... מכירות, מתי לשדר חוסר ביטחון?
לקוח חשדן, ביטחון עצמי של איש מכירות, לשדר ביטחון עצמי, אמינות של איש מכירות, חשדנות של
לקוח, יצירת אמון עם
לקוח, ביטחון עצמי במכירות שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד נושא בתהליך של שכנוע
לקוחות ומכירות
ללקוחות והנושא הוא בטחון עצמי של המוכר. והשאלה הנשאלת היא האם בעצם זה טוב צריך וכדאי שהמוכר ישדר בטחון עצמי? אז בהנחה
שהלקוח לא רוצה שירמו אותו אז כמובן שכאשר המוכר אומר מידע מסוים והוא צריך לשדר
ללקוח שמה שהוא אומר זה נכון, בדרך כלל כשמישהו אומר משהו נכון הוא בטוח בעצמו בדרך כלל בן אדם שלא בטוח בעצמו הוא ... בין כך ובין כך כאשר המוכר אומר
ללקוח מידע מסוים רצוי שהוא ישדר
ללקוח שהוא בטוח שמה שהוא אומר זה נכון כי אם לא זה בעצם להגיד
ללקוח "תקשיב לא בטוח שאתה הולך לקנות את המוצר המתאים כי אולי המוכר משקר אותך". יחד עם זאת למרות שמלמדים אנשים, ... אחד בטחון עצמי של המוכר משדר
ללקוח סוג של אמון, סוג של אמת כי אם המוכר מדבר בבטחון כנראה שמה שהוא אומר זה נכון כי בדרך כלל אנשים שמשקרים ... פה נשמע חשוד זה כאילו משדר
ללקוח "הבן אדם הזה למד את המשפטים האלה בעל פה והוא חוזר עליהם וזה בכלל לא מזיז לו אם זה נכון או לא נכון הוא פשוט ... אומרת לא כל דבר או שהוא מתאים
ללקוח או שהוא לא מתאים
ללקוח לא כל דבר או
שהלקוח צריך אותו או שהוא לא צריך אותו ולכן אם המוכר ידבר בעודף בטחון "כן אתה צריך את זה ואת זה, זה מתאים לך לזה ... וגם אם המוצר טוב זה גורם
ללקוח לחשוד שאולי מנסים לדפוק אותו ולכן צריך לעשות הפרדה ברורה בין דברים שהמוכר אומר על המוצר, לדוגמא המוצר הזה ... בטוח בהם וגם אם אתה בטוח בהם
הלקוח לא בטוח שאתה יכול להיות בטוח בהם או
הלקוח חושב שאתה לא יכול להיות בטוח בהם. לדוגמא כשהמוצר מתאים
ללקוח לדוגמא שהמוצר הזה יעשה טוב
ללקוח, לדוגמא כל טריק אחר כשאתה כאיש מכירות לפעמים מנסה לשקר את
הלקוח כי אתה לא בטוח בזה אז למה אתה מדבר בבטחון. אז מהיבט מסוים נגיד
שלקוח מתלבט "המוצר הזה מתאים לי או לא?" המוכר אומר לו בבטחון "כן זה מתאים לך" בביטחון, מהיבט מסוים זה קונה את
הלקוח "כי המוכר אמר לי בבטחון שזה מתאים לי", מהיבט אחר "מה המוכר הזה בכלל מבלבל את המוח מאיפה הוא, מה הוא אומר ... שהמוכר שידר הוא דווקא מראה
ללקוח "שעזוב המוכר הזה כנראה מנסה לדפוק אותי" גם אם המוצר הזה מתאים בזה שהמוכר דיבר בבטחון על דברים לא לעניין ... אמור לשדר בטחון הוא דווקא גרם
ללקוח להרגיש שהמוכר הזה מנסה לרמות אותו מזה שהוא מדבר יותר מדי בבטחון על דברים שהוא לא אמור לדבר איתו על בטחון. לפעמים
ללקוח יש התלבטות והמוכר צריך לדעת להכיל את ההתלבטות של
הלקוח ולהזדהות עם ההתלבטות של
הלקוח ולשדר
ללקוח שהוא מסכים עם הספק שלו, זאת אומרת לפעמים
הלקוח בהתלבטות וכדי לסגור את המכירה צריך לדבר ל