אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיפור ביצועים / הגדלת תפוקה ✔טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨️ טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות הלחיצות, ניהול קמפיין דיגיטלי, פרסום באינטרנט, תכנון משפך שיווקי, ביצועים של משפך שיווקי, הגדלת חשיפות, איך לשפר את המשפך השיווקי? איכות לידים, שיפור איכות הלידים, טירגוט קמפיין באינטרנט, בניית קמפיין בדיגיטל, ניהול קמפיינים, אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל
והפעם אסביר לגבי אחת הטעויות הבסיסיות ביותר בניהול קמפיין דיגיטלי, והיא שמנהלים את הקמפיין לפי התפישה שאומרת, שככל שיהיו יותר חשיפות ויותר הקלקות וכולי, כך יהיו יותר המרות לעסקאות בסופו של תהליך. שלכאורה זאת טענה נכונה, אבל היא לא מדויקת, כפי שאני אסביר.

נניח שאתה רוצה למכור מוצר, ואתה מפרסם אותו באינטרנט כדי להגיע לרוכשים באמצעות משפך שיווקי שאתה בונה. נשאל: האם יהיה נכון לומר, שכל הלקוחות שיחשפו למודעה שלך, יהפכו ללקוחות משלמים? תשובה: לא. נשאל: האם יהיה נכון לומר, שרק חלק מאלו שיחשפו למודעה שלך, יהפכו ללקוחות משלמים? תשובה: כן. נשאל: האם מכך ניתן להסיק שיש יחס המרה בין כמות החשיפות לבין כמות הלקוחות המשלמים? תשובה: כן. נשאל: האם מכך יהיה ניתן להסיק, שככל שנגדיל את החשיפה, כנראה שגם יחס ההמרה הסופי של הלקוחות המשלמים, יגדל? תשובה: כן.

אבל זהו, שזה לא נכון במאה אחוז. ואני אסביר. לכאורה נראה לומר, שככל שנגדיל את החשיפות, הרי שממילא כמות הלקוחות בסוף המשפך השיווקי תגדל, כי יחס ההמרה יגדל. ולכן לכאורה ניתן להסיק שעלינו לנסות להגדיל את כמות החשיפות, או לכל הפחות לא להקטין את כמות החשיפות. והאם עלינו לעשות קמפיין, שיכול להקטין את שיעור החשיפות? תשובה: לא. והאם עלינו לעשות קמפיין שיקטין את כמות ההקלקות על הבאנר שלנו? תשובה: לא.

אבל זה לא ממש נכון. כי כל זה נכון, אך ורק בתנאי שהמודעה שלנו מגיעה אך ורק לקהל היעד שלנו. דהיינו, אם אנחנו מטרגטים את המודעה שלנו, לקהל היעד שלנו. אז, אם אנחנו לא מגיעים לכל קהל היעד שלנו, אלא רק לחלק מקהל היעד שלנו, הרי שיהיה נכון לומר, שכדאי שנגדיל חשיפות, כדי להגיד ליותר מקהל היעד שלנו וממילא נגדיל את שיעור ההמרה בסוף המשפך, להשיג לקוחות משלמים.

אבל מאוד יתכן, שצריך לשפר את המשפך השיווקי, לא בכך שנגדיל את החשיפות, אלא דווקא בכך שנשנה את המסרים של הקמפיין ו/או גם את הטירגוט של הקמפיין, כדי שהוא יגיע לקהל היעד שלנו. ואז יכול להיות שכמות החשיפות תרד וששיעור ההקלקות ירד, אבל איכות הלידים תעלה וממילא כמות הלקוחות המשלמים, תגדל.

