אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הגדלת כמות ✔טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות הלחיצות, ניהול קמפיין דיגיטלי, פרסום באינטרנט, תכנון משפך שיווקי, ביצועים של משפך שיווקי, הגדלת חשיפות, איך לשפר את המשפך השיווקי? איכות לידים, שיפור איכות הלידים, טירגוט קמפיין באינטרנט, בניית קמפיין בדיגיטל, ניהול קמפיינים, אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל
והפעם אסביר לגבי אחת הטעויות הבסיסיות ביותר בניהול קמפיין דיגיטלי, והיא שמנהלים את הקמפיין לפי התפישה שאומרת, שככל שיהיו יותר חשיפות ויותר הקלקות וכולי, כך יהיו יותר המרות לעסקאות בסופו של תהליך. שלכאורה זאת טענה נכונה, אבל היא לא מדויקת, כפי שאני אסביר.

נניח שאתה רוצה למכור מוצר, ואתה מפרסם אותו באינטרנט כדי להגיע לרוכשים באמצעות משפך שיווקי שאתה בונה. נשאל: האם יהיה נכון לומר, שכל הלקוחות שיחשפו למודעה שלך, יהפכו ללקוחות משלמים? תשובה: לא. נשאל: האם יהיה נכון לומר, שרק חלק מאלו שיחשפו למודעה שלך, יהפכו ללקוחות משלמים? תשובה: כן. נשאל: האם מכך ניתן להסיק שיש יחס המרה בין כמות החשיפות לבין כמות הלקוחות המשלמים? תשובה: כן. נשאל: האם מכך יהיה ניתן להסיק, שככל שנגדיל את החשיפה, כנראה שגם יחס ההמרה הסופי של הלקוחות המשלמים, יגדל? תשובה: כן.

אבל זהו, שזה לא נכון במאה אחוז. ואני אסביר. לכאורה נראה לומר, שככל שנגדיל את החשיפות, הרי שממילא כמות הלקוחות בסוף המשפך השיווקי תגדל, כי יחס ההמרה יגדל. ולכן לכאורה ניתן להסיק שעלינו לנסות להגדיל את כמות החשיפות, או לכל הפחות לא להקטין את כמות החשיפות. והאם עלינו לעשות קמפיין, שיכול להקטין את שיעור החשיפות? תשובה: לא. והאם עלינו לעשות קמפיין שיקטין את כמות ההקלקות על הבאנר שלנו? תשובה: לא.

אבל זה לא ממש נכון. כי כל זה נכון, אך ורק בתנאי שהמודעה שלנו מגיעה אך ורק לקהל היעד שלנו. דהיינו, אם אנחנו מטרגטים את המודעה שלנו, לקהל היעד שלנו. אז, אם אנחנו לא מגיעים לכל קהל היעד שלנו, אלא רק לחלק מקהל היעד שלנו, הרי שיהיה נכון לומר, שכדאי שנגדיל חשיפות, כדי להגיד ליותר מקהל היעד שלנו וממילא נגדיל את שיעור ההמרה בסוף המשפך, להשיג לקוחות משלמים.

אבל מאוד יתכן, שצריך לשפר את המשפך השיווקי, לא בכך שנגדיל את החשיפות, אלא דווקא בכך שנשנה את המסרים של הקמפיין ו/או גם את הטירגוט של הקמפיין, כדי שהוא יגיע לקהל היעד שלנו. ואז יכול להיות שכמות החשיפות תרד וששיעור ההקלקות ירד, אבל איכות הלידים תעלה וממילא כמות הלקוחות המשלמים, תגדל.

