אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תשובה שלילית ✔איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
והפעם נדבר על מקרה שלקוח מבקש ממך משהו ואתה לא יכול לענות לו בחיוב אלא אתה צריך לענות לו תשובה שלילית. איך הכי הגיוני לעשות את זה? איך לטפל בהתנגדות מכירה קשה? לדוגמה, אתה מוכר ללקוח רכב והוא מבקש ממך את הרכב בצבע צהוב. אבל אין לך רכב בצבע צהוב במלאי. איך לענות ללקוח, במידה ואתה רוצה לסגור עסקה בכל מחיר, למרות שאין לך מענה ללקוח? ומה לעשות אם הגעת למבוי סתום עם לקוח, איך להיחלץ ממנו?

אז ברמת העיקרון, אתה רוצה שלאורך כל התקשורת שלך עם הלקוח, שהלקוח תמיד יהיה מולך באווירה חיובית, אווירה של הסכמה, אווירה של אמון וכולי. אתה לא רוצה ליצור אווירה של קונפליקט עם הלקוח ואתה לא רוצה שהלקוח ירגיש שהוא לא רוצה לרכוש ממך.

אז נניח שאתה רוצה למכור רכב והלקוח בא לברר פרטים. אז כרגע הלקוח במצב של ספק הוא לא יודע אם המוצר שלך מתאים לו או לא. ונניח שאתה עושה איתור צרכים עם הלקוח ואתה מצליח לענות ללקוח על כל הצרכים שלו. במקרה כזה הרי שרמת החיבור עם הלקוח ורמת הסינרגיה עם הלקוח, היא מאוד גבוה. דהיינו, ממצב שבו הלקוח בספק אם לרכוש ממך, הוא עובר לתחושה ולמצב שבו הוא יותר ויותר רוצה לרכוש ממך.

ואז הלקוח שואל אותך שאלה, שאתה לא יכול לתת ללקוח תשובה חיובית. לדוגמה, האם יש לך את הרכב בצבע צהוב וכיו"ב. ונניח שאין לך את הרכב הזה בצבע צהוב. ברגע הזה, אם תגיב ללקוח שאין בצבע צהוב, האם בעצם זה יצור ללקוח ריחוק ממך וישבור את הרצף של החיבור שלך מול הלקוח. והשאלה היא, מה אפשרי לעשות במקרה כזה? ואיך לשמור על אווירה טובה עם הלקוח, בכל מקרה?

ויש בזה כל מיני היבטים, אבל כאן אסביר את נקודת המבט שאומרת, שאם הלקוח מבקש משהו שאתה לא יכול לענות לו בחיוב, תנסה לחשוב באיזה תרחיש הלקוח כן יכול לקבל את מה שהוא רוצה, במקביל לזה שהוא כן מבצע איתך עסקה.

לדוגמה: אם הלקוח רוצה רכב בצבע צהוב, הרי שהוא יכול לרכוש את הרכב השחור ולצבוע אותו בצהוב. האם זו בהכרח האפשרות הכי טובה של הלקוח? לא בהכרח. אבל בהכרח שיש אפשרות כזו, שבה הוא גם רוכש ממך וגם מקבל את מה שהוא רוצה.

ובמילים אחרות, יש לך את האפשרות להציע ללקוח את האפשרות לרכוש ממך ואחר כך לעשות את ההתאמות למה שהוא רוצה, למרות שאולי האפשרות הזאת נשמעת לא הכי כדאית ללקוח.

ואני אסביר: כאשר לקוח מבקש משהו שאתה לא יכול לתת לו, יש לך 2 אפשרויות. 1 - להציב ללקוח עובדה שאין מה לעשות, ושהוא צריך לבחור, מה חשוב לו יותר. האם חשובים לו יותר היתרונות של המוצר שלך, או שחשוב לו יותר הדבר שאותו הוא רוצה ושאותו אתה לא יכול לתת לו. אפשרות 2 להציע לו אפשרות שבה הוא גם רוכש ממך וגם מקבל את מה שהוא רוצה.

