב להרגיש רע כי היא בחרה לבגוד בך, זו הסרת אחריות רגשית. ההסבר לכך הוא שאתה כביכול מאמין שאין לך שליטה על רגשותיך - אם היא לא הייתה בוחרת לבגוד, לא היית נפגע, ולכן הרגשות שלך הם באשמתה. אליעד מציין שרוב האנשים מתרגלים להסיר אחריות רגשית , מכיוון שזה נוח יותר מאשר להתמודד עם התחושה שאתה אחראי לרגשותיך. למה אנחנו לא חייבים להרגיש רע כשמישהו פוגע בנו? ... מישהו מתייחס אליך כמו לזבל - למשל, זורק אותך לפח אשפה - זו עובדה. אבל מכאן ועד להחליט שאתה באמת זבל ולהרגיש רע, זו כבר בחירה פנימית שלך. אתה יכול לבחור שלא להרגיש שאתה זבל למרות שמישהו ... שלך לא נכפית עליך על ידי שום אדם אחר. איך אפשר בפועל לקחת אחריות רגשית ולסלוח על פגיעה? כדי לקחת אחריות רגשית ולסלוח, אליעד מציע לך להתחיל לחקור לעומק את המשמעות של הפגיעה עבורך. למשל, אם אשתך בגדה בך ואתה מרגיש שזה אומר ... לבחור לפרש אחרת את המצב ולהרגיש אחרת. מה אם בכל זאת קשה לקחת אחריות רגשית מלאה? אליעד מדגיש שהוא לא ממליץ לך דווקא להסיר אחריות או דווקא לקחת אחריות, וגם לא להאשים את עצמך או את האחר. אלא הוא מדבר על מצב ספציפי שבו אתה רוצה לסלוח באמת. אם ביום - יום אתה לא רוצה לסלוח ... - זה עניין נפרד, אבל ברגע שאתה רוצה לסלוח, אין לך ברירה אלא לקחת אחריות מלאה על הרגשות שלך. אם אתה מאשים מישהו אחר, לא תוכל באמת לסלוח לו. רק ברגע שתגיד: אני אחראי להרגיש רע, אני אחראי להיפגע, ... אתה לא מאשים את האחר ברגשות שלך, ולכן אין לך על מי לכעוס. לקחת אחריות רגשית, מבחינת אליעד, זה להבין שכל כאב רגשי הוא תוצאה של הפרשנות שלך, וזה בידיים שלך בלבד לשנות את הפרשנות הזו. מה המשמעות העמוקה של לקיחת אחריות רגשית לפי אליעד כהן? המשמעות העמוקה היא להבין שהרגשות שלך לא כפויים עליך. לקיחת אחריות רגשית היא בעצם לקחת אחריות מלאה על חייך ועל התגובות שלך למה שקורה סביבך. כשאתה מבין את זה, אתה מפסיק להאשים את העולם בכאב שלך, מה שנותן לך תחושת ... אתה כבר לא רואה בו אחראי לכאב שלך. איך לסלוח למי שפגע בך? לקיחת אחריות רגשית האם אפשר לסלוח על בגידה? איך לשחרר כעסים? מהי אחריות רגשית? איך להתמודד עם פגיעה רגשית? איך להפסיק להיפגע מאחרים? ...
