אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך להתלונן? ✔לתת משוב על העובדים שלך, להמליץ לבוס על העובד שלך, להמליץ על העובדים שלך, להתלונן על העובדים שלך, לתת חוות דעת על העובדים שלך, לקחת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לתת משוב על העובדים שלך, להמליץ לבוס על העובד שלך, להמליץ על העובדים שלך, להתלונן על העובדים שלך, לתת חוות דעת על העובדים שלך, לקחת אחריות על העובדים שלך, אחריות המנהל על ביצועי העובדים, להאשים את העובדים שלך, לפרגן לעובדים שלך
איך להמליץ על העובדים שלך בפני הבוס?

לפעמים, כמנהל, תתקל במצב שבו עליך להמליץ לבוס שלך על העובדים שתחת ניהולך. מדובר בסיטואציה עם היבטים חשובים שיכולים להשפיע על ההתייחסות של הבוס גם אליך כמנהל וגם אל העובדים שלך. כשאתה נותן חוות דעת על העובדים, חשוב להבין שהדברים שאתה אומר עשויים להכתיב את הדרך בה הבוס יתייחס אליהם, וגם אליך.

מה המשמעות של להמליץ על עובד?

כשאתה ממליץ בחיוב על עובד, אתה למעשה מקבל עליו אחריות במידה רבה יותר. אם הבוס שלך הוא זה שגייס את העובד ואתה זה שמנהל אותו, הרי שבעצם ההמלצה שלך מעידה שאתה מאשר שהעובד מתאים לתפקיד ושהוא עובד ראוי. דמיין את זה כמו כלי עבודה שקיבלת מהמעסיק - אם אתה אומר שהכלי מצוין ויעיל, לא תוכל לאחר מכן לטעון שהכלי לא עובד כמו שצריך. אותו דבר קורה עם העובדים שלך: כשאתה משבח עובד ואומר שהוא מצוין, אין לך את האפשרות להאשים אותו בהמשך אם משהו לא יצליח. אתה למעשה לוקח אחריות על העובד.

הסכנות בהמלצה חיובית מדי

כמובן שצריך להיות מודע לכך, שאם אתה אומר שהעובדים שלך טובים מאוד, אתה למעשה גם מצהיר שאתה מנהל אותם בצורה מוצלחת ושמפרי העבודה שלהם מצדיקים את עצמם. אם לאחר מכן ייווצרו בעיות בביצועים, יהיה קשה להאשים את העובדים כיוון שכבר אמרת שהם טובים. זה אומר שגם אם משהו לא עובד, אתה לא יכול להטיל את האשמה עליהם - כי בעצם אמרת שהם עובדים מצוינים.

הסכנות בהמלצה שלילית

מצד שני, אם תאמר שהעובדים שלך אינם טובים, תוכל למצוא את עצמך במצב שבו אתה מאשים את העובדים, אך אז ייתכן שהבוס יחשוב שהבעיה היא בך כמנהל. הרי אם העובדים לא טובים, השאלה המתבקשת היא למה אתה לא מצליח לשפר את ביצועיהם? אולי הבעיה היא לא בעובדים עצמם, אלא בדרך בה אתה מנהל אותם? במקרים כאלה, הבוס עלול להסיק שהבעיה היא דווקא בכישוריך כמנהל.

איזון נכון בהמלצה

לסיכום, כדי להימנע מההשלכות השליליות של המלצות קיצוניות, חשוב למצוא איזון בין שיבוח העובדים לבין הצגת תחומים שדורשים שיפור. חוות דעת נכונה היא כזו שתשדר שליטה בניהול תוך הצגת אחריות על ביצועי העובדים. כלומר, כאשר אתה מדגיש את היתרונות של העובדים שלך, חשוב לא להתעלם מהתחומים שצריך לשפר.

לכן, לפני שאתה ממליץ על עובד, חשוב לחשוב על ההשלכות האפשריות ולהבין שהמלצה חיובית מדי או שלילית מדי עשויה להשפיע על איך הבוס יתייחס אליך ואל העובדים שלך. חוות דעת מקצועית ומאוזנת יכולה לשפר את מעמדך ולהבטיח את ההערכה המקצועית שאתה שואף לה.
איך להמליץ על העובדים שלך בפני הבוס?

לעיתים, כמנהל, אתה נדרש להמליץ לבוס שלך על העובדים שתחת ניהולך. מדובר בסיטואציה שיש לה היבטים שונים והשלכות משמעותיות. כשאתה נותן חוות דעת על העובדים שלך, חשוב להבין שהדברים שאומרים עשויים להשפיע על הדרך שבה הבוס יתייחס הן אל העובדים והן אליך כמנהל.

לקיחת אחריות על העובדים

כאשר אתה ממליץ בחיוב על עובד מסוים, אתה למעשה מקבל עליו אחריות במידה רבה יותר. אם הבוס שלך הוא זה שגייס אותו ואתה זה שמנהל אותו, הרי שבעצם ההמלצה שלך אתה מאשר שהוא מתאים לתפקיד ושאתה סומך עליו. ניתן להקביל זאת לכלי עבודה שקיבלת מהמעסיק - אם תאמר שהכלי מצוין ויעיל, לא תוכל מאוחר יותר לטעון שהוא אינו עובד כראוי. כך גם עם עובדים: אם שיבחת עובד ואמרת שהוא מצוין, לא תוכל לטעון בהמשך שהוא זה שמנע הצלחה בפרויקט.

