אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך להתלונן? ✔מניפולציות חברתיות, איך לנקום בלי להיראות נקמן? איך לפגוע בלי להיראות פוגע? איך להתלונן על מישהו בלי לשדר חולשה? איך לריב עם מישהו...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מניפולציות חברתיות, איך לנקום בלי להיראות נקמן? איך לפגוע בלי להיראות פוגע? איך להתלונן על מישהו בלי לשדר חולשה? איך לריב עם מישהו בלי לשדר רגישות? שום דבר לא אישי, מיומנויות תקשורת בין אישית, מיומנויות חברתיות, איך לריב נכון?
איך לתקוף מישהו בצורה חכמה בלי להיראות נקמן?

כאשר מישהו פוגע בך, מתנכל לך או מטריד אותך, במיוחד במצבים כמו במקום העבודה או בדינמיקה קבוצתית, יש דרכים חכמות להתמודד איתו מבלי להיראות נקמן או פגיע. לפי אליעד כהן, הגישה המרכזית היא לעולם לא להציג את הקונפליקט כאישי. במקום לתקוף מישהו ישירות על כך שהוא פוגע בך, הגישה החכמה והאסטרטגית יותר היא להגן כביכול על אנשים אחרים שנפגעים ממנו.

מדוע לתקוף מישהו בצורה לא אישית?

הסיבה המרכזית לכך היא שכאשר אתה מתקיף אדם באופן אישי על פגיעה בך, זה עלול להצטייר כחולשה או רגישות יתר שלך. אם למשל אדם מדבר אליך באופן לא ראוי במקום העבודה ואתה אומר לו: "למה אתה מדבר אליי ככה?", אתה מיד מציג את עצמך כפגיע ורגיש, כאדם שאינו מסוגל להתמודד בעצמו עם המציאות החברתית. אליעד כהן מסביר שבאופן טבעי, כאשר מישהו מתייחס רע אליך, הוא כנראה מתייחס רע גם לאנשים אחרים. לכן הדרך החכמה לפעול תהיה להמתין שהאדם הזה יפגע במישהו אחר, ואז לנצל את ההזדמנות לתקוף אותו על ההתנהגות הזאת, תוך הצגת עצמך כמגן על אחרים.

איך לפעול בצורה אסטרטגית כדי לרכוש אהדה חברתית?

הטקטיקה שאליעד כהן מציע היא להתייחס לקונפליקט כאילו הוא אינו קשור אליך באופן אישי כלל. למשל, כאשר אותו אדם פוגע במישהו אחר, במקום להאשים אותו במה שעשה לך, אתה פונה אליו ואומר משהו כמו: "מה פתאום אתה מתנהג ככה לאנשים? מי אתה שתרשה לעצמך לזלזל באחרים?". בגישה הזו, אתה נתפס בעיני אחרים כמגן על החלשים, כלוחם צדק, או כמעין "רובין הוד". בכך אתה מראה שאין לך עניין אישי אלא שאתה פועל ממקום של דאגה לזולת, מה שמגביר את הערך החברתי שלך בעיני הקבוצה.

איך להימנע מריקושטים חברתיים בעת תקיפה של מישהו?

כדי למנוע תגובות שליליות כלפיך, חשוב מאוד להראות כאילו אתה לא נפגע מההתנהגות הרעה שלו כלפיך באופן אישי. גם אם אתה מתמלא בכעס בעקבות פגיעה אישית, מוטב להדגיש שהבעיה העיקרית שלך עם האדם הזה היא פגיעתו באחרים. אתה אפילו יכול להגיד: "לי לא אכפת, אתה יכול לדרוך עליי, זה לא מזיז לי, אבל למה אתה פוגע באחרים?". טקטיקה זו מסייעת לך להתחמק מהאשמה של רגישות או חולשה אישית ומספקת לך עמדה חזקה יותר במאבק החברתי.

מתי כדאי דווקא כן להפוך את הקונפליקט לאישי?