בקשות במערכות יחסים, לבקש בקשה מוגדרת, לבקש בקשה מדידה, איך לבקש ממישהו משהו? הגדרת מטרות מוגדרות, מטרות מדידות, בקשה לא מוגדרת, בקשה לא מדידה, לקחת אחריות על הרגשות שלך, לקיחת אחריות בזוגיות, לבקש ממישהו להשתנות
בקשות במערכות יחסים, לבקש בקשה מוגדרת, לבקש בקשה מדידה, איך לבקש ממישהו משהו? הגדרת מטרות מוגדרות, מטרות מדידות, בקשה לא מוגדרת, בקשה לא מדידה, לקחת אחריות על הרגשות שלך, לקיחת אחריות בזוגיות, לבקש ממישהו להשתנות
... מדידות, בקשה לא מוגדרת, בקשה לא מדידה, לקחת אחריות על הרגשות שלך, לקיחת אחריות בזוגיות, לבקש ממישהו להשתנות איך לבקש בקשות ברורות ומדידות במערכות יחסים? כאשר אתם מבקשים בקשה ממישהו אחר או כשמישהו מבקש מכם בקשה, חשוב מאוד לשים לב האם ... המרכזית בבקשות לא מדידות היא שאין דרך לקחת אחריות על הרגשות של הצד השני. אם הבקשה מבוססת על רגשות סובייקטיביים, קשה לאדם אחר לקחת אחריות על כך. אדם יכול להיות אחראי למעשיו, אך לא לרגשות של אדם אחר. לכן, בקשות לא מוגדרות היטב מובילות לאכזבה ותסכול במערכות יחסים. איך להמיר בקשה לא מדידה לבקשה ... את הבקשה, אך הצד השני עדיין לא מרוצה. איך לקחת אחריות על הרגשות שלך במערכות יחסים? נקודה נוספת וחשובה שאליעד מדגיש היא החשיבות של לקיחת אחריות על הרגשות שלך. כאשר אתם מבקשים מאדם אחר לשנות התנהגות, חשוב לא להפיל עליו אחריות על הרגשות שלכם. כל אחד אחראי לרגשותיו, ואם אתם מבקשים שהאדם השני ייקח אחריות על מה שאתם מרגישים, אתם עלולים לגרום לעצמכם אכזבות נוספות. במקום להאשים אחרים ברגשותיכם, עדיף להתמקד בבקשות ספציפיות על פעולות שניתן למדוד בבירור, ובכך לשפר ... או תחושות סובייקטיביות של האדם האחר. קחו אחריות מלאה על הרגשות שלכם ואל תצפו שהאחר ייקח עליהם אחריות. אם אתם מבקשים משהו רגשי, נסו להגדיר התנהגות ברורה שניתן למדוד ולבדוק אם היא מתבצעת או לא. איך לבקש ממישהו להשתנות? איך לנסח בקשה מדידה וברורה? לקיחת אחריות על הרגשות שלך איך למנוע אכזבה בזוגיות? להאשים אחרים ברגשות שלך לבקש בקשות ברורות בזוגיות איך לגרום למישהו להבין את הבקשה שלך? איך לבקש בקשות בצורה מדויקת ... נוסף על איך לבקש בקשות בצורה אפקטיבית, איך לנהל מערכות יחסים בצורה חכמה, איך להימנע מריבים ואיך לתקשר בצורה ברורה , הכנסו לאתר (EIP.co.il) (https: EIP.co.il). מושגים קשורים לחיפוש באתר: איך לבקש בקשות ... שלא יזלזל בך, לבקש ממישהו בקשה לא מוגדרת, לקחת אחריות על הרגשות שלך, להאשים אחרים ברגשות שלך ...
