אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לתת ללקוח ✔איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
והפעם נדבר על מקרה שלקוח מבקש ממך משהו ואתה לא יכול לענות לו בחיוב אלא אתה צריך לענות לו תשובה שלילית. איך הכי הגיוני לעשות את זה? איך לטפל בהתנגדות מכירה קשה? לדוגמה, אתה מוכר ללקוח רכב והוא מבקש ממך את הרכב בצבע צהוב. אבל אין לך רכב בצבע צהוב במלאי. איך לענות ללקוח, במידה ואתה רוצה לסגור עסקה בכל מחיר, למרות שאין לך מענה ללקוח? ומה לעשות אם הגעת למבוי סתום עם לקוח, איך להיחלץ ממנו?

אז ברמת העיקרון, אתה רוצה שלאורך כל התקשורת שלך עם הלקוח, שהלקוח תמיד יהיה מולך באווירה חיובית, אווירה של הסכמה, אווירה של אמון וכולי. אתה לא רוצה ליצור אווירה של קונפליקט עם הלקוח ואתה לא רוצה שהלקוח ירגיש שהוא לא רוצה לרכוש ממך.

אז נניח שאתה רוצה למכור רכב והלקוח בא לברר פרטים. אז כרגע הלקוח במצב של ספק הוא לא יודע אם המוצר שלך מתאים לו או לא. ונניח שאתה עושה איתור צרכים עם הלקוח ואתה מצליח לענות ללקוח על כל הצרכים שלו. במקרה כזה הרי שרמת החיבור עם הלקוח ורמת הסינרגיה עם הלקוח, היא מאוד גבוה. דהיינו, ממצב שבו הלקוח בספק אם לרכוש ממך, הוא עובר לתחושה ולמצב שבו הוא יותר ויותר רוצה לרכוש ממך.

ואז הלקוח שואל אותך שאלה, שאתה לא יכול לתת ללקוח תשובה חיובית. לדוגמה, האם יש לך את הרכב בצבע צהוב וכיו"ב. ונניח שאין לך את הרכב הזה בצבע צהוב. ברגע הזה, אם תגיב ללקוח שאין בצבע צהוב, האם בעצם זה יצור ללקוח ריחוק ממך וישבור את הרצף של החיבור שלך מול הלקוח. והשאלה היא, מה אפשרי לעשות במקרה כזה? ואיך לשמור על אווירה טובה עם הלקוח, בכל מקרה?

ויש בזה כל מיני היבטים, אבל כאן אסביר את נקודת המבט שאומרת, שאם הלקוח מבקש משהו שאתה לא יכול לענות לו בחיוב, תנסה לחשוב באיזה תרחיש הלקוח כן יכול לקבל את מה שהוא רוצה, במקביל לזה שהוא כן מבצע איתך עסקה.

לדוגמה: אם הלקוח רוצה רכב בצבע צהוב, הרי שהוא יכול לרכוש את הרכב השחור ולצבוע אותו בצהוב. האם זו בהכרח האפשרות הכי טובה של הלקוח? לא בהכרח. אבל בהכרח שיש אפשרות כזו, שבה הוא גם רוכש ממך וגם מקבל את מה שהוא רוצה.

ובמילים אחרות, יש לך את האפשרות להציע ללקוח את האפשרות לרכוש ממך ואחר כך לעשות את ההתאמות למה שהוא רוצה, למרות שאולי האפשרות הזאת נשמעת לא הכי כדאית ללקוח.

ואני אסביר: כאשר לקוח מבקש משהו שאתה לא יכול לתת לו, יש לך 2 אפשרויות. 1 - להציב ללקוח עובדה שאין מה לעשות, ושהוא צריך לבחור, מה חשוב לו יותר. האם חשובים לו יותר היתרונות של המוצר שלך, או שחשוב לו יותר הדבר שאותו הוא רוצה ושאותו אתה לא יכול לתת לו. אפשרות 2 להציע לו אפשרות שבה הוא גם רוכש ממך וגם מקבל את מה שהוא רוצה.

