אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה סמכות ✔ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, העובד ככלי עבודה, ניהול ארגוני, אחריות עם סמכות, יעוץ ארגוני
מה זה אומר לנהל מנהלי עבודה?

ניהול מנהלי עבודה שונה מניהול עובדים רגילים. כשאנו מנהלים עובד רגיל, התהליך הוא פשוט וברור. לדוגמה, אם אנו מנהלים עובד שאחראי להרכיב מוצר מסוים, נשאל אותו באופן ישיר האם הרכיב, כיצד הרכיב, וכמה יחידות הוא הספיק להרכיב. אך כאשר מדובר בניהול מנהל עבודה או מנהל בכיר יותר, התהליך מורכב יותר, משום שהאדם שאנו מנהלים איננו מבצע את העבודה בעצמו, אלא מנהל אחרים שמבצעים אותה.

לדוגמה, במקרה של מנהל מכירות, הוא אינו מוכר בעצמו, אלא אחראי על אנשים אחרים שמבצעים את המכירות. כאן קיימות שתי אפשרויות ניהול מרכזיות:
  • גישה אחת היא לשאול את המנהל כמה מכירות ביצעו העובדים שלו. לדוגמה, אם משה הוא איש מכירות, נשאל את מנהל המכירות "כמה משה מכר היום?" ו"מה קורה עם העובדים שלך?" בדרך זו אנו מעבירים למנהל את המסר שהוא אחראי על הדרך שבה מתבצעות המכירות, כלומר, הוא אחראי על ניהול העובדים, אך לא על התוצאה הישירה שלהם.
  • הגישה השנייה היא לשאול את המנהל ישירות כמה הוא עצמו מכר היום, כאילו הוא באופן אישי אחראי לבצע את המכירות. למרות שזה ברור שהוא לא המוכר הישיר, הגישה הזו משדרת למנהל שהוא האחראי הישיר לתוצאות. לדוגמה, "כמה יחידות מכרת היום?" או "כמה מטוסים ייצרת החודש?" אף שברור שלא הוא ייצר בעצמו את המטוסים, האמירה הזו מעבירה לו אחריות ישירה לתוצאה.
מה ההבדל הפסיכולוגי בין ניהול לפי תוצאה לניהול לפי דרך?

קיים הבדל מהותי בדרך שבה מנהלים מסתכלים על התפקיד של מנהל העבודה:
  • בניהול לפי דרך, המנהל הוא האחראי על העובדים שלו, כלומר, הם "כלי העבודה" שלו. התפקיד שלו הוא לוודא שהכלים עובדים נכון. לדוגמה, אם עובד הוא כמו מקדחה, המנהל אמור לוודא שהמקדחה (העובד) תקינה, עובדת, ולא שבורה. המנהל מתמקד בדרך ולא בתוצאה הסופית. הוא ישאל שאלות כמו "האם העובד עבד היום?" ו"האם הכלי תקין?".
  • לעומת זאת, בניהול לפי תוצאה, המנהל מתייחס לעובדים ככלים שלו להבאת תוצאות. העובדים הם הכלים, והמנהל אחראי אישית לתוצאה הסופית. לדוגמה, אם המטרה היא למכור 100 יחידות ביום, המנהל נחשב כמי שאחראי לספק את 100 היחידות האלה, ולא משנה באיזה כלים (עובדים) הוא השתמש ובאילו בעיות נתקל. במקרה כזה, השאלה תהיה "כמה יחידות מכרת היום?", והמנהל נדרש לספק תשובות כאילו הוא עצמו ביצע את המשימה ישירות.
איך השימוש בספק חיצוני ממחיש את חשיבות האחריות על התוצאה?

כאשר אנו מזמינים שירות מספק חיצוני, כמו מתקין מנורות, אנחנו מתמקדים בתוצאה בלבד ולא בדרך. אם הכלים של המתקין נשברים, או יש לו בעיות אחרות, זה לא מעניין אותנו. כל עוד התוצאה הסופית (מנורה מותקנת) מתקבלת, המאמץ בדרך אינו משמעותי לנו. גישה זו ממחישה מדוע בניהול נכון, כדאי לדרוש מהמנהל אחריות על התוצאה הסופית, ולא להתמקד בתירוצים ובעיות בדרך.

האם אפשר לדרוש אחריות על התוצאה בלי לתת סמכות מלאה?

נקודה חשובה נוספת היא הקשר שבין אחריות לסמכות. כאשר מנהל מקבל אחריות מלאה על התוצאה, חייבים לתת לו גם סמכות מלאה לנהל את הדרך להשגת התוצאה. אם, למשל, דורשים ממנהל להביא 100 מכירות ביום, עליו לקבל את החופש לגייס, לפטר, או להחליף את העובדים בהתאם לשיקול דעתו. אם לא נותנים לו את הסמכות הזו, המנהל למעשה מוגבל ולא יכול באמת להיות אחראי לתוצאה. מצב זה יוצר חוסר הגינות, משום שמנהל ללא סמכות מלאה לא יכול להתחייב לתוצאה סופית.

לדוגמה, אם החברה אומרת למנהל, "אלה העובדים שלך, לא ניתן לך להחליף אותם או לפטר אותם", אבל עדיין דורשת ממנו אחריות מלאה לתוצאה, זו דרישה לא הגיונית. הדרך ההוגנת היא לתת לו את הסמכות להחליט באילו כלים להשתמש כדי להביא את התוצאה.

האם אתה מודד מנהלים לפי מאמץ או לפי תוצאה?

חשוב להבין שישנם שני סוגים של מנהלים: אלה ששופטים את העובדים והמנהלים שלהם לפי התוצאות, ואלה ששופטים לפי המאמץ. מנהלים המתמקדים בתוצאות לא יקבלו תירוצים כמו "התאמצתי מאוד אבל לא הצלחתי". עבורם, התוצאה היא הדבר החשוב ביותר. לעומת זאת, מנהלים שמעריכים מאמץ יראו את ההשקעה של העובד, גם אם התוצאה לא מושלמת.

הגישה האידיאלית היא למדוד לפי התוצאה, אבל חשוב לזכור לתת למנהל גם את הכלים, הסמכויות והחופש להחליט על הדרך.

מה הגישה הנכונה ביותר לניהול מנהלים?

הגישה הנכונה והיעילה ביותר היא לתת למנהל אחריות על התוצאה, ולצידה לתת לו את הסמכות המלאה לקבל החלטות בדרך להשגת התוצאה. זו הדרך שמאפשרת לו לקחת אחריות מלאה, להיות יצירתי, ולהביא את התוצאה הרצויה ללא תירוצים.

אם מנהל אומר "לא הצלחתי כי העובדים לא טובים", זה לא מעניין. בדיוק כמו שקבלן חיצוני לא יוכל לתרץ לנו שהכלי שלו נשבר. האחריות היא על המנהל לספק את התוצאה, ויחד עם זאת עלינו לספק לו את התנאים והחופש לפעול בדרך שהוא רואה לנכון.
ניהול מנהלים - נקודה למחשבה

שלום חברים, הפעם נדבר על נושא של ניהול מנהלים. יש ניהול עובדים, שבו אנחנו מנהלים את מי שעושה את העבודה, ויש ניהול מנהלים, שבו אנחנו מנהלים אנשים שמנהלים אחרים. ננסה לתת כאן נקודת מבט מעניינת על העניין הזה.