דהיינו, יתכן מאוד שהשיפור של המשפך השיווקי, לא יקרה באמצעות הגדלת חשיפות והגדלת הקלקות, אלא דווקא באמצעות זה שנמקד את הקמפיין לקהל היעד הנכון שלנו. שחשיפה צריך שיעור הקלקה לטעות ניהול קמפיין דיגיטלי ביצועים של משפך שיווקי מנהל לנהל להגדיל את שיעור ההקלקה ניהול תהליכים איך להגדיל איך להגדיל את שיעור איך להגדיל את שיעור ההמרה איך לשפר איך לשפר את המשפך איך לשפר את המשפך השיווקי איך לתכנן איך לתכנן קמפיין איך לתכנן קמפיין בדיגיטל איכות איכות הלידים איכות לידים אינטרנט אסטרטגיה אסטרטגיה שיווקית אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל אסטרטגיות באינטרנט ביצוע ביצועים ביצועים של משפך שיווקי בניית קמפיין בדיגיטל הגדלת איכות הלידים הגדלת חשיפות הגדלת כמות הגדלת כמות הלחיצות הגדלת כמות לחיצות המרה טירגוט טירגוט קמפיין טירגוט קמפיין באינטרנט טעויות טעויות בניהול טעויות בניהול קמפיין טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי טעות יחס המרה יחסי המרה להגדיל להגדיל את איכות הלידים להגדיל את יחסי ההמרה להגדיל את שיעור ההקלקה להגדיל חשיפות לטעות לידים לנהל לנהל קמפיין לשפר לתכנן לתכנן קמפיין מנהל משפך שיווקי ניהול ניהול קמפיין דיגיטלי ניהול קמפיינים פרסום באינטרנט קמפיין קמפיין בדיגיטל קמפיין דיגיטלי שיווק שיעור המרה שיעור הקלקה שיעור הקלקות שיפור שיפור אחוז שיפור אחוז הקלקה שיפור איכות הלידים שיפור יחסי המרה שיפור תפוקה תכנון תכנון משפך שיווקי
שיפור ביצועים. כיצד לשפר את הביצועים והתפוקה בכל תחום?
שיפור ביצועים. כיצד לשפר את הביצועים והתפוקה בכל תחום? ניהול. הגדלת תפוקות שיפור ביצועים. התפוקה של האדם היא תוצאה ישירה של מספר גורמים שונים. כגון רמת היעילות של העבודה, כמות המאמץ הנדרשת, הפוטנציאל התיאורטי של העובד וכיוב. ככל שהעובד מיומן יותר, יעיל יותר, ומסוגל לבצע את העבודה בפחות מאמץ, כך התפוקה גדלה. הרצון לשפר את התפוקה נכון לגבי כל התחומים בחייו של האדם. התחום המרכזי ביותר בחייו של האדם הוא ההנאה. האדם כל הזמן מחפש להרגיש טוב וליהנות. גם בתחום ההנאה והרגשת הטוב שייך לעשות שיפור תפוקה. שיפור תפוקה של הנאה, היינו ליהנות יותר ולהרגיש טוב יותר בפחות מאמץ. הדרך לשפר את הביצועים והתפוקה בכל תחום אפשרי על ידי הגדלת ראש. ניהול נכון = להגדיל ראש = לחשוב מחוץ לקופסא = להסתכל מבחוץ על התמונה המלאה ולא רק דרך העיניים הצרות מבפנים. להגדיל ראש ברמה המעשית פירושו, ללמוד את הנושא בו עוסקים לעומק ולרוחב מכל צדדיו. ככל שהאדם מבין טוב יותר את הנושא שאיתו הוא מתמודד, כך הוא רואה טוב יותר את התמונה המלאה, כך ... הנוכחי וכולי, ככל שהאדם בקיא יותר בנושאים האלו, כך גדלה הראיה הרחבה שלו, כך הוא מגדיל ראש ומשפר את הביצועים. יצירתיות יוצרת שיפור תפוקה ויעילות. יזמות, חשיבה המצאתית ויצירתית יוצרת המצאות וחוסכת מאמץ. חשיבה יצירתית ויוזמת, נובעת בין השאר מחיפוש מתמיד אחר הטוב ביותר, אחר המושלם. חוסר רצון להתפשר ... במינימום מאמץ. מקסימום הנאה כאשר המאמץ היחיד הוא הקיום העצמי = שלמות. כדי לשפר ביצועים בתחום ההנאה על האדם לנסות לחקור את תחושת ההנאה שלו. היינו על האדם לפרק לגורמים את כל האירועים שבהם הוא נהנה לא נהנה נהנה ברמות שונות. לאחר מכן על האדם לנסות ... האדם מסוגל להגיע להנאה שלמה, דהיינו, מקסימום הנאה ללא מאמץ בכלל. לסיכום: כדי לשפר ביצועים יש להגדיל ראש . לראות את התמונה המלאה. כדי לראות את התמונה המלאה, יש לחקור את התמונה לעומקה ולרוחבה ומכל צדדים החיצוניים, דהיינו, לראות את התמונה המלאה. ככל שהאדם מבין טוב יותר ...
