אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אסטרטגיה ✔מיתוג מחדש, בניית מותג מחדש, מיתוג או בידול, האם כדאי לעשות מיתוג מחדש? האם צריך מיתוג? איזה מיתוג צריך? מתי לא צריך מיתוג? האם כדאי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מיתוג מחדש, בניית מותג מחדש, מיתוג או בידול, האם כדאי לעשות מיתוג מחדש? האם צריך מיתוג? איזה מיתוג צריך? מתי לא צריך מיתוג? האם כדאי לבנות מותג? טעויות במיתוג מחדש, טעויות בבניית מותג, איך לבנות מותג יוקרה? בניית מותג יוקרה, מיתוג עסקי מחדש, חוסר מיתוג, ניתוח שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, סוגים של מותגים, איך למתג את עצמי? איך למתג את העסק? האם לעשות מיתוג עסקי? מי קהל היעד שלך? בידול או מיתוג, למה אנשים רוכשים מותגים? האם להיות מותג?
והפעם אסביר את העניין של מיתוג ובניית מותג. ויש בזה המון היבטים, אבל הפעם אדבר על עוד אחת מהטעויות של מנהלי שיווק ושל עסקים שעושים בניית מותג מחדש ומיתוג מחדש. והטעות המחשבתית הולכת כך:

ברמת העיקרון נכון לומר, שיש לקוחות שאוהבים מותגים ויש לקוחות שלא אוהבים מותגים. ויהיה גם נכון לומר, שגם אלו שלא אוהבים או כן אוהבים מותגים, גם אצלם זה תלוי בסוג המיתוג של העסק שאותו הם אוהבים או לא. לדוגמה, יכולים להיות לקוחות שאוהבים מותגי יוקרה שלא ירצו לרכוש בעסק שיש לו מיתוג, של עסק זול ועממי. או לדוגמה אנשים שלא אוהבים מותגים, ולכן הם ירכשו בעסק ש"מיתג" את עצמו, כמישהו שהוא עממי ולא "מותג". במילים אחרות, במובן מסוים, לכל עסק יש סוג של מיתוג כלשהו וגם אלו שלא אוהבים מותגים, גם הם כן אוהבים עסקים שמיתגו את עצמם, כעסקים שאינם מותגים. ובהקשר הזה אפשרי להעמיק גם בהקשר של לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים ועוד.

בכל מקרה ניתן לומר, שמיתוג זה חשוב. ושצריך להפריד בין השאלה של איך כדאי לך למתג את העסק שלך, לבין השאלה של האם כדאי לך למתג את העסק שלך. כי הגיוני לומר שכדאי לך למתג את העסק שלך. בתור מה למתג? זה כמובן עניין אחר, שתלוי בקהל היעד וכולי.

בנוסף אפשרי לומר, שבדרך כלל, אנשים מוכנים לשלם יותר כסף, עבור מותגים שנתפסים בעיניהם כמותגים יותר טובים / איכותיים / או כל סיפור אחר, שהלקוח מתחבר אליו. כמו לדוגמה כל מותגי היוקרה שישנם, שאנשים מוכנים לשלם יותר כסף, עבור מוצר שנתפס כיותר ממותג וכולי. עד כאן הכל נכון.

עכשיו, לצורך העניין ניקח עסק שרוצה להרוויח יותר כסף ורוצה למכור מוצרים במחיר יותר גבוה ממחיר השוק הממוצע. דהיינו, העסק לא רוצה לפנות לקהל יעד שמחפש את המוצר הכי זול, ולכן הוא לא ירצה למתג את עצמו בתור המוצר הכי זול. אבל הוא כן רוצה לפנות לקהל יעד שירצה לשלם לו יותר כסף, כמו שלקוחות מוכנים לשלם למותגי יוקרה כאלו ואחרים.

ובמאמר מוסגר אני אומר, שצריך לעשות הפרדה בין העניין שלקוחות מוכנים לשלם הרבה יותר למותגים הכי יקרים בעולם, לבין רמת הרווחיות של המותגים הכי יקרים והכי גדולים בעולם. דהיינו, נניח שלקוחות מוכנים לשלם 1M על החולצה הכי יקרה בעולם, האם זה אומר שאותו עסק שמוכר חולצות ב 1M לחולצה, האם זה אומר שהוא עושה המון רווחים, יותר מאשר מישהו שמוכר את החולצות הכי זולות בעולם? תשובה: לא בהכרח, וממש ממש לא בהכרח. כי זה שמישהו מוכר מוצר בהמון כסף, זה לא אומר שבשורה התחתונה הוא עושה יותר כסף, ממישהו שמוכר הרבה יותר מוצרים במחיר הרבה יותר זול. ולכן ברמת העיקרון, לא בהכרח שכדאי לבנות מותג יוקרה, במידה ורוצים להרוויח כסף, אבל זה כמובן עוד עניין בפני עצמו.