היתרון של האפשרות השניה הוא, שהוא משאיר את הלקוח במחשבה של לרכוש ממך, הוא לא יוצא מהתחושה של לרכוש ממך. אתה אומנם אולי מציע ללקוח אפשרויות גרועות בלוגיקה של לתת ללקוח אפשרויות גרועות, שבה הלקוח שלך יכול להסתכל עליך בעין רעה ואתה יכול להרוס את כל האווירה החיובית איתו, אבל עדיין במובן מסוים אתה נשאר איתו על רצף של הסכמה.

לעומת זאת, אם תגיד לו שאין לך את מה שהוא רוצה, ולא תציע את האפשרות, גם אם היא אפשרות גרועה עבור הלקוח, שבה כן יש לך את מה שהוא רוצה, הרי שבעצם במובן מסוים אתה מאבד את ההרמוניה שיש לך מול הלקוח.

ולכן זה אומר, שכל מקרה לגופו. אבל עליך לשקול לענות ללקוח ברצינות או בהומור, גם את האפשרות שהיא אולי פחות טובה ללקוח, אבל שבה הוא רוכש ממך. לדוגמה הלקוח שואל "האם אני יכול לקבל את הרכב הזה בצהוב?" אתה יכול לענות "כרגע לא, אבל אתה יכול לרכוש אותו ואחר כך לצבוע אותו בצהוב". בחצי צחוק, בחצי הומור, במסר שאומר, אתה רוצה לרכוש דווקא ממני בכל מקרה. וזה למרות שאולי האפשרות שבה הלקוח יקבל את כל מה שהוא רוצה, היא לא בהכרח האפשרות הכי טובה עבורו.

כמובן שעליך להפעיל שיקול דעת. כי יש מצבים שלהציע ללקוח לרכוש ממך את המוצר ולעשות לו את ההתאמות למה שהוא מבקש, ישמע מוזר מידי אפילו בהומור. לדוגמה, תקנה את הרכב ותהפוך אותו למשאית. או תקנה אתה הבית שכאן ואחר כך תעביר את הבית למקום אחר וכיו"ב. שבמקרה כזה, אולי כדאי להגיד ללקוח שלצערך אין לך כרגע את מה שהוא מבקש וכולי, בהתאם ל
התנגדויות במכירה בטלפון איך ליצור הרמוניה תשובות לטפל בהתנגדות המכירה איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר אמת חוסר הסכמה לומר ללקוח מה לומר ללקוח מחדל ה 7 באוקטובר השביעי באוקטובר אווירה אווירה טובה אווירה טובה עם לקוח אי הסכמה אי הסכמה עם לקוח איך לא לסרב ללקוח איך לא לתת איך לא לתת תשובה שלילית איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח איך ליצור אמון איך ליצור אמון עם לקוח איך ליצור הרמוניה איך ליצור הרמוניה עם לקוח איך לסרב איך לסרב ללקוח איך לענות ללקוח איך לענות ללקוח תשובה שלילית איך לשמור איך לשמור על אווירה טובה איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח איך לשמור על הסכמה איך לשמור על הסכמה עם לקוח איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר איך לתת תשובה אמון אמון עם הלקוח אמון עם לקוח אמונה אפשרויות בחירה ללקוח אפשרויות בחירה של לקוח אפשרויות גרועות אפשרויות ללקוח בחירה ללקוח בקשה לא הגיונית בקשה לא הגיונית של לקוח בקשה מוזרה של לקוח גרוע הגיוני היגיון הסכמה הסכמה עם לקוח הרמוניה הרמוניה עם לקוח התנגדויות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח חוסר הסכמה חוסר הסכמה עם לקוח חיוביות להסכים ליצור ליצור אמון ליצור אמון עם הלקוח ליצור אמון עם לקוח ליצור הרמוניה ליצור הרמוניה עם לקוח לסרב לסרב ללקוח לענות לענות ללקוח לענות ללקוח תשובה לענות ללקוח תשובה שלילית לקוח לקוחות לשמור לשמור על אווירה טובה לשמור על אווירה טובה עם לקוח לשמור על הסכמה עם לקוח לתת ללקוח לתת ללקוח אפשרויות לתת ללקוח אפשרויות גרועות לתת ללקוח אפשרות לתת ללקוח לבחור לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר לתת ללקוחות לתת תשובה לתת תשובה שלילית ללקוח לתת תשובות מאבק מה לענות ללקוח מה לעשות כשאין הסכמה מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח מחיר מכירה מריבה מריבה עם לקוח נאמנות קונפליקט קונפליקט עם לקוח קונפליקטים שלילי שליליות תשובה תשובה חיובית בכל מחיר תשובה ללקוח תשובה שלילית תשובה שלילית ללקוח
הנחה ללקוח, לקוח מבקש הנחה, 3 שיקולים בנתינת הנחה ללקוח, האם לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת ללקוח הנחה? כמה לתת ללקוח הנחה? איזו הנחה לתת ללקוח? איך לתת ללקוח הנחה? איך להציג הנחה ללקוח? מבצע מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, הנחת מחיר, הנחה על מוצר, מה לענות ללקוח שמבקש הנחה? האם כדאי לתת הנחה ללקוח? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה?