הסכנות שבהמלצה חיובית מדי

מבחינה זו, יש לקחת בחשבון שכשאתה אומר שהעובדים שלך טובים מאוד, אתה למעשה מאשר שאתה מנהל אותם בצורה מיטבית ושהעבודה שלהם מספקת את התוצאות הרצויות. אם בהמשך יתעוררו בעיות, יהיה קשה להאשים את העובדים, שכן אתה בעצמך קבעת שהם טובים.

הסכנות שבהמלצה שלילית

מצד שני, אם תאמר שהעובדים שלך אינם טובים, אתה למעשה מעמיד את עצמך בסיכון כמנהל. הרי אם העובדים אינם טובים, עולה השאלה מדוע לא הצלחת לשפר את ביצועיהם? אולי אינך יודע לנהל אותם כראוי? במקרים כאלה, הבוס שלך עשוי להסיק שאולי הבעיה אינה בעובדים אלא דווקא בך כמנהל.

איזון נכון בהמלצה

כדי להתמודד עם הדילמה הזו, חשוב למצוא את האיזון. להדגיש את היתרונות של העובדים תוך ציון תחומים לשיפור, ולנסח את חוות הדעת באופן מקצועי ולא קיצוני לכאן או לכאן. ההמלצה צריכה להיות כזו שתשדר גם שליטה בניהול וגם אחריות על העבודה שלהם.

לסיכום, לפני שאתה ממליץ על עובד בפני הבוס שלך, כדאי לחשוב היטב על ההשלכות. עליך לקחת בחשבון שהמלצה חיובית מדי או שלילית מדי עלולה להשפיע על הדרך שבה הבוס יתייחס אליך ואל צוות העובדים שלך. ניהול נכון של חוות הדעת שלך יכול לשפר את מעמדך ולהבטיח הערכה מקצועית יותר מצד הבוס.

