... סיבה עמוקה יותר לכך שאנשים נמנעים מגירושים: הם רוצים להמשיך להאשים את הוריהם בכישלונות שלהם. אדם שלא מוכן לקחת אחריות מלאה על חייו, תמיד יעדיף להאמין שהוריו אשמים בסבל שלו, ולכן יחשוש שגם ילדיו יאשים אותו אם יתגרש. לדוגמה, ... נובע מכך שהוריו התגרשו, אלא מאיך שהוא תופס את המציאות ואת חייו. אליעד כהן מסביר שככל שהאדם לוקח יותר אחריות על חייו, כך הוא מבין שאין טעם להאשים את הוריו או לפחד שהילדים יאשים אותו. כשהאדם מבין שהאושר תלוי ... אחר, הוא מבין שהוא יכול להתגרש בלי חשש, וילדיו לא ייפגעו, אלא ילמדו ממנו להרגיש טוב באופן עצמאי. לקיחת אחריות אישית מול האשמת ההורים האחריות האישית על האושר היא קריטית להבנה האם להישאר בזוגיות לא טובה למען הילדים. אדם שממשיך לחשוב שהוריו אשמים בכל דבר רע שקרה לו, לא יצליח לקחת אחריות מלאה על חייו. ההשלכה של זה היא שהוא ימשיך לפחד מילדיו, שמא גם הם יאשים אותו בכישלונות שלהם. אך ... מאושר ללא תלות בזוגיות, הוא גם יבין כי האושר של ילדיו אינו תלוי בכך שהוריהם יישארו יחד בכל מחיר. האחריות האישית על האושר אדם שחושב שאינו יכול להיות מאושר ללא הוריו או ללא זוגיות - יתקשה להאמין שילדיו יכולים ... לשני הורים יחד, יש אנשים שנמנעים מגירושים כי זה מאפשר להם להמשיך להאשים את הוריהם בכישלונותיהם. אדם שמסרב לקחת אחריות על חייו יעדיף להאמין שהוריו אשמים בצרותיו, ולכן גם יחשוש שילדיו יאשימו אותו אם יתגרש. אך למעשה, כאשר אדם מבין שהאחריות לאושרו נמצאת בידיו בלבד, הוא מבין שאין סיבה אמיתית להישאר בזוגיות לא טובה. הילדים שלו יהיו מאושרים - לא ...
... את האדם השני מה הבנת שאמרתי?, אפשר לגלות בקלות לאיזה מהשלושה הוא מתנגד, וכך לטפל בבעיה במדויק. איך לקחת אחריות על ההסבר שלכם בשיחה? אליעד מדגיש את החשיבות של לקיחת אחריות אישית על ההסבר של הדברים שאתם אומרים. במקום להגיד לצד השני לא שמעת אותי טוב, שזה עלול לגרום לו להתגונן ולתקוף בחזרה, יש לקחת אחריות ולומר משהו כמו: יכול להיות שלא הסברתי את עצמי טוב, יכול להיות שאני מבולבל, אולי לא התנסחתי כמו שצריך, ... מתחילות מכך ששני הצדדים לא מבינים זה את זה, ולא מפני שיש מחלוקת אמיתית על העובדות. אם אנשים ייקחו אחריות לבדוק היטב אם הם הבינו נכון את הצד השני, ואם הם יוודאו שהצד השני הבין אותם, רוב המחלוקות יתבהרו וייעלמו עוד לפני שהן הפכו למריבות של ממש. לסיום, אליעד מסביר שהרעיון פשוט אך דורש תרגול, מודעות ואחריות אישית מצד כל אדם שמעוניין לנהל תקשורת בין - אישית מוצלחת יותר ולהימנע מוויכוחים מיותרים. מי שיבין ויתרגל את ... שאלו אותו: מה הבנת שאמרתי? ייתכן שהוא לא באמת הבין, או שאמרתם דבר אחד והתכוונתם לאחר. ברגע שאתם לוקחים אחריות על ההסבר, ואומרים: אולי לא הסברתי את עצמי נכון, אתם מונעים התנגדות אוטומטית. אם תאמרו למישהו: אולי לא שמעת ... להסביר. על מה בדיוק אתה לא מסכים? מה בדיוק לא נכון? מה הבנת שהצד השני אמר? מניעת מריבות - האחריות שלכם חשוב לזכור: העיקרון הזה תקף לא רק כלפי אחרים, אלא גם כלפיכם. כלומר, כשאתם לא מסכימים עם מישהו ...