מה זה ניהול מנהלים?

כאשר אנו מנהלים עובד, המשמעות היא שאנחנו מוודאים שהוא עושה את עבודתו בצורה הנכונה. למשל, אם יש לנו עובד שתפקידו להרכיב משהו, נוודא שהוא מבצע את המשימה, נשאל אותו האם הוא הרכיב, איך ביצע, ומה הייתה התוצאה.

לעומת זאת, בניהול מנהלים, אנחנו לא רק מוודאים ביצוע של עבודה אלא גם את אופן ניהולה. לדוגמה, מנהל עבודה אחראי לוודא שהעובד עושה את העבודה, ואנחנו, כמנהלים, אחראים עליו.

איך מנהלים עובדים לעומת ניהול מנהלים?

כאשר אנחנו מנהלים עובד ישירות, יש דרך אחת ברורה לעשות זאת - לבדוק את התפוקה שלו. אם מדובר באיש מכירות, נשאל אותו כמה מכר היום, איזה מוצרים מכר, וכיצד עבד.

לעומת זאת, כשאנחנו מנהלים מנהל מכירות, הוא אינו אחראי ישירות למכירה אלא לניהול צוות המכירות. וכאן יש שתי גישות ניהוליות עיקריות:
  • גישה אחת - אנו שואלים אותו: "כמה מכרו אנשי המכירות שלך?". כלומר, אנו מתמקדים בתוצאה של עובדיו.
  • גישה שנייה - אנו שואלים אותו: "כמה אתה מכרת?", כלומר, מתייחסים אליו כאחראי ישירות לתוצאה.
המשמעות הפסיכולוגית של שתי הגישות

כדי להבין את המשמעות של גישות אלו, נתבונן בדוגמה: אם גייסנו מנהל מכירות, אנו יכולים לומר לו שהתפקיד שלו הוא לנהל את אנשי המכירות ולוודא שהם מבצעים את עבודתם. במקרה כזה, נשאל אותו שאלות כמו "מה קורה עם הצוות שלך?", "כמה כל עובד מכר?" ו - "איך אתה מוודא שהתהליך עובד בצורה אופטימלית?".

אבל יש דרך נוספת: במקום להתייחס למנהל כמי שאחראי רק על תהליך העבודה, ניתן לראות בו אחראי על התוצאה. כלומר, נדרוש ממנו לספק לנו את היעד של כמות המכירות הנדרשת, וכלי העבודה שלו הם אנשי המכירות. המשמעות היא שנסיר ממנו את האחריות על הדרך ונשאיר לו חופש פעולה רחב יותר.

ניהול מנהלים מול עבודה עם ספק חיצוני

נניח שאנחנו מזמינים שירות מספק חיצוני - למשל, מתקין מנורות. אנחנו משלמים לו עבור התוצאה - שהמנורה תותקן. איך הוא עושה זאת? באיזה כלי עבודה הוא משתמש? האם הייתה לו תקלה בדרך? זה לא ענייננו. אנו משלמים לו על תוצאה, לא על הדרך.

אותו עיקרון ניתן ליישם בניהול מנהלים. אם אנחנו דורשים ממנהל עבודה תוצאה מסוימת, אנחנו צריכים לתת לו גם את הסמכות לנהל את הדרך. האם הוא יכול לבחור את אנשי הצוות שלו? האם הוא יכול לשנות את שיטות העבודה? אם לא, אז האחריות על הדרך עדיין בידינו. אבל אם אנו דורשים ממנו אחריות על התוצאה בלבד, כדאי לתת לו חופש ניהולי רחב יותר.

האידיאל בניהול מנהלים

כדי ליישם ניהול מוצלח של מנהלים, צריך למצוא את האיזון הנכון בין אחריות על התהליך לבין אחריות על התוצאה. האפשרות הטובה ביותר היא להבהיר למנהל שהוא אחראי לתוצאה, ולא רק לפיקוח על אנשי הצוות שלו.

ניהול על פי מאמץ או על פי תוצאה?

אחת השאלות הקריטיות היא האם אנו שופטים את מנהלינו על פי המאמץ שלהם או על פי התוצאה שהם מביאים. בעולם העבודה, ישנם מנהלים שמודדים את עובדיהם על סמך כמה הם עבדו קשה, ומנהלים אחרים שמתמקדים אך ורק בתוצאות. מי שמחויב לתוצאות לא יתן מקום להסברים בסגנון "עשיתי את הכי טוב שיכולתי אבל לא הצלחתי". השאלה היא איך אתם, כמנהלים, נוהגים? האם אתם מחויבים לתוצאה או למאמץ?

לסיכום

כמנהלים, חשוב להבין כיצד אנו ניגשים לניהול מנהלים - האם אנו רואים בהם אחראים על הדרך בלבד, או שאנו מייחסים להם אחריות על התוצאה? האם אנו נותנים להם מספיק חופש פעולה כדי למלא את האחריות הזו? שאלה זו קריטית כדי לקבוע את ההצלחה הניהולית שלנו.

חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il על ניהול מנהלים, ניהול עובדים, אחריות ניהולית, תוצאה מול מאמץ ועוד, ותעמיקו בנושא.
איך לנהל מנהל עובדים? אחריות על הדרך, אחריות ניהולית, העיקר המאמץ או התוצאה, אחריות בלי סמכות
אחריות על התוצאה מטרות ניהול מנהלים בכירים איך לקבל החלטות האם לקחת אחריות איך לנהל צוות מוצר התמקדות משה לקחת אחריות לנהל מנהל עובדים אחריות אחריות אישית אחריות המנהל אחריות ניהולית אחריות על המאמץ אחריות על התוצאה אחריות עם סמכות איך להסיר אחריות איך לנהל איך לנהל ארגונים איך לנהל את המנהל איך לנהל מנהל איך לנהל מנהלי עבודה איך לנהל מנהלים איך לנהל מנהלים בכירים איך לנהל ראשי צוותים איך לקחת אחריות ארגון האם להסיר אחריות האם לקחת אחריות הסרת אחריות העובד ככלי עבודה התאמצות יועץ יעוץ יעוץ ארגוני כלי עבודה כמה לקחת אחריות להסיר אחריות למה לקחת אחריות לנהל לנהל ארגון לנהל ארגונים לנהל את המנהל לנהל מנהל לנהל מנהלי עבודה לנהל מנהלים לנהל מנהלים בכירים לנהל ראשי צוותים לקחת אחריות לקיחת אחריות מאמץ מנהל מנהלי עבודה מנהלים מנהלים בכירים מתי להסיר אחריות מתי לקחת אחריות נהלי עבודה ניהול ניהול ארגוני ניהול ארגונים ניהול בכירים ניהול הארגון ניהול מנהלי עבודה ניהול מנהלים ניהול מנהלים בכירים ניהול ראשי צוותים סמכות סמכותיות עבודה עובד עובדים ראשי צוותים תוצאה תוצאות
אחריות ניהולית, סמכות ניהולית, אחריות בלי סמכות, אחריות ללא סמכות, מהי אחריות? איך לקבל אחריות? איך לתת אחריות? איך להעביר אחריות? איך להאציל סמכויות? איך לגייס מנהל? איך לנהל מנהלים? אחריות וסמכות, אחריות עם סמכות, יעוץ ניהולי
אחריות ניהולית, סמכות ניהולית, אחריות בלי סמכות, אחריות ללא סמכות, מהי אחריות? איך לקבל אחריות? איך לתת אחריות? איך להעביר אחריות? איך להאציל סמכויות? איך לגייס מנהל? איך לנהל מנהלים? אחריות וסמכות, אחריות עם סמכות, יעוץ ניהולי מה זה אחריות ומהי סמכות בניהול? כאשר מדברים על אחריות ניהולית ועל סמכות ניהולית, חשוב להבין קודם כל מהי אחריות ומהי סמכות בניהול. לפי אליעד כהן, אחריות פירושה שיש משימה או תפקיד מסוים שהאדם צריך לבצע או להיות אחראי עליו. כאשר אומרים לאדם אתה אחראי על כך וכך, המשמעות היא שהאדם הזה אמור לוודא שהמשימה אכן מתבצעת. לעומת זאת, סמכות היא היכולת והזכות לבצע פעולות או לקבל החלטות כדי לממש את אותה האחריות. כלומר, סמכות היא הכלים או היכולות שניתנים לאדם כדי שיוכל לבצע את האחריות שהוטלה עליו. האם ניתן לקבל אחריות בלי סמכות? אחד הדגשים החשובים בהרצאה של אליעד כהן הוא שאין שום היגיון לתת לאדם אחריות בלי לתת לו גם את הסמכות המתאימה. הוא נותן דוגמה פשוטה לכך: נניח שבאים לעובד ואומרים לו אתה אחראי על העובד ההוא. הדבר הראשון שהעובד צריך לשאול את עצמו הוא האם הוא קיבל גם סמכות. האם יש לו את היכולת להעיר לעובד, לפטר אותו במקרה הצורך, או לפחות להפעיל סמכות כלשהי שתאפשר לו לנהל את אותו עובד בצורה אפקטיבית? אם התשובה לכך שלילית, אז האחריות חסרת משמעות, כיוון שאין לעובד שום כלים לבצע אותה בפועל. מדוע אחריות בלי סמכות היא בעייתית בניהול? אליעד כהן מדגיש כי אחריות בלי סמכות דומה למצב שבו אדם נדרש לבצע עבודה מסוימת אך אין לו כלי עבודה. לדוגמה, אם אומרים לעובד שהוא צריך ... לו שום דרך אמיתית להגיע אליה. כך גם בניהול: אם העובד או המנהל נדרש להשיג תוצאות, אך אין לו סמכות, הוא לא יוכל לבצע את תפקידו באופן ראוי, והדבר יוביל בהכרח לתסכול ולחוסר יעילות. איך לוודא שקיבלתם סמכות מתאימה לאחריות? כדי להימנע ממצבים של אחריות ללא סמכות, אליעד כהן ממליץ באופן ברור כי כל פעם שמישהו מבקש מכם לקחת על עצמכם אחריות, עליכם מיד לבדוק האם ניתנו לכם גם הכלים המתאימים, כלומר, הסמכות לביצוע האחריות הזאת. למשל, אם הטילו עליכם אחריות לנהל צוות עובדים, עליכם לשאול: האם יש לכם סמכות לפטר, לגייס עובדים חדשים או לתת הערות והנחיות לעובדים? רק אם התשובה חיובית, המשימה היא הגיונית וברת - ביצוע. ... על אדם אחר, בין אם מדובר בעובד או במנהל הכפוף לכם, אליעד כהן מדגיש את החשיבות הקריטית של מתן סמכות ברורה וחד - משמעית יחד עם האחריות. אם אתם אומרים לעובד שהוא אחראי על תחום מסוים, ודאו היטב שהוא יודע אילו כלים יש ברשותו לביצוע התפקיד, כגון גיוס עובדים חדשים, פיטורים, ניהול תקציב או כל פעולה אחרת. מתן סמכות יחד עם אחריות הוא המפתח לניהול מוצלח ואפקטיבי. מה החשיבות של בהירות בהעברת אחריות וסמכות? נקודה נוספת שאליעד כהן מציין היא הבהירות והחדות בהעברת האחריות והסמכות. לעובד או למנהל צריכה להיות הבנה ברורה של מה בדיוק מצופה ממנו, אילו סמכויות יש לו ומהם גבולות הגזרה. ... לספק לו כלים וחומרים. מצב כזה הוא בלתי אפשרי ולא הגיוני, בדיוק כמו לתת לעובד או מנהל אחריות בלי סמכות מתאימה. ארגונים שחוטאים בכך ימצאו את עצמם במצבים מתמידים של תסכול וחוסר אפקטיביות, שיכולים להוביל למשבר ניהולי וארגוני עמוק. מהי אחריות ניהולית? איך להאציל סמכויות? איך לגייס מנהל מתאים? אחריות בלי סמכות בניהול איך להעביר אחריות בצורה נכונה? מהי סמכות ניהולית?
אחריות ניהולית, סמכות ואחריות של מנהל, האצלת סמכויות ואחריות, אחריות בלי יכולת, לתת למישהו אחריות, לתת למישהו סמכות, לקחת אחריות, איך להאציל סמכויות? להטיל משימות, הטלת משימות, אין אחריות בלי סמכות, אין אחריות ללא סמכות
