הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן

להצטרף לחברים באתר!
קבל ייעוץ בכל תחום!
ישירות מאליעד כהן!
אין בעיה! יש פתרון!
לקבלת ייעוץ חייג:
050-3331-331
הדף Facebook
הקבוצה Facebook
הדף Facebook
הקבוצה Facebook
אתה כאן : שיטת EIP > לקוחות
עבור לדף >> 1 ...2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ...13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 RSS
רשימת > הרצאות + מאמרים על לקוחות...
מקד חיפוש:
לתת ללקוחות שירות בחינם טיפים לשכנוע לקוחות איך להבין לקוחות? איך משכנעים לקוחות? איזה מסרים להעביר ללקוחות? טיפול בלקוחות לתת ללקוחות להתנסות במוצר בחינם איך לשדר ללקוחות? לקוחות מתלוננים עליך לשכנע את הלקוחות גונב את הלקוחות ניהול לקוחות לשכנע לקוחות מי צריך עוד לקוחות? לגרום ללקוחות לגרום ללקוחות לקנות לאהוב את הלקוחות שלך סוגים של לקוחות לקוחות שממליצים עליך משכנעים לקוחות שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות להבין לקוחות להצליח למכור ללקוחות לעצור לקוחות לקוחות מלחיצים מכירות ללקוחות איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? ביקורת של לקוחות מערכת יחסים עם לקוחות מרגיש שאני גונב את הלקוחות לפרסם ללקוחות לתת ללקוחות שירות רצון הלקוחות שכנוע לקוחות המלצות של לקוחות שימוש בהמלצות של לקוחות כשיטת שיווק להעביר ללקוחות לגרום ללקוחות לאהוב אותך איך לפרסם ללקוחות? לבחור את הלקוחות שלך להשפיע על לקוחות לשכנע לקוחות לאהוב אותך לקוחות ממליצים עליך שלקוחות יבואו אליך איך לשכנע לקוחות? לקוחות משמיצים לשכנע לקוחות לקנות להתייחס ללקוחות טכניקות שכנוע לקוחות איך לגרום ללקוחות לרצות לקנות ממך? איך לשכנע לקוחות לקנות?
תקציר⬅ ... על NLP, חשדנות, בניית אמון, יצירת אמון, איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ראפור, יצירת כימיה, איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? ניהול משא ומתן, לשכנע לקוחות, לשכנע אנשים, סוגסטיה, יצירת הזדהות - פרומו ... ⬅לצפייה בהרצאה על לקוחות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... באותה מידה גם אפשר לשאול אותו "אתה יכול לעשות את הפעולה הזאת?" ואז השאלה הנשאלת היא איך עדיף לשאול את אותו בן אדם לשאול אותו "אתה רוצה לקנות את המוצר?" או לשאול אותו "אתה יכול לקנות את המוצר?". וכשאני אומר "יכול ורוצה" זה לאו דווקא במילים הספציפיות האלה כי לדוגמא נגיד המילה "יכול" לא שואלים את הלקוח "אתה יכול לקנות את המוצר?" שואלים אותו "זה אפשרי מבחינתך לקנות את המוצר מסתדר לך לקנות את המוצר, מתאים לך לקנות את המוצר?", המילים האלה לדוגמא של "מתאים לך מסתדר לך, יכול להתאים לך נראה לך שזה יכול להסתדר לך" כל המילים האלה מבטאות יכולת. לעומת זאת כשאני מדבר על הרובריקה של "רוצה" אז שמה זה נגיד יכול להיות "אתה מעונין אתה רוצה, נראה לך שאתה מעוניין" כל מיני מילים כאלה שמבטאות רצון. עכשיו לדוגמא נגיד שאנחנו רוצים נגיד שהלקוח יקנה את המוצר אז מה עדיף להגיד לו עדיף להגיד לו "אתה רוצה לקנות את המוצר?" או עדיף להגיד לו "נראה לך שמסתדר לך לקנות את המוצר", נגיד שרוצים לקבוע פגישה עם בן אדם מה עדיף להגיד לו עדיף להגיד לו "אתה רוצה שניפגש?" או עדיף להגיד לו "מתאים לך שניפגש מסתדר לך שניפגש, אתה יכול שניפגש" מה עדיף עדיף לדבר איתו על היכולת או עדיף לדבר איתו על הנושא של הרצון? והתשובה היא די פשוטה כל מה שצריך לעשות בהנחה שאנחנו ... ⬅לצפייה בהרצאה על לקוחות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... והודה... יכול להיות שזה עצמו מניפולציה, כדי לשדר שהוא כבר לא מסתיר מידע, למרות שהוא עדיין אולי כן מסתיר מידע. והלוגיקה היא, שעליך לנסות