היתרון של האפשרות השניה הוא, שהוא משאיר את הלקוח במחשבה של לרכוש ממך, הוא לא יוצא מהתחושה של לרכוש ממך. אתה אומנם אולי מציע ללקוח אפשרויות גרועות בלוגיקה של לתת ללקוח אפשרויות גרועות, שבה הלקוח שלך יכול להסתכל עליך בעין רעה ואתה יכול להרוס את כל האווירה החיובית איתו, אבל עדיין במובן מסוים אתה נשאר איתו על רצף של הסכמה.

לעומת זאת, אם תגיד לו שאין לך את מה שהוא רוצה, ולא תציע את האפשרות, גם אם היא אפשרות גרועה עבור הלקוח, שבה כן יש לך את מה שהוא רוצה, הרי שבעצם במובן מסוים אתה מאבד את ההרמוניה שיש לך מול הלקוח.

ולכן זה אומר, שכל מקרה לגופו. אבל עליך לשקול לענות ללקוח ברצינות או בהומור, גם את האפשרות שהיא אולי פחות טובה ללקוח, אבל שבה הוא רוכש ממך. לדוגמה הלקוח שואל "האם אני יכול לקבל את הרכב הזה בצהוב?" אתה יכול לענות "כרגע לא, אבל אתה יכול לרכוש אותו ואחר כך לצבוע אותו בצהוב". בחצי צחוק, בחצי הומור, במסר שאומר, אתה רוצה לרכוש דווקא ממני בכל מקרה. וזה למרות שאולי האפשרות שבה הלקוח יקבל את כל מה שהוא רוצה, היא לא בהכרח האפשרות הכי טובה עבורו.

כמובן שעליך להפעיל שיקול דעת. כי יש מצבים שלהציע ללקוח לרכוש ממך את המוצר ולעשות לו את ההתאמות למה שהוא מבקש, ישמע מוזר מידי אפילו בהומור. לדוגמה, תקנה את הרכב ותהפוך אותו למשאית. או תקנה אתה הבית שכאן ואחר כך תעביר את הבית למקום אחר וכיו"ב. שבמקרה כזה, אולי כדאי להגיד ללקוח שלצערך אין לך כרגע את מה שהוא מבקש וכולי, בהתאם ל
התנגדות במכירה בטלפון הגיוני חיוביות התנגדויות מכירות בטלפון חוסר וודאות איך לתת תשובה תקשורתיות חופש התנגדויות בזמן מכירה בטלפון לא רוצה לקנות בקשה מוזרה של לקוח אווירה אווירה טובה אווירה טובה עם לקוח אי הסכמה אי הסכמה עם לקוח איך לא לסרב ללקוח איך לא לתת איך לא לתת תשובה שלילית איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח איך ליצור אמון איך ליצור אמון עם לקוח איך ליצור הרמוניה איך ליצור הרמוניה עם לקוח איך לסרב איך לסרב ללקוח איך לענות ללקוח איך לענות ללקוח תשובה שלילית איך לשמור איך לשמור על אווירה טובה איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח איך לשמור על הסכמה איך לשמור על הסכמה עם לקוח איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר איך לתת תשובה אמון אמון עם הלקוח אמון עם לקוח אמונה אפשרויות בחירה ללקוח אפשרויות בחירה של לקוח אפשרויות גרועות אפשרויות ללקוח בחירה ללקוח בקשה לא הגיונית בקשה לא הגיונית של לקוח בקשה מוזרה של לקוח גרוע הגיוני היגיון הסכמה הסכמה עם לקוח הרמוניה הרמוניה עם לקוח התנגדויות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח חוסר הסכמה חוסר הסכמה עם לקוח חיוביות להסכים ליצור ליצור אמון ליצור אמון עם הלקוח ליצור אמון עם לקוח ליצור הרמוניה ליצור הרמוניה עם לקוח לסרב לסרב ללקוח לענות לענות ללקוח לענות ללקוח תשובה לענות ללקוח תשובה שלילית לקוח לקוחות לשמור לשמור על אווירה טובה