אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אסטרטגיה ✔טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות הלחיצות, ניהול קמפיין דיגיטלי, פרסום באינטרנט, תכנון משפך שיווקי, ביצועים של משפך שיווקי, הגדלת חשיפות, איך לשפר את המשפך השיווקי? איכות לידים, שיפור איכות הלידים, טירגוט קמפיין באינטרנט, בניית קמפיין בדיגיטל, ניהול קמפיינים, אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל
והפעם אסביר לגבי אחת הטעויות הבסיסיות ביותר בניהול קמפיין דיגיטלי, והיא שמנהלים את הקמפיין לפי התפישה שאומרת, שככל שיהיו יותר חשיפות ויותר הקלקות וכולי, כך יהיו יותר המרות לעסקאות בסופו של תהליך. שלכאורה זאת טענה נכונה, אבל היא לא מדויקת, כפי שאני אסביר.

נניח שאתה רוצה למכור מוצר, ואתה מפרסם אותו באינטרנט כדי להגיע לרוכשים באמצעות משפך שיווקי שאתה בונה. נשאל: האם יהיה נכון לומר, שכל הלקוחות שיחשפו למודעה שלך, יהפכו ללקוחות משלמים? תשובה: לא. נשאל: האם יהיה נכון לומר, שרק חלק מאלו שיחשפו למודעה שלך, יהפכו ללקוחות משלמים? תשובה: כן. נשאל: האם מכך ניתן להסיק שיש יחס המרה בין כמות החשיפות לבין כמות הלקוחות המשלמים? תשובה: כן. נשאל: האם מכך יהיה ניתן להסיק, שככל שנגדיל את החשיפה, כנראה שגם יחס ההמרה הסופי של הלקוחות המשלמים, יגדל? תשובה: כן.

אבל זהו, שזה לא נכון במאה אחוז. ואני אסביר. לכאורה נראה לומר, שככל שנגדיל את החשיפות, הרי שממילא כמות הלקוחות בסוף המשפך השיווקי תגדל, כי יחס ההמרה יגדל. ולכן לכאורה ניתן להסיק שעלינו לנסות להגדיל את כמות החשיפות, או לכל הפחות לא להקטין את כמות החשיפות. והאם עלינו לעשות קמפיין, שיכול להקטין את שיעור החשיפות? תשובה: לא. והאם עלינו לעשות קמפיין שיקטין את כמות ההקלקות על הבאנר שלנו? תשובה: לא.

אבל זה לא ממש נכון. כי כל זה נכון, אך ורק בתנאי שהמודעה שלנו מגיעה אך ורק לקהל היעד שלנו. דהיינו, אם אנחנו מטרגטים את המודעה שלנו, לקהל היעד שלנו. אז, אם אנחנו לא מגיעים לכל קהל היעד שלנו, אלא רק לחלק מקהל היעד שלנו, הרי שיהיה נכון לומר, שכדאי שנגדיל חשיפות, כדי להגיד ליותר מקהל היעד שלנו וממילא נגדיל את שיעור ההמרה בסוף המשפך, להשיג לקוחות משלמים.

אבל מאוד יתכן, שצריך לשפר את המשפך השיווקי, לא בכך שנגדיל את החשיפות, אלא דווקא בכך שנשנה את המסרים של הקמפיין ו/או גם את הטירגוט של הקמפיין, כדי שהוא יגיע לקהל היעד שלנו. ואז יכול להיות שכמות החשיפות תרד וששיעור ההקלקות ירד, אבל איכות הלידים תעלה וממילא כמות הלקוחות המשלמים, תגדל.