להבין, למה שהאדם השני יחשוב שאני מסתיר ממנו מידע? איזה דברים רעים, האדם השני חושב, שאני חושב שיקרו לי, אם אספר לו את המידע? לדוגמא, בתהליך מכירה, שהלקוח שלך חושב, שאם תספר לו את כל האמת על החסרונות של המוצר, אז הוא לא ירצה לקנות את המוצר. שאז באפשרותך לספר לו על החסרונות של המוצר שלך, אבל רק על החסרונות שאתה מוכן שהוא ידע אותם. ובכך בעצם לשתול לו מחשבה, כאילו אתה לא מפחד לספר לו על החסרונות של המוצר שלך. ובכך בעצם להסתיר ממנו, את זה שיש חסרונות אחרים במוצר, שאותם אתה כן מפחד לספר לו עליהם. ... ⬅לקריאת המשך המאמר על לקוחות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... להציג. וזה יכול להיות הסתרת החסרונות שלך עצמך, כאשר אתה צריך להציג את עצמך, כגון בראיון עבודה (חסרונות בראיון עבודה / איך לענות בראיון עבודה?) / פגישה של דייט / הכרויות וכיו"ב, או כאשר אתה עובר חקירה כלשהי. וזה יכול להיות כאשר אתה מציג ללקוח מוצר כלשהו, וברצונך להסתיר את החסרונות שלו שידועים לך. וכיו"ב במצבים שונים שבהם אתה מציג רעיון כלשהו, ואתה יודע שיש באותו הרעיון חסרונות כלשהם, וברצונך להסתיר מהשומע חסרונות כלשהם. וכאן אבאר איך לעשות זאת. וכמובן שמדובר כאן על מניפולציה, שכל אדם עושה אותה גם כלפי עצמו. כי לפעמים יש לאדם בעיה כלשהי. והאדם רוצה להסתיר ... חסרונות אחרים ביחס לאותו הדבר. כדי ליצור הסחת דעת וכדי להסתיר ממנו את החיסרון האמיתי שאותו רוצים שהוא לא יגלה. ואחדד: שישנם מצבים, שבהם השומע יודע שיש במוצר שלך חסרונות כלשהם, והוא מחכה לגלות את החסרונות שיש במוצר שלך. וישנם מצבים, שבהם הלקוח לא יודע שיש חסרונות במוצר שלך, אבל הוא חושד שיש חסרונות במוצר שלך, והוא מחפש את החסרונות שיש במוצר שלך (טוב מכדי להיות אמיתי). וישנם מצבים, שבהם הלקוח לא ייתן בך אמון, עד שהוא לא יגלה ולא ידע, מה החסרונות שיש במוצר שלך. והמוצר שלך זה יכול להיות גם אתה, כאשר אתה מנסה למכור את עצמך או כאשר אתה מנסה למכור רעיון כלשהו. ובמקרים כאלו לדוגמא אם ברצונך להסתיר חיסרון כלשהו, לשם כך לפעמים באפשרותך לחפות על החיסרון שאתה רוצה להסתיר, באמצעות זה שתספר לשומע על חיסרון אחר, ... שלך, האם עליך לגלות לו אותם מיד, או לא. וכמובן, שכמו בכל דבר בחיים, גם כאן יש יתרון וחיסרון בכל צורת התנהגות. וצריך להתאים אותה בזמן אמת עבור השומע, לפי מה שאתה מזהה את רמת האמון שהוא מאמין לך. כי המטרה של סיפור החסרונות של המוצר שלך, ללקוח שלך, היא כדי ליצור אצלו אמון במוצר שלך. דהיינו, שהוא יאמין שרק אלו החסרונות של המוצר שלך, ושהוא יאמין לשאר הסיפור שלך על היתרונות של המוצר שלך, בלי שהוא ימשיך לחפש את שאר החסרונות של המוצר שלך. וכאשר אתה מספר מיוזמתך ללקוח על החסרונות של המוצר שלך, אז מנקודת מבט אחת, זה יוצר אמון אצל הלקוח. כי זה משדר לו שאתה מיוזמתך מוסר לו את כל המידע ולא מסתיר ממנו שום דבר. ושאתה מיוזמתך לא מנסה ליפות את המוצר שלך, אלא אתה מראש אומר לו את החסרונות של המוצר שלך. וזה צעד שיוצר אמון חזק אצל הלקוח. אבל מצד שני, לפעמים זה גם מעלה חשד ויוצר חשד אצל הלקוח שלך ואצל השומע שלך. כי לפעמים השומע, כאשר הוא שומע שאתה מיוזמתך מספר לו על החסרונות של המוצר שלך, זה גורם לו לחשוד, שאולי אתה מנסה לעשות עליו מניפולציה כדי לרמות אותו, ושאולי אתה מנסה להסתיר משהו, על ידי זה שאתה חושף בפניו חסרונות כאלו ואחרים. ואז זה גורם לו עוד יותר לחשוד בך. כך שלספר ללקוח מראש מיוזמתך החופשית על החסרונות של המוצר שלך, לפעמים זה עלול ליצור חוסר אמון בינך לבין הלקוח. וצריך בזמן אמת לדעת מה לעשות מול הלקוח ומול השומע, בהתאם למצב באותו הרגע. ואם אתה בוחר באפשרות שבה אתה לא מספר ללקוח מיוזמתך על החסרונות של המוצר שלך, גם כאן יש שתי