הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן

להצטרף לחברים באתר!
קבל ייעוץ בכל תחום!
ישירות מאליעד כהן!
אין בעיה! יש פתרון!
לקבלת ייעוץ חייג:
050-3331-331
הדף Facebook
הקבוצה Facebook
הדף Facebook
הקבוצה Facebook
אתה כאן : שיטת EIP > לקוחות
עבור לדף >> 1 2 3 4 5 ...6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 RSS
רשימת > הרצאות + מאמרים על לקוחות...
מקד חיפוש:
להצליח למכור את עצמי ללקוחות שכנוע לקוחות איך לרכוש לקוחות? לקוחות מתלוננים עליך איך לשכנע לקוחות לקנות? לרכוש לקוחות משכנעים לקוחות שאלות להתנגדויות לקוחות טיפול בלקוחות איך להתמודד עם לקוחות קשים? לשכנע לקוחות להתמודד עם לקוחות קשים איך להבין לקוחות? טכניקות שכנוע לקוחות לקוחות משמיצים אותי באינטרנט איך לגרום ללקוחות לרצות לקנות ממך? סוגים של לקוחות נוסחא לשכנע לקוחות מכירות ללקוחות גונב את הלקוחות לקוחות יבואו דווקא אלי הפללת לקוחות זנות לגרום ללקוחות לאהוב אותך רצון הלקוחות לקוחות משמיצים שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות לגרום ללקוחות לקנות טיפול בתלונות של לקוחות לקוחות שממליצים עליך לקוחות ממליצים עליך איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך לפרסם ללקוחות? לגרום ללקוחות לרצות לקנות איך למכור ללקוחות? איזה מסרים להעביר ללקוחות? להבין לקוחות לשכנע לקוחות לאהוב אותך לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט לגרום ללקוחות לרצות לקנות ממך להשפיע על לקוחות איך לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט? לאהוב את הלקוחות שלך להעביר ללקוחות ניהול לקוחות לקוחות מלחיצים למצוא לקוחות מי צריך עוד לקוחות? לתת ללקוחות שירות בחינם מרגיש שאני גונב את הלקוחות איך למצוא לקוחות? איך לשדר ללקוחות?
תקציר⬅ ... עבודה במכירות שוחקת? איך לאהוב למכור? איך ליהנות ממכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל אנרגיה למכור? איך למכור עם חשק? איך להרגיש טוב למכור? איך ליהנות לעבוד במכירות? איך להצליח בתור איש מכירות? וכאן תתבאר עוד נקודת מבט, לאיך וכיצד איש המכירות אמור לקבל אנרגיה למכור את המוצר שלו ללקוחות. והדרך לכך היא, על ידי זה שאיש המכירות ישאל את עצמו, האם הייתי מוכר את המוצר הזה לאנשים, גם אם לא היית מרוויח מכך כסף?! ז"א שעל איש המכירות לדמיין לעצמו מצב, שבו הוא כאיש מכירות לא צריך כסף, משום שיש לו מספיק כסף, אבל מצד שני הוא ממשיך לעבוד כאיש מכירות, כאשר כל הכסף שהוא מרוויח מהמכירות, הולך למישהו אחר. דהיינו, אתה כאיש מכירות גם לא צריך את הכסף של הלקוחות שלך, אבל אתה גם לא מרוויח מהם כסף. האם במקרה כזה עדיין היית נהנה מתהליך המכירה?! ועליך לשאוף לכך שהתשובה תהיה חיובית. או לדוגמא עליך כאיש מכירות לדמיין את הסיטואציה הבאה, שבה אתה לא צריך כסף, כי יש לך מספיק. ואתה מחלק את המוצר שלך בחינם לאנשים, ללא כסף. האם היית נהנה לעשות את זה?! והמהות של השאלה היא, עד כמה אתה כאיש מכירות, מרגיש שאתה באמת נותן ערך ללקוחות שלך? עד כמה אתה באמת חושב שהמוצר שלך יכול לעזור להם? כי כאשר בן אדם עושה טוב לאחרים, בד"כ הוא מרגיש טוב מעצם העשייה עצמה, גם ללא תגמול כספי כלשהו. ועליך כאיש מכירות, לנסות בראש ובראשונה למכור לעצמך את הרעיון שאומר, שגם אם לא היית מקבל כסף על העבודה שלך במכירות ובמקרה שאתה לא צריך את הכסף, שעדיין היית ממשיך למכור / לתת ללקוחות שלך את המוצר / שירות שלך. וככל שתמכור לעצמך יותר טוב את הרעיון הזה, ככה ממילא תהיה לך יותר אנרגיה למכור להם את המוצר, בלי קשר לכך שאתה כן גובה מהם כסף וכן צריך מהם את הכסף. כי איש מכירות מרגיש שחיקה בעבודה, בין השאר משום שהוא כל הזמן ממוקד בתחושת החיסרון הכספי, שיש לו. כי ברוב העבודות, התגמול ... בשונה מאיש מכירות, שבד"כ התגמול הוא פר הצלחה, כאשר בכל מכירה, איש המכירות נבחן מחדש. כך שבמשך חלק גדול מהזמן בעבודה, איש המכירות נמצא בתחושת מבחן, שממילא יוצרת גם תחושת חיסרון וכולי. ולכן על איש המכירות להציף את עצמו במשך היום, במחשבות על זה שהוא עושה טוב לאנשים. על מה הטוב שיוצא ללקוחות שלו, מהמוצר שלו. ומי שלא יודע למכור לעצמו את הרעיון שהמוצר שלו עושה טוב ללקוחות שלו, שלא יתפלא שקשה לו למכור ללקוחות שלו. ולכן בתור התחלה צריך לדעת למכור לעצמך כאיש מכירות את זה שאתה עושה טוב ללקוחות שלך. ודרך זה לקבל אנרגיה וחשק ... ⬅לקריאת המשך המאמר על לקוחות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... מכירות - איך לשכנע לקוח, באמצעות שימוש במילים מוכרות? איך למכור ללקוח את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך? איך להגדיל מכירות? איך למכור יותר? טיפים למכירה מוצלחת וכאן אבאר עוד דרך איך