ניתן להיכנס לאתרים רלוונטיים ולחפש מידע נוסף על נושאים כמו ניהול עובדים, חוות דעת על עובדים ומשוב לעובדים. שיהיה בהצלחה!
כמה לקחת אחריות משוב לעובדים הסרת אחריות בוס איך להתלונן חיפוש עצמי איך להיות מודע האם לגייס עובדים כישורים סיכון להימנע אחריות אחריות אישית אחריות המנהל אחריות המנהל על ביצועי העובדים איך להחמיא איך להמליץ איך להמליץ על עובד איך להסיר אחריות איך להתלונן איך לנהל איך לפרגן איך לקחת אחריות איך לקחת אחריות על העובדים שלך אשמה בוס בוסים ביצוע ביצועי העובדים ביצועי עובדים האם להסיר אחריות האם להתלונן האם לקחת אחריות הסרת אחריות חוות דעת על עובדים כמה להחמיא כמה להתלונן כמה לקחת אחריות להאשים להאשים את העובד להאשים את העובדים שלך להחמיא להמליץ להמליץ לבוס על העובד שלך להמליץ על העובדים שלך להמליץ על עובד להסיר אחריות להתלונן להתלונן על העובדים להתלונן על העובדים שלך למה לקחת אחריות לנהל לפרגן לפרגן לעובדים שלך לקחת אחריות לקחת אחריות על העובדים שלך לקיחת אחריות לתת חוות דעת לתת חוות דעת על העובדים שלך לתת משוב על העובדים שלך מחמאות מנהל מתי להסיר אחריות מתי להתלונן מתי לקחת אחריות ניהול עובד עובדים על מה לפרגן פירגון שיפור תפוקה תלונה תלונות
אכלו לי שתו לי, תלונות של לוזר, תלונות של ווינר, איך חושב לוזר? איך חושב ווינר? להתלונן אכלו לי שתו לי, לתרץ תירוצים, להתלונן כדי לשפר, להתלונן כדי לתרץ, מניפולציות, מתי להתלונן? האם להתלונן? כמה להתלונן? להתלונן כדי להשתפר
אכלו לי שתו לי, תלונות של לוזר, תלונות של ווינר, איך חושב לוזר? איך חושב ווינר? להתלונן אכלו לי שתו לי, לתרץ תירוצים, להתלונן כדי לשפר, להתלונן כדי לתרץ, מניפולציות, מתי להתלונן? האם להתלונן? כמה להתלונן? להתלונן כדי להשתפר
אכלו לי שתו לי, תלונות של לוזר, תלונות של ווינר, איך חושב לוזר? איך חושב ווינר? להתלונן אכלו לי שתו לי, לתרץ תירוצים, להתלונן כדי לשפר, להתלונן כדי לתרץ, מניפולציות, מתי להתלונן? האם להתלונן? כמה להתלונן? להתלונן כדי להשתפר מה ההבדל בין תלונה של לוזרים לבין תלונה של ווינרים? במהלך ההרצאה, אליעד כהן דיבר על תלונות וההבדל בין לוזרים למצליחנים בהקשר של איך הם מתמודדים עם בעיות בחיים. התלונה עצמה, כמו אכלו לי, שתו לי, אינה בהכרח תכונה של לוזר או וינר. השאלה האמיתית היא מה המטרה מאחורי התלונה: האם היא משמשת כתירוץ כדי לא לפעול, או שהיא נועדה לשפר ולהתמודד עם בעיה. למה לוזרים משתמשים בתלונות? לוזרים, כשהם מתלוננים, עושים זאת כתירוץ להסביר למה הם לא פועלים בצורה אקטיבית או ממצים את המקסימום שלהם. הם ... היא כאשר מנהיגים פוליטיים מתלוננים על המצב הכלכלי או המצב הפוליטי במקום לנקוט בפעולות לשיפור המצב. מהו המניע מאחורי תלונה של ווינר? לעומת זאת, ווינר מתלונן מתוך מטרה לשפר את המצב. הוא לא מסיר אחריות מעצמו, אלא מתלונן כדי ... לא נעצר בגלל שמישהו אכל לו ושתה לו. הוא עדיין פועל במלוא המרץ כדי לשפר את מצבו. הוא רואה בתלונה כלי לעורר שינוי ולתכנן פתרונות למצב בעייתי. מה קורה למי שלא מתלונן בכלל? כמובן, יש גם את סוג האנשים ... בבית כלא ולא מנסה לברוח ממנו, אלא פשוט אומר ברוך השם שאני נושם, מבלי לנסות לשפר את המצב. האם תלונה יכולה להיות מניפולציה? נוכלים ועסקנים מניפולטיביים עלולים לנצל את הרעיון של למה אתה מתלונן כל הזמן? כדי להמעיט בתלונות ולמנוע מאנשים לתבוע את זכויותיהם. הם עשויים להציג את התלונה כהתנהגות של לוזרים, ובכך לשלול את הלגיטימיות של התלונה ולמנוע מהקורבן לפעול לשיפור המצב. איך להבחין אם התלונה בונה או הורסת? המבחן הוא האם התלונה מגיעה ממקום של שיפור או ממקום של קבלה. אם אדם מתלונן אך עדיין עושה את כל מה שהוא יכול לעשות כדי להצליח, אז מדובר בתלונה בונה. אם הוא פשוט מתלונן ומאשים את הסביבה כדי להסביר את כישלונו, אז מדובר בתלונת לוזר. מבחן נוסף הוא ... את עצמך כשאתה מתלונן? ההמלצה של אליעד כהן היא לחשוב היטב כשאתה מתלונן ולבחון את עצמך. האם אתה משתמש בתלונה כתירוץ כדי לא לעשות את המאה אחוז שלך? או שאתה מתלונן כדי לשפר את המצב ולמצוא פתרונות לבעיות? אם ... פועל בכל הכוח, גם אם יש מכשולים, וממשיך להיאבק על השיפור, אז תלונתך היא חיובית. אכלו לי שתו לי תלונות ותירוצים לוזרים מול ווינרים שיפור המצב לעומת הסרת אחריות גישת ברוך השם מול חתירה לפתרון מניפולציות של נוכלים אחריות אישית מול גורמים חיצוניים האם להתלונן זו תכונה של לוזרים