אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






1 ...2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ...22 23 24 25 RSS
איך ליצור התניה אצל מישהו? איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לשכנע מישהו? איך לשתול מחשבות? איך לגלות אינטרסים? איך לדעת ממה מישהו מפחד? איך לזהות פחדים? איך לזהות מניע?
7:55איך ליצור התניה אצל מישהו? איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לשכנע מישהו? איך לשתול מחשבות? איך לגלות אינטרסים? איך לדעת ממה מישהו מפחד? איך לזהות פחדים? איך לזהות מניע?
... היה לך קשה בעבודה? היה לי קשה בעבודה שהיה המון לקוחות, אוקי וואלה אתה לא אוהב למה אתה לא אוהב לקוחות, לקוחות מלחיצים אותך למה אתה לא אוהב לקוחות?", עכשיו אני לא אומר בהכרח לעשות את זה ככה אבל דרך הכניסה למניעים של ההתנהגויות אחרי כמה "למה ולמה מה הסיבה ומה הסיבה" דרך זה יודעים את ...
ליצור התניה אצל מישהו חינוך ילדים חכם הדברים לגרום לגבר שיעורים לשכנע ילד איך אני
איך לדבר על שכר? כמה כסף לבקש? איך לתמחר מוצר? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור את עצמך? מהן דרישות השכר שלך? דיון על שכר, כמה כסף אני רוצה? איך להצליח במקום עבודה?
5:11איך לדבר על שכר? כמה כסף לבקש? איך לתמחר מוצר? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור את עצמך? מהן דרישות השכר שלך? דיון על שכר, כמה כסף אני רוצה? איך להצליח במקום עבודה?
... את עצמו לך כי אתם צריכים לסגור עסקה, אפשר להסתכל על זה כעל שותפות על כל וריאציה. המהות של העצה שלי היא תסתכל על עצמך כעל עצמאי שיכול לבחור עם איזה לקוח לעבוד ואתה מתחייב ללקוח הזה להרבה זמן ועכשיו אתה רוצה לדעת האם כדאי לך לעבוד עם הלקוח הזה או עם לקוח אחר, ככה זה עובד אצל העצמאים וככה זה גם יכול לעבוד אצל השכירים. הבנו? ...
למכור את עצמי להוריד לסגור אופציה דיון על שכר שאתה רוצה להרוויח להצליח
איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות
27:10איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות
... למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות - פרומו עכשיו נגיד שלקוח אומר שהמוצר יקר לו מה הדרך מה עושים, לקוח אומר "המוצר מאוד יקר לי" מה עושים מה אומרים. ש: עוד פעם מה השאלה? אליעד: אתה בא למכור משהו ללקוח והלקוח אומר לך "המוצר מאוד יקר לי יקר לי מאוד ... שלך יקר עכשיו יכול להיות שאתה תגלה שהמוצר שלך באמת יקר ויכול להיות שתגלה שאתה חושב שהוא לא יקר. עכשיו רגע שנייה עכשיו ברור לנו בוודאות של מאה אחוז שאם הלקוח היה חושב שהכסף שהוא ייתן לך שווה את התועלת שהוא מקבל ... שלך באמת יקר, למה הוא באמת יקר נגיד שעלויות הייצור שלך הן נגיד גבוהות המוצר שלך באמת יקר ואז עכשיו אתה צריך לשאול את עצמך את השאלה הבאה האם אתה חושב שללקוח כדאי לקנות את המוצר שלך