אחריות ניהולית, סמכות ואחריות של מנהל, האצלת סמכויות ואחריות, אחריות בלי יכולת, לתת למישהו אחריות, לתת למישהו סמכות, לקחת אחריות, איך להאציל סמכויות? להטיל משימות, הטלת משימות, אין אחריות בלי סמכות, אין אחריות ללא סמכות
אחריות ניהולית, סמכות ואחריות של מנהל, האצלת סמכויות ואחריות, אחריות בלי יכולת, לתת למישהו אחריות, לתת למישהו סמכות, לקחת אחריות, איך להאציל סמכויות? להטיל משימות, הטלת משימות, אין אחריות בלי סמכות, אין אחריות ללא סמכות מהי אחריות ניהולית, וכיצד היא קשורה לסמכות? כאשר נותנים לאדם אחריות לבצע משימה מסוימת, הכרחי לבדוק האם בנוסף לאחריות שניתנה לו יש בידיו גם את הסמכות הדרושה כדי להבטיח שהתוצאה הרצויה אכן תתרחש. אחריות ניהולית היא מושג מרכזי המגדיר שאדם חייב להיות מסוגל להשפיע על הגורמים ... מנת לעמוד באחריות שלו. לדוגמה, אם אומרים לאדם שהוא אחראי שהבית ייבנה, יש לשאול: האם יש לו את היכולת והסמכות לגייס עובדים, לרכוש חומרים, או לאשר החלטות בנייה חשובות? אם התשובה היא כן, אז האחריות שנתנו לו היא בעלת ... והוא אינו יכול להשפיע על תהליך הבנייה, האחריות שניתנה לו היא ריקה מתוכן. מה הבעיה עם אחריות שאין לה סמכות? אחריות שאין לה סמכות נקראת גם אחריות ללא שיניים. זו אחריות ריקה, שבה האדם אחראי לתוצאה שהוא אינו יכול להשפיע עליה ישירות. דוגמה ... כניסת אנשים. אם האדם יכול לומר לאנשים אסור לכם להיכנס ולהכריח אותם לצאת, אז הוא קיבל אחריות יחד עם סמכות מתאימה. במקרה זה, האחריות משמעותית והאדם יכול לעמוד בה. אבל אם הוא רק אחראי לוודא שאנשים לא ייכנסו, אך בפועל אין לו סמכות לגרום לכך שהאנשים יצייתו להוראותיו, למשל אם אסור לו לדבר אליהם בצורה סמכותית או שהוא אינו יכול לנעול את הדלת, אז האחריות שלו היא חסרת משמעות. זוהי אחריות מדומה שלא מאפשרת לו ... ולתת דין וחשבון במקרה שהמשימה לא תושלם כראוי? אם התשובות לכל השאלות הללו הן חיוביות, משמעות הדבר היא שהאצלת הסמכות והאחריות נעשתה בצורה נכונה. אך אם התשובה לאחת השאלות היא שלילית, אז יש כאן בעיה משמעותית של אחריות ללא סמכות. מה עושים אם האחריות היא בלי יכולת? במצב שבו נותנים לאדם אחריות אך לא מעניקים לו את היכולת או את הסמכות לפעול, נוצר מצב בעייתי. לדוגמה, מנהל שמטיל על עובד אחריות לנקות חדר אבל לא נותן לו גישה לכלי ניקוי ... ערך להטלת אחריות אם בסופו של דבר האדם האחראי אינו מסוגל להשפיע ישירות על התוצאה. מתי צריך לתת למישהו סמכות יחד עם אחריות? ההחלטה האם להעניק סמכויות לצד האחריות תלויה בשאלה: האם התוצאה הרצויה תלויה באופן בלעדי באדם שקיבל ... או הצלחה. האחריות האמיתית מגיעה יחד עם הבנה ברורה שאותו אדם אחראי לתוצאה הסופית. אם האדם יודע שיש לו סמכות ויכולת להשפיע על התוצאה, הוא יוכל לקבל את האחריות במלואה ולהיות אחראי אמיתי לפעולות שלו. מהי אחריות ניהולית? כיצד להאציל סמכויות? האם אפשר לתת אחריות בלי סמכות? לקחת אחריות מלאה ניהול עובדים ואחריות אישית אחריות וסמכות - האם הן הולכות יחד? כאשר נותנים למישהו אחריות לבצע משימה מסוימת, יש לשים לב לשאלה האם יש לו גם את הסמכות הדרושה להשיג את התוצאה הנדרשת. לדוגמה, אם אדם מקבל אחריות על בניית בית, ניקיון חדר, או שמירה על כך שלא ... והיכולת לוודא שזה אכן יקרה? נניח שנותנים למישהו אחריות למנוע כניסה של אנשים בדלת מסוימת. אם יש לו את הסמכות להורות לאנשים לא להיכנס ולנקוט באמצעים לאכוף זאת, האחריות שלו אפקטיבית. אך אם אין לו סמכות למנוע מאנשים להיכנס, האחריות המוטלת עליו היא למעשה ריקה מתוכן. אחריות שאין לה סמכות - אחריות ללא שיניים כאשר נאמר למישהו שהוא אחראי על כך שיקרה דבר מסוים, עולה השאלה: האם זה תלוי ... תתקיים? האם הוא יוכל לתת דין וחשבון במקרה שהמשימה לא בוצעה? אם אדם מקבל אחריות מבלי שיש לו את הסמכות למלא אותה, אין מקום לבוא אליו בתלונות אם לא הצליח לבצע את המשימה. חשוב להבין זאת כאשר מטילים אחריות ... ולחפש נושאים כמו אחריות אישית, נטילת אחריות, הצלת סמכויות, ניהול עובדים ועוד. בהצלחה! ניהול עובדים, ניהול מנהלים, אחריות עם סמכות, העברת סמכויות, יעוץ ארגוני
יחסי מטפל מטופל, איך לגרום למטופל להקשיב לך? סמכות מול מטופל, כימיה עם מטופל, איך לטפל באנשים? יחסי מטופל מטפל, כימיה אישית בין מטופל למטפל, חברות בין מטופל למטפל, איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לשמוע לך?
יחסי מטפל מטופל, איך לגרום למטופל להקשיב לך? סמכות מול מטופל, כימיה עם מטופל, איך לטפל באנשים? יחסי מטופל מטפל, כימיה אישית בין מטופל למטפל, חברות בין מטופל למטפל, איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לשמוע לך?
