... בהתנגדות
לקוח / סוגסטיה / לשכנע
לקוח - להפוך את האובייקטיבי לסובייקטיבי - ... - NLP, לשתול מחשבות, למכור, להגדיל מכירות, לשכנע כאן במאמר אבאר, איך אפשר ואיך צריך לטפל בהתנגדות של
לקוח. כי לפעמים
הלקוח מתנגד לדעה שלך, וברצונך לשכנע אותו להסכים איתך ולחשוב כמוך. והשאלה היא, איך מטפלים בהתנגדות
לקוח? והתשובה לכך היא, שהדרך לטיפול בהתנגדות של
לקוח, היא על ידי זה שהופכים את האובייקטיבי לסובייקטיבי. ז"א שגורמים
ללקוח להבין, שההתנגדות שלו, היא רק סובייקטיבית ... אובייקטיבית באמת. ונסביר: כי יש התנגדות אובייקטיבית ויש התנגדות סובייקטיבית. והתנגדות אובייקטיבית פירושה,
שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, מסיבה אובייקטיבית. ז"א
הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, מסיבה אמיתית שכולם ... כגון לדוגמא, שהמוצר פגום ושכל אדם שפוי בדעתו, לא היה רוצה לקנות את המוצר הזה. והתנגדות סובייקטיבית פירושה,
שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, בגלל שהוא עצמו חושב ... אמיתי, אבל רק בעיני המתבונן בלבד. אך בני אדם אחרים, יכולים לחשוב אחרת על אותו הדבר. ובפועל זה אומר, שכאשר
הלקוח מעלה התנגדות לרכישת המוצר, כגון לדוגמא
שהלקוח אומר "אני לא צריך את המוצר הזה" או "המוצר הזה לא מתאים לי" וכיו"ב. במקרה כזה לדוגמא,
הלקוח מדבר כאילו בצורה אובייקטיבית. דהיינו,
הלקוח אומר שהוא לא צריך את המוצר הזה, כמו שהוא אומר שיש מולו קיר. וכאן צריך להפוך את ההתנגדות האובייקטיבית שלו, להתנגדות סובייקטיבית. שזה אומר, שכאשר
הלקוח אומר לדוגמא "אני לא צריך את המוצר הזה", צריך לחזור אחרי המשפט שהוא אומר, ולהוסיף לו מילה שתהפוך את המשפט לסובייקטיבי בלבד, וזה עושה אצל
הלקוח סוגסטיה, למה שאתה רוצה שהוא יחשוב. לדוגמא "אתה חושב שאתה לא צריך את המוצר הזה". כאשר הוספנו בעצם את המילה "חושב" למשפט, ובכך בעצם הפכנו את האמירה של
הלקוח, לאמירה סובייקטיבית בלבד, והחלשנו את האחיזה שלו בדעה שלו. והכי מומלץ, זה להוסיף מילת שאלה + להוסיף מילה סובייקטיבית לאותו המשפט. לדוגמא
הלקוח אומר "אני לא רוצה את המוצר הזה". כדאי לומר ... את המילה "אולי" לתוך אותו המשפט, ובכך בעצם הפכנו את ה"לא רוצה את המוצר" ל" אולי לא רוצה את המוצר". ואם
הלקוח אומר, "אני לא צריך את המוצר הזה". אפשר לשאול אותו, "אשמח שתסביר לי למה אתה חושב שאתה לא צריך את המוצר הזה". וכאשר אומרים
ללקוח "אשמח שתסביר לי", בעצם בכך מחניפים לאגו ... ודברים אובייקטיבים, הם לדוגמא כגון זה שיש קיר ושיש כדור הארץ וכל שאר הדברים שכולם מסכימים עליהם. ולפעמים
הלקוח מתנגד למוצר, בהתנגדות אובייקטיבית. שהוא חושב שהוא לא רוצה ולא צריך את המוצר, כמו שהוא חושב שהוא מדבר איתך באותו הרגע. וצריך לגרום לאותו
לקוח, להסתכל על הדברים של עצמו, כעל דברים ... על ידי סוגסטיה שבה מוסיפים למשפט שלו, מילים שהופכות את מה שהוא אומר, לרעיון סובייקטיבי בלבד. לדוגמא, כאשר
הלקוח אומר, "המוצר הזה הוא מוצר גרוע". אמור לו ... טוב. ויותר טוב לשאול אותו, "למה אתה אומר ש נראה לך / שאתה חושב שהמוצר הזה הוא מוצר גרוע?" ואז בעצם גורמים
ללקוח להתייחס אל הרעיון שלו, כאל רעיון סובייקטיבי בלבד. ויש עוד מילים שהופכות את ההתנגדות האובייקטיבית להתנגדות סובייקטיבית. כגון לדוגמא, המילה "כרגע". לדוגמא:
הלקוח אומר "המוצר הזה לא מתאים לי". הפוך את זה ל"למה אתה חושב כרגע המוצר הזה לא מתאים לך". ובכך שהוספנו את המילה כרגע, בעצם שתלנו
ללקוח את המחשבה, שבעצם הוא רק כרגע חושב שהמוצר ... סובייקטיביות ומהן מילים אובייקטיביות. ואז בזמן אמת, על המוצר שלך, תדבר רק בצורה אובייקטיבית. דהיינו, אל תגיד
ללקוח "אני חושב שהמוצר הזה מתאים לך". אלא כן תגיד
ללקוח "המוצר הזה מתאים לך". דהיינו, על הדעה שלך, תדבר בצורה אובייקטיבית. ועל הדעה של
הלקוח, תדבר בצורה סובייקטיבית. והאובייקטיבי, מנצח ...