אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יחס המרה ✔טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות הלחיצות, ניהול קמפיין דיגיטלי, פרסום באינטרנט, תכנון משפך שיווקי, ביצועים של משפך שיווקי, הגדלת חשיפות, איך לשפר את המשפך השיווקי? איכות לידים, שיפור איכות הלידים, טירגוט קמפיין באינטרנט, בניית קמפיין בדיגיטל, ניהול קמפיינים, אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל
והפעם אסביר לגבי אחת הטעויות הבסיסיות ביותר בניהול קמפיין דיגיטלי, והיא שמנהלים את הקמפיין לפי התפישה שאומרת, שככל שיהיו יותר חשיפות ויותר הקלקות וכולי, כך יהיו יותר המרות לעסקאות בסופו של תהליך. שלכאורה זאת טענה נכונה, אבל היא לא מדויקת, כפי שאני אסביר.

נניח שאתה רוצה למכור מוצר, ואתה מפרסם אותו באינטרנט כדי להגיע לרוכשים באמצעות משפך שיווקי שאתה בונה. נשאל: האם יהיה נכון לומר, שכל הלקוחות שיחשפו למודעה שלך, יהפכו ללקוחות משלמים? תשובה: לא. נשאל: האם יהיה נכון לומר, שרק חלק מאלו שיחשפו למודעה שלך, יהפכו ללקוחות משלמים? תשובה: כן. נשאל: האם מכך ניתן להסיק שיש יחס המרה בין כמות החשיפות לבין כמות הלקוחות המשלמים? תשובה: כן. נשאל: האם מכך יהיה ניתן להסיק, שככל שנגדיל את החשיפה, כנראה שגם יחס ההמרה הסופי של הלקוחות המשלמים, יגדל? תשובה: כן.

אבל זהו, שזה לא נכון במאה אחוז. ואני אסביר. לכאורה נראה לומר, שככל שנגדיל את החשיפות, הרי שממילא כמות הלקוחות בסוף המשפך השיווקי תגדל, כי יחס ההמרה יגדל. ולכן לכאורה ניתן להסיק שעלינו לנסות להגדיל את כמות החשיפות, או לכל הפחות לא להקטין את כמות החשיפות. והאם עלינו לעשות קמפיין, שיכול להקטין את שיעור החשיפות? תשובה: לא. והאם עלינו לעשות קמפיין שיקטין את כמות ההקלקות על הבאנר שלנו? תשובה: לא.

אבל זה לא ממש נכון. כי כל זה נכון, אך ורק בתנאי שהמודעה שלנו מגיעה אך ורק לקהל היעד שלנו. דהיינו, אם אנחנו מטרגטים את המודעה שלנו, לקהל היעד שלנו. אז, אם אנחנו לא מגיעים לכל קהל היעד שלנו, אלא רק לחלק מקהל היעד שלנו, הרי שיהיה נכון לומר, שכדאי שנגדיל חשיפות, כדי להגיד ליותר מקהל היעד שלנו וממילא נגדיל את שיעור ההמרה בסוף המשפך, להשיג לקוחות משלמים.

אבל מאוד יתכן, שצריך לשפר את המשפך השיווקי, לא בכך שנגדיל את החשיפות, אלא דווקא בכך שנשנה את המסרים של הקמפיין ו/או גם את הטירגוט של הקמפיין, כדי שהוא יגיע לקהל היעד שלנו. ואז יכול להיות שכמות החשיפות תרד וששיעור ההקלקות ירד, אבל איכות הלידים תעלה וממילא כמות הלקוחות המשלמים, תגדל.