ניתוח מחשבה לא הגיונית, תיאור מקרה טיפולי, מאשים את עצמי בהתנהגות של אחרים, לוקח אחריות על התנהגות של אחרים, איך לא להאשים את עצמי? למה אני חושב מחשבה לא הגיונית? איך להתמודד עם מחשבות טורדניות? טיפול במחשבות אובססיביות
ניתוח מחשבה לא הגיונית, תיאור מקרה טיפולי, מאשים את עצמי בהתנהגות של אחרים, לוקח אחריות על התנהגות של אחרים, איך לא להאשים את עצמי? למה אני חושב מחשבה לא הגיונית? איך להתמודד עם מחשבות טורדניות? טיפול במחשבות אובססיביות
... מחשבה לא הגיונית, תיאור מקרה טיפולי, מאשים את עצמי בהתנהגות של אחרים, לוקח אחריות על התנהגות של אחרים, איך לא להאשים את עצמי? למה אני ... מכה את אמו, יפחד מכל סימן או רמז קטן לאלימות, כי זה מזכיר לו את הטראומה. אליעד מסביר שכדי להבין את הסיבה לפחד, צריך להיכנס עמוק ולזהות את הסיפור האישי. למה אני מרגיש אחריות להתנהגות של אחרים? לפעמים האדם כלל לא מפחד שהשכן יהיה ... יפגע במישהו אחר, למשל באשתו של השכן, בגלל שהכלב שלו נובח. זה נשמע אפילו פחות הגיוני, כי לכאורה לא ברור מדוע אכפת לו מהשכן ואשתו. כשבודקים זאת לעומק מתברר שהאדם מרגיש אחריות אישית על ההתנהגות של השכן. מדוע הוא מרגיש אחריות כזו? כי בתוך תוכו הוא מזהה בעצמו דפוס דומה של התנהגות. ... לפגוע באשתו, ואז הוא ירגיש אשם כי זה התחיל מהכלב שלו. האם אני באמת אחראי להתנהגות של אחרים? אליעד מציע כאן שני מסלולים של התמודדות עם הסיטואציה: אפשרות ראשונה: האדם מקבל אחריות מלאה למעשיו בלבד. כלומר, כל אדם אחראי להתנהגות שלו ... שלה, נוכל להבין מדוע היא נוצרה ולמצוא לה פתרון. במקרה הנוכחי, הפתרון הוא להבין את הקשר בין ההתנהגות של האדם עצמו לבין הפחד מאלימות של אחרים, ולקבל החלטה מודעת על לקיחת אחריות אישית בלבד. הכלב שלי מפריע לשכן לקיחת אחריות על התנהגות של אחרים להאשים אחרים בצרות שלך השכן והכלב ... לפתח פחד קיצוני ממנה. אם היה עד לאדם אחר שעבר התעללות, זה יכול להשפיע עליו בצורה עמוקה. אם ראה הורה מתנהג באלימות, הוא עלול לחשוש לשחזר את הדפוס הזה. הקשר בין הפחד לאחריות אישית לעיתים, כאשר מעמיקים בחקירת המחשבה, מגלים ... עצבני מהנביחות של הכלב שלי. לכאורה, זה נשמע אפילו פחות הגיוני - הרי מה אכפת לו אם השכן יפגע במישהו אחר? אך כאשר ממשיכים לחקור, מגלים שהסיבה האמיתית לפחד היא שהוא מרגיש אחריות למעשה של השכן. כלומר, בתת המודע שלו, הוא רואה קשר בין הכעס של השכן לבין אלימות אפשרית - וזה מעורר בו אשמה. השלכת הפחד על המציאות הסיבה לכך שהאדם מרגיש אחריות למעשה של השכן עשויה לנבוע מדפוסי חשיבה אישיים. למשל, ... טבעית אצל אחרים. במקרה כזה, הוא משליך את התנהגותו על השכן ומאמין שגם השכן עשוי להתנהג באלימות בגלל עצבים. ייתכן גם שהוא בעצמו חווה מצבים בעבר שבהם פגע באנשים ולא לקח אחריות, אלא תלה זאת בכך שמישהו אחר עיצבן אותו. למשל: אני התנהגתי כך כי ההורים שלי עיצבנו אותי או אני פגעתי במישהו כי מישהו אחר פגע בי. בחירה בין לקיחת אחריות להשלכת האשמה לבסוף, האדם צריך להחליט כיצד הוא רוצה להתייחס לאחריותו למעשי אחרים. יש לו שתי אפשרויות: לקבל שכל אחד אחראי למעשיו. כלומר, אם הוא פוגע במישהו - זו אחריותו, ואם השכן יתעצבן ויפגע במישהו אחר - זו אחריותו של השכן. להמשיך להאמין שהכל קשור זה בזה, ואז להמשיך לחוש אחריות גם על מעשי אחרים. הבחירה היא בידיו. סיכום זו הייתה ... רגשות אשמה, והתמודדות עם כעסים, אתם מוזמנים להיכנס לאתר ולחפש: איך לטפל במחשבות לא הגיוניות איך להשתחרר מפחדים לא רציונליים איך לא להרגיש אשמה על דברים שלא בשליטתי איך לקחת אחריות על עצמי בלי להאשים אחרים חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il והעמיקו בנושא. בהצלחה! הכלב שלי מפריע לשכן, לקיחת אחריות על התנהגות של אחרים, להאשים אחרים בצרות שלך, השכן ...