הנחה ללקוח, לקוח מבקש הנחה, 3 שיקולים בנתינת הנחה ללקוח, האם לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת ללקוח הנחה? כמה לתת ללקוח הנחה? איזו הנחה לתת ללקוח? איך לתת ללקוח הנחה? איך להציג הנחה ללקוח? מבצע מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, הנחת מחיר, הנחה על מוצר, מה לענות ללקוח שמבקש ... שצריך להתבונן בהם וכמה שאלות שצריכים לשאול את עצמנו: 1 - האם לתת הנחה ללקוח? 2 - כמה הנחה לתת ללקוח? 3 - איך לתת את ההנחה ללקוח? דהיינו, השאלה הראשונה היא, כאשר לקוח מבקש הנחה, האם באמת אני רוצה ... צריך לקחת בחשבון כאשר לקוח מבקש הנחה, כדי לדעת האם בכלל לתת לו הנחה? כי האם לתת או לא לתת ללקוח הנחה כלשהי, זאת שאלה בפני עצמה. לדוגמה: איך ההנחה תשפיע על הרווחיות של העסק? איך לתת הנחה ללקוח הזה, ... הנחה, כדי להשתכנע שהעסקה נעשית במחיר הנמוך ביותר? וכיוב. שכל אלו ועוד שאלות שכאלו, הן שיקולים לגבי האם בכלל לתת ללקוח הנחה. ובמידה וכן אני רוצה לתת ללקוח הנחה, השאלה הבאה שצריך לשאול היא, כמה הנחה לתת ללקוח. כי יש כל מיני שיקולים כאלו ואחרים לגבי איזו הנחה לתת ללקוח ואיך גובה ההנחה ישפיע על כל מיני עניינים שונים. והשיקולים הם, פחות או יותר זהים לשאלות לגבי האם לתת ללקוח הנחה. אבל יש כאן גם את העניין של כמה הנחה הכי פחות אני יכול לתת ללקוח, כדי שהוא ירכוש? ואם אני אתן לו הנחה ואחר כך הוא יבקש עוד הנחה, מה יקרה? ואיך גובה ההנחה ... הלקוח יפרש את גובה ההנחה? איך גובה ההנחה ישפיע על הרצון של הלקוח לרכוש? ועוד שאלות לגבי כמה הנחה לתת ללקוח. ובמידה וכבר החלטת כן לתת ללקוח הנחה וגם החלטת את גובה הסכום שאתה רוצה לתת הנחה ללקוח, עכשיו צריך לשאול איך לתת את ההנחה ללקוח. ... - איך לתת הנחה ללקוח. וכל אחד זה נושא בפני עצמו. ואיך לדעת האם לתת הנחה ללקוח? וכמה הנחה לתת ללקוח? ואיך לתת ללקוח הנחה? אלו כמובן נושאים שכל אחד מהם הסברתי במקומות אחרים. וכאן עיקר החידוד הוא, להבין, שאלו 3 שאלות נפרדות, ...