דהיינו, יתכן מאוד שהשיפור של המשפך השיווקי, לא יקרה באמצעות הגדלת חשיפות והגדלת הקלקות, אלא דווקא באמצעות זה שנמקד את הקמפיין לקהל היעד הנכון שלנו. שקהל יעד קמפיין בדיגיטל שיעור הקלקות הגדלת כמות איך להגדיל את שיעור ההמרה תשובה טענות טענה יכולת לשפר יעד איך להגדיל איך להגדיל את שיעור איך להגדיל את שיעור ההמרה איך לשפר איך לשפר את המשפך איך לשפר את המשפך השיווקי איך לתכנן איך לתכנן קמפיין איך לתכנן קמפיין בדיגיטל איכות איכות לידים אינטרנט אסטרטגיה אסטרטגיה שיווקית אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל אסטרטגיות ביצוע ביצועים ביצועים של משפך שיווקי בניית קמפיין בדיגיטל הגדלת איכות הלידים הגדלת חשיפות הגדלת כמות הגדלת כמות הלחיצות הגדלת כמות לחיצות המרה טירגוט טירגוט קמפיין טירגוט קמפיין באינטרנט טעויות טעויות בניהול טעויות בניהול קמפיין טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי טעות יחס המרה יחסי המרה להגדיל להגדיל את איכות הלידים להגדיל את יחסי ההמרה להגדיל את שיעור ההקלקה להגדיל חשיפות לטעות לידים לנהל לנהל קמפיין לשפר לתכנן לתכנן קמפיין מנהל משפך שיווקי ניהול ניהול קמפיין דיגיטלי ניהול קמפיינים פרסום באינטרנט קמפיין קמפיין בדיגיטל קמפיין דיגיטלי שיווק שיעור המרה שיעור הקלקה שיעור הקלקות שיפור שיפור אחוז שיפור אחוז הקלקה שיפור איכות הלידים שיפור יחסי המרה שיפור תפוקה תכנון תכנון משפך שיווקי
לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום
לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום
... רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום מה ... אפשר לשקול מוצרים דיגיטליים או אוטומציה שתאפשר להרוויח יותר מבלי להגדיל את כמות העבודה. סיכום בעלי עסקים רבים מחזיקים בתפיסות מגבילות שגורמות להם לוותר על הזדמנויות עסקיות, כמו ההנחה שהם לא צריכים עוד לקוחות. ...
ניהול זמן - מהו ניהול זמן נכון? איך לנהל את הזמן בצורה נכונה?
... מה האדם עושה בזמנו, חשוב יותר כיצד הוא חווה את מה שהוא עושה בזמן שלרשותו. ניהול זמן נכון = הגדלת כמות האירועים שבהם האדם מרגיש טוב לגבי ...
הגדלת רווחים בעסק, איך להרוויח יותר כסף? הגדלת הכנסות בעסק, הגדלת מחזור המכירות, הגדלת מכירות, איך להגדיל את הרווחים בעסק? איך להגדיל את העסק? לעשות יותר כסף, להגדיל את שורת הרווח, הגדלת רווחיות, הגדלת הכנסות, להגדיל רווחים
הגדלת רווחים בעסק, איך להרוויח יותר כסף? הגדלת הכנסות בעסק, הגדלת מחזור המכירות, הגדלת מכירות, איך להגדיל את הרווחים בעסק? איך להגדיל את העסק? לעשות יותר כסף, להגדיל את שורת הרווח, הגדלת רווחיות, הגדלת הכנסות, להגדיל רווחים
... וכיצד היא פועלת? הדרך השנייה והחשובה לא פחות, היא להגדיל את אחוז הרווח על המחזור העסקי הנוכחי. זה אומר שגם אם העסק שלך לא הגדיל את כמות המוצרים או השירותים שהוא מוכר, הוא עדיין יכול להרוויח יותר. הדרך הזאת מתמקדת בלשפר את המרווח בין ההכנסות להוצאות שלך. לדוגמה, אם כיום אתה מוכר מוצר ב - 100 שקלים ... אפשרית, לפני שמחליטים מה לעשות. בסיכומו של דבר, אליעד מציע שכל בעל עסק יבין שיש לו שני מסלולים ברורים להגדיל את הכסף שהוא מרוויח: הגדלת כמות המכירות (הגדלת מחזור) שיפור אחוז הרווח על כל מכירה (שיפור הרווחיות) כדי להצליח בעסק, צריך להכיר את שתי הדרכים, לנתח כל מצב לעומק, ולהבין מה נכון לעסק שלך. איך ...