דהיינו, יתכן מאוד שהשיפור של המשפך השיווקי, לא יקרה באמצעות הגדלת חשיפות והגדלת הקלקות, אלא דווקא באמצעות זה שנמקד את הקמפיין לקהל היעד הנכון שלנו. שטעויות בניהול קמפיין הגדלת כמות טירגוט קמפיין קהל יעד שיפור יחסי המרה קהל יעד איכותי אסטרטגיה לנהל הגדלת חשיפות לקוח כמות חשיפות איך להגדיל איך להגדיל את שיעור איך להגדיל את שיעור ההמרה איך לשפר איך לשפר את המשפך איך לשפר את המשפך השיווקי איך לתכנן איך לתכנן קמפיין איך לתכנן קמפיין בדיגיטל איכות איכות לידים אינטרנט אסטרטגיה אסטרטגיה שיווקית אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל אסטרטגיות ביצוע ביצועים ביצועים של משפך שיווקי בניית קמפיין בדיגיטל הגדלת איכות הלידים הגדלת חשיפות הגדלת כמות הגדלת כמות הלחיצות הגדלת כמות לחיצות המרה טירגוט טירגוט קמפיין טירגוט קמפיין באינטרנט טעויות טעויות בניהול טעויות בניהול קמפיין טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי טעות יחס המרה יחסי המרה להגדיל להגדיל את איכות הלידים להגדיל את יחסי ההמרה להגדיל את שיעור ההקלקה להגדיל חשיפות לטעות לידים לנהל לנהל קמפיין לשפר לתכנן לתכנן קמפיין מנהל משפך שיווקי ניהול ניהול קמפיין דיגיטלי ניהול קמפיינים פרסום באינטרנט קמפיין קמפיין בדיגיטל קמפיין דיגיטלי שיווק שיעור המרה שיעור הקלקה שיעור הקלקות שיפור שיפור אחוז שיפור אחוז הקלקה שיפור איכות הלידים שיפור יחסי המרה שיפור תפוקה תכנון תכנון משפך שיווקי
אסטרטגיה רוחנית, אושר אקראי, אושר סיבתי, הארה רוחנית אקראית, הארה רוחנית סיבתית, סבל אקראי, סבל סיבתי, אקראי או סיבתי, רוחניות סיבתית, רוחניות אקראית, דרך רוחנית
אסטרטגיה רוחנית, אושר אקראי, אושר סיבתי, הארה רוחנית אקראית, הארה רוחנית סיבתית, סבל אקראי, סבל סיבתי, אקראי או סיבתי, רוחניות סיבתית, רוחניות אקראית, דרך רוחנית
אסטרטגיה רוחנית, אושר אקראי, אושר סיבתי, הארה רוחנית אקראית, הארה ... בצורה אקראית קשה במיוחד, כי אין מאחוריהם סיבה ברורה שאפשר להתווכח איתה או לשלול אותה. מה הדרך הטובה להתמודד עם מחשבות אקראיות או שרירותיות? אליעד מציג שתי אסטרטגיות מרכזיות להתמודדות עם מחשבות או רצונות שרירותיים ואקראיים: ... מכיוון שגם תהליך החשיבה עצמו (סיבתי או אקראי) יכול להיות מושפע מהחלטות אקראיות קודמות שלנו, מה שגורם לנו לחוסר יציבות מוחלט במסקנות שלנו לגבי המציאות. מהי האסטרטגיה המומלצת של אליעד? האסטרטגיה שאליעד מציע לבסוף היא שילוב בין שני התהליכים: מצד אחד, להשתמש בגישה אקראית, פשוט להחליט ככה זה וזהו, בצורה מוחלטת. מצד שני, להשתמש גם בשכל וברציונליות כדי להצדיק את ההחלטה ולתמוך בה בצורה סיבתית. אך גם אסטרטגיה זו, הוא מבהיר, אינה מושלמת, משום שבסופו של דבר גם השכל יכול ...