ניהול עובדים, חוסר תיאום בין עובדים, איך לנהל צוות עובדים? תלות של עובדים אחד בשני, תכנון מבנה ארגוני, איך לתכנן מבנה ארגוני? תכנון מבנה הארגון, ניהול הארגון, יעוץ ארגוני, מנהל צוות עובדים, האם צריך מנהל? דינאמיקה בין עובדים
ניהול עובדים, חוסר תיאום בין עובדים, איך לנהל צוות עובדים? תלות של עובדים אחד בשני, תכנון מבנה ארגוני, איך לתכנן מבנה ארגוני? תכנון מבנה הארגון, ניהול הארגון, יעוץ ארגוני, מנהל צוות עובדים, האם צריך מנהל? דינאמיקה בין עובדים
ניהול עובדים, חוסר תיאום בין עובדים, איך לנהל צוות עובדים? תלות של עובדים אחד בשני, תכנון מבנה ארגוני, איך לתכנן מבנה ארגוני? תכנון מבנה הארגון, ניהול הארגון, יעוץ ארגוני, מנהל צוות עובדים, האם צריך מנהל? דינאמיקה בין עובדים איך להתמודד עם חוסר תיאום בין עובדים בארגון? הרבה פעמים נוצרת בארגונים סיטואציה שבה שני עובדים או יותר נדרשים לשתף פעולה באופן קבוע. מצב כזה מתרחש כאשר עובד א צריך להעביר מידע או שירות לעובד ב, ועובד ב מצדו צריך לבצע פעולה על המידע שקיבל ולהחזיר תוצר בחזרה לעובד א. במצב כזה, עלולים להופיע שני סוגים מרכזיים של בעיות ארגוניות, שלכל אחת מהן אופי שונה לחלוטין: מדוע נוצר חוסר שיתוף פעולה בין עובדים בארגון? הבעיה הראשונה שיכולה להתעורר היא חוסר שיתוף פעולה בין העובדים. במצב כזה, העובדים אינם משתפים פעולה כמו שהארגון מצפה מהם, וזה עלול להתבטא בכך שעובד א שולח מידע לעובד ב, אך
אחריות ניהולית, לקחת אחריות כמנהל, למה לא להאשים את העובדים שלך? איך לקחת אחריות על העובדים שלך? מה האחריות של המנהל? איך לנהל עובדים? להאשים את המנהל או להאשים את העובד, מי אחראי המנהל או העובד? הסרת אחריות ניהולית
אחריות ניהולית, לקחת אחריות כמנהל, למה לא להאשים את העובדים שלך? איך לקחת אחריות על העובדים שלך? מה האחריות של המנהל? איך לנהל עובדים? להאשים את המנהל או להאשים את העובד, מי אחראי המנהל או העובד? הסרת אחריות ניהולית מדוע לא כדאי להאשים את העובדים שלך כמנהל? אליעד כהן מסביר שכאשר אדם נמצא בתפקיד ניהולי ומנהל עובדים, עליו להימנע מלהאשים את עובדיו, לא בפני עצמו ולא בפני המנהל שמעליו. להאשים את העובדים ישירות בפניהם עשוי להיות לגיטימי לפעמים, אך בשום פנים ואופן אסור למנהל להאשים אותם מול עצמו או מול ההנהלה הגבוהה יותר. הסיבה לכך היא שהעובדים הם למעשה הכלים של המנהל. אליעד נותן דוגמה מוחשית של מקדחה כדי להמחיש את הנקודה הזו: אם מישהו רוכש מקדחה והיא לא ... להאשים את המקדחה עצמה. אפשר להאשים רק את מי שבחר לקנות אותה, את מי שלא יודע להשתמש בה נכון, או את מי שצריך להחליף אותה. אותו הדבר נכון גם לגבי עובדים - הם הכלים של המנהל. אם העובדים לא מצליחים בתפקידם, הרי שהמנהל אחראי על כך, בין אם הוא לא מצליח להדריך אותם בצורה נכונה, ובין אם הוא לא מצליח