באפשרותך להשפיע על לקוחות ולבנות אמון עם הלקוח שלך. והדרך לכך היא על ידי זה שאתה שם לב למילים שבהם הוא מתאר את הצרכים שלו. ועל ידי זה שלאחר מכן, כאשר אתה מציג את הפתרון לבעיה שלו, אז אתה משתמש גם באותן המילים בדיוק שהוא תיאר שהוא רוצה אותן, וגם במילים המנוגדות למילים שהוא הביע התנגדות אליהן. ואסביר: בשלב הראשון עליך לאסוף מידע על הלקוח. כאשר המידע שאתה צריך לאסוף על הלקוח, זה אילו מילים כאשר הלקוח שומע אותן, הוא חש כלפיהן תחושה של הזדהות ושל אהבה. ואילו מילים כאשר הלקוח שומע אותן, הוא חש כלפיהן תחושה של ניכור ושל שנאה. כי כל אדם, יש מילים שגורמות לו להרגיש יותר טוב, ויש מילים שגורמות לו להרגיש יותר רע. והדרך שלך לדעת איזה מילים גורמות ללקוח שלך להרגיש יותר טוב, היא על ידי זה שאתה מבקש ומעודד את הלקוח שלך, לספר לך כמה שיותר על הצרכים ועל הרצונות שלו. מה שנקרא בירור צרכי הלקוח / איתור צרכי הלקוח. שהלקוח מספר לך על מה שהוא רוצה ועל מה שהוא צריך. וכאשר הלקוח מספר לך מה הוא רוצה וצריך, עליך להתנהג כמו מומחה מכירות, שלא רק שהוא מקשיב למהות של מה שהלקוח ביקש, אלא שהוא מקשיב גם לצורה שבה הלקוח ביקש את מה שהוא ביקש. כי אח"כ באפשרותך לעטוף ללקוח את המהות של מה שהוא ביקש, בדיוק בצורה של מה שהוא ביקש, ולגרום ללקוח לרצות את מה שאתה מציע לו. כי הלקוח כאשר הוא מספר לך מה הוא רוצה, הוא בעצם עושה שני דברים. הדבר הראשון הוא, שהוא מספר לך על מה שהוא צריך בפועל. כגון לדוגמא שהלקוח אומר אני מתעניין ברכישת טלביזיה לסלון וכיו"ב. שמהות הדבר שאותו הלקוח צריך, זה טלביזיה לסלון שלו. ואז, או שיש לך את מה שהוא צריך, או שלא. אבל, כאשר הלקוח מספר לך מה הוא רוצה, הוא בעצם עוטף את המהות של מה שהוא רוצה, בעטיפות שונות שמורכבות ממילים שונות. כגון לדוגמא שהלקוח אומר "אני רוצה טלביזיה לסלון, כדי שאוכל לשבת מולה בכיף, וליהנות ממנה". שכאן בעצם הלקוח אמר שהוא רוצה טלביזיה. אבל הוא עטף את הרצון שלו, בעטיפה של "לשבת מולה בכיף, וליהנות ממנה". דהיינו, הלקוח בעצם גילה לך דבר נוסף עליו, והוא שהוא אוהב תחושה של כיף / תחושה של הנאה ושהוא אוהב לשבת מול הטלביזיה בכיף וליהנות ממנה. וזה בעצם אומר, שכאשר אתה מציג את הטלביזיה ללקוח, אז מומלץ שלא רק תגיד לו, הנה יש לי טלביזיה מומלצת בשבילך, אלא שתעטוף את מהות הרצון של הלקוח, דהיינו, תעטוף את הטלביזיה שהלקוח רצה, בעטיפה שבה הלקוח רצה לקבל את הטלביזיה שלו, דהיינו, תאמר ל ⬅לקריאת המשך המאמר על לקוחות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... הכרויות, אומנות הפיקאפ, אומנות הפיתוי, אקסית מיתולוגית, לא התגבר על האקסית, סיפורים על אקסים, איך לגרום למישהו לרצות אותך? איתור צרכי הלקוח, שיטות מכירה, יצירת כימיה עכשיו לפעמים אנשים נמצאים בדייטים יש כזאת תופעה, אוקי או נניח נגיד אנשים נגיד נמצאים בזוגיות אפילו והמהות של הסיפור הוא שלפעמים תוך כדי הדייט או תוך כדי הזוגיות אז הבן זוג או הדייט מספר ... למחויב את המערכת יחסים עם הנשים האחרות הוא מכניס לו את המחשבה וזה יותר מחויב. אליעד: מה שאמרת זה נכון אבל נחדד את זה אחרת לא יותר מחויב זה הופך את זה ליותר אפשרי כאילו אפשרי במובן של נותן לזה יותר לגיטימציה. ש: מה לגיטימציה לא הבנתי. אליעד: אני אסביר ברגע שלך יש לקוח, יש לך לקוח. ש: בוא נישאר עם הבחורה זה בסדר. אליעד: לא כי אני רוצה אבל לעבור את הדוגמא ללקוח כי זה אותו דבר עם לקוח, אתה מנהל מסעדה ואז אתה במסעדה אצלך רואה לקוחות שמדברים על מסעדה אחרת שהם אכלו בה מהיבט מסוים האינטרס שלך, נגיד הם מדברים איתך על מסעדה אחרת שהם אכלו בה מהיבט מסוים האינטרס שלך זה להעביר נושא כדי להזיז להם מהראש את המסעדה האחרת שיישארו רק במסעדה שלך "טוב בוא ... ⬅לצפייה בהרצאה על לקוחות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדות מכירה, לא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח, המוצר מתאים ללקוח, התאמת המוצר ללקוח שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות, זאת אומרת לקוח רוצים למכור לו מוצר הלקוח לא רוצה לקנות ואז צריך בעצם לטפל בהתנגדות של הלקוח. אז יש את התפיסה שאומרת שכאשר לקוח יש לו התנגדות אז צריך בעצם להפוך את ההתנגדות שלו מאובייקטיבית לסובייקטיבית, מה זה אומר אובייקטיבי פירושו דבר שהוא נכון בעיני כולם אני מגדיר את ההגדרה הזאת רק לצורך השיחה הזאת כרגע וסובייקטיבי לצורך העניין פירושו דבר שנכון רק בעיני המתבונן. שמה זה אומר? אם לדוגמא נגיד הלקוח אומר "אתה יודע הדירה הזאת רועשת, הדירה הזאת ישנה, הדירה הזאת גדולה מדי הדירה, הזאת קטנה מדי" לא משנה אומר איזה טענה, להפוך את החיסרון של הלקוח לסובייקטיבי זה אומר לצורך העניין שכשהלקוח אומר נגיד "הדירה הזאת