... הקשר בין פרסום לבין אהבה עצמית? אליעד כהן מדגיש שדווקא האנשים המפורסמים שמקבלים אהבה, מחיאות כפיים והערצה, הם האנשים הכי אומללים. לדבריו, מי ששואב את
האנרגיה שלו מהפרסום הוא בעצם אדם מסכן, שיצר תלות בין האושר האישי שלו לבין התגובה של אנשים אחרים. הוא נותן דוגמה ... מקבלים יותר תשומת לב, אהבה עצמית, ואנשים רע להם, והם רוצים שיאהבו אותם, ולכן האדם הולך לפרסום לקבל אהבה עצמית. והאנשים הכי מסכנים בעולם, הם אלו שמקור
האנרגיה שלהם זה הפרסום ולא צריך לנסוע לאפריקה לראות אנשים רעבים, מספיק לראות אנשים בטלויזיה, אנשים מפורסמים, מי ...