מנהל פוליטיקאי, מנכל, ראש ממשלה, טעויות בבחירת מנהל, איך לבחור מנהל? קומבינות בניהול, מנהל קומבינטור, מנהל מניפולטור, מנהל חלקלק, מנהל קוסם, ראש ממשלה קוסם, איך לבחור מנכל? שיקולים בבחירת מנהל, איך לראיין מנהל? מנהלים בכירים
מנהל פוליטיקאי, מנכל, ראש ממשלה, טעויות בבחירת מנהל, איך לבחור מנהל? קומבינות בניהול, מנהל קומבינטור, מנהל מניפולטור, מנהל חלקלק, מנהל קוסם, ראש ממשלה קוסם, איך לבחור מנכל? שיקולים בבחירת מנהל, איך לראיין מנהל? מנהלים בכירים
מנהל פוליטיקאי, מנכל, ראש ממשלה, טעויות בבחירת מנהל, איך לבחור מנהל? קומבינות בניהול, מנהל קומבינטור, מנהל מניפולטור, מנהל חלקלק, מנהל קוסם, ראש ממשלה קוסם, איך לבחור מנכל? שיקולים בבחירת מנהל, איך לראיין מנהל? מנהלים בכירים איך לבחור מנהל נכון בלי ליפול לקומבינות? כאשר אנשים עומדים בפני בחירת מנהל לעסק, לחברה, או אפילו ראש ממשלה למדינה, אחת הטעויות הנפוצות שהם עושים היא לחפש מישהו שהוא כביכול קומבינטור - מישהו חלקלק, פוליטיקאי, מניפולטור או קוסם. אליעד ... אחרים, עלול בסופו של דבר להשתמש בכישורים אלה גם כנגד מי שבחר בו. מדוע אנשים מתפתים לבחור מנהל קומבינטור? הטעות מתרחשת מכיוון שלרוב הבוחר מעוניין להשיג תוצאות מסוימות במהירות, ומאמין שהדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להעסיק אדם שיודע לעגל פינות, לשקר בצורה משכנעת, או לבצע מניפולציות. לדוגמה, בעל עסק שרוצה להגדיל את ההכנסות שלו במהירות עשוי להתרשם ממנהל בחברה אחרת, שלכאורה מצליח לסגור עסקאות באמצעות טריקים ומניפולציות. הבעלים חושב לעצמו שזה בדיוק מה שהוא צריך בעסק שלו. אך הבעיה, כפי שאליעד כהן מזהיר, היא שאותו מנהל שהצלחתו נשענת על קומבינות ומניפולציות לא יעצור רק בלרמות את הלקוחות או השותפים לעסק - בסופו של דבר, הוא גם יפנה את המניפולציות שלו כלפי האדם שהעסיק אותו. האם קומבינה בניהול תמיד תחזור כבומרנג? התשובה של אליעד כהן ברורה: כן, זה כמעט תמיד יחזור אליך כבומרנג. הוא מביא דוגמה של פוליטיקאי שנחשב לרטוריקן הטוב בעולם, כמו למשל ראש ממשלה ... תמיד לנצח בוויכוחים ולסובב כל סיטואציה לטובתו. כאשר אתה מתפעל ממנו וחושב שהוא האדם המתאים לנהל את המדינה או העסק שלך, אתה חייב לשאול את עצמך: האם הוא מצליח בכך כי הוא באמת נצמד לאמת, או כי הוא יודע לשקר טוב יותר מאחרים? לדוגמה, כשאתה שוקל להצביע ... חשוב לברר האם הוא מנצח בזכות האמת, או בזכות כישורי השקר שלו. אותו הדבר נכון גם לגבי מנהל מכירות שמצליח מאוד. האם הוא מוכר היטב בגלל שהוא יודע להסביר בצורה מדויקת וכנה את המוצר, או פשוט כי הוא יודע לשקר ולייפות