דהיינו, יתכן מאוד שהשיפור של המשפך השיווקי, לא יקרה באמצעות הגדלת חשיפות והגדלת הקלקות, אלא דווקא באמצעות זה שנמקד את הקמפיין לקהל היעד הנכון שלנו. שהישגים איך לתכנן קמפיין ניהול קמפיין דיגיטלי ביצוע לקוח לתכנן קמפיין קהל יעד להגדיל את איכות הלידים להתחיל מאה אחוז קמפיין דיגיטלי איך להגדיל איך להגדיל את שיעור איך להגדיל את שיעור ההמרה איך לשפר איך לשפר את המשפך איך לשפר את המשפך השיווקי איך לתכנן איך לתכנן קמפיין איך לתכנן קמפיין בדיגיטל איכות איכות הלידים איכות לידים אינטרנט אסטרטגיה אסטרטגיה שיווקית אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל אסטרטגיות באינטרנט ביצוע ביצועים ביצועים של משפך שיווקי בניית קמפיין בדיגיטל הגדלת איכות הלידים הגדלת חשיפות הגדלת כמות הגדלת כמות הלחיצות הגדלת כמות לחיצות המרה טירגוט טירגוט קמפיין טירגוט קמפיין באינטרנט טעויות טעויות בניהול טעויות בניהול קמפיין טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי טעות יחס המרה יחסי המרה להגדיל להגדיל את איכות הלידים להגדיל את יחסי ההמרה להגדיל את שיעור ההקלקה להגדיל חשיפות לטעות לידים לנהל לנהל קמפיין לשפר לתכנן לתכנן קמפיין מנהל משפך שיווקי ניהול ניהול קמפיין דיגיטלי ניהול קמפיינים פרסום באינטרנט קמפיין קמפיין בדיגיטל קמפיין דיגיטלי שיווק שיעור המרה שיעור הקלקה שיעור הקלקות שיפור שיפור אחוז שיפור אחוז הקלקה שיפור איכות הלידים שיפור יחסי המרה שיפור תפוקה תכנון תכנון משפך שיווקי
ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי
... זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה ... איכות שיחת המכירה של איש המכירות, בלי קשר לכלום. או לנסות לשפר את הפרסומות ולנסות להגדיל את יחס ההמרה של הפרסומות שלך וכיוב. דהיינו, השיטה אומרת, קח כל חלק במשפך ותסתכל עליו ... מצפים שיקרה במשפך שיווקי טוב. דהיינו, ננתח את כל החלקים של התהליך אחד ביחס לשני, ונראה איפה יחסי ההמרה הכי גרועים. לדוגמה נבדוק את יחס ההמרה שבין החשיפות של הפרסומות, לבין הקליקים. ונבדוק את יחסי ההמרה שבין הקליקים, לבין אנשים שהשאירו ליד בדף הנחיתה. ונבדוק את יחס ההמרה שלהם לפגישה פרונטאלית. ונבדוק את יחס ההמרה לעסקה בפועל. ואז נראה היכן יחסי ההמרה הכי גרועים ומשם נתחיל להשתפר. והבדיקה תהיה, של העובדות של מה שקורה בפועל, ביחס למה שנראה לנו הגיוני שיקרה. לדוגמה נבדוק את יחס ההמרה בין הקליקים לבין השארת הלידים בדף הנחיתה. ואם היחס שם מאוד גרוע ביחס למה שמקובל בדרך כלל, אז ננסה לשפר שם את התהליך. אבל אם יחסי ההמרה שם טובים, אז לא נתחיל בלשפר שם את המצב. וגם זאת גישה לניתוח משפך שיווקי. ... עצמו. הבעיה שלה היא, שלא ברור באמת, מה באמת צריך לשפר. לדוגמה, ניקח את הבאנר וננסה לשפר את יחס ההמרה של ההקלקות שלו. אז נניח שנעשה קמפיין יותר בועט ונשפר את יחס ההמרה של ההקלקות על הבאנר. האם כל הכבוד לנו? זהו, שלא. כי אולי הבאנו טראפיק זבל למחלקת המכירות. או לדוגמה נשפר את יחס ההמרה של קביעת הפגישות. כל מתקשר מגיע לפגישה. האם כל הכבוד לנו? זהו שלא. כי ... הלקוח. וניקח לדוגמה את השיטה שאומרת שננסה לגלות היכן יש כשלים במשפך השיווקי, בהתאם להיכן יש יחסי המרה הכי גרועים. גם זאת דרך גרועה. כי אולי במשפך שלנו אמורים להיות יחסי המרה אחרים מקמפיינים אחרים, בגלל קהל יעד אחר, או מכל מיני סיבות כאלו ואחרות. ...