או ווינרים? התלונה עצמה, כמו אמירות בסגנון אכלו לי, שתו לי, אינה שייכת בהכרח לקבוצת הלוזרים או לקבוצת הווינרים. השאלה האמיתית היא מה המטרה של התלונה. האם היא משמשת תירוץ כדי לא לפעול ולהישאר במצב הנוכחי, או שהיא דרך לבטא רצון לשפר את המצב ולשנות אותו לטובה? מה ההבדל בין תלונה של לוזרים לבין תלונה של ווינרים? לוזרים משתמשים בתלונה כתירוץ כדי להסביר מדוע הם לא מתאמצים להשיג את מטרותיהם עד הסוף. כששואלים אותם למה הם לא פועלים בכל ... מעבירים את האשמה החוצה, במקום להודות שהם לא עשו מאה אחוז כדי לייצר שינוי מהותי. אצל ווינרים, לעומת זאת, התלונה היא עדיין קיימת, אבל היא נועדה לקדם שיפור במצב. אדם מצליחן שמתלונן, עושה את זה מתוך כוונה לתקן משהו. ... ניסיון אמיתי לשפר את המצב. הם מקבלים על עצמם כל עוול, אומרים ברוך השם שאני נושם ומנסים להשתיק כל תלונה. הגישה הזו מזכירה אדם שנמצא בבית כלא, אבל במקום לנסות לצאת משם ולהשתחרר, הוא אומר תפסיק להתלונן, פשוט תחייך ... מניפולטיביים משתמשים בהאשמה של למה אתה מתלונן כל הזמן? כדי למנוע מאנשים לתבוע את זכויותיהם. הם מזהים שבמקרים מסוימים תלונה היא אכן תירוץ ללוזריות, ולכן הם מערבבים בין תלונה בונה (שמטרתה לפתור בעיות) לתלונה תבוסתנית (שמטרתה לא לעשות כלום). נוכל עלול לגנוב משהו ממך, וכשתגיע בטענה נגדו, הוא יאמר: מה אתה מקטר כל ... תפסיק להגיד אכלו לי, שתו לי, תהיה חיובי. בצורה הזו הוא הופך אותך ללא לגיטימי בעיני עצמך, כאילו עצם התלונה היא פסולה, ובכך מונע ממך להילחם על מה שנלקח ממך. איך יודעים אם התלונה בונה או הורסת? המבחן הוא האם אדם עושה את כל מה שהוא יכול, למרות הקשיים, ובמקביל מתלונן כדי לשפר את המצב. אם אתה משתמש בתלונה רק כדי להסביר למה אתה לא עושה כלום, זו תלונת לוזרים. אבל אם אתה פועל בכל הכוח ובכל זאת מתעקש להשמיע תלונה במקום שיש עוול, זו תלונת ווינר. כך גם בנושא אכלו לי, שתו לי. ווינר מתלונן כדי לשפר את המצב: ... בורח מאחריות. אבל אם אתה ממשיך לפעול, נלחם ומשקיע מאמץ, ועדיין מצביע על עוולות שאתה רוצה לתקן, אז זו תלונה חיובית, תכונה של אדם מצליח שרוצה להעלות את רמת החיים וההישגים שלו. אכלו לי שתו לי תלונות ותירוצים לוזרים מול ווינרים שיפור המצב לעומת הסרת אחריות גישת ברוך השם מול חתירה לפתרון מניפולציות של נוכלים אחריות ...
לבקש אהבה, הימור על אהבה כלפיך, טעויות בחיזור, אתה לא אוהב אותי מספיק, את לא אוהבת אותי מספיק, איך לגרום למישהו לאהוב אותך יותר? אני רוצה לקבל יותר יחס, אני רוצה לקבל יותר תשומת לב, איך לגרום לו לאהוב אותך יותר?
לבקש אהבה, הימור על אהבה כלפיך, טעויות בחיזור, אתה לא אוהב אותי מספיק, את לא אוהבת אותי מספיק, איך לגרום למישהו לאהוב אותך יותר? אני רוצה לקבל יותר יחס, אני רוצה לקבל יותר תשומת לב, איך לגרום לו לאהוב אותך יותר?
... אני רוצה לקבל יותר יחס, אני רוצה לקבל יותר תשומת לב, איך לגרום לו לאהוב אותך יותר? מהי השפעת תלונה על מערכת יחסים? איך משפיעה תלונה על כך שמישהו לא אוהב אותך מספיק? כאשר אדם מתלונן בפני אדם אחר על כך שהוא לא אוהב אותו מספיק, עולה שאלה גדולה: האם התלונה תגרום לו לאהוב אותו יותר או פחות? תלונה שכזו עשויה לעורר רגשות שונים אצל הצד השני. מצד אחד, התלונה עשויה להחמיא לו, בכך שהיא משדרת לו שהוא חשוב, ששמים עליו דגש ושהאדם המתלונן מעריך אותו ומצפה ממנו להשקיע יותר במערכת היחסים. מצד שני, תלונה יכולה גם להוביל להשפעה הפוכה. השאלה המרכזית היא איך תגיב התלונה? האם היא תחמיר את המצב או תעזור לו להשתפר? האם תלונה יכולה לגרום לאדם לאהוב אותך יותר? ייתכן שהתלונה תוביל לשינוי בטווח הקצר. כאשר אדם שומע תלונה על כך שהוא לא מספיק אוהב את השני, ייתכן שהוא ירגיש צורך לשפר את יחסו ולתת יותר מתוך רגשות ... דבר לא ייתן תוצאות רצויות בטווח הארוך, מה שיכול להוביל לתסכול ולתחושת חוסר רצון להמשיך במערכת היחסים. דוגמה להשפעת תלונה במערכת יחסים זוגית נניח שיש אדם עם שני חברים טובים, אך הם רבו ביניהם. אחד מהם אומר לו: אם ... ולקבל את דרישת חברו, או להמשיך בחברותו עם השני ולהיפרד מהחבר הראשון. כך גם במערכת יחסים זוגית: כאשר מישהו מתלונן שבן או בת הזוג לא אוהבים אותו מספיק, הוא בעצם מציב בפניו אולטימטום שיכול להוביל למערכת יחסים רעועה או אף לפיצול רגשי. איך לבקש יותר אהבה בצורה חכמה? במקום להתלונן על חוסר באהבה, כדאי לבחון את הדרכים בהן אפשר לשפר את הקשר כדי לגרום לאדם