בכל מקרה, נניח שיש לנו עסק, שלא רוצה למתג את עצמו בתור המוצר הכי זול והוא רוצה למכור מוצרים במחיר יותר גבוה ממחיר השוק הממוצע, ונניח שאותו עסק מתקשה למכור את המוצרים במחיר שהוא רוצה. אז במקרה כזה עלולה להיות הטעות המחשבתית הבאה, שהולכת כך:

מאחר שבאופן כללי כדאי לבנות מותג, ומאחר שבאופן כללי יהיה נכון לומר, שמוצר ממותג נמכר ביותר כסף ממוצר שאינו ממותג (תלוי סוג המיתוג), ומאחר שאותו עסק היה רוצה למכור את המוצרים הרבה יותר ממחיר השוק, בדיוק כמו אותם מותגים שמוכרים מוצרים הרבה מעבר למחיר השוק, מכאן לכאורה ניתן להסיק, שהדרך להגיע לכך שאותו עסק יוכל למכור מוצרים מעל מחיר השוק, היא באמצעות בניית מותג / או מיתוג מחדש וכולי.

כי נראה שהלוגיקה אומרת, שאם אנשים מוכנים לשלם המון כסף על מותגים, הרי שאם תבנה מותג, אנשים יהיו מוכנים לשלם לך הרבה כסף על המוצרים ועל השירותים שלך. אבל כמובן, זה שמשהו נראה הגיוני, זה עדיין לא אומר שהוא באמת נכון. ואני אסביר.

1 - אני מזכיר את העניין שמותגים אולי מוכרים ביותר יקר, אבל לא תמיד הם יותר רווחיים. ויש המון מותגים שמפסיקים לייצר מוצרים ממותגים ועוברים לייצר מוצרים פחות ממותגים / או מותגים יותר זולים, כדי להתפרנס.

2 - צריך לדעת שיש עלות של בניית מותג, ויש גם עלות של שמירה על המותג. ולפעמים העלות לבנות את המותג והעלות לשמור על המותג, היא לא שווה את התועלת שיש בבניית המותג. כי יש עלויות מיתוג וגם עלויות שמירה על המותג, לאורך זמן. ולפעמים, התועלת שיוצאת מהמיתוג, לא מכסה את העלויות של בניית המותג ושל העלויות של השמירה על המותג. וזה כמובן מתחבר גם לסעיף הקודם.

3 - הדבר שיותר חשוב לדעת הוא, שלפעמים צוואר הבקבוק של העסק, הוא לא זה שהוא לא נתפס כמותג בעיני הלקוחות. וזה נכון שניתן לומר, שאם הלקוחות היו רואים בעסק מותג, הרי שכנראה היה יותר קל להם לשלם כסף, אבל מאוד יתכן שהסיבה שהלקוחות לא מוכנים לשלם עוד כסף, היא לא בגלל בעיה של חוסר מיתוג, אלא אולי בגלל בעיות אחרות, שניתן לפתור אותן בדרך הרבה יותר קלה, הרבה יותר מהירה, הרבה יותר זולה, הרבה יותר נכונה.


ואני אסביר: לקוחות שרוכשים מותגי יוקרה, בדרך כלל הם רוכשים את מותגי היוקרה בהרבה כסף, כדי להרגיש שהם עשירים, כדי להשתייך למשהו יוקרתי וכולי. במילים אחרות, יתכן שאתה רוצה לבנות מוצר, שאחת מהתועלות שהוא מביא ללקוח, היא, שהמוצר שלך עוזר ללקוח להרגיש שהוא איש חשוב / יוקרתי / איכותי / אליטה וכיו"ב.