אורגני או ממומן, בחירת ערוץ פרסום, איך לפרסם באינטרנט? מה לפרסם באינטרנט? בניית משפך שיווקי, פרסום ממומן או פרסום אורגני, משפך שיווקי ממומן, משפך שיווקי אורגני, חשיפה איכותית, חשיפה שלילית, איכות העוקבים באינטרנט, איכות העוקבים ברשתות החברתיות, איכות הפרסום, יחס ההמרה ללקוחות משלמים, מהי איכות הלידים שלך? באיזה ערוץ פרסום לבחור? קידום אורגני או קידום ממומן, אין דבר כזה פרסום שלילי, אין דבר כזה פרסום רע, הכנת חומרי שיווק, שיטות שיווק באינטרנט
... באינטרנט, איכות העוקבים ברשתות החברתיות, איכות הפרסום, יחס ההמרה ללקוחות משלמים, מהי איכות הלידים שלך? באיזה ערוץ פרסום לבחור? קידום ... לא כל האמת. כי השאלה היא, מהי האיכות של העוקבים שלך, ומהו יחס ההמרה , בין כמות העוקבים שלך לבין הלקוחות המשלמים שלך שאתה רוצה שהם יהיו הלקוחות ... לעלות הפרסום ולכמות החשיפות, שהיא אולי מביאה חשיפות זבל שיחס ההמרה שלהם ללקוחות משלמים, הוא גרוע ביותר. ולכן יהיה נכון לומר, שקריטי ביותר ...
לימוד NLP למתקדמים, טכניקות nlp, איך ליצור סוגסטיה? דוגמה לטקסט שכנוע, טקסט טיעוני שכנועי, ניתוח NLP, ללמוד NLP, nlp לימוד עצמי, nlp לימוד באינטרנט, איך לעשות סוגסטיה? ניתוח טקסט משכנע
לימוד NLP למתקדמים, טכניקות nlp, איך ליצור סוגסטיה? דוגמה לטקסט שכנוע, טקסט טיעוני שכנועי, ניתוח NLP, ללמוד NLP, nlp לימוד עצמי, nlp לימוד באינטרנט, איך לעשות סוגסטיה? ניתוח טקסט משכנע
... NLP למתקדמים, טכניקות nlp, איך ליצור סוגסטיה? דוגמה לטקסט שכנוע, טקסט טיעוני שכנועי, ניתוח NLP, ללמוד NLP, nlp לימוד עצמי, nlp לימוד באינטרנט, איך לעשות סוגסטיה? ניתוח טקסט משכנע מהן השיטות לשתול מחשבות בתת המודע של אדם אחר? בהרצאה זו, אליעד כהן מדבר על טכניקות NLP (תכנות נוירו - לסגנוני) ... אומר כאן אני אעשה או כאן אני אוסיף, זה יוצר תחושה של המשך ישיר ומקשר בין הפעולות. הוא מוסיף כי השימוש במילים כמו כאן יכול לעזור בשיווק או בהצגת פרויקטים, וליצור תחושה שהמשימה נפרדת וממוקדת יותר. כיצד השימוש במילה עוד משפיע על תחושת הערך? שימוש במילה עוד יכול ליצור תחושה של תוספת או הרחבה, ... או בני זוג - שאלה כמו האם תרצה לאכול במסעדה בשרית? יוצרת אפשרות מבלי להטיל לחצים ישירים. מהי השפעת השימוש במילת השאלה איך בהקשרים שיווקיים? השימוש במילת השאלה איך נותן תחושה של יכולת ושל אפשרות. לדוגמה, כששואלים איך אתה יכול לשתול מחשבות בתת המודע של אדם אחר?, המוח של הקורא או השומע יתחיל ...
לבחור חברת קידום אתרים, ניתוח תהליכים, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, לתת אמון, נתינת אמון, קידום אתר באינטרנט, באיזו דרך ללכת? איך לבחור מורה דרך?
לבחור חברת קידום אתרים, ניתוח תהליכים, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, לתת אמון, נתינת אמון, קידום אתר באינטרנט, באיזו דרך ללכת? איך לבחור מורה דרך?
... חברת קידום אתרים, ניתוח תהליכים, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, לתת אמון, נתינת אמון, קידום אתר באינטרנט , באיזו דרך ללכת? איך לבחור מורה דרך? למה חשוב להבין את השיטות ... חוקיות ומקובלות, ולא דרך מניפולציות באלגוריתם. אם מישהו מקדם את האתר בשיטות פסולות, הוא בעצם פוגע באיכות התוצאות של גוגל, ולכן גוגל מזהירה שאם תתפסו, האתר שלכם עלול להיפגע ...