אפשרויות כיצד ומתי לספר ללקוח על החסרונות שיש במוצר שלך, כדי להסתיר ממנו את החיסרון שאתה רוצה להסתיר ממנו. ואפשרות אחת היא על ידי זה שכאשר הוא שואל אותך, מה החסרונות שלך, אז אתה מספר לו על החסרונות שאתה מוכן לספר לו. ואתה מספר לו עליהם בצורה שמראה שאתה לא מתנגד לספר לו על החסרונות האלו, ושאתה לא מסתיר ממנו את החסרונות האלו. ואז מצד אחד אתה לא יזמת ... חסכו כסף על פיתוח המוצר, ובכך בעצם גרמו למוצר להיות לא מספיק איכותי ועדיין יש בו חסרונות כלשהם. ובמקרה כזה לדוגמא, באפשרותך להסתיר את החסרונות היחסיים שיש במוצר, על ידי זה שתספר על החיסרון המנוגד של החסרונות שיש במוצר. דהיינו, תודה בפני הלקוח שהמוצר הזה הוא אכן מוצר יקר, כי השקיעו בו הרבה מאוד כסף בפיתוח וכי הוא מוצר מאוד איכותי ולכן הוא עולה כ"כ יקר. ובעצם בכך אתה חוסם מהלקוח את האפשרות לחשוב על זה שאולי בכלל המוצר עצמו לא כ"כ איכותי גם ברמת האיכות שלו. וכפי שבאמת ניתן לראות בחוש, שלפעמים מוצר יקר, בחיסרון של המחיר שלו, הוא מסתיר את החיסרון של האיכות שלו. כאשר בפועל הוא פחות איכותי לפעמים, ממוצר שהוא יותר זול ביחס אליו. דהיינו, שהצגת החיסרון, לפעמים יש בה מסר סמוי נוסף. דהיינו, שאתה לא רק ... האם בכלל המוצר הזה יכול לעזור לי. וקיימת דרך להסוות חיסרון, גם על ידי שימוש בהצגת חסרונות תואמים. דהיינו, שאתה מספר לאדם על כך שהמוצר לא מושלם, ושהמוצר אין בו את כל מה שהוא צריך. כגון לדוגמא שאין במוצר אפשרות כזו או אחרת, שאתה יודע מראש שהלקוח יכול להכיל את החסרונות האלו. אבל בכך בעצם אתה מסתיר את החיסרון המרכזי שאותו אתה לא רוצה שהשומע יגלה. ז"א אפשרות אחת היא לספר על חסרונות מנוגדים. ולהודות בחסרונות כלשהם, שבעצם הם מעבירים מסר סמוי, שאין במוצר הזה, את החסרונות המנוגדים לאותם חסרונות שסיפרת עליהם. וזה לפעמים מעורר את החשד של האדם, דווקא לבדוק גם את ... כדאי אפילו להמציא חיסרון שאינו קיים באמת במוצר שלך, שהסיפור של החיסרון השקרי הזה, יצור הסוואה מאוד חזקה לחיסרון האמיתי שאותו אתה רוצה להסתיר. דהיינו, לפעמים כדאי לשקר ולהמציא חיסרון שקרי במוצר שלך, כדי להעביר דרך זה מסר סמוי לתת המודע של הלקוח, שיסתיר ממנו את החיסרון שאתה רוצה להסתיר. ועוד אוסיף, כי יש עוד סוגים שונים של חסרונות. כי יש חסרונות שאתה יודע מראש שהם לא באמת מפריעים לשומע. ולפעמים כדאי לספר אותם. אבל לפעמים כדאי לספר דווקא חסרונות שאתה יודע שכן קשה לשומע כדי לקבל אותם. כדי ליצור אצל השומע אמון, שכאילו אין עוד חסרונות שקשה לו להכיל אותם, במוצר ... ⬅לקריאת המשך המאמר על לקוחות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר ברמה העקרונית לגבי טיפול בהתנגדויות של לקוחות, אוקי בן אדם מנסים למכור לו מוצר לקוח רוצים למכור לו מוצר הוא לא רוצה לקנות את המוצר איך אמורים ברמה האסטרטגית ברמה הלוגית לטפל בהתנגדות הזאת, כנ"ל אם רוצים לשכנע מישהו במשהו והבן אדם לא רוצה מה בעצם צריך לעשות ברמה הלוגית והתשובה לכך היא שברמה האסטרטגית יש שתי דרכים איך לגרום למישהו להשתכנע כשהוא לא רוצה ... הדימוי הוא שיש בעצם משקולת והבן אדם משתכנע לעשות משהו שהוא חושב שבסך הכל הסופי זה יעשה לו יותר טוב מרע. שימו לב הוא לא חושב שזה יעשה לו טוב ולא רע הוא חושב שזה יעשה לו יותר טוב מרע, הלקוח קונה את המוצר כאשר הוא חושב שבסך הכל המוצר הזה הרכישה של המוצר שתעשה לו יותר טוב מרע. בן אדם משתכנע שרעיון כלשהו נכון כאשר הוא משתכנע שהרעיון הזה יותר נכון מאשר לא נכון ולמה זה דומה? לסוג של מאזניים שבצד אחד יש ללקוח את הסיבות למה הוא לא רוצה לקנות את המוצר ובצד השני יש את הסיבות למה הוא כן רוצה לקנות את המוצר ולכן כאשר לקוח לא רוצה לקנות מוצר, כאשר באים לשכנע מישהו במשהו