במקרה כזה לדוגמה, שבו חלק ממה שאתה מספק ללקוח שלך, זה את החוויה שהוא שייך למותג יוקרתי, במידה וזאת אחת מהמטרות שלך, אז יהיה נכון לומר, שכמו שכנראה שאתה תשקיע באיכות המוצר עצמו, כנראה שאתה תשקיע גם המון משאבים במיתוג של העסק שלך, שיהיה נחשב כמותג יוקרתי. לא כדי שתוכל למכור ביותר כסף, אלא בגלל שזה חלק מעצם השירות שאתה מספק. כי אתה לא מוכר ללקוח רכב, אלא אתה מוכר לו את התחושה שהוא שייך למועדון יוקרתי, של אנשים חשובים, שנוסעים ברכבי יוקרה. ואתה לא רק מוכר ללקוח תיק, אלא אתה מוכר לו את המעמד החברתי, שכולם ידעו ויחשבו שהוא איש חשוב, שמשתמש בתיק יוקרתי וכולי.

במילים אחרות, ישנם מצבים שהשקעה בבניית מותג יוקרתי, היא בעצם חלק מעלות הייצור ולא חלק מעלות השיווק. כי המוצר עצמו, הוא תחושת היוקרה, שיש ללקוח כאשר הוא משתמש במוצר.


יחד עם זאת כאשר אתה חושב על מיתוג של העסק שלך, כדי לגרום ללקוחות להיות מוכנים לשלם לך יותר כסף, כמו שלקוחות מוכנים לשלם יותר כסף למותגי יוקרה, אתה צריך לשאול את עצמך, מה האמת שלך לגבי המוצר שלך? מה בדיוק אתה מוכר? האם לצורך העניין אתה מוכר נעליים? או שאתה מוכר תחושה של השתייכות למועדון האנשים שנועלים את הנעליים הכי איכותיות? מה בדיוק אתה מנסה לייצר? מה בדיוק אתה מנסה למכור?

עליך גם לנסות להבין, מי קהל היעד שלך שאתה מנסה למכור לו? איזה סוג טיפוס הוא? האם הלקוחות שאתה רוצה למכור להם, האם באמת מעניין אותם להרגיש שהם שייכים למועדון יוקרתי? אולי בכלל הם מינימליסטים והם לא רוצים או לא מעדיפים מותגים או מוצרים שנתפסים בעיניהם כמוצרים יוקרתיים? מה האמת? מה אתה רוצה למכור? למי אתה רוצה למכור? ומה הלקוחות שלך רוצים לקנות?

וכמובן שצריכים לעשות הפרדה, בין המחשבה שאומרת שיש לקוחות שמוכנים לשלם המון כסף על מותגים, לבין המסקנה שאומרת שאם גם אתה תבנה מותג, אז הלקוחות שלך יהיו מוכנים לשלם לך המון כסף. כי זאת כמובן מחשבה שאינה בהכרח נכונה.

כי מצד האמת צריכים להתחיל בהתחלה, מנקודת מבט אחרת. קודם כל להבין מה אתה מוכר? מה אתה רוצה למכור? למי אתה רוצה למכור? וגם לנסות להבין, למה באמת כרגע הלקוחות שלך לא רוכשים ממך את המוצר שלך במחיר שאתה רוצה? האם באמת זאת בעיה של מיתוג? או שאולי יש לך בעיה אחרת?

בדרך כלל, הבעיה לא תהיה בעיה של מיתוג, אלא של בידול. דהיינו, שהלקוחות שלך לא יודעים להסביר לעצמם, למה לרכוש דווקא ממך? מה ההבדלים שיש בינך לבין המתחרים שלך? למה לשלם לך יותר כסף מאשר למישהו אחר? וכמובן שיתכן שיש בכלל בעיות יותר בסיסיות, של חוסר התאמה יותר בסיסי בין המוצר שלך, לבין צרכי הלקוח שלך.

בכל מקרה, המסר הוא, שבניית מותג ומיתוג מחדש, זה תהליך אפשרי בתוך בניית תהליך שיווקי. וכן, יתכן שאתה צריך לבנות מותג, עם ערכים ספציפיים ומסרים ספציפיים בדרך ספציפית, כדי לגרום ללקוחות לרצות לקנות דווקא ממך, במחיר שאתה רוצה למכור להם. אבל כל מקרה לגופו, וצריכים להבין מה בדיוק הבעיה שמנסים לפתור ומה הדרך הכי נכונה לפתור את הבעיה. אבל לא יהיה נכון להניח, שהפתרון הוא לנסות לעשות מיתוג מחדש וכיו"ב או לבנות מותג יוקרתי וכיו"ב, כדי לפתור את הבעיה שלך למכור. כי לא רק שלא בטוח שזה יעזור, אלא גם לא בטוח שזה הפתרון הטוב ביותר וגם יתכן מאוד שהנזק גדול מהתועלת. כי יתכן שהבעיה היא לא חוסר מיתוג, והמיתוג רק יעלה כסף, שגם לא יפתור את הבעיה וגם יצור גרעון כספי עוד יותר גדול.

