אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לתכנן קמפיין ✔טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות הלחיצות, ניהול קמפיין דיגיטלי, פרסום באינטרנט, תכנון משפך שיווקי, ביצועים של משפך שיווקי, הגדלת חשיפות, איך לשפר את המשפך השיווקי? איכות לידים, שיפור איכות הלידים, טירגוט קמפיין באינטרנט, בניית קמפיין בדיגיטל, ניהול קמפיינים, אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל
והפעם אסביר לגבי אחת הטעויות הבסיסיות ביותר בניהול קמפיין דיגיטלי, והיא שמנהלים את הקמפיין לפי התפישה שאומרת, שככל שיהיו יותר חשיפות ויותר הקלקות וכולי, כך יהיו יותר המרות לעסקאות בסופו של תהליך. שלכאורה זאת טענה נכונה, אבל היא לא מדויקת, כפי שאני אסביר.

נניח שאתה רוצה למכור מוצר, ואתה מפרסם אותו באינטרנט כדי להגיע לרוכשים באמצעות משפך שיווקי שאתה בונה. נשאל: האם יהיה נכון לומר, שכל הלקוחות שיחשפו למודעה שלך, יהפכו ללקוחות משלמים? תשובה: לא. נשאל: האם יהיה נכון לומר, שרק חלק מאלו שיחשפו למודעה שלך, יהפכו ללקוחות משלמים? תשובה: כן. נשאל: האם מכך ניתן להסיק שיש יחס המרה בין כמות החשיפות לבין כמות הלקוחות המשלמים? תשובה: כן. נשאל: האם מכך יהיה ניתן להסיק, שככל שנגדיל את החשיפה, כנראה שגם יחס ההמרה הסופי של הלקוחות המשלמים, יגדל? תשובה: כן.

אבל זהו, שזה לא נכון במאה אחוז. ואני אסביר. לכאורה נראה לומר, שככל שנגדיל את החשיפות, הרי שממילא כמות הלקוחות בסוף המשפך השיווקי תגדל, כי יחס ההמרה יגדל. ולכן לכאורה ניתן להסיק שעלינו לנסות להגדיל את כמות החשיפות, או לכל הפחות לא להקטין את כמות החשיפות. והאם עלינו לעשות קמפיין, שיכול להקטין את שיעור החשיפות? תשובה: לא. והאם עלינו לעשות קמפיין שיקטין את כמות ההקלקות על הבאנר שלנו? תשובה: לא.

אבל זה לא ממש נכון. כי כל זה נכון, אך ורק בתנאי שהמודעה שלנו מגיעה אך ורק לקהל היעד שלנו. דהיינו, אם אנחנו מטרגטים את המודעה שלנו, לקהל היעד שלנו. אז, אם אנחנו לא מגיעים לכל קהל היעד שלנו, אלא רק לחלק מקהל היעד שלנו, הרי שיהיה נכון לומר, שכדאי שנגדיל חשיפות, כדי להגיד ליותר מקהל היעד שלנו וממילא נגדיל את שיעור ההמרה בסוף המשפך, להשיג לקוחות משלמים.

אבל מאוד יתכן, שצריך לשפר את המשפך השיווקי, לא בכך שנגדיל את החשיפות, אלא דווקא בכך שנשנה את המסרים של הקמפיין ו/או גם את הטירגוט של הקמפיין, כדי שהוא יגיע לקהל היעד שלנו. ואז יכול להיות שכמות החשיפות תרד וששיעור ההקלקות ירד, אבל איכות הלידים תעלה וממילא כמות הלקוחות המשלמים, תגדל.