לשמור על אווירה טובה עם לקוח לשמור על הסכמה עם לקוח לתת ללקוח לתת ללקוח אפשרויות לתת ללקוח אפשרויות גרועות לתת ללקוח אפשרות לתת ללקוח לבחור לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר לתת ללקוחות לתת תשובה לתת תשובה שלילית ללקוח לתת תשובות מאבק מה לענות ללקוח מה לעשות כשאין הסכמה מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח מחיר מכירה מריבה מריבה עם לקוח נאמנות קונפליקט קונפליקט עם לקוח קונפליקטים שלילי שליליות תשובה תשובה חיובית בכל מחיר תשובה ללקוח תשובה שלילית תשובה שלילית ללקוח
ניהול משא ומתן, איך לא לקבל לא? איך לדחות את רוע הגזירה? מה לעשות כשאתה הולך לקבל סירוב? מה לעשות כשאתה הולך לשמוע לא? מה לעשות כשאתה הולך לקבל תשובה שלילית? מה לעשות כשאתה הולך להפסיד? NLP
ניהול משא ומתן, איך לא לקבל לא? איך לדחות את רוע הגזירה? מה לעשות כשאתה הולך לקבל סירוב? מה לעשות כשאתה הולך לשמוע לא? מה לעשות כשאתה הולך לקבל תשובה שלילית? מה לעשות כשאתה הולך להפסיד? NLP
... רוע הגזירה? מה לעשות כשאתה הולך לקבל סירוב? מה לעשות כשאתה הולך לשמוע לא? מה לעשות כשאתה הולך לקבל תשובה שלילית? מה לעשות כשאתה הולך להפסיד? NLP מה לעשות כשמרגישים שתשובה שלילית עומדת להגיע בניהול משא ומתן? כאשר מנהלים משא ומתן, בין אם מדובר בבקשה להעלאה בשכר, דיון על תנאי העסקה ... לא מתאים לך - את יכולה להתפטר, מה ניתן לעשות במצב זה? כיצד ניתן למנוע או לפחות לדחות את התשובה השלילית הזו? האם עדיף לסגת או לוותר על הבקשה אם התשובה השלילית כבר באוויר? אחת האפשרויות של אנשים היא לומר: אם את לא רוצה לתת לי העלאה, פשוט תפטרי אותי, או ... הבעיה בגישה הזאת היא שהיא למעשה מקבעת את המצב השלילי ומונעת אפשרות לשיפור עתידי. אם האדם כבר קיבל את התשובה השלילית, הוא איבד את ההזדמנות להשיג את המטרה שלו, ובכך למעשה ויתר על האינטרסים שלו. איך אפשר לדחות את התשובה השלילית כדי להרוויח זמן לחשיבה מחדש? האפשרות המומלצת, כפי שמסביר אליעד כהן, היא לדחות את מתן התשובה. לדוגמה, אם מישהו עומד לקבל תשובה שלילית באופן מיידי, הוא יכול לומר לצד השני: אני מבקש לא לקבל תשובה עכשיו, אשמח שתחשבו על הנושא עוד כמה ... ההחלטה. לאפשר לצד השני זמן להירגע ולחשוב בצורה פחות לחוצה, מה שעשוי להוביל להחלטה חיובית יותר בהמשך. האם דחיית תשובה שלילית מועילה גם במצבים דרמטיים במיוחד? אליעד כהן מציג דוגמה דרמטית, כמו מצב שבו אדם עומד מול שופט שעומד לגזור ... מצב גרוע יותר, כמו פיטורין במקום העלאת שכר. עם זאת, לפי אליעד כהן, אם כבר ברור שעכשיו עומדת להגיע תשובה שלילית חד - משמעית, אז בעצם אין מה להפסיד - כיוון שאת הלא כבר כמעט בוודאות יש. לכן, הדחייה היא ... להשתמש בטכניקות של NLP או שיטות שכנוע מתקדמות אחרות שיכולות לשפר את סיכויי ההצלחה. האם כדאי תמיד לדחות את התשובה השלילית? אליעד מסביר שהאסטרטגיה של דחיית התשובה היא כלי שימושי כאשר אדם כבר קולט שהתשובה השלילית קרובה