רועשת" אז אפשר להגיד לו "למה בעיניך היא רועשת?", שימו לב שהכנסנו את המילה בעיניך. עכשיו יש שתי דרכים אפשר להגיד "הדירה רועשת" ואפשר להגיד "הדירה רועשת בעיניך", מה ההבדל? "הדירה רועשת" זאת עובדה יש פה דירה היא רועשת "הדירה רועשת בעיניך" פירושו לא כולם בהכרח מסכימים על זה יש אנשים שיגידו שהדירה הזאת לא רועשת. עכשיו איך הופכים את המחשבה השלילית של הלקוח על המוצר לסובייקטיבית זה נושא אחר שהסברתי אותו בפעם אחרת אבל בגדול הרעיון אומר שכשלקוח חושב דבר שלילי על המוצר מה שצריך לעשות זה להפוך, בהנחה שאי אפשר לנטרל את המחשבה השלילית שלו או גם אם רוצים לנטרל אבל בתור התחלה צריך להפוך את הדעה השלילית שיש לו על המוצר לסובייקטיבית הלקוח אומר נגיד "הרכב הזה איטי נוסע לאט" בעיניך לדעתך, לפי מה שנראה לך זה נוסע לאט, לדעתך זה נוסע לאט בעיניך זה נוסע לאט וכו', אוקי זה נקרא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי לעומת זאת את היתרונות להפוך לאובייקטיבים. מה זה אומרת את היתרונות להפוך לאובייקטיבים? נגיד שהלקוח אומר "אתה יודע הדירה הזאת נראית לי מאוד נחמדה", "כן הדירה הזאת מאוד נחמדה" שימו לב להבדל הלקוח אמר "הדירה הזאת נראית לי מאוד נחמדה", יש לקוח שיגיד "אתה יודע הדירה הזאת מאוד נחמדה" יש לקוח שיגיד "הדירה הזאת נראית לי מאוד נחמדה" דהיינו, בצורה סובייקטיבית. אם אנחנו רוצים לגבי היתרונות את היתרונות צריך להפוך לאובייקטיבים, זאת אומרת אם הלקוח אמר "הדירה הזאת נראית לי מאוד נחמדה, אתה יודע לדעתי הדירה הזאת יכולה להתאים לי", "כן הדירה הזאת יכולה להתאים לך" אובייקטיבי זאת עובדה זה לא יכול להיות זאת עובדה זה מחויב. אחרי שהסברתי בקצרה את מה שכבר הסברתי פעם אחרת בצורה יותר ארוכה עכשיו אני רוצה להתייחס פה לעוד היבט שצריך לשים לב אליו, יש שני סוגי חסרונות יש חסרונות שאותם יש היגיון שכשהלקוח מציג אותם צריך להפוך לו אותם לסובייקטיביים ויש חסרונות שאסור להפוך אותם ללקוח לסובייקטיביים אלא צריך לטעון או שהדבר הזה לא קיים בכלל החיסרון או תכף אני אסביר מה צריך לעשות, אבל בגדול אני רוצה לחדד לא כל חיסרון שיש ללקוח לא כל חיסרון צריך להפוך אותו לסובייקטיבי כי יש מצבים מסוימים שאם לקוח מציג חיסרון במוצר אומר "המוצר הזה לא מתאים לי כי ככה וככה" ואנחנו נגיד לו "אוקי בעיניך זה לא מתאים כי ככה וככה" דווקא בגלל שאנחנו נגרום ללקוח לחשוב שבעיניו באופן סובייקטיבי יש חיסרון במוצר דווקא בגלל זה הוא לא יקנה את המוצר. מה פשר העניין איך זה יכול להיות? כי באופן יחסי מה בן אדם יותר בטוח בדברים שהוא חושב שהם אובייקטיבים שהם נכונים באופן כללי, מה בן אדם פחות בטוח בדברים שהוא חושב שהם סובייקטיביים שהם נכונים רק בעיניו כי אם הוא אומר "בעיני זה ככה" פירושו שאולי זה כן יכול להתאים לו בעיני מישהו זה כאילו אומר "תראה בעיני זה לא מתאים" זה בעצם לומר שאולי בעיני מישהו אחר זה כן מתאים המוצר. אז למה אני אומר שיש מצבים שאסור לגרום ללקוח לחשוב שהחיסרון שהוא רואה במוצר הוא רק בעיניו? משום שיש מצבים שהיתרון והחיסרון הם תלויים אך ורק בתפיסה הסובייקטיבית של הבן אדם. מה זאת אומרת? אני אתן דוגמא נגיד שבן אדם אומר נגיד "אתה יודע הדירה הזאת רועשת" או "רועשת מידי" אז אנחנו צריכים / לשכנע אותו בהנחה שרוצים למכור לו את הדירה "אתה יודע למרות שנראה לך" או "למרות ... את המוצר. אוקי למה? הוא בעצם אומר דבר אובייקטיבי "הדירה הזאת רועשת" מציג את זה כאובייקטיבי ואנחנו אומרים לו "לא נכון זה סובייקטיבי זה רק בעיניך היא לא באמת רועשת" אבל לעומת זאת יש חסרונות שבהם ההתאמה של הלקוח למוצר צריכה להיות סובייקטיבית. לדוגמא נגיד שהבן אדם אומר "אתה יודע המיטה הזאת לא נוח לי לשבת עליה", שימו לב יש בן אדם שיגיד נגיד שהלקוח אומר "המיטה הזאת לא נוחה" באים למכור לו מיטה כיסא והוא אומר "הכיסא הזה לא נוח", אז מה המוכר ינסה לעשות? הוא יגיד לו "בעיניך זה לא נוח", "אוקי אז מה אבל לי זה לא נוח זה אמור להיות נוח לי". אוקי זאת אומרת שיש מצבים שבהם הלקוח טוען טענה והטענה לא נכונה הוא אומר "המוצר הזה גדול", "אוקי לך זה נראה גדול זה לא בהכרח גדול", "זה לא בהכרח גדול? אוקי הכל בסדר" אבל יש מצבים שאם אנחנו נגיד ללקוח "אתה יודע כן זה גדול עבורך", "נכון זה גדול עבורי זה לא מתאים לי" כאילו יש מצבים שבהם אם אנחנו נגרום ל ⬅לצפייה בהרצאה על לקוחות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... ילדים עקשנים, איך לגדל ילדים מאושרים, שיטות לחינוך ילדים מתבגרים, לחנך ילד בעייתי, גידול ילדים בגיל ההתבגרות, איך לחנך ילדים - חלק 2 והדבר הראשון שצריכים להתבונן עליו בתהליך של מכירה, הוא זיהוי צרכי הלקוח. כי דבר ראשון צריך לבדוק, זה, האם בכלל הלקוח רוצה את המוצר שלנו. וגם