את המציאות טוב יותר? מה ההבדל בין מנהל חכם לבין מנהל קומבינטור? אליעד כהן מסביר שיש הבדל ברור בין מנהל שהוא חכם, פיקח ומוכשר, לבין מנהל שהוא קומבינטור, שקרן או מניפולטור. מנהל חכם יכול להצליח מאוד בגלל כישרון אמיתי: הוא מבין את המציאות לעומק, יודע לשכנע אנשים בזכות האמת, ולנהל משא ומתן בצורה שקופה וישרה. לעומת זאת, מנהל קומבינטור מתבסס על שקרים קטנים, עיגול פינות וקומבינות כדי להצליח. לכן, כשאתה מתרשם ממנהל מסוים, אתה צריך לבדוק מה בדיוק מרשים אותך אצלו - האם זו חוכמה אמיתית, אינטליגנציה ושקיפות, או יכולת המניפולציה והקומבינה שלו. אם התכונה שהכי מרשימה אותך במנהל שאתה מגייס היא דווקא היכולת שלו לרמות אחרים, קיים סיכוי גדול שהוא בסוף ירמה גם אותך. האם לגיטימי שמנהל ידע לשקר לפעמים? אליעד כהן לא טוען שמנהל חייב תמיד להגיד רק את האמת. הוא מסביר שזה לגיטימי לחלוטין ש
אחריות ניהולית, אחריות המנהל, מי אשם המנהל או העובד? האם לפטר את המנהל? האם לפטר את העובד? למה העובד לא עובד? בעיות של מנהלים עם עובדים, בעיות עם העובדים, האם המנהל אחראי? האם העובד אחראי? יעוץ למנהלים, תלונות על עובדים, יעוץ ארגוני
אחריות ניהולית, אחריות המנהל, מי אשם המנהל או העובד? האם לפטר את המנהל? האם לפטר את העובד? למה העובד לא עובד? בעיות של מנהלים עם עובדים, בעיות עם העובדים, האם המנהל אחראי? האם העובד אחראי? יעוץ למנהלים, תלונות על עובדים, יעוץ ארגוני
אחריות ניהולית, אחריות המנהל, מי אשם המנהל או העובד? האם לפטר את המנהל? האם לפטר את העובד? למה העובד לא עובד? בעיות של מנהלים עם עובדים, בעיות עם העובדים, האם המנהל אחראי? האם העובד אחראי? יעוץ למנהלים, תלונות על עובדים, יעוץ ארגוני מי אחראי כשיש עובד שלא עובד טוב, המנהל או העובד? אחד המצבים הנפוצים בעולם העבודה הוא כאשר מנהל מתלונן על העובדים שלו. לדוגמה, המנהל מתלונן שהעובדים שלו לא יעילים, לא מבצעים משימות, או פשוט לא מתפקדים כראוי. לפי אליעד כהן, כאשר מנהל מתלונן על העובדים, הוא בעצם מתלונן על עצמו ועל יכולות הניהול שלו. אמנם קיימים עובדים שהם באמת דפוקים, כאלה שלא אוהבים לעבוד ושונאים את התפקיד שלהם,
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, העובד ככלי עבודה, ניהול ארגוני, אחריות עם סמכות, יעוץ ארגוני
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: ניהול בכירים, אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: ניהול בכירים, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר מומלץ, אימון אישי ועסקי, אימון אישי קשב וריכוז בתחום ניהול בכירים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3438 שניות - עכשיו 28_05_2025 השעה 02:29:22 - wesi1