שיווק באינטרנט, למכור באינטרנט, מכירות באינטרנט, יעוץ שיווקי, אימון שיווקי, אימון עסקי, יעוץ עסקי, מכירות דרך האינטרנט
שיווק באינטרנט, למכור באינטרנט, מכירות באינטרנט, יעוץ שיווקי, אימון שיווקי, אימון עסקי, יעוץ עסקי, מכירות דרך האינטרנט
שיווק באינטרנט, למכור באינטרנט, מכירות באינטרנט, יעוץ שיווקי, אימון שיווקי, אימון עסקי, יעוץ עסקי, מכירות דרך האינטרנט מהן הדרכים ליצור תוכן שיווקי אפקטיבי באינטרנט? המרצה, אליעד כהן, מציין מספר עקרונות חשובים ביצירת תוכן שיווקי באינטרנט שממוקד בתפיסת תשומת הלב של הלקוח ושימורו לאורך זמן. במהלך השיחה, אליעד דיבר על הקשר בין אורך התוכן לבין העומק של ההסברים בתוכן שיווקי. הוא הדגיש שזמן התפיסה של הלקוח יכול להשתנות לפי סוג הקהל. במילים אחרות, לא כל לקוח זקוק לתוכן קצר וממוקד, אלא ישנם כאלו שמעדיפים ... יצירת התוכן, ולשמור על תמהיל נכון של תוכן קצר לעומת תוכן מעמיק. ההחלטה על אם לתכנן תוכן קצר או ארוך תלויה בגולש. עבור חלקם מספיק תוכן קצר כדי להעביר את המסר, בעוד אחרים מעדיפים תוכן מעמיק יותר. איך תופסים את תשומת ... בהמשך, גם אם לא בהכרח מתאימה לאלגוריתם החיפוש. מהי הדרך המיטבית לניסוח תוכן שיווקי שמניע לפעולה? אליעד הוסיף שהמטרה המרכזית בתוכן שיווקי היא להביא לפעולה, כלומר, שהצופה יעבור לשלב הבא. בין אם מדובר בהשארת פרטי קשר או ביצוע רכישה, הניסוח של התוכן חייב להיות מנוסח בצורה שתגרום לצופה להרגיש כי התוצאה שמוצעת לו היא הכרחית. הוא הציע לעיתים להציג את התוצאה ... ויש כאלו שמעדיפים מידע קצר וממוקד. מהן הדרכים לעורר עניין במודעות ובסרטונים שיווקיים? אליעד הדגיש את החשיבות של ניסוח נכון, וטכניקות שיווקיות כמו טיזרים ותוכן אטרקטיבי שמצליח להקפיץ את העניין של הצופה. תוך כדי הסבר על החשיבות של קמפיינים פרסומיים ויצירת מודעות יעילות, הוא עמד על הצורך להימנע מהגזמה או מניפוח יתר, אלא להימקד במה שחשוב ביותר לקהל היעד. למכור דרך תוכן שיווקי - יש להבין מה קהל היעד רוצה ולספק לו את זה בצורה ברורה ומעניינת. במידה שמדובר בסרטון שיווקי, עליך להקפיד לשלב תועלות ברורות בשלב מוקדם ולהימנע מהסברים לא הכרחיים. שיווק באינטרנט מכירות באינטרנט יצירת תוכן שיווקי כיצד לתפוס תשומת לב של לקוח שיווק וייעוץ עסקי ...
לעשות כסף מאמזון, למה צריך לעבוד? לעשות כסף קל, מסחר באינטרנט, לעשות כסף בלי לעבוד, לעשות כסף בקלות, לא רוצה לעבוד, איך לעשות מוטיבציה? איך ליצור מוטיבציה? לעשות כסף ולנוח, לעשות כסף בלי לעבוד
לעשות כסף מאמזון, למה צריך לעבוד? לעשות כסף קל, מסחר באינטרנט, לעשות כסף בלי לעבוד, לעשות כסף בקלות, לא רוצה לעבוד, איך לעשות מוטיבציה? איך ליצור מוטיבציה? לעשות כסף ולנוח, לעשות כסף בלי לעבוד
... כסף מאמזון, למה צריך לעבוד? לעשות כסף קל, מסחר באינטרנט , לעשות כסף בלי לעבוד, לעשות כסף בקלות, לא רוצה לעבוד, איך לעשות מוטיבציה? איך ליצור מוטיבציה? לעשות כסף ולנוח, לעשות כסף ... שלו, אליעד כהן מדבר על הרעיון של לעשות כסף באמזון ועל הציפייה שאנשים רבים מחזיקים לפיה אפשר להרוויח כסף באינטרנט בלי לעבוד קשה. הוא פותח בדוגמה נפוצה: מישהו נרשם לקורס של מסחר באמזון כי סיפרו לו שאפשר לעשות מזה הרבה כסף בקלות. אותו ...