השני לאהוב יותר. במקום ... הדרך הטובה ביותר היא ליצור סביבה חיובית בה האהבה צומחת באופן טבעי, ולא להסתמך על דרישות שמגיעות ממקום של תלונה ולחץ. מה המסקנה? אם רוצים לקבל יותר אהבה, חשוב להבין שהאהבה היא תוצאה של מערכת יחסים טובה ורגש חיובי. במקום להתלונן על חוסר אהבה, כדאי להשקיע ביצירת סביבה בה האהבה יכולה לצמוח מעצמה. תלונות ואולטימטומים עשויים להוביל לתוצאה הפוכה ולגרום לריחוק. לפיכך, חשוב לפעול בחכמה וליצור מציאות בה האהבה תצמח באופן טבעי. איך ... איך לשפר תקשורת זוגית? איך להתמודד עם חוסר תשומת לב בזוגיות? איך לגרום למישהו להעריך אותך יותר? איך משפיעה תלונה על כך שמישהו לא אוהב אותך מספיק? כאשר אדם מתלונן בפני אדם אחר על כך שהוא לא אוהב אותו מספיק, מתעוררת שאלה - האם התלונה הזאת תגרום לשני לאהוב אותו יותר או פחות? מצד אחד, עצם ההתלוננות יכולה להחמיא לצד השני, כי היא משדרת לו שהוא משמעותי, שהדעה שלו חשובה, שהאושר של האדם התלונן תלוי בו. אבל מצד שני, התלונה גם עלולה לגרום לתוצאה ההפוכה - שאותו אדם יאהב פחות, יעריך פחות, או אפילו יתרחק. למה אנשים עלולים לאהוב אותך פחות אחרי תלונה? כאשר מישהו מתלונן אתה לא מספיק אוהב אותי, הוא מציב בפני הצד השני סוג של אולטימטום - או שתאהב אותי יותר, או ... ייתכן שהצד השני ירגיש מאוים, ירגיש לא מוערך, או שינסה לשכנע את עצמו שהוא לא באמת אוהב את האדם המתלונן, כדי לא להרגיש רע על כך שהוא לא עומד בציפיותיו. בנוסף, אנשים לא אוהבים שמתלוננים עליהם. תלונה על כך שמישהו לא מספיק אוהב או לא מספיק משקיע במערכת היחסים עשויה לגרום לו לרגשות אשמה, לכעס או ... שמצפים ממנו, וכך יתחיל לחפש פגמים בקשר או בבן הזוג עצמו, מה שעלול להוביל לריחוק ולפגיעה במערכת היחסים. האם תלונה יכולה לגרום לאדם לאהוב אותך יותר? ייתכן שכן, בטווח הקצר. כאשר מישהו שומע תלונה שהוא לא מספיק אוהב, הוא עשוי לנסות לשפר את יחסו ולהשקיע יותר, מתוך ניסיון לרצות את האדם שמולו או ... בלבד, ובטווח הארוך זה יכול לגרום דווקא לרגשות של תסכול ולתחושה של חוסר רצון להמשיך במערכת היחסים. דוגמה להשפעת תלונה על מערכת יחסים נניח שיש אדם שמחזיק בשני חברים טובים, אך השניים רבו ביניהם. כעת, אחד מהם אומר לו: ... מידה ייתכן גם שיבחר להתרחק מהראשון ולהמשיך את החברות עם השני. כך גם במערכות יחסים זוגיות - כאשר אדם מתלונן שבן או בת הזוג לא אוהבים אותו מספיק, הוא בעצם מעמיד אותם בפני בחירה: או שתענו על הציפיות שלי ... במצב כזה, האדם השני עלול לבחור דווקא באפשרות הפחות רצויה ולהתרחק רגשית. איך לבקש יותר אהבה בצורה חכמה? במקום להתלונן על חוסר באהבה, עדיף לבדוק מה ניתן לעשות כדי לגרום לשני לאהוב יותר. כדאי לשאול: - למה האדם השני ... השני. מה המסקנה? אם רוצים לקבל יותר אהבה, חשוב להבין שאהבה היא לא דבר שניתן לדרוש או לכפות. במקום להתלונן על חוסר אהבה, עדיף לבדוק כיצד ניתן לשפר את הקשר כך שהאהבה תגדל מעצמה. תלונות ואולטימטומים עשויים להביא לתוצאות הפוכות ולגרום לריחוק. לכן, יש לפעול בחכמה וליצור מציאות שבה אהבה תצמח באופן טבעי. איך ... לקבל יותר אהבה, רוצה שיאהבו אותי יותר, לבחור בין חברים, טעויות במערכות יחסים, אהבה זו תוצאה, רצון לקבל אהבה, תלונות בזוגיות, תלונות במערכת יחסים, איך להתלונן נכון? אתה לא מספיק טוב עבורי, את לא מספיק טובה עבורי, תקשורת בין אישית, להתמקד בסיבה ולא בתוצאה
פרידה קשה, למה לא לשנוא את האקסית? למה לא ללכלך על האקסית? פוסט טראומה מהאקסית, ריבאונד זוגי, זוגיות אחרי בגידה, זוגיות אחרי פרידה, זיכרונות שליליים מהאקסית, איך למצוא זוגיות? למה לא להאשים את האקסית? להתלונן על האקסית
פרידה קשה, למה לא לשנוא את האקסית? למה לא ללכלך על האקסית? פוסט טראומה מהאקסית, ריבאונד זוגי, זוגיות אחרי בגידה, זוגיות אחרי פרידה, זיכרונות שליליים מהאקסית, איך למצוא זוגיות? למה לא להאשים את האקסית? להתלונן על האקסית
... ריבאונד זוגי, זוגיות אחרי בגידה, זוגיות אחרי פרידה, זיכרונות שליליים מהאקסית, איך למצוא זוגיות? למה לא להאשים את האקסית? להתלונן על האקסית למה לא כדאי לשנוא את האקסים וללכלך עליהם? אחת הסיבות העיקריות לכך שלא מומלץ לשנוא את האקסית ... פוטנציאליים. אנשים יעדיפו להיות בסביבת מישהו שמרגיש טוב עם עצמו ומסוגל להתקדם הלאה, במקום להיות עם מישהו שתקוע בעבר ומתלונן על האקס שלו. לדוגמה, אדם שמספר לכולם שהאקסית שלו הייתה נוראית, מרגיש רע בעצמו ומושך אליו אנשים פחות איכותיים ... בעבר, כך קשה לכם להתקדם הלאה ולהיות פתוחים לקשרים חדשים. אנשים רוצים להיות ליד מישהו שמשדר חיוביות ולא מישהו שמתלונן כל הזמן על העבר שלו. השלכת הכעס על בן הזוג החדש בעיה נוספת היא שכעסים לא פתורים מהקשר הקודם ...