דהיינו, יתכן מאוד שהשיפור של המשפך השיווקי, לא יקרה באמצעות הגדלת חשיפות והגדלת הקלקות, אלא דווקא באמצעות זה שנמקד את הקמפיין לקהל היעד הנכון שלנו. שטירגוט קמפיין הלקוח תכנון תכנון משפך שיווקי למכור מוצר ככה לשפר מוצר להשיג לקוחות לידים להגדיל את איכות הלידים איך להגדיל איך להגדיל את שיעור איך להגדיל את שיעור ההמרה איך לשפר איך לשפר את המשפך איך לשפר את המשפך השיווקי איך לתכנן איך לתכנן קמפיין איך לתכנן קמפיין בדיגיטל איכות איכות הלידים איכות לידים אינטרנט אסטרטגיה אסטרטגיה שיווקית אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל אסטרטגיות באינטרנט ביצוע ביצועים ביצועים של משפך שיווקי בניית קמפיין בדיגיטל הגדלת איכות הלידים הגדלת חשיפות הגדלת כמות הגדלת כמות הלחיצות הגדלת כמות לחיצות המרה טירגוט טירגוט קמפיין טירגוט קמפיין באינטרנט טעויות טעויות בניהול טעויות בניהול קמפיין טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי טעות יחס המרה יחסי המרה להגדיל להגדיל את איכות הלידים להגדיל את יחסי ההמרה להגדיל את שיעור ההקלקה להגדיל חשיפות לטעות לידים לנהל לנהל קמפיין לשפר לתכנן לתכנן קמפיין מנהל משפך שיווקי ניהול ניהול קמפיין דיגיטלי ניהול קמפיינים פרסום באינטרנט קמפיין קמפיין בדיגיטל קמפיין דיגיטלי שיווק שיעור המרה שיעור הקלקה שיעור הקלקות שיפור שיפור אחוז שיפור אחוז הקלקה שיפור איכות הלידים שיפור יחסי המרה שיפור תפוקה תכנון תכנון משפך שיווקי
איך להביא לקוחות חדשים לעסק? איך למצוא לקוחות חדשים? האם להביא לקוחות חדשים? איך לשווק ללקוחות חדשים? איפה למצוא לקוחות חדשים? איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? איך להביא עוד לקוחות לעסק? האם לשפר את השיווק או את המכירות? איך להתחיל תהליך שיווקי? איך להגדיל את המכירות? בניית תהליך שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדלת מכירות בעסק, פרופיל הלקוח שלך, ניתוח משפך שיווקי, איך להתחיל לעשות שיווק? איך לתכנן קמפיין שיווקי?
... תהליך שיווקי? איך להגדיל את המכירות? בניית תהליך שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדלת מכירות בעסק, פרופיל הלקוח שלך, ניתוח משפך שיווקי, איך להתחיל לעשות שיווק? איך לתכנן קמפיין שיווקי? וכאן אסביר, מה לעשות אם אתה רוצה להביא עוד לקוחות לעסק? ומה לעשות אם אתה רוצה לאתר עוד לקוחות חדשים לעסק? איך לגשת לזה? מאיפה ...
יעוץ שיווקי, איך לשווק את עצמי? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איך להתמודד עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות משמיצות? איך לשווק את העסק שלך? שיטות לשיווק עצמי, שיטות שיווק לעסקים, איך לעשות קמפיין מוצלח?
יעוץ שיווקי, איך לשווק את עצמי? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איך להתמודד עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות משמיצות? איך לשווק את העסק שלך? שיטות לשיווק עצמי, שיטות שיווק לעסקים, איך לעשות קמפיין מוצלח?
... של ביבי נתניהו, בניית מוניטין חיובי, יחסי ציבור באינטרנט, שיטות לשיווק עצמי, איך לתכנן קמפיין? איך לתכנן מסרים של קמפיין שיווקי? איזה מסרים להעביר ללקוחות? למה לבוא לפגישה עם אליעד כהן? האם צריך את אליעד כהן? איך לשווק את עצמי כמאמן כושר? שיווק שותפים באינטרנט, ...