הרגלים / דפוסי התנהגות / דפוסי חשיבה - איך לשנות הרגלים, דפוסי חשיבה והתנהגות?
... הוא בכל רגע מתחיל מחדש, דהיינו, בכל רגע מקשר את הפעולה לתכלית הסופית שלה = יעילות = שיפור תפוקה = הגדלת הביצועים. להתחיל מחדש = בכל רגע להבין מה מניע את הפעולה של הרגע הזה. האם הפעולה של הרגע הזה קשורה והכרחית לתכלית הסופית? כאשר ...
אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים
אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים
... מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים מדוע חשוב שהעובדים ירצו לעבוד טוב יותר? כל עסק שואף להצליח ולהגדיל את רווחיו. הצלחת העסק תלויה רבות בביצועי העובדים, ולכן חשוב מאוד שהעובדים יהיו בעלי מוטיבציה לעבוד באופן מיטבי. עובדים יעבדו טוב יותר אם הם מאמינים שכדאי להם לעשות זאת, בדרך כלל בזכות תגמול כספי או אפשרויות קידום. כאשר עובד מרגיש שיש לו רווח אישי מההשקעה שלו, הוא ישקיע מאמץ גדול יותר, וכתוצאה מכך, התפוקה תעלה והעסק יצליח יותר. מה עומד מאחורי הרעיון של תגמול לפי ביצועים בלבד? אליעד כהן מציג רעיון לפיו באידיאל, עובד יקבל שכר אך ורק בהתאם לתרומתו הישירה לעסק. לפי תפיסה זו, אין לשלם לעובד משכורת בסיסית אלא רק תשלום מותנה בביצועים. כך העובד יתאמץ וייתן את המיטב, משום ששכרו יהיה תלוי באופן מלא בתוצאות שהוא משיג. הגישה הזו מבטיחה רמת מאמץ מקסימלית מצד העובדים, כי מי שלא ייצר, ... את המינימום שקובע החוק. כך שהרעיון הטהור של לא לעבוד, לא להרוויח אינו אפשרי מבחינה משפטית ופרקטית. כיצד מציבים לעובד יעד ומתגמלים אותו בבונוס? כדי להגדיל את התפוקה ולהעלות את המוטיבציה של העובד, מקובל להציב יעד ברור ומדיד, ולתת תגמול כספי במידה והיעד מושג. למשל, אם עובד ייצר 20 יחידות בחודש, הוא יקבל בונוס של ... יחידות, נוצרת בעיה. העובד ידרוש העלאת בונוס פרופורציונלית: אם על 20 יחידות קיבל 2000 שקלים, הוא יצפה שעל 30 יחידות יקבל 3000 שקלים. מנגד, מנהלים רוצים להגדיל תפוקה מבלי להגדיל את התגמול באופן לינארי, מה שגורם למתח ואי הסכמה. האם נכון להציב יעדים מאוד גבוהים לעובדים? גישה אפשרית היא להציב יעד גבוה מאוד, כגון 50 ... ולהתייאש. אם בכל זאת הוא יעמוד ביעד, בחודש הבא יהיה קשה מאוד להעלות שוב את הרף, כי העובד ידרוש תגמול גבוה עוד יותר. מדוע עדיף לתגמל עובד לפי מאמץ ולא רק לפי תפוקה? האידיאל האמיתי, לפי אליעד, הוא לתגמל עובדים לפי המאמץ שהם משקיעים. המאמץ משקף את הרצון האמיתי להצליח, אך לעיתים קרובות ישנן