... צריך את המוצר. יקח מהלקוח פחות כסף ממה שהוא יכול. יתן הנחות ללקוח, על חשבון העסק. וירגיש לא בנוח, לדאוג
לאינטרס של העסק, מול
האינטרס של הלקוח. בכל עסקה, יש ניגוד
אינטרסים. בעל עסק, כשהוא לוקח מוצר מהעסק של עצמו, הוא עושה זאת על חשבון העסק (בגדול במינימום עלות).
האינטרס של העסק, לעשות כסף.
האינטרס של הלקוח, לשמור את הכסף אצלו. כשיש יותר מידי אהבה ללקוח, זה על חשבון האהבה למהות העבודה, שהיא לעשות כסף. זה בין השאר אחד הגורמים ... במקום העבודה, כי הוא פחות מרגיש בעבודה. מצד שני, זה מגדיל את הסיכוי שמקום העבודה ינצל אותו, בגלל ניגוד
האינטרסים שקיים תמיד. מסקנה: להיות מודע לקונפליקט הזה, ולנסות למצוא איזון רגשי. ...