הצעת מחיר, סוגים של הצעות מחיר, לתת ללקוח הצעת מחיר, תוך כמה זמן לתת ללקוח הצעת מחיר? איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה זמן להשקיע בהכנת הצעת המחיר? כמה לפרט את הצעת המחיר ללקוח? איך להתאים את הצעת המחיר למוצר? עלות הכנת הצעת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן עם לקוחות, הצעת מחיר של טווח מחיר, מתי לכתוב הצעת מחיר מפורטת? מתי לא צריך הצעת מחיר? למה צריך הצעת מחיר? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? איך להציג ללקוח את המחיר?
הצעת מחיר, סוגים של הצעות מחיר, לתת ללקוח הצעת מחיר, תוך כמה זמן לתת ללקוח הצעת מחיר? איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה זמן להשקיע בהכנת ... ומתן עם לקוח? איך להציג ללקוח את המחיר? וכאן נסביר תוך כמה זמן לתת הצעת מחיר ללקוח? והאם חשוב לתת ללקוח הצעת מחיר כתובה? ומתי חשוב לפרט כמה שיותר את הצעת המחיר ללקוח? וברגע שלקוח מבקש ממך לקבל הצעת מחיר, האם להגיב ללקוח מיד? האם לתת ללקוח את הצעת המחיר אחרי זמן מסוים? וכמה זמן להשקיע בהכנת הצעת מחיר ללקוח? ועוד. אז ברמת העיקרון צריכים להבין ... יקר מידי, כי אז אולי תאבד את העבודה. ולכן אתה תרצה לעשות כל מיני חישובים של העלויות שלך, כדי לתת ללקוח שלך הצעת מחיר שנראה לך שהיא טובה לך וגם ללקוח שלך. דהיינו, יש עלות בהכנת הצעת מחיר ללקוח. ועד ... שאתה מספק הוא יותר מותאם אישית לצרכי הלקוח וככל שהוא יותר מורכב, כך יותר הגיוני שצריכים לעשות חישובים כדי לתת ללקוח הצעת מחיר שתהיה הגיונית לכל הצדדים. נקודה נוספת שצריכים להתבונן בה, היא, מאחר שיש עלות להכין הצעת מחיר ללקוח ... הלקוח מזמין ממך עבודה מסוימת. עליך לנסות לתת הערכה כללית של טווח מחיר עבור הצעת המחיר ללקוח. דהיינו, לנסות לתת ללקוח הצעת מחיר של טווח מחיר. לדוגמה נניח שלהכין הצעת מחיר מדויקת לצורך חתימה על הסכם מפורט, צריכים לשבת עשרות ... ללקוח, לפני שמתקדמים איתו לשלב הבא של הצעת מחיר יותר מפורטת. או במילים אחרות, אם עולה לך הרבה משאבים לתת ללקוח הצעת מחיר, אז תנסה לתת ללקוח הצעת מחיר בטווח מחירים, בין מחיר X לבין מחיר Y. ורק אם זה מקובל על הלקוח, רק אחר כך להתקדם לשלב של לתת ללקוח הצעת מחיר יותר מדויקת, אחרי שכבר יותר ברור לך שיש לך עסקה עם הלקוח. אז אם הלקוח שואל אותך ... יותר מותאמים אישית ללקוח. ולכן, ככל שהשירות שאתה נותן, יותר דורש הכנת הצעת מחיר יותר מפורטת, כך פחות הגיוני לתת ללקוח הצעת מחיר מאוד מהר. כי זה משדר משהו חשוד ולא הגיוני. כן הגיוני אולי לתת טווח מחירים, בצורה מאוד ...
