אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לתכנן קמפיין ✔טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות הלחיצות, ניהול קמפיין דיגיטלי, פרסום באינטרנט, תכנון משפך שיווקי, ביצועים של משפך שיווקי, הגדלת חשיפות, איך לשפר את המשפך השיווקי? איכות לידים, שיפור איכות הלידים, טירגוט קמפיין באינטרנט, בניית קמפיין בדיגיטל, ניהול קמפיינים, אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל
והפעם אסביר לגבי אחת הטעויות הבסיסיות ביותר בניהול קמפיין דיגיטלי, והיא שמנהלים את הקמפיין לפי התפישה שאומרת, שככל שיהיו יותר חשיפות ויותר הקלקות וכולי, כך יהיו יותר המרות לעסקאות בסופו של תהליך. שלכאורה זאת טענה נכונה, אבל היא לא מדויקת, כפי שאני אסביר.

נניח שאתה רוצה למכור מוצר, ואתה מפרסם אותו באינטרנט כדי להגיע לרוכשים באמצעות משפך שיווקי שאתה בונה. נשאל: האם יהיה נכון לומר, שכל הלקוחות שיחשפו למודעה שלך, יהפכו ללקוחות משלמים? תשובה: לא. נשאל: האם יהיה נכון לומר, שרק חלק מאלו שיחשפו למודעה שלך, יהפכו ללקוחות משלמים? תשובה: כן. נשאל: האם מכך ניתן להסיק שיש יחס המרה בין כמות החשיפות לבין כמות הלקוחות המשלמים? תשובה: כן. נשאל: האם מכך יהיה ניתן להסיק, שככל שנגדיל את החשיפה, כנראה שגם יחס ההמרה הסופי של הלקוחות המשלמים, יגדל? תשובה: כן.

אבל זהו, שזה לא נכון במאה אחוז. ואני אסביר. לכאורה נראה לומר, שככל שנגדיל את החשיפות, הרי שממילא כמות הלקוחות בסוף המשפך השיווקי תגדל, כי יחס ההמרה יגדל. ולכן לכאורה ניתן להסיק שעלינו לנסות להגדיל את כמות החשיפות, או לכל הפחות לא להקטין את כמות החשיפות. והאם עלינו לעשות קמפיין, שיכול להקטין את שיעור החשיפות? תשובה: לא. והאם עלינו לעשות קמפיין שיקטין את כמות ההקלקות על הבאנר שלנו? תשובה: לא.

אבל זה לא ממש נכון. כי כל זה נכון, אך ורק בתנאי שהמודעה שלנו מגיעה אך ורק לקהל היעד שלנו. דהיינו, אם אנחנו מטרגטים את המודעה שלנו, לקהל היעד שלנו. אז, אם אנחנו לא מגיעים לכל קהל היעד שלנו, אלא רק לחלק מקהל היעד שלנו, הרי שיהיה נכון לומר, שכדאי שנגדיל חשיפות, כדי להגיד ליותר מקהל היעד שלנו וממילא נגדיל את שיעור ההמרה בסוף המשפך, להשיג לקוחות משלמים.

אבל מאוד יתכן, שצריך לשפר את המשפך השיווקי, לא בכך שנגדיל את החשיפות, אלא דווקא בכך שנשנה את המסרים של הקמפיין ו/או גם את הטירגוט של הקמפיין, כדי שהוא יגיע לקהל היעד שלנו. ואז יכול להיות שכמות החשיפות תרד וששיעור ההקלקות ירד, אבל איכות הלידים תעלה וממילא כמות הלקוחות המשלמים, תגדל.