למרות שהמוצר שלך יותר יקר אם כן ... שלו בעסק לדוגמא שכירות והעסק שלו עולה יותר יקר. אליעד: לא הבנתי מה אתה אומר, לא הבנתי עוד פעם מההתחלה מה אתה אומר? ש: אתה יכול להגיד לדוגמא להסביר ללקוח שהסיבה שהמוצר שלו יקר זה בגלל שהשכירות שלו היא מאוד יקרה אבל זה האמת לא מעניין את הלקוח. אליעד: ברור מה אכפת ללקוח מה ברור. ש: כן אז התשובה הזאת היא לא תשובה טובה מצד אחד ... יתרון אתה נותן אבל מי אמר את זה בכלל מלכתחילה. ש: בסדר אבל בן אדם יכול למצוא תשובה למה זה יקר כי אני משלם שכירות יקרה. אליעד: אבל זה ברור שזאת לא תשובה לקוח אומר "למה זה יקר" אז הוא שואל אותך "למה שאני אקנה כשזה יקר" מה אכפת לו למה זה יקר. מה שאני ניסיתי לחדד ברעיון הזה הוא כשלקוח אומר לך "המוצר יקר" אתה צריך לשאול את עצמך מה האמת האם ... גם של השכירות לדוגמא זה לא טוב להסביר לו "תשמע המוצר יקר בגלל שאני משלם שכירות גבוהה". אליעד: כשאנחנו שואלים האם המוצר יקר הכוונה היא האם המוצר יקר ללקוח הלקוח מה אכפת לו מהשכירות שלך לא מעניין אותו ... אליעד: השאלה האם אתה חושב שניתן להשיג שכירות ביותר זול אם לא אז המוצר לא יקר כי אין אפשרות לייצר אותו בפחות עלות. ש: יכול להיות שאני אחשוב ככה אבל את הלקוח עצמו זה לא מעניין, אתה תבוא תסביר לו "תשמע אני לא יכול ... משהו. ש: השאלה אם זה שווה את ההפרש. אליעד: הוא יחליט אם זה שווה או לא, מה שאני בא להגיד שלב ראשון תברר האם באמת המוצר שלך יקר במקום להסתבך עם הסתבכויות לקוח אומר לך "אז למה זה כל כך יקר" אין לך מה להילחץ תבדוק מה ... האמת כי עדיף לו לא לקנות ממך עדיף לך גם לסגור את העסק נגיד אולי אם המוצר שלך לא שווה אז לא שווה זה מה יש. ש: נכון אבל יש שיטות גם לברר אם זה במיוחד לקוחות חד פעמיים אז אתה אומר לו "תשמע תבדוק" הוא אומר לך ...
מה אתה רוצה להציף הנחות משנה טיפול בהתנגדות לקוח להתאמן איך למכור מוצר
האם המחיר הוא רק תירוץ? הדרכת אנשי מכירות, מכירות לאנשי מכירות, NLP למכירות, ללמוד NLP, קורס NLP, מניפולציה של אנשי NLP, קורס לאנשי מכירות, טיפול בהתנגדות לקוח, למכור מוצר יקר ללקוח
4:38האם המחיר הוא רק תירוץ? הדרכת אנשי מכירות, מכירות לאנשי מכירות, NLP למכירות, ללמוד NLP, קורס NLP, מניפולציה של אנשי NLP, קורס לאנשי מכירות, טיפול בהתנגדות לקוח, למכור מוצר יקר ללקוח
... מכירות, מכירות לאנשי מכירות, NLP למכירות, ללמוד NLP, קורס NLP, מניפולציה של אנשי NLP, קורס לאנשי מכירות, טיפול בהתנגדות לקוח, למכור מוצר יקר ללקוח עכשיו יש משפט שאומר אצל אנשי מכירות שאומר ככה התירוץ של המחיר הוא רק תירוץ זה אף פעם לא הכסף, בן אדם בא למכור מוצר ולפעמים הלקוח אומר לו "זה יקר לי אין לי כסף לזה אין לי תקציב לזה", עכשיו יש תפיסה שאומרת שכשלקוח אומר לך "אין לי כסף לזה" או "זה יקר לי" זה תמיד רק תירוץ אף פעם זאת לא הסיבה האמיתית. ש: מה השאלה? אליעד: קודם כל יש תפיסה