ולכן צריכים לדעת לעשות ניתוח של כל התהליך השיווקי בצורה נכונה, וממנו לגזור אסטרטגיה שיווקית נכונה. ואז יתכן שאולי צריכים לעשות מיתוג ספציפי בדרך ספציפית ואולי בכלל צריכים לעשות משהו אחר לחלוטין.
לעשות הרבה כסף חוסר מיתוג עלויות ייצור מחיר יקר מידי רמת רווחיות הבדלים שיש בינך לבין המתחרים שלך חברים איך למכור את המוצר שלך איך לעשות הרבה כסף מסקנות קושי איזה מיתוג צריך איך לבנות מותג איך לבנות מותג יוקרה איך למתג את העסק איך למתג את עצמי איך למתג את עצמך איך למתג עסק אסטרטגיה אסטרטגיה שיווקית אסטרטגיות בידול בידול או מיתוג בניית אסטרטגיה שיווקית בניית מותג בניית מותג יוקרה בניית מותג מחדש האם כדאי לבנות מותג האם כדאי לעשות מיתוג מחדש האם להיות מותג האם לעשות מיתוג עסקי האם צריך מיתוג חוסר מיתוג טעויות טעויות בבניית מותג טעויות במיתוג מחדש טעות יוקרה לבנות מותג לבנות מותג יוקרה לטעות למה אנשים רוכשים מותגים למתג למתג את העסק למתג את עצמי למתג את עצמך לעשות מיתוג מחדש מותג מותג יוקרה מותג על מותגי יוקרה מותגי על מי קהל היעד מי קהל היעד שלך מיתוג מיתוג או בידול מיתוג מחדש מיתוג עסקי מיתוג עסקי מחדש מתי לא צריך מיתוג ניתוח השיווק ניתוח שיווקי סוגים סוגים של מותגים עסק עסקים קהל היעד קהל היעד שלך קהל יעד שיווק
אסטרטגיה רוחנית, אושר אקראי, אושר סיבתי, הארה רוחנית אקראית, הארה רוחנית סיבתית, סבל אקראי, סבל סיבתי, אקראי או סיבתי, רוחניות סיבתית, רוחניות אקראית, דרך רוחנית
אסטרטגיה רוחנית, אושר אקראי, אושר סיבתי, הארה רוחנית אקראית, הארה רוחנית סיבתית, סבל אקראי, סבל סיבתי, אקראי או סיבתי, רוחניות סיבתית, רוחניות אקראית, דרך רוחנית
אסטרטגיה רוחנית, אושר אקראי, אושר סיבתי, הארה רוחנית אקראית, הארה רוחנית סיבתית, סבל אקראי, סבל סיבתי, אקראי או סיבתי, רוחניות ... ברורה שאפשר להתווכח איתה או לשלול אותה. מה הדרך הטובה להתמודד עם מחשבות אקראיות או שרירותיות? אליעד מציג שתי אסטרטגיות מרכזיות להתמודדות עם מחשבות או רצונות שרירותיים ואקראיים: גישה אקראית (משוגעת): להגיב למחשבות באותה רמת אקראיות. כלומר, פשוט להחליט ... אקראי) יכול להיות מושפע מהחלטות אקראיות קודמות שלנו, מה שגורם לנו לחוסר יציבות מוחלט במסקנות שלנו לגבי המציאות. מהי האסטרטגיה המומלצת של אליעד? האסטרטגיה שאליעד מציע לבסוף היא שילוב בין שני התהליכים: מצד אחד, להשתמש בגישה אקראית, פשוט להחליט ככה זה וזהו, בצורה מוחלטת. מצד שני, להשתמש גם בשכל וברציונליות כדי להצדיק את ההחלטה ולתמוך בה בצורה סיבתית. אך גם אסטרטגיה זו, הוא מבהיר, אינה מושלמת, משום שבסופו של דבר גם השכל יכול להצדיק את שני הצדדים באופן שווה. מדוע ...
שיווק, ניתוח השיווק, פרארי או סובארו, מי עושה שיווק יותר טוב? האם השיווק טוב, מדידת ביצועי השיווק, בניית מותג יוקרה, תכנון מיתוג שיווקי, תכנון תהליכי שיווק, לבנות מותג יוקרה, למדוד את השיווק, איך לבדוק את איכות השיווק? ROI שיווקי, Return Of Investment,פוטנציאל שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, מטרת השיווק, האם אני עושה שיווק טוב? האם השיווק עובד? האם אסטרטגיית השיווק טובה? החזר השקעה שיווקית, החזר השקעה בשיווק, יעוץ שיווקי, תכנון אסטרטגיית שיווק