ואין לו טיעונים נוספים באותו רגע. המטרה העיקרית היא להשאיר את המצב פתוח כמה שיותר זמן כדי לאפשר ... אליעד מדגיש שבמקרה שבו ברור לחלוטין שהדחייה תוביל לתוצאה גרועה יותר, יש לבחון בזהירות את המהלך. אך לרוב, כאשר התשובה השלילית כבר כמעט ודאית, בדרך כלל לא יהיה נזק משמעותי בניסיון לדחות אותה, כי האלטרנטיבה היא לקבל לא מיידי וסופי. ... על ניהול משא ומתן ואיך לא לקבל לא? המסר המרכזי של אליעד כהן הוא שכדי לא לקבל לא, במיוחד כשהתשובה השלילית כבר ברורה ומיידית, כדאי מאוד לנסות לדחות אותה. בקשת דחייה יוצרת הזדמנות נוספת לשנות את דעתו של הצד השני, לשפר את עמדתך, ולהביא לתוצאה טובה יותר. לא תמיד אפשר למנוע לחלוטין תשובה שלילית, אך הדחייה היא כלי משמעותי בניהול משא ומתן המגדיל את הסיכויים לשפר את התוצאה. טיפים לניהול משא ומתן איך לשכנע אנשים לקבל את עמדתך שיפור כישורי שכנוע ו - NLP התמודדות עם חשש מתשובה שלילית איך להשיג העלאה בשכר מה עושים כשמרגישים שעומדים לקבל תשובה שלילית במהלך ניהול משא ומתן? במהלך ניהול משא ומתן על העלאה בשכר, או בכל סיטואציה דומה של שכנוע, עלול להגיע רגע שבו הצד השני עומד להכריז על גזר הדין - תשובה שלילית או סירוב מוחלט. לדוגמה, את מבקשת העלאה מהבוסית שלך, ואת מבחינה שהיא עלולה לומר אין העלאה, ואם לא מתאים לך את יכולה להתפטר. במצב כזה, עולה השאלה מה אפשר לעשות כדי לא לקבל את התשובה השלילית, או לפחות לדחות אותה. איך נראית הדילמה בניהול משא ומתן על העלאה בשכר? הדילמה עולה כשאת מזהה שבפעם הבאה ... שאולי לא רק שלא תקבלי העלאה, אלא גם עשויים לפטר אותך. במילים אחרות, את מבינה שאת רגע לפני קבלת תשובה שלילית סופית, ואין לך עוד טיעון נוסף שישנה מיד את עמדתה. למה לפעמים אנשים שוקלים לוותר ולסגת מהדרישה? יש מי ... בואי נוותר על כל העניין ונישאר במצב כפי שהוא. אך במקרים רבים, ויתור או משיכת הבקשה רק מעבירה את התשובה השלילית על השולחן - כי בפועל לא קיבלת את מה שרצית, והמשא ומתן נסגר ללא ההעלאה המבוקשת. איך לדחות את התשובה השלילית כדי לנסות לשפר את עמדתך? כאשר את כבר רואה שהתשובה השלילית קרובה, וכבר אין לך רעיונות נוספים לשכנע ברגע זה, אפשרות אחת היא לבקש לדחות את התשובה. במקום לשמוע לא ... לא רק שאין העלאה, אלא שאני שוקל לפטר אותך. למרות זאת, אם מלכתחילה היית בטוחה שכבר עכשיו הולכת להגיע תשובה שלילית, לעיתים אין הרבה מה להפסיד. הגישה של מה כבר עלול לקרות יכולה להיות עדיפה על קבלת לא ודאי באותו ... מה המסר העיקרי לגבי ניהול משא ומתן וכיצד לא לקבל לא? המסר הוא שאם את מזהה שאת רגע לפני תשובה שלילית, תוכלי לבקש לדחות את התשובה, במקום לקבל אותה על המקום. לעיתים, עצם הדחייה יוצר שינוי בהלך הרוח. זה לא ... טיפים לניהול משא ומתן איך לשכנע אנשים לקבל את עמדתך שיפור כישורי שכנוע ו - NLP התמודדות עם חשש מתשובה שלילית איך להשיג העלאה בשכר מה קורה אם אתה מנהל משא ומתן עם מישהו ואתה מנסה לשכנע אותו שנגיד יסכים ...