לימוד NLP למתקדמים, טכניקות nlp, איך ליצור סוגסטיה? דוגמה לטקסט שכנוע, טקסט טיעוני שכנועי, ניתוח NLP, ללמוד NLP, nlp לימוד עצמי, nlp לימוד באינטרנט, איך לעשות סוגסטיה? ניתוח טקסט משכנע
לימוד NLP למתקדמים, טכניקות nlp, איך ליצור סוגסטיה? דוגמה לטקסט שכנוע, טקסט טיעוני שכנועי, ניתוח NLP, ללמוד NLP, nlp לימוד עצמי, nlp לימוד באינטרנט, איך לעשות סוגסטיה? ניתוח טקסט משכנע
... NLP למתקדמים, טכניקות nlp, איך ליצור סוגסטיה? דוגמה לטקסט שכנוע, טקסט טיעוני שכנועי, ניתוח NLP, ללמוד NLP, nlp לימוד עצמי, nlp לימוד באינטרנט, איך לעשות סוגסטיה? ניתוח טקסט ... תחושת המשך או חיבור בין רעיונות. לדוגמה, כשאתה אומר כאן אני אעשה או כאן אני אוסיף, זה יוצר תחושה של המשך ישיר ומקשר בין הפעולות. הוא מוסיף כי השימוש במילים כמו כאן יכול לעזור בשיווק או בהצגת פרויקטים, וליצור תחושה ... מביא דוגמה איך זה משפיע על החלטות של לקוחות או בני זוג - שאלה כמו האם תרצה לאכול במסעדה בשרית? יוצרת אפשרות מבלי להטיל לחצים ישירים. מהי השפעת השימוש במילת השאלה איך בהקשרים שיווקיים? השימוש במילת השאלה איך נותן ...
לבחור חברת קידום אתרים, ניתוח תהליכים, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, לתת אמון, נתינת אמון, קידום אתר באינטרנט, באיזו דרך ללכת? איך לבחור מורה דרך?
לבחור חברת קידום אתרים, ניתוח תהליכים, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, לתת אמון, נתינת אמון, קידום אתר באינטרנט, באיזו דרך ללכת? איך לבחור מורה דרך?
... חברת קידום אתרים, ניתוח תהליכים, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, לתת אמון, נתינת אמון, קידום אתר באינטרנט, באיזו דרך ללכת? איך לבחור מורה דרך? למה חשוב להבין את השיטות של חברת ... חוקיות ומקובלות, ולא דרך מניפולציות באלגוריתם. אם מישהו מקדם את האתר בשיטות פסולות, הוא בעצם פוגע באיכות התוצאות של גוגל, ולכן גוגל מזהירה שאם תתפסו, האתר שלכם עלול להיפגע באופן ...
שיווק באינטרנט, למכור באינטרנט, מכירות באינטרנט, יעוץ שיווקי, אימון שיווקי, אימון עסקי, יעוץ עסקי, מכירות דרך האינטרנט
שיווק באינטרנט, למכור באינטרנט, מכירות באינטרנט, יעוץ שיווקי, אימון שיווקי, אימון עסקי, יעוץ עסקי, מכירות דרך האינטרנט
שיווק באינטרנט, למכור באינטרנט, מכירות באינטרנט, יעוץ שיווקי, אימון שיווקי, אימון עסקי, יעוץ עסקי, מכירות דרך האינטרנט מהן הדרכים ליצור תוכן שיווקי אפקטיבי באינטרנט? המרצה, אליעד כהן, מציין מספר עקרונות חשובים ביצירת תוכן שיווקי באינטרנט שממוקד בתפיסת תשומת הלב של הלקוח ושימורו לאורך זמן. במהלך השיחה, אליעד דיבר על הקשר בין אורך התוכן לבין העומק של ההסברים בתוכן שיווקי. הוא הדגיש שזמן התפיסה של הלקוח יכול להשתנות לפי סוג הקהל. במילים ... שתשמור על עניינו לאורך זמן. אליעד הציע שצריך להבין את הכוונות של הלקוח לפני יצירת התוכן, ולשמור על תמהיל נכון של תוכן קצר לעומת תוכן מעמיק. ההחלטה על אם לתכנן תוכן קצר או ארוך תלויה בגולש. עבור חלקם מספיק תוכן קצר כדי להעביר את ... הסרטון למנועי החיפוש. פעמים רבות, הכותרת צריכה להיות כזו שתמשוך את הצופה לצפות בהמשך, גם אם לא בהכרח מתאימה לאלגוריתם החיפוש. מהי הדרך המיטבית לניסוח תוכן שיווקי שמניע לפעולה? אליעד הוסיף שהמטרה המרכזית בתוכן שיווקי היא להביא לפעולה, כלומר, שהצופה יעבור לשלב הבא. בין אם מדובר בהשארת פרטי קשר או ביצוע רכישה, הניסוח של התוכן חייב להיות מנוסח בצורה שתגרום לצופה להרגיש כי ... ופתרונות מידיים. הניסוח צריך להתאים לאופי הלקוח - יש אנשים שזקוקים למידע מעמיק, ויש כאלו שמעדיפים מידע קצר וממוקד. מהן הדרכים לעורר עניין במודעות ובסרטונים שיווקיים? אליעד הדגיש את החשיבות של ניסוח נכון, וטכניקות שיווקיות כמו טיזרים ותוכן אטרקטיבי שמצליח להקפיץ את העניין של הצופה. תוך כדי הסבר על החשיבות של קמפיינים פרסומיים ויצירת מודעות יעילות, הוא עמד על הצורך להימנע מהגזמה או מניפוח יתר, אלא להימקד במה שחשוב ביותר לקהל היעד. למכור דרך תוכן שיווקי - יש להבין מה קהל היעד רוצה ולספק לו את זה בצורה ברורה ומעניינת. במידה שמדובר בסרטון שיווקי, עליך להקפיד לשלב תועלות ברורות בשלב מוקדם ולהימנע מהסברים לא הכרחיים. שיווק באינטרנט מכירות באינטרנט יצירת תוכן שיווקי כיצד לתפוס תשומת לב של לקוח שיווק וייעוץ עסקי ...