והוא לא משתכנע לא רוצה לעשות את מה שרוצים להגיד לו יש בעצם שתי אפשרויות ברמה הלוגית איך לשכנע אותו. דרך ראשונה אומרת בוא נפחית את הדברים שיש בצד של למה הוא לא רוצה, מה זה אומר? זה אומר שאם יש לנו במאזניים "למה הוא אמור לרצות, למה הוא אמור לא לרצות" בעצם בא נשאל את עצמנו למה הוא מתנגד לרכישת המוצר, למה הוא לא רוצה לרכוש את המוצר וננסה לטפל בזה. זאת אומרת הלקוח אמר "לא רוצה לקנות את המוצר", דרך אחת לשאול "למה הוא לא רוצה לקנות את המוצר מה הסיבה? כי המוצר יקר לו אוקי בוא ניתן לו הנחה, כי המוצר הוא חושב שאין אחריות בוא ניתן לו אחריות, הוא חושב שהמוצר לא טוב נסביר לו שהמוצר כן טוב" מה שזה לא יהיה, אוקי הוא חושב שהמוצר לא שווה את ... זה בעצם דומה באנלוגיה למשקולות למשקל של מאזניים, זה דומה בעצם להפחית את המשקולת שיש בצד של המהות "לא רוצה", אנחנו לוקחים את "למה הוא לא רוצה" ומחלישים את זה. יחד עם זאת צריך לדעת שכאשר הלקוח מתנגד לרכוש מוצר או כאשר הבן אדם לא משתכנע באיזה רעיון לא תמיד צריך לשאול למה הוא לא רוצה ולטפל בהתנגדות הזאת, לפעמים הדרך לטפל בהתנגדות היא בעצם על ידי שמחזקים דווקא את הצד השני, אנחנו לפעמים אם אנחנו נשים עוד בלמה הוא כן רוצה ממילא זה יתגבר על הסיבות שהוא לא רוצה למרות שלא בהכרח טיפלנו בסיבות שהוא לא רוצה. לדוגמא נגיד שיש מוצר והמוצר הזה נגיד לא תואם את הצרכים של הלקוח הוא אומר "אני רוצה מוצר שולחן ברוחב שני מטר והשולחן הזה ברוחב מטר שמונים" נגיד יכול להיות שזה לא מתאים, אז אפשרות אחת בא ננסה להבין למה הוא רוצה שני מטר "הוא רוצה שני מטר כי ככה וככה" ואז נשכנע אותו שזה לא באמת משנה שזה שני מטר גם מטר שמונים הוא מספיק טוב. יחד עם זאת אפשר ... מה שעשינו הגדלנו את היתרונות שהוא רואה בסך הכל בעסקה. ולכן מה שאני מנסה להגיד בשורה התחתונה שימו לב זה שני אפיקים שונים בסך הכל הסופי זה אפיק אחד, בסך הכל הסופי אנחנו מנסים שבראש של הלקוח ביחס למוצר שלנו יהיו לו יותר יתרונות מחסרונות שבעיני הלקוח המוצר שלנו העסקה הוא יחשוב שהיא עושה לו יותר טוב מרע. אבל כאשר לקוח לא רוצה לקנות את המוצר כאשר בן אדם לא משתכנע ברעיון יש פה שתי לוגיקות שונות, לוגיקה אחת אומרת "תבדוק למה הוא לא רוצה לטפל בזה", לוגיקה שניה אומרת "מה אכפת לי למה הוא לא רוצה, מה הוא כן רוצה הוא רוצה את זה ואת זה? בוא נוסיף לו עוד משהו בא נסביר לו למה זה יעשה לו יותר טוב". ... לא רוצה, למה פה למה שם?" ולפעמים לא צריך את כל זה, לפעמים מה שאפשר לעשות זה פשוט להוסיף לו עוד משהו והוא כן יקנה את המוצר ולכן ברמה הלוגית כאשר נגיד עושים סימולציה טיפול בהתנגדויות של הלקוח, כאשר מתכוננים מראש למשא ומתן מה שזה לא יהיה צריך לזכור שזה שני אפיקים שונים. 1. זה למה הלקוח יכול לטעון שהוא לא רוצה לקנות את המוצר ואיך אנחנו מטפלים בהתנגדות הזאת, ברמה של איך אנחנו מנטרלים את הסיבות שבגללן הוא לא רוצה לקנות את המוצר אבל 2. זה איזה קלפים יש לנו להוסיף לו שבגללן הוא כן ירצה לקנות את המוצר וזאת לא אותה קטגוריה. להכין רשימה למה שהלקוח ירצה לקנות את המוצר, למה שהלקוח לא ירצה לקנות את המוצר ואיך אנחנו מנטרלים את ה - "למה הוא לא רוצה" ואיך אנחנו מחזקים את ה - "למה הוא כן רוצה" וכמובן שעדיף לעשות את שני הדברים, עדיף גם לנטרל את "למה הוא לא רוצה" וגם עדיף לחזק את "למה הוא כן רוצה" מה היתרונות של המוצר שהם כל כך גדולים שלא אכפת לו שיש ... להיות ולכן לשים לב לוגית אסטרטגית שני כיוונים 1. לחזק את היתרונות 2. להחליש את החסרונות, בעולם אידיאלי עדיף להגיד למצב שאין שום חסרונות יש רק יתרונות ובפועל זה לא תמיד עובד ככה וכאשר לקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר לא ישר צריך לרוץ ל - "בוא נחליש