תקשורת בין אישית, מה אנשים רוצים לשמוע? מה לענות לאנשים? מה נכון לענות? לנהל שיחה, ניהול שיחה, לגרום למישהו לאהוב אותך, לגרום למישהו לשנוא אותך, לגרום למישהו להפסיק לאהוב אותך
תקשורת בין אישית, מה אנשים רוצים לשמוע? מה לענות לאנשים? מה נכון לענות? לנהל שיחה, ניהול שיחה, לגרום למישהו לאהוב אותך, לגרום למישהו לשנוא אותך, לגרום למישהו להפסיק לאהוב אותך
... שלומך? כאשר אדם שואל אותך מה שלומך?, קיימות אפשרויות רבות לתשובה, החל מתשובה חיובית כמו שלומי מצוין, תודה, ועד לתשובה שלילית כמו היה לי יום רע. אפשר גם לבחור תשובה מעורבת, כמו גם טוב וגם רע. השאלה המרכזית שאליעד כהן ... תחושה חיובית. אם מטרתך היא ליצור הזדהות או קירבה עמוקה יותר המבוססת על רגשות שליליים משותפים, ייתכן ותעדיף דווקא תשובה שלילית. מדוע כדאי לתת תשובה חיובית כברירת מחדל? באופן כללי, אליעד כהן מסביר שאם אתה לא בטוח מה האדם השני ... כדאי לבחור בכך, כי תשובה חיובית תגרום לצד השני להרגיש טוב יותר באופן מיידי. באילו מקרים דווקא כדאי לתת תשובה שלילית? אליעד כהן מציין שישנם מקרים מיוחדים שבהם האדם השני דווקא יעדיף לשמוע תשובה שלילית. למשל, אם האדם ששואל נמצא במצב רע ורוצה להרגיש הזדהות או נחמה, הוא יעדיף לשמוע שגם אצלך המצב לא ... של שני אסירים, כאשר אסיר אחד שואל את חברו בכלא כבר שיחררו אותך?. במקרה זה, האסיר שמקשיב יעדיף לשמוע תשובה שלילית כמו עדיין לא שחררו אותי, כי תשובה חיובית הייתה עלולה לגרום לו לתחושת בדידות קשה יותר. איך להתאים את ... לענות כשמישהו שואל מה שלומך? כאשר מישהו שואל אותך מה שלומך, קיימות מספר אפשרויות לתשובה: תשובה חיובית (שלומי מצוין), תשובה שלילית (היה לי יום נורא), או תשובה נייטרלית או מעורבת (גם טוב וגם רע). השאלה המרכזית היא - מהי התשובה ... טוב. למשל, אם מישהו שנמצא במצב רע שואל אותך על מצבך, ייתכן שהוא מחפש נחמה בהזדהות איתך. במקרה כזה, תשובה שלילית עשויה דווקא לקרב ביניכם. דוגמה נוספת היא אם שני אנשים חווים מצב דומה, כמו אסיר ששואל את חברו לכלא שחררו אותך?, ובמצב כזה תשובה שלילית (עדיין לא) יכולה לגרום לו להרגיש פחות לבד. איך להתאים את התשובה למצב הספציפי? במידה ואתה יודע שהאדם השני ...