איך לעשות כסף קל? איך לעשות כסף בקלות? איך להתעשר? איך להיות עשיר? להרוויח כסף באינטרנט, להרוויח כסף מהר, איך לעשות כסף באינטרנט? מסחר בנדלן, השקעה במניות, השקעה בנדלן, השקעה בבורסה, שוק ההון, דרופשיפינג אמזון איביי
איך לעשות כסף קל? איך לעשות כסף בקלות? איך להתעשר? איך להיות עשיר? להרוויח כסף באינטרנט, להרוויח כסף מהר, איך לעשות כסף באינטרנט? מסחר בנדלן, השקעה במניות, השקעה בנדלן, השקעה בבורסה, שוק ההון, דרופשיפינג אמזון איביי
... איך להיות עשיר? להרוויח כסף באינטרנט, להרוויח כסף מהר, איך לעשות כסף באינטרנט? מסחר בנדלן, השקעה במניות, השקעה בנדלן, השקעה בבורסה, שוק ההון, ... בכל תקופה, כמו השקעה בנדלן, מסחר באינטרנט (למשל אמזון, איביי), השקעה במניות, דרופשיפינג ושוק ההון. הוא מדגיש ... כסף במסחר בבורסה, בנדלן או באינטרנט. לרוב מדובר במזל או במקרה, ולא בהכרח בהבנה או במיומנות יוצאת דופן. הוא ... אלא צריך גם להיות מומחה במכירות, בשיווק, ובניהול הכסף. הוא נותן דוגמה על אנשים שיודעים לצייר או לייצר מוצרים אבל לא ... מנסים לחפש שיטות קלות, כמו קורסים באינטרנט שמבטיחים הצלחות מהירות (תוך 6 חודשים דירה משלך), אבל בסופו של דבר רוב ... פעולות יומיומיות ולהבין איך ניתן לשפר אותן או לייצר סביבן מוצר או שירות ייחודי. הוא נותן דוגמה פשוטה: אם תמצא שיטה ...