תלונות ותלות רגשית, למה מישהו בא אליך בתלונות? איך לגרום למישהו לא להתלונן עליך? למה מישהו מאשים אותך? תלונות מצד הילדים, תלונות של בני זוג, ילדים מתלוננים, להאשים את ההורים, בני זוג מתלוננים, לגרום למישהו לא להיות תלוי בך
תלונות ותלות רגשית, למה מישהו בא אליך בתלונות? איך לגרום למישהו לא להתלונן עליך? למה מישהו מאשים אותך? תלונות מצד הילדים, תלונות של בני זוג, ילדים מתלוננים, להאשים את ההורים, בני זוג מתלוננים, לגרום למישהו לא להיות תלוי בך
תלונות ותלות רגשית, למה מישהו בא אליך בתלונות? איך לגרום למישהו לא להתלונן עליך? למה מישהו מאשים אותך? תלונות מצד הילדים, תלונות של בני זוג, ילדים מתלוננים, להאשים את ההורים, בני זוג מתלוננים, לגרום למישהו לא להיות תלוי בך למה מישהו בא אליכם בתלונות? כאשר אדם מגיע אליכם עם תלונות, כגון אתה לא אוהב אותי מספיק, אתה לא מעניק לי מספיק, או אתה לא נותן לי מספיק, המשמעות היא ... בכם. הוא למעשה חושב שאתם חייבים לספק לו תחושה טובה, ולכן כאשר הוא אינו מקבל זאת, הוא פונה אליכם בתלונות. אליעד כהן מסביר שצריך לבחון את עצמכם ולבדוק איפה אתם נהנים מזה שאותו אדם בא אליכם בטענות. אם לא ... ברחוב לא יעצור סתם אדם זר וישאל למה אתה לא אוהב אותי? מכיוון שאין ביניהם תלות. למה אתם נהנים מתלונות של אחרים כלפיכם? הסיבה שאתם נהנים מכך שמישהו מתלונן כלפיכם, נובעת מכך שאתם מרגישים שיש לכם שליטה עליו. אליעד כהן מציג את הדוגמה של הורים וילדים: הורים רבים ... תקבל. התלות הזו מאפשרת להורה להרגיש שהוא בעל ערך וכוח. אבל המחיר של שליטה זו הוא שהילד יגיע עם תלונות, כגון הרסו לי את החיים, פגעתם בי, וכו, משום שהוא רואה בהורים אחראים לטוב או לרע שמתרחש בחייו. איך ... בני זוג? תלות רגשית בין בני זוג מתבטאת באופן דומה. אליעד כהן נותן את הדוגמה הבאה: נגיד שהבן זוג מתלונן על בת הזוג שהיא רואה בו כספומט ורק רוצה ממנו כסף. אך הוא שוכח שאם לא היתה לה תלות ... הוא נהנה מכך שהיא תלויה בו, כי כך הוא מרגיש שהוא נחוץ עבורה. התוצאה הישירה של תלות זו היא תלונות מצדה. גם במקרה ההפוך, אישה יכולה להרגיש טוב מכך שבן זוגה תלוי בה, אך כתוצאה מכך הוא יתלונן שהיא אינה מעניקה לו מספיק אהבה או תשומת לב. מה הקשר בין תלונות לתלות רגשית? כאשר אדם מתלונן כלפיכם, הוא בעצם חושב שהטוב שלו וההרגשה הטובה שלו תלויים בכם. הוא רוצה לקבל מכם משהו חיובי ואינו מקבל ... כשאתם מאפשרים לאחר להרגיש שתלוי בכם, אתם בעצם מזינים את התחושה הזו ומגבירים את הסיכוי שהוא יבוא אליכם עם תלונות בעתיד. איך להפחית תלונות מצד אנשים? כדי להפחית את התלונות, חשוב קודם כל לזהות איפה אתם נהנים מכך שהאדם השני תלוי בכם, ולהיות מוכנים לוותר על ההנאה או היתרונות שאתם מקבלים מתלות זו. ככל שתהיו מוכנים לוותר על השליטה ועל היתרונות שבתלות, כך תפחת גם כמות התלונות כלפיכם. אליעד כהן מדגיש כי חשוב להיות ערניים לכך מראש: ברגע שיש מישהו תלוי בכם, בין אם זה ילד, בן זוג או כל אדם אחר, עליכם לצפות לכך שבשלב מסוים הוא יגיע עם תלונות. אם מראש תמנעו או תפחיתו את ההנאה וההזנה של התלות הזו, התוצאה תהיה שיהיו פחות תלונות. איך להתמודד מראש עם תלות רגשית של ילדים ובני זוג? אליעד כהן ממליץ מראש לשים לב לרגע שבו הילד ... במיוחד אם אתם מרגישים טוב מהתלות הזו. זה הרגע לעצור ולשאול האם אתם באמת מוכנים לשלם את המחיר של התלונות העתידיות. אם תפסיקו להזין את התלות הרגשית שלהם, תקטינו משמעותית את כמות התלונות שתקבלו בעתיד. למה אנשים מתלוננים עלי? איך למנוע תלות רגשית? למה הילד שלי מתלונן? איך להפסיק תלונות מבני הזוג? מהי תלות רגשית? איך להפסיק שליטה בילדים? איך לגרום למישהו לא להיות תלוי בי?
לכבד את עצמך, להתייחס לעצמך ברצינות, כמה אתה רוצה, אתה מקבל את מה שאתה נותן, רוצה לא רוצה, ללכת עד הסוף
לכבד את עצמך, להתייחס לעצמך ברצינות, כמה אתה רוצה, אתה מקבל את מה שאתה נותן, רוצה לא רוצה, ללכת עד הסוף