איך לעשות כסף קל? איך לעשות כסף בקלות? איך להתעשר? איך להיות עשיר? להרוויח כסף באינטרנט, להרוויח כסף מהר, איך לעשות כסף באינטרנט? מסחר בנדלן, השקעה במניות, השקעה בנדלן, השקעה בבורסה, שוק ההון, דרופשיפינג אמזון איביי
איך לעשות כסף קל? איך לעשות כסף בקלות? איך להתעשר? איך להיות עשיר? להרוויח כסף באינטרנט, להרוויח כסף מהר, איך לעשות כסף באינטרנט? מסחר בנדלן, השקעה במניות, השקעה בנדלן, השקעה בבורסה, שוק ההון, דרופשיפינג אמזון איביי
... איך להתעשר? איך להיות עשיר? להרוויח כסף באינטרנט, להרוויח כסף מהר, איך לעשות כסף באינטרנט? מסחר בנדלן, השקעה במניות, השקעה בנדלן, השקעה בבורסה, שוק ההון, דרופשיפינג אמזון איביי איך לעשות כסף ... שמתחדשים בכל תקופה, כמו השקעה בנדלן, מסחר באינטרנט (למשל אמזון, איביי), השקעה במניות, דרופשיפינג ושוק ההון. הוא מדגיש שהבעיה הגדולה בחיפוש אחר כסף קל היא ... שיטה ודאית להרוויח כסף במסחר בבורסה, בנדלן או באינטרנט. לרוב מדובר במזל או במקרה, ולא בהכרח בהבנה או במיומנות יוצאת דופן. הוא מתאר דוגמה נוספת של נדלן: אדם ... או השירות, אלא צריך גם להיות מומחה במכירות, בשיווק , ובניהול הכסף. הוא נותן דוגמה על אנשים שיודעים לצייר או לייצר מוצרים אבל לא מצליחים למכור אותם, ולכן לא ... אנשים מנסים לחפש שיטות קלות, כמו קורסים באינטרנט שמבטיחים הצלחות מהירות (תוך 6 חודשים דירה משלך), אבל בסופו של דבר רוב השיטות האלה לא עובדות לאורך זמן. ... להסתכל על פעולות יומיומיות ולהבין איך ניתן לשפר אותן או לייצר סביבן מוצר או שירות ייחודי. הוא נותן דוגמה פשוטה: אם תמצא שיטה טובה יותר להעביר שקיות קניות ...
הכנסה פסיבית, איך להכניס הכנסה פסיבית מהבית? איך לעשות כסף בלי לעבוד? איך לעשות כסף באינטרנט? איך להתעשר בקלות? איך לעשות כסף מהר? איך להרוויח כסף באינטרנט? מסחר באינטרנט, אמזון, כסף בקלות
הכנסה פסיבית, איך להכניס הכנסה פסיבית מהבית? איך לעשות כסף בלי לעבוד? איך לעשות כסף באינטרנט? איך להתעשר בקלות? איך לעשות כסף מהר? איך להרוויח כסף באינטרנט? מסחר באינטרנט, אמזון, כסף בקלות
... פסיבית, איך להכניס הכנסה פסיבית מהבית? איך לעשות כסף בלי לעבוד? איך לעשות כסף באינטרנט? איך להתעשר בקלות? איך לעשות כסף מהר? איך להרוויח כסף באינטרנט? מסחר באינטרנט, אמזון, כסף בקלות האם אפשר להרוויח כסף מהאינטרנט בלי לעבוד הרבה? הדובר, אליעד כהן, מסביר במהלך השיחה על המושג של הכנסה פסיבית, ותוקף את האמונה הרווחת שההכנסה הזו אפשרית מבלי ... צריך לייצר מחדש כל חודש, וניתן לחיות ממנה לאורך זמן. לאחר מכן, אליעד פונה לדיון על איך ניתן להרוויח הכנסה פסיבית דרך האינטרנט, תוך שמירה על הבדל בין הכנסה פסיבית להכנסה פעילה. המשתתף בשיחה שואל על אפשרות למכור מוצרים אינטרנטיים כמו תוכנה, שאליעד עונה עליו ומבהיר את החשיבות בהבנת העלויות השוליות של ייצור מוצר כזה - אחרי יצירתו, כל יחידה נוספת תהיה כמעט ... את המורכבות שביצירת מוצר שמייצר רווחים