מגבלות פיזיות או ... התגמול בפועל נעשה לפי תוצאות מדידות בלבד. מה קורה כאשר מיומנות העובד משתפרת? ככל שעובד צובר ניסיון, הוא מצליח לייצר יותר יחידות באותו המאמץ. אז, המנהל יצפה לתפוקה גבוהה יותר ללא תוספת תגמול, בעוד העובד ידרוש תגמול גבוה יותר משום שהוא מספק יותר תפוקה. זה יוצר קונפליקט בין הרצון של המנהל לשלם פחות, לבין הרצון של העובד להרוויח יותר ככל שהוא הופך מיומן. איך אפשר להעלות את היעדים בלי להגדיל את ... מתקשה להשוות בין חודשים שונים ולדרוש בונוסים מוגדלים על כל תוספת יחידה. מה היתרון בשינוי קבוע של המשימות והיעדים? שינוי קבוע של היעדים מאפשר למנהלים להעלות את התפוקה הכוללת מבלי להעלות בהתאמה ישירה את התגמול. העובד לא יכול לדרוש תגמול פר יחידה כי הוא לא יכול להשוות בקלות בין יעדים שונים. בנוסף, במשרות ניהוליות ... משתנים. המנהלים מגדירים בכל חודש יעדים שונים, ומצליחים לגרום לעובד להעלות בהדרגה את תפוקתו מבלי להעלות בהתאמה ישירה את התגמול. העובד מפתח מיומנויות ומשפר את ביצועיו, תוך שהמנהל מצליח לשמור על מסגרת התגמול המתוכננת, ולהגדיל יעדים מבלי לגרום לחוסר שביעות רצון. ניהול עובדים ותמריצים אסטרטגיות תגמול ומוטיבציה שיטות להצבת יעדים בעסק ניהול זמן ושעות עבודה פיתוח מיומנויות ושיפור תפוקה למה חשוב שהעובדים ירצו לעבוד טוב יותר? שאלה: מדוע בכלל יש משמעות לכך שהעובדים ירצו לעבוד יותר טוב, ואיך זה קשור להצלחת העסק? תשובה: כאשר יש לנו ... להתאמץ, למשל בגלל תגמול כספי או הזדמנות להתקדם. כאשר העובד מבין שיש לו רווח אישי מכך שהוא משקיע יותר, הוא צפוי להשקיע מאמץ גדול יותר. מהו הרעיון של תגמול לפי ביצועים בלבד? שאלה: מה עומד מאחורי הרעיון שלפיו כדאי בכלל לא לשלם משכורת בסיסית אלא רק לפי תוצאות וביצועים? תשובה: ישנה מחשבה שבאידיאל אפשר לגייס עובד באופן כזה שלא ישולם לו שכר קבוע כלל, אלא רק לפי מה שהוא באמת תורם לעסק. ברעיון הזה, העובד מקבל תשלום ... מאפשר לשלם לעובד 0 שקלים ולהגיד לו רק אם תייצר משהו תקבל תשלום. החוק דורש בסיס מינימלי, כדי להגן על זכויות העובד. לכן הרעיון הטהור של לא לשלם דבר, אלא רק לפי ביצועים אינו אפשרי מבחינה משפטית. איך מציבים לעובד יעד ומתגמלים אותו בבונוס? שאלה: נניח שבכל זאת אנחנו רוצים לחזק את המוטיבציה באמצעות בונוסים - כיצד מציבים את היעד ואיך מגדירים את התגמול? תשובה: דרך נפוצה היא להגדיר יעד מספרי: אם תגיע לתפוקה מסוימת, תקבל בונוס כספי. לדוגמה, אפשר לקבוע שבחודש מסוים אם העובד יצליח לייצר 20 