אם הוא לא רוצה את המוצר, עדיין צריך לוודא, שאין לו רצון, שהוא מנוגד למוצר שלנו. ז"א, יכול להיות לילד רצון להתנהג בצורה מסוימת. ויכול גם להיות מצב, שבו, אין לילד רצון להתנהג בצורה מסוימת, אבל, גם אין לו רצון ... שלא רק שאין לילד רצון להתנהג בצורה מסוימת, אלא, שיש לו רצון, להתנגד דווקא בצורה מנוגדת והפוכה, לצורה שבה רוצים שהוא יתנהג. וכאשר באים למכור מוצר כלשהו למישהו, צריך גם לנסות להבין, האם המוצר שלנו, עונה על הצורך ועל הרצון של הלקוח. וגם צריך לראות ולוודא, שהמוצר שלנו, הוא לא מנוגד לרצון ולצורך של הלקוח. כי אז, כמובן שהלקוח לא ירצה לקנות את המוצר. ואז, כמובן שהלקוח ירגיש כעס, על מי שמכר לו מוצר. שגם אין לו בו חפץ, וגם המוצר פוגע לו ברצון המנוגד שלו. וזיהוי צרכי הלקוח פירושו, לזהות ולהגדיר, את הצרכים של הלקוח ושל הילד. בין אם אלו צרכים פיזיים וגלויים, ובין אם אלו צרכים רגשיים, שלא תמיד הלקוח עצמו מודע לצרכים האלו. כי לפעמים, הלקוח אומר שהוא צריך משהו אחד, ובאמת, הוא בכלל צריך משהו אחר. ולפעמים, הלקוח צריך דבר, שהוא בכלל מנוגד למה שהוא חושב שהוא צריך. וכאשר רוצים שהלקוח ירצה לקנות את המוצר, וכאשר רוצים שהמוצר יעשה טוב ללקוח, הרי שצריך להבין, מהם הצרכים הגלויים של הלקוח, ומהם הצרכים הנסתרים של הלקוח. ובמקרה שלנו, צריכים לזהות את הרצונות של הילד. גם את הרצונות הגלויים שלו, וגם את הרצונות הנסתרים, שנמצאים בתת המודע של הילד. כגון לדוגמא, ילד שרוצה לשחק ולהרעיש במשך הלילה. שאז, הצורך הגלוי של הילד, הוא הרצון שלו לשחק במשך הלילה. ... situation - דהיינו, מצב שבו כולם יוצאים מרוצים. רק כאשר יש הבנה, של מה שקורה בתת המודע של שני הצדדים. ורק כאשר מתאימים פתרון, שמתאים לכל הצרכים של שני הצדדים. גם ברמת המודע שלהם וגם ברמת תת המודע שלהם. וכאשר מדברים על צרכי הלקוח, שהם הצרכים הרגשיים של הילד, יש להזכיר ולחדד, שבעצם, הצרכים הרגשיים האמיתיים של הילד, הם די דומים לצרכים הרגשיים האמיתיים של ההורה. כי בסופו של דבר, כולם בני אדם, קטנים כגדולים. והילד, רוצה בעומק תת המודע שלו, בדיוק, את מה שההורה רוצה בעומק תת המודע שלו. ורק כלפי חוץ, הרצונות נראים שונים. אבל באמת, הרצון הפנימי ביותר, הוא זהה לחלוטין. וכבר ביארתי את כל זה במקומות אחרים. ואחרי שמזהים את צרכי הלקוח, עכשיו צריך לראות, האם באמת המוצר מתאים ללקוח. כי אם לא, אז ברור מאליו, שמכירת המוצר לא ממש תצליח, ושהמוצר לא ממש יתאים ללקוח. ורצוי מאוד, שהפתרון שמוצע ללקוח, יתאים כמה שיותר לצרכים הגלויים והנסתרים של הלקוח. שהם, בעיקר צרכים רגשיים כאלו ואחרים. ועכשיו ישאל השואל, ומה לעשות אם לדוגמא הילד רוצה חופש, וההורה רוצה להציב גבולות לילד, מה לעשות במצב כזה? ונשיב: אנחנו כאן עדיין לא עוסקים במה לעשות בפועל כדי לשכנע את הילד. וגם, אולי ויתכן ואין פתרון שיגרום לכך, שהילד יהיה מרוצה מהמגבלות שמטילים עליו. אבל כאן הנושא הוא, ההבנה, למה בכלל הילד לא מרוצה ממה שאומרים לו. וההבנה, שצריך להבין את הצרכים של הלקוח, כדי להמעיט כמה שאפשר, את החיכוך מול הרצונות של הילד. כי בסופו של דבר, בחיים, בד"כ מתפשרים ברמה כזו או אחרת. כי אי אפשר לקבל את הכל בבת אחת. ותמיד מוותרים על דבר אחד, למען דבר אחר. והילד, לא תמיד יוצא מרוצה ב 100%. וגם ההורה, לא ... ⬅לקריאת המשך המאמר על לקוחות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... שאתה כבר שמונה עשרה שנה מתעסק בזה, מה את חברת "אינטל" הקימו בשנת 2011? רק אז הם הסכימו לפנות אליך? מה קרה בשנת 2000? אתה כבר שמונה עשרה שנה אתה מתעסק בזה. מה שהוא היה צריך להגיד "בין לקוחותי 1 2 3" מה אתה צריך להתחיל לי בשנת 2011. ש: כן, אבל אז אתה אומר בין לקוחותי, לך תדע אולי זה עשרים שנה בערך. אליעד: מה את אומרת? ש: אני אומרת על החלק האחרון, זה נדיר בזה שהוא אמר. אליעד: לא, לא נכון. גם בהתחלה הוא אמר בשנת 2011 הזמינו אותי חברת "זה וזה". ש: הוא יכול להגיד גם כן, שאוקי אז מיציתי את זה. אליעד: לא אומרים כזה דבר. אתה מצמצם את עצמך. אם הוא היה אומר "כל שנה ... לא הבנתי את זה. אליעד: אם אני אשאל אותו "אז למה אמרת 2011?" הוא יגיד לי "אתה לא מבין?", הוא יגיד לי "אני יודע איך הקולגות שלי מרמים". הם אומרים, כמו שאתה נכנס לאיזה אתר והם אומרים בין לקוחותינו ויש שם רשימה כמעט של כל המדינה. אז אתה אומר "רגע, אז איך יכול להיות הם עובדים עם כולם?". נגיד אני נכנס לאיזה אתר, בין לקוחותינו משטרת ישראל, משרד ראש הממשלה, כולם. עכשיו, אתה נכנס לאתר של המתחרה הוא אומר גם. כאילו, מה אתה אומר באותה שנה הזמינו את אותם שירותים לכל הספקים? לא יכול להיות. אלא מה שלפני עשר שנים הוא עשה איזה פרוייקט למישהו שהיה קשור לחברת "זה וזה" ואז הוא כתב ואמרו "משטרת ישראל". עכשיו הוא יגיד לך "אתה יודע ... מישהו בספרי ההיסטוריה מישהו התקשר אלי להופיע להם, "לא זה בשנת 2011 לכן אמרתי 2011", זה מה שהוא יגיד. אבל מה הפספוס, כי הוא לא מנסה למכור את עצמו לקולגות שלו הוא מנסה למכור את עצמו ללקוחות שאין להם מושג איך עובדים עליהם ולכן הלקוחות מספיק טוב שתגיד להם "זה הלקוחות והם הזמינו אותי או מזמינים אותי". למה אתה צריך להגיד בבושה 2011?