... שיווק, לבנות מותג יוקרה, למדוד את השיווק, איך לבדוק את איכות השיווק? ROI שיווקי, Return Of Investment,פוטנציאל שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, מטרת השיווק, האם אני עושה שיווק טוב? האם השיווק עובד? האם אסטרטגיית השיווק טובה? החזר השקעה שיווקית, החזר השקעה בשיווק, יעוץ שיווקי, תכנון אסטרטגיית שיווק אז כאן נשיב לשאלה, איזו חברה עושה שיווק יותר טוב, האם חברת סובארו או חברת פרארי? איך נדע מי עושה שיווק יותר טוב? איך נמדוד אסטרטגיה שיווקית? איך מודדים תהליך שיווקי? איך מודדים קמפיין שיווקי? ועוד. והתשובה לכך היא, שכדי לדעת מי עושה שיווק יותר ... החזר ההשקעה של השיווק? נבדוק גם מה הפוטנציאל השיווקי בעתיד, כי אולי התהליך השיווקי הצליח, אבל מיצה את עצמו ואסטרטגיית השיווק, מפסיקה לעבוד? נרצה להבין את המגמה של צמיחת החברה בעקבות תהליכי השיווק וכולי. בקיצור, איכות השיווק נמדדת, לפי ...
התמודדות עם חוסר הסכמה, איך ליצור הסכמה? טיפול בהתנגדויות, אסטרטגיה ליצירת הסכמה, להראות למישהו שהוא טועה, להראות למישהו שאתה צודק, לנצח בויכוח, ניהול משא ומתן, שכנוע
התמודדות עם חוסר הסכמה, איך ליצור הסכמה? טיפול בהתנגדויות, אסטרטגיה ליצירת הסכמה, להראות למישהו שהוא טועה, להראות למישהו שאתה צודק, לנצח בויכוח, ניהול משא ומתן, שכנוע
התמודדות עם חוסר הסכמה, איך ליצור הסכמה? טיפול בהתנגדויות, אסטרטגיה ליצירת הסכמה, להראות למישהו שהוא טועה, להראות למישהו שאתה צודק, לנצח בויכוח, ניהול משא ומתן, שכנוע מהן שלוש הדרכים ... בחוץ הייתה שמש ואין לך שעון ואתה לא יודע כמה זמן עבר אבל שתדע לך שעכשיו לילה. זאת אומרת האסטרטגיה הראשונה הייתה להגיד לו לא נכון אתה טועה לשלול את מה שהוא אומר במאה אחוז האסטרטגיה השנייה אומרת תסכים עם מה שהוא אמר תביע אמפתיה אפילו תראה לו למה אתה חושב שהוא חושב את מה ...
2 תהליכי שיווק, יצירת חומרי שיווק, הפצת חומרי שיווק, יעוץ למנהלי שיווק, איזה חומרי שיווק ליצור? כמה חומרי שיווק ליצור? הכנת חומרי שיווק, ניתוח תהליכי שיווק, ליצור חומרי שיווק, להפיץ חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, ניהול השיווק, אסטרטגיה שיווקית, חומרים לקמפיין שיווקי, הכנת חומרים מכירתיים
... חומרי שיווק ליצור? הכנת חומרי שיווק, ניתוח תהליכי שיווק, ליצור חומרי שיווק, להפיץ חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, ניהול השיווק, אסטרטגיה שיווקית, חומרים לקמפיין שיווקי, הכנת חומרים מכירתיים והפעם נסביר לגבי 2 תהליכי שיווק שונים ונפרדים, שצריכים לדעת להבדיל ביניהם. ...