איך לשתול מחשבות? איך לעשות מניפולציות? איך להעלות את רף נטל ההוכחה? איך לשאול שאלה נכונה? איך להשפיע על מישהו? איך לנסח שאלה? איך לדעת מה לשאול? איך לשאול שאלה מוחלטת? איך לשאול שאלה יחסית? איך ליצור הסכמה?
... קל לחשוב ש X נכון, מאשר להיות בטוח במאה אחוז ש X נכון. ולכן, לדוגמה אם אתה רוצה לקבל תשובה שלילית, אז במקום לשאול, האם אתה חושב ש, אפשרי לשאול האם אתה באמת חושב ש. במקרה שבו רוצים שהבן אדם ... ובקיצור, העיקרון הוא, שאם מראש אתה רוצה לשתול מחשבה בראש של השומע, כדי שהוא לדוגמה ייתן לך / לעצמו תשובה שלילית לשאלה כלשהי, אז פשוט תעלה את רמת הוודאות של השאלה. ובכך אתה מעביר את נטל ההוכחה אליו, ומעלה לו ...
פחד להתחיל עם בחורה, ביטחון עצמי להתחיל עם בחורה, ביטחון עצמי משתנה, שינויים בביטחון העצמי, איך פחד נעלם? איך נוצר אומץ להתחיל עם בחורה? פחד מכישלון להתחיל עם בחורה, מה שאינו מצוי אינו רצוי? למה אני מפחד להתחיל איתה?
פחד להתחיל עם בחורה, ביטחון עצמי להתחיל עם בחורה, ביטחון עצמי משתנה, שינויים בביטחון העצמי, איך פחד נעלם? איך נוצר אומץ להתחיל עם בחורה? פחד מכישלון להתחיל עם בחורה, מה שאינו מצוי אינו רצוי? למה אני מפחד להתחיל איתה?
... גדולה. איך נעלם הפחד כשההזדמנות חולפת? אליעד מסביר את המנגנון לעומק: כאשר האדם עומד בפני אפשרות ממשית להיכשל (לקבל תשובה שלילית מהבחורה), הרצון שלו גדול והפחד מתגבר בהתאם. הסיבה לפחד היא ההשלכות של תשובה שלילית - תחושת הדחייה, תחושת הכישלון, והפגיעה בדימוי העצמי. אבל כשהבחורה נעלמת מהשטח, הסיכון לאבד אותה כבר לא קיים, והאדם ... את המנגנונים הפסיכולוגיים האלה. עליו להבין מה עומד מאחורי תחושת הפחד שלו, ומדוע הוא מעניק כל כך הרבה משמעות לתשובה שלילית. כאשר הוא יבין לעומק את הסיבות לפחד, הפחד הזה ייחלש משמעותית ויאפשר לו לפעול בחופשיות ובביטחון אמיתי מול בחורות ...
אומנות הפיתוי, סודות הפיתוי, איך לא לפחד להתחיל עם בחורה? הסוד של אומני הפיתוי, שבירת פחד גישה, איך לא לפחד להתחיל איתה? איך להתמודד עם פחד גישה? איך לא לפחד להתחיל עם מישהי? חרדת כישלון, חרדת דחייה, פחד לקבל לא, לעבוד במכירות
אומנות הפיתוי, סודות הפיתוי, איך לא לפחד להתחיל עם בחורה? הסוד של אומני הפיתוי, שבירת פחד גישה, איך לא לפחד להתחיל איתה? איך להתמודד עם פחד גישה? איך לא לפחד להתחיל עם מישהי? חרדת כישלון, חרדת דחייה, פחד לקבל לא, לעבוד במכירות
... הזה הוא למעשה חרדת דחייה או חשש מכישלון. הסיבה המרכזית שגברים מפחדים להתחיל עם בחורה היא שהם חוששים לקבל תשובה שלילית, וכך להיפגע ולהרגיש פחות בעלי ערך. כשהגבר חושב שהבחורה תסרב לו, הוא מתחיל לחשוב על עצמו בצורה שלילית ומוריד ... פחד להתחיל עם בחורה לבין פחד לעבוד במכירות. אנשים רבים לא אוהבים לעבוד במכירות מאותה סיבה שהם חוששים לקבל תשובה שלילית. בדיוק כפי שאנשים חוששים מסירוב של בחורה, הם חוששים מסירוב של לקוח פוטנציאלי. בשני המקרים, ככל שהאדם רוצה יותר ...