כזאת עכשיו השאלה אם התפיסה הזאת נכונה או לא נכונה, מה ההיגיון שלה מה החוסר היגיון שלה האם באמת זה נכון שהתנגדות של לקוח שאומרת "אין לי מספיק כסף" זה רק תירוץ האם זאת האמת, כאילו אף פעם זה לא באמת הכסף. ש: אז זה לא תמיד נכון יכול להיות שיש מקרה שזה אמת, ... איך לשכנע אותו לקנות. אליעד: כן אבל אם זה לא נכון זה לא נכון, מה האינטרס שלו לשקר את עצמו אז הוא יכול להגיד "כל מה שלקוח אומר לי זה תירוצים אני חייב להיות מסוגל למכור" זהו. ש: אוקי יכול להיות שהוא יגיד את המשפט הזה כדי להכריח את עצמו. אליעד: אתה בעצם טוען שמוכר קם בבוקר ואמר לעצמו "אוקי בא נגיד שכשלקוח אומר לי שאין לו כסף זה רק תירוץ" כאילו מוכר המציא את המשפט הזה, אני טוען שמי שהמציא את המשפט הזה זה היה מישהו שניסה למכור משהו לאנשי ... זה כסף" אז הוא עושה לך בכלל הפוך "כסף זה רק תירוץ זה אף פעם לא הכסף". כי אם אתה תאמין בזה זה יגדיל לך את החיסרון מזה שהלקוח אמר לך שאין לו כסף ואז תגיד "מה זה רק תירוץ מה זאת אומרת כל פעם כשלקוח אומר לי שאין לו כסף זה רק תירוץ זאת לא האמת ואם אני אדע איזה אמת אני אצליח למכור לו? כן, טוב איך אני מגלה את הנוסחה הזאת". זאת אומרת ... זה אחד מהשיכולים לפעמים אין באמת מספיק כסף וכו'. עכשיו מאיזה היבט זה כן נכון מאיזה היבט כסף זה רק תירוץ? מההיבט שאם הלקוח היה חושב שהוא מקבל מספיק תועלת על המוצר ששווה לו את הכסף, כשלקוח אומר לך "זה יקר לי" זה כמו להגיד "זה לא שווה לי את הכסף, לא שכנעת אותי שיש למוצר הזה מספיק יתרונות" זאת האמת. כן זאת האמת אבל עדיין ... אומר "זה יקר לי" זה כמו להגיד "אני לא רואה פה מספיק יתרונות עבורי" אבל אף על פי כן לפעמים באמת המוצר לא שווה את הכסף, ללקוח עבור הלקוח זה לא שווה את הכסף לפעמים באמת הכסף הוא הסיבה, באמת עובדה הוכחה תוריד את המחיר תראה שהוא יקנה אבל אף על פי כן המשפט שאומר כסף הוא רק ...
אצליח למכור להוריד את המחיר לקוח מתנגד למחיר התנגדויות בשיחת מכירות יכול להיות למכור קורסים הסיבה האמיתית זאת לא הסיבה
איך להחזיר אקסית? איך לא להחזיר אקסית? איך להחזיר אהבה? איך להחזיר מישהו? איך מחזירים אקסים? איך להחזיר בת זוג? איך להחזיר בחורה? איך להחזיר גבר? החזרת אהבה, איך לגרום לאקס לחזור?
3:21איך להחזיר אקסית? איך לא להחזיר אקסית? איך להחזיר אהבה? איך להחזיר מישהו? איך מחזירים אקסים? איך להחזיר בת זוג? איך להחזיר בחורה? איך להחזיר גבר? החזרת אהבה, איך לגרום לאקס לחזור?
... ובגלל זה, אז זה שתגיד לה "אני אוהב אותך". אליעד: אז "כשתהיי איתי את תראי שאני אוהב אותך" לדבר עליה לא על עצמך. הבן אדם מנסה למכור מוצר מדבר על עצמו לא על המוצר דבר על הלקוח מה אכפת לו הלקוח ממך. ש: אולי היא רוצה לדעת שאתה אוהב אותה שזה מה שחסר. אליעד: אתה הבנת את המהות של מה באתי להגיד גם אנשי מכירות לפעמים, לפעמים אלא שלא יודעים מוכרים לך את עצמם לא ...