הלקוחות לא יודעים את המניפולציה וזה גם לא יעזור שתגיד 2011 אם הם מספיק מתוחכמים אז גם שתגיד 2011 הם יתחילו לבדוק "רגע, אז למה 2011?". עכשיו, חיסרון נוסף הוא אמר בטקסט "חלקן יותר מפעם אחת". זה גם כן חיסרון. למה אתה בכלל צריך לציין את זה, אתה אומר יש לי לקוחות שהם "1,2,3", לא, יש כאלו שהם יותר מפעם אחת הזמינו אותי. ש: הוא רוצה להדגיש את זה שכאילו המצב שלו טוב. אליעד: זה לא רציני. אם בן אדם יגיד לך "זכיתי בלוטו יותר מפעם אחת", וואלה? באמת, כי זה תהליך אקראי ואם תהליך אקראי קרה לך יותר מפעם אחת כנראה שיש אצלך מזל מיוחד. אבל זה תהליך סיבתי. אבל זה לא שסגרו את חברת "זה וזה" או שהם הפסיקו לעשות כנסי מכירות בשנת 2012, נכון? הרי הם עשו כמה כנסים ב 2011, נכון? אז למה יותר מפעם אחת? הרי ההיגיון אומר שאם הלקוח מרוצה הוא אמור להזמין אותך עוד פעם ועוד פעם, מה זה "חלקם יותר מפעם אחת"? למה אתה אמור בכלל להכניס לראש של השומע את המחשבה " רגע רגע, איזה חלק יותר מפעם אחת? אולי שתיים, אולי הזמינו אותו רק פעמיים, אולי מישהו אחד הזמין אותו פעם וחצי, מישהו הזמין אותו פעמיים הוא אומר לך מה קרה יותר מפעם אחת, מה עם כל ... כך טוב שהזמינו אותי יותר מפעם אחת", אבל אמרת את המילה "חלקם", אז מה אתה מיד בא להגיד "רגע אז מה עם השאר למה הם לא הזמינו אותו, אולי כיוון שהוא לא טוב". למה לפתוח את זה? היית אומר "בין לקוחותי 1,2,3 אני עובד איתם, הם מזמינים אותי על בסיס קבוע כשהם רוצים". המילה "כשהם רוצים" לא צריך לדחוף אותה אבל זה מה שהמוח יבין. כשאתה אומר "חלקם יותר מפעם אחת" אתה בעצם, קודם כל רק חלקם. אתה יכול להגיד "יותר מפעם אחת" למה אתה אומר "חלקם יותר מפעם אחת" כי בעצם אתה אומר חלקם לא, חלקם אולי, לא יודע מה ... חופשית ועל זה אני שואל שאלות ומסתכל. זה משהו שמלמד אותי על השאלות שלי גם. אליעד: אתה בעקרון המטרה שלך לשיחה הזאת זה להבין איך עובד המוח, אוקי? זה הרעיון. ש: השאלה לא קיימת ממילא אצל הלקוחות? אליעד: קיימת. אבל מה אתה מנסה לחזק את השאלה או לחזק את התשובה? מה המטרה שלו? הוא לא רוצה להזדהות. להזדהות תישארו בבית, תסתכלו רק "ביוטיוב", כי הוא רוצה לגרום להם לבוא, לגרום להם לבוא לא מטיל ספק. אל תטיל ספק אתה מנסה לקחת דבר יחסי להפוך אותו למוחלט, אל תטיל ספק. ש: אז אם אני רוצה בעצם, שמישהו ... אבל הוא אמר נכון, שלפעמים אני אומר למישהו "מה אתה רוצה לאכול?". מי אמר שאני רוצה לאכול, עכשיו לא רוצה לאכול על הפרנציפ. יש גם את זה צריך לשים לב. אבל פה זה שונה כי אתה מנסה לשכנע את הלקוחות. פה זה שונה. אתה מנסה לשכנע את הלקוחות? אל תדחוף להם לראש את האופציה שהם לא יכולים. כי אתה מנסה להגיד להם שהם יכולים. ש: אולי הוא רוצה להעצים את עצמו, ולגרום לאנשים לבוא גם כן. אליעד: דרך מה? ש: דרך שהוא בדק וחקרו ואז של ללמוד מזה אני לא יודעת. אליעד: כן אבל הוא ניסה להקטין את עצמו הוא ניסה להגיד אתם יכולים כמוני. לא, בהתחלה הוא ניסה ... ⬅לצפייה בהרצאה על לקוחות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש שלום לכולם הפעם אני רוצה להשיב על השאלה הבאה למי יותר קל למכור, לאיזה סוג של לקוח יותר קל לגרום לו לקנות האם ללקוח עצוב או לקוח שמח, מתי יותק קל למכור לאנשים כשהם עצובים או כשהם שמחים? וכל אחד עכשיו שיחשוב בראש שלו מה הוא חושב האם יותר קל לשכנע לקנות לקוח עצוב או לקוח שמח ועכשיו אני אגיד מה אני חושב. אז התשובה היא כדלקמן לפעמים יותר קל לשכנע למכור ללקוח עצוב ולפעמים יותר קל למכור ללקוח שמח ואני אסביר במה זה תלוי ואיך זה עובד. אז התשובה היא פשוטה בשביל שלקוח יקנה את המוצר הוא צריך לחשוב שהמוצר יותר טוב מרע עבורו, שהמוצר יכול למלא לו את החסרונות שלו. עכשיו ככה לפעמים מה שקורה אצל בן אדם כשהוא עצוב זה שברגע שהוא עצוב, מה זה אומר עצוב? שהוא חושב שהחיים יותר רעים ... שננסה למכור לו את המוצר אז הוא בעצם יראה את החסרונות שבמוצר ואפילו היתרונות שיש במוצר הוא יראה אותם כחסרונות ויגיד "זה לא יכול לעזור לי, זה לא באמת טוב לי". והעוד יותר גרוע ממה שיכול להיות זה בגלל שרע לו, בגלל שהוא לקוח עצוב הוא בעצבות אז ברגע שננסה למכור לו את המוצר אז את העצבים שלו על המציאות הוא יוציא על המוצר שלנו. זאת אומרת גם אם המוצר שלנו טוב הוא יגיד שהמוצר לא טוב בשביל