יחסי מטפל מטופל, איך לגרום למטופל להקשיב לך? סמכות מול מטופל, כימיה עם מטופל, איך לטפל באנשים? יחסי מטופל מטפל, כימיה אישית בין מטופל למטפל, חברות בין מטופל ... אפקטיבית? כאשר אליעד כהן עוסק בשאלה כיצד לגרום למטופל להקשיב לעצות ולייעוץ שהוא מקבל, הוא מתייחס לשלוש גישות עיקריות: סמכות, כימיה אישית, והבנת ההיגיון. תחילה הוא מפריך את הטענה כי סמכות לבדה יכולה להוות בסיס טוב לטיפול אפקטיבי. כאשר המטופל מקשיב למטפל מתוך סמכות, הוא למעשה מקשיב לו מתוך אמונה בלבד. הוא אינו מבין באמת את מהות העצות שהוא מקבל, אלא פשוט סומך על סמכותו של המטפל. לדוגמה, מטופל יכול לראות תעודות תלויות על קיר משרד המטפל, ולחשוב שהמטפל הוא דמות סמכותית בגלל התעודות האלה, ולהאמין לו בצורה עיוורת, מבלי להבין את ההיגיון מאחורי הדברים שנאמרים לו. לפי אליעד, מצב כזה הוא גרוע, כיוון שהמטופל לא באמת לומד, לא מתפתח, ורק נשען על אמונתו בסמכות של המטפל. בנוסף לכך, אליעד גם מבקר את הרעיון שכימיה אישית, חברות או אווירה נעימה מדי יכולות להוות בסיס ... אמיתית ועמוקה של הייעוץ עצמו. גם במצב זה, המטופל לא מפנים ולא מבין לעומק את מה שנאמר לו. מדוע סמכות וכימיה אישית אינן פתרון מספיק? הסיבה לכך שסמכות או כימיה אינן מספיקות, לפי אליעד, היא פשוטה - בשני המקרים הללו המטופל לא באמת מבין את ההיגיון והסיבות שמאחורי הייעוץ. ההקשבה שלו נובעת מגורמים חיצוניים - אמונה בדמות סמכותית או רגש של חיבה וחברות - ולא מהבנה אמיתית של הבעיה, הפתרון, והסיבות לכך שהפתרון מתאים עבורו. לדוגמה, אם ... שכל עצה וכל המלצה שהוא נותן מבוססת על הסבר ברור והיגיון מובן למטופל. עליו להימנע מיצירת קשר שמבוסס על סמכות עיוורת או חברות מוגזמת. המטרה של המטפל צריכה להיות שהמטופל יקשיב מתוך הבנה פנימית עמוקה, מה שיבטיח שהעצות ייושמו לאורך זמן ובצורה עקבית. יחסי מטפל מטופל כיצד לגרום למטופל להקשיב סמכות מול כימיה בין מטפל למטופל הבנת ההיגיון של הייעוץ איך לטפל באנשים איך לגרום למטופל להקשיב לך? האם סמכות או כימיה אישית עוזרים יותר? בהרצאה זו נשאלת השאלה כיצד לגרום למטופל להקשיב למטפל ולייעוץ שהוא נותן. האם עדיף להסתמך על סמכות, כימיה אישית או על שילוב של השניים? התשובה המפתיעה היא שכל אחת מהאפשרויות לא אידיאלית בפני עצמה. המטפל מתחיל בכך שהוא מפריך את הרעיון של סמכות. סמכות היא למעשה אמונה של המטופל ביכולת של המטפל, כך שהוא מקשיב לו מתוך כבוד לדמות הסמכותית ולא מתוך הבנה אמיתית של הייעוץ. אם המטופל מקשיב למטפל רק כי הוא רואה בו דמות סמכותית, הוא לא מבין את ההיגיון מאחורי העצות, אלא פשוט סומך על המטפל. זה לא משרת את טובת המטופל, ולכן ... אתה מטפל שרוצה שהמטופל שלך יקשיב לך, עליך להסביר את ההיגיון של העצות שלך. אל תבנה את הקשר על סמכות, ותמנע מלהסתמך על כימיה אישית. במקום זאת, נסה לבסס את הקשר על הבנה הדדית של העצות וההיגיון שמאחוריהן. יחסי מטפל מטופל כיצד לגרום למטופל להקשיב סמכות מול כימיה בין מטפל למטופל הבנת ההיגיון של הייעוץ איך לטפל באנשים
איך לדבר עם אנשים? איך לדבר עם הבוס? איך לדבר עם בעל סמכות? איך לדבר עם עובד? איך להפוך את הבוס לחבר שלך? איך לדבר עם בחורה? איך לדבר עם גבר? מה להגיד בדייט? מיומנויות תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה
איך לדבר עם אנשים? איך לדבר עם הבוס? איך לדבר עם בעל סמכות? איך לדבר עם עובד? איך להפוך את הבוס לחבר שלך? איך לדבר עם בחורה? איך לדבר עם גבר? מה להגיד בדייט? מיומנויות תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה
איך לדבר עם אנשים? איך לדבר עם הבוס? איך לדבר עם בעל סמכות? איך לדבר עם עובד? איך להפוך את הבוס לחבר שלך? איך לדבר עם בחורה? איך לדבר עם גבר? מה להגיד בדייט? מיומנויות תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה איך נכון לדבר עם אנשים בעמדות סמכות? הדרך הנכונה לדבר עם אנשים, ובמיוחד עם אנשים הנמצאים בעמדות סמכות, כמו בוס או מנהל, תלויה באופן שבו הם היו רוצים שתפנה אליהם. כאשר רוצים ליצור אווירה נעימה וקרובה עם אדם שנמצא בעמדה של סמכות, השאלה המרכזית שיש לשאול היא: איך לגרום לו להרגיש בנוח איתך? התשובה הפשוטה לכאורה היא לדבר איתו בצורה שתגרום ... כאשר לא מכירים היטב את האדם. אליעד כהן מסביר שהדבר הראשון שצריך לזכור הוא שהאדם שמולנו, ובמיוחד אדם בעל סמכות כמו בוס, תמיד ירצה יחס מורכב: מצד אחד הוא מעוניין שיתייחסו אליו בכבוד הראוי לו, בתוקף מעמדו ותפקידו, מצד שני הוא גם ירצה שיתייחסו אליו כאל חבר וייצרו איתו קרבה אמיתית שאינה תלויה רק בסמכות או בתפקיד. אליעד מדגיש שהדרך הנכונה לשוחח עם הבוס אינה בדיוק כמו לדבר עם חבר, אך גם לא רק ... אותו לחבר? אליעד מדגיש שאם תפנה אל הבוס שלך רק בצורה חברית מדי, הדבר עלול להעביר מסר של זלזול בסמכותו ולהוביל לכך שהוא לא יכבד אותך ולא יעריך אותך כמקצוען. מצד שני, אם תדבר אליו אך ורק בפנייה רשמית, הוא עלול לחשוב שהיחסים ביניכם אינם כנים, כי הוא יבין שהכבוד כלפיו תלוי אך ורק בסמכותו ולא באישיותו. לדוגמה, אם תזמין חבר לארוחת צהריים, אתה יכול לומר לו בצורה פשוטה: בא לך לאכול איתי צהריים? ... אלא רק בשל יכולותיו או תפקידו. לדוגמה, אם אתה מדבר עם העובד שלך רק כחבר, הוא ירגיש שאינך דמות סמכות, ולא יוכל לסמוך עליך כמנהל. אם תדבר אליו רק כבוס, הוא ירגיש שאתה מתייחס אליו רק כאל עובד ולא כאדם, ולכן הוא לא ירגיש נינוח איתך. הוא מעוניין להרגיש שאתה גם חבר וגם בוס, גם קרוב וגם בעל סמכות. האם חשוב להכיר אישית את האדם לפני שפונים אליו? אליעד מסביר שהעקרונות האלה נכונים גם כאשר אתה כלל לא ... יאבד את כוחו, היחס ישתנה לרעה. אך אם העובד גם מעריך את הבוס באופן אישי, אז אפילו ללא כוח סמכותי, היחס החיובי יישאר. ולכן אליעד ממליץ תמיד למצוא את האיזון העדין הזה בין כבוד אישי לכבוד מקצועי או סמכותי. מה המסקנה לגבי מיומנויות תקשורת בין אישית? לסיכום, אליעד כהן מלמד אותנו שכדי לדבר נכון עם אנשים בכלל ועם בעלי סמכות בפרט, עלינו תמיד לשלב בין שני סוגי התקשורת. עלינו לדעת לשדר גם כבוד והערכה למעמד, אך במקביל גם להראות ... אפקטיבית, וארוכת טווח. איך לדבר עם הבוס? איך להפוך את הבוס לחבר שלך? מה להגיד בדייט? איך לפנות לבעל סמכות? איך לדבר נכון עם אנשים? איך ליצור אווירה נעימה בשיחה?