יכול להיות ש אקסית מחמאות אוהב אותה לגרום לאקס למכור מוצר אקס לשכנע מישהו אחר
טיפים לאנשי מכירות, טעויות במכירות, איך למכור יותר? פשוט למכור, קשה למכור, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכה לאנשי מכירות, איך להיות איש מכירות מצליח? להצליח בתור איש מכירות, טיפים לאיש מכירות
26:19טיפים לאנשי מכירות, טעויות במכירות, איך למכור יותר? פשוט למכור, קשה למכור, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכה לאנשי מכירות, איך להיות איש מכירות מצליח? להצליח בתור איש מכירות, טיפים לאיש מכירות
... פשוטה כי הרבה מאוד פעמים אנשים מוכרים מוצר ללקוח בלי שהם יודעים מה הלקוח צריך. נגיד שאתה נגיד רוצה למכור ללקוח מה אתה רוצה למכור לו? ש: וידאו טייפ. אליעד: וידאו טייפ זה מה שהוא רוצה וידאו טייפ, עכשיו אז אפשרות אחת אומרת בוא נפנה ללקוח נגיד מכירה פרונטלית בא נגיד לו "שלום אדוני אני רוצה להציע לך וידאו טייפ" ... הסיבות הכי נפוצות כי הם מרגישים שהם מרמים את הלקוח ולמה הם מרגישים שהם מרמים את הלקוח כי הלקוח לא מעניין אותם מה שמעניין אותם זה למכור הלקוח בכלל כאילו אם הוא היה יכול לתת להם את הכסף וללכת זה היה עדיף, זאת אומרת הלקוח לא מעניין אותם מלכתחילה ואז הם מרגישים שהם מרמים אותו ולא בא להם להרגיש ... הם רוצים? אליעד: אתה שואל אותם לדוגמא תחשוב שזה לקוח אחד ואתה צריך למכור לו את זה עדיין זה אותו דבר. הבנו כי בפועל כן מה אתה ... במאה דרכים אם תבין עוד קצת מה אני מחפש או מה הלקוח מחפש אתה יכול למכור את זה פי מאה יותר טוב. ש: זה נכון זה יותר אינפורמציה ... אם אתה איש מכירות איך אתה יכול לדעת אם לפנות ללקוח או לא אז אתה מסתכל עליו ואתה מנסה לחשוב האם הוא בוהה האם מסתובב בחנות ... מתאים. אליעד: עכשיו מה התשובה לשאלה באיזה שלב לקוח נכנס לחנות באיזה שלב איש המכירות אמור לפנות אליו אז קודם כל יש היגיון לומר ...
טעויות ב אתה לא רוצה מוכרים מוצר למצוא תשובה רוצה לאכול בתור איש מכירות מוחלט למכור ללקוחות
פחד ממחוייבות, שלבים בקשר זוגי, איך למנוע בגידה? לא רוצה להתחייב, לא רוצה להתחתן, פחד מחתונה, לא מוכן להתחתן, לגרום למישהי להיות רק איתך, לגרום למישהו לא לבגוד, איך לגרום לו להתחייב?
6:19פחד ממחוייבות, שלבים בקשר זוגי, איך למנוע בגידה? לא רוצה להתחייב, לא רוצה להתחתן, פחד מחתונה, לא מוכן להתחתן, לגרום למישהי להיות רק איתך, לגרום למישהו לא לבגוד, איך לגרום לו להתחייב?
... הזאת זה מגביל אותם עושה להם רע, לכן אל תתמקד בזה תתמקד איך לחזק את הקשר ביניכם איך יהיה מספיק טוב אם תוודא שהלקוח שלך תמיד יהיה שבע אז הוא ממילא לא ילך לאכול במסעדה אחרת". זה הכל תתמקד איך לעשות ללקוח שלך טוב אל תתמקד בלהחתים אותו על טפסים שהוא לא יכול לאכול במקום אחר למרות שהוא רעב זה הכל. עכשיו אם המחויב שלך זה שהוא יחתום לך זה מה שחשוב לך אז ...