יחידות של מוצר מסוים, הוא יקבל 2000 שקלים בונוס. המטרה היא להבנות ... באותו יעד? שאלה: אם העובד קיבל בונוס של 2000 שקלים על 20 יחידות בחודש הנוכחי, מה הבעיה כשנרצה להעלות לו את היעד לחודש הבא? תשובה: בשלב הבא נרצה מן הסתם יותר תפוקה - נרצה שישיג 30 יחידות. אולם אם ננסה להשאיר את אותו בונוס של 2000 שקלים, העובד עלול להתנגד. הוא יאמר על 20 יחידות נתת לי 2000, למה על 30 לא תשלם לי 3000? אתה בעצם משלם לי פחות פר יחידה. מצד אחד, אנחנו כמנהלים רוצים להגדיל תפוקה בלי להכפיל את התשלום, אך מצד שני העובד נושא ונותן על הבונוס לפי אותו יחס קודם. האם אפשר להעלות את היעד בצורה דרמטית כדי לדרבן את העובד? שאלה: אולי ... ומיד יתעורר אותו ויכוח: למה לא מעלים לי את הבונוס בהתאם?. לכן שיטה כזו יכולה לגרום לתסכול גם אצל העובד וגם אצל המנהל. מדוע מושלם לתגמל עובד לפי מאמץ ולא רק לפי תפוקה? שאלה: מה האידיאל האמיתי בתגמול, אם לא היינו מוגבלים ביכולת למדוד ולעקוב? תשובה: בעולם אידיאלי, היינו משלמים לעובד לפי המאמצים שלו. אם העובד נותן ... גם אם הספק היחידות בפועל יצא נמוך יותר. הסיבה היא שמאמץ הוא שיקוף של רצון אמיתי להצליח, אך בפועל יכולות להיות מגבלות פיזיות או מקצועיות שימנעו מהעובד להגיע לתפוקה שהגדרנו. הבעיה היא שאין לנו באמת דרך לדעת או למדוד כמה מאמץ הוא משקיע, וגם אין לנו שיטה ברורה לכמת את ערך המאמץ בתנאים המשתנים של השוק. למה עולה קושי כשהמיומנות של העובד גדלה? שאלה: אפילו אם נמצא דרך לתגמל לפי תפוקה, מה קורה כשעובד צובר ניסיון והופך מיומן יותר? תשובה: ככל שעובד נהיה מיומן יותר, הוא יכול להשיג באותו מאמץ הרבה יותר יחידות מאשר בעבר. לכן אנחנו, בתור מנהלים, מצפים ממנו ליותר תפוקה גם בלי להגדיל לו את התשלום. העובד, מצדו, דורש העלאת בונוס כי הוא טוען: אני מייצר יותר, מגיע לי יותר שכר. כך נוצרת התנגשות בין הרצון שלנו לשלם כמה שפחות לבין רצון העובד להרוויח יותר בזכות היכולות שצבר. איך ניתן להעלות את היעדים בלי לשלם יותר בכל פעם? שאלה: אם המטרה היא להעלות את התפוקה באופן הדרגתי אך לא להגדיל כל הזמן את גובה הבונוס, מה אפשר לעשות בפועל? תשובה: הפתרון הוא להגדיר בכל חודש (או בתקופת יעד אחרת) סט חדש של משימות ... בצורת משימות חדשות או מורכבות יותר, ומשלבים יעדים חלקיים שחשובים לנו, אפילו אם הם נראים לעובד כמו משהו אחר. בעזרת הגיוון הזה אנחנו מצליחים להעלות את סך התפוקה שהעובד מייצר, מבלי להעלות בהכרח את התגמול המקביל. בנוסף, ישנו יתרון גדול כשמדובר