לכעוס, בשביל להוציא את הכעס שלו לבטא את הכעס שלו שיש לו על המציאות ולכן דווקא מההיבט הזה יותר קשה למכור מוצר ללקוח כשהוא עצוב משום שהלקוח העצוב נמצא במצב שבו הוא רואה הרבה חסרונות ואז הוא גם יראה את החסרונות במוצר שלנו והוא לא ירצה את המוצר והוא יאשים את המוצר, והוא יוציא את העצבים על המוצר וכו'. אבל לעומת זאת לקוח כשהוא שמח אז הראש שלו מכוונן לראות את הדברים הטובים שיש בחיים לראות יותר יתרונות מחסרונות, לראות את הטוב שיש בכל דבר וכו' כי הרי לכן הוא שמח ואז ממילא יש יותר סיכוי שהוא יקנה את המוצר כי גם אם המוצר לא כל כך טוב עדיין באופן יחסי אותו לקוח נמצא ב - mode במצב שבו הוא רואה יתרונות יותר מחסרונות או שהוא רואה את הטוב וחושב חיובי מה שזה לא יהיה ולכן יש יותר סיכוי שנמכור מוצר ושנסגור עסקה דווקא עם לקוח כשהוא שמח. יחד עם זאת אותו דבר יכול להיות הפוך ולמה הפוך אני אסביר בצורה מאוד פשוטה יש מצבים שבהם לקוח עצוב ודווקא בגלל שהוא עצוב הוא מחפש בכל כוחו משהו להיאחז בו, הוא מחפש משהו שיוציא אותו מהעצבות. לפעמים בן אדם נמצא, יש שני סוגים של אנשים יש אנשים עצובים שמרוב עצבות הם לא אוכלים ואז הם יורדים במשקל ויש ... באוכל ואז הם אומרים "האוכל כן האוכל יעזור לי כן, האוכל יעשה לי טוב" ואז הם אוכלים ואוכלים כדי לצאת מהעצבות שלהם ולמרות שהאוכל לא יכול להוציא אותם מהעצבות אף על פי כן הם אוכלים בשביל לצאת מהעצבות. אותו דבר גם פה יש לקוח שמרוב שהוא עצוב או בגלל שהוא עצוב, או הדרך שלו להתמודד עם העצבות היא באמצעות זה שהוא מחפש משהו להיאחז בו משהו שיעשה לו טוב ולכן דווקא יש יותר סיכוי למכור לו את המוצר בגלל שיותר קל לשכנע אותו "אתה יודע המוצר הזה יעשה לך, " מה יעשה לי טוב? יאללה תביא אותו". ואז הלקוח פחות בודק אם המוצר הזה באמת טוב או לא למה כי הוא כל כך רוצה להרגיש טוב עד כדי כך שגם אם נמכור לו משהו שהוא לא באמת צריך אותו או שהוא לא באמת טוב הוא רוצה לשכנע את עצמו שהוא קונה משהו טוב כי הוא מחפש משהו ... הוא רוצה להרגיש טוב הוא רוצה להרגיש טוב באמצעות המוצר, עכשיו אומרים לו "אתה יודע המוצר הזה מתאים לך", מה המהות של "המוצר הזה מתאים לך"? "המוצר הזה מתאים לך" זה בעצם להגיד יש במציאות משהו שיכול לעשות לך טוב. מרגע שהלקוח אומר לעצמו "לא נכון המוצר הזה לא מתאים לי אני לא רוצה לקנות את המוצר הזה" בעצם באותו רגע הלקוח מרגיש רע, למה הוא מרגיש רע גם רע? אפשר להגיד שהוא מרגיש גם טוב כי הוא בעצם אומר "אני יכול להסתדר בלי המוצר הזה, אני לא חייב לקנות את המוצר הזה" אבל כרגע אני לא מתמקד בהיבט הזה, אני כרגע מתמקד בהיבט של ברגע שהלקוח אומר "המוצר הזה לא טוב לי המוצר הזה לא מתאים לי" בעצם הוא מרגיש רע" הלקוח בתת מודע שלו, למה? כי הוא בעצם אומר "יש במציאות הזאת משהו שהוא לא טוב לי משהו שלא ממלא לי את החסרונות שלי". ומה שקורה זה שבן אדם שהוא שמח הוא יכול להרשות לעצמו, זה תהליכים שקורים בתת מודע של הלקוח בן אדם שהוא שמח הוא יכול להרשות לעצמו להעביר ביקורת על המוצר בלי להרגיש רע, "כן המוצר הזה לא טוב לי לא מתאים לי, לא רוצה את המוצר" והרע שהוא מרגיש מכך שהוא אומר שהמוצר הזה לא מתאים לו לא משפיע עליו כי הוא ... ⬅לצפייה בהרצאה על לקוחות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... אסטרטגיית טיפול בהתנגדויות הטובה ביותר? איך לטפל בהתנגדויות בצורה הטובה ביותר? איך למכור ללקוח? אולי ההפך הוא הנכון? חשיבה יצירתית במכירות קיימות שיטות שונות למכור ללקוחות ולטפל בהתנגדויות של לקוחות. והלוגיקה שעומדת מאחורי השיטה הטובה ביותר לטיפול בהתנגדויות, מבוססת על הרעיון שנקרא "אולי ההפך הוא הנכון". הרעיון של אולי ההפך הוא הנכון, אומר, שניתן לקחת כל משפט / טענה, ולשאול אולי ההפך שלו, הוא הנכון. לדוגמא, ניקח טענה שאומרת, פיטרו אותי ולכן בגלל זה, רע לי. ההפך של המשפט הזה, הוא, פיטרו אותי ולכן דווקא בגלל זה, טוב לי. והרעיון הוא, שהאדם ... מתרגל ויודע איך לקחת טענה, ולראות שגם ההפך שלה הגיוני באותה המידה ממש. ולעניין של טיפול בהתנגדויות, הרעיון הוא, שעל איש המכירות לקחת ולהכין לעצמו מראש, רשימה של התנגדויות אפשריות שהלקוח עשוי להשתמש בהן, כדי לא לבצע את המכירה. ועל איש המכירות לשאול את עצמו, על כל אחת מההתנגדויות, אולי ההפך הוא הנכון. ולדעת ולהכין מראש, לוגיקה מנוגדת באופן מוחלט להתנגדות של הלקוח. לדוגמא התנגדות שאומרת, אני לא רוצה לקנות את המוצר, כי הוא יקר לי. על איש המכירות לשאול את עצמו בחשיבה יצירתית, האם ואיך אני כאיש מכירות, מוצא היגיון בטענה הנגדית שאומרת, שעל הלקוח לקנות את המוצר, דווקא בגלל שהמוצר יקר לו. מה הטוב שיכול לצאת ללקוח, דווקא בגלל שהמוצר יקר לו? איזה יתרונות יש ללקוח, בכך שהמוצר יקר לו, שלא