אפשרויות בחירה בתהליך רכישה, פחד מהחמצה של לקוח, FOMO של לקוח, קבלת החלטות בזמן רכישה, לתת ללקוח לבחור, לתת ללקוח להחליט, אפשרויות בתהליך מכירה, אפשרויות בתהליך רכישה, האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? לבחור לקנות, האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? בחירה בתהליך מכירה, אפשרויות בחירה בתהליך מכירה
אפשרויות בחירה בתהליך רכישה, פחד מהחמצה של לקוח, FOMO של לקוח, קבלת החלטות בזמן רכישה, לתת ללקוח לבחור, לתת ללקוח להחליט, אפשרויות בתהליך מכירה, אפשרויות בתהליך רכישה, האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? לבחור לקנות, האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? ... לרכישה, לא בגלל שהמוצר לא טוב לו, אלא בגלל שהוא מרגיש שהעסקה נכפית עליו. במקרה כזה לדוגמה, יש היגיון לתת ללקוח אפשרויות בחירה, כדי שהוא ירגיש שהוא בחר בחירה חופשית שלו, בתהליך המכירה. יכול גם להיות מצב שאנחנו נרצה שלקוח ... סיכוי לסגור את ההצעה השניה, כי היא משדרת ללקוח אמינות, לגבי איש המכירות. עד כאן היו רעיונות ללמה כן לתת ללקוח כמה אפשרויות בחירה. אבל צריכים לדעת שכאשר נותנים ללקוח כמה אפשרויות בחירה, יש בזה גם חסרונות. לדוגמה לקוח שקשה ... שיראה בכל אחת מהאפשרויות, את החסרונות שיש בה, בגלל שהוא ראה את היתרונות שיש באפשרויות האחרות. בכל המקרים האלו, לתת ללקוח אפשרות לבחור בין מוצרים שונים עשויה להרוס את העסקה. כי הלקוח מתלבט בין האפשרויות השונות ולא מסוגל להגיע להחלטה. ... הוא מת ברעב ובצמא בו זמנית. ולכן, כאשר נותנים ללקוח אפשרויות בחירה, חייבים לקחת בחשבון האם וכמה אפשרויות בחירה לתת ללקוח. איך להציג כל אפשרות בחירה, מה לפני מה וכולי? אילו אפשרויות בחירה לתת ללקוח וכולי. ולזכור? שלפעמים העסקה לא תתבצע, לא בגלל שהמוצר לא טוב, אלא בגלל שיש יותר מידי אפשרויות, שאז הן ...
הצעת מחיר בטלפון, הצעת מחיר טלפונית, שיחת מכירה טלפונית, למכור בשיחת טלפון, לסגור עסקה בטלפון, לתת מחיר בטלפון, לתת ללקוח מחיר בטלפון, איך לענות ללקוח בשיחת מכירה טלפונית? איך לנהל שיחת מכירה בטלפון? לקוח ששואל כמה זה עולה, לקוח ששואל בטלפון כמה זה עולה, תמחור מוצר בטלפון, טווח מחירים בשיחת מכירה טלפונית, כמה זה עולה בטלפון? לתת ללקוח מחיר בטלפון, להציע ללקוח מחיר בטלפון
הצעת מחיר בטלפון, הצעת מחיר טלפונית, שיחת מכירה טלפונית, למכור בשיחת טלפון, לסגור עסקה בטלפון, לתת מחיר בטלפון, לתת ללקוח מחיר בטלפון, איך לענות ללקוח בשיחת מכירה טלפונית? איך לנהל שיחת מכירה בטלפון? לקוח ששואל כמה זה עולה, לקוח ששואל בטלפון כמה זה עולה, תמחור מוצר בטלפון, טווח מחירים בשיחת מכירה טלפונית, כמה זה עולה בטלפון? לתת ללקוח מחיר בטלפון, להציע ללקוח מחיר בטלפון וכאן נשיב לשאלה, האם לתת הצעת מחיר בטלפון? כי בדרך כלל עסקה מתחילה ... הטלפון, זה מה המחיר וכמה זה עולה או כמה זה יעלה לו וכולי. והשאלה היא, האם כן או לא לתת ללקוח הצעת מחיר בשיחת הטלפון? ואיך להתמודד עם העניין שלקוח שואל בשיחת מכירה