... שני מצבים שהם: 1 - לפני בריאת העולם. 2 - אחרי בריאת העולם. נשאל: מה היה לפני בריאת העולם. נשיב: כלום אין העדר מוחלט. ונוסיף: אלוהים ברא את העולם
יש מאין, דהיינו, אלוהים הפך את האין כלום העדר המוחלט, ליש ... של אלוהים זהה לחלוטין למהותו של ה - כלום אין? אם אכן מהותו של אלוהים זהה לחלוטין למהותו של ה - אין כלום, הרי שלא שייך לומר שאלוהים ברא את העולם
יש מאין, כי אלוהים עצמו הוא אין, ואכ כנראה שהעולם נוצר
יש מאין מעצמו ולא על ידי אלוהים, או לחלופין כנראה שנסיק כי ... שהן: 1 - הבורא עצמו. 2 - האין שממנו נוצר היש. והלוגיקה כאן היא ממש פשוטה: אם אלוהים = אין כלום העדר מוחלט, ממילא מה שייך לומר שאלוהים ברא את העולם
יש מאין. אם כבר נכון יהיה לומר כי ה - אין ברא את ה - יש ... ורק אלוהים בלבד ללא שום דבר נוסף. ונשאל: אז ממה אלוהים ברא את העולם? ונשיב: אלוהים לקח חלק מעצמו וממנו הוא יצר את העולם. זא אלוהים לא ברא את העולם
יש מאין שנפרד ממהותו של אלוהים, אלא אלוהים ברא את העולם ... את אלוהים של אחרי הבריאה וגם את של לפני הבריאה, כישות שמורכבת מחלקים שונים, ואכ היא אינה אין סופית וכולי. סיכום ומסקנות: לומר שאלוהים ברא את העולם
יש מאין , משמעותו היא שאלוהים אינו אין סופי ויחיד ופשוט ללא ...