דהיינו, יתכן מאוד שהשיפור של המשפך השיווקי, לא יקרה באמצעות הגדלת חשיפות והגדלת הקלקות, אלא דווקא באמצעות זה שנמקד את הקמפיין לקהל היעד הנכון שלנו. שלהשיג לקוחות מודעות ביצועים של משפך שיווקי להגדיר את קהל היעד ביצוע שיפור תכנון במאה אחוז טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי מאה אחוז ביצועים איך להגדיל איך להגדיל את שיעור איך להגדיל את שיעור ההמרה איך לנהל איך לנהל קמפיין איך לשפר איך לשפר את המשפך השיווקי איך לתכנן איך לתכנן קמפיין איך לתכנן קמפיין בדיגיטל איכות איכות לידים אינטרנט אסטרטגיה אסטרטגיה שיווקית אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל אסטרטגיות ביצוע ביצועים ביצועים של משפך שיווקי בניית קמפיין בדיגיטל הגדלת איכות הלידים הגדלת חשיפות הגדלת כמות הגדלת כמות הלחיצות הגדלת כמות לחיצות המרה טירגוט טירגוט קמפיין טירגוט קמפיין באינטרנט טעויות טעויות בניהול טעויות בניהול קמפיין טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי טעות יחס המרה יחסי המרה להגדיל להגדיל את איכות הלידים להגדיל את יחסי ההמרה להגדיל את שיעור ההקלקה להגדיל חשיפות לטעות לידים לנהל לנהל קמפיין לשפר לתכנן לתכנן קמפיין מנהל משפך שיווקי ניהול ניהול קמפיין דיגיטלי ניהול קמפיינים פרסום באינטרנט קמפיין קמפיין בדיגיטל קמפיין דיגיטלי שיווק שיעור המרה שיעור הקלקה שיעור הקלקות שיפור שיפור אחוז שיפור אחוז הקלקה שיפור איכות הלידים שיפור יחסי המרה שיפור תפוקה תכנון תכנון משפך שיווקי
יעוץ שיווקי, איך לשווק את עצמי? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איך להתמודד עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות משמיצות? איך לשווק את העסק שלך? שיטות לשיווק עצמי, שיטות שיווק לעסקים, איך לעשות קמפיין מוצלח?
יעוץ שיווקי, איך לשווק את עצמי? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איך להתמודד עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות משמיצות? איך לשווק את העסק שלך? שיטות לשיווק עצמי, שיטות שיווק לעסקים, איך לעשות קמפיין מוצלח?
... מוניטין בפייסבוק, ניהול מוניטין שלילי, השיווק של ביבי נתניהו, בניית מוניטין חיובי, יחסי ציבור באינטרנט, שיטות לשיווק עצמי, איך לתכנן קמפיין? איך לתכנן מסרים של קמפיין שיווקי? איזה מסרים להעביר ללקוחות? למה לבוא לפגישה עם אליעד כהן? האם צריך את ...
עומס בחיים, לחץ בחיים, שינוי הרגלים, שקט נפשי, ריבוי משימות, להעמיס על עצמך, אימון לחיים, אימון לאיכות חיים, עומס רגשי, שעמום, לא מצליח לנוח, לצאת לחופש, לקחת חופש, ליהנות מהחופש
עומס בחיים, לחץ בחיים, שינוי הרגלים, שקט נפשי, ריבוי משימות, להעמיס על עצמך, אימון לחיים, אימון לאיכות חיים, עומס רגשי, שעמום, לא מצליח לנוח, לצאת לחופש, לקחת חופש, ליהנות מהחופש
...הם חיים כל הזמן מתוך תחושת מחויבות לרצונות שלהם. למה אנשים חוזרים להעמיס על עצמם משימות חדשות? לפי אליעד, אנשים מוסיפים לעצמם משימות חדשות מיד אחרי שהם מסיימים משימה קודמת, בגלל תחושת הריקנות שנוצרת כשאין משימה חדשה. זו הסיבה לכך שאנשים חוזרים למצב של עומס במהירות, אפילו אחרי תקופות שהם מחליטים להוריד את העומס. הוא מסביר שללא הבנה של הסיבה הפנימית, תמיד יופיע רצון חדש שיגרום לאדם לחזור למצב של עומס. האם קיימת דרך אמיתית להגיע לשקט נפשי בלי עומס? הדרך האמיתית שאליעד מציע להתמודד עם העומס הזה היא...
בדיקות תוכנה / בקרת איכות - האם התוכנה הרוחנית והמחשבה שלך יציבות בכל מצב?