את החסרונות", לא ישר צריך לרוץ ל - "בוא נחזק את היתרונות" הכל לפי ההקשר ולפי העניין. אז מהצד של הלקוח שימו לב עכשיו אותו דבר מהכיוון ההפוך אם אתה כלקוח לא רוצה לקנות מוצר מסיבה כלשהי ומישהו מספר לך על זה שיש במוצר הזה הרבה מאוד יתרונות זה עדיין לא אומר שאין במוצר הזה חסרונות, לפעמים היתרונות מנסים להסתיר את החסרונות אבל עדיין יש בו חסרונות מאוד בעיתיים. זה שהמוכר מנסה לספר לך כמה יתרונות יש במוצר לפעמים זה בגלל שהמוצר לא ... ⬅לצפייה בהרצאה על לקוחות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... על NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות? - פרומו ... ⬅לצפייה בהרצאה על לקוחות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... בנימוס, לסרב לאנשים, לסרב בלי לפגוע, לסרב לתת הנחה, לסרב לשלם יותר, לבקש הנחה, לקבל הנחה, לשכנע את המוכר, לשכנע את הלקוח, לסרב ללקוח, לסרב למוכר, להגיד לא ללקוח, לסרב למכור - פרומו כן הלאה. ש: אני רוצה לדעת איך לשלוט ברצונות שלי, סתם. אליעד: נו. ש: אתה הורס לו את ההקלטה אתה לא מבין. אליעד: אתה מתערב בשיחה זה הורס את ההקלטה, הלאה. ש: אני רוצה לדעת איך לסרב למישהו בלי ... יותר ואז אתה מעלה נושא אחר שיותר מעניין אותו או שאתה שואל את עצמך "למה הוא רוצה את מה שהוא רוצה?" ואז אתה מטיל ספק על מה שהוא רוצה ואז הוא פחות רוצה את זה. תראה נגיד לדוגמא שהלקוח רוצה ממך הנחה, דוגמא והלקוח אומר לך "אני רוצה הנחה" ואז נגיד, עכשיו הוא רוצה הנחה ואתה לא רוצה לתת לו הנחה נגיד אז מה אתה עושה? אתה צריך או להעביר נושא למשהו שהוא רוצה יותר, מה הוא רוצה יותר מהנחה? יותר מהנחה הוא רוצה לדעת שהמוצר הוא ... אתה לוקח את הבן אדם יש לו רצונות, אתה אומר "בוא נבדוק מה הוא רוצה יותר מאשר ההנחה". מה הוא רוצה יותר מההנחה? הוא רוצה להיות בטוח שהמשלוח יגיע בזמן, אם נגיד אני אשאל את הלקוח "תגיד לי מה חשוב לך יותר לקבל הנחה או להיות בטוח שהמוצר הזה יחזיק להרבה שנים?", "שהמוצר יחזיק להרבה שנים", "אה זה יותר חשוב לו זה מטריד אותו" אז תסביר לו בבקשה, תיתן לו עוד דברים חשובים אחרים שמעסיקים אותו ... רוצה לתת לי הנחה? כי הוא רוצה את הכסף", "אל תדאג אתם מצליחים, אתה מכרת מספיק, אתה מוכר מספיק, אתה מרוויח מספיק, כאילו אל תדאג אתה תרוויח את זה ממקומות אחרים" או "אני אביא לך לקוחות אחרים", "אני אביא לך לקוחות אחרים" זה כאילו "אני אמלא לך את החיסרון בדרך אחרת, אין דרך אחת" וכאילו הוא אומר "אוקי, לא קריטי אני אתן לך הנחה לא יקרה כלום". אפשרות נוספת שאתה אומר לו "אוקי אם לא תיתן לי הנחה אני לא אקנה את המוצר, מה אתה רוצה למכור את המוצר או מה אתה רוצה את הרווח של 50% או את הרווח של ה20% כאילו מה אתה מעדיף", זה בדיוק אותו דבר. ואותו דבר בדיוק מהכיוון ההפוך נגיד שהלקוח אומר לך "אין לי כסף", אתה אומר לו "אל תדאג הכסף יבוא ממקום אחר" או שאתה אומר לו "תראה נכון שזה יקר אבל מה אתה מעדיף לא לקנות את המוצר, אתה מעדיף להישאר בלי?", זה בדיוק אותו דבר רק מהכיוון ההפוך שלו. ש: בכל מקרה הכסף יוצא ממה שהלקוח יעשה. אליעד: לא, בא נגיד שמישהו אומר לך "בכל מקרה אתה תוציא את הכסף על משהו", מה שהוא בעצם אומר "זה לא חסר לך" כאילו הכסף פחות חסר לך. כאילו זה לא נובע מהשכל של הסחה, שזה לא כאילו נובע מהשכל שיש משהו אחד שאתה רוצה יותר אלא מהשכל של "לא יקרה כלום אם לא יהיה לך את הכסף זה כי בכל מקרה הוא יצא". ראיתם זה בדיוק אותו דבר, שני אנשים המוכר מנסה לשכנע את הלקוח לשלם יותר, הלקוח מנסה לשכנע את המוכר לשלם פחות. מה המוכר עושה כדי לשכנע את הלקוח? שתי דרכים, אחד הוא אומר לו "תראה נכון שזה עולה לך כסף אבל אתה מקבל ככה וככה כי זה חשוב יותר מהכסף", 2. "מה אתה