קבלת החלטות והטלת ספק, איך לקבל את ההחלטות הטובות ביותר? איך לקבל החלטות נכונות? איך לקבל החלטות טובות? איך לקבל החלטות טובות? איך לעשות בחירות טובות? איך להטיל ספק בצורה נכונה? האם משהו נכון? למה משהו לא נכון? שיטות להטלת ספק איך לקבל החלטות נכונות...... במילים אחרות, כאשר אדם שואל את עצמו האם אני צודק או לא? הוא בעצם לא ממש מחפש את האמת באופן טהור, אלא לעיתים קרובות הוא מחפש אישור לתשובה שכבר החליט עליה. כאשר אדם שואל למה אני טועה? הוא כבר יוצא מנקודת מוצא ברורה שמחייבת אותו לחקור ולבחון לעומק את ההחלטה, ולחפש בצורה אובייקטיבית את הסיבות לכך שההחלטה שלו אולי לא טובה. זהו מנגנון בדיקה מעמיק יותר מאשר לשאול סתם האם אני צודק?. למה חשוב להניח מראש שההחלטה שלך שגויה? כאשר האדם מניח מראש שההחלטה שלו לא...
לקוחות משוגעים, איך לעבוד עם לקוח משוגע? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוחות עם דרישות מוזרות, לקוחות עם בקשות מוזרות, יצירתיות בעסקים, איך לעבוד עם המון לקוחות? לקוח בעייתי, לקוח משוגע, לקוח עם דרישות מוזרות, לקוח עם בקשות מוזרות איך מזהים לקוח משוגע...... את הבקשה המוזרה הזו במחיר כפול מהמחיר הרגיל. כך יש שתי אפשרויות: או שהלקוח יסכים, ואנחנו נרוויח מזה סכום כפול, או שהוא לא יסכים, ואז אנחנו פותרים את עצמנו מלקוח בעייתי שלא היה מספיק רציני מלכתחילה. הדוגמה הזו ממחישה שאפשר להפוך את הלקוח המשוגע להזדמנות עסקית במקום לראות בו מטרד. הרעיון הוא תמיד לחשוב מראש איך להרוויח מכל בקשה מוזרה שהלקוח יכול להעלות, לבנות חבילות מיוחדות ולתמחר אותן גבוה יותר. מה הגבול בעבודה עם לקוחות משוגעים? למרות היתרונות האפשריים...
הפרת הסכמים על ידי לקוחות, איך לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים? הפרת חוזה על ידי לקוח, איך לעבוד עם לקוח שלא עומד בהסכמים? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוח שעושה בעיות, לא לסמוך על הסכמים, איך לכתוב הסכם? איך לכתוב חוזה? איך להתמודד עם לקוח שמפר הסכמים באופן...... חשופים לסיכון כלכלי גבוה. בעולם האידיאלי, הלקוח היה משלם מראש - ואז לא הייתה משמעות להפרת ההסכם מצידו, שכן התשלום כבר התקבל. אך מאחר שזה לא תמיד אפשרי, יש צורך לנקוט באמצעים אחרים. איך מקטינים חשיפה? במידה והלקוח לא משלם מראש, יש לבנות את ההסכם כך שהתשלומים יתבצעו בשלבים - כלומר, לא לספק את כל השירות או הסחורה בבת אחת. במקום לתת ללקוח סחורה בשווי מיליון שקלים ולחכות שישלם, ניתן לתת לו סחורה בשווי אלף שקלים, ורק לאחר שהוא משלם, לספק לו סחורה נוספת...
הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים למה למכור כמה מוצרים במקום...... עם סל מוצרים או חבילת שירותים שבהם יהיה גם מוצר יקר יותר, איכותי יותר, ובעל מפרט גבוה יותר. כך, ברגע שהלקוח מרוצה מהמחיר הבסיסי, אפשר להציע לו שדרוג: אם כבר בחרת במוצר הזה, אולי תרצה מוצר טוב יותר שיעלה קצת יותר, אבל יתן לך הרבה יותר ערך ותועלת? בצורה כזו הלקוח יכול לבחור בעצמו את המוצר שמתאים לו, ואנחנו יכולים להגדיל את המכירה והרווח. מדוע לא מספיק למכור מוצר אחד בלבד? הסיבה המרכזית לכך שלא כדאי למכור רק מוצר אחד בעסק, היא שכל מצב מוביל לפגיעה ברווחים:...
התמכרויות, מינימליזם כאורח חיים, 2 סוגים של התמכרות, התמכרות ללא התמכרות, התנזרות, התמכרות ללא להיות מכור, מכור ללא להיות מכור, התמכרות לכסף, התמכרות לסקס, התמכרות לסמים, התמכרות להימורים, התמכרות רוחנית, מינימליזם כדרך חיים מהם שני סוגי ההתמכרות ומה...... לדברים מסוימים, כמו כסף או סקס, שהם רוצים להיות חלק מהם ומרגישים שמחת חיים כאשר הם משיגים אותם. לעומתם, יש אנשים שמכורים לא לרצות להיות מכורים לדברים האלה. כלומר, הם לא רוצים להיות מכורים לכסף או לסקס, והם מתרגשים כאשר הם מצליחים להימנע מהרצון למשהו כזה. במובן הזה, ההתמכרות לא לרצות להיות מכור היא סוג של התמכרות בפני עצמה, שבהם מרגישים סיפוק כשהם מצליחים להימנע מהרצון לעסוק בדברים מסוימים. כלומר, גם אם האדם לא מתעניין בכסף או בסקס, הוא עדיין במצב...
כבוד עצמי, למה מישהו מרשה לעצמו לזלזל בך? למה מישהו חושב שהוא האלוהים שלך? למה מישהו מרשה לעצמו לנהל אותך? למה מישהו לא מכבד אותך? למה מישהו מתערב לך בחיים? למה מישהו מנסה לשנות אותך? למה מישהו מנסה לנהל אותך? למה אנשים מרשים לעצמם לנהל אותך ולזלזל בך...... אתה מבקש משהו, למעשה אתה יוצר תלות, ובאותו רגע האדם שממנו ביקשת הופך להיות בעיניך בעל כוח וסמכות. הוא נתפס אצלך כמישהו שמסוגל לתת לך משהו שחסר לך. ככל שאתה מבקש יותר דברים מאותו אדם, הוא נעשה דומיננטי יותר בחייך ומתחיל להרגיש שיש לו זכות לנהל אותך, לקבוע עבורך מה נכון, ולהגיד לך איך לחיות. האם אסור לבקש משהו מאף אחד כדי לשמור על כבוד עצמי? אליעד מבהיר שהכוונה שלו אינה שאסור לבקש משהו בכלל. זה טבעי והגיוני שלפעמים תבקש דברים מאחרים. אך הוא מדגיש שחשוב...
תקשורת בין אישית, שותפות עסקית, מערכות יחסים, לדבר על זה, להציף בעיות, הצפת בעיות, איך למנוע מריבות במערכות יחסים? איך להצליח בתקשורת בין אישית? איך להצליח במערכות יחסים? איך להצליח בשותפות? מניעת מריבות, סיבות למריבה האם אפשר למנוע מריבות במערכת יחסים...... להגיב בצורה לא פרופורציונלית, ובתגובה שלו עלולים לצוץ גם אירועים אחרים מהעבר שמעולם לא טופלו. כך נוצרת מריבה קשה ומורכבת בהרבה, שלעיתים אף פוגעת במערכת היחסים או בשותפות בצורה משמעותית. למה לא לסמוך לחלוטין על היכולת לדבר על בעיות בזמן אמת? אליעד מדגיש שחשוב לזכור שמערכות יחסים מבוססות על דינמיקה מורכבת של תקשורת בין אישית. לא תמיד אפשר לסמוך על כך שכל בעיה שתצוץ תעלה לדיון פתוח בזמן אמת. לא תמיד קל לומר את האמת, לא תמיד יש את הנכונות או היכולת להביע...