לאחר יצירתו הראשונית. המשתתף בשיחה שואל אם זה אפשרי לפרוץ את המערכת ולמכור מוצר אינטרנטי במחיר נמוך, עם עלויות ייצור אפסיות לאחר יצירת המוצר הראשוני. אליעד משיב שאין באמת פירצה כזו, כי כל עסק בעולם מייצר מוצרים גשמיים ... עוסק אמיתי - בין אם כעצמאי ובין אם כשכיר - חייב להשקיע את הזמן והמחשבה הדרושים כדי להצליח. הכנסה פסיבית איך להרוויח כסף באינטרנט? תוכנה להכנסה פסיבית הכנסה פסיבית מהבית מסחר באינטרנט מה זה הכנסה פסיבית? ש: אני רוצה הכנסה פסיבית. אליעד: מה זה אומר הכנסה פסיבית מה הכוונה? ש: בהנחה שאנחנו יודעים מה זה הכנסה ... עבודה מינימלית. אליעד: הכנסה פסיבית. ש: ככה קוראים לזה. אליעד: אז מה אתה שואל? ש: אז אני רוצה לעשות הכנסה פסיבית דרך האינטרנט דהיינו, לכתוב משהו לעשות משהו באינטרנט שיקנו ממני. אליעד: מה יקנו מוצר ממשי או מידע? ש: מוצר ממשי. אליעד: אתה רוצה למכור מוצר ממשי? ש: לא חומרתי. אליעד: אז מה ... השולית שלו היא אפס זאת אומרת אחרי שיצרת אותו פעם אחת עכשיו לשכפל מאה פעמים זה אפס נכון? ש: כן ושאנשים יקנו את זה מתוך האינטרנט ישתמשו בזה וישלמו. אליעד: אז מה אתה שואל מה אתה חושב בנדון לכאורה יש פה רעיון גאוני אתה אומר עכשיו בן אדם נגיד תן לי נגיד שם של ... משנה לך כי אם חוקית אסור להעתיק אותך אז שיעתיקו אותך מה אכפת לך? ש: אז לא יקנו ממני. אליעד: לא תקשיב אתה נגיד מוכר מידע באינטרנט ועכשיו אם מישהו העביר לאח שלו אז הוא העביר לאח שלו זה מה יש אבל אם מישהו יגיד עכשיו אני אגנוב אותו ויפיץ לכולם הוא לא יכול ... אותך בכלל. ש: לא כי אם יגנבו אותי הרבה אז אני לא אמכור הרבה. אליעד: בכלל לא אין קשר. ש: למה? אליעד: אין קשר אם אתה עושה קמפיין בטלוויזיה ואתה מפרסם את עצמך לכולם ועכשיו קנו עשרה אנשים ומביאים לכל החברים שלהם אז הפסדת כסף נכון אבל רוב הסיכויים שאלה שיגבנו ... עשרה שקלים הוא כנראה גם לא היה משלם את העשרה שקלים לך מראש. ש: לא בטוח. אליעד: אתה לא חושב נכון מראש אתה מוכר מוצר דרך האינטרנט אתה צריך לחשוב איך אני מוכר את המוצר לכמה שיותר אנשים זה הכל וזה מה שצריך להעסיק אותך כרגע לא איך לעשות שלא יגנבו אותי שיגנבו ... לא פחות יקנו יקנו יותר בכלל לא פחות יקנו בכלל לא פחות יקנו, תראה אם יש לך מאה אנשים בכל העולם כולו ואתה אומר אני מתכנן להגיע לכל מאה האנשים האלה תוך שנה אז אני לא רוצה שיגנבו אותי כי אם יגנבו אותי אז אין לי למי למכור אבל יש לך בעולם אינספור אנשים ... אומר הנה עכשיו אני אשב עשר שעות כמה שעות זה מאה שעות, בא נלך מאה שעות אתה אומר עכשיו אני אשב מאה שעות אני אעשה קורס אינטרנטי ואני אמכור אותו נכון. ש: נניח. אליעד: אז שנייה סבבה עכשיו כמה אתה נגיד מרוויח לשעה מאה שקלים בתור שכיר נגיד אתה אומר תראה איזה גאון אני עכשיו אני יושב מאה שעות עושה קורס סוף הדרך קורס אינטרנטי על איזה נושא ועכשיו אני מוכר את זה וכל חודש אני מרוויח עשרת אלפים אז אני טיק טק כבר מכסה את כל השעות ואז יצא לי סכום שבשנה ... יכולים לעשות את המוצר הזה והדרך שלך להרוויח כסף ובסוף אתה כדי להרוויח את הכסף אתה לא צריך ליצור את המוצר אתה צריך לשווק את המוצר והעלות שלך לשווק את המוצר היא תהיה פי אלף מהעלות שלך לייצר את המוצר ולא משנה איך תגלגל את זה אתה בסוף צריך להוציא הרבה כסף כדי לשווק את המוצר ואז לא כל כך הרווחת. אין קומבינות זה המהות של העניין חוץ מקומבינה אחת חוץ מקומבינה אחת ויחידה אם אתה רוצה להרוויח יותר ... מה שאתה אומר זאת תשובה לשאלה אחרת אתה אומר בהנחה שכבר יש לי מוצר שהשקעתי בפיתוח שלו ואתה שואל את עצמך איך אני יכול לשווק אותו בצורה היעילה ביותר אז אתה יכול להגיד תקשיב הדרך היעילה ביותר לשווק זה בא נגיד דרך אינטרנט באמצעות מנויים באמצעות זה זה נכון האינטרנט עוזר לך לשווק את המוצר שלך זה נכון אבל אם אתה חושב שהאינטרנט יעזור לך להרוויח יותר כסף בלי לעבוד זה לא נכון במאה אחוז שזה לא נכון עכשיו גם אם זה נכון זה נכון לשבועיים. ש: למה? אליעד: כי ... להסביר לך משהו. ש: אני מסכים שאם מישהו מחר מעתיק את זה ומוכר ביותר זול. אליעד: לא אתה לא הבנת אני מדבר על משהו עוד פעם האינטרנט עוזר לך לשווק, אם לא היה אינטרנט שנייה אם אין
התנהלות באתרי הכרויות, לעבור לדבר בטלפון, לעבור להיפגש, להציע לדבר בטלפון, להציע להיפגש, איך להתנהג באתר הכרויות? טיפים לאתרי הכרויות, טיפים להתכתב עם בחורה באינטרנט, לבקש מספר טלפון, להציע מספר טלפון, להתחיל עם בחורה באינטרנט
התנהלות באתרי הכרויות, לעבור לדבר בטלפון, לעבור להיפגש, להציע לדבר בטלפון, להציע להיפגש, איך להתנהג באתר הכרויות? טיפים לאתרי הכרויות, טיפים להתכתב עם בחורה באינטרנט, לבקש מספר טלפון, להציע מספר טלפון, להתחיל עם בחורה באינטרנט
... איך להתנהג באתר הכרויות? טיפים לאתרי הכרויות, טיפים להתכתב עם בחורה באינטרנט , לבקש מספר טלפון, להציע מספר טלפון, להתחיל עם בחורה באינטרנט מתי נכון לעבור מהתכתבות באתר הכרויות לשיחת טלפון? אליעד כהן מסביר שכאשר מתכתבים באתרי הכרויות, השלב של המעבר להתקשרות בטלפון תלוי ... מה לכתוב לבחורה באתר הכרויות? מתי להציע להיפגש אחרי הכרויות באינטרנט? איך לגרום לה להציע לדבר בטלפון? מה לעשות אם בחורה מסרבת לתת מספר טלפון? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות הלחיצות, ניהול קמפיין דיגיטלי, פרסום באינטרנט, תכנון משפך שיווקי, ביצועים של משפך שיווקי, הגדלת חשיפות, איך לשפר את המשפך השיווקי? איכות לידים, שיפור איכות הלידים, טירגוט קמפיין באינטרנט, בניית קמפיין בדיגיטל, ניהול קמפיינים, אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: יחס המרה, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: יחס המרה, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצר לזוגיות, מאמן אישי מומלץ, אימון אישי קואצ'ינג בתחום יחס המרה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.4229 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 03:51:03 - wesi1