מוטרד מהכסף, נו תשלם עוד 100 שקל מה קרה, תעבוד תרוויח את ה100 שקל במקום אחר מה קרה", זאת וריאציה אחת. עכשיו מהכיוון ההפוך הלקוח אומר למוכר "תקשיב אם לא תיתן לי את ההנחה אני לא אקנה את זה", כאילו מה הוא אומר לך, הרי מה המוכר אומר לך? "אם לא תיתן לי עוד 100 שקל לא יהיה לך את המוצר", אתה אומר למוכר "אם לא תיתן לי הנחה של 100 שקל לא תהיה לך את העסקה, לא תרוויח גם את ה100 שקל שאתה מרוויח גם אחרי ההנחה של ה100 שקל", עכשיו זה ההיפוך של הדבר. עכשיו המוכר אומר ללקוח "מה אתה דואג על 100 שקל, מה אתה לא יכול להשיג עוד 100 שקל" אז הלקוח אומר למוכר "מה אתה דואג על 100 שקל, אתה לא יכול להשיג עוד 100 שקל". זה כמו נגיד שאתה בא נגיד למכולת ואז צריכים להחזיר לך עודף ואז הוא כזה מסתכל עליך "מה אתה מסתכל על העודף", אתה אומר "ואם לי היה חסר את הכסף ... איך אנשים לא שמים לב לזה. אליעד: עכשיו מי ינצח במשחק? ההוא שאצלו זה יותר מחויב, זאת אומרת מי יותר חייב, אתה חייב להשיג את המוצר והוא חייב להשיג את העסקה, אם הוא לא חייב את הלקוח הוא יכול להגיד ללקוח "קפוץ", אתה לא רוצה לקפוץ אז אתה חייב להתגמש תלוי מי יותר חזק. ש: כן לפי הצורך. אליעד: ... ⬅לצפייה בהרצאה על לקוחות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... אוקי זאת אומרת לבדוק מה הנחת היסוד ואותה להפריך. עכשיו אני אסביר עוד פעם את המהות של הפרינציפ כל טענה כל שאלה כל אמירה, כל דעה כל ביקורת יש לה הנחות יסוד מסוימות, עכשיו כשמישהו טוען טענה אומר אמירה וכו' ניתן או להסכים עם הנחות היסוד שלו ולהתייחס אליהן להשיב עליהן לדוגמא לקוח שואל את המוכר "כמה עולה המוצר הזה והזה?" המוכר יכול להגיד לו "זה עולה 10 שקלים", אוקי זאת אומרת אתה מניח אתה מסכים עם הנחות היסוד שלו ואומר לו "זה עולה 10 שקלים". לעומת זאת אתה יכול להגיד לו "המוצר הזה הוא בכלל לא למכירה" זה מפריך את הנחת היסוד בכלל שהמוצר למכירה המוצר הזה בכלל לא עומד למכירה או לדוגמא "אני בכלל לא רוצה למכור לך" או לדוגמא "תקשיב המוצר הזה קנו אותו קודם", זהו סגור את הדיון לא צריך בכלל עכשיו להתחיל ... ⬅לצפייה בהרצאה על לקוחות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... לפנות למישהו? האם לקרוא למישהו בשם הפרטי? לקרוא למישהו בשם חיבה, לפנות למישהו בצורה פורמאלית, לפנות למישהו בצורה לא פורמאלית, איך ליצור תחושת קרבה? איך ליצור קרבה? לפנות ללקוח בשמו הפרטי, שימוש בשם פרטי, שם הלקוח וכאן אבאר, האם כדאי לקרוא לבן אדם בשם הפרטי שלו, כדי ליצור תחושת קרבה? כי לפעמים רוצים ליצור תחושת קרבה עם הבן אדם השני. ולפעמים הבן אדם השני יכול ועלול להרגיש שהוא סתם עוד מישהו בשבילך. וכאשר אתה קורא למישהו בשם הפרטי שלו, הוא מרגיש שהוא לא סתם עוד מישהו עבורך, אלא שאתה זוכר את השם שלו, השם הייחודי שלו, שהוא משהו מיוחד ולא סתם ... ⬅לקריאת המשך המאמר על לקוחות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... יש אנשים שהם ישרים ופיקחים ובגלל שהם ישרים ופיקחים הם מבינים שמה שהם אומרים אולי זה לא נכון ואז אין להם אומץ לטפל באחרים, עד כאן מכירה את הסיפור יפה. אז מה הפתרון לזה איך פותרים את זה מה עושים הפתרון פשוט ממש פשוט אם אתה מוכר מוצר מוכר מוצר כלשהו ואתה משקר את הלקוח שלך אתה תרגיש לא בנוח למכור לו את המוצר, אם אתה בטוח שלא שיקרת אותו בשום דבר ואתה בטוח שהוא הבין בדיוק מה מכרת לו ואתה בטוח שאתה לא אמרת שום דבר אתה לא יפית את המוצר אתה לא שיקרת אתה לא איזה מצג שווא ואתה בטוח שהוא גם הבין אותך נכון אז אתה לא חושש למכור את המוצר, אותו דבר גם בטיפול אם בן אדם רוצה להיות מטפל יועץ בכל תחום והוא מתיימר לפתור לאנשים את הבעיות ... ⬅לצפייה בהרצאה על לקוחות - לחץ כאן...