סמכות הורית והצבת גבולות לילדים, הגבלת מהירות, להציב גבולות לילדים, כל המוסיף גורע, יחסי הורים וילדים, לקבוע גבולות ברורים, לחנך ילדים, בעיות התנהגות אצל ילדים, גבולות בחינוך ילדים
סמכות הורית והצבת גבולות לילדים, הגבלת מהירות, להציב גבולות לילדים, כל המוסיף גורע, יחסי הורים וילדים, לקבוע גבולות ברורים, לחנך ילדים, בעיות התנהגות אצל ילדים, גבולות בחינוך ילדים
סמכות הורית והצבת גבולות לילדים, הגבלת מהירות, להציב גבולות לילדים, כל המוסיף גורע, יחסי הורים וילדים, לקבוע גבולות ברורים, לחנך ... להציב גבולות ברורים לילדים? אליעד כהן הסביר כי הצבת גבולות ברורים לילדים היא אחת מהפעולות החשובות ביותר לשמירה על סמכות הורית אפקטיבית. גבולות ברורים מאפשרים לילדים להבין מה מצופה מהם, מונעים בלבול, ותורמים לכך שהילדים יכבדו את הסמכות ההורית לאורך זמן. מנגד, הצבת גבולות מטושטשים או לא עקביים עלולה להוביל למצב שבו הילדים מזלזלים בגבולות, וכתוצאה מכך מזלזלים גם בסמכות ההורים. אליעד הדגיש כי ההורים צריכים להיות ברורים מאוד לגבי מה שהם רוצים מהילדים שלהם. הוא נתן דוגמה להורה ... מציבים גבולות שאינם באמת מחויבים להם? אליעד הסביר שכאשר ההורה מציב גבול שלא מוכן להיאבק עליו, הוא למעשה פוגע בסמכות של עצמו. הילד בודק את הגבול, מזהה שהוא רופף, ומתחיל לזלזל גם בגבולות נוספים שהוצבו לו. לדוגמה, אם הורה ... כי האופן שבו ההורה מציב גבולות משפיע משמעותית על איכות היחסים שלו עם הילד. גבולות ברורים ועקביים מחזקים את הסמכות של ההורה ואת הכבוד שהילד רוחש כלפיו. לעומת זאת, הצבת גבולות מטושטשים או לא עקביים מובילה לחוסר כבוד ולערעור של סמכות ההורה. לכן חשוב מאוד שכל הורה יגדיר לעצמו בדיוק מהם הגבולות שעליהם הוא מוכן להיאבק, ועל אילו גבולות הוא ... זאת, גבולות אפשריים הם בגדר המלצה בלבד. אם ההורה יערבב בין שני הסוגים ויציג גבול אפשרי כמחויב, הוא יפגע בסמכות שלו ובסופו של דבר יגרום לילד לזלזל גם בגבולות המחויבים. איך להימנע מטעויות נפוצות בהצבת גבולות? אחת הטעויות שאליעד ... להציג זאת כגבול מחויב. מה הקשר בין גבולות לחינוך ילדים מוצלח? אליעד סיכם כי גבולות ברורים ועקביים הם הבסיס לסמכות הורית ולחינוך ילדים מוצלח. ההורה צריך להבין היטב את מטרותיו, להגדיר רק גבולות מחויבים שחשובים באמת, ולשמור על עקביות ... זו, הילדים לומדים לכבד את ההורה ואת הכללים שהוא מציב, ומערכת היחסים בין ההורים לילדים הופכת בריאה ואפקטיבית יותר. סמכות הורית צפצוף על גבולות חינוך ילדים קביעת גבולות ברורים הצבת גבולות לילדים בעיות התנהגות אצל ילדים איך להציב גבולות ברורים לילדים מבלי לשבור את סמכות ההורה? בהרצאה, נידונה השאלה כיצד להגדיר ולהציב גבולות לילדים בצורה אפקטיבית, תוך שמירה על סמכות ההורה והימנעות מערעור עליה. אליעד כהן הסביר את המשמעות של הצבת גבולות, את הסיבות שבגללן הגבולות לעיתים לא מתקבלים, ... מערכת היחסים עם הילד. אם הגבול לא ברור או אם ההורה לא עומד מאחוריו, הילד עשוי לא לכבד את הסמכות של ההורה. על כן, כל גבול צריך להיות מוצג באופן ברור, עם הנכונות להיאבק עליו. אם ההורה לא מוכן ... ומנצל. אם ההורה מוסיף דרישות ללא צורך, הילד עלול לא להקשיב ולהתבלבל בין מה שחשוב לבין מה שלא חשוב. סמכות הורית צפצוף על גבולות חינוך ילדים קביעת גבולות ברורים הצבת גבולות לילדים בעיות התנהגות אצל ילדים
אימון למנהלים, איך לנהל מנהלים? איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, עקיפת סמכות בעבודה, עקיפת סמכויות, האצלת סמכויות, טעויות בניהול עובדים, להאציל סמכויות, נתינת אחריות, הכשרת מנהלים, טיפים לניהול עובדים
אימון למנהלים, איך לנהל מנהלים? איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, עקיפת סמכות בעבודה, עקיפת סמכויות, האצלת סמכויות, טעויות בניהול עובדים, להאציל סמכויות, נתינת אחריות, הכשרת מנהלים, טיפים לניהול עובדים
אימון למנהלים, איך לנהל מנהלים? איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, עקיפת סמכות בעבודה, עקיפת סמכויות, האצלת סמכויות, טעויות בניהול עובדים, להאציל סמכויות, נתינת אחריות, הכשרת מנהלים, טיפים לניהול עובדים מה קורה ... ישיר ויעיל יותר מאשר המנהל הזוטר. אולם אליעד מדגיש כי זוהי פעולה בעייתית מאוד לטווח הארוך, כיוון שהיא פוגעת בסמכותו של המנהל הזוטר, גורמת לעובדים להבין כי לא משנה מה המנהל הישיר אומר, תמיד אפשר לעקוף אותו ולדבר עם ... המנהלים הזוטרים. בנוסף, אליעד מדגיש כי פעולה זו בעצם מנוונת את המנהלים הזוטרים, כיוון שהם מאבדים את תחושת האחריות והסמכות, ובסופו של דבר מאבדים גם את המוטיבציה לפעול ולשפר את עצמם. הוא מתאר מצב שבו העובדים כבר לא מתייחסים ... יודעים שההחלטה הסופית והמשמעותית היא בידי המנהל הבכיר. אליעד גם מציג סיבה נוספת ועמוקה יותר לכך שמנהלים עוקפים את סמכות המנהלים תחתיהם - הם לא יודעים איך להכשיר את המנהלים שתחתיהם