לאיים איומים, איך לאיים על מישהו בצורה נכונה? איך לא לאיים על עצמך? איך לא להציב אולטימטום לעצמך? מה אפשר לאיים על מישהו? איך להטיל סנקציות על מישהו? איך לא להטיל סנקציות על עצמך? איך לגרום למישהו לעשות את מה שאתה רוצה? איך לאיים על מישהו בצורה נכונה...... לא יצור לנו בעיות או הגבלות בעתיד. איך לא להציב אולטימטום לעצמנו? כאשר מציבים אולטימטום לאחר, באופן עקיף אנחנו עשויים להציב אולטימטום גם לעצמנו. לדוגמה, מי שאומר למישהו אחר: אם לא תעשה כך וכך, אעזוב את העבודה, למעשה יצר מצב שבו הוא חייב לממש את האיום שלו, אחרת הוא ייראה חלש וחסר אמינות. לכן חשוב לחשוב מראש: האם הדבר שאנחנו מציגים כאיום יכול לפגוע בנו בעתיד, או להכניס אותנו למצב שאנחנו לא באמת רוצים להגיע אליו. ניתן לדמות את זה לאדם שקושר לעצמו אזיקים...
למה מישהו מאשים אותך במה שלא עשית? למה מישהו תוקף אותך? למה מישהו כועס אותך? למה מישהו לא מרוצה ממך? למה מישהו מעליב אותך? ההגנה הכי טובה היא התקפה, רגשות אשמה, איך לא להאשים את עצמך? איך לא לקחת דברים באופן אישי? מערכות יחסים למה מישהו מאשים אותך במשהו...... כעס ללא סיבה מוצדקת בגלל אותן סיבות של מנגנוני הגנה ורגשות אשמה. כשהם לא מסוגלים להכיל את העובדה שהם לא בסדר, קל יותר עבורם לכעוס עליך או להאשים אותך, מאשר להתמודד עם העובדה שהם עצמם טעו או עשו משהו לא נכון. הם יכולים, לדוגמה, להמציא סיפורים ולהאשים אותך שהתנהגת בצורה לא מכובדת, או לטעון שעשית דברים שמעולם לא עשית. כל זאת רק כדי להגן על עצמם מפני הביקורת הפנימית שלהם ומפני הכאב שהם מרגישים כשעליהם להודות בטעותם. איך לא להאשים את עצמך כשמאשימים אותך...
ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, העובד ככלי עבודה, ניהול ארגוני, אחריות עם סמכות, יעוץ ארגוני מה זה אומר לנהל מנהלי עבודה?...... מלאה? נקודה חשובה נוספת היא הקשר שבין אחריות לסמכות. כאשר מנהל מקבל אחריות מלאה על התוצאה, חייבים לתת לו גם סמכות מלאה לנהל את הדרך להשגת התוצאה. אם, למשל, דורשים ממנהל להביא 100 מכירות ביום, עליו לקבל את החופש לגייס, לפטר, או להחליף את העובדים בהתאם לשיקול דעתו. אם לא נותנים לו את הסמכות הזו, המנהל למעשה מוגבל ולא יכול באמת להיות אחראי לתוצאה. מצב זה יוצר חוסר הגינות, משום שמנהל ללא סמכות מלאה לא יכול להתחייב לתוצאה סופית. לדוגמה, אם החברה אומרת...
קבל את הספרים המומלצים עבורך
שיביאו גם לך הצלחה ואושר אמיתייםבכל תחומי החיים!
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד ועוד...
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי טלפוני, אימון אישי בתל אביב, אימון עסקי ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331