עבור לדף >> 1 ...2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ...13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 RSS
לזמן מוגבל!   1 ספר 125 ש"ח   2 ספרים 200 ש"ח   4 הספרים 250 ש"ח   050-3331-331
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: לקוחות, איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לקוחות, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ocd / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים ועוד...

לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

זוגיות ומערכות יחסים: זוגיות - ראשי זוגיות - כל הנושאים בגידות - כל הנושאים זוגיות טיפול זוגי בעיות בזוגיות גירושים להתגרש לגרום לבחורה פרידה לשכוח מישהו בגידות אחרי בגידה אקסים - כל הנושאים אקסים והחזרת אהבה - ראשי לגרום למישהו לאהוב אותך להתחיל עם בחורה פחד גישה דייטים למצוא זוגיות התאמה זוגית סקס מיניות חשק מיני משיכה פורנו התמכרות למין גמילה מסקס זהות מינית נטייה מינית הומוסקסואליות טרנסקסואליות טיפולי המרה א מיניות
חרדות ופחדים: חרדות ודיכאון - ראשי חרדות / פחדים - כל הנושאים חרדות פחדים פוביות פרנויה התקף חרדה תרופות נגד חרדה פחד קהל חרדת בחינות פחד מדחייה חרדת מוות פחד למות פחד מנטישה חרדה חברתית חרדה דתית פחד גישה פחד להתחיל עם בחורה פחד מכישלון
ביטחון הערכה ואהבה עצמית: ביטחון והערכה - ראשי אהבה עצמית הערכה עצמית ביטחון עצמי כעס עצמי שנאה עצמית קבלה עצמית אמונה עצמית ביישנות רגשות אשם אמונה עצמית
שכנוע / מכירות: שכנוע - ראשי איך לשכנע מישהו - כל הנושאים שכנוע לשכנע לקוחות מוצר למכור מכירות לקרוא מחשבות מניפולציות התנגדויות מכירה למכור מוצר יקר לשתול מחשבות להשפיע רטוריקה לגרום ללקוח הזדהות אנשי מכירות שכנוע עצמי דיבייטינג סוגסטיות לשכנע בחורות לשכנע ילדים התניה ראפור Nlp
ניהול למנהלים: ניהול למנהלים - כל הנושאים ניהול עובדים ניהול עובדים לשכנע עובדים לפטר עובדים משכורת לקוחות לשכנע לקוחות לסגור עסקה מוצרים לתמחר עסקים הקמת עסק לראיין ולהתראיין קריירה יעוץ פוליטי יעוץ תקשורתי ניהול משא ומתן קבלת החלטות - ראשי החלטות ולהחליט - כל הנושאים איך לקבל החלטה
יום יומי: התמודדות / להתמודד - כל הנושאים רגשות / תחושות - כל הנושאים להרגיש טוב / להרגיש רע - כל הנושאים רגשות הרגלים שינוי התנהגות שינוי הרגלים שינוי חשיבה אובססיות התמכרויות גמילה מחשבות טורדניות עישון - כל הנושאים עישון דיאטה ספורט תזונה בריאות התמכרות למין Ocd טורדנות כפייתיות דחיינות עצלנות שעמום סמים - כל הנושאים סמים ייאוש כעס לחץ מתח נפשי עצבנות דיכאון התאבדות אובדנות בדידות בעיות התמודדות כאבים אובדן התמודדות עם בעיות עצבות שליליות חשיבה שלילית ביקורת החלטות איך להחליט
חינוך ילדים והורות: חינוך ילדים - ראשי הדרכת הורים הורים יחסי הורים וילדים לחנך ילדים לשכנע ילדים להביא ילדים ילדים מתבגרים הפרעות קשב וריכוז של ילדים התנהגות של ילדים ענישה אלימות ילדים חרדות ילדים אוטיזם
אושר חיוביות ואהבה: אושר - ראשי חשיבה חיובית - ראשי אהבה - ראשי אהבה והתאהבות - כל הנושאים שמחה אושר להיות מאושר הנאה חיוביות חשיבה חיובית אהבה לאהוב אהבה עצמית התאהבות לגרום למישהו לאהוב אותך להתאהב להפסיק לאהוב החזרת אהבה
הפרעות נפשיות: הפרעות נפשיות - כל הנושאים הפרעות נפשיות פסיכיאטריה מחלות נפש פסיכוזה סכיזופרניה הפרעת אישיות טראומה פוסט טראומה אוטיזם טיפול תרופתי כדורים אישיות גבולית פיצול אישיות דה פרסונליזציה דיסוציאציה שמיעת קולות קשב וריכוז מאניה דיפרסיה ניתוקים פרנויות משוגע שיגעון גדלות הפרעת...