...השונות ועם הדעות השונות שיש בעולם. ועל ידי התהליך הזה של בקרת האיכות העצמית שהאדם עושה לעצמו, על ידי האדם בכל פעם משפר יותר ויותר את התוכנה שלו ואת צורת המחשבה שלו. עד שהוא מגיע אל האמת, שהיא יציבה תמיד ושורדת בכל מצב. ועוד באותו העניין נוסיף, שכל מה שנכון לתחום מדעי המחשב, נכון גם לתחום מדעי המחשבה. כי כאשר האדם לומד מדעי המחשב, הוא בעצם לומד על תהליכים שונים, שבאים לידי ביטוי בסביבה ממוחשבת. אך כל התהליכים שנכונים לגבי פיתוח תוכנה ולגבי תכנות מחשבים, וכל התהליכים שנכונים לגבי ארגון נתונים, וכל...
מי ים מלוחים - מהי איכות המים שאתה שותה? איזה מזון רוחני אתה צורך?
...סף הריגוש. האדם כל הזמן מנסה להעלות את סף הריגוש. משום שהוא נהיה צמא יותר. הוא מחפש ריגוש, מרגיש צימאון עז, וחייב להעלות את סף הריגוש. מה שריגש אתמול כבר לא מרגש היום. עכשיו סף הריגוש כבר עלה. הגורם שהופך שתיית מי ים לכאלו, הוא נקודת המבט של האדם על האירוע. שאלה: מה באמת רוצה אדם צמא. האם לשתות מים? תשובה: לא. אדם צמא רוצה לא להיות צמא. המים אינם מעניינים. תחושת חוסר הצמא היא המעניינת. שתיית המים היא רק הלבוש החיצוני של המהות הפנימית, שהיא להפסיק להיות צמא. שתיית מי ים = התמקדות בחיצוני. שתיית מים...
משחק החיים, איך להסתכל על החיים כמשחק? יוקר המחיה בישראל, יוקר הדיור, לרדת מהארץ, ירידה מהארץ, לעזוב את הארץ, הגירה מהארץ, רמת החיים בישראל, איכות החיים בישראל, איך ליהנות מהחיים?
משחק החיים, איך להסתכל על החיים כמשחק? יוקר המחיה בישראל, יוקר הדיור, לרדת מהארץ, ירידה מהארץ, לעזוב את הארץ, הגירה מהארץ, רמת החיים בישראל, איכות החיים בישראל, איך ליהנות מהחיים?
...במקום זאת, ניתן להבין שהקלפים שקיבלנו הם פשוט הזדמנות למשחק וללמידה על עצמנו ועל ההתמודדות שלנו עם המציאות. האם באמת קיים מקום מושלם שאפשר לעבור אליו? אליעד מתייחס לשאלה האם באמת יש מקום מושלם בעולם, ומסביר שגם במדינות אחרות, כמו הולנד או כל מדינה מערבית אחרת, יש חסרונות אחרים - למשל בעיות סמים, בדידות או קשיי השתלבות חברתית. לכן, גם אם תעבור למדינה אחרת, תמיד יהיו לך חסרונות חדשים שתצטרך להתמודד איתם. תחושת חוסר הסיפוק או החיסרון היא אוניברסלית, ובכל מקום שתגיע אליו תמיד תרגיש חסרונות אחרים. איך...
נישה עסקית, איכות או כמות, בידול עסקי, מיתוג עסקי, ייחוד עסקי, איזה עסק לפתוח? מי הלקוחות שלך? האם לבחור נישה עסקית? בעד ונגד נישה עסקית, עסק נישתי, עסק בנישה מסוימת, איך לבדל את העסק שלך? איך לבחור נישה עסקית? בחירת נישה לעסק
נישה עסקית, איכות או כמות, בידול עסקי, מיתוג עסקי, ייחוד עסקי, איזה עסק לפתוח? מי הלקוחות שלך? האם לבחור נישה עסקית? בעד ונגד נישה עסקית, עסק נישתי, עסק בנישה מסוימת, איך לבדל את העסק שלך? איך לבחור נישה עסקית? בחירת נישה לעסק
...כל לקוח שמחפש מאמן בתחום מסוים, יראה פרסום שמתאים בדיוק עבורו. כך הוא גם מבדל את עצמו, אבל לא מגביל את עצמו לנישה אחת בלבד. סיפור הבעל תפילה כדוגמה עסקית בסיפור מעשה בבעל תפילה מאת רבי נחמן מברסלב, הדמות הראשית משנה את הופעתה בהתאם לאדם שעומד מולה. כך היא יוצרת חיבור עם האנשים וגורמת להם להקשיב לה. זוהי דוגמה נהדרת לעסקים שיכולים לשנות את האופן שבו הם מציגים את עצמם בהתאם ללקוח הפוטנציאלי. מתי נישה עלולה להעיד על חוסר ידע? חשוב להבין שלעיתים, התמקדות בנישה מסוימת יכולה להעיד על כך שאיש המקצוע לא...