אליעד כהן מדגיש שלעיתים ייתכן שיש אינטרס אישי ברור להפוך את הקונפליקט לאישי, למשל אם אתה רוצה להציב גבול ברור ולשדר מסר חד משמעי כגון: "אתה יכול להתנהג איך שאתה רוצה עם כולם, אבל איתי ספציפית אתה לא תדבר ככה". במצבים כאלו, הגיוני להציב את עצמך במרכז הקונפליקט בצורה מודעת. אבל בדרך כלל, אם אין סיבה ספציפית להבליט את האישי, עדיף להימנע מכך.

מדוע חשוב להציג את עצמך כמגן על החלשים ולא כמישהו שנפגע בעצמו?

כאשר אתה מגן על עצמך באופן ישיר, אתה מסתכן בכך שאנשים יחשבו שאתה חלש, בעייתי, או פגיע מדי. לעומת זאת, אם אתה מציג את עצמך כאדם שמגן על אחרים, אתה נתפס באופן חיובי הרבה יותר. החברה מעריכה אנשים שמגנים על חלשים, וזה מקנה לך יתרון משמעותי במאבק חברתי. בצורה זו, אפילו אם המניעים שלך אישיים לחלוטין, אתה מצליח לפגוע במטרה שלך, אך להצטייר בצורה חיובית וחברתית.

האם יש בצורת הפעולה הזו צביעות?

אליעד כהן מציין שיש כאן בהחלט אלמנט של צביעות, כיוון שלעיתים קרובות אנשים אינם מתערבים כאשר אחרים נפגעים עד שהדבר נוגע בהם באופן אישי. ברגע שאדם נפגע באופן אישי, פתאום הוא נזכר לצאת למאבק למען הזולת. עם זאת, למרות הצביעות הברורה, הגישה הזו עדיין נתפסת כחכמה ויעילה יותר מבחינה חברתית מאשר להגיב באופן ישיר על פגיעות אישיות.

הסיכום המרכזי לטקטיקת התמודדות חכמה במצבי קונפליקט חברתי:
  • לעולם לא לתקוף בצורה אישית, אלא להצדיק את התקיפה בהגנה על אחרים.
  • להמתין להזדמנות מתאימה שבה האדם הפוגע עושה זאת לאדם אחר, ורק אז לתקוף.
  • ליצור דימוי של אדם הפועל מתוך דאגה לאחרים ולא מתוך חולשה או פגיעה אישית.
  • להיות מודע לאפשרות של שימוש בטקטיקה הפוכה, כאשר יש צורך באמירה אישית וברורה.
  • לזכור שהמטרה היא להרוויח נקודות בזירה החברתית תוך מזעור נזקים לתדמית האישית.
להגן על חלשים, להגן על עצמך, להיות לוחם צדק, רובין הוד, זה לא אישי, שום דבר לא אישי, להגן על אחרים, איך לריב עם מישהו בחוכמה? איך לצאת על מישהו בצורה מתוחכמת? בעיות במקום העבודה, מריבות במקום העבודה, קונפליקט בקבוצה, דינמיקה קבוצתית, איך לצאת על מישהו בצורה חכמה? איך לפגוע במישהו בלי להצטייר כנקמן? אסטרטגיות משחק, תורת המשחקים
ליצור איך לריב עם מישהו בלי לשדר רגישות מסר תלונה איך לנהל שום דבר לא אישי מיוחד איך שאתה רוצה תקיפה חלש תלונות איך להתלונן איך להתלונן על מישהו איך להתלונן על מישהו בלי לשדר חולשה איך לנקום איך לנקום בלי להיראות נקמן איך לפגוע איך לפגוע בלי להיראות פוגע איך לריב נכון איך לריב עם מישהו איך לריב עם מישהו בלי לשדר רגישות חברתי חברתיות חולשה כישורים חברתיים לא לשדר לא לשדר חולשה להיראות נקמן להיראות פוגע להתלונן להתלונן על מישהו להתלונן על מישהו בלי לשדר חולשה לנקום לנקום בלי להיראות נקמן לפגוע לפגוע בלי להיראות פוגע לריב לריב עם מישהו לריב עם מישהו בלי לשדר רגישות לשדר לשדר חולשה לשדר רגישות מאבק מיומנויות מיומנויות חברתיות מיומנויות תקשורת מיומנויות תקשורת בין אישית מיומנויות תקשורתיות מיומנות מיומנות חברתית מניפולציה מניפולציות מניפולציות חברתיות נוקם נוקמת נקמה נקמנות רגישות שום דבר לא אישי תלונה תלונות תקשורת תקשורת בין אישית תקשורת בינאישית תקשורתיות
לבקש אהבה, הימור על אהבה כלפיך, טעויות בחיזור, אתה לא אוהב אותי מספיק, את לא אוהבת אותי מספיק, איך לגרום למישהו לאהוב אותך יותר? אני רוצה לקבל יותר יחס, אני רוצה לקבל יותר תשומת לב, איך לגרום לו לאהוב אותך יותר?
לבקש אהבה, הימור על אהבה כלפיך, טעויות בחיזור, אתה לא אוהב אותי מספיק, את לא אוהבת אותי מספיק, איך לגרום למישהו לאהוב אותך יותר? אני רוצה לקבל יותר יחס, אני רוצה לקבל יותר תשומת לב, איך לגרום לו לאהוב אותך יותר?
... תשומת לב, איך לגרום לו לאהוב אותך יותר? מהי השפעת תלונה על מערכת יחסים? איך משפיעה תלונה על כך שמישהו לא אוהב אותך מספיק? כאשר אדם מתלונן בפני אדם אחר על כך שהוא לא אוהב אותו מספיק, עולה שאלה גדולה: האם התלונה תגרום לו לאהוב אותו יותר או פחות? תלונה שכזו עשויה לעורר רגשות שונים אצל הצד השני. מצד אחד, התלונה עשויה להחמיא לו, בכך שהיא משדרת לו שהוא חשוב, ששמים עליו דגש ושהאדם המתלונן מעריך אותו ומצפה ממנו להשקיע יותר במערכת היחסים. מצד שני, תלונה יכולה גם להוביל להשפעה הפוכה. השאלה המרכזית היא איך תגיב התלונה? האם היא תחמיר את המצב או תעזור לו להשתפר? האם תלונה יכולה לגרום לאדם לאהוב אותך יותר? ייתכן שהתלונה תוביל לשינוי בטווח הקצר. כאשר אדם שומע תלונה על כך שהוא לא מספיק אוהב את השני, ייתכן שהוא ירגיש צורך לשפר את יחסו ולתת יותר מתוך רגשות אשמה או כדי לרצות את האדם השני. אך יש לקחת בחשבון שלעיתים שינוי ההתנהגות ... חוסר רצון להמשיך במערכת היחסים. דוגמה להשפעת תלונה במערכת יחסים זוגית נניח שיש אדם עם שני חברים טובים, אך הם רבו ביניהם. אחד מהם אומר לו: אם תמשיך להיות חבר של השני, אני לא רוצה להיות חבר שלך. במקרה כזה, אותו אדם ... הראשון. כך גם במערכת יחסים זוגית: כאשר מישהו מתלונן שבן או בת הזוג לא אוהבים אותו מספיק, הוא בעצם מציב בפניו אולטימטום שיכול להוביל למערכת יחסים רעועה או אף לפיצול רגשי. איך לבקש יותר אהבה בצורה חכמה? במקום להתלונן על חוסר באהבה, כדאי לבחון את הדרכים בהן אפשר לשפר את הקשר כדי לגרום לאדם השני לאהוב יותר. במקום לומר אתה לא אוהב אותי מספיק, יש לשאול: - מה ניתן לעשות כדי לגרום לו ... באופן טבעי, ולא להסתמך על דרישות שמגיעות ממקום של תלונה ולחץ. מה המסקנה? אם רוצים לקבל יותר אהבה, חשוב להבין שהאהבה היא תוצאה של מערכת יחסים טובה ורגש חיובי. במקום להתלונן על חוסר אהבה, כדאי להשקיע ביצירת סביבה בה האהבה יכולה לצמוח מעצמה. תלונות ואולטימטומים עשויים להוביל לתוצאה הפוכה ולגרום לריחוק. לפיכך, חשוב לפעול בחכמה וליצור מציאות בה האהבה תצמח באופן טבעי. איך לגרום למישהו לאהוב אותך? טעויות נפוצות ... איך לגרום למישהו להעריך אותך יותר? איך משפיעה תלונה על כך שמישהו לא אוהב אותך מספיק? כאשר אדם מתלונן בפני אדם אחר על כך שהוא לא אוהב אותו מספיק, מתעוררת שאלה - האם התלונה הזאת תגרום לשני לאהוב אותו יותר או פחות? מצד אחד, עצם ההתלוננות יכולה להחמיא לצד השני, כי היא משדרת לו שהוא משמעותי, שהדעה שלו חשובה, שהאושר של האדם התלונן תלוי בו. אבל מצד שני, התלונה גם עלולה לגרום לתוצאה ההפוכה - שאותו אדם יאהב פחות, יעריך פחות, או אפילו יתרחק. למה אנשים עלולים לאהוב אותך פחות אחרי תלונה? כאשר מישהו מתלונן אתה לא מספיק אוהב אותי, הוא מציב בפני הצד השני סוג של אולטימטום - או שתאהב אותי יותר, או שאני לא מרוצה ממך. במצב כזה, ייתכן שהצד השני ירגיש מאוים, ירגיש לא מוערך, או שינסה לשכנע את עצמו שהוא לא באמת אוהב את האדם המתלונן, כדי לא להרגיש רע על כך שהוא לא עומד בציפיותיו. בנוסף, אנשים לא אוהבים שמתלוננים עליהם. תלונה על כך שמישהו לא מספיק אוהב או לא מספיק משקיע במערכת היחסים עשויה לגרום לו לרגשות אשמה, לכעס או אפילו לריחוק רגשי. הוא עלול להתחיל לחשוב על הסיבות לכך שהוא לא מעניק ... מה שעלול להוביל לריחוק ולפגיעה במערכת היחסים. האם תלונה יכולה לגרום לאדם לאהוב אותך יותר? ייתכן שכן, בטווח הקצר. כאשר מישהו שומע
איך לקבל את המציאות כמו שהיא? איך לא לסבול מהמציאות? איך לשתוק כלפי מה שקורה? איך לקבל את המציאות באהבה? איך לקבל את מה שקורה? שתוק כך עלה במחשבה לפני, איך להיות רגוע? איך להיות מאושר? איך לא להתלונן? איך לקבל מציאות קשה? איך להתמודד עם בעיות קשות? איך להתמודד עם סבל? איך להתמודד עם אסונות? איך להכיל את המציאות? בעיות שאין להן פתרון, לא לכל בעיה יש פתרון, לרצות בלב שלם, רצון בלב שלם, איך לא לרצות לשנות את המציאות?
... לסבול מהמציאות? איך לשתוק כלפי מה שקורה? איך לקבל את המציאות באהבה? איך לקבל את מה שקורה? שתוק כך עלה במחשבה לפני, איך להיות רגוע? איך להיות מאושר? איך לא להתלונן? איך לקבל מציאות קשה? איך להתמודד עם בעיות קשות? איך להתמודד עם סבל? איך להתמודד עם אסונות? איך להכיל את המציאות? בעיות ...
אחריות ניהולית, אחריות המנהל, מי אשם המנהל או העובד? האם לפטר את המנהל? האם לפטר את העובד? למה העובד לא עובד? בעיות של מנהלים עם עובדים, בעיות עם העובדים, האם המנהל אחראי? האם העובד אחראי? יעוץ למנהלים, תלונות על עובדים, יעוץ ארגוני
אחריות ניהולית, אחריות המנהל, מי אשם המנהל או העובד? האם לפטר את המנהל? האם לפטר את העובד? למה העובד לא עובד? בעיות של מנהלים עם עובדים, בעיות עם העובדים, האם המנהל אחראי? האם העובד אחראי? יעוץ למנהלים, תלונות על עובדים, יעוץ ארגוני
... עם עובדים, בעיות עם העובדים, האם המנהל אחראי? האם העובד אחראי? יעוץ למנהלים, תלונות על עובדים, יעוץ ארגוני מי אחראי כשיש עובד שלא עובד טוב, המנהל או העובד? אחד המצבים הנפוצים בעולם העבודה הוא כאשר מנהל מתלונן על העובדים שלו. לדוגמה, המנהל מתלונן שהעובדים שלו לא יעילים, לא מבצעים משימות, או פשוט לא מתפקדים כראוי. לפי אליעד כהן, כאשר מנהל מתלונן על העובדים, הוא בעצם מתלונן על עצמו ועל יכולות הניהול שלו. אמנם קיימים עובדים שהם באמת דפוקים, כאלה שלא אוהבים לעבוד ושונאים את התפקיד שלהם, עובדים עצלנים או בלתי ... העובדים לא מתפקדים כמו שצריך? אליעד מוסיף נקודה חשובה נוספת: אם יש מנהל שמתלונן שרק עובד אחד לא טוב, יש סבירות שהבעיה היא ספציפית בעובד הזה. אולי צריך לפטר את העובד ולהביא מישהו אחר במקומו. אך אם אותו מנהל מתלונן שכל העובדים שלו לא עובדים טוב, כל העובדים לא יעילים, כולם לא מתפקדים, אז ככל שמספר העובדים שהמנהל מתלונן עליהם גדול יותר, כך הסבירות שהבעיה היא במנהל עצמו עולה. לדוגמה, אם יש לך צוות של עשרה עובדים ואחד או שניים לא מתפקדים כמו שצריך, אולי ... בתפקוד העובדים שלו. מתי צריך לפטר את העובד, ומתי לפטר את המנהל? כאשר מנהל מתלונן על עובד בודד שאינו עובד טוב, הגיוני לפטר את העובד, כי קיימת אפשרות סבירה שהבעיה היא ספציפית בו. אך במצב שבו רוב הצוות מתפקד באופן לא ... קודם כל את עצמו, לפני שהוא מאשים אחרים. בעיות עם עובדים עובד שלא עובד להתלונן על העובדים אחריות המנהל על העובדים למה העובדים שלי לא עובדים טוב? האם לפטר את המנהל או את העובד? מה האחריות של מנהל על תפקוד העובדים? מנהל שמתלונן על העובדים שלו שלום חברים, הפעם נדבר על מנהל שמתלונן על העובדים שלו - בין אם בפני עצמו או בפני מישהו אחר - על האנשים שכפופים לו. מה שצריך לדעת זה שיש עובדים שהם באמת בעייתיים - אנשים שלא ... קטגוריה של עובדים שלא מבצעים את תפקידם כראוי. אבל חשוב להבין שאם אתה כמנהל מתלונן על העובדים שלך, ייתכן מאוד שאתה בעצם מתלונן גם על עצמך. ההתנהגות של העובדים שלך קשורה ישירות אליך וליכולות שלך כמנהל. כלומר, ברגע שאתה אומר: העובד שלי לא עושה את העבודה, עליך להבין שבעצם אתה לא מתלונן רק עליו - אתה גם מתלונן על התפקוד שלך כמנהל. זה שהוא לא מבצע את המשימות שלו כמו שצריך, זו אחריות שלך. האחריות של המנהל כמובן, ייתכן שהעובד פשוט לא טוב בתפקידו, ... EIP.co.il ולמצוא מידע נוסף בנושא. בהצלחה! בעיות עם עובדים, עובד שלא עובד, להתלונן על העובדים, אחריות המנהל על העובדים, אחריות של ראש הממשלה ...
רפורמה במערכת המשפט, הדיקטטורה של בגץ, ביטול עילת הסבירות, האם בגצ מגן על החלשים? מי יגן על החלשים? עריצות הרוב, מהי דיקטטורה? מהי דמוקרטיה? שלטון הרוב, הפרדת הרשויות, הוועדה לבחירת השופטים, מי יבחר את השופטים? בחירות לכנסת, בחירות לבית המשפט
... בקיצור, הדיקטטורה של בגץ, לא יותר טובה מעריצות הרוב. גם יש להזכיר, כי אי אפשר רק להתלונן על המצב הגרוע במדינה ועל הממשלה, כאשר ... רע לתת לממשלה לחוקק כל מה שבא לה ולעשות כל מה שבא לה, אבל עדיין זה לא ישר רק להתלונן על כך שהמצב לא אידיאלי, כאשר גם בגץ ...
עיזים במשא ומתן, דרישות במשא ומתן, איך להכניס עיזים במשא ומתן, הכנסת עיזים במשא ומתן, אסטרטגיות ניהול משא ומתן למתקדמים, טעויות בניהול משא ומתן, איך להוציא עיזים במשא ומתן? עיזים בהסכם, איך לתמחר מוצר? האם לתמחר גבוה ולתת הנחה? תמחור לצורך הנחה, איך להתפשר במשא ומתן? איך לנסח הסכם? איך לכתוב הסכם? איך להציע הצעה? מה לדרוש במשא ומתן? מה לא לדרוש במשא ומתן? איך לחזור בך במשא ומתן? מה לא לבקש במשא ומתן? איך להציע הצעת מחיר? נספח שינויים, ניסוח הסכם
... עיזים גורם לתועלת? ועוד. אז קודם כל נסביר מה זה עיזים במשא ומתן? אז בקצרה, מסופר על מישהו שהתלונן שהבית שלו קטן ושאין לו מספיק מקום בבית. ואז נתנו לו עצה, להכניס עיזים לבית, כל שבוע עוד עז. כך שהמצב נהיה הרבה יותר גרוע משבוע לשבוע. ואז אחרי כמה שבועות נתנו לו עצה, להוציא את ... לשם עיזים. דהיינו, תבקש ממנו גם דברים שאתה לא באמת צריך ושאתה מוכן לוותר עליהם. כדי שכאשר הוא יתלונן על העיזים, אז תוכל לוותר על חלק מהדרישות שלך ואז הוא ייראה מרוצה, מהמצב כמו שמראש היית רוצה שהוא יהיה. ולצורך העניין לבקש מלקוח מחיר גבוה יותר ממה שמוכנים לסגור איתו עסקה ואחר ... דהיינו, האם כדאי או לא כדאי לדרוש מראש דרישות שאנחנו מוכנים להתפשר עליהן, כדי שכאשר הצד השני יתלונן, הוא יקבל את מה שמראש כבר היינו מוכנים לתת? אז איך לדעת האם כדאי לעשות משהו? יש בזה לוגיקה שלמה, אבל קודם כל נראה מה בטוח נכון? בטוח נכון, שכדי שתיסגר עסקה, צריך שהצד השני ירצה ... הצורך הרגשי של הלקוח במילים אחרות, יתכן גם שיש לצד השני צורך רגשי, לבקש הנחה לבקש הטבות להתלונן להרגיש מיוחד וכיוב. במקרה כזה מחויב שתוסיף עיזים, כדי שהצד השני ירגיש טוב כשיוציאו לו את העיזים. והנל, זה חלק מהעניין של תמחור ללקוח, שלפעמים יש לקוח שחייב לקבל הנחה, בלי קשר ...
איך למכור מוצרים יקרים? מחלקת המכירות מול מחלקת היצור, הדרכת אנשי מכירות, למה המוצר יקר? מחלקת המכירות מול מחלקת הפיתוח, כשלים בתהליך מכירה, למה המוצר כל כך יקר? תמחור מוצר, איך לשווק מוצר יקר? איך להדריך אנשי מכירות? יעוץ מכירות
... המדויקות לתמחור הגבוה. הדרכות כאלו יאפשרו לאנשי המכירות לתת תשובות טובות ללקוחות שמתלוננים על המחיר, ולשכנע אותם שהמחיר הוא פונקציה של איכות ולא של ניסיון לגרוף רווחים מוגזמים. באופן כללי, אליעד מסביר שתהליך מכירה מוצלח הוא כזה שבו איש ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מניפולציות חברתיות, איך לנקום בלי להיראות נקמן? איך לפגוע בלי להיראות פוגע? איך להתלונן על מישהו בלי לשדר חולשה? איך לריב עם מישהו בלי לשדר רגישות? שום דבר לא אישי, מיומנויות תקשורת בין אישית, מיומנויות חברתיות, איך לריב נכון?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להתלונן?, האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתלונן?, איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן משפחתי, מאמן לחיים, מומחה בתחום איך להתלונן - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3594 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 06:30:19 - wesi1