רוחניות ומודעות: רוחניות ומודעות - ראשי רוחניות מודעות עצמית הארה הארה רוחנית מורים רוחניים מורה רוחני תת מודע חומריות גשמיות חיפוש רוחני משמעות החיים - ראשי משמעות החיים מטרת החיים משחק החיים תכלית החיים צמחונות
התפתחות והצלחה: הצלחה - ראשי הצלחה / להצליח - כל הנושאים לפתח את השכל התפתחות אישית מוטיבציה כישלון מטרות הצלחה להצליח התמדה השגת מטרות יצירתיות לפתח שיחה תקשורת בין אישית
כסף ולהתעשר: כסף - ראשי כסף - כל הנושאים כסף אושר וכסף לעשות כסף להתעשר כסף בקלות להרוויח שוק ההון בחירת קריירה
סודות החיים: אלוהים - ראשי בריאת העולם - ראשי בחירה חופשית - ראשי להיות אלוהים - ראשי אלוהים - כל הנושאים בחירה - כל הנושאים אלוהים להיות אלוהים האם יש אלוהים מי ברא את אלוהים בריאת העולם המפץ הגדול פיזיקה החושים מי ברא את העולם יקומים מקבילים בחירה חופשית האם יש בחירה דטרמיניזם הספר להיות אלוהים מה זה להיות אלוהים
מושגים כללי: מילון מושגים מחשבות - כל הנושאים רצונות - כל הנושאים אין הבדל בין יש לאין מהות מהות וצורה מחוייב ואפשרי הנחות יסוד להטיל ספק אחדות ונפרדות אחדות שקרית שלמות אין סוף זמן ומקום הרצון שורש הרצון הכל אחד חסרונות ויתרונות מוחלטות צמצום פרדוקס קבלה מחוייב המציאות אפשרי המציאות עובדה ופירוש סיבה ותוצאה סיבתיות אקראיות ניתוח סיבתיות לוגיקה אמת שקר להיצמד לאמת אמת מוחלטת אובייקטיביות וודאות מציאות אחדות נפרדות טוב ורע יש ואין הפכים פוטנציאל
יהדות ודת: דת ויהדות - ראשי יהדות שמירת מצוות שכר ועונש חזרה בתשובה חזרה בשאלה דתיים אמונה באלוהים אתאיזם אמיתות התורה תורה מול מדע מי כתב את התורה
רבי נחמן וברסלב: רבי נחמן מברסלב ליקוטי מוהרן סיפורי מעשיות ברסלב
שיטות טיפול: טיפול - כל הנושאים טיפול cbt טיפול nlp טיפול ocd טיפול בדמיון מודרך טיפול בהיפנוזה טיפול בהצפה טיפול בחשיפה טיפול דינמי טיפול היפנוטי טיפול הכרתי טיפול התנהגותי טיפול נפשי טיפול עצמי טיפול פסיכדלי טיפול פסיכולוגי טיפול פסיכותרפי טיפול פסיכיאטרי טיפול קוגניטיבי טיפול קצר מועד טיפול רגשי טיפול שכלי טיפול תרופתי Nlp אימון אישי תת מודע גישור הילד הפנימי חשיבה חיובית ביירון קייטי האופונופונו טיפול זוגי פסיכולוגיה פסיכיאטרים היפנוזה מיסטיקה גרפולוגיה אסטרולוגיה תקשור נומרולוגיה סיינטולוגיה


נושאים מומלצים לעיונך...





הדף ב: Facebook      הקבוצה ב: Facebook
YouTube
בכל דבר ועניין, ניתן ליצור קשר בווצאפ 050-3331-331
 
‏אליעד כהן - להיות אלוהים - EIP.co.il‏
קבוצת פייסבוק · ‏1,712‏ חברים
הצטרף לקבוצה
 

קבל תכנים נוספים שיעניינו אותך...




האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן רוחני, מטפל התנהגותי קוגניטיבי, מאמן אישי לדיאטה, מנטור, מנטורינג, מאמן אישי לעסקים, רטוריקה, אימון אישי לביטחון עצמי, אימון אישי לחיים בנושא לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה / ייעוץ טלפוני / הזמנת הספרים - חייג: 050-3331-331

© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים, ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.

האתר נבנה על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 3.0508 שניות
עכשיו 17_10_2019 השעה 13:14:14
wesi1