2 סוגים של תהליכים, איכות או כמות, לעשות מעט הרבה זמן, לעשות הרבה מעט זמן, תהליכים שלוקחים זמן, להאיץ תהליכים, להרתיח מים, תהליכים שדורשים כוח, תהליכים שדורשים מוח, ניתוח תהליכים, התמדה, השגת מטרות, איך להשיג מטרות יותר מהר?
2 סוגים של תהליכים, איכות או כמות, לעשות מעט הרבה זמן, לעשות הרבה מעט זמן, תהליכים שלוקחים זמן, להאיץ תהליכים, להרתיח מים, תהליכים שדורשים כוח, תהליכים שדורשים מוח, ניתוח תהליכים, התמדה, השגת מטרות, איך להשיג מטרות יותר מהר?
...לאורך זמן? התשובה לשאלה הזו אינה חד - משמעית והיא תלויה מאוד במקרה הספציפי. לפעמים עדיף לבצע פעולה אחת גדולה וממוקדת בזמן קצר, כמו הרתחת מים או הרמת משקל כבד. במקרים אחרים, כמו אימוני כושר, בישול או תהליכים שדורשים הבשלה והתפתחות, צריך דווקא את הגישה של העצימות המתמשכת לאורך זמן. בסופו של דבר, כדי להצליח ולהשיג מטרות מהר יותר או באופן יעיל יותר, עלינו לדעת לזהות איזה סוג של תהליך עומד מולנו ולהחליט בהתאם אם הגישה הנכונה היא הרבה בבת אחת או קצת לאורך זמן. אין כאן חוק חד משמעי, והחוכמה היא ביכולת...
תזונה ודיאטות, מה יותר חשוב איכות המזון או כמות המזון? האם לבנות תפריט תזונה? מה הכי חשוב לירידה במשקל? צריכת קלוריות, סוגי דיאטות, האם קלוריה שווה לקלוריה? האם כל הקלוריות שוות? דיאטת ספירת קלוריות, למה לא לספור קלוריות? סוגי דיאטה
תזונה ודיאטות, מה יותר חשוב איכות המזון או כמות המזון? האם לבנות תפריט תזונה? מה הכי חשוב לירידה במשקל? צריכת קלוריות, סוגי דיאטות, האם קלוריה שווה לקלוריה? האם כל הקלוריות שוות? דיאטת ספירת קלוריות, למה לא לספור קלוריות? סוגי דיאטה
...- יש מאכלים שמשביעים יותר מאחרים. רמות אנרגיה - חלק מהמזונות מספקים אנרגיה לזמן קצר, אחרים מעניקים אנרגיה לטווח ארוך. השפעה רגשית - יש אנשים שאוכלים מתוך צורך רגשי ולא מתוך רעב אמיתי. תפריט תזונתי מול אכילה אינטואיטיבית ללכת לפי תפריט מסודר זה קשה מסיבות רבות: זה לא טבעי - האדם הקדמון לא אכל לפי תפריט אלא פשוט כאשר היה רעב. זה לא אידיאלי - קשה לדעת בכל רגע נתון כמה קלוריות באמת נדרשות לגוף. במקום להתמקד בכמות, אפשר להתמקד בסוג המזון: לבחור מאכלים שמשביעים לאורך זמן כדי להפחית רעב. להתמקד במזון טבעי...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות הלחיצות, ניהול קמפיין דיגיטלי, פרסום באינטרנט, תכנון משפך שיווקי, ביצועים של משפך שיווקי, הגדלת חשיפות, איך לשפר את המשפך השיווקי? איכות לידים, שיפור איכות הלידים, טירגוט קמפיין באינטרנט, בניית קמפיין בדיגיטל, ניהול קמפיינים, אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: לתכנן קמפיין, למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לתכנן קמפיין, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להצלחה, אימון אישי, מאמן אישי לדיאטה בתחום לתכנן קמפיין - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.0469 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 21:51:00 - wesi1