לנהל בצורה אפקטיבית. כאשר המנהל הישיר פונה למנהל ... הזוטר כיצד להתמודד עם הבעיה, כיוון שהוא עצמו לא יודע איך ללמד ולהכשיר אותו. מה גורם למנהל בכיר לעקוף סמכות של מנהל אחר? ישנן כמה סיבות שאליעד כהן מציג לכך שמנהל בכיר עוקף סמכות של מנהל תחתיו: רצון להשיג תוצאות מיידיות, פתרון בעיות במהירות מבלי להתחשב בהשלכות לטווח הארוך. חוסר אמון במנהל הזוטר, ... את המנהלים שתחתיו, ולכן במקום להכשיר אותם הוא מעדיף לעקוף אותם ולפעול ישירות מול העובדים. רצון להמחיש לעובדים שיש סמכות עליונה מעבר למנהל הישיר, מה שיכול לגרום לכך שהעובדים יקשיבו למנהל הבכיר גם במקרים שבהם ההוראה מהמנהל הישיר נראית ... מדויקת. מה ההשלכות של עקיפת סמכויות בארגון? אליעד כהן מדגיש שההשלכות של עקיפת סמכויות הן שליליות לטווח הארוך: פגיעה בסמכות ובמעמד של המנהלים הזוטרים. פגיעה ביכולת ההתפתחות האישית והניהולית של המנהלים הזוטרים. יצירת תלות של העובדים במנהל הבכיר, מה ... מדגיש שההשקעה במערכות היחסים, בדיוק כמו ההשקעה בידע מקצועי, היא חיונית והכרחית להצלחתו של הארגון. איך לנהל מנהלים? עקיפת סמכות בעבודה טיפים לניהול עובדים האצלת סמכויות טעויות בניהול עובדים איך לשפר יחסים בין - אישיים בארגון? איך להכשיר מנהלים?
איך לשכנע אנשים? איך לגרום לאנשים לתת לך את מה שאתה רוצה? איך לשכנע את הפקיד? איך לשכנע אנשים בעלי סמכות? איך להשפיע על אנשים חזקים? איך ליצור התניה לצורך שכנוע? איך לתת ערך למישהו? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך?
איך לשכנע אנשים? איך לגרום לאנשים לתת לך את מה שאתה רוצה? איך לשכנע את הפקיד? איך לשכנע אנשים בעלי סמכות? איך להשפיע על אנשים חזקים? איך ליצור התניה לצורך שכנוע? איך לתת ערך למישהו? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך?
... לשכנע אנשים? איך לגרום לאנשים לתת לך את מה שאתה רוצה? איך לשכנע את הפקיד? איך לשכנע אנשים בעלי סמכות? איך להשפיע על אנשים חזקים? איך ליצור התניה לצורך שכנוע? איך לתת ערך למישהו? איך לגרום למישהו לרצות לעזור ... אישי או רגשי. איך לתת ערך לאדם שאתה רוצה לשכנע? כדי לתת ערך לפקיד או לכל אדם אחר בעל סמכות, חשוב להתייחס אליו בכבוד. אליעד מדגיש לא להוציא עליו את הכעסים והתסכולים האישיים שלך. במקום זאת, יש לדבר בצורה ... לו תחושה של חשיבות וערך. יש להתייחס לאדם כבן אנוש ולא כאל רובוט חסר רגשות. גם אם הוא בעל סמכות, הוא סובל מאותם רגשי נחיתות כמו כל אדם אחר, ולכן הערכה וכבוד יתנו לו הרגשה טובה. מדוע חשוב להחמיא לבעלי סמכות כדי לשכנע אותם? אליעד כהן מסביר שאנשים בעלי כוח וסמכות רוצים להרגיש חזקים, ולכן חשוב להחמיא להם באופן עדין. ההחמאה צריכה להיות כזו שתיתן להם להרגיש טוב עם עצמם, ... מולם, וזה עלול ליצור תגובה שלילית מצידם. מהן טעויות נפוצות בשכנוע? אחת הטעויות שאליעד מתאר היא לפנות לאדם בעל סמכות בצורה אגרסיבית או מזלזלת. לדוגמה, אם אדם אומר לפקיד: למה אני צריך להביא לך את הטופס הזה? אתם סתם ... לבקש בבקשה בצורה נעימה וליצור תחושה של הדדיות רגשית. אליעד ממליץ לא להאשים את הפקיד או את האדם בעל הסמכות בשום דבר, אלא לפנות ישירות לצד האנושי שבו. למה הגישה הזו עובדת טוב יותר בשכנוע? הגישה הזו עובדת כי ... לך מתוך תחושה של ערך עצמי, ולא מתוך כפייה או לחץ. איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים בעלי סמכות? איך ליצור התניה חיובית בשכנוע? איך לתת לאנשים להרגיש בעלי ערך? מהן טעויות נפוצות בשכנוע? איך לגרום לפקיד לעזור ...
תודה משכנעת, למה לומר תודה מראש? איך לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה? איך לגרום למישהו לעזור לך? איך לשכנע פקיד? איך לשכנע בעל סמכות? איך לשכנע מנהל? איך ליצור התניה משכנעת? איך לתת לפני שאתה מקבל? שכנוע, למה להודות מראש?
תודה משכנעת, למה לומר תודה מראש? איך לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה? איך לגרום למישהו לעזור לך? איך לשכנע פקיד? איך לשכנע בעל סמכות? איך לשכנע מנהל? איך ליצור התניה משכנעת? איך לתת לפני שאתה מקבל? שכנוע, למה להודות מראש?
... לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה? איך לגרום למישהו לעזור לך? איך לשכנע פקיד? איך לשכנע בעל סמכות? איך לשכנע מנהל? איך ליצור התניה משכנעת? איך לתת לפני שאתה מקבל? שכנוע, למה להודות מראש? למה כדאי להגיד ... לתת בתמורה. איך יוצרים מחויבות דרך נתינת תחושה טובה מראש? כאשר אתם מבקשים עזרה, למשל מפקיד, מנהל או בעל סמכות אחרת, אליעד כהן מציע לא להתחיל ישר בבקשה. במקום זאת, עליכם לתת לו משהו, כמו מחמאה או תחושה טובה, ... מאוד את העזרה שלך. תודה רבה מראש אם תוכל לעזור לי בנושא הזה. בכך שיצרתם לפקיד תחושה של הערכה וסמכות, יצרתם אצלו גם התניה פסיכולוגית: אם הוא יסרב לעזור לכם, הוא יאבד את התחושה הטובה של הסמכות וההערכה שנתתם לו. המוח שלו לא ירצה לוותר על תחושה זו, ולכן יש סיכוי גדול יותר שיסכים לתת לכם את העזרה. כיצד שימוש בתודה מראש יכול לשכנע בעל סמכות לעזור לכם? אליעד כהן מסביר כי לאמירת תודה מראש או מתן הערכה יש השפעה חזקה במיוחד כשאתם פונים לאדם עם סמכות. לדוגמה, כשאתם אומרים למנהל: אני פונה אליך כי אתה האדם הכי בכיר פה, ויש לך את הסמכות לעזור לי, אתם בעצם יוצרים לו אתגר. אם הוא יגיד לכם שהוא לא יכול לעזור, הוא עלול להרגיש שהוא פוגע בסמכות שלו בעיני עצמו ובעיני אחרים. כדי לא להסתכן בכך, הוא יעדיף לעזור לכם ולהוכיח שהוא אכן בעל הסמכות הראויה. איך נוסח המייל שלכם יכול לקבוע אם יעזרו לכם או לא? עוד דוגמה חשובה שאליעד כהן מביא היא דוגמת ... אליי מידע על משרות מתאימות. אני מודה לך מאוד מראש על העזרה, אתם נותנים למנהל תחושה טובה של הערכה וסמכות, ובכך יוצרים אצלו התניה שמגבירה את הרצון שלו לעזור לכם. מדוע כדאי לתת לפני שמבקשים? לסיכום, אליעד מדגיש שהעיקרון ... התניה בשכנוע? איך לגרום לאנשים לעשות מה שאתה רוצה? למה חשוב להגיד תודה מראש? איך לשכנע מנהל או בעל סמכות? איך להשפיע על אנשים באמצעות מילים?