... של העובד. כיצד שינוי תפיסה בניהול עובדים משפר ביצועים? היתרון בשינוי גישה זו הוא בכך שהעובדים יבינו שיש להם אחריות מלאה להשיג את התוצאות הרצויות. כאשר העובדים יודעים שנמדדים לפי התוצאה בלבד, הם יפעלו בצורה יעילה וחכמה יותר, כי ... נמדדת לפי תוצאה זו בלבד. איך לגרום לעובד לא לאחר? איך להעביר ביקורת על עובד? איך לנהל עובדים נכון? אחריות על התוצאה או על המאמץ? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? מה לעשות כשעובד מתחפשן? איך להתייחס לעובד כמו ספק? ניהול עובדים נכון: אחריות על תוצאה ולא על מאמץ שלום חברים, אחת הטעויות הנפוצות בניהול עובדים היא ההתייחסות אליהם כאל עובדים ולא כאל ספקים. ההבדל המשמעותי בין ספק לעובד הוא סוג האחריות - האם האחריות היא על תוצאה או על מאמץ? האם האחריות היא על כמות השעות שהושקעו בעבודה או על מה שהושג בפועל? עובדים מול ספקים - הבדל בגישה כאשר אנו ... יום שלישי ועמד בכך, אין זה משנה אם עבד ביום, בלילה, עם הפסקות או ללא הפסקות. בסופו של דבר, האחריות שלו היא על התוצאה ולא על הדרך. לעומת זאת, כשמדובר בעובדים שכירים, הגישה הרווחת היא שהעובד מתחייב לשעות עבודה ... המפתח לניהול עובדים בצורה נכונה הוא למדוד אותם לפי תוצאות ולא לפי מאמץ. כאשר משנים את השיח ומעבירים את האחריות לתוצאה, העובדים הופכים ליותר פרודוקטיביים ויעילים. אם אתם רוצים ללמוד עוד על טעויות נפוצות בניהול עובדים, איך לשפר את ... איך להעביר ביקורת על עובד? עובד או ספק, עובד שמתחפשן, מאמץ או תוצאה, מאמץ מול תוצאה, תוצאה מול מאמץ, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, איך לגרום לעובדים להביא תוצאות? איך לראות תוצאות מהעובדים? מה לעשות כשעובד מאחר? מה לעשות כשעובד מתעצל? ...
... אותו מותג, אך תוך בידול ברור ואמיתי בין המוצר האיכותי למוצר הפחות איכותי. האפשרות להציע ללקוחות לקנות מוצר ללא אחריות במחיר זול במיוחד או להוסיף אחריות בתוספת תשלום, וכך העסק מגן על עצמו מהוצאות תיקונים והלקוח מודע לסיכון שהוא לוקח ברכישה. מדוע כדאי להציע מוצרים ... אותם לקוחות פשוט ילכו למתחרים. אליעד מסביר בצורה ברורה שאם העסק יודע לנהל נכון את הסיכון (לתמחר נכון, להגדיר אחריות נכון, לשווק בצורה שקופה ללקוחות), העסק יוכל להרוויח גם מהלקוחות האלו ולא להפסיד אותם למתחרים. אליעד מציין כי עסק ... למכור את המוצרים תחת תת - מותג או קו מוצרים משני. תוכל להסביר ללקוחות שאתה מוכר את המוצר עם אחריות או ללא אחריות, וכך להציע מחיר נמוך יותר למי שמוכן לקחת את הסיכון. למה חשוב להתאים את ההיצע לכל סוגי הלקוחות? בכל ...