שיווק, ניתוח השיווק, פרארי או סובארו, מי עושה שיווק יותר טוב? האם השיווק טוב, מדידת ביצועי השיווק, בניית מותג יוקרה, תכנון מיתוג שיווקי, תכנון תהליכי שיווק, לבנות מותג יוקרה, למדוד את השיווק, איך לבדוק את איכות השיווק? ROI שיווקי, Return Of Investment,פוטנציאל שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, מטרת השיווק, האם אני עושה שיווק טוב? האם השיווק עובד? האם אסטרטגיית השיווק טובה? החזר השקעה שיווקית, החזר השקעה בשיווק, יעוץ שיווקי, תכנון אסטרטגיית שיווק
... שיווקי, Return Of Investment,פוטנציאל שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, מטרת השיווק, האם אני עושה שיווק טוב? האם השיווק עובד? האם אסטרטגיית השיווק טובה? החזר השקעה שיווקית, החזר השקעה בשיווק, יעוץ שיווקי, תכנון אסטרטגיית שיווק אז כאן נשיב לשאלה, איזו חברה עושה שיווק יותר טוב, האם חברת סובארו או חברת פרארי? איך נדע מי עושה שיווק יותר טוב? איך נמדוד אסטרטגיה שיווקית? איך מודדים תהליך שיווקי? איך מודדים קמפיין שיווקי? ועוד. והתשובה לכך ... כי אולי התהליך השיווקי הצליח, אבל מיצה את עצמו ואסטרטגיית השיווק, מפסיקה לעבוד? נרצה להבין את המגמה של צמיחת החברה בעקבות תהליכי ...
מיתוג מחדש, בניית מותג מחדש, מיתוג או בידול, האם כדאי לעשות מיתוג מחדש? האם צריך מיתוג? איזה מיתוג צריך? מתי לא צריך מיתוג? האם כדאי לבנות מותג? טעויות במיתוג מחדש, טעויות בבניית מותג, איך לבנות מותג יוקרה? בניית מותג יוקרה, מיתוג עסקי מחדש, חוסר מיתוג, ניתוח שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, סוגים של מותגים, איך למתג את עצמי? איך למתג את העסק? האם לעשות מיתוג עסקי? מי קהל היעד שלך? בידול או מיתוג, למה אנשים רוכשים מותגים? האם להיות מותג?
... איך לבנות מותג יוקרה? בניית מותג יוקרה, מיתוג עסקי מחדש, חוסר מיתוג, ניתוח שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, סוגים של מותגים, איך למתג את עצמי? איך למתג את העסק? האם לעשות מיתוג עסקי? מי קהל היעד שלך? בידול או מיתוג, למה אנשים רוכשים מותגים? האם להיות מותג? והפעם אסביר את ... עוד יותר גדול. ולכן צריכים לדעת לעשות ניתוח של כל התהליך השיווקי בצורה נכונה, וממנו לגזור אסטרטגיה שיווקית נכונה. ואז יתכן שאולי צריכים לעשות מיתוג ספציפי בדרך ספציפית ואולי בכלל צריכים לעשות משהו אחר לחלוטין. ...
התמודדות עם חוסר הסכמה, איך ליצור הסכמה? טיפול בהתנגדויות, אסטרטגיה ליצירת הסכמה, להראות למישהו שהוא טועה, להראות למישהו שאתה צודק, לנצח בויכוח, ניהול משא ומתן, שכנוע
התמודדות עם חוסר הסכמה, איך ליצור הסכמה? טיפול בהתנגדויות, אסטרטגיה ליצירת הסכמה, להראות למישהו שהוא טועה, להראות למישהו שאתה צודק, לנצח בויכוח, ניהול משא ומתן, שכנוע
... עם חוסר הסכמה, איך ליצור הסכמה? טיפול בהתנגדויות, אסטרטגיה ליצירת הסכמה, להראות למישהו שהוא טועה, להראות למישהו שאתה צודק, ... יום כי קודם לפני שעתיים שהיית בחוץ הייתה שמש ואין לך שעון ואתה לא יודע כמה זמן עבר אבל שתדע לך שעכשיו לילה. זאת אומרת האסטרטגיה הראשונה הייתה להגיד לו לא נכון אתה טועה לשלול את מה שהוא אומר במאה אחוז האסטרטגיה השנייה אומרת תסכים עם מה שהוא אמר תביע אמפתיה אפילו תראה לו למה ...