איך להגיב ללקוח שאומר שהוא ראה עליך דברים טובים בצאט גי פי טי? מתי לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח? איך לגרום ללקוח להאמין בך? איך להתנהג כמו איש מקצוע ולא כמו איש מכירות? איך לשדר מקצועיות ללקוח? איך להתייחס לדעה של צאט גי פי טי? צאט גי פי טי כמקור סמכות, האם לסמוך על צאט גי פי טי? ביקורת של צאט גי פי טי, יהללך זר ולא פיך, לעשות הפוך ממה שהלקוח מצפה, לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח, לפעול בניגוד לציפיות של הלקוח, לפעול בניגוד למה שהלקוח מצפה
... איש מכירות? איך לשדר מקצועיות ללקוח? איך להתייחס לדעה של צאט גי פי טי? צאט גי פי טי כמקור סמכות, האם לסמוך על צאט גי פי טי? ביקורת של צאט גי פי טי, יהללך זר ולא פיך, לעשות הפוך ... הצאט גי פי טי שנותן מידע חיובי עליך. דהיינו, בעצם הלקוח אומר שמבחינתו הוא חושב שאתה טוב, בזכות מקור הסמכות שנקרא צאט גי פי טי. שזה לכעצמו זה גם חיסרון. ולמה? כי נניח שהלקוח היה אומר לך, אין צורך ... היית מגיב במקרה כזה? דהיינו, במובן מסוים, זה מוריד אותך כאשר הלקוח אומר שהצאט גי פי טי הוא מקור הסמכות שנותן לך כוח מבחינתו. כי מה יקרה כאשר הלקוח יגלה שהצאט גי פי טי גם ממציא מידע שלא קיים ... המידע שמספק הצאט גי פי טי? במילים אחרות, זה גם מוריד אותך, שהלקוח משתמש בצאט גי פי טי כמקור סמכות לומר אם אתה טוב או לא. ומה יקרה אם מחר הצאט גי פי טי יגיד עליך משהו שלילי? מה ... לך לא לסמוך על הצאט גי פי טי וכן לבקש מגורם אנושי מקצועי, מידע אמין. דהיינו, תחזיר את מקור הסמכות אליך ואל תישען על הצאט גי פי טי כמקור סמכות לכך שאתה טוב או לא טוב. מוסיף גם, כי אני גם לא אומר כאן מתי כן לזרום עם המחמאה ... הצאט גי פי טי עליך, שזה מצד אחד מקטין אותך, אבל מצד שני מחזק אותך כאיש מקצוע וגם כמקור סמכות מעל הצאט גי פי טי.
האם לתת דוגמה אישית לעובדים? לאחר לעבודה כמנהל, איך לתת דוגמה אישית לעובדים? דוגמה אישית של מנהל, יצירת מוטיבציה לעובדים, בידול המנהל מהעובדים, יצירת סמכות עבור העובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
... לאחר לעבודה כמנהל, איך לתת דוגמה אישית לעובדים? דוגמה אישית של מנהל, יצירת מוטיבציה לעובדים, בידול המנהל מהעובדים, יצירת סמכות עבור העובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני שאלה: האם חשוב לתת דוגמה אישית לעובדים. במובן של שעליך כמנהל להתנהג כפי ... לא כמו כולם. וצריך לדעת גם לתת להם דוגמה אישית שאומרת אני כאן המנהל, כדי ליצור מולם תחושה של סמכותיות. ולא באמצעות זה שתשדר להם שאתה יכול לזלזל בעבודה, אלא באמצעות זה שתשדר להם שאתה לא עובד בצורה רגילה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, העובד ככלי עבודה, ניהול ארגוני, אחריות עם סמכות, יעוץ ארגוני
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: סמכות, מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: סמכות, איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
סיפורים מעוררי השראה איך בזבוז כסף יעשה אותך מיליונר? טראומה מהעבר דיסתימיה אבחון מקיף לגלות את השורש פחד לפרסם את עצמי בעיה של דיכאון איך למכור בלי ביטחון עצמי? ביטחון עצמי מזויף לשכנע מישהו לא לאהוב אותך אהבה או הרגל אושר פנימי לפני אושר חיצוני מנגנון האושר והסבל זוגיות נפלאה לבחור להיות לזוגיות אני צריך להחליט פחד לא הגיוני והחלטות לא הגיונית להתמודד עם טקסים של ocd איך להתמודד עם חולי נפש? להציב מטרה גדולה איך להצליח להשיג בחורות? למה בעצם לקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו? לגרום ללקוח לחזור אליך למה הילדה עצבנית כל הזמן? שטיפת ידיים מרובה אצל ילדים כוחו של התת מודע מי הגיע להארה רוחנית? חיפוש האמת בטיפול בסכיזופרניה פרנואידית למה מישהו חושב מחשבות שווא? יחסינו לאן ואקסים איך לגרום לאקסים להתגעגע? מתיחה מלאה של השריר דרך 2 מפרקים דוגמה לשריר דו מפרקי להיות בקשר ישיר עם אלוהים קורונה וניסיון מאלוהים איך לשחזר רגע של הארה רוחנית? הארה קורית להפוך להיות אלוהים האמיתי האם כדאי להפוך להיות אלוהים? מניות נדלן איך לגרום לעצמך לרצות כסף? מה התכלית של החיים? אין תשובה לשאלה מהי משמעות החיים תשובה שלילית איך להתמודד עם ביקורת שלילית בגוגל? לזכור שאין בחירה חופשית האם יש חופש בחירה? סיפור הבריאה יש מאין למה העולם נוצר? עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי, גישור, קואצינג בתחום סמכות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.6406 שניות - עכשיו 10_10_2025 השעה 18:49:39 - wesi1