איך לבחור חברת שיווק? איך לבחור מנהל שיווק? איך לגייס מנהל שיווק? גיוס מנהל שיווק, איך לבחור איש מכירות? לבחור יועץ שיווקי, לבחור משרד שיווק, גיוס מנהל מכירות, גיוס איש מכירות, איך לגייס סמנכל מכירות? איך לגייס מנהל מכירות? איך לגייס סמנכל שיווק? שיקולים בבחירת מנהל שיווק, שיקולים בבחירת חברת שיווק, אין חכם כבעל הניסיון, איך לבחור איש מקצוע? ממי לקבל עצות? ניסיון ספציפי בתחום ספציפי, התמחות ספציפית, גיוס עובדים, איך לבנות אסטרטגיה שיווקית?
... כבעל הניסיון, איך לבחור איש מקצוע? ממי לקבל עצות? ניסיון ספציפי בתחום ספציפי, התמחות ספציפית, גיוס עובדים, איך לבנות אסטרטגיה שיווקית? והפעם אסביר, איך לבחור מנהל שיווק / יועץ שיווקי / משרד שיווק / מנהל מכירות / איש מכירות ... רוצה לראות תוצאות? בטווח הקצר / בינוני / ארוך? כל הדברים האלו ועוד המון שיקולים נוספים, עשויים להשפיע על האסטרטגיה השיווקית שלך ועל כל תהליכי השיווק והמכירה שלך. ויתכן מומחה בתחומו הכי טוב בעולם, שיודע לשווק את המוצרים הכי ...
חיפוש עצמי, חיפוש רוחני, לחפש את עצמך, חיפוש תשובה מוחלטת, חיפוש תשובה יחסית, תשובה בלי שאלה, למצוא תשובה יחסית, למצוא תשובה מוחלטת
חיפוש עצמי, חיפוש רוחני, לחפש את עצמך, חיפוש תשובה מוחלטת, חיפוש תשובה יחסית, תשובה בלי שאלה, למצוא תשובה יחסית, למצוא תשובה מוחלטת
... סיפוק נצחי ומוחלט? ההגדרה המדויקת של מטרת החיפוש משנה לחלוטין את הדרך שבה יש לחפש. רוב האנשים ממשיכים באותה אסטרטגיה שהביאה אותם לתסכול, ולכן לא מצליחים למצוא תשובה אמיתית. כיצד לשנות אסטרטגיה בחיפוש עצמי? אליעד מדגיש את החשיבות של שינוי אסטרטגיה בחיפוש. אם אדם מחפש במשך זמן רב ולא מוצא, עליו לשאול את עצמו מדוע הוא ממשיך לעשות את אותם ... כלומר, תשובה מוחלטת שבכלל אפשר להשיג. מהי תשובה מוחלטת? האם קיים אני אמיתי? כיצד למצוא משמעות החיים? איך לשנות אסטרטגיה בחיפוש עצמי? מה הטעות בחיפוש רוחני?
חינוך ילדים עקשנים, השמנה אצל ילדים, איך לשכנע אנשים, NLP, איך לחנך ילדים, בעיות בחינוך ילדים מתבגרים, חינוך ילדים, איך לשכנע ילדים, ילדים בעייתיים, בעיות התנהגות אצל ילדים
חינוך ילדים עקשנים, השמנה אצל ילדים, איך לשכנע אנשים, NLP, איך לחנך ילדים, בעיות בחינוך ילדים מתבגרים, חינוך ילדים, איך לשכנע ילדים, ילדים בעייתיים, בעיות התנהגות אצל ילדים
... רוצה שאעזור לך?. כך יוצרים גבולות ברורים. איך להתמודד עם הרצון לעזור כשאי אפשר לעזור בפועל? אליעד מציע שתי אסטרטגיות עיקריות: אסטרטגיה מוחלטת - לשאול למה אני בכלל רוצה לעזור לה? למה זה כל כך מפריע לי? עד שההורה יוכל לשחרר את הרצון והצורך לעזור, והדבר יפסיק להציק לו. אסטרטגיה יחסית - להחליט שמקבלים את העובדה שרוצים לעזור, ואז לבדוק כיצד אפשר לעזור בפועל במציאות. למשל, לעזור לילדה לפתח ... להטיל ספק במחשבות של עצמה, ולא להאמין להן באופן מוחלט. איך לעזור לילדה להתמודד עם בדידות ושעמום? אליעד מציע אסטרטגיה נוספת: כשהילדה מתלוננת על בדידות או שעמום, ההורה יכול להשתמש בדיוק באותן מילים כדי ליצור הזדהות. למשל, כשהילדה אומרת ... עם ההורה דרכי התמודדות חדשות עם שעמום ובדידות. איך לעזור לילדה עם בעיית השמנה ואכילה רגשית? אליעד ממליץ להשתמש באסטרטגיית ההזדהות גם כאן. לדוגמה, כשההורה רואה אוכל טעים, יביע בצורה קולנית: הייתי רוצה עכשיו לאכול את כל האוכל הזה, ...