הכנסה פסיבית, איך להכניס הכנסה פסיבית מהבית? איך לעשות כסף בלי לעבוד? איך לעשות כסף באינטרנט? איך להתעשר בקלות? איך לעשות כסף מהר? איך להרוויח כסף באינטרנט? מסחר באינטרנט, אמזון, כסף בקלות
הכנסה פסיבית, איך להכניס הכנסה פסיבית מהבית? איך לעשות כסף בלי לעבוד? איך לעשות כסף באינטרנט? איך להתעשר בקלות? איך לעשות כסף מהר? איך להרוויח כסף באינטרנט? מסחר באינטרנט, אמזון, כסף בקלות
... פסיבית, איך להכניס הכנסה פסיבית מהבית? איך לעשות כסף בלי לעבוד? איך לעשות כסף באינטרנט? איך להתעשר בקלות? איך לעשות כסף מהר? איך להרוויח כסף באינטרנט? מסחר באינטרנט, אמזון, כסף בקלות האם אפשר להרוויח כסף מהאינטרנט בלי לעבוד הרבה? הדובר, אליעד כהן, מסביר במהלך השיחה על המושג של הכנסה פסיבית, ותוקף את האמונה הרווחת שההכנסה הזו אפשרית מבלי ... לאורך זמן. לאחר מכן, אליעד פונה לדיון על איך ניתן להרוויח הכנסה פסיבית דרך האינטרנט, תוך שמירה על הבדל בין הכנסה פסיבית להכנסה פעילה. המשתתף בשיחה שואל על אפשרות למכור מוצרים אינטרנטיים כמו תוכנה, שאליעד עונה עליו ומבהיר את החשיבות בהבנת העלויות השוליות של ייצור מוצר כזה - אחרי יצירתו, כל יחידה נוספת תהיה כמעט ... לאחר יצירתו הראשונית. המשתתף בשיחה שואל אם זה אפשרי לפרוץ את המערכת ולמכור מוצר אינטרנטי במחיר נמוך, עם עלויות ייצור אפסיות לאחר יצירת המוצר הראשוני. אליעד משיב שאין באמת פירצה כזו, כי כל עסק בעולם מייצר מוצרים ... - חייב להשקיע את הזמן והמחשבה הדרושים כדי להצליח. הכנסה פסיבית איך להרוויח כסף באינטרנט? תוכנה להכנסה פסיבית הכנסה פסיבית מהבית מסחר באינטרנט מה זה הכנסה פסיבית? ש: אני רוצה הכנסה פסיבית. אליעד: מה זה אומר הכנסה פסיבית מה הכוונה? ש: בהנחה שאנחנו יודעים מה זה הכנסה ... ככה קוראים לזה. אליעד: אז מה אתה שואל? ש: אז אני רוצה לעשות הכנסה פסיבית דרך האינטרנט דהיינו, לכתוב משהו לעשות משהו באינטרנט שיקנו ממני. אליעד: מה יקנו מוצר ממשי או מידע? ש: מוצר ממשי. אליעד: אתה רוצה למכור מוצר ממשי? ש: לא חומרתי. אליעד: אז מה ... אותו פעם אחת עכשיו לשכפל מאה פעמים זה אפס נכון? ש: כן ושאנשים יקנו את זה מתוך האינטרנט ישתמשו בזה וישלמו. אליעד: אז מה אתה שואל מה אתה חושב בנדון לכאורה יש פה רעיון גאוני אתה אומר עכשיו בן אדם נגיד תן לי נגיד שם של ... שיעתיקו אותך מה אכפת לך? ש: אז לא יקנו ממני. אליעד: לא תקשיב אתה נגיד מוכר מידע באינטרנט ועכשיו אם מישהו העביר לאח שלו אז הוא העביר לאח שלו זה מה יש אבל אם מישהו יגיד עכשיו אני אגנוב אותו ויפיץ לכולם הוא לא יכול ... אני לא אמכור הרבה. אליעד: בכלל לא אין קשר. ש: למה? אליעד: אין קשר אם אתה עושה קמפיין בטלוויזיה ואתה מפרסם את עצמך לכולם ועכשיו קנו עשרה אנשים ומביאים לכל החברים שלהם אז הפסדת כסף נכון אבל רוב הסיכויים שאלה שיגבנו ... שקלים לך מראש. ש: לא בטוח. אליעד: אתה לא חושב נכון מראש אתה מוכר מוצר דרך האינטרנט אתה צריך לחשוב איך אני מוכר את המוצר לכמה שיותר אנשים זה הכל וזה מה שצריך להעסיק אותך כרגע לא איך לעשות שלא יגנבו אותי שיגנבו ... יקנו בכלל לא פחות יקנו, תראה אם יש לך מאה אנשים בכל העולם כולו ואתה אומר אני מתכנן להגיע לכל מאה האנשים האלה תוך שנה אז אני לא רוצה שיגנבו אותי כי אם יגנבו אותי אז אין לי למי למכור אבל יש לך בעולם אינספור אנשים ... שעות זה מאה שעות, בא