... ולהפוך את הטלפון
לאויב , אלא להבין את נקודת המבט של הילד ולנהל שיחה רגועה. למשל, אם הילד מאיים על חייו כשנלקח ממנו הטלפון, אליעד מציע שיח עם הילד בו ההורה לא יגיד אני לוקח לך את הטלפון כי אתה ... לא להפוך את הטלפון
לאויב ולא להילחם בו. להתמקד בפעולות המבוקשות ולא במכשירים עצמם. לראות את הילד לא רק כילד שצריך להפסיק לעשות משהו, אלא כמי שיש לו תחביבים וצרכים משלו. להימנע מאיומים או מגזירות ... להתייחס לטלפון כאל
אויב. הטלפון אינו הבעיה אלא סימפטום, ולכן הפתרון אינו לקחת את הטלפון או להילחם עם הילד עליו. במקום זאת, על ההורים להתמקד בדברים הקונקרטיים שהם רוצים שהילד יעשה, ולהתעקש על כך ... ההורה הופך את הטלפון
לאויב ויוצר מאבק סביבו. הילד מתחיל לראות בהורה
אויב משום שהוא רוצה לקחת לו את הדבר שהכי חשוב לו ושהוא הכי נהנה ממנו. במקום זאת, אם ההורה ישוחח עם הילד על מה שהוא כן רוצה שיקרה בצורה נקודתית ולא יזכיר את הטלפון כבעיה, הוא ... ולהפוך את הטלפון
לאויב הראשי. אליעד מסביר כי ילד שמאיים בהתאבדות בגלל טלפון זו סיטואציה נדירה, וגם כאשר זה קורה, התגובה צריכה להיות רגועה ונכונה. אליעד מציע, שאם כבר נוצר מצב קיצוני, לא לקחת ... לא להפוך את הטלפון
לאויב ולא להיכנס למאבקי כוח עליו. להתמקד בפעולות הנדרשות ולא במכשיר עצמו. להראות לילד שאנו מבינים את התחביבים שלו וליצור שיח בגובה העיניים. להימנע מאיומים, אלא לנסות להבין ...