איך להביא לקוחות חדשים לעסק? איך למצוא לקוחות חדשים? האם להביא לקוחות חדשים? איך לשווק ללקוחות חדשים? איפה למצוא לקוחות חדשים? איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? איך להביא עוד לקוחות לעסק? האם לשפר את השיווק או את המכירות? איך להתחיל תהליך שיווקי? איך להגדיל את המכירות? בניית תהליך שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדלת מכירות בעסק, פרופיל הלקוח שלך, ניתוח משפך שיווקי, איך להתחיל לעשות שיווק? איך לתכנן קמפיין שיווקי?
... חדשים? איך להביא עוד לקוחות לעסק? האם לשפר את השיווק או את המכירות? איך להתחיל תהליך שיווקי? איך להגדיל את המכירות? בניית תהליך שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדלת מכירות בעסק, פרופיל הלקוח שלך, ניתוח משפך שיווקי, איך להתחיל לעשות שיווק? איך לתכנן קמפיין שיווקי? וכאן אסביר, מה לעשות אם אתה רוצה להביא עוד ...
איך לבחור חברת שיווק? איך לבחור מנהל שיווק? איך לגייס מנהל שיווק? גיוס מנהל שיווק, איך לבחור איש מכירות? לבחור יועץ שיווקי, לבחור משרד שיווק, גיוס מנהל מכירות, גיוס איש מכירות, איך לגייס סמנכל מכירות? איך לגייס מנהל מכירות? איך לגייס סמנכל שיווק? שיקולים בבחירת מנהל שיווק, שיקולים בבחירת חברת שיווק, אין חכם כבעל הניסיון, איך לבחור איש מקצוע? ממי לקבל עצות? ניסיון ספציפי בתחום ספציפי, התמחות ספציפית, גיוס עובדים, איך לבנות אסטרטגיה שיווקית?
... בבחירת מנהל שיווק, שיקולים בבחירת חברת שיווק, אין חכם כבעל הניסיון, איך לבחור איש מקצוע? ממי לקבל עצות? ניסיון ספציפי בתחום ספציפי, התמחות ספציפית, גיוס עובדים, איך לבנות אסטרטגיה שיווקית? והפעם אסביר, איך לבחור מנהל שיווק יועץ שיווקי משרד שיווק מנהל מכירות איש מכירות וכולי. ובעיקרון יש ... האפשרות שלך למרווח טעות בתקציב השיווקי שלך? לוחות זמנים - תוך כמה זמן אתה רוצה לראות תוצאות? בטווח הקצר בינוני ארוך? כל הדברים האלו ועוד המון שיקולים נוספים, עשויים להשפיע על האסטרטגיה השיווקית שלך ועל כל תהליכי השיווק והמכירה שלך. ויתכן מומחה בתחומו הכי טוב בעולם, שיודע לשווק את המוצרים הכי ...
חיפוש עצמי, חיפוש רוחני, לחפש את עצמך, חיפוש תשובה מוחלטת, חיפוש תשובה יחסית, תשובה בלי שאלה, למצוא תשובה יחסית, למצוא תשובה מוחלטת
חיפוש עצמי, חיפוש רוחני, לחפש את עצמך, חיפוש תשובה מוחלטת, חיפוש תשובה יחסית, תשובה בלי שאלה, למצוא תשובה יחסית, למצוא תשובה מוחלטת
... או שהוא מחפש סיפוק נצחי ומוחלט? ההגדרה המדויקת של מטרת החיפוש משנה לחלוטין את הדרך שבה יש לחפש. רוב האנשים ממשיכים באותה אסטרטגיה שהביאה אותם לתסכול, ולכן לא מצליחים למצוא תשובה אמיתית. כיצד לשנות אסטרטגיה בחיפוש עצמי? אליעד מדגיש את החשיבות של שינוי אסטרטגיה בחיפוש. אם אדם מחפש במשך זמן רב ולא מוצא, עליו לשאול את עצמו מדוע הוא ממשיך לעשות את אותם הדברים ... ללא חור, כלומר, תשובה מוחלטת שבכלל אפשר להשיג. מהי תשובה מוחלטת? האם קיים אני אמיתי? כיצד למצוא משמעות החיים? איך לשנות אסטרטגיה בחיפוש עצמי? מה הטעות בחיפוש רוחני? ...