תכנות התת מודע / טכניקות מכירות / טכניקות שכנוע - איך ליצור הסכמה? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך לגרום למישהו לענות לך כן? איך לשכנע לקוח?
... לסבול?, כאשר הוא ישיב לך בשלילה, יש לו אינטרס בכך. וזאת תשובה אקטיבית, שגורמת לו להתרגל ללרצות להשיב לך תשובה שלילית על מה שאתה שואל אותו. ומכל הנל ניתן להבין עוד דבר נוסף, והוא שכאשר אתה רוצה שמישהו ישיב לך ...
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 6
... אתה חושש שאולי התשובה תהיה שלילית ותיצור תחושה לא נעימה, אז באפשרותך לדוגמה להוסיף מתישהו לשאלה. כך שהסיכוי שתקבל תשובה שלילית, קטן יותר. ואת זה אפשר להוסיף, כאשר מרגישים היסוס כלשהו בצד השני, לענות בחיוב למה שאתה שואל. ומהות הטיפ ...
לגרום ללקוח לומר כן, לגרום ללקוח לקנות, איך ליצור אמון? לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון? איך לשתול מחשבה? איך למכור נכון? איך לשכנע לקוח? התנגדות מצד הלקוח, ליצור הסכמה עם הלקוח
לגרום ללקוח לומר כן, לגרום ללקוח לקנות, איך ליצור אמון? לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון? איך לשתול מחשבה? איך למכור נכון? איך לשכנע לקוח? התנגדות מצד הלקוח, ליצור הסכמה עם הלקוח
... להרגיל אותו להסכים. לעומת זאת, אם רוצים שהלקוח יאמר לא, צריך להרגיל אותו למילה לא על ידי שאלות שיקבלו תשובה שלילית. מה הטעות הנפוצה ביותר בשכנוע לקוחות? טעות נפוצה מאוד בשכנוע לקוחות היא ליצור אצל הלקוח תחושת אי - נוחות ...
חוקי המוטיבציה, מוטיבציה מוחלטת, מוטיבציה יחסית, יחסי ומוחלט, חשיבה יחסית, חשיבה מוחלטת, יצירת מוטיבציה, איך להחליש רצון? איך לחזק רצון? איך להאמין לרצון? איך לפרק מחשבה?
חוקי המוטיבציה, מוטיבציה מוחלטת, מוטיבציה יחסית, יחסי ומוחלט, חשיבה יחסית, חשיבה מוחלטת, יצירת מוטיבציה, איך להחליש רצון? איך לחזק רצון? איך להאמין לרצון? איך לפרק מחשבה?
... איתה, כי שום דבר לא מובטח במאה אחוז. אם הוא יחשוב באופן יחסי, שזה בסדר גם אם הוא יקבל תשובה שלילית, כי הוא לא רוצה את זה במאה אחוז, אז הפחד והלחץ פוחתים. כלומר, המחשבה היחסית יכולה לעזור להתמודד עם ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תשובה שלילית, איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: תשובה שלילית, דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לפרישה, מאמן אישי לפרישה, מטפל אישי מומלץ בנושא תשובה שלילית - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.9375 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 12:27:55 - wesi1