במנהלים או בתפקידים ניהוליים מורכבים. ברגע שלעובד יש הרבה תחומי ... התגמול והגיוון ביעדים? תשובה: באופן אידיאלי היינו משלמים רק לפי מאמץ, אך איננו מסוגלים למדוד אותו ישירות. בפועל אנו נדרשים לשלב בין שכר מינימום לבונוסים לפי תפוקה או הישגים. כשאנו מציבים יעד ספציפי עם בונוס נלווה, עלול להיווצר קושי להגדיל את היעד בחודש הבא מבלי להעלות את השכר. כדי להתגבר על כך, משנים בכל פעם ... (תערובת חדשה של משימות ותפוקות), כך שהעובד אינו מסוגל להשוות בקלות בין חודש אחד למשנהו. באמצעות שינוי היעדים והגדרת משימות חדשות, העובד מפתח מיומנות ומעלה את ביצועיו בכל חודש, בעוד אנחנו מצליחים לשמור על רמת תגמול יציבה או להעלות אותה באופן הנראה סביר. ניהול עובדים ותמריצים אסטרטגיות תגמול ומוטיבציה שיטות להצבת יעדים בעסק ניהול זמן ושעות עבודה פיתוח מיומנויות ושיפור תפוקה ועכשיו העניין הוא כזה אנחנו יש לנו עסק אנחנו רוצים שהוא יצליח עד כאן הגיוני? הגיוני הלאה, בשביל שהוא יצליח יש עובדים ואנחנו רוצים שהם יעבדו יותר ... נותן מה שאתה תיתן תקבל יתנו יקבלו לא יתנו לא יקבלו. עכשיו אלא מה מבחינה חוקית זה לא אפשרי ולכן האידיאל אומר שכולם בשכר מינימום שזה מה שהחוק מחייב מעבר לזה לפי ביצועים זה מה שאידיאל בעולם אידיאלי ככה זה אמור לקרות ובעולם אידיאלי אתה גם כן אמור לדעת לבדוק בדיוק כל עובד כמה כסף הוא מכניס לך כי אתה יודע מה הוא עשה ... לדעת כמה הוא יכול להתאמץ ואין לנו דרך לאמוד את זה ולכן אנחנו מתגמלים אותו לפי יעדים אבל אנחנו רוצים שהיעדים יעלו כל הזמן כי אנחנו רוצים שהוא יתן כמה שיותר תפוקה ואנחנו לא רוצים לתגמל אותו כל פעם עוד ועוד כי זה גם לא העניין, אנחנו נשאף לתגמל כמה שפחות אבל תשאף לתגמל סכום קבוע נגיד ואנחנו לא יכולים להעלות את ...
קצב התקדמות - כיצד להאיץ את קצב ההתקדמות? איך לשפר את התפוקה?
... התקדמות - כיצד להאיץ את קצב ההתקדמות? איך לשפר את התפוקה? קצב התקדמות. קצב ההתקדמות של האדם בכל תחום, הוא תוצאה ישירה של ההתקדמות עצמה. ככל שהאדם מתקדם יותר, כך קצב ההתקדמות שלו גדל מעצמו. הדבר דומה ...
ראיון עבודה, הכנה לראיון עבודה, להתכונן לראיון עבודה, לעבור ראיון עבודה בהצלחה, לפני ראיון עבודה, שאלות בראיון עבודה, לשאול בראיון עבודה, לענות בראיון עבודה, איך להתראיין? קריירה
... אמור לעבוד עבורך. כשם שאתה אמור לשפר את הביצועים שלך בארגון, גם הארגון אמור לשפר את הביצועים שלו כלפיך, דהיינו, הגדלת השכר, שיפור התנאים וכולי. מדובר כאן על מערכת הדדית ...