חינוך ילדים עקשנים, השמנה אצל ילדים, איך לשכנע אנשים, NLP, איך לחנך ילדים, בעיות בחינוך ילדים מתבגרים, חינוך ילדים, איך לשכנע ילדים, ילדים בעייתיים, בעיות התנהגות אצל ילדים
חינוך ילדים עקשנים, השמנה אצל ילדים, איך לשכנע אנשים, NLP, איך לחנך ילדים, בעיות בחינוך ילדים מתבגרים, חינוך ילדים, איך לשכנע ילדים, ילדים בעייתיים, בעיות התנהגות אצל ילדים
... כשאי אפשר לעזור בפועל? אליעד מציע שתי אסטרטגיות עיקריות: אסטרטגיה מוחלטת - לשאול למה אני בכלל רוצה לעזור לה? למה זה כל כך מפריע לי? עד ... והצורך לעזור, והדבר יפסיק להציק לו. אסטרטגיה יחסית - להחליט שמקבלים את העובדה שרוצים לעזור, ואז לבדוק כיצד אפשר לעזור ... להתמודד עם בדידות ושעמום? אליעד מציע אסטרטגיה נוספת: כשהילדה מתלוננת על בדידות או שעמום, ההורה יכול להשתמש בדיוק באותן ... ואכילה רגשית? אליעד ממליץ להשתמש באסטרטגיית ההזדהות גם כאן. לדוגמה, כשההורה רואה אוכל טעים, יביע בצורה קולנית: ...
לקבל העלאה במשכורת / לבקש העלאה בשכר / לנהל משא ומתן על שכר עבודה / רוצה לקבל העלאה במשכורת - לבוס אין מספיק כסף - שכנוע / מכירות / NLP / שינוי עמדות / לשכנע
... לקבל העלאה במשכורת - לבוס אין מספיק כסף - שכנוע מכירות NLP שינוי עמדות לשכנע וכאן אתן דוגמה של אסטרטגיה לניהול משא ומתן על שכר עבודה. אסטרטגיה שמשולבת עם שיטות שכנוע שונות. וכמובן שהדוגמה הבאה, היא רק דוגמה בלבד, ובכל משא ומתן על שכר עבודה, בכל מצב תמיד יש לעשות התאמה אישית לאותו המצב. והמקרה ... דבר, בהחלט קיימות אפשרויות ללחוץ על הבוס שלך לתת לך העלאה במשכורת. אבל לשם כך צריך להכין מראש אסטרטגיה של ניהול משא ומתן, כדי להגדיל את הסיכוי לכך שאכן תקבל העלאה בשכר. בהצלחה. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות הלחיצות, ניהול קמפיין דיגיטלי, פרסום באינטרנט, תכנון משפך שיווקי, ביצועים של משפך שיווקי, הגדלת חשיפות, איך לשפר את המשפך השיווקי? איכות לידים, שיפור איכות הלידים, טירגוט קמפיין באינטרנט, בניית קמפיין בדיגיטל, ניהול קמפיינים, אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: אסטרטגיה, האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: אסטרטגיה, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לימודים, מטפל אישי, מאמן אישי לירידה במשקל בנושאי אסטרטגיה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3672 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 08:31:01 - wesi1