... מוצרים איכותיים יותר, אשר מציעים יותר ערך, יהיו יקרים יותר. לדוגמה, אם מדובר בשירות או במוצר עם תוספות כמו אחריות מורחבת או שירות לקוחות איכותי יותר, המחיר יעלה. איך לנהל משא ומתן על המחיר? כאשר אנו רוצים לשלם מחיר ... הייצור המחיר הגבוה יכול להיות בגלל שהמוצר עשוי מחומרים איכותיים יותר. שירות סביב המוצר הוצאות נוספות כמו שירות לקוחות, אחריות או תמיכה טכנית יכולים להוסיף לערך המוצר. האם מחיר נמוך תמיד טוב? לא תמיד מחיר נמוך מהווה יתרון. מחיר נמוך יכול לשדר מסרים שליליים, כגון: המוצר פחות איכותי המוכר נמצא בקשיים פיננסיים שירות או אחריות פחות טובים לכן, כאשר מישהו מציע מחיר נמוך מאוד, כדאי לשאול מה הסיבה לכך. יכול להיות שמדובר במוצר פחות ... לדוגמה, שני עסקים עשויים למכור את אותו סוג של רכב, אך אחד גובה מחיר גבוה יותר כי הוא מציע אחריות מורחבת, שירות טוב יותר או מותג חזק יותר. איך להשתמש בהבנת המחיר במשא ומתן? כאשר רוצים לקבל הנחה במשא ... המוצר איכותי יותר ולכן שווה יותר. עלות הייצור גבוהה כי המוצר עשוי מחומרים טובים יותר. השירות סביב המוצר, כמו אחריות או תמיכה, מוסיף ערך למוצר. ככל שניתן לשכנע את הלקוח שהמחיר משקף ערך אמיתי, כך יהיה קל יותר להצדיק ... יתרון. מחיר נמוך יכול לשדר ללקוח מסרים שליליים: המוצר פחות איכותי. המוכר נואש לעסקה בגלל בעיות פיננסיות. השירות או האחריות יהיו פחות טובים. לכן, כאשר נתקלים במתחרה שמוכר בזול יותר, אפשר לשאול: למה הוא גובה פחות? האם הוא משתמש ...
... הוא יותר מלך, הוא למעשה יותר עבד של העסק שלו. מצד אחד, העובד מרגיש שהוא עבד, אבל אין לו אחריות עמוקה לתוצאות הסופיות. לעומת זאת, המנכל, כבעלים, מרגיש שהוא חייב לטפל בכל בעיה קטנה בעסק, כי העסק הוא שלו. ... הכרות מעמיקה עם כל הפרטים, האדם יוכל באמת להבין מה מתרחש ולפתור את הבעיות שלו. מדוע להיות מלך זו אחריות כבדה יותר? כשאתה מלך ויש לך תחושת בעלות, אתה לא יכול להתעלם מבעיות, כי הן באחריותך הבלעדית. לכן המלך מרגיש יותר לחץ ודאגה מאשר עובד פשוט. ככל שהאדם מרגיש יותר בעלות על החיים שלו, הוא ... אחראי באופן מלא לכל הבעיות בתוכה. ולכן, כאלוהים אתה לא יכול לברוח לשום מקום אחר, כי הכל שלך והכל באחריותך. מצד אחד זה חופש מוחלט, מצד שני אחריות אינסופית. איך לנהל עובדים נכון? מה זה להיות מלך או עבד? כיצד להגדיל הכנסות בארגון? מה הקשר בין שכר למוטיבציה בעבודה? מדוע חשוב להכיר את העסק מבפנים? איך לפתור בעיות בצורה יעילה? מהי אחריות אישית בניהול עצמי?