היו לו אותם, אם המוצר לא היה יקר לו? האם זה שהמוצר יקר ללקוח, האם זה רק רע, או שאולי יש בזה שהמוצר יקר, גם דברים טובים כלשהם? וכיו"ב שאלות, שעוזרות לאיש המכירות לראות את נקודת המבט הנגדית, לטענה של הלקוח. או לדוגמא, נניח שהלקוח אומר, אני לא רוצה לקנות כי אני רוצה להתייעץ עם אישתי. אז על איש המכירות לחשוב, איזה היגיון יש בטענה הנגדית שאומרת, שדווקא בגלל שלא התייעצת עם אשתך, דווקא בגלל זה תקנה את המוצר. ושהמצב האידיאלי, הוא בכלל שיקנה את המוצר, בלי להתייעץ עם אישתו? מה הרע שיקרה ללקוח, בכך שהוא יתייעץ עם אישתו? ולמה האידיאל הוא, שהוא יקנה את המוצר, דווקא בלי להתייעץ עם אישתו? הלקוח לדוגמא אומר, אני לא רוצה לקנות את המוצר, כי אין לי צורך בו. על איש המכירות לחשוב, למה דווקא יש היגיון בכך שיקנה את המוצר, דווקא בגלל שאין לו במוצר הזה צורך? מה התועלת שיכולה לצאת ללקוח, מלקנות מוצר שאין לו בו צורך? וכולי. עכשיו, אולי זה נראה מאוד מוזר, מאוד לא הגיוני ומאוד בלתי אפשרי במבט ראשון. לא הגיוני שאפשרי למצוא היגיון, בדבר שנראה הכי לא הגיוני. יחד עם זאת, אם מתרגלים את זה מספיק פעמים במספיק נושאים שונים, ואם לומדים שזה לימוד בפני עצמו, איך להפוך רעיונות, איך לראות את ההפך, אז ממילא המוח מתחיל לראות את ההיגיון, גם במה שנראה לא הגיוני. ואז ממילא, מה שקורה אח"כ, זה שכאשר הלקוח אומר אני לא רוצה לקנות את המוצר, בגלל סיבה X. אז איש המכירות, יכול לומר ללקוח, דווקא בגלל סיבה X, עליך לקנות את המוצר. כאשר לקוח אומר, אני לא רוצה לקנות את המוצר בגלל סיבה כלשהי, הלקוח מניח שאיש המכירות יסביר לו, למה הסיבה אינה נכונה. לדוגמא, הלקוח אומר, המוצר יקר לי. הלקוח מצפה שאיש המכירות יסביר לו, למה המוצר לא יקר / שווה את הכסף. הלקוח מצד שני, לא מצפה שאיש המכירות יגיד לו, שאכן המוצר יקר. ושדווקא בגלל זה יש יתרון ללקוח ברכישת המוצר. אז הטיפול האידיאלי בהתנגדות, הוא לקחת את הסיבה שבגללה הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, ולהציג אותה ללקוח, כסיבה לרכישת המוצר ולסגירת העסקה. וכמובן שלא חייבים לומר את זה בצורה ישירה ללקוח, דווקא בגלל X, עליו לקנות את המוצר. אבל כאשר לאיש המכירות יש בראש שלו את המחשבה שאומרת, שדווקא בגלל סיבת ההתנגדות של הלקוח, דווקא בגללה יש היגיון שהלקוח יסגור עסקה. ממילא יותר קל לאיש המכירות לסגור עסקה. וכן, אני חוזר ומבהיר, שזה תהליך של למידה, שבו לומדים להפוך דברים, לראות את ההפך של דברים, לדעת ללמוד לאתר הנחות יסוד ואת הנחות היסוד שלהן... אבל ככה מוכרים ... ⬅לקריאת המשך המאמר על לקוחות - לחץ כאן...
עבור לדף >> 1 2 3 4 5 ...6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 RSS
לזמן מוגבל!   1 ספר 125 ש"ח   2 ספרים 200 ש"ח   4 הספרים 250 ש"ח   050-3331-331
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לקוחות, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ocd / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לקוחות, איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...

לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

זוגיות ומערכות יחסים: זוגיות - ראשי זוגיות - כל הנושאים בגידות - כל הנושאים זוגיות טיפול זוגי בעיות בזוגיות גירושים להתגרש לגרום לבחורה פרידה לשכוח מישהו בגידות אחרי בגידה אקסים - כל הנושאים אקסים והחזרת אהבה - ראשי לגרום למישהו לאהוב אותך להתחיל עם בחורה פחד גישה דייטים למצוא זוגיות התאמה זוגית סקס מיניות חשק מיני משיכה פורנו התמכרות למין גמילה מסקס זהות מינית נטייה מינית הומוסקסואליות טרנסקסואליות טיפולי המרה א מיניות
חרדות ופחדים: חרדות ודיכאון - ראשי חרדות / פחדים - כל הנושאים חרדות פחדים פוביות פרנויה התקף חרדה תרופות נגד חרדה פחד קהל חרדת בחינות פחד מדחייה חרדת מוות פחד למות פחד מנטישה חרדה חברתית חרדה דתית פחד גישה פחד להתחיל עם בחורה פחד מכישלון
ביטחון הערכה ואהבה עצמית: ביטחון והערכה - ראשי אהבה עצמית הערכה עצמית ביטחון עצמי כעס עצמי שנאה עצמית קבלה עצמית אמונה עצמית ביישנות רגשות אשם אמונה עצמית
שכנוע / מכירות: שכנוע - ראשי איך לשכנע מישהו - כל הנושאים שכנוע לשכנע לקוחות מוצר למכור מכירות לקרוא מחשבות מניפולציות התנגדויות מכירה למכור מוצר יקר לשתול מחשבות להשפיע רטוריקה לגרום ללקוח הזדהות אנשי מכירות שכנוע עצמי דיבייטינג סוגסטיות לשכנע בחורות לשכנע ילדים התניה ראפור Nlp
ניהול למנהלים: ניהול למנהלים - כל הנושאים ניהול עובדים ניהול עובדים לשכנע עובדים לפטר עובדים משכורת לקוחות לשכנע לקוחות לסגור עסקה מוצרים לתמחר עסקים הקמת עסק לראיין ולהתראיין קריירה יעוץ פוליטי יעוץ תקשורתי ניהול משא ומתן קבלת החלטות - ראשי החלטות ולהחליט - כל הנושאים איך לקבל החלטה