פסיכולוגיה / אימון אישי - מה קורה כאשר הפסיכולוג בעצמו צריך פסיכולוג?
... מחשבתית, שבאה לידי ביטוי בכך שהאדם מצליח להסתכל על התמונה המלאה מבחוץ, והאדם מצליח להגדיל ראש ולחשוב מחוץ לקופסא. וברמה הכי מעשית זה אומר, שעל האדם לנסות להתבונן על כל ...
אפתיות / נרקיסיזם / אכפתיות / אמפתיה / התחשבות בזולת / מעורבות חברתית - מהן?
... כך שהצד השלילי של תכונת האפתיות ושל זה שהאדם מרוכז רק בעצמו ולא מתחשב באחרים, היא שזה בא לידי ביטוי בכך שהאדם לא מסתכל מחוץ לקופסא, ולא מגדיל ראש ורואה את מה שקורה סביבו, כדי להתקדם בחיים. וכפי שאכן ניתן לראות בחוש, שכאשר יש לאדם בעיה כלשהי ... את האפתיות, אז עליו להיות אפתי ולא להתחשב באף אחד ולא לראות אף אחד ממילימטר. אבל אם צריך עכשיו להסתכל על התמונה המלאה, אז האדם צריך להגדיל ראש, ולהסתכל גם סביבו, ולהתחשב באחרים, לגלות אמפתיה וכיוב. והכל על פי מידת האמת באותו הרגע. ...
אחדות - איך לחזק את התחושה?
אחדות - איך לחזק את התחושה?
... מוצא, עליו לקחת את המצב הזה, ולהתבונן. למדתי שהכל אחד, איך אני יכול לקבל את עצמי בכל מצב, איך אני יכול להתייחס לדברים בצורה זהה? לעבור מהמחשבה הכללית ולנסות להוריד אותה לרמה ביצועית. החוויה משתנה בעקבות זאת. איך שהכל בא לידי ביטוי בחיי ...
מה לשאול, כשלא יודעים מה לשאול? איך לשאול שאלות ולהגדיל את ההבנה?
... שאולי באמת ההפך הוא הנכון. כי השכל, הוא המשוגע האמיתי, שהוא אומר שיש נפרדות, למרות שבאמת אין. וכאשר האדם בטוח באיזה דבר, כי השכל שלו לא מסוגל לחשוב אחרת, האדם מוכרח להיות חכם אמיתי, להגדיל ראש, ולנסות לברר את האמת, ולנסות לחשוב גם בצורה לא שכלית. ולברר, אולי בכל זאת דווקא ההפך הוא הנכון?! עד שהאדם רואה את האמת שהכל אחד וכולי. ...
להתבונן תוך כדי חיי היום יום, ריכוז באחדות תוך כדי הנפרדות, לשאול תוך כדי עשייה
להתבונן תוך כדי חיי היום יום, ריכוז באחדות תוך כדי הנפרדות, לשאול תוך כדי עשייה
... נוספות או תחושות נוספות. לכן התבוננות פנימית עמוקה על עצם העשייה אינה באמת מפריעה או פוגעת בביצועים , אלא להפך, היא יוצרת עומק ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות הלחיצות, ניהול קמפיין דיגיטלי, פרסום באינטרנט, תכנון משפך שיווקי, ביצועים של משפך שיווקי, הגדלת חשיפות, איך לשפר את המשפך השיווקי? איכות לידים, שיפור איכות הלידים, טירגוט קמפיין באינטרנט, בניית קמפיין בדיגיטל, ניהול קמפיינים, אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיפור ביצועים / הגדלת תפוקה, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שיפור ביצועים / הגדלת תפוקה, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הדרכה, מטפל אישי מומלץ, טיפול אישי מומלץ בנושא שיפור תפוקה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.4219 שניות - עכשיו 25_05_2025 השעה 15:06:09 - wesi1