... ולא בשינוי החיצוני שלה. האם השינוי הפנימי באמת מביא לשינוי בחיים? אליעד מחדד את הנושא ומדבר על הצורך לקחת אחריות על החיים שלנו. הוא טוען שלפני שאנו מנסים לשנות את העולם החיצוני, עלינו לשנות את עצמנו מבפנים. שינוי פנימי ... לא לנסות להילחם במציאות החיצונית אלא להבין אותה ולתפקד בה בצורה שהופכת אותנו לאנשים טובים יותר. למה חשוב לקחת אחריות על החיים שלנו? אליעד מסביר כי קבלת אחריות היא מפתח חשוב בדרך לאושר. כשאדם לוקח אחריות על הרגשותיו, מחשבותיו, והתנהגותו, הוא מסוגל לשנות את כל מה שסובב אותו. במקום להאשים אחרים או את הסביבה במצוקותיו, ...
... האדם יכול לחוות הצלחה. לדוגמה, אם הוא נמצא בתהליך של חיפוש עבודה, ניתן לעודד אותו להשקיע בכך ולפתח תחושת אחריות. ברגע שהוא מתחיל להאמין בעצמו וביכולת שלו להתמודד עם אתגרים, הוא עשוי גם לגשת בקלות רבה יותר לטפל בבעיות המשקל שלו. כיצד לגרום לאדם להאמין בעצמו? דרך אחת לעזור לאדם היא לעודד אותו לקחת אחריות על תחומים אחרים בחייו, כמו עבודה. כאשר הוא מתחיל לעבוד על מטרות אחרות, הוא עשוי לפתח מוטיבציה גם לדברים ... במשקל? יש שיטה סיבובית לעזור לאדם לפתח מוטיבציה ואמונה בעצמו בנושאים אחרים, לדוגמה בתחום העבודה. כאשר הוא לומד לקחת אחריות ולהתאמץ למען תוצאה כלשהי, הוא מתחיל להאמין ביכולתו להשיג מטרות. הדבר עשוי להשפיע גם על הרצון והמוכנות שלו לטפל ... לו להתחיל לעבוד ויושבת מדרבנת אותו להתחיל לעבוד מעצמו זה יגרום לו לרדת במשקל, למה כי הוא לומד לקחת אחריות כי הוא לומד להתאמץ למען תוצאה כי הוא לומד להאמין בעצמו כל שאר הסיפורים והעניינים, זאת אומרת באמצעות זה ...
... מקופחים? התחושה של קיפוח יכולה לנבוע ממספר סיבות. אליעד מציין כי יש אנשים שמאשימים את החברה במצבם, במקום לקחת אחריות אישית. תחושת קיפוח יכולה להיווצר גם כתוצאה מהבדלים תרבותיים, חינוכיים ואישיים בין קבוצות שונות. הוא מסביר גם כי פעמים ... שאלות אודות מי שולט במציאות של האדם - האם החברה או האדם עצמו? אליעד מציין כי אם אדם לוקח אחריות על חייו, הוא מבין שהצלחה תלויה בו ולא בחברה. במקום להתמקד בטענות של קיפוח, על האדם לבדוק כיצד הוא ... מקופחים? אליעד מסביר כי התחושה של קיפוח יכולה לנבוע ממספר גורמים: אנשים נוטים להאשים את הסביבה במצבם במקום לקחת אחריות אישית על חייהם. גם אם קיימים פערים מסוימים, השאלה היא האם הם נובעים מאפליה מכוונת או מהבדלים תרבותיים, חינוכיים ... שואל: האם האדם הוא זה ששולט במציאות שלו, או שהמציאות חיצונית קובעת עבורו? הוא מסביר כי אם אדם מקבל אחריות על חייו, הוא מבין שהצלחה תלויה בו ולא בחברה. במקום להתמקד בטענות של קיפוח, על האדם לבדוק כיצד הוא ...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: אחריות, מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: אחריות, איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון ועוד...
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לילדים נוער והורים, קואצ'ינג לילדים, מטפל הוליסטי בתחום אחריות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331