... לקחת את עצמך ברצינות ובכנות מלאה. לפי אליעד, לכבד את עצמך זה להתייחס ברצינות לאמת הפנימית שלך. כאשר האדם מתלונן על מצבו או מביע חוסר שביעות רצון, עליו לשאול את עצמו עד כמה הוא באמת הולך עם הרצונות שלו ... כי הוא לא שואל מה אני רוצה לעשות?, אלא פועל לפי מה שהוא חושב שאלוהים אמר לו. מדוע אנשים מתלוננים אבל לא מוכנים להשתנות? אליעד מדגיש נקודה חשובה נוספת: אנשים רבים מתלוננים שהם אינם מרוצים ממצבם, אך במקביל אינם מוכנים לוותר על ההרגלים שמונעים מהם להתקדם. הוא משתמש בדוגמה של אדם ... עד הסוף ותיקח אחריות על הבחירות שלך במלוא הרצינות, או שתכיר בזה שאתה לא רוצה ללכת עד הסוף ותפסיק להתלונן על התוצאות. האדם חייב להבין ולהכיר במצבו, להיות ישר וכנה עם עצמו, ולהודות בכך שהוא בוחר בסיטואציה כפי שהיא. ... שהוא עצמו נמצא באותו מצב בדיוק, אך הוא לפחות מבין שהוא לא באמת רוצה ללכת עד הסוף, ולכן לא מתלונן על המצב שלו. מה המשמעות של להתאמץ באמת כדי לקבל תשובות? אליעד מפרט באריכות על כך שלהתאמץ באמת זה ... ניתן לדעת אם אתה באמת רוצה שינוי? אליעד חוזר ומדגיש שהדרך לדעת אם אתה באמת רוצה שינוי היא להפסיק להתלונן ולהתחיל לבדוק את עצמך במלוא הרצינות בכל פרט ופרט. הוא מסביר שאנשים מתלוננים כיוון שהם לא רציניים עם עצמם. הוא נותן דוגמה נוספת של אדם שרוצה להיות מאושר אבל לא מוכן להפסיק ... מבחינתך, כי אתה הוא זה שבוחר אותו. ברגע שתוכל להודות בכך במלוא הכנות, תוכל או לקבל את המצב ולהפסיק להתלונן, או לשנות אותו באמת. איך לכבד את עצמי? מה זה ללכת עד הסוף? איך מפסיקים להתלונן? מהי האמת הפנימית שלי? איך לוקחים את עצמך ברצינות?
מצבי רוח משתנים - איך להשיג יציבות רגשית?
מצבי רוח משתנים - איך להשיג יציבות רגשית?
... להחליט כיצד להתייחס למציאות באופן ברור ויציב. אדם יכול לבחור האם הוא תמיד רוצה להצליח, תמיד להפסיד, או תמיד להתלונן. אפילו החלטה מודעת לחיות בדיכאון היא יציבה יותר מאשר להיות במצב של התלבטות מתמדת וחוסר ודאות. אליעד מדגיש כי ... למציאות. האדם צריך לגבש עמדה ברורה: האם הוא רוצה להצליח תמיד? האם הוא רוצה להפסיד תמיד? האם הוא רוצה להתלונן על מצבו? מהם הדברים שהוא מוכן לקבל ומהם אלו שהוא רוצה לשנות? אפילו אם אדם מחליט שהוא רוצה להיות ... יציבה. על האדם להחליט ולנקוט עמדה, או שאני תמיד רוצה להצליח, או שאני תמיד רוצה להפסיד, או שאני רוצה להתלונן, מהם הדברים שאני רוצה לשנות ומה לא. לגבש עמדה. אפילו אם אתה אומר שאתה רוצה להיות בדיכאון, גם זה ...
שאלות על אלוהים, תלונות על המציאות, לקיחת אחריות, פיצול אישיות, מי באמת אחראי לכל מה שקורה בעולם?
שאלות על אלוהים, תלונות על המציאות, לקיחת אחריות, פיצול אישיות, מי באמת אחראי לכל מה שקורה בעולם?
שאלות על אלוהים, תלונות על המציאות, לקיחת אחריות, פיצול אישיות, מי באמת אחראי לכל מה שקורה בעולם? מדוע אנשים מתלוננים על אלוהים ועל ... אלוהים עשה את זה?, ואילו אנשים שאינם מאמינים באלוהים ישאלו למה המציאות כזאת?. אליעד כהן מסביר שחשוב להבין שכל תלונה שיש לאדם על אלוהים או על המציאות היא למעשה תלונה של האדם על עצמו. הסיבה לכך היא שהאני האמיתי של האדם אינו נפרד מהמציאות עצמה. אליעד משתמש בדוגמה של ... שרצה ויצר את החלום. כך גם בחיים - כאשר אדם חווה אירוע רע, כמו אובדן, אסון או סבל, והוא מתלונן על כך, הוא בעצם מתלונן על עצמו, כי הוא הישות שיוצרת את הכל. הוא האחראי הישיר למה שקורה לו, גם אם הוא לא מודע ... בכך שהם לא חווים את האחדות שבין הבורא לנברא. האדם הממוצע חווה רק את עצמו כישות נפרדת מהמציאות, ולכן מתלונן על דברים שקורים לו. לעומת זאת, אדם מודע יותר יכול לחוות בו - זמנית שלוש פרספקטיבות שונות: פרספקטיבה נמוכה, ... והנברא, ואין שום הפרדה. מי שאינו מבין זאת חווה פיצול בין אני לאלוהים או מציאות. כך יוצא שכאשר אדם מתלונן על המציאות, הוא בעצם שונא את עצמו, כי הוא והמציאות אחד הם. איך דוגמת היד והגוף ממחישה את האחדות? אליעד כהן נותן את דוגמת היד והגוף: אם היד תחווה עצמה כנפרדת מהגוף, היא עלולה להתלונן ולכעוס על הגוף שגורם לה לכאב. אך אם היא תבין שהיא חלק מהגוף, אין לה שום סיבה לתלונות. בצורה דומה, האדם הוא חלק מהמציאות, ולכן כל תלונה על המציאות היא בעצם תלונה של האדם על עצמו. הדרך להתגבר על תלונות וסבל היא להבין שאתה והמציאות - ישות אחת. כיצד ניתן להגיע לאחדות מלאה ולהפסיק לסבול? אליעד כהן מסביר שהדרך ... מגיע לפרספקטיבה הגבוהה ביותר, שבה אין עוד שאלות, מכיוון שהכל אחד ואין שום הפרדה. מה המסר העיקרי לגבי אחריות ותלונות? המסר המרכזי של אליעד כהן הוא שכל תלונה של האדם על אלוהים או המציאות