רצונות - כיצד נוצרים רצונות? מה יוצר תחושת טוב?
... יותר, ודומים יותר אצל כל בני האדם, בעלי החיים וכולי. מי שיתבונן יראה, כי ככל שהאדם ממוקד יותר ברצונות החיצוניים שלו, כך הוא מגדיל את כמות הרע שיש לו בחיים. הרצון החיצוני ביותר, הוא הרצון שמניע את הפעולה הסופית ...
איך לגרום למישהו לא לשקר לך? איך לגרום למישהו לומר לך את האמת? איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לגרום למישהו לדבר איתך בכנות? איך לגרום למישהו להודות בבגידה? איך לגרום למישהו להודות בגניבה? איך לגרום למישהו להודות בטעות? איך למנוע ממישהו להסתיר ממך מידע? איך לחקור עובד? איך לגרום לילד לא לשקר? לספר לך את האמת, לגלות לך את האמת, לומר לך את האמת
... את כמות הדברים הרעים שהאדם השני חושב שיצאו לו, מכך שהוא ישקר לך, ואיך להגדיל את כמות הדברים הטובים, שהאדם השני יחשוב, שיצאו לו, מכך שהוא יאמר לך את האמת. ואז ממילא, אתה מגדיל את הסיכוי, לכך שלא ישקרו לך ולכך שיאמרו לך את האמת. ובאופן כללי אפשרי לומר, שלפעמים ...
חשיבה חיובית - מתי חשיבה חיובית לא עובדת? ומתי חשיבה חיובית תמיד עובדת?
... מה שהם באמת, ומתייחס להכל בפרופורציות הנכונות, על ידי זה, הוא גם מצד אחד מודע ליכולות האמיתיות שלו וממילא מגדיל את כמות האפשרויות שלו להצליח, וגם מהצד השני הוא נזהר טוב יותר משגיאות מיותרות. לסיכום: הדבר הטוב ביותר הוא, לנסות לברר את האמת. ולהגיע לכך, שהחשיבה החיובית ...
מירוץ העכברים / אושר / כסף - מהו מירוץ העכברים? איך לצאת ממנו?
... שהוא לא רץ יותר מהר, מאשר המהירות שבה הוא כבר רץ כרגע. על האדם לשים לב לכך שהוא לא מגדיל את כמות המטרות שכבר יש לו, ושהוא לא מגדיל את כמות המאמץ שהוא כבר משקיע בהשגת המטרות שלו. לאחר מכן, על האדם לנסות להאט את מהירות הריצה שלו. על האדם לנסות להסיר מעצמו מטרות ...
ליהנות - איך ליהנות מהחיים טוב יותר? איך ליהנות מכל דבר?
... מהחיים טוב יותר? איך ליהנות מכל דבר? כל אדם בעולם ישנם דברים שהוא נהנה מהם יותר וישנם דברים שהוא נהנה מהם פחות. והשאלה היא, כיצד באפשרותו של האדם להגדיל את כמות הדברים שמהם באפשרותו ליהנות? תשובה: מי שיתבונן בעניין יראה כי כל דבר בעולם שממנו נהנה האדם, יש ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות הלחיצות, ניהול קמפיין דיגיטלי, פרסום באינטרנט, תכנון משפך שיווקי, ביצועים של משפך שיווקי, הגדלת חשיפות, איך לשפר את המשפך השיווקי? איכות לידים, שיפור איכות הלידים, טירגוט קמפיין באינטרנט, בניית קמפיין בדיגיטל, ניהול קמפיינים, אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הגדלת כמות, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הגדלת כמות, איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל רוחני, מאמן אישי להפרעות קשב וריכוז בתחום הגדלת כמות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3604 שניות - עכשיו 19_07_2025 השעה 01:11:19 - wesi1