... הזדהות רצון איך פרסום באמצעות סלבריטאים משפיע על הקהל? ההיגיון מאחורי פרסום מוצרים באמצעות אנשים מפורסמים טמון בהבנה של איך
המוח האנושי פועל. פרסום עם סלבריטאים פועל על הקשר הרגשי שיש לציבור עם המפורסם, והקשר הזה גורם לאנשים לשים לב להמלצותיו ולפעול לפיהן, בין אם הם מודעים ... אוהב משהו מסוים, ההורים עשויים להתחיל לאהוב את אותו הדבר גם כן, אפילו אם הם לא היו בוחרים בו בעצמם. איך זה משפיע על המוח שלנו?
המוח האנושי פועל כך, שאם אנו אוהבים מישהו, אנחנו נוטים לאהוב גם את הדברים שהוא אוהב. אם אנחנו מעריכים את הסלבריטאי, אנחנו גם רוצים לאהוב את מה שהוא ... של הסלבריטאי, ולכן אם המפורסם ממליץ על מוצר מסוים, המעריץ ירגיש צורך להאמין בו ולהזדהות עם המוצר כדי לשמור על תחושת קרבה אליו.
המוח האנושי מחפש חוויות שמחברות אותו לרגשות חיוביים, ופרסום של סלבריטאים מאפשר למותג להיכנס לתוך מערך הרגשות החיוביים של הצרכן. שיטות שיווק שיטות ... הזדהות ורצון איך פרסום באמצעות סלבריטאים משפיע על הקהל? ההיגיון מאחורי פרסום מוצר באמצעות אנשים מפורסמים טמון בהבנה של איך
המוח האנושי פועל. אנשים מעריצים סלבריטאים כי הם רוצים להיות כמו אותם מפורסמים: להשיג את הכבוד, הכסף, המעמד והאהבה שהם מדמיינים שהסלבריטאי בעליהם. ...