יום יומי: התמודדות / להתמודד - כל הנושאים רגשות / תחושות - כל הנושאים להרגיש טוב / להרגיש רע - כל הנושאים רגשות הרגלים שינוי התנהגות שינוי הרגלים שינוי חשיבה אובססיות התמכרויות גמילה מחשבות טורדניות עישון - כל הנושאים עישון דיאטה ספורט תזונה בריאות התמכרות למין Ocd טורדנות כפייתיות דחיינות עצלנות שעמום סמים - כל הנושאים סמים ייאוש כעס לחץ מתח נפשי עצבנות דיכאון התאבדות אובדנות בדידות בעיות התמודדות כאבים אובדן התמודדות עם בעיות עצבות שליליות חשיבה שלילית ביקורת החלטות איך להחליט
חינוך ילדים והורות: חינוך ילדים - ראשי הדרכת הורים הורים יחסי הורים וילדים לחנך ילדים לשכנע ילדים להביא ילדים ילדים מתבגרים הפרעות קשב וריכוז של ילדים התנהגות של ילדים ענישה אלימות ילדים חרדות ילדים אוטיזם
אושר חיוביות ואהבה: אושר - ראשי חשיבה חיובית - ראשי אהבה - ראשי אהבה והתאהבות - כל הנושאים שמחה אושר להיות מאושר הנאה חיוביות חשיבה חיובית אהבה לאהוב אהבה עצמית התאהבות לגרום למישהו לאהוב אותך להתאהב להפסיק לאהוב החזרת אהבה
הפרעות נפשיות: הפרעות נפשיות - כל הנושאים הפרעות נפשיות פסיכיאטריה מחלות נפש פסיכוזה סכיזופרניה הפרעת אישיות טראומה פוסט טראומה אוטיזם טיפול תרופתי כדורים אישיות גבולית פיצול אישיות דה פרסונליזציה דיסוציאציה שמיעת קולות קשב וריכוז מאניה דיפרסיה ניתוקים פרנויות משוגע שיגעון גדלות הפרעת...
רוחניות ומודעות: רוחניות ומודעות - ראשי רוחניות מודעות עצמית הארה הארה רוחנית מורים רוחניים מורה רוחני תת מודע חומריות גשמיות חיפוש רוחני משמעות החיים - ראשי משמעות החיים מטרת החיים משחק החיים תכלית החיים צמחונות
התפתחות והצלחה: הצלחה - ראשי הצלחה / להצליח - כל הנושאים לפתח את השכל התפתחות אישית מוטיבציה כישלון מטרות הצלחה להצליח התמדה השגת מטרות יצירתיות לפתח שיחה תקשורת בין אישית
כסף ולהתעשר: כסף - ראשי כסף - כל הנושאים כסף אושר וכסף לעשות כסף להתעשר כסף בקלות להרוויח שוק ההון בחירת קריירה
סודות החיים: אלוהים - ראשי בריאת העולם - ראשי בחירה חופשית - ראשי להיות אלוהים - ראשי אלוהים - כל הנושאים בחירה - כל הנושאים אלוהים להיות אלוהים האם יש אלוהים מי ברא את אלוהים בריאת העולם המפץ הגדול פיזיקה החושים מי ברא את העולם יקומים מקבילים בחירה חופשית האם יש בחירה דטרמיניזם הספר להיות אלוהים מה זה להיות אלוהים
מושגים כללי: מילון מושגים מחשבות - כל הנושאים רצונות - כל הנושאים אין הבדל בין יש לאין מהות מהות וצורה מחוייב ואפשרי הנחות יסוד להטיל ספק אחדות ונפרדות אחדות שקרית שלמות אין סוף זמן ומקום הרצון שורש הרצון הכל אחד חסרונות ויתרונות מוחלטות צמצום פרדוקס קבלה מחוייב המציאות אפשרי המציאות עובדה ופירוש סיבה ותוצאה סיבתיות אקראיות ניתוח סיבתיות לוגיקה אמת שקר להיצמד לאמת אמת מוחלטת אובייקטיביות וודאות מציאות אחדות נפרדות טוב ורע יש ואין הפכים פוטנציאל
יהדות ודת: דת ויהדות - ראשי יהדות שמירת מצוות שכר ועונש חזרה בתשובה חזרה בשאלה דתיים אמונה באלוהים אתאיזם אמיתות התורה תורה מול מדע מי כתב את התורה
רבי נחמן וברסלב: רבי נחמן מברסלב ליקוטי מוהרן סיפורי מעשיות ברסלב
שיטות טיפול: טיפול - כל הנושאים טיפול cbt טיפול nlp טיפול ocd טיפול בדמיון מודרך טיפול בהיפנוזה טיפול בהצפה טיפול בחשיפה טיפול דינמי טיפול היפנוטי טיפול הכרתי טיפול התנהגותי טיפול נפשי טיפול עצמי טיפול פסיכדלי טיפול פסיכולוגי טיפול פסיכותרפי טיפול פסיכיאטרי טיפול קוגניטיבי טיפול קצר מועד טיפול רגשי טיפול שכלי טיפול תרופתי Nlp אימון אישי תת מודע גישור הילד הפנימי חשיבה חיובית ביירון קייטי האופונופונו טיפול זוגי פסיכולוגיה פסיכיאטרים היפנוזה מיסטיקה גרפולוגיה אסטרולוגיה תקשור נומרולוגיה סיינטולוגיה


נושאים מומלצים לעיונך...





הדף ב: Facebook      הקבוצה ב: Facebook
YouTube
בכל דבר ועניין, ניתן ליצור קשר בווצאפ 050-3331-331
 
‏אליעד כהן - להיות אלוהים - EIP.co.il‏
קבוצת פייסבוק · ‏1,712‏ חברים
הצטרף לקבוצה
 

קבל תכנים נוספים שיעניינו אותך...




האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל רב תחומי, אימון אישי קואצ'ינג, מאמן רוחני, ייעוץ פילוסופי, ייעוץ אישי, מאמן אישי להרזיה, קואצ'ינג לילדים, אימון אישי לפרישה, אימון אישי להפרעות קשב וריכוז בתחום לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה / ייעוץ טלפוני / הזמנת הספרים - חייג: 050-3331-331

© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים, ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.

האתר נבנה על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 3.0938 שניות
עכשיו 17_10_2019 השעה 12:57:20
wesi1