אני חושב אז מה דייט למה איך ל לגרום לו ל איומים הצהרות
מעורבות רגשית מול לקוח - הזדהות עם הלקוח / הזדהות עם מקום העבודה, מרגיש לא בנוח לבקש כסף מלקוח, לא אוהב לעבוד במכירות, לאהוב את הלקוחות שלך
... רגשית מול לקוח - הזדהות עם הלקוח / הזדהות עם מקום העבודה, מרגיש לא בנוח לבקש כסף מלקוח, לא אוהב לעבוד במכירות, לאהוב את הלקוחות שלך מצב 1 - חוסר הזדהות מוחלט עם הרצון של הלקוח. לראות בלקוח, רק ארנק זז, שבמקום לשדוד אותו, מוכרים לו מוצר. הלקוח לא מעניין. הכסף של הלקוח הוא המטרה ולא טובת הלקוח. מצב 2 - הלקוח מעניין ברמה האישית. רע לך כשרע ללקוח. אתה מוכר ללקוח רק את מה שהוא באמת צריך. אתה רוצה לעשות טוב ללקוח. מחובר רגשית לרצון של הלקוח. אוהב את הלקוח, רוצה שיהיה לו טוב. יתרונות במצב 1 - של חוסר הזדהות עם הלקוח. יותר קל לעשות כסף מהלקוח. יותר קל לסגור עסקה, מההיבט שרוצים יותר את הכסף של הלקוח, מאשר שללקוח יהיה טוב. איש המכירות, יותר ממוקד מטרה בלסגור את הלקוח. חסרונות במצב 1 - של חוסר הזדהות, במקרה כזה העבודה עשויה להיות הרבה יותר מתישה. כי היא הרבה יותר "עבודה" מאשר אינטראקציה של חברות / אהבה. רמת הקונפליקט הרגשי מול הלקוח עשויה לעלות. איש המכירות עשוי לשנוא את עצמו, להרגיש שהוא לא בסדר, לא לאהוב את מה שהוא עושה, להרגיש שהוא דופק את הלקוח. ובעיקר, להרגיש יותר תחושת "עבודה" מאשר הנאה בתהליך המכירה. (שיחות נכנסות = אתה חבר של הלקוח, הוא רוצה ממך משהו / שיחות יוצאות = אתה יותר רוצה מהלקוח משהו, מאשר הוא רוצה ממך). יתרונות במצב 2 - של הזדהות רגשית עם הלקוח. אווירה פחות עוינת. איש ... שסביבתו. מרגיש פחות ב"עבודה", מרגיש יותר בחברת אנשים שהוא אוהב אותם ורוצה בטובתם. ממילא יותר כיף לעבוד ופחות שחיקה. חסרונות במצב 2 - של הזדהות עם הלקוח. במצב כזה, יכול להיות שלא יסגור עסקה עם הלקוח, וירוויח פחות כסף, כי הלקוח לא באמת צריך את המוצר. יקח מהלקוח פחות כסף ממה שהוא יכול. יתן הנחות ללקוח, על חשבון העסק. וירגיש לא ...
עבודה אישית לכעוס על עצמך לא אוהב את עצמי חברים מעורבות רגשית מול לקוח שיחות יוצאות סיבות
פגישה עם לקוח / לפגוש לקוח - סוגים של פגישות מול לקוח - מתי למכור ללקוח? איך לפגוש את הלקוח? מתי לנסות למכור ללקוח? מתי לסגור עסקה? פגישת חימום, פגישת סגירה, פגישת פולו אפ, פגישת יעוץ, פגישת מכירה, פגישת היכרות, פגישת מעקב
... עם לקוח / לפגוש לקוח - סוגים של פגישות מול לקוח - מתי למכור ללקוח? איך לפגוש את הלקוח? מתי לנסות למכור ללקוח? מתי לסגור עסקה? פגישת חימום, פגישת סגירה, פגישת פולו אפ, פגישת יעוץ, פגישת מכירה, פגישת היכרות, פגישת מעקב בתהליך מכירה, יש את השלב שבו "פוגשים את הלקוח". ישנן סוגים שונים ורבים של סוגי פגישות עם לקוח. כגון לדוגמא: פגישת חימום, פגישת סגירה, ... והשאלה היא האם זה טוב / צריך את זה וכולי? והתשובה היא, שבעיקרון מצד האמת, מצד טובת העסק, פגישת המכירה שבה מנסים לסגור עסקה עם הלקוח, הפגישה הזאת צריכה להיות הפגישה הראשונה עם הלקוח. כל שאר סוגי הפגישות, הן טובות לצרכים שונים. אבל מצד טובת העסק, צריך לנסות לסגור את הלקוח, כל הזמן, במשך ובמקביל לכל סוגי הפגישות האפשריות. ברור כמובן שלפעמים כדי לסגור עסקה עם הלקוח, חייבים להבין מהלקוח מה הוא צריך / לתמחר לו את המוצר וכולי. ... כמה שיותר כסף. מה שאומר, שגם כאשר נותנים לאיש המכירות תהליך עבודה ונוהל עבודה שבו הוא קודם כל צריך לעשות פגישות מסוג מסוים עם הלקוח ורק אח"כ לנסות לסגור עסקה, עדיין צריך ...
פגישת היכרות עסק להיות ממוקד ארגון השאלה עבודה תכלית אין טעם
1 ...2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ...22 23 24 25 RSS
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוחות
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לקוחות, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לקוחות, איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן רוחני, אימון אישי לקשב וריכוז, מומחה בנושא לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8271 שניות - עכשיו 26_04_2024 השעה 04:13:36 - wesi1