... בהתנגדויות לקוח
באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה,
אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח האם ... אליעד כהן מסביר שלא תמיד התפיסה הזו נכונה, ולפעמים צריך לפעול דווקא ההפך. האם יש מקרים שבהם נכון להגיב
באגרסיביות כלפי הלקוח? לדברי אליעד כהן, יש מצבים שבהם דווקא תגובה
אגרסיבית ולא נחמדה כלפי הלקוח היא הדבר ... לשמוע תגובה חד , משמעית והחלטית, שהיא בדיוק ההפך ממה שהוא בעצמו אומר. איך מבחן הילד וההורה קשור לתגובות
אגרסיביות ללקוח? אליעד נותן דוגמה הממחישה את ... זה לא נכון!, במקום תשובה מעורפלת כמו אני מבין למה אתה חושב ככה, אבל.... מה החשיבות של תגובה החלטית
ואגרסיבית ללקוח? לעיתים קרובות, התגובה ההחלטית, אפילו מעט
אגרסיבית, משדרת ללקוח ביטחון ואמינות. הלקוח ... לא יקר, המחיר מוצדק לחלוטין. מתי הלקוח רוצה תגובה לא נחמדה באופן מובהק? אליעד מדגיש כי לא מדובר על תגובה
אגרסיבית באופן קבוע או מראש, אלא על זיהוי ... תגובה החלטית וברורה. הוא אף נותן דוגמה קיצונית יותר, ומסביר שלפעמים לקוח רוצה לשמוע תגובה כל כך החלטית
ואגרסיבית, עד כדי כך שאפשר להקצין ולומר משהו ... מאשר תגובה מתנצלת או רכה, כיוון שהיא משדרת ביטחון מלא ואמינות גבוהה יותר. איך נדע מתי נכון להגיב ללקוח
באגרסיביות? אליעד כהן מדגיש שחשוב להיות ערניים ולא לפעול באופן אוטומטי. לא כל מצב דורש תגובה
אגרסיבית, אך גם לא כל מצב דורש תגובה רכה ... שתמיד יש להיות נחמד ללקוח. הוא אומר שלא יעבדו עליכם, כלומר, יש להיות ערניים ולזהות מתי תגובה נחושה ואף
אגרסיבית, תהיה דווקא התגובה הנכונה, שתעזור ... יותר או לשכנע טוב יותר את הלקוח. איך לטפל בהתנגדויות לקוח? האם תמיד נכון להיות נחמד ללקוח? מתי נכון להיות
אגרסיבי במכירות? מה עושים כשהלקוח מתלונן? איך לשכנע לקוח בצורה
אגרסיבית? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על ... של לקוחות והנושא הוא כאשר לקוח אומר משהו, שואל שאלה תוקף, מתלונן מה שזה לא יהיה האם להגיב בצורה
אגרסיבית כן או לא? אז לכאורה התשובה הטריוויאלית אומרת אל תגיב בצורה
אגרסיבית, אתה רוצה למכור ללקוח אתה רוצה לשכנע אותו, רוצה לשמר אותו אל תגיב בצורה
אגרסיבית תהיה נחמד ללקוח, תכיל אותו תדבר ... זה נכון להיות נחמד ללקוח, ואדרבא יש מקרים שהלקוח רוצה שבאופן חד משמעי שלא משתמע על שתי פנים תגיב בצורה
אגרסיבית ותסביר לו בשום פנים ואופן, לא נכון ... לא נכון מה פתאום אתה משקר, אתה מבלבל את המוח מה אתה מה שזה לא יהיה. אוקי ולפעמים הלקוח מצפה דווקא לתגובה
האגרסיבית הוא לא תמיד מצפה לתגובה הרכה. ...