לקבל העלאה במשכורת / לבקש העלאה בשכר / לנהל משא ומתן על שכר עבודה / רוצה לקבל העלאה במשכורת - לבוס אין מספיק כסף - שכנוע / מכירות / NLP / שינוי עמדות / לשכנע
... לבוס אין מספיק כסף - שכנוע / מכירות / NLP / שינוי עמדות / לשכנע וכאן אתן דוגמה של אסטרטגיה לניהול משא ומתן על שכר עבודה. אסטרטגיה שמשולבת עם שיטות שכנוע שונות. וכמובן שהדוגמה הבאה, היא רק דוגמה בלבד, ובכל משא ומתן על שכר עבודה, בכל ... של דבר, בהחלט קיימות אפשרויות ללחוץ על הבוס שלך לתת לך העלאה במשכורת. אבל לשם כך צריך להכין מראש אסטרטגיה של ניהול משא ומתן, כדי להגדיל את הסיכוי לכך שאכן תקבל העלאה בשכר. בהצלחה.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מיתוג מחדש, בניית מותג מחדש, מיתוג או בידול, האם כדאי לעשות מיתוג מחדש? האם צריך מיתוג? איזה מיתוג צריך? מתי לא צריך מיתוג? האם כדאי לבנות מותג? טעויות במיתוג מחדש, טעויות בבניית מותג, איך לבנות מותג יוקרה? בניית מותג יוקרה, מיתוג עסקי מחדש, חוסר מיתוג, ניתוח שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, סוגים של מותגים, איך למתג את עצמי? איך למתג את העסק? האם לעשות מיתוג עסקי? מי קהל היעד שלך? בידול או מיתוג, למה אנשים רוכשים מותגים? האם להיות מותג?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: אסטרטגיה, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: אסטרטגיה, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
האם לפגוע במי שפגע בך? ממה נובעות חרדות לא הגיוניות? שכיבות סמיכה בצורה נכונה להיות חיובית דימויים תגמול חומרי פחד מהעתקת חומרי שיווק בעיות חרדה הערכה עצמית חיובית טעויות של ביטחון עצמי מה אוהבים בך? למה הוא רוצה שיאהבו אותו? להפסיק לרצות להיות מאושר הנאה לפני האושר התמכרות לזוגיות רעה משחקים במערכות יחסים תהליכי קבלת החלטות למה אני לא מצליח לקבל החלטה? איך להתמודד עם לשון הרע? איך להתמודד עם תחרות מחירים? פחד מכישלון עסקי התמודדות עם פחד להיכשל איך לגרום למישהו להתאהב? שיווק ישיר או שיווק עקיף טיפול בחרדה אצל ילדים חינוך הורים לילדים הסוד שאותו לא יודעים מורים רוחניים קושיות על מורה רוחני אוטיזם סוואנט אספרגר זו מחלת נפש איך לפגוע באקסית? געגוע לאקסית להיפצע בתרגיל דדליפט מאמץ מקסימאלי להיות מצומצם כאלוהים לאלוהים יש סיבה למה הוא ברא את העולם הדרך אל ההארה הגעת להארה האם הבנת את הספר להיות אלוהים? האם טוב להיות אלוהים? האם להשקיע בשוק ההון? לא מספיק רוצה כסף מהות החיים להבין את משמעות החיים ליהנות מתחושות רעות להתמודד עם תגובות שליליות באינטרנט בחירה חופשית של תינוק האם יש לנו רצון חופשי? הוכחות שאלוהים לא ברא את העולם קצה היקום עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי בתל אביב, מאמן אישי למתבגרים, מאמן אישי לנוער בנושאי אסטרטגיה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 17_09_2025 השעה 01:04:07 - wesi1