היא תלונה על עצמו. כל דבר שקורה לאדם קורה בגלל רצונו העמוק ביותר. לכן, האדם נדרש לקחת אחריות מלאה, להכיר בכך ... חיים טובים באמת, מתוך אחדות אמיתית ושלמה בין הבורא לנברא, בין החלום לחולם, ובין האדם למציאות. אחריות אישית מול תלונות על המציאות משמעות פיצול האישיות מנקודת מבט רוחנית הקשר בין בורא לנברא בחוויית האחדות כיצד חוויית החלום מלמדת על המצב האמיתי של האדם גילוי שורש הרצון ושחרור מסבל מדוע אנשים מתלוננים על אלוהים ועל המציאות? אנשים מביעים תלונות על אלוהים, או על המציאות, כשבעצם כל אחד תוהה מדוע הדברים קורים כפי שהם קורים. מי שמאמין באלוהים מתלונן על למה אלוהים עושה כך?, ומי שלא מאמין באלוהים מתלונן פשוט על המציאות: למה היא כזו ולא אחרת?. אך לפי ההסבר, חשוב להבין שכל תלונה שיש לאדם על מה שקורה לו, היא בעצם תלונה על עצמו. הסיבה לכך היא שהאני האמיתי של האדם חופף למציאות עצמה. אפשר לקרוא לכוח שמניע את הדברים אלוהים, ... וגם שהכל אחד. אבל רוב האנשים מפרידים את עצמם מהפרספקטיבות הללו, וחווים רק את הנפרדות. כך יוצא שאדם יכול להתלונן על אלוהים או על המציאות, בלי לקלוט שהוא מתלונן בעצם על עצמו. לדוגמה, אם לאדם קרה אסון כלשהו, והוא אומר למה אלוהים עשה לי את זה?, הוא למעשה ... משם הוא גם תופס את הפרספקטיבה שקדמה לאלוהים, שבה הכל אחד ואין שום שאלה או הפרדה. לכן, כאשר אדם מתלונן על משהו רע שקרה לו, המסר הוא פשוט: כל תלונה על המציאות היא תלונה על עצמך. האחריות מוטלת עליך, כי אתה עצמך הכוח שפועל בתוך המציאות הזו. ראייה זו מרפאת את פיצול האישיות, ... מנוכר אליהם. אפשר לראות את הדוגמה של היד והגוף: אם היד חשה עצמה כישות נפרדת, היא עלולה לכעוס או להתלונן על הגוף שגורם לה כאב, אבל כשהיא חווה עצמה כחלק מהגוף, אין שום סכסוך או תלונה. בסופו של דבר, החקירה הפנימית של האדם מובילה אותו להעמיק בשורש הרצונות שלו, ומשם להתבונן ולשאול: למה אני רוצה ... הכל?. דרך השרשרת הזו הוא מגלה שהכל קשור לאותו שורש אחד, ושכולנו חלק מאותה מציאות אחת. אחריות אישית מול תלונות על המציאות משמעות פיצול האישיות מנקודת מבט רוחנית הקשר בין בורא לנברא בחוויית האחדות כיצד חוויית החלום מלמדת על המצב האמיתי של האדם גילוי שורש הרצון ושחרור מסבל הפעם אני רוצה לדבר על תלונות לאלוהים, אנשים מתלוננים, למה אלוהים עושה ככה, למה ככה? ומי שאינו מכיר בקיומו של אלוהים, מתלונן על המציאות, למה המציאות היא כזו, למה היא לא אחרת? וכל אחד מתלונן תלונות אחרות. וכרגע אני אסביר ואתן נקודה למחשבה, בנושא של לקית אחריות, ומה זה אומר? כל מה שאני מדבר עשיו ... וזה יכול להיקרא אלוהים / גורל / עולם... אדם צריך להבין שכל תלומה שיש לו על המציאות, הוא בעצם מתלונן על עצמו!!! מה זא? נאמר שאדם רצחו לו את הילדים, והוא מתלונן, רצחו לי את הילדים! על מי הוא מתלונן? על עצמו הוא מתלונן, למה? נלמד עכשיו מה זה לקחת אחריות אמיתית, מי שיתבונן פנימה, יגלה בעצם שהאני האמיתי שלו, זו בעצם המציאות! ... שקורה לאדם משהו רע, הוא צריך להבין שהוא האחראי האמיתי למה שקורה, האני האמיתי הוא שאחראי. עכשיו, כאשר אדם מתלונן על אלוהים ואומר תראו איזה אלוהים רשע זה איזו מציאות רעה, האדם צריך לדעת שהוא שונא את עצמו. אני ... או לא שאדם שונא את עצמו, יכול להיות שהוא צריך לשנוא את עצמו, לא בזה מדובר, אלא שיבין שהוא מתלונן על עצמו. כי האני האמיתי של האדם היא המציאות עצמה, משל למה הדבר דומה, למשל היד הזו, נגיד שהיד ... ברא וכולי וכולי, וזה עניין אחר כבר מה היא אותה פרספקטיבה. שורה תחתונה המסר הוא פשוט, דע לך, שכל תלונה ותלונה שיש לך על המציאות או על אלוהים אתה בעצם מתלונן על עצמך, כל דבר שקורה בעולם זה בגללך! קח ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לתת משוב על העובדים שלך, להמליץ לבוס על העובד שלך, להמליץ על העובדים שלך, להתלונן על העובדים שלך, לתת חוות דעת על העובדים שלך, לקחת אחריות על העובדים שלך, אחריות המנהל על ביצועי העובדים, להאשים את העובדים שלך, לפרגן לעובדים שלך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתלונן?, מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להתלונן?, איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי רוחני, אימון אישי לימודים, אימון אישי טלפוני בנושאי איך להתלונן - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3594 שניות - עכשיו 21_08_2025 השעה 04:00:06 - wesi1