נלך מאה שעות אתה אומר עכשיו אני אשב מאה שעות אני אעשה קורס אינטרנטי ואני אמכור אותו נכון. ש: נניח. אליעד: אז שנייה סבבה עכשיו כמה אתה נגיד מרוויח לשעה מאה שקלים בתור שכיר נגיד אתה אומר תראה איזה גאון אני עכשיו אני יושב מאה שעות עושה קורס סוף הדרך קורס אינטרנטי על איזה נושא ועכשיו אני מוכר את זה וכל חודש אני מרוויח עשרת אלפים אז אני טיק טק כבר מכסה את כל השעות ואז יצא לי סכום שבשנה ... להרוויח כסף ובסוף אתה כדי להרוויח את הכסף אתה לא צריך ליצור את המוצר אתה צריך לשווק את המוצר והעלות שלך לשווק את המוצר היא תהיה פי אלף מהעלות שלך לייצר את המוצר ולא משנה איך תגלגל את זה אתה בסוף צריך להוציא הרבה כסף כדי לשווק את המוצר ואז לא כל כך הרווחת. אין קומבינות זה המהות של העניין חוץ מקומבינה אחת חוץ מקומבינה אחת ויחידה אם אתה רוצה להרוויח יותר ... אומר בהנחה שכבר יש לי מוצר שהשקעתי בפיתוח שלו ואתה שואל את עצמך איך אני יכול לשווק אותו בצורה היעילה ביותר אז אתה יכול להגיד תקשיב הדרך היעילה ביותר לשווק זה בא נגיד דרך אינטרנט באמצעות מנויים באמצעות זה זה נכון האינטרנט עוזר לך לשווק את המוצר שלך זה נכון אבל אם אתה חושב שהאינטרנט יעזור לך להרוויח יותר כסף בלי לעבוד זה לא נכון במאה אחוז שזה לא נכון עכשיו גם אם זה נכון זה נכון לשבועיים. ש: למה? אליעד: כי ... מעתיק את זה ומוכר ביותר זול. אליעד: לא אתה לא הבנת אני מדבר על משהו עוד פעם האינטרנט עוזר לך לשווק, אם לא היה אינטרנט שנייה אם אין
התנהלות באתרי הכרויות, לעבור לדבר בטלפון, לעבור להיפגש, להציע לדבר בטלפון, להציע להיפגש, איך להתנהג באתר הכרויות? טיפים לאתרי הכרויות, טיפים להתכתב עם בחורה באינטרנט, לבקש מספר טלפון, להציע מספר טלפון, להתחיל עם בחורה באינטרנט
התנהלות באתרי הכרויות, לעבור לדבר בטלפון, לעבור להיפגש, להציע לדבר בטלפון, להציע להיפגש, איך להתנהג באתר הכרויות? טיפים לאתרי הכרויות, טיפים להתכתב עם בחורה באינטרנט, לבקש מספר טלפון, להציע מספר טלפון, להתחיל עם בחורה באינטרנט
... להיפגש, להציע לדבר בטלפון, להציע להיפגש, איך להתנהג באתר הכרויות? טיפים לאתרי הכרויות, טיפים להתכתב עם בחורה באינטרנט , לבקש מספר טלפון, להציע מספר טלפון, להתחיל עם בחורה באינטרנט מתי נכון לעבור מהתכתבות באתר הכרויות לשיחת טלפון? אליעד כהן מסביר שכאשר מתכתבים באתרי ... כדאי להציע שיחת טלפון? איך להרגיש נוח באתר הכרויות? מה לכתוב לבחורה באתר הכרויות? מתי להציע להיפגש אחרי הכרויות באינטרנט? איך לגרום לה להציע לדבר בטלפון? מה לעשות אם בחורה מסרבת לתת מספר טלפון? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות הלחיצות, ניהול קמפיין דיגיטלי, פרסום באינטרנט, תכנון משפך שיווקי, ביצועים של משפך שיווקי, הגדלת חשיפות, איך לשפר את המשפך השיווקי? איכות לידים, שיפור איכות הלידים, טירגוט קמפיין באינטרנט, בניית קמפיין בדיגיטל, ניהול קמפיינים, אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: לתכנן קמפיין, האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לתכנן קמפיין, איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי מומלץ, אימון אישי, מאמן אישי למנהלים בנושא לתכנן קמפיין - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.9023 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 09:32:50 - wesi1