טלפונית, כמה זה עולה? אז בעניין הזה ... המון היבטים והמון שיקולים שונים. ויש עסקים שונים, שרוצים למשוך את הלקוח בגלל המחיר ואולי בהם דווקא כן כדאי לתת ללקוח את המחיר בטלפון. ויש גם עסקים שהלקוח מגיע אליהם, אחרי שהוא יודע בדיוק מה המחיר, כי הם מפרסמים בכל ... כללי ובמידה וברצונך שתיסגר איתך עסקה במחיר הגבוה ביותר האפשרי, במידה וזה השיקול היחיד, הרי שעליך להימנע כמה שיותר מלתת ללקוח הצעת מחיר בטלפון. ולמה? כי כדי שיגדל הסיכוי שתסגור עסקה עם הלקוח במחיר שטוב לך, לשם כך הלקוח צריך ... אם אתה רוצה שלקוחות יגיעו אליך כי אתה זול, אז אם באמת אתה מאוד זול, אז אולי אין בעיה לתת ללקוח הצעת מחיר בטלפון. אבל במידה ואתה מוכר מוצר, שנקודת החוזקה שלך היא לא בהכרח המחיר. אלא שהלקוח צריך להבין ... יותר בתהליך המכירה, וכן תשתדל שלא לתת הצעת מחיר בטלפון. ויש כאן עוד נקודת איזון אפשרית, והיא, שכן הגיוני לתת ללקוח סדר גודל של מחיר בטלפון, גם אם הלקוח בכלל לא שואל מה המחיר. וזה כדי לראות אם בכלל יש ...
שקרים של מנטורים, מניפולציות שיווקיות של מנטורים, שקרים של גורואים, טעויות בשיווק עצמי, איך למכור את עצמך? לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם, החיסרון של הלקוח, הכאב של הלקוח, התועלת של הלקוח, להתנסות במוצר בחינם, לשווק את עצמי
שקרים של מנטורים, מניפולציות שיווקיות של מנטורים, שקרים של גורואים, טעויות בשיווק עצמי, איך למכור את עצמך? לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם, החיסרון של הלקוח, הכאב של הלקוח, התועלת של הלקוח, להתנסות במוצר בחינם, לשווק את עצמי
שקרים של מנטורים, מניפולציות שיווקיות של מנטורים, שקרים של גורואים, טעויות בשיווק עצמי, איך למכור את עצמך? לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם, החיסרון של הלקוח, הכאב של הלקוח, התועלת של הלקוח, להתנסות במוצר בחינם, לשווק את עצמי איך ... נובע מתוך אמונה אמיתית במוצר שלכם. כאשר אתם משוכנעים בערך של מה שאתם מציעים, הדרך הפשוטה והיעילה ביותר היא לתת ללקוח לחוות את התועלת בעצמו. אם אנשים משתמשים במוצר ונהנים ממנו, הם ירצו להמשיך ולשלם עליו. מצד שני, אם המוצר ... המשמעותי הוא הגישה ללקוח ולמוצר: שיווק הוגן מתמקד בפתרונות מעשיים וברורים, מאפשר התנסות, מוכיח שהמוצר עובד באמת, לא מפחד לתת ללקוח להחליט בעצמו. שיווק מניפולטיבי מתמקד ביצירת תחושת כאב, חוסר וסבל אצל הלקוח, מדגיש בעיות ומגדיל אותן, ואינו מספק פתרון ...
הנחה ללקוח, למה באמת לקוח מבקש הנחה? למה לקוח לא רוצה לקבל הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? מה הדרך הכי טובה לתת הנחה ללקוח? שיטות איך לתת הנחה ללקוח, טעויות בלתת הנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוחות? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? לתת סיבה להנחה ללקוח, איך למכור ללקוח את ההנחה? איך למכור בלי לתת הנחה? התנגדות מחיר, לקוח שאומר יקר לי, לקוח שמבקש הנחה, הדרכת מכירות, איך לתת הנחה בלי לתת הנחה? האם לתת הנחה ללקוח?
... לתת הנחה ללקוח, אם החלטת לתת לו הנחה? ואיך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? ומה הדרך הכי טובה לתת ללקוח הנחה? ואיך לתת ללקוח הנחה ולהגדיל מכירות? ועוד. וניתן עוד נקודת מבט לגבי איך לתת הנחה ללקוח, דהיינו, איך להציג ללקוח את ההנחה ... עוד ספקות ולא לבצע את העסקה. ולכן צריכים לדעת, איך לתת את ההנחה ללקוח. אז כאן נסביר, שכאשר רוצים לתת ללקוח הנחה, אז במידה והחלטנו כמה הנחה לתת ללקוח, אז לגבי השאלה של איך לתת הנחה ללקוח, צריכים לדעת, שהלקוח צריך להבין שיש סיבה לכך שאתה נותן לו ... כלל היא יורדת. ולכן הגיוני לתת הנחה על יותר יחידות, מאשר על היחידה הראשונה וכולי. ולכן הסיבה הכי טובה לתת ללקוח הנחה, היא אם הוא מגדיל את הרכישה שלו. או אפשרות נוספת לדוגמה, היא, לתת ללקוח הנחה, על הרכישות הבאות שלו. דהיינו, במקום לתת הנחה עכשיו, אז לתת ללקוח הנחה עתידית על הרכישות העתידיות שלו. לדוגמה, הרכישה החמישית שלך, תהיה בחינם. במידה והלקוח לא צריך כרגע עוד יחידות ... זה שהלקוח רוכש עוד מוצרים, אלא באמצעות זה שאתה מספק ללקוח עוד מוצרים, במקום לתת לו הנחה. דהיינו, שבמקום לתת ללקוח הנחה בכסף, אתה נותן ללקוח עוד מוצר, בחינם. ומבחינת הלקוח נתת לו הנחה ומבחינתך נשארת עם אחוזי רווח יותר ... ועל העוד מוצר נתת לו הנחה. וכמובן, בתנאי שבסך הכל נשאר לך יותר כסף בכיס. ובמידה ואתה כן נאלץ לתת ללקוח הנחה אמיתית, אז קודם כל תנסה להוריד יחידות של המוצר ולהוריד את המפרט של המוצר. דהיינו, להקטין את השירותים ... הנחה שיש איתה היגיון. אתה נותן לו הנחה, על עלות ייצור יותר זולה לך. וגם בכל זאת אתה צריך לתת ללקוח הנחה, על אותה כמות ייצור. עדיין חפש סיבה למה אתה נותן לו הנחה, תנסה לקבל משהו בתמורה מהלקוח. ואפשרי ... שהיא תיראה הגיונית ללקוח. כי צריך גם למכור ללקוח, את ההנחה שנותנים לו. לסיכום: יש המון דרכים ולוגיקות איך לתת ללקוח הנחה, במידה וכן רוצים לתת הנחה ללקוח. וצריכים לדעת האם לתת ללקוח הנחה וכמה הנחה לתת ללקוח וגם איך למכור ללקוח את ההנחה שנותנים לו. כי גם למכור ללקוח את ההנחה שנותנים לו, גם זו מיומנות ...
למכור ללקוחות, הלקוח כאיש מכירות, איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך? לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם, שיווק מוצרי מידע, התנסות הלקוחות במוצר, המלצות של לקוחות, שיווק באינטרנט, שיווק מידע באינטרנט
למכור ללקוחות, הלקוח כאיש מכירות, איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך? לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם, שיווק מוצרי מידע, התנסות הלקוחות במוצר, המלצות של לקוחות, שיווק באינטרנט, שיווק מידע באינטרנט
למכור ללקוחות, הלקוח כאיש מכירות, איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך? לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם, שיווק מוצרי מידע, התנסות הלקוחות במוצר, המלצות של לקוחות, שיווק באינטרנט, שיווק מידע באינטרנט איך להפוך ... הוא פחות טוב ממה שאתה מפרסם, או שהאיכות האמיתית שלו נמוכה ביחס להבטחות שלך, אז לא תהיה לך מוטיבציה לתת ללקוחות להתנסות. במצב כזה, ייתכן שתרצה להשקיע יותר מאמצים בפרסום ובהסברים, כדי שהלקוח יקנה את המוצר לפני שהוא מבין שאין ... מוצר, חשוב להתמקד באיכות האמיתית שלו. ככל שהמוצר יהיה איכותי ובעל ערך גבוה באמת, כך תוכל בביטחון רב יותר לתת ללקוחות להתנסות בו בחינם, ובסופו של דבר להשיג מכירות גבוהות יותר. איך לקוחות הופכים למשווקים של המוצר שלך? כאשר לקוח ... מדגיש הוא להקפיד ליצור מוצרים שבאמת נותנים ערך משמעותי. ככל שהמוצר יהיה בעל ערך רב יותר, כך יהיה אפשר לתת ללקוחות להתנסות בו ללא חשש. ההתנסות החופשית הזאת תהפוך את הלקוחות לאנשי המכירות הכי טובים שלך, כי הם ימכרו לעצמם את המוצר וימליצו עליו לאחרים. איך להפוך לקוח לאיש מכירות? לתת ללקוחות להתנסות בחינם איך לשווק מוצרי מידע באינטרנט? המלצות של לקוחות באינטרנט איך לתמחר מוצר נכון? שיווק מידע באמצעות התנסות ... טובה שיש. אם יש לך מוצר מצוין ואתה מספר עליו שהוא נהדר, זה לא תמיד ישמע אמין, ולכן עדיף לתת ללקוח לחוות זאת בעצמו. כשלקוח משתמש במוצר ומגלה שהוא באמת איכותי, הוא משתכנע בעצמו ומבין שהמוצר שווה את זה. תמחור ... יוכל גם ליהנות מהמוצר, גם לרכוש אותו וגם להרוויח מהשימוש בו. לפרטים נוספים חפשו באתר האינטרנט EIP.co.il את המונחים: לתת ללקוחות להתנסות במוצר בחינם, איך לשווק ללקוחות, המלצות של לקוחות ועוד, ותוכלו לקבל מידע נוסף שיעזור לכם להצליח. בהצלחה!
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה ... שהוא השיג עסקה הוגנת ומשתלמת, האמון גדל, והסיכוי שיחזור לקנות אצלך עולה משמעותית. איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח במשא ומתן? איך לנמק ללקוח את סיבת ההנחה? למה לא כדאי לתת הנחה גדולה מדי? איך לשמור על אמינות ...
אסטרטגיות משא ומתן למתקדמים, ניהול משא ומתן עסקי למתקדמים, להציע כמה הצעות גרועות, לתת ללקוח אפשרויות בחירה, לקוח שמציב אולטימטום, אסטרטגיות לניהול משא ומתן, אסטרטגיות של משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? עקרונות ניהול משא ומתן, איך מנהלים משא ומתן? איך לסגור עסקה בכל מחיר? תורת המשחקים במשא ומתן, חשיבה אסטרטגית, תורת המשא ומתן, משא ומתן לבכירים, משא ומתן למנהלים בכירים, עקרונות ניהול משא ומתן, יעוץ למנכלים, יעוץ למנהלי חברות, התנגדויות מכירה
אסטרטגיות משא ומתן למתקדמים, ניהול משא ומתן עסקי למתקדמים, להציע כמה הצעות גרועות, לתת ללקוח אפשרויות בחירה, לקוח שמציב אולטימטום, אסטרטגיות לניהול משא ומתן, אסטרטגיות של משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? עקרונות ניהול ... איתך בתנאים שלך, במידה ולא תיתן לו את מה שהוא רוצה. ולכן יש היגיון לעשות את הטריק הבא, שהוא לתת ללקוח שלך כמה אפשרויות בחירה גרועות עבורו, שבהן הוא יצטרך להתעסק ושהוא יצטרך לבחור ביניהן. ושהפוקוס של הספק שלו יהיה, ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לתת ללקוח, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לתת ללקוח, איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לימודים, מאמן אישי למציאת זוגיות, רטוריקה בנושאי לתת ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.6426 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 08:26:22 - wesi1