אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך להתלונן? ✔מניפולציות חברתיות, איך לנקום בלי להיראות נקמן? איך לפגוע בלי להיראות פוגע? איך להתלונן על מישהו בלי לשדר חולשה? איך לריב עם מישהו...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מניפולציות חברתיות, איך לנקום בלי להיראות נקמן? איך לפגוע בלי להיראות פוגע? איך להתלונן על מישהו בלי לשדר חולשה? איך לריב עם מישהו בלי לשדר רגישות? שום דבר לא אישי, מיומנויות תקשורת בין אישית, מיומנויות חברתיות, איך לריב נכון?
איך לתקוף מישהו בצורה חכמה בלי להיראות נקמן?

כאשר מישהו פוגע בך, מתנכל לך או מטריד אותך, במיוחד במצבים כמו במקום העבודה או בדינמיקה קבוצתית, יש דרכים חכמות להתמודד איתו מבלי להיראות נקמן או פגיע. לפי אליעד כהן, הגישה המרכזית היא לעולם לא להציג את הקונפליקט כאישי. במקום לתקוף מישהו ישירות על כך שהוא פוגע בך, הגישה החכמה והאסטרטגית יותר היא להגן כביכול על אנשים אחרים שנפגעים ממנו.

מדוע לתקוף מישהו בצורה לא אישית?

הסיבה המרכזית לכך היא שכאשר אתה מתקיף אדם באופן אישי על פגיעה בך, זה עלול להצטייר כחולשה או רגישות יתר שלך. אם למשל אדם מדבר אליך באופן לא ראוי במקום העבודה ואתה אומר לו: "למה אתה מדבר אליי ככה?", אתה מיד מציג את עצמך כפגיע ורגיש, כאדם שאינו מסוגל להתמודד בעצמו עם המציאות החברתית. אליעד כהן מסביר שבאופן טבעי, כאשר מישהו מתייחס רע אליך, הוא כנראה מתייחס רע גם לאנשים אחרים. לכן הדרך החכמה לפעול תהיה להמתין שהאדם הזה יפגע במישהו אחר, ואז לנצל את ההזדמנות לתקוף אותו על ההתנהגות הזאת, תוך הצגת עצמך כמגן על אחרים.

איך לפעול בצורה אסטרטגית כדי לרכוש אהדה חברתית?

הטקטיקה שאליעד כהן מציע היא להתייחס לקונפליקט כאילו הוא אינו קשור אליך באופן אישי כלל. למשל, כאשר אותו אדם פוגע במישהו אחר, במקום להאשים אותו במה שעשה לך, אתה פונה אליו ואומר משהו כמו: "מה פתאום אתה מתנהג ככה לאנשים? מי אתה שתרשה לעצמך לזלזל באחרים?". בגישה הזו, אתה נתפס בעיני אחרים כמגן על החלשים, כלוחם צדק, או כמעין "רובין הוד". בכך אתה מראה שאין לך עניין אישי אלא שאתה פועל ממקום של דאגה לזולת, מה שמגביר את הערך החברתי שלך בעיני הקבוצה.

איך להימנע מריקושטים חברתיים בעת תקיפה של מישהו?

כדי למנוע תגובות שליליות כלפיך, חשוב מאוד להראות כאילו אתה לא נפגע מההתנהגות הרעה שלו כלפיך באופן אישי. גם אם אתה מתמלא בכעס בעקבות פגיעה אישית, מוטב להדגיש שהבעיה העיקרית שלך עם האדם הזה היא פגיעתו באחרים. אתה אפילו יכול להגיד: "לי לא אכפת, אתה יכול לדרוך עליי, זה לא מזיז לי, אבל למה אתה פוגע באחרים?". טקטיקה זו מסייעת לך להתחמק מהאשמה של רגישות או חולשה אישית ומספקת לך עמדה חזקה יותר במאבק החברתי.

מתי כדאי דווקא כן להפוך את הקונפליקט לאישי?

אליעד כהן מדגיש שלעיתים ייתכן שיש אינטרס אישי ברור להפוך את הקונפליקט לאישי, למשל אם אתה רוצה להציב גבול ברור ולשדר מסר חד משמעי כגון: "אתה יכול להתנהג איך שאתה רוצה עם כולם, אבל איתי ספציפית אתה לא תדבר ככה". במצבים כאלו, הגיוני להציב את עצמך במרכז הקונפליקט בצורה מודעת. אבל בדרך כלל, אם אין סיבה ספציפית להבליט את האישי, עדיף להימנע מכך.

מדוע חשוב להציג את עצמך כמגן על החלשים ולא כמישהו שנפגע בעצמו?

כאשר אתה מגן על עצמך באופן ישיר, אתה מסתכן בכך שאנשים יחשבו שאתה חלש, בעייתי, או פגיע מדי. לעומת זאת, אם אתה מציג את עצמך כאדם שמגן על אחרים, אתה נתפס באופן חיובי הרבה יותר. החברה מעריכה אנשים שמגנים על חלשים, וזה מקנה לך יתרון משמעותי במאבק חברתי. בצורה זו, אפילו אם המניעים שלך אישיים לחלוטין, אתה מצליח לפגוע במטרה שלך, אך להצטייר בצורה חיובית וחברתית.

האם יש בצורת הפעולה הזו צביעות?

אליעד כהן מציין שיש כאן בהחלט אלמנט של צביעות, כיוון שלעיתים קרובות אנשים אינם מתערבים כאשר אחרים נפגעים עד שהדבר נוגע בהם באופן אישי. ברגע שאדם נפגע באופן אישי, פתאום הוא נזכר לצאת למאבק למען הזולת. עם זאת, למרות הצביעות הברורה, הגישה הזו עדיין נתפסת כחכמה ויעילה יותר מבחינה חברתית מאשר להגיב באופן ישיר על פגיעות אישיות.

הסיכום המרכזי לטקטיקת התמודדות חכמה במצבי קונפליקט חברתי:
  • לעולם לא לתקוף בצורה אישית, אלא להצדיק את התקיפה בהגנה על אחרים.
  • להמתין להזדמנות מתאימה שבה האדם הפוגע עושה זאת לאדם אחר, ורק אז לתקוף.
  • ליצור דימוי של אדם הפועל מתוך דאגה לאחרים ולא מתוך חולשה או פגיעה אישית.
  • להיות מודע לאפשרות של שימוש בטקטיקה הפוכה, כאשר יש צורך באמירה אישית וברורה.
  • לזכור שהמטרה היא להרוויח נקודות בזירה החברתית תוך מזעור נזקים לתדמית האישית.
להגן על חלשים, להגן על עצמך, להיות לוחם צדק, רובין הוד, זה לא אישי, שום דבר לא אישי, להגן על אחרים, איך לריב עם מישהו בחוכמה? איך לצאת על מישהו בצורה מתוחכמת? בעיות במקום העבודה, מריבות במקום העבודה, קונפליקט בקבוצה, דינמיקה קבוצתית, איך לצאת על מישהו בצורה חכמה? איך לפגוע במישהו בלי להצטייר כנקמן? אסטרטגיות משחק, תורת המשחקים
להציב גבול מנהל מבחינה חברתית ערך חברתי להיראות נקמן לנצל איך לנקום במקום העבודה חולשה מריבות להציב גבולות איך להתלונן איך להתלונן על מישהו איך להתלונן על מישהו בלי לשדר חולשה איך לנקום איך לנקום בלי להיראות נקמן איך לפגוע איך לפגוע בלי להיראות פוגע איך לריב נכון איך לריב עם מישהו איך לריב עם מישהו בלי לשדר רגישות חברתי חברתיות חולשה כישורים חברתיים לא לשדר לא לשדר חולשה להיראות נקמן להיראות פוגע להתלונן להתלונן על מישהו להתלונן על מישהו בלי לשדר חולשה לנקום לנקום בלי להיראות נקמן לפגוע לפגוע בלי להיראות פוגע לריב לריב עם מישהו לריב עם מישהו בלי לשדר רגישות לשדר לשדר חולשה לשדר רגישות מאבק מיומנויות מיומנויות חברתיות מיומנויות תקשורת מיומנויות תקשורת בין אישית מיומנויות תקשורתיות מיומנות מיומנות חברתית מניפולציה מניפולציות מניפולציות חברתיות נוקם נוקמת נקמה נקמנות רגישות שום דבר לא אישי תלונה תלונות תקשורת תקשורת בין אישית תקשורת בינאישית תקשורתיות
לבקש אהבה, הימור על אהבה כלפיך, טעויות בחיזור, אתה לא אוהב אותי מספיק, את לא אוהבת אותי מספיק, איך לגרום למישהו לאהוב אותך יותר? אני רוצה לקבל יותר יחס, אני רוצה לקבל יותר תשומת לב, איך לגרום לו לאהוב אותך יותר?
לבקש אהבה, הימור על אהבה כלפיך, טעויות בחיזור, אתה לא אוהב אותי מספיק, את לא אוהבת אותי מספיק, איך לגרום למישהו לאהוב אותך יותר? אני רוצה לקבל יותר יחס, אני רוצה לקבל יותר תשומת לב, איך לגרום לו לאהוב אותך יותר?
... אותי מספיק, את לא אוהבת אותי מספיק, איך לגרום למישהו לאהוב אותך יותר? אני רוצה לקבל יותר יחס, אני רוצה לקבל יותר תשומת לב, איך לגרום לו לאהוב אותך יותר? מהי השפעת תלונה על מערכת יחסים? איך משפיעה תלונה על כך שמישהו לא אוהב אותך מספיק? כאשר אדם מתלונן בפני אדם אחר על כך שהוא לא אוהב אותו מספיק, עולה שאלה גדולה: האם התלונה תגרום לו לאהוב אותו יותר או פחות? תלונה שכזו עשויה לעורר רגשות שונים אצל הצד השני. מצד אחד, התלונה עשויה להחמיא לו, בכך שהיא משדרת לו שהוא חשוב, ששמים עליו דגש ושהאדם המתלונן מעריך אותו ומצפה ממנו להשקיע יותר במערכת היחסים. מצד שני, תלונה יכולה גם להוביל להשפעה הפוכה. השאלה המרכזית היא איך תגיב התלונה? האם היא תחמיר את המצב או תעזור לו להשתפר? האם תלונה יכולה לגרום לאדם לאהוב אותך יותר? ייתכן שהתלונה תוביל לשינוי בטווח הקצר. כאשר אדם שומע תלונה על כך שהוא לא מספיק אוהב את השני, ייתכן שהוא ירגיש צורך לשפר את יחסו ולתת יותר מתוך רגשות אשמה או כדי לרצות את האדם השני. אך יש לקחת בחשבון ... לאהבה אמיתית. השיפור עשוי להיות מאולץ ובסופו של דבר לא ייתן תוצאות רצויות בטווח הארוך, מה שיכול להוביל לתסכול ולתחושת חוסר רצון להמשיך במערכת היחסים. דוגמה להשפעת תלונה במערכת יחסים זוגית נניח שיש אדם עם שני חברים טובים, אך הם רבו ביניהם. אחד מהם אומר לו: אם תמשיך להיות חבר של השני, אני לא רוצה להיות חבר שלך. ... שלא תמיד תהיה לטובתו, כמו להפסיק את החברות עם חבר אחד ולקבל את דרישת חברו, או להמשיך בחברותו עם השני ולהיפרד מהחבר הראשון. כך גם במערכת יחסים זוגית: כאשר מישהו מתלונן שבן או בת הזוג לא אוהבים אותו מספיק, הוא בעצם מציב בפניו אולטימטום שיכול להוביל למערכת יחסים רעועה או אף לפיצול רגשי. איך לבקש יותר אהבה בצורה חכמה? במקום להתלונן על חוסר באהבה, כדאי לבחון את הדרכים בהן אפשר לשפר את הקשר כדי לגרום לאדם השני לאהוב יותר. במקום לומר אתה לא אוהב אותי מספיק, יש לשאול: - מה ... טבעית? אהבה אמיתית אינה יכולה להיות מכופפת או נדרשת בכוח. הדרך הטובה ביותר היא ליצור סביבה חיובית בה האהבה צומחת באופן טבעי, ולא להסתמך על דרישות שמגיעות ממקום של תלונה ולחץ. מה המסקנה? אם רוצים לקבל יותר אהבה, חשוב להבין שהאהבה היא תוצאה של מערכת יחסים טובה ורגש חיובי. במקום להתלונן על חוסר אהבה, כדאי להשקיע ביצירת סביבה בה האהבה יכולה לצמוח מעצמה. תלונות ואולטימטומים עשויים להוביל לתוצאה הפוכה ולגרום לריחוק. לפיכך, חשוב לפעול בחכמה וליצור מציאות בה האהבה תצמח באופן טבעי. איך לגרום למישהו לאהוב אותך? טעויות נפוצות בחיזור איך לשפר תקשורת זוגית? איך להתמודד עם חוסר תשומת לב בזוגיות? איך לגרום למישהו להעריך אותך יותר? איך משפיעה תלונה על כך שמישהו לא אוהב אותך מספיק? כאשר אדם מתלונן בפני אדם אחר על כך שהוא לא אוהב אותו מספיק, מתעוררת שאלה - האם התלונה הזאת תגרום לשני לאהוב אותו יותר או פחות? מצד אחד, עצם ההתלוננות יכולה להחמיא לצד השני, כי היא משדרת לו שהוא משמעותי, שהדעה שלו חשובה, שהאושר של האדם התלונן תלוי בו. אבל מצד שני, התלונה גם עלולה לגרום לתוצאה ההפוכה - שאותו אדם יאהב פחות, יעריך פחות, או אפילו יתרחק. למה אנשים עלולים לאהוב אותך פחות אחרי תלונה? כאשר מישהו מתלונן אתה לא מספיק אוהב אותי, הוא מציב בפני הצד השני סוג של אולטימטום - או שתאהב אותי יותר, או שאני לא מרוצה ממך. במצב כזה, ייתכן שהצד השני ירגיש מאוים, ירגיש לא מוערך, או שינסה לשכנע את עצמו שהוא לא באמת אוהב את האדם המתלונן, כדי לא להרגיש רע על כך שהוא לא עומד בציפיותיו. בנוסף, אנשים לא אוהבים שמתלוננים עליהם. תלונה על כך שמישהו לא מספיק אוהב או לא מספיק משקיע במערכת היחסים עשויה לגרום לו לרגשות אשמה, לכעס או אפילו לריחוק רגשי. הוא עלול להתחיל לחשוב על הסיבות לכך שהוא לא מעניק את האהבה שמצפים ממנו, וכך יתחיל לחפש פגמים בקשר או בבן הזוג עצמו, מה שעלול להוביל לריחוק ולפגיעה במערכת היחסים. האם תלונה יכולה לגרום לאדם לאהוב אותך יותר? ייתכן שכן, בטווח הקצר. כאשר מישהו שומע
אחריות ניהולית, אחריות המנהל, מי אשם המנהל או העובד? האם לפטר את המנהל? האם לפטר את העובד? למה העובד לא עובד? בעיות של מנהלים עם עובדים, בעיות עם העובדים, האם המנהל אחראי? האם העובד אחראי? יעוץ למנהלים, תלונות על עובדים, יעוץ ארגוני
אחריות ניהולית, אחריות המנהל, מי אשם המנהל או העובד? האם לפטר את המנהל? האם לפטר את העובד? למה העובד לא עובד? בעיות של מנהלים עם עובדים, בעיות עם העובדים, האם המנהל אחראי? האם העובד אחראי? יעוץ למנהלים, תלונות על עובדים, יעוץ ארגוני
... או העובד? האם לפטר את המנהל? האם לפטר את העובד? למה העובד לא עובד? בעיות של מנהלים עם עובדים, בעיות עם העובדים, האם המנהל אחראי? האם העובד אחראי? יעוץ למנהלים, תלונות על עובדים, יעוץ ארגוני מי אחראי כשיש עובד שלא עובד טוב, המנהל או העובד? אחד המצבים הנפוצים בעולם העבודה הוא כאשר מנהל מתלונן על העובדים שלו. לדוגמה, המנהל מתלונן שהעובדים שלו לא יעילים, לא מבצעים משימות, או פשוט לא מתפקדים כראוי. לפי אליעד כהן, כאשר מנהל מתלונן על העובדים, הוא בעצם מתלונן על עצמו ועל יכולות הניהול שלו. אמנם קיימים עובדים שהם באמת דפוקים, כאלה שלא אוהבים לעבוד ושונאים את התפקיד ... איתו, בציפיות שלך, או באופן בו אתה מגדיר לו את המשימות, הוא הגורם לבעיות. מה קורה כשכל העובדים לא מתפקדים כמו שצריך? אליעד מוסיף נקודה חשובה נוספת: אם יש מנהל שמתלונן שרק עובד אחד לא טוב, יש סבירות שהבעיה היא ספציפית בעובד הזה. אולי צריך לפטר את העובד ולהביא מישהו אחר במקומו. אך אם אותו מנהל מתלונן שכל העובדים שלו לא עובדים טוב, כל העובדים לא יעילים, כולם לא מתפקדים, אז ככל שמספר העובדים שהמנהל מתלונן עליהם גדול יותר, כך הסבירות שהבעיה היא במנהל עצמו עולה. לדוגמה, אם יש לך צוות של עשרה עובדים ואחד או שניים לא ... תחתיו לא טובים, אלא ייקח אחריות ויבדוק האם יש משהו שהוא עושה, אפילו באופן לא מודע, שפוגע בתפקוד העובדים שלו. מתי צריך לפטר את העובד, ומתי לפטר את המנהל? כאשר מנהל מתלונן על עובד בודד שאינו עובד טוב, הגיוני לפטר את העובד, כי קיימת אפשרות סבירה שהבעיה היא ספציפית בו. אך במצב שבו ... לא טוב שיגרום לתפקוד לקוי של הצוות כולו. בכל מקרה, מנהל טוב צריך לקחת אחריות אישית ולבדוק קודם כל את עצמו, לפני שהוא מאשים אחרים. בעיות עם עובדים עובד שלא עובד להתלונן על העובדים אחריות המנהל על העובדים למה העובדים שלי לא עובדים טוב? האם לפטר את המנהל או את העובד? מה האחריות של מנהל על תפקוד העובדים? מנהל שמתלונן על העובדים שלו שלום חברים, הפעם נדבר על מנהל שמתלונן על העובדים שלו - בין אם בפני עצמו או בפני מישהו אחר - על האנשים שכפופים לו. מה שצריך לדעת זה שיש עובדים שהם ... אחריות, מניפולטיביים, נצלנים או שקרנים. ייתכן בהחלט שחלק מהעובדים שתחתיך שייכים לאותה קטגוריה של עובדים שלא מבצעים את תפקידם כראוי. אבל חשוב להבין שאם אתה כמנהל מתלונן על העובדים שלך, ייתכן מאוד שאתה בעצם מתלונן גם על עצמך. ההתנהגות של העובדים שלך קשורה ישירות אליך וליכולות שלך כמנהל. כלומר, ברגע שאתה אומר: העובד שלי לא עושה את העבודה, עליך להבין שבעצם אתה לא מתלונן רק עליו - אתה גם מתלונן על התפקוד שלך כמנהל. זה שהוא לא מבצע את המשימות שלו כמו שצריך, זו אחריות שלך. האחריות של המנהל כמובן, ייתכן ... ניהול עובדים, התמודדות עם עובדים בעייתיים ותהליכי פיטורין, ניתן להיכנס לאתר האינטרנט EIP.co.il ולמצוא מידע נוסף בנושא. בהצלחה! בעיות עם עובדים, עובד שלא עובד, להתלונן על העובדים, אחריות המנהל על העובדים, אחריות של ראש הממשלה ...
ויכוחים, ווכחנות, חשיבה מוחלטת, חשיבה יחסית, גם וגם, גם רק, נכון או לא נכון, אובייקטיביות, סובייקטיביות, לצאת צודק, איך לא לריב? מי צודק? דבר והיפוכו, אחדות ההפכים
ויכוחים, ווכחנות, חשיבה מוחלטת, חשיבה יחסית, גם וגם, גם רק, נכון או לא נכון, אובייקטיביות, סובייקטיביות, לצאת צודק, איך לא לריב? מי צודק? דבר והיפוכו, אחדות ההפכים
... ווכחנות, חשיבה מוחלטת, חשיבה יחסית, גם וגם, גם רק, נכון או לא נכון, אובייקטיביות, סובייקטיביות, לצאת צודק, איך לא לריב? מי צודק? דבר והיפוכו, אחדות ההפכים מהי הדרך להימנע מויכוחים ומלחמות על מי צודק? ההרצאה עוסקת בתופעת הוויכוחים ... - אחד רואה את המים מהצד החיובי ואחר רואה את המצב כמשהו חסר. אולם, אם כל אחד מהם יתעקש על עמדתו בצורה מוחלטת, תיווצר מחלוקת מיותרת. אליעד מציין כי אם נלמד להבין את גמישות החשיבה, נוכל להימנע מוויכוחים מיותרים ולהגיע להבנה רחבה יותר של ...
בעיות עם האקסית, בעיות עם הגרושה, NLP, מניפולציה על התת מודע, מריבות עם האקסית, איך לגרום למישהו לא לריב איתך? איך לגרום למישהו לדבר איתך? מערכות יחסים, איך לפתור מריבה?
בעיות עם האקסית, בעיות עם הגרושה, NLP, מניפולציה על התת מודע, מריבות עם האקסית, איך לגרום למישהו לא לריב איתך? איך לגרום למישהו לדבר איתך? מערכות יחסים, איך לפתור מריבה?
... עם האקסית, בעיות עם הגרושה, NLP, מניפולציה על התת מודע, מריבות עם האקסית, איך לגרום למישהו לא לריב איתך? איך לגרום למישהו לדבר איתך? מערכות יחסים, איך לפתור מריבה? איך לפתור מריבות עם האקסית ולמנוע סכסוכים חוזרים? אחד האתגרים המשמעותיים ביותר במערכות יחסים, ובעיקר עם אקסית או גרושה, הוא להתמודד עם תחושה מתמדת של מריבות וסכסוכים בלתי פוסקים. בהרצאה זו, אליעד כהן מסביר לעומק מהיכן נובעות מריבות אלה וכיצד אפשר להתמודד איתן בצורה יעילה. הוא מבהיר שבמרבית המקרים, הסכסוכים אינם נובעים מרצון אמיתי של הצד השני להרע לך, אלא ... כלשהו. לדוגמה, כאשר הגרושה או האקסית יוצרת מריבות באופן קבוע, היא לרוב אינה עושה זאת במטרה פשוט להציק או להכאיב, אלא מתוך תחושת חוסר סיפוק פנימית. תחושה זו מתמלאת דרך קונפליקט ... הפנימיים של האדם שמולך. מהו המפתח להפסקת המריבות? אליעד מסביר שכדי לגרום לאדם להפסיק לריב איתך, צריך להבין תחילה מדוע הוא ממשיך בכך מלכתחילה. למשל, אם האקסית שלך מתווכחת איתך כי היא מחפשת תחושת ניצחון, כל עוד היא משיגה את התחושה הזאת מהוויכוח איתך, המריבות לא ייפסקו. הפתרון הוא לא להילחם, אלא להבין מה נותן לה את התחושה הטובה, ולנטרל את המוטיבציה שלה על ידי פעולות נכונות. לדוגמה, ... רק בבעיות המרכזיות, וכך להוריד את עוצמת המריבות הכללית. לדוגמה, אם יש לך עשר נקודות למריבה עם האקסית, אפשר לבחור להתמקד רק בשתיים - שלוש נקודות שהן באמת משמעותיות. בכך תוריד משמעותית את רמת הסכסוכים בלי להיגרר לדיונים ... על התת - מודע של הצד השני באמצעות NLP ומניפולציות חיוביות? בהרצאה מוצגות טכניקות NLP ומניפולציות חיוביות כדרך לגרום לאדם לשנות את התנהגותו כלפיך. אליעד מסביר שמניפולציה נכונה איננה חייבת להיות שלילית, אלא היא יכולה להיות דרך אפקטיבית להשפיע על תת - המודע של האדם האחר בצורה חיובית. לדוגמה, ... יכול להגיב באופן שיוצר אצלה תחושה זו גם בלי מריבה. תגובות כמו אני מבין למה את אומרת את זה או יש בזה משהו, אבל... יוצרות תחושה של הערכה וכבוד מבלי לגרום לך להפסיד בוויכוח. מה ... מהשיחה. אנשים לעיתים נמנעים מלדבר כי הם מרגישים שהשיחה היא בזבוז זמן או שאין לה ערך מבחינתם. לכן, הדרך הנכונה היא לשנות את תפיסת האדם לגבי השיחה. לדוגמה, אפשר להעביר לצד השני ... לה שום תועלת. כדי לגרום לה להגיב, אתה יכול לשדר לה שדווקא שיחה איתך תספק לה משהו משמעותי. זה יכול להיות מידע שהיא זקוקה לו, תחושה טובה, או משהו שיסקרן אותה ויגרום לה לרצות להגיב לך. איך להתמודד נכון עם מניפולציות רגשיות? אליעד מתייחס לתופעה של מניפולציות רגשיות ביחסים ומסביר שמניפולציה מתרחשת כשהאדם השני מנסה לשלוט עליך כדי להרגיש טוב יותר עם עצמו. הדרך להתמודד עם מניפולציה כזו היא לא לשחק את המשחק הרגיל, אלא להפסיק להגיב בצורה צפויה. במקום להיכנס למאבקים, אפשר פשוט להפסיק להגיב באופן שגורם לצד השני להרגיש סיפוק מהקונפליקט. לעיתים התעלמות היא התגובה החזקה ביותר. הצעדים המעשיים ... ברורים בנקודות חשובות. להפסיק להשתתף במשחק המניפולטיבי של הצד השני, על ידי קבלה והפסקת התגובה הרגשית שלך. להשתמש בטכניקות של שכנוע חיובי ו - NLP כדי להשפיע באופן עדין על התת - ... אלו הצעדים החשובים ביותר בדרך לפתרון מריבות וסכסוכים במערכות יחסים עם אקסית או גרושה, וליצירת סביבה תקשורתית חיובית יותר. בעיות במערכות יחסים איך לפתור מריבה? איך לשנות דעה של מישהו? הפסקת ריבים עם האקסית שיחות זוגיות מהם האתגרים במערכות יחסים ואיך אפשר לפתור אותם? במהלך הרצאה זו, ... הזה להרגיש טוב יוצר סיטואציות של ריבים ומניפולציות, מה שמוביל לאי הבנות ולמריבות בלתי נגמרות. איך לגרום למישהו להפסיק
איך להשפיע על אנשים? טעויות בשכנוע, שכנוע לא נכון, איך לא לשכנע? איך לשכנע נכון? איך ליצור הסכמה? איך לפתור קונפליקט? איך לשכנע מישהו? איך לא לריב? איך לא ליצור סכסוך? שיטות שכנוע
איך להשפיע על אנשים? טעויות בשכנוע, שכנוע לא נכון, איך לא לשכנע? איך לשכנע נכון? איך ליצור הסכמה? איך לפתור קונפליקט? איך לשכנע מישהו? איך לא לריב? איך לא ליצור סכסוך? שיטות שכנוע
... להשפיע על אנשים? טעויות בשכנוע, שכנוע לא נכון, איך לא לשכנע? איך לשכנע נכון? איך ליצור הסכמה? איך לפתור קונפליקט? איך לשכנע מישהו? איך לא לריב? איך לא ליצור סכסוך? שיטות שכנוע איך להשפיע על ... לברוח או להיאבק. אם הוא יכול להיאבק ולנטרל את התוקף במאה אחוז - ברור שעדיף לו להיאבק. אך אם הוא אינו יכול לנטרל את התוקף לגמרי, עדיף שיברח, כי מאבק חלקי עלול להחמיר את המצב ולגרום לפגיעה חמורה יותר. ... לו להשיג את אותה המטרה - באופן יחסי, ברור שעזרת לו. אך לפעמים האדם לא יודע מה הוא רוצה או לא מבין מה הוא באמת צריך, ולכן עזרה מסוימת יכולה דווקא לפגוע בו, גם אם נדמה לך שעזרת לו. כיצד לזהות את המניעים ...
איך להימנע ממריבה? איך לא להרוס אהבה? איך ליצור אוירה נעימה? איך נמדדת אהבה? איך להימנע מקונפליקט? איך לא להחליש אהבה? איך לא להרוס זוגיות? איך לא להרוס חברות? איך לא לריב? איך לא לגרום למישהו לא לאהוב אותך?
... להימנע ממריבה? איך לא להרוס אהבה? איך ליצור אוירה נעימה? איך נמדדת אהבה? איך להימנע מקונפליקט? איך לא להחליש אהבה? איך לא להרוס זוגיות? איך לא להרוס חברות? איך לא לריב? איך לא לגרום למישהו לא לאהוב אותך? וכאן אבאר עוד עיקרון חשוב במערכות יחסים ובאיך ליצור מערכות יחסים טובות? ובאיך ...
איך לנהל שיחה רגועה? איך לא לריב עם אנשים? איך לטפל בהתנגדות? איך לטפל בהתפרצות? איך לטפל בכעס? תקשורת בין אישית
איך לנהל שיחה רגועה? איך לא לריב עם אנשים? איך לטפל בהתנגדות? איך לטפל בהתפרצות? איך לטפל בכעס? תקשורת בין אישית
... לנהל שיחה רגועה? איך לא לריב עם אנשים? איך לטפל בהתנגדות? איך לטפל בהתפרצות? איך לטפל בכעס? תקשורת בין אישית איך להתמודד עם אדם שמתפרץ באמצע שיחה? כאשר אתם מנהלים שיחה ואדם ... להתפרצות של אותו אדם. אנשים בדרך כלל מתפרצים כי הם מרגישים מאוימים, לא מובנים, כועסים או מתוסכלים. לפעמים ההתפרצות נובעת מכך ... יותר. איך אפשר להרגיל אדם לנהל שיחות רגועות גם כשיש מחלוקת? כדי להרגיל אדם להתנהל בשיחות בצורה רגועה, אליעד ממליץ לא לנסות לחנך ... לצד השני ומבינים אותו. לא להגיב מתוך כעס - אם אתם מרגישים שהכעס מתחיל לעלות, עצרו רגע, נשמו, ורק אז הגיבו. לחפש את המשותף ולא ... עם אנשים כוחניים? איך לגרום לאנשים להקשיב לך? תקשורת בין אישית אפקטיבית איך אפשר להתמודד עם התפרצות של אדם באמצע שיחה? כאשר ... שהתוכן שנאמר בשיחה מנוגד לתפיסות שלהם, או כאשר הם מרגישים שאין להם דרך אחרת להביע את רגשותיהם. למשל, אם אדם מסוים מחזיק בדעה ... יותר. איך לגרום למישהו להתרגל לשיחה רגועה, גם במצבי מחלוקת? אם המטרה היא להרגיל מישהו לנהל שיחות ללא התפרצות, חשוב לא לנסות ... כדי להראות שמבינים אותו. 2. לא להגיב מתוך כעס - אם מרגישים שהשיחה מתחילה להתחמם, אפשר לקחת רגע לנשום ולהירגע לפני שממשיכים. 3. להתמקד במשותף ולא במפריד - במקום להדגיש את המחלוקת, לנסות למצוא נקודות הסכמה. 4. לתת לצד השני הזדמנות להסביר את עצמו עד ... עם אנשים כוחניים? איך לגרום לאנשים להקשיב לך? תקשורת בין אישית אפקטיבית ש: בריא או לא בריא, איך להתמודד. אליעד: איך להתמודד? ... כאילו גם להרגיל אותו לנהל שיחה רגועה גם בנושאים שיש מחלוקת. אליעד: כי אתה רוצה לחנך אותו? ש: אפשר להגיד כן. אליעד: אז הוא לא ...
ניתוח מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים
ניתוח מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים
... מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים למה אנשים מפחדים להעביר ביקורת בעבודה? אליעד כהן מנתח מקרה טיפולי שבו האדם מפחד להיכנס לעימותים עם עובדים, ספקים ולקוחות. אותו אדם ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מניפולציות חברתיות, איך לנקום בלי להיראות נקמן? איך לפגוע בלי להיראות פוגע? איך להתלונן על מישהו בלי לשדר חולשה? איך לריב עם מישהו בלי לשדר רגישות? שום דבר לא אישי, מיומנויות תקשורת בין אישית, מיומנויות חברתיות, איך לריב נכון?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להתלונן?, האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתלונן?, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל רב תחומי, מאמן אישי לביטחון עצמי